Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Герои

Форумно приключение по D&D 3.5

Модератор: Night Wanderer

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Герои

Мнение от Night Wanderer » нед ное 16, 2008 5:09 pm

Тука си слагайте героите.

Посъбрах една примерна бланка която да ползвате, препоръчително е с нея да си поствате героите. Там където има ХХ трябва да се сложи съответната стойност, ако нещо е излишно - изтрийте го. Понеже съм я кърпил от различни форумни и съм добавял разни работи на ръка е възможно да съм изпуснал нещо - допълнете го в такъв случай. За да може всичко да е организирано като хората не слагайте въпроси тука, ще направя отделна тема за такива.

име
general
gender race class level
alignment size type (subtype)
Init ХХ ; Senses: Spot ХХ; Listen ХХ
Languages:
--------------------------------
AC ХХ; Touch ХХ; Flat-footed ХХ
(10+XX Dex+XX Armor+XX Shield+XX Size+XX Natural+XX Deflection+XX Misc)
hp ХХ
Fort ХХ (XX base + XX Con + XX Magic + XX Misc),
Ref ХХ (XX base + XX Dex + XX Magic + XX Misc),
Will ХХ (XX base + XX Wis + XX Magic + XX Misc)
--------------------------------
Speed: ХХ ft
Melee: (weaponname) +XX, XdX+X, (XX-20/XX), (damage type)
Ranged: (weaponname) +XX, XdX+X, (XX-20/XX), (damage type), (range incr)
Base Attack: ХХ; Grapple ХХ
Attack Options:
Special Actions:
Special Qualities:
--------------------------------
Attributes
STR 08 (-1) [XX Temporary]
DEX 08 (-1) [XX Temporary]
CON 08 (-1) [XX Temporary]
INT 08 (-1) [XX Temporary]
WIS 08 (-1) [XX Temporary]
CHA 08 (-1) [XX Temporary]

Feats:

Skills:
Spells
Spells per day
0 level - XX + XX bonus
1st level - XX + XX bonus
2nd level - XX + XX bonus
3rd level - XX + XX bonus
4th level - XX + XX bonus
5th level - XX + XX bonus
6th level - XX + XX bonus
7th level - XX + XX bonus
8th level - XX + XX bonus
9th level - XX + XX bonus
----------------------------------
Spells Readied (wizard, cleric, druid) OR Spells Known (sorcerer)
Level 0 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 1 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 2 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 3 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 4 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 5 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 6 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 7 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 8 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 9 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc

Arcane Spell Failure: ??%
[?? Armor, ?? Shield]
Caster Level: ?
Wizard's Spellbook
Cantrips: Acid Splash, Arcane Mark, Dancing Lights, Daze, Detect Magic, Detect Poison, Disrupt Undead, Flare, Ghost Sound, Light, Mage Hand, Mending, Message, Open/Close, Prestidigitation, Ray of Frost, Read Magic, Resistance, Touch of Fatigue
Level 1: (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 2: (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 3: (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 4: (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 5: (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 6: (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 7: (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 8: (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 9: (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Total Pages Available: 100
Total Pages Used: ??
[(19 Cantrips), (? x 1), (? x 2), (? x 3), (? x 4), (? x 5), (? x 6), (? x 7), (? x 8 ), (? x 9)]
Possessions
История и характер
Външен вид

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Re: Герои

Мнение от Prince of Essembra » вт ное 18, 2008 10:36 pm

Berrian Jerome
Механика:
Name: Berrian Jerome. Deity: Olidammara
gender: M race: Human class: Rogue 5/Shadowdancer 3 level: 8
alignment: CN size: M type: Humanoid (Human)
Init +5 ; Senses: Spot +10; Listen +10
Languages: Common, Elven, Dwarven.
--------------------------------
AC 21; Touch 15; Flat-footed 17
(10+ Dex+4 Armor+5 Natural+1 Deflection+1)
hp 46
Fort +5 (2 base + 2 Con + 1 Magic),
Ref +14(7 base + 4 Dex + 1 Magic),
Will +3 (2 base + 0 Wis + 1 Magic)
--------------------------------
Speed:40 ft
Melee: (rapier) +10, 1d6+1, (15-20/X2), (piercing)
Ranged: (light crossbow) +9, 1d8, (19-20/X2), (piercing), (range 80ft)
Base Attack: +5; Grapple +5
Attack Options: Sneak attack +3d6.
Special Actions: Hide in plain sight, Shadow illusion, Summon shadow, Trapfinding.
Special Qualities: Improved uncanny dodge, Improved Evasion, Darkvision, Trap sense +1.
--------------------------------
Attributes
STR 10 (0)
DEX 18 (+4)*
CON 14 (+2)
INT 15 (+2)*
WIS 10 (0)
CHA 12 (+1)

Feats: Weapon Finess (rapier), Dodge, Mobility, Lightaning Reflexes.

Skills: Hide+14, Move Silently +14, Bluff +11, Gether Information +11, Disable Device +14, Jump +15, Knowladge(local) +12, Spot +10, Listen +10, Search +12, Open Lock +16, Perform(dance)+6.
Притежание:
Masterworked Keen Rapier +1, Mithral Chain Shirt +1, Gloves of dextirity +2, Boots of striding and sprining, Cloak of resistance +1, Ring of protection +1, Amulet of natural armour +1, 2x Cure serious wounds, Light crossbow + bolts x4, grapling hook, rope silk 50ft, tent, bedroll, backpack, thieve's masterworked tools, Noble's outfit, 426 gp.
Външен вид:
Бериан е добре сложен младеж, на 22-годишна възраст, около метър и осемдесет. Тялото му е изваяно, но по скоро е жилаво и атлетично, от колкото масивно, мускулесто и грубо. Носът е чип, очите дълбоки и пъстри. Косата е късо потдържана, леко начупена, а на цвят тъмно руса.
История и характер:
Син на лорд Комнир Джером, владетел на околностите на Бриар. Изпратен в столицата, за да се изучи, при стар приятел на баща си. Получава най-доброто светско образование, по тези земи. Проявява афинитет към философията, политиката, изкуството, фехтовката и танците. Неговият учител се съгласява да разкрие свой мистичен труд, чрез който будният младеж, достига до познание за светлината, как да я манипулира, заобикаля и как да контролира сенките и мрака. В Бриар, обаче се сблъсква с пороците и лошите влияния на неговите другари. Губи голяма сума пари на хазарт, с което се принуждава да използва приятелствата си в града, за да започне нелегална работа, към неофицялна организация в Бриар, за продажба на наркотици, плът, скъпи алкохоли и храни, крадени вещи. На скоро обаче, организацията е подгонена от конкуренцията, най-видните и членове са премахнати, а провинциялният благородник Бериан Джером, минава между капките с уговорката, че остава безработен, за късмет, поне е върнал дългът си.

Характерни черти:

Положителни: Оригинален, общителен, демократ ценящ свободата във всичките и измерения, с чувство за хумор, логичен и интелигентен. Гледащ в бъдещето, открит за всичко ново.

Отрицателни: Вятърничев, шемет, ексцентричен, бунтар, егоцентричен, инатлив. Анализиращ всички, затворен в мислите си.
Прикачени файлове
Ricey[1].jpg
Картинка. Реално е с открито лице и по-малко ножове.
Ricey[1].jpg (14.53 KБ) Видяна 3337 пъти
Последна промяна от Prince of Essembra на чет ное 20, 2008 9:20 am, променено общо 8 пъти.

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: Герои

Мнение от hameleona » чет ное 20, 2008 2:27 pm

Томас Дий
general
Human Male Fighter 2/Paladin 6
LG Medium Humanoid (Human)
Init +0; Senses: Spot 1; Listen 1
Languages: Common; Celestial?
--------------------------------
AC 25; Touch 10; Flat-footed 25
(10 +0Dex, +10Armor, +5Shield, +0Size, +0Natural,+0Deflection, +0Misc)
hp 87
Fort 12 (6 base + 2 Con + 4 Divine. Grace),
Ref 8 (2 base + 0 Dex + 4 Divine Grace + 2 Lightning Reflexes),
Will 9 (2 base + 1 Wis + 4 Divine Grace + 2 Iron Will)
--------------------------------
Speed: 30 ft (base)
Melee: (+1 Flaming Bastardsword), +13, 1d10+5, (19-20/x2), (Slashing)
Base Attack: +8/+3; Grapple 12
Attack Options:
Special Actions: Smite evil 2/day (+4 ATT; + 6DMG), Lay on hands (21hp), Turn Undead 7/day, Special Mount, Remove Disease 1/week.
Special Qualities: Aura of Good, Divine Grace, Aura of Courage, Divine Health.
--------------------------------
Attributes
STR 14 (+2)[16 (+3)]
DEX 10 (0)
CON 14 (+2)
INT 12 (+1)
WIS 12(+1)
CHA 16 (+3) [18 (+4)]

Feats:
Negotiator (+2 Diplomacy & Sence motive)
Skill focus (Diplomacy) (+3 Diplomacy)
Lightning Reflexes (+2 Ref Save)
Iron Will (+2 Will save)
Exotic Weapon Proficiency (Bastard sword)
Weapon focus (Bastard Sword) (+1 Attack)

Skills:
Ride 10
Climb 5 (+4 STR) 9
Jump 5 (+4 STR) 9
Swim 5 (+4 STR) 9
Diplomacy 11 (+2 Negotiator)(+3 Skill focus)(+4 CHA)(+2 Sence motive) 22
Sence motive 8 (+2 Negotiator)(+1WIS) 11
Spells
Spells per day
1st level - 1 + 1 bonus
----------------------------------
Spells Readied
Level 1 [DC 12] (Bless), (Bless Weapon),
Arcane Spell Failure: 85%
[35 Armor, 50 Shield]
Caster Level: 3
Possessions
+1 Flaming Bastardsword 8335gp/6lb
Cloak of Charisma +2 4000gp/2lb
Fillplate +2 6650gp/50lb (+10 AC, Max Dex +1, Armor Chek -5)
Tower Shield +1 1180gp/45lb (+5 AC, Max Dex +2, Armor Chek -9)
Gauntlets of Ogre Power (+2STR) 4000gp/4lb

Backpack (2lb)
waterskin (4lb)
sack (1/2lb)
flint and steel
Silver holy symbol (1lb)
Bedroll (5lb)

400gp
60 pp
Maunt
DIRE WOLF
Large Animal
Hit Dice: 8d8+18 (58 hp)
Initiative: +2
Speed: 50 ft. (10 squares)
Armor Class: 18 (–1 size, +2 Dex, +7 natural), touch 11,
flat-footed 16
Base Attack/Grapple: +5/+16
Attack: Bite +12 melee (1d8+11)
Full Attack: Bite +12 melee (1d8+11)
Space/Reach: 10 ft./5 ft.
Special Attacks: Trip
Special Qualities: Low-light vision, scent, Empathic link, improved evasion, share spells, share saving throws
Saves: Fort +8, Ref +7, Will +6
Abilities: Str 26, Dex 15, Con 17, Int 6, Wis 12, Cha 10
Skills: Hide +0, Listen +7, Move Silently +4, Spot +7, Sur +2*
Feats: Alertness, Run, Track, Weapon Focus (bite)
История и характер
Историята съм я писал в най-общи линии, ако някога завърша пълния вид ще го пусна :P
характера на Томас е сложен. Общо взето, през живота си е загубил всички свои близки. На моменти се отнася в спомени за миналото, но пък пътуването на юг му се е отразило много добре - срещнал е нови хора и е завързал няколко приятелства. Сега все по-`есто може да бъде забелязан да се усмихне или засмее.
Всеки, който го е опознал поне малко е забелязал широкото му чувство за хумор, което караа хората да го обичат... или мразят, според случея.
Външен вид
За разлика от повечето паладини, Томас винаги е бил на мнение, че да дрънчиш във тежката броня е достатъчно и няма нужда да отрзяваш светлината от три мили. Затова бронята му винаги е боядисана в тъмен цвят (в случея в черно, достатъчно мозък има в главата му, че да не се набивана очи), щитът също, а дрехите му са удобни, но иначе съвсем обикновенни.
Физически, Томас е добре сложен, висок, с черна коса и сиви очи. Лицето му е сурово и обрлено, с не един белег по него. Гласът му е нисък, басов.
Последна промяна от hameleona на пон мар 23, 2009 11:29 pm, променено общо 5 пъти.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Герои

Мнение от 4uk4ata » пет ное 21, 2008 10:19 pm

Я да видим (работя по въпроса)

Бирем
general
мъжко джудже, бард 8
НГ, хуманоид,
Init1 ; Senses: Spot 0; Listen 1
Languages: западен (стандартния за района), джуджешки, драконски, гоблински, великански, елфически
--------------------------------
AC 21; Touch 12; Flat-footed 20
(10+1 Dex+6 Armor+2 Shield+0 Size+1 Natural+1 Deflection+XX Misc)
hp 46
Fort 4 (2 base + 2 Con + XX Magic + XX Misc),
Ref 7(6 base + 1 Dex + XX Magic + XX Misc),
Will 6(6 base +0 Wis + XX Magic + XX Misc)
--------------------------------
Speed: 20 ft
Melee: +8/3, 1d8+2, (20/х2), (bludgeon ) +1 heavy mace // +8/+3, 1d4+1, 19-20/x2 slash/pierce MW dagger
Ranged: (Comp Shortbow 1str) +8/+3, 1d6+1, (20/x3), (pierce), (70 ft)
Base Attack: 6; Grapple 7 ?
Attack Options:
Special Actions:
Special Qualities:
--------------------------------
Attributes
STR 12 (1) [XX Temporary]
DEX 12 1) [XX Temporary]
CON14 2) [XX Temporary]
INT 14(2) [XX Temporary]
WIS 10 (0) [XX Temporary]
CHA16 (3) [18 Temporary]

Feats: Combat expertise, extend spell, craft wondrous item

Skills: appraise +3 (+5 if stone/metal), Bluff +9, diplomacy +17, gather information +12, Knowledge arcana / dungeoneering +3, knowledge nobility / history +7, perform (percussion) +17, Sense motive +6, spellcraft + 7 (9 for scrolls), UMD +14 (+16 to activate scrolls), Perform (singing / wind instruments) +5, 2 ranks in speak language
Spells
Spells per day
0 level 3 + XX bonus
1st level - 3 + 1 bonus
2nd level - 3 + 1 bonus
3rd level - 1+ 1 bonus
4th level - XX + XX bonus
5th level - XX + XX bonus
6th level - XX + XX bonus
7th level - XX + XX bonus
8th level - XX + XX bonus
9th level - XX + XX bonus
----------------------------------
Spells Readied (wizard, cleric, druid) OR Spells Known (sorcerer)
Level 0 [DC 14] (Detect magic), (light), (summon instrument), (prestidigitation)(ghost sound)(resistance)
Level 1 [DC 15] (charm person), (grease), (magic aura) (silent image) etc
Level 2 [DC 16] (alter self), (mirror image), (sound burst) (silence), etc
Level 3 [DC 17] (haste), (dispel magic), (fear), etc
Level 4 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 5 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 6 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 7 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 8 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc
Level 9 [DC XX] (Spell 1), (Spell 2), (Spell 3), etc

Arcane Spell Failure: 0%
[20% Armor - ignored as light armor, 0% Shield]
Caster Level: 8
Possessions
бая са... по-добре погледни http://www.myth-weavers.com/sheets/view.php?id=92195
История и характер
Нощния бродник: Аз добавям тука историята, която си писал в другата тема. Ако искаш я смени или промени, слагам я тука за да е на едно място всичко.

Бирем Скалотресача е родом от Каз'горак, едно от (сравнително) близките владения на златните джуджета. Рода му е нещо като благороден - достатъчно стар, за да го уважават дори и да не беше богат, и достатъчно заможен, за да го уважават дори и да не беше кой знае колко отколешен. Семейството му от доста време са известни като майстори рудари (добре де, единия му дядо беше тъкач, но винаги се намира по някоя черна овца) и от малък Бирем ходеше да блъска, ли блъска канарите в тунелите под Чатгай Планина. Уви, сякаш работата не му беше по сърце - лесно се заплесваше и се заслушваше в нещо, пък и все гледаше да се прибере по-скоро та я да се види с приятелите си, я да слуша как дядо Уве Мехопразник или леля Глота Оркогризата разказват за подвизите си от войните. В края на краищата родителите му се примириха и го пратиха да "чиракува" в оръжейната, където се тренираха най-здравите джуджешки бойци - момци (и моми) здрави като гранит, силни като разгонен глиган и брадати като... е, както само джудже си може.

Доста време прекара Бирем там и доста пот проля, за да покаже колко струва. Не беше нито най-силен, нито най-ловък, нито най-издръжлив, но никой не можеше да се мери с него по дух и сърцатост. Накрая, след две години тренировки, походи и битки, в които младите войни на Каз'горак да се калят, той се доказа като душата на групата и беше назначен сред тъпанджиите на войската. Твари, по-страховити от орки и огри бродеха около земите на Каз'горак, и открай време войните на крепостта влизаха в бой под звуците на ръчни тъпани и гайди, които да им вдъхват кураж и настървеност.

Над петдесет години минаха оттогава. Доста време Бирем прекара в личната свита на един от новите старейшини на селото - Енкил Чернолома, където служи както във война, така и в мир. Там видя повече, отколкото мнозина - човеци, елфи или джуджета - виждат през целия си живот. През ръцете му минаваха и палка, и боздуган, и паче перо, а лека-полека научи повече за старинното изкуство, с което той се занимаваше - в което, казват, е трудно да се разбере къде свършва майсторството и къде започва магията.

Тогава се случи нещо, което до ден-днешен Бирем не може да си обясни. Всичко започна почти нормално - джуджетата от крепостта разбраха, че едно от близките оркски племена готви набез, и по стар обичай решиха да ударят първи. Оказа се обаче, че орките са много повече отколкото те мислеха и са ги очаквали. Битката беше на смърт, не на живот, и трая почти половин ден. Въпреки всичко, джуджетата започнаха да надделяват, когато ги сполетя нещастие. Енкил извади магически свитък и изговори заклинание, което вместо противниците порази всички джуджета около него. Сред тях беше и Бирем - и когато той се свести, лежеше сред камара трупове. До него нямаше оцелели, но се виждаше че джуджетата бяха отстъпили - и той знаеше кой беше виновен за това. Чак тогава се сети за многото свитъци на странни езици, които Енкил държеше в палатката си, както за редките монети и камъни които виждаше там. След няколко дена бродене намери няколко оцелели и пред тях зе закле да отмъсти на предателя - и че няма да се върне в крепостта без пръстена на Енкил на пръста си и колан, изтъкан от брадата му, на пояса си.

Бирем се скита доста време, търсейки следите на Енкил. Магьосникът сякаш беше потънал в дън земя, и никой не го беше виждал нито жив, нито умрял. Бирем почти се беше отказал, когато чу за група наемници, която работеше около Бриар, и един от които отговаряше на описанието на Енкил. Вдигна рамене, помоли се на Морадин и Вергадаин за късмет, и се нае към екипажа на първия кораб за града.

Въпреки всичко, което му се е случило, Бирем като цяло е доста спокоен и дори дружелюбен към повечето хора, с които се среща. За разлика от повечето джуджета той е свикнал да общува с другите, дори когато му се струва, че му губят времето - с времето се е научил, че понякога правилната дума е по-ценна от злато и по-опасна от стомана. Сигурен е, че рано или късно по волята на боговете Енкил ще му падне в ръцете, а дотогава - е, дотогава ще се види. В интерес на истината този начин на живот започва да му харесва, и може би няма да бърза чак толкова да се върне когато се справи с Енкил. Освен това, понякога се чуди - дали всъщност зад измяната на магьосника не се крие нещо по-голямо от злато и скъпоценни камъни?
Външен вид
Последна промяна от 4uk4ata на пон ное 24, 2008 2:52 am, променено общо 2 пъти.
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Герои

Мнение от AngerNogar » нед ное 23, 2008 12:14 pm

Айон Ривърс - Under Construction
general
Alchemist level 8
LN Medium Humanoid (Human)
Init +1 (dex) ; Senses: Spot ХХ; Listen ХХ
Languages: Common,
--------------------------------
AC ХХ; Touch ХХ; Flat-footed ХХ
(10+XX Dex+XX Armor+XX Shield+XX Size+XX Natural+XX Deflection+XX Misc)
hp ХХ
Fort +8 (6 base + 1 Con + 1 Magic + 0 Misc),
Ref +4 (2 base + 1 Dex + 1 Magic + 0 Misc),
Will +8 (6 base + 4 Wis + 1 Magic + 0 Misc)
--------------------------------
Speed: 30 ft
Melee: (weaponname) +XX, XdX+X, (XX-20/XX), (damage type)
Ranged: (weaponname) +XX, XdX+X, (XX-20/XX), (damage type), (range incr)
Base Attack: +6; Grapple +6
Attack Options:
Special Actions: Ward against Unlife, Channel Healing Essence
Special Qualities: Mastery of Magic, Mastery of Motion
--------------------------------
Attributes
STR 10 (0) [10 base]
DEX 12 (+1) [12 base]
CON 12 (+1) [12 base]
INT 12 (+1) [12 base]
WIS 18 (+4) [16 base + 2 magic]
CHA 12 (+1) [12 base]

Feats:

Skills: Diplomacy +12, Spellcraft +12, Concentration +12, Kn. Arcana +7, Kn. Religion +6
Spells
Spells per day
0 level - 6
1st level - 4+1 + 1 bonus
2nd level - 3+1 + 1 bonus
3rd level - 3+1 + 1 bonus
4th level - 2+1 + 1 bonus
----------------------------------
Spells Readied
Level 0 [DC 14] Transmute to Water, Minor Balm of Mending, Intensify Light, Essence of Luck, Purify Food and Drink, Decipher Magic
Level 1 [DC 15] Minor Elemental Ward, Cloak of Entropy, Conceal Life-spark, Transmute to Mist, Wounds-bane Ward, [Alter Distance]
Level 2 [DC XX] Grip of Air, Vibration of Ruin, Ward against Sound, Ward against Lies, [Reveal Essence Ritual]
Level 3 [DC XX] Drain Magic x 2, Alter Luck, Elemental Ward, [Alter Gravity]
Level 4 [DC XX] Alter Doubt, Solidify Air, Restore Essence, [Shatter Distance]

Caster Level: 8
Possessions
Cloak of Resistance +1, Periapt of Wisdom +2,
История и характер
Нощния бродник: и на тебе ти копирам тук историята, която си сложил в общите приказки

Айон Ривърс е роден в Бриар още пред градът да загуби някогашното си величие. Син на заможен търговски род - той получава най-доброто образование за времето си. Астрология, навигация, основи на приложната магия, религия, дипломация, алхимия... алхимия... едва на 21 годишна възраст, младият Айон вече носи сините ръкавици на сертифициран алхимик 3то тайнство. В началото баща му е малко разочарован, но когато сестра му показва завидни умения и желание да управлява семейният бизнес, старият Ривърс започва да гледа на бясното изскачване на сина си из средите на Илюминаторите с любопитство и гордост.
Освободен дори и от малкото задължения свързани със семейния бизнес Айон се посвещава още повече на влеченията си изправен само пред бариерата от задължителна 1 година обучение преди да бъде въведен в следващото тайнство на изкуството наречено алхимия.
Всичко върви добре докато връщащият се със сетрамо на борда търговски кораб не става жертва на поредното пиратско нападение само на броени километъри от пристанището.
Когато разбира, че детето му и наследницата на търговската му империя е заловена от Грон Нощният Ужас, заедно с близо половината му богатство - бащата на Айон получава удар и никога повече не става от креслото си.
Самият Айон бива заловен докато се опитва да стигне до каютата на капитана, след като Грон единствен от екипажа на кораба си остава незасегнат от сънотворния му прах, както се оказва после поради факта, че Грон отдавна вече не е обикновен човек. Изтъргувал живота на заловена морска вещица срещу тайната на безсмъртието - пираткия капитан вече кръстосва моретата като вампир.
След като събужда екипажа си с ритници и псувни, зловещия пират си позволява първата и последна грешка в немъртвото си съществуване - да се наслади на нещастието на младия алхимик превръщайки пред очите му сестра му във вампирско изчадие. Обладан от сляпа ярост, Айон превръща овързалите го въжета в конци, които не издържат на напъна му и докосва стоящия до него боцман и изсмуква всяка капка живот от тялото му, оставяйки съсухрена черупка с формата на човек.
Миг по-късно - в центъра на бошуващата в нощта буря - променя всяка капка вода на двадесет разкрача около кораба в осветенна от всеки бог за който младият алхимик успява да се сети. Единственото което спира Грон Нощния Ужас да усети за първи път страх, е избухналата в отвикналото му на усещания тяло болка, която заличава всяко друго чувство, мисъл и усещане от съзнанието му.
Използвайки объркването на останалите пирати, Айон взима тялото на сестра си и се издига в него във въздуха, спирайки се само колкото да отвори в трюма на кораба дупка достатъчно голяма че да прекараш каруца през нея.

* * *

По-късно вече на брега, скрит в лабораторията си - той прави най-голямата грешка в своя живот... макар и все още да не е сигурен дали грешката е била това, което е започнал или това, че не го е довършил докрай. С талото на сестра си пред него, той опитва ритуал за съживяване - нещо което още от времето на чиракуването му е било натяквано като невъзможно и невъобразимо опасно стотици пъти. Дори за негово учудване, някъде дълбоко под обхваналото съзнанието му безумие, в първия момент ритуала проработва. След това обаче младият мъж осъзнава, че всяка капка живот, която влива в тялото на сестра му - се извлича от собственото му тяло. Това ужасяващо разкритие нарушава концентрацията му за миг и прекъсва ритуала - оставяйки лявата му ръка превърната в безжизнена некротична тъкан, а душата на сестра му, измъкната от покоя си и рееща се в нищото - между живота, неживото съществуване и смъртта... и същвремено безкрайно далече от всяко едно от тях.

* * *

Години по-късно, когато алхимическата гилдия отдавна е потънала в руините на хаоса обхванал града, който от своя страна е зарит от новото управление - вече не толкова младият мъж търси всяка капчица знание, която би му помогнала да поправи грешката си - по един или друг начин.
Външен вид
Последна промяна от AngerNogar на съб яну 31, 2009 6:44 pm, променено общо 3 пъти.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
Lugh de Dannan
Мнения: 134
Регистриран: вт фев 21, 2006 11:01 am
Местоположение: Постоянно

Re: Герои

Мнение от Lugh de Dannan » вт ное 25, 2008 4:29 am

Reima (Реима - ударението е на втората сричка)
general
Name: Reima ("Wise protector")
Male, Human, Monk 8
Medium
Lawful Neutral, no deity


Languages:
Common, Draconic

Initiative: +4

AC: 21; Touch 20; Flat-footed 17
[10 + 4 (Dex) + 3 (Wis) + 1 (Bracers of Armor) + 1 (Ring of Protection) + 2 (Monk, Monk’s belt)]
HP: 52
Fort: 8 (6 base + 2 Con),
Ref: 10 (6 base + 4 Dex),
Will: 9 (6 base + 3 Wis)
* +2 against enchantment spells or effects
* Immunity to all natural diseases
--------------------------------
Speed: 50 ft (Temporary: 60 ft.)
Melee:
Unarmed strike: +10/+5, 2d6+1 / x2, (bludgeoning)
Flurry of blows: +9/+9/+4, 2d6+1
Quarterstaff: +10/+5, 1d6+1, x2, (bludgeoning)
Light Crossbow: +10/+5, 1d8
Base Attack: +6/+1; Grapple + 11
--------------------------------
Abilities:
STR 12 (+1)
DEX 16 (+3) [Temporary 18 (+4)]
CON 14 (+2)
INT 10 (0)
WIS 16 (+3)
CHA 08 (-1)

Feats:
Weapon Finesse, Dodge, Mobility, Spring Attack, Stunning Fist, Deflect Arrows, Improved Trip

Skills: Balance 7, Climb 6, Concentration 4, Diplomacy 4, Jump 11, Knowledge (arcana) 5, Knowledge (religion) 6, Listen 8, Sense Motive 12 (+2 on Diplomacy), Spot 8, Tumble 15 (+2 on Balance and Jump), (Search +2, Spellcraft +2)
-----------------------------------
Class Features:
Flurry of blows, Unarmed strike, Evasion, Still mind, Ki strike (magic),
Slow fall 40 ft., Purity of body, Wholeness of body (2hp/level)/day, Fast movement (+20 ft.)
-----------------------------------
Physical description:
Gender: Male; Race: Human; Age: 33; Height: 186 cm; Weight: 86 kg; Eyes: black; Hair: brown; Skin: suntanned
-----------------------------------
Weapon Proficiency: Club, crossbow (light or heavy), dagger, handaxe, javelin, kama, nunchaku, quarterstaff, sai, shuriken, siangham, sling;
Possessions
Standart adventurer's stuff
Monk’s Belt
Gloves of Dexterity +2
Bracers of Armor +1
Ring of Protection +1
Boots of Striding and Springing
Quaal's Feather Token (bird)
Potions: Fly, Invisibility, Mage Armor, 2xCLW
Daily Rations
Picture
Изображение
ИСТОРИЯ:
1. Хивис и Хекстор
Реима:

Реима е роден в един от храмовете на далечния Хивис - поклонническия град, свещената обител, която всеки уважаващ себе си духовен човек е посетил поне веднъж в живота си – земя на мир и красота. Детството, прекарано в щастливо смирение, под меките напевни звуци на благдарствените молитви на свещенослужителите, в обкръжението на постоянно трениращите тялото и духа си монаси, възпитава у Реима спокойствието и упоритостта, необходими по безкрайния път към себеусъвършенстване, който е различен за всяко същество.

В Хивис бащата на Реима изпълнява длъжността главен клерик на природния бог Обад Хай – от него Реима наследява умението да съзерцава търпеливо, да мисли, а когато трябва - единствено да чувства. От своя баща Реима взима и мъдростта, скрита в обожанието към природата и въобще към целия живот. На баща си Реима дължи и основните си познания по теология.

Въпреки че грациозната й красота и безкрайната любов към съпруга й издават нежност, деликатност и страст, майката на Реима е един от онези бойци, които се грижат се за върховното спокойствие на великолепния Хивис. Тя е воин, монах. С обич и строгост тя възпитава у сина си дисциплина и смирение, калява тялото и волята му, прави го силен и ловък, научава го да владее до съвършенство процесите в тялото си, за да се чувста душата добре в него. От нея и от други свои учители – също монаси в храма - Реима научава тайните на изкуството на битката, усвоява бързо и безпогрешно множество техники и движения, които използва и усъвършенства до ден дешен.

Реима няма братя, но затова пък има четири сестри. Три от тях стават жрици на боговете, а четвъртата – най-малката (на възрастта на Реима) изучава свещените текстове, готви се усърдно, запаметява молитвите и ритуалите, които ще й трябват един ден, за да замести баща си като главен клерик в храма.

Една злощастна нощ проклятие се стоварва върху мирните обитатели на Хивис – армия от кръвожадни воини на Хекстор напада града. Майката на Реима смело ръководи защитата, но бойците на злия бог са твърде много и накрая, след като избива десетки от тях, тя издъхва от раните си. Три от сестрите на момчето също намират смъртта си – оцелява единствено най-малката, която успява да избяга и да се скрие в гората. Бащата на Реима, видял със собствените си очи смъртта на съпругата и децата си, с усилие преодолява желанието си за възмездие и се захваща да помага на уплашените почти до смърт граждани на свещения град. Разбрал, че за Хивис няма надежда, докато воините на злото рушат и убиват, клерикът събира в една пещера близо до града колкото може от оцелелите и с помощта на двама други клерици прави мощна магия за телепортация, без да подозира, че най-малката му дъщеря се е спасила. Реима се противи на решението му и иска да се върне обратно, за да помогне на останалите в града. Мъдрият баща обаче не обръща внимание на прибързаните думите на сина си и довършва ритуала. В последния момент, миг преди заклинанието да се осъществи, Реима напуска ритуалния кръг и побягва навън. Старецът изкрещява след него, но магията се задейства и множеството в пещерата изчезва заедно с бащата на момчето.
2. В Бриар
Хивис е опожарен, храмът - унищожен, а оцелелите - пленени, качени на кораби и откарани в далечния Бриар, където са продадени като роби. Когато узнават кои са били родителите на Реима, че той може да чете и пише, че знае наизуст свещени текстове, търговците на хора увеличават цената му десетократно. Това привлича вниманието на високопоставен съдия и свещенослужител на Хекстор, който купува Реима и го прави свой помощник. Момчето - едва 13-годишно е принуден да работи за хората, отговорни за смъртта на семейството и близките му и да живее в град, изпълнен с поквара, престъпност и разврат. Дълги месеци с нежелание той слуша религиозните проповеди на господаря си и се учи на професията на съдията, като помага в процесите и наблюдава често нехуманните разпити на обвиняемите. Въпреки всичко Реима показва ум и усърдие в работата си, което радва господаря му. Една мъчителна година по-късно, Реима вече знае много за законите на Хекстор и умее безпогрешно да улавя всяка лъжа, излязла от устата на ловките бриарски крадци и убийци.

Една вечер, Реима по случайност остава насаме в ареста с човек, обвинен в измама. Касин е търговец от далечни земи, решил да опита късмета си в Бриар, привлечен от разказите за някогашната му слава. Пристига в града на собствения си кораб заедно със своя нов съдружник. Последният обаче го измамва - затова в момента човекът е несправедливо арестуван и обвинен в престъплението на спътника си. Реима разговаря дълго с чуждоземеца и двамата бързо се сприятеляват. Когато разбира, че момчето е родом от Хивис, търговецът с радост споделя, че е кръстил най-малката си дъщеря на свещения град. Реима решава да му направи услуга и "изгубва" важен документ, благодарение на което делото срещу Касин се прекратява и търговецът е освободен. Новият приятел на Реима се заема с набавянето на нови стоки за кораба си, за да може да напусне града възможно най-скоро.

Животът в Бриар - това гнездо на злото - е истински ад за момчето, отраснало в красивия и спокоен Хивис сред смирени монаси, свикнало с монотонните звуци на молитвите на мъдрите клерици. След една година, прекарана в дома на съдията, Реима най-накрая планира своето бягство. В деня на 14-тата си годишнина, ден преди датата, на която господарят му възнамерява официално да го предаде в ръцете на служителите от храма на Хекстор, където да започне посвещаването му в свещените ритуали на злия бог, момчето избягва и още същата вечер, преди някой да е забелязал отсъствието му, напуска града на кораба на търговеца Касин.
3. Касин и новото семейство на Реима
Повече от година момчето прекарва в океана, разглежда непознати пристанища, катери се по мачтите и съзерцава синия хоризонт, търка палубата, чисти трюма, помага с каквото може, учи се. Добрият и сърдечен Реима бързо става приятел на моряците и научава от тях много истории за морето и неговите митични обитатели, също и за морските богове - кои са, какво харесват и какво ги разгневява. От своя страна морските вълци се възхищават на добротата и кротостта на младежа, разпитват го за миналото му, за учителите му и той с тъга има разказва историята на великолепния Хивис, унищожен от безпощадната омраза на злия бог Хекстор. През цялото време, прекарано на кораба, приятелството на Реима с Касин расте и се заздравява. търговецът приема момчето като свой син, но и като равен, всяка вечер го кани на трапезата си, разказва му за живота и за хилядите места и хора, които е видял и срещнал по света.Касин, със своето вечно спокойствие и хармоничност, много напомня на Реима за неговия баща и той често се сеща за него и се чуди дали е жив, добре ли е и къде ли точно се намира. Именно благодарение на наученото от баща си и от монотонното ежедневие в морето с непоклатимия Касин, Реима се научава да приема всичко, което се случва, без да прибързва в решенията си, научава се на търпение и любов към живота, каквото и да му поднесе той. Съдбата е такава, каквато е и никой не може да избяга от нея.

Идва време Касин да се върне в родните си земи - нов, непознат за момчето континент. Приятелят на Реима живее в град, разположен западно от столицата на голямото паладинско владение, заобиколено от високи планини далеч на запад, студени степи на север и далеч на изток - прочутия Ямол - според думите на хората, свърталище на най-долната измет на света, храм на покварата, престъпността, злото и разврата. "Дано никога не ти се налага да видиш Ямол" - казва Касин на Реима докато двамата пътуват начело на дългия керван със екзотични стоки. Въпреки премеждията в Бриар, пътуването се оказва повече от успешно за търговеца и той спокойно може да прекара следващите няколко години в родното си място, със семейството си. Когато най-после присатигат в родния град на Касин, той настанява Реима в дома си, въпреки протестите на момчето. Търговецът е вдовец – в дома му живеят сестра му и по-малката от двете му дъщери (по-голямата живее със съпруга си). През дългите месеци, в които Касин отсъства, за двете жени се грижи синът на търговеца, Алев, с когото Реима бързо се сприятелява и не след дълго двамата са почти неразделни. Хивис е най-красивото създание, което Реима някога е виждал. Той се влюбва от пръв поглед в дъщерята на своя приятел. Тя е съвършена – умна и трудолюбива, но нежна, деликатна, добра и смирена, но енергична, любопитна и винаги усмихната, а името и напомня на младия монах за родния му град, за детството му, за семейството и приятелите, които е обичал. Всеки ден Реима работи с Алев на полето, помага на Касин в дюкяна или ходи на лов извън града, понякога дори върши дребни услуги в храма на Хейронеус, но всяка секунда в мислите му е образът на Хивис. Когато Алев разбира за чувствата на Реима към сестра му, вместо да се разгневи, той веднага му дава благословията си и дори помага на приятеля си да влезе под кожата на момичето, което познава по-добре от всеки друг. Скоро, за изненада на Реима, Хивис първа признава чувствата си към него и той е убеден, че това е най-щастливият миг в живота му. Касин пък, щом разбира за любовта между Реима и дъщеря му, веднага насрочва пищна сватба и кани стотици роднини, приятели, познати и непознати от града, столицата и няколко околни селища, да дойдат и да почетат брака между дъщеря му и най-достойния зет, за когото може да мечтае. Сърцето на Реима прелива от щастие, той обича Хивис повече от всичко на света, брат й му е близък като собствен брат, а баща й чувства като свой баща.
4. Смърт и опустошение
Касин води охолен живот и Реима има възможността да вкуси богатството и разкоша. Нищо не му липсва, заобиколен е с любов и топлота. И така, идва дългоочакваният ден на сватбата на Реима и Хивис. Двамата влюбени са извън себе си от радост и страст. Стотици хора от близко и далеч се стичат в града за тържественото събитие - Касин не е пестил средства и усилия, за да организира за дъщеря си най-прелестната сватба. От празненството обаче се възползва и още някой - вечерта, малко преди двамата влюбени да дадат обетите си пред насъбралото се множество, празничната атмосфера в града е помрачена от внезапно нападение. Писъци, плач, кръв, паника, смърт - за съжаление това е всичко, което Реима помни от трагичната нощ, тъй като малко след началото на нашествието, получава силен удар по главата и изгубва съзнание...

Събужда се по пладне на другия ден и заварва грозна картина - той е единствения жив сред останките от града - трупове навсякъде, рухнали и догарящи сгради, локви кръв, хора, убити по всевъзможни начини, с ужас, застинал по лицата им. Всичко е унищожено, всички са избити, от Хивис и Алев обаче няма и следа. Няма следа и от нападателите - ни живи, ни мъртви, нито един труп на нападател. Търговецът Касин и сестра му Реима открива мъртви, премазани при срутване в изравнения със земята храм. Реима се лута като полудял из останките от града, познава приятели, вижда обезобразените лица и тела на познати. Цялото му същество е обсебено от мъката и отчаянието. Той застава насред центъра на града и започва да копае с голи ръце. Копае, не спира да копае в продължение на дни - припада от умора и глад, събужда се и пак копае. Първо погребва Касин и сестра му, после целия град, всеки, когото намери, до последния труп. Реима, изпаднал сякаш в някакъв безжизнен транс, изравя безброй гробове с голите си пръсти и полага в тях приятели и познати, близки и роднини - почти всички неузнаваеми. Обезумял от шока, Реима тръгва нанякъде, без сам да знае накъде. Продира дрехите и кожата си из гъстите храстакаци, ходи, докато силите му не свършват. Ударът върху психиката на младежа е голям - той заживява в гората като звяр - спи на открито, ловува, храни се заедно с дивите животни, катери се по дърветата, мислите му са празни, неистински. Реима е завладян от лудостта и инстинктите си. Този скотски живот продължава до деня, в който избухва огромен, унищожителен горски пожар. Реима се опитва да се спаси, но пламъците го застигат и той губи съзнание - сам, насред горящия лес.
5. Мъдрият Озеда
Когато Реима отваря очи, той се намира в малка колиба насред гората, северно от паладинската столица, както разбира в последствие. От сигурна смърт го е спасил човек на име Озеда - възрастен магьосник, отшелник и мъдрец. Старецът решава да задържи Реима при себе си, за да се грижи за раните му, да му припомни човешкия живот и да върне желанието му за съществуване. Младият Реима бързо стъпва на крака. Всеки върши съвестно работата си - поддържа реда и чистотата в малката колиба, помага в готвенето, ходи на лов, сече дърва. Под строгото и мълчаливо наблюдение на учителя си всеки той прекарва дълги часове в медитация и съзерцание на природата, от която по думите на Озеда човек може да научи абсолютно всичко. Освен това старият отшелник научава Реима да се вслушва в гласа на магическите течения, разказва му за същината на магията, за това което тя дава и отнема, за нейните добри и лоши страни. Показва му вълшебните и лечебни средства на някои растения, говори му за животните и техните навици, за времето и звездите. Реима буквално попива от спокойствието и възвишеността на мъдреца. Медитацията му помага да се издигне над битието и да го види отстрани, в цялостта му и съвършенството му. Мъката и страданието вече не са нищо за монаха, почти нищо не е в състояние да го разтърси, да го искара извън нерви. Лошото е, че с това просветление се проявява и друг аспект на извисеността - като че ли няма много неща, които да са способни да предизвикат силна, първична радост у Реима. Положителните емоции са по скоро щастливо приемане на естествеността на събитията и радост, че те се развиват в точно определена посока.

Озеда вижда огромния напредък, който ученикът му постига и решава, че е време да му даде последен урок. Един ден старецът просто изчезва. Първоначално това не прави впечатление на Реима - учителят му често отсъства с дни, без да да каже къде е и с какво се занимава. Времето обаче минава, а от Озеда няма ни вест, ни кост. На втория месец безспокойствието на Реима се стопява, той си спомня на какво го е научил старецът и се отдава на ежедневните си задължения в съвсем спокойно чакане. Когато обаче от изчезването на стария учител изминава една пълна година, в която монахът живее сам в колибата насред гората, Реима решава, че е чакал достатъчно. Ето че е време в книгата на живота му да се обърне нова страница.
6. Рамо до рамо с паладините
Реима се стяга за път и поема към столицата. В града на паладините монахът смята да разбере какво се е случило в деня на сватбата му и кой е отговорен за нападението. Там обаче никой не знае нищо - оказва се, че новината за опустошителната атака е достигнала до града цяла седмица след нощта на нападението, а от нападателите нямало и следа. След безуспешно разследване, проточило се няколко месеца, властите са спрели да се ровят в случая и сега никой не знае кой стои зад чудовищния акт. Реима е разочарован, но приема липсата на информация с усмивка, защото знае, че с търпение и смирение всичко се постига.

Реима отдавна не е живял сред хора и решава да поостане. Паладините му дават работа в храм на Хейронеус, бързо го опознават и виждат, че могат да разчитат на него и на уменията му. Няколко години Реима прекарва сред паладините и клериците на добрите богове в спокойствието и сигурността на столицата. Животът там му напомня за родния Хивис, за хармонията и съвършената му чистота, за мъдрия му баща. Някой ден, той е сигурен, ще го срещне отново. Това припомня на Реима и за съществуването на унищожителното зло. Монахът разсъждава над въпроса за същността на злото, но стига до извода, че въпреки времето, прекарано в Бриар, въпреки честите си и трагични срещи с него, той винаги е бил на страната на уязвените, на нападнатите. Реима не приема поканата на ордена да стане паладин, но въпреки това започва да придружава воините на доброто по време на военните им походи, бие се редом с тях в търсене на истината за злото, учи се от тях, разказва им за живота си и споделя с тях опита и мъдростта, които е натрупал след всички изпитания, които съдбата е сложила на пътя му. Сраженията, тренировките, лишенията, на които воините подлагат телата си по време на походи напомнят на Реима за майка му, за смелостта й, за точността и бързината на движенията й, за дивната и красота и нежност. След множество битки и пролята кръв – собствена и чужда – Реима разбира, че и така няма да опознае злото истински. Медитира дълго над това и решава, че времето да продължи напред по Пътя отново е дошло. Природата на злото би могла да бъде разбрана, единствено ако бъде наблюдавана от близо, ако човек съжителства с нея. Монахът се насочва към легендарния Ямол. На смаяните от решението му паладини, Реима отговаря, че във Вселената има неща, по-истински от доброто и злото. За да стигне до тези неща, човек първо трябва да опознае и преживее лично стоящите по-долу. Последното обаче Реима премълчава, защото знае, че бронираните воини няма да го разберат.
7. Ямол
Всички слухове и истории за Ямол се оказват твърде слаба подготовка за онова, което Реима заварва в града. Бриар е истински рай, в сравнение Ямол. Невъобразима мизерия и неземно богатство, престъпността е организирана, неорганизирана, преобладаваща и най-изобилна, легална и нелегална, тайна и обложена с данъци, срещат се всякакви - от най-низките джебчии до най-висшите лордове, които контролират всяко движение на територията на града. Ямол кипи, съска, гърчи се, краде, убива, насилва, изстисква и последната капчица добро от обитателите си. Реима случайно попада в последния оцелял в Ямол храм на Обад Хай, запазен единствено защото богът-покровител приема както доброто, така и злото, като част от природата. Монахът започва работа там срещу подслон и храна, но съвсем скоро храмът е опожарен и разграбен, а свещенослужителите - избити, с което Обад Хай, последният не-съл бог в Ямол, окончателно губи влиянието си в града.

В Ямол Реима научава много истини за живота и още повече за смъртта, калява тялото и волята си. Става рибар на пристанището. Живее така дълго и успява да се нагледа на мерзост и безчестие. Винаги обаче запазва добротата си и отвореното си отношение към хората, били те и най-безскруполните убийци. Така с времето Реима става известен сред простия народ с мъдростта и силата на духа си – толкова млад е успял да съхрани спокойствието си и ума си в този град - това изумява всички, но неусетно внася сигурност и облекчение в душите им. Хората от улицата, а постепено и много по-заможни люде започват да посещават монаха - приятел на всички, само за да усетят спокойствието и надеждата, които излъчва той със съществуването си. Всички търсят съвет, подкрепа, успокоение. Един ден смиреното търпение на Реима е възнаградено - след няколко години, прекарани в Ямол, той случайно научава, че приятелят му Алев явно не е умрял, а е станал паладин в столицата малко след като самият той я е напуснал и е поел към сегашния си дом. Монахът решава да замине още на следващия ден. За нещастие обаче, същата вечер главорези, работещи за една от гилдиите в града са получили нареждане да го елиминират. Престъпните лордове са недоволни - някакъв си рибар от пристанището пречи на бизнеса им като дава кураж на дребните длъжници и пълни главите на хората с "глупости" – те предпочитат да умират пред това да изпълняват дълговете си към главите на Ямолските гилдии. Наемниците хващат Реима неподготвен, връзват го за тежка каменна колкона и го изхвърлят в морето. За пореден път монахът се намира на косъм от смъртта. За късмет обаче, един благородник, комуто Реима е дал добър съвет преди години, задейства връзките си с местните Куо-Туа и те го спасяват от удавяне и от ужасите на Ямолското крайбрежие. Благодарен на късмета си, Реима, стоварен на брега, поема към столицата.
8. Съдбата на Алев
В паладинския град Реима не заварва Алев, но му разказват следното:

Алев бил паладин в бляскави доспехи – горд воин на светлината, у когото обаче убийството на близките му оставило слаб отпечатък на лудост. Тази лудост била изразена в яростен агресивен фанатизъм и прекалена радост от наказването на злото и унищожаването му – гняв, който малко по малко се прехвърля върху невинни хора. Алев пристигнал в столицата години след нападението на родния му град, не желаел да сподели с никого къде е бил и какво е правел през това време и категорично отказвал да говори за самата атака над града. Алев бил загубил всички свои близки и бил решен да намери виновника и да го накара да съжалява, че съществува. След като послужил обаче няколко години в редиците на паладините, Алев започнал да обвинява ордена, че е слаб и се страхува от злото, щом не се намесва крайно и безкомпромисно в делата на неговите служители. Целта оправдава средствата и един или два човешки живота от време на време са цена, която паладините би трябвало да са склонни да плащат, за да достигат до корените на злото и да ги изтръгват от света. Накрая, по време на една акция в провинцията, паладинът губи съвсем разсъдъка си и подпалва цяло село, за да накаже убиец, скрил се в него. Алев изгубва способностите, дарени му от небесата и тръгва по пътеката на злото, което толкова мрази и което го е докарало дотам. Това го разярява още повече и той започва да коли наред, откъдето мине. Алев е толкова объркан, че решава да отиде там, където някой може да влее ред в мислите му. Убива няколкото паладина, пратени, за да го спрат и поема на дълъг път към Бриар – центърът на Хексторовата вяра, където слабостта и страхът се наказват истински.

Паладинът, който разказва историята на Реима добавя: „Макар никога да не говореше за нападението на родния си град, Алев често споменаваше с мъка Реима – своя брат, когото изгубил в деня, в който умрели всичките му близки.”

Реима е потресен от историята за своя приятел, човека, когото години наред е чувствал като брат и хваща първия кораб за Бриар. Той ще намери Алев, ще влее разум в главата му, ще извади от там грозното семе на умопомрачението и ще разбере какво се е случило с единствената му любов му – Хивис.
Последна промяна от Lugh de Dannan на чет дек 04, 2008 10:21 am, променено общо 1 път.
-This emotion I'm feeling now, this is love, right?
-I don't know. Is it a longing? Is it a giddy stupid happiness just because you're with me?
-Yes.
-That's influenza. Watch for nausea or diarrhea within a few hours.

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: Герои

Мнение от Night Wanderer » нед ное 30, 2008 8:27 pm

Важно:

направих акаунт на форумната игра в зарометаката. Името е windsom, паролата е tzarsaltan. вътре има три сесии - две от тях са разни проби, тази, която ще използваме за сега е Chapter 1 - сега за сега мятаме там всички зарове докато не приключим тази глава.
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
Lugh de Dannan
Мнения: 134
Регистриран: вт фев 21, 2006 11:01 am
Местоположение: Постоянно

Re: Герои

Мнение от Lugh de Dannan » нед ное 30, 2008 11:13 pm

Аххххахахахахаха, изборът ти на парола ме кара да мисля, че съм променил живота ти :lol:
-This emotion I'm feeling now, this is love, right?
-I don't know. Is it a longing? Is it a giddy stupid happiness just because you're with me?
-Yes.
-That's influenza. Watch for nausea or diarrhea within a few hours.

Потребителски аватар
Lugh de Dannan
Мнения: 134
Регистриран: вт фев 21, 2006 11:01 am
Местоположение: Постоянно

Re: Герои

Мнение от Lugh de Dannan » пон дек 01, 2008 5:04 pm

Абе, Томас, на кой бог си паладин? И колко си годишен - 33 ли беше?
-This emotion I'm feeling now, this is love, right?
-I don't know. Is it a longing? Is it a giddy stupid happiness just because you're with me?
-Yes.
-That's influenza. Watch for nausea or diarrhea within a few hours.

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Герои

Мнение от 4uk4ata » пон мар 16, 2009 7:33 pm

Някой знае ли какво става с mythweavers.com? Иска ми потребителско име и парола за ИРС-канала им, и не мога да си видя character sheet-a.
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: Герои

Мнение от Night Wanderer » пон мар 16, 2009 8:18 pm

?

e керъктър шийта ти го има написан и във форума. Не е фатално според мене...

а този сайт дето си го писал никога не съм го ползвал и не мога да съм ти от помощ.
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Герои

Мнение от 4uk4ata » пон мар 16, 2009 8:30 pm

Екипировката ми беше само на онзи; трябва да видя дали ще мога да си я открия :(
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: Герои

Мнение от Night Wanderer » пон мар 16, 2009 8:46 pm

Ако ти е проблем можеш да си купиш нова.
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: Герои

Мнение от hameleona » вт мар 17, 2009 1:07 pm

http://www.myth-weavers.com/sheetview.php?sheetid=92195

Чети какво ти пише сайта бе, чукча ;)
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Герои

Мнение от 4uk4ata » ср мар 25, 2009 12:27 am

Да бе, оказа се че просто са правили някаква поддръжка май. Супер, проблема е решен :)
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Отговори

Върни се в “Ветрове на безумието”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост