Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Героите

Форумно приключение с правилата на D&D 4E.

Модератор: AngerNogar

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 1268
Регистриран: вт апр 08, 2008 10:05 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Героите

Мнение от lowstef » пет авг 22, 2008 11:19 am

Моят е практически готов системно, но остана на Уиндоуския партишън, а сега съм в Линукс и съм малко вързан до не знам точно кога, така че - когато тогава. Имам и почти готов история+характер+интро сценка, но трябва да ги напиша, а сега няма да имам толкова време. Може би по-късно днес.

ПП

зарометачката:
User name: RedHand
Password: diremuffin
Последна промяна от lowstef на нед сеп 07, 2008 12:34 pm, променено общо 1 път.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 1268
Регистриран: вт апр 08, 2008 10:05 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » пет авг 22, 2008 12:31 pm

Дънкан Халек
Механика
Male Half-Elf Paladin 4
Medium Good follower of Erathis
Initiative +2; Movement (squares) 5; Passive Senses: Insight 21, Perception 14 (low-light vision)
Abilities: Str 14 (+2), Con 16 (+3), Dex 10(+0), Int 10 (+0), Wis 14 (+2), Cha 19 (+4)
Max HP 49; Bloodied 24; Surges per day 13; Surge value 12
Defenses: AC 23, Fort 17, Ref 16, Will 18
Action points: 1

Skills (trained marked with an *): Acrobatics 0, Arcana +2, Athletics +2, Bluff +6, Diplomacy* +13, Dungeoneering +4, Endurance +3, Heal* +9, History +2, Insight* +11, Intimidate +6, Nature* +9, Perception +4, Religion* +7, Stealth 0, Streetwise +6, Thievery 0

Feats:
Healing Hands (+4 (Cha mod) when using healing hands)
Human Perseverance (+1 feat bonus to saving throws)
Skill Training: Nature

Race features:
Dilettante (at-will power from another class as encounter – Cleave (Fighter))
Dual Heritage (can take feats with human or elf as prerequisite, already used 8))
Group Diplomacy (allies within 10 squares get +1 bonus to Diplomacy)

Class features: Channel Divinity, Divine Challenge, lay on hands

Languages: Common, Elven, Dwarven

Powers:
At-will: Divine Challenge, Lay on hands, Bolstering Strike, Enfeebling Strike;
Encounter: Chanel Divinity, Shielding Smite, Righteous Smite, Sacred Flame;
Daily: Radiant Delirium;
Utility: Martyr's Blessing

Attacks:
Basic melee: +1 Frost Longsword +8 vs. AC; Dmg: 1d8+3
Basic ranged: Javelin(Handaxe/Throwing hammer) +6 vs. AC; Dmg 1d6+2; Range 10/20 (5/10 for axe and hammer)
At-will power: Bolstering Strike +10 vs. AC; Dmg: 1d8+5 (I get 2 (Wis mod) temporary HP)
At-will power: Enfeebling Strike +10 vs. AC; Dmg: 1d8+5 (if I marked the target it gets a -2 to attack rolls UTEONT)
Encounter power: Shielding Smite +10 vs. AC; Dmg: 2d8+5 (an ally within 5 squares gets a +2 (Wis mod) power bonus to AC UTEONT)
Encounter power: Righteous smite +10 vs. Will; Dmg 2d8+5 (me and each ally within 5 squares get 7 (5+Wis mod) temporary HP)
Encounter power: Cleave +8 vs. AC; Dmg 1d8+3 (and an enemy adjacent to me takes 2 (Str mod) damage)
Daily power: Radiant Delirium +7 vs. Reflex; Dmg: 3d8+5 (target is dazed UTEONT and takes a -2 penalty to AC (save ends); on miss - half damage and dazed UTEONT); implement

Utility powers:
At-will power: Divine Challenge; minor action; target within close burst 5 is marked unless I use this power on another target or I fail to engage (attack or end my move adjacent to target); target gets -2 penalty for any attack that doesn't include me as a target and takes 7 (3+Cha mod) radiant damage for the first such attack it makes.
At-will power: Lay on hands; minor action 1/round (Wis mod times per day); I spend a healing surge, target (could be me) regains HP as if it had spent a healing surge +4 (Cha mod) extra HP (Healing Hands feat)
At-will power: Frost longsword; free action; all damage from weapon is cold, change back to normal with another free action
Encounter power: Chanel Divinity: Divine Mettle; minor action; one creature within close burst 10 makes one saving throw with a +4 (Cha mod) bonus
Encounter power: Chanel Divinity: Divine Strength; minor action; +2 (Str mod) extra damage to my next attack this turn
Daily power: Martyr's Blessing; immediate interrupt; if an adjacent ally is hit by a melee or ranged attack, I am hit instead
Daily power: Dwarven plate armor; free action; regain HP as if I had spent a healing surge
Daily power: Frost longsword; free action; if I hit with the weapon the target gets +1d8 cold damage and is slowed until the end of my next turn
Daily power: Cloack of resistance; minor action; gain resist 5 to all damage UTEONT

Equipment and money: 117/140 lb
+1 Dwarven plate armor (lvl2; +9 to AC, -2 Check, -1 Speed; healing power)
+1 Frost longsword (lvl 3; +3, 1d8; +1 to attack and damage, +1d6 cold damage on crit, frost related powers)
2 javelins (+2, 1d6, heavy thrown)
handaxe (+2, 1d6, heavy thrown)
throwing hammer (+2, 1d6, heavy thrown)
heavy shield (+2 to AC and Reflex)
+1 holy symbol (lvl1; +1 to attack and damage with powers using implement and +1d6 damage on crit)
+1 Cloak of resistance (lvl 2; +1 to defenses and protection power)
Standard adventurer’s kit
fine clothing
75 GP
Историйка
Една вечер в бар МакКул'с:

–Казвам ви момчета, няма нищо по хубаво от цивилизацията. – Полу-елфът изглеждаше на около 30 години, по-скоро под тях, отколкото над. Беше облечен в чисти, хубави дрехи, не крещящо лъскави, но определно луксозни, с тях можеше да влезе и в доста по-изискани места от тази кръчма. Приятното му, открито лице грееше в усмивка, на която просто й личеше, че там й е мястото. – Елфите може да си мислят, че горите им са девствени и диви, но и те са своебразна форма на цивилизация. Аз съм бил в пущинаци, сред истински дивата природа и тя не е като техните дървесни градове. Истинската пустош е гореща, знойна, прашна пустиня; миризливо, гнусно, лепкаво блато; гол, студен, суров планински чукар. Дивото е това, което се намества там, където никой не поддържа цивилизацията. Хубавото иска поддръжка, момчета, а гнусотията – тя сама се намкъва където й попадне. И знаете ли откъде знам, че цивилизацията е добро нещо? Защото само в труда на цивилизованите елфи може да се получи това хубаво винце, което дългоухият ни приятел тук отпива. Защото само сръчните, цивилизовани джуджета, могат да приготвят пенливия еликсир, с който нашият брадат сътрапезник кваси гръролото си. А това огнено бредни, с което люспестият господин поддържа огнения си дъх – и то не е излязло от пущинака. – Погледът му обходи трима от тълпата, насядали околко него – елф, джудже и драконовокръвен, съответно. След това протегна ръката си и обхвана минаващата сервитьорка през кръста. –И какво ако не цивилизация би могло да произведе тази изящна рокля от най-мек памук, с впита талия и дълбоко деколте? Да не говорим пък за пълнежа на роклята, който е не просто цивилизация, ами си е направо произведение на благословено от боговете изкуство, нали, Джесика? – През цялото време ръката му съвсем недвусмислено посочваше "топографските" особености на роклята и съдържанието й. Сърдитият поглед на девойката никак не се връзваше с намиращата се само няколко пръста по-ниско широка усмивка.

–Дънкан, ти проклет сладкодумецо, много добре знаеш, че баща ми не обича клиентите да се закачат с обслужващия персонал, особено пък с мен. Неприятности ли искаш?

-О, скъпа, а нима любимият ти бащица няма да направи изключение за най-любимия си клиент? Единственият, който плаща в злато? Същия който редовно черпи всички, а после си плаща най-чинно? Онзи, чиито истории винаги привличат двойна клиентела? Като стана дума, я донеси на всички още по едно, а на мен две, че засадата в Сивия каньон ще отнеме доста време за разказване и устата ми ще вземе да пресъхне.

–И така, патрулираме си значи, както винаги – аз, лейтенанта и още трима от предния пост. – започна разказът си Дънкан, когато напитките пристигнаха и той си понаквасяи устните в чашата. –Изобщо не разбрахме откъде идват първите стрели. Грим умря преди да успеем да реагираме, жалко за него, свястно джудже беше. Лейтенанта също беше яко набучен, ама се крепеше едва-едва. От мойта броня отскочиха три-четири, но една ме удари в крака, а една ме перна през врата. Бяха и намазани с някаква гнусотия, знаете ги гоблините с какво си мацотят стрелите. Благодаря на боговете, че не се давам лесно на подобни гадости. На Туфир, Фолко и Маедрос им се размина по-леко, гадовете явно се бяха опитали първо да свалят бронираните типове. Първите бъгбеъри ни се навърлиха почти веднага след това, единия щеше съвсем да довърши лейтенанта, но в последния момент минах между тях. Малко аз си го отнесох, де, ама майната му, не ми беше за пръв път, а и за последен не беше. Веднага изкрещях на Фолко да замъкне шефа настрани, а на Туфир да тича за подкрепление, във въргала лъка му и без това не беше особено на място. Аз и Маедрос извдихме мечовете и... – лицето му малко помръкна и след драматична пауза гласът му беше станал нисък и съвсем живо предаваше напрежението на момента, койсто се съживяваше в спомените му. –Много бяха гадовете, а Маедрос, какъвто е елф, не е много-много по частта споемането на някои и друг удар в повечко. Ама пък добре ги въртеше двата меча, трябва да му го призная. Добре че и Фолко се включи, след като беше прикътал лейтенанта в една плитнка пещера малко по-надолу в каньона. Дребен, дребен, каот всеки полуръст, ама пък винаги успяваше да ги издебне, докато аз и Маедрос им отвличахме вниманието и ги ръгаше все в много неприятни места с тая неговата рапира. Не знам точно колко продължи, едва ли е било повече от 2-3-4 минути, преди да долети първата стрела на Туфир – точно в лицето на един хобгоблин, дето замахваше към Фолко. С него довтасаха още 2-3 стрелци и половин дузина момчета с щитове. Слава богу, че каньона е тесен, после преброихме над 40 трупа на гоблиноиди, още някъде толкова се изнесоха, като видяха, че няма да я бъде. Ако беше малко по-широко просто щяха да ни заобиколят и да ни смажат. До сутринта бяхме всички на крак, разпалихме и големи огньове, ама никой повече не припари. Като дойде роатата от гарнизона пратих разузнавачи на пред, казаха, че в лагера дето го намериха имало следи от поне 300 парчета. Това срещу нас било предния отряд, трябвало да ни премахнат нас, за да минат другите спокойно. Поне 3-4 села щяха да си го отнесат, но милостта на Ератис ни прати нея вечер лейтенанта с Маедрос и Фолко на проверка, точно като ни атакуваха. А и стрелците им бяха малко. Е, мен ме писаха герой, лейтенанта вече е капитан, а графа най-сетне се накани да прати конницата да поразхвърля гоблините по-далечко от каньона.

–Кълна се, Дънкан, – обади се в този момент стария кръчмар –някой ден ще те хвана да разказваш измислена история... – все още снажният и мускулест баща на Джесика, стария МакКул поклащаше глава полу-укорително, полу-закачливо –Само дето оня ден лично видях раните на капитан Айдахо и чух същата история от неговата уста. Само дето той спомена също как лично ти си натръшкал поне дузина гадове, как през цялото време си раздавал заповеди като по учебник, как не си седнал до пристигането на голямото подкрепление и как не си позволил дори да погледнат твоите рани докато не си се уверил, че всички други са превързани адекватно. Точно заради тазкива неща още дълго ще ти се разминават волностите спрямо Джесика, а не е и като тя да се оплаква. – кръчмаря намигна към дъщеря си –Нали така, мила? Я сега донеси на всичко по още едно, да пием за Дънкан Халек – нашия герой. Хайде да ви чуя сега всички! Три пъти – Хип, хип...

–УРАААААА! – изрева дружно цялата кръчма в отговор. А Дънкан изглеждаше така, все едно половин дузина Джесики го бяха хванали за ръката и го влачеха към стаята му на горния етаж. Не че едничката Джесика не правеше точно това, де, под одобрителните възгласи на всички в бар МакКул'с.
Social stuff
How do others perceive you in social interactions?
Charming
How optimistic are you?
Self-assured
How trusting are you?
Open-minded
How assertive are you at a decision point?
Adaptable
How conscientious are you about following rules?
Honest
How empathetic are you?
Kind
How courageous are you in dire straits?
Brave
How do you feel when faced by setbacks?
Driven
How are your nerves?
Unshakable
Последна промяна от lowstef на вт сеп 09, 2008 10:31 am, променено общо 7 пъти.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » пет авг 22, 2008 4:35 pm

Марсел а.к.а. Великия Бартоломео
Новият и по-добър персонажен лист на Марсел :)
Променливи от играта
Използвани Daily powers (вкл. на предмети):
Shield of Faith
Beacon of Hope

Екшън точки: 0

Surges left/per day: 9/9
Последна промяна от CTAHuMuP на пон сеп 01, 2008 10:14 am, променено общо 3 пъти.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Dreamblade
Мнения: 57
Регистриран: нед авг 10, 2008 5:29 pm
Контакти:

Мнение от Dreamblade » пет авг 22, 2008 4:56 pm

Вебрендос (draconic.Стена от рев)
Картинка
Изображение
Изображение
Последна промяна от Dreamblade на вт авг 26, 2008 12:00 am, променено общо 1 път.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » пет авг 22, 2008 6:58 pm

Етна
Механика
Female Human Rogue lvl 4
Medium unaligned


initiative 4+4+2=10; Movement(squares): 6; Passive Senses: Insight 17; Perception 17
Abilities: Str 12 (+1), Con 10 (+0), Dex 19 (+4), Int 12 (+1), Wis 10 (+0), Cha 17 (+3)
Max HP: 37, Bloodied: 18, Surges/day: 6
Defences: AC: 19
fortitude: 14
reflex: 19
will: 16

action points: 1


skills
trained

stealth 5+4+2 = 11
acrobatics 5+4+2 = 11
athletics 5+1+2 = 8
bluff 5+3+2 = 10
insight 5+0+2 = 7
persception 5+0+2 = 7

untrained
dungeoneering = 2
intimidate 3+1 = 5
streetwise 3+1 = 5


feats: imp. initiative, quick draw, backstabber, nimble blade

class features:
artful dodger - +3 to AC vs opportunity attacks
sneak attack(+2d8)
rogue weapon talent +1 attack with daggers

Powers

at will: Sly flourish, Deft Strike, Piercing strike
encounter: Torturous strike, Setup strike
daily: Blinding Barrage
utility: Tumble

langauges: common, elven

equipment:
amulet of protection +1
2x duelist's dagger +1
magic leather armor +1
adventurer's kit, climber's kit, grappling hook, silk rope, theive's tools, 5 daggers, 20 shurikens, hand xbow, xbow bolts(40), cheap healing potion.
cash:10g



[sblock1="Attacks"]duelist's dagger - +11 (+14 combat advantage) 1d4+5/1
daggers - +10 (+13 ca) 1d4+4/1 5/10
hand xbow - +9 (+11 ca) 1d6+4 10/20
shuriken - +9 (+12 ca) 1d4+4 6/12

deft strike:
duelist's dagger +11 (+14 combat advantage) 1d4+5 vs AC
daggers - +10 (+13 ca) 1d4+4 5/10 vs AC
hand xbow - +9 (+11 ca) 1d6+4 10/20 vs AC
shuriken - +10 (+13 ca) 1d4+4 6/12 vs AC

piercing strike
duelist's dagger +11 (+14 combat advantage) 1d4+5 vs reflex
daggers - +10 (+13 ca) 1d4+4 5/10 vs reflex
hand xbow - +9 (+11 ca) 1d6+4 10/20 vs reflex
shuriken - +9 (+12 ca) 1d4+4 6/12 vs reflex

sly flourish
duelist's dagger +11 (+14 combat advantage) 1d4+5+3 vs AC
daggers - +10 (+13 ca) 1d4+4+3 5/10 vs AC
hand xbow - +9 (+11 ca) 1d6+4+3 10/20 vs AC
shuriken - +9 (+12 ca) 1d4+4+3 6/12 vs AC

blinding barrage
duelist's dagger +11 (+14 combat advantage) 2d4+5 vs AC
daggers - +10 (+13 ca) 2d4+4 5/10 vs AC
hand xbow - +9 (+11 ca) 2d6+4 10/20 vs AC
shuriken - +9 (+12 ca) 2d4+4 6/12 vs AC
miss: half dmg, not blinded

setup strike
duelist's dagger +11 (+14 combat advantage) 2d4+5 vs AC
daggers - +10 (+13 ca) 2d4+4 5/10 vs AC
hand xbow - +9 (+11 ca) 2d6+4 10/20 vs AC
shuriken - +9 (+12 ca) 2d4+4 6/12 vs AC
target grants combat advantage till end of next turn.[/sblock1]
Картинка
Изображение
История
Етна, родена в семейство от простолюдието, израства на улиците в голям град, който предлага редица криви и мрачни пътеки и множество изкушения. И разбира се, на света има място и нужда от всякакви хора с всякакви занимания така и тя със своите способности намира своето място в организма на града. Заниманията й предимно се състоят в това да намира и набавя разни неща и разни хора, или просто да се постарае друг да не намери тези неща, или хора. Сред поредната шумотевица, в която беше замесена учтиво й бе намекнато, че ще е добре да се покрие някъде за известно време. Чудно, че тогава се чу за драмите край Елисирската долина, повече от приемлив начин да си прекара неколкомесечното изгнание.
Последна промяна от ChoChan на ср яну 21, 2009 12:32 am, променено общо 5 пъти.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от 4uk4ata » пет авг 22, 2008 7:27 pm

Арейдон - скоро ще бъде завършен. Някой сеща ли се за полезен предмет за 2 "нива?"

[sblock]http://www.myth-weavers.com/sheets/view.php?id=77194[/sblock]
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » съб авг 23, 2008 10:30 am

Belt of Vigor, ако не можеш да намериш нищо по-добро.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от 4uk4ata » съб авг 23, 2008 12:37 pm

Мдам, макар че не знам колко е полезно да лекуваш 1 ХП повече - или то прави нещо друго?
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » съб авг 23, 2008 1:09 pm

Мне, само това е... за defender, leader или melee striker е доста полезно... ама за wizard е so-so. Все пак ако не измислиш нищо по добро.
Винаги можеш просто да си земеш два произволни lvl1 предмета и да си ги стопиш на residium.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от 4uk4ata » нед авг 24, 2008 1:19 pm

Между другото, в новото издание има ли разни алхимически джуджавки?
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » нед авг 24, 2008 1:27 pm

Само това засега.
Между другото мисля, че сме почти готови да почваме, така че довършвайте ако имате нещо по героите - предмети, история... и днеска вечерта може да почваме.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » ср сеп 10, 2008 6:45 pm

Айсерон


Механика:
[sblock]Male Elf Ranger 4
Medium Unaligned follower of Melora
Initiative +10; Movement (squares)8; Passive Senses: Insight 14, Perception 21 (low-light vision)
Abilities: Str 10 (0), Con 14(+2), Dex 20(+5), Int 10 (+0), Wis 16 (+3), Cha 10 (0)
Max HP 45; Bloodied 22; Surges per day 7; Surge value 11
Defenses: AC 21, Fort 15, Ref 18, Will 15
Action points: 1

Skills (trained marked with an *): Acrobatics* +11, Arcana +1, Athletics +1, Bluff +1, Diplomacy +1, Dungeoneering +4, Endurance* +7, Heal +4, History +1, Insight +4, Intimidate +1, Nature* +11, Perception* +11, Religion +1, Stealth* +11, Streetwise +1, Thievery +1

Feats:
Improved Initiativa
Weapon focus ( bows )
Light Step

Race features:
Elven weapon proficiency
Fey Origin
Group Awareness: +1 Perception/5 sq.
Wild Step
Elven Accuracy

Class features: Mobile Defence, Hunter's Quarry/minor, Prime Shot +1 attack.

Languages: Common, Elven, Goblin.

Powers:
At-will: Twin Strike,Careful Attack
Encounter: Elven accuracy, Evasive strike, Thundertusk Boar strike,
Daily: Split the tree.
Utility: Yield Ground

Attacks:
Basic ranged: +1 Magic Longbow +10(+11) vs. AC; Dmg: 1d10+9 range; 20/40
Basic melle: With dagger or long sword: +5 vs. AC; Dmg: 1d4/5sq or 1d8.
At-will power: Careful attack +12(+13) vs AC; Dmg: 1d10+2
At-will power: Twin strike +10(+11) vs AC - two attacks. 1d10+2
Encounter power: Evasive Strike + 10 (+11) vs AC, 3sq shift, Damage; 2d10+7.
Encounter power: Thundertusk Boar strike +10(+11)- two attacks;Damage;2d10+7 and push 3 squares, Elven Accuracy- Reroll an attack roll.
Daily power: Split the tree +10(+11) two targets within 3sq,two checks add the higher one for both attacks, Damage: 2d10+7 for each target.
Utility powers: Yield Ground: Immidiate reaction: shift 2 squares +2 to all defences. When u are attacked with melle attack.
Hunter's Quarry:Minor action, once per turn u mark one creature to the end of the encounter, or when u decide and take +1d6 additional damage for 1 attack at round by your choice.
Prime shot: a +(11)* bonus marked at all powers if i am nearest to the target.
Dark leaf armour skill: +2 AC at first attack on me per encounter.

Equipment and money:
+1 Dark leaf Hide armour: +4AC -1 checks based on str,dex,con.
+1 Magic Longbow +1 attack +1 damage, +1d6 on critticals.
Bracers of perfect shot +2 damage to ranged attacks.
long sword,dagger,standart adventurer's kit, arrows x2 (60),rope 50ft silk,tent,grey cloak.
40 GP[/sblock]

Social stuff:
[sblock]How do others perceive you in social interactions?
Reserved
How optimistic are you?
Brood
How trusting are you?
Suspicious
How assertive are you at a decision point?
Adaptable
How conscientious are you about following rules?
Flexible
How empathetic are you?
Stern
How courageous are you in dire straits?
Steady
How do you feel when faced by setbacks?
Bold
How are your nerves?
Calm[/sblock]

Картинка:
[sblock]Изображение[/sblock]

История:[sblock]Aйсерон е родом от Елисирската долина. Семейството му принадлежи, към малка ловна общност, обитаваща горските дебри. От тук идва и любовта му към природата и почитането на нейните закони, както и службата към богиня Мелора. Когато Айсерон възмъжал, показъл завидни умения с лъка, пословична бързина и ловкост, както и трезва преценка отностно изпитанията и начините за тяхното решаване. Айсерон и други младежи от селото, били обучени в догмите на Мелора и изпратени дълбоко в горите на Елисирската долина за да ги пазят и наблюдават. Те трябвало да информират главният жрец на Мелора за всяко отклонение.[/sblock]
Последна промяна от Prince of Essembra на съб яну 24, 2009 12:19 pm, променено общо 2 пъти.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Re: Героите

Мнение от ChoChan » съб дек 13, 2008 1:30 pm

Etna lvl 6
за лични цели, ignore it :P

[sblock]Female Human Rogue lvl 5
Medium unaligned

initiative 4+4+1+2=11; Movement(squares): 6; Passive Senses: Insight 18; Perception 18
Abilities: Str 12 (+1), Con 10 (+0), Dex 18 (+4), Int 12 (+1), Wis 10 (+0), Cha 16 (+3)
Max HP: 42, Bloodied: 21, Surges/day: 10
Defences: AC: 20
fortitude: 16
reflex: 21
will: 18

action points: 1


skills
trained
stealth 12
acrobatics 11
athletics 9
bluff 11
insight 8
persception 8

untrained
dungeoneering = 3
intimidate 6
streetwise 6


feats: imp. initiative, quick draw, backstabber, nimble blade

class features:
artful dodger - +3 to AC vs opportunity attacks
sneak attack(+2d8)
rogue weapon talent +1 attack with daggers

Powers
at will: Sly flourish, Deft Strike, Piercing strike
encounter: Torturous strike, Setup strike
daily: Blinding Barrage, Walking wounded
utility: Tumble

langauges: common, elven

equipment:
amulet of protection +1
4x duelist's dagger +1
dagger of shield + 1
bloodcut leather armor +1
adventurer's kit, climber's kit, grappling hook, silk rope, theive's tools, 5 daggers, 20 shurikens, hand xbow, xbow bolts(40), cheap healing potion.
cash: 150


Attacks
duelist's dagger - +12 (+14 combat advantage) 1d4+5/1
daggers - +11 (+13 ca) 1d4+4/1 5/10
hand xbow - +10 (+12 ca) 1d6+4 10/20
shuriken - +10 (+12 ca) 1d4+4 6/12

deft strike:
duelist's dagger +12 (+14 combat advantage) 1d4+5 vs AC
daggers - +11 (+11 ca) 1d4+4 5/10 vs AC
hand xbow - +10 (+12 ca) 1d6+4 10/20 vs AC
shuriken - +10 (+12 ca) 1d4+4 6/12 vs AC

piercing strike
duelist's dagger +12 (+14 combat advantage) 1d4+5 vs reflex
daggers - +11 (+13 ca) 1d4+4 5/10 vs reflex
hand xbow - +10 (+12 ca) 1d6+4 10/20 vs reflex
shuriken - +10 (+12 ca) 1d4+4 6/12 vs reflex

sly flourish
duelist's dagger +12 (+14 combat advantage) 1d4+5+3 vs AC
daggers - +11 (+13 ca) 1d4+4+3 5/10 vs AC
hand xbow - +10 (+12 ca) 1d6+4+3 10/20 vs AC
shuriken - +10 (+12 ca) 1d4+4+3 6/12 vs AC

blinding barrage
duelist's dagger +12 (+14 combat advantage) 2d4+5 vs AC
daggers - +11 (+13 ca) 2d4+4 5/10 vs AC
hand xbow - +10 (+12 ca) 2d6+4 10/20 vs AC
shuriken - +10 (+12 ca) 2d4+4 6/12 vs AC
miss: half dmg, not blinded

walking wounded
duelist's dagger +12 (+14 combat advantage) 2d4+5 vs AC
daggers - +11 (+13 ca) 2d4+4 5/10 vs AC
hand xbow - +10 (+12 ca) 2d6+4 10/20 vs AC
shuriken - +10 (+12 ca) 2d4+4 6/12 vs AC
target is knocked prone....

Bait and switch
duelist's dagger +12 (+14 combat advantage) 2d4+5 vs AC
daggers - +11 (+13 ca) 2d4+4 5/10 vs AC
hand xbow - +10 (+12 ca) 2d6+4 10/20 vs AC
shuriken - +10 (+12 ca) 2d4+4 6/12 vs AC
switch with target and move 3 squares
[/sblock]
give me love so that I can kill...she's so unreal

Заключена

Върни се в “Red Hand of Doom”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост