Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Игрова] Епизод ІІ: Датарийски Култ

Star Wars Saga Edition Game.
Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » вт юли 15, 2008 5:16 pm

Карак стана бързо и се насочи към вратата заедно с Валден. Дуросът очевидно се чувстваше не на място в заведението и бе прекарал времето облекнат на една от стените до вратата.

- Ох, най-накрая нещо конкретно за правене. Писна ми от всичкото безцелно говорене... Ей, Валден, я дай аз да карам.- каза Карак, след като бяха напуснало заведението, и след секунда размишление добави- Макар че котката май имаше право. Може би си заслужава да посетим набързо този чичо?

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2702
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » вт юли 15, 2008 7:32 pm

Ранд съсредоточено гледаше чашата си и май възнамеряваше да я изпие. Ключовете за спидъра обаче го разколебаха.

-На драго сърце ще дойда да си пийна с теб, но след като това приключи. Предчувствам, че ще имам нужда от пълното си внимание и точен мерник.


Ранд обира с показалец стените на чашата отвътре, потапяйки върха на пръста си в течността, след като го облизва, за да го стопли, смигва й и се насочва към вратата.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8810
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » вт юли 15, 2008 8:03 pm

Валден използва Силата за да постави ключовете в ръката на Карак.
- Давай да ходим до чичото. Ако отново сме в задънена улица потегляме към джунглата. Тази колония ме подтиска.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » ср юли 16, 2008 1:43 pm

* * *

- Какво искате от мен! - изръмжа им Бабел. Беше със среден ръст, но доста набит. Лицете му беше грубо, както и гласа му. Мургавият тен на кожата говореше, че той явно дълго е живял тук или поне някъде със подобен климат. Лицето бе покрито с дребни белеци - явно от някаква болест. Долната челюст беше странно изместена напред и леко настрани, като че ли в резултат на силен удар. Бяха го намерили на кея с въдица да лови риба. До него стоеше цилиндричен охлаждащ контейнер пълен до половината с зашеметени риби.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » чет юли 17, 2008 4:21 pm

- Муниципалният съвет ни праща, за да решим проблема ви с бракониерите.- Карак звучи ядосано, макар да не е ясно какво го е раздразнило.- Трябва ни информация за джунглата, храма и изчезването на кмета. Казаха ни, че ти я имаш.- Дуросът прикова погледа си в Бабел.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » чет юли 17, 2008 5:33 pm

- Излъгал ви е! Не ми влиза в работата нито кмета, нито джунгла, а за храм въобще за първи път чувам. Като намерите професора, него питайте за храмове - той се занимава с такива глупости. Ако ви интерисува нещо друго, обърнете се към справочната служба.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » чет юли 17, 2008 7:05 pm

Лицето на Карак придобива леко лилав оттенък, докато той обявява през стиснати зъби:

- Добре, нищо не знаеш. Никой в това тъпо градче нищо не знае. Сами ще се справим с вашия проблем. Не само, че ще разкараме контрабандистите, а и ще разберем кой им е помагал. С бластер насочен към главата си, всеки един от тях би признал веднага кой им е карал храна, припаси и информация. Горко му на този, който им е помагал и не си е признал.- Дуросът забива яден поглед в Бабел.- Досега не съм чувал някой обвинен във връзки с предателския джедайски орден да е излизал жив от имперски затвор. Струва ми се, че нещастникът, който е премълчал информация, ще прекара остатъка от краткия си живот в тясна килия посещаван само от един много любопитен дроид.- Карак дава на човекът няколо секунди за отговор и ако не получава такъв се обръща и се насочва обратно към спидера с широка крачка.

[sblock]Persuasion(Intimidate) 15= 1d20=12 + 1d6=3[/sblock]

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » чет юли 17, 2008 7:08 pm

- Много правилно! - подхвърли след него Бабел невъзмутимо - Само това заслужават!

Потребителски аватар
xsmind
Студио Х
Мнения: 4123
Регистриран: чет май 02, 2002 11:44 pm
Местоположение: R'lyeh
Контакти:

Мнение от xsmind » пет юли 18, 2008 12:11 pm

Сорен се надвеси над контейнера с риба, кимна одобрително и попита:

- Как е? Кълве ли рибата днес?

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » пет юли 18, 2008 12:38 pm

Бабел изгледа Сорен, подозрително присвивайки очи:

- Не се оплаквам.

Потребителски аватар
xsmind
Студио Х
Мнения: 4123
Регистриран: чет май 02, 2002 11:44 pm
Местоположение: R'lyeh
Контакти:

Мнение от xsmind » съб юли 19, 2008 8:58 am

- Със сигурност по-добре от онази вечер, когато си ходил в джунглата, където нямаш работа, както сам каза. Та, какво не си правил там?

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » съб юли 19, 2008 3:46 pm

- Добре! Хванахте ме! - подигравателна усмивка разкриви още повече неговото изместено чене - ходих в джунглата да я картографирам и да броя дърветата. Ама ако не сте забелязали, цялата колония живее насред джунглата. Всеки в колонията поне веднъж влиза в джунглата, а някои по няколко пъти на ден. Ония хахо, професора, той всеки ден ходи. Сигурно затова и са го изяли вийрмоците. Кой въобще ви е казал, че аз познавам джунглата, и знам къде е професора и че знам за някакъв храм. И не по-малко интересно ми е, с какво право ме следите къде ходя и какво правя?

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8810
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » съб юли 19, 2008 4:23 pm

- С правото дадено ни от армията на Империята, като разследващи бракониерския проблем на колонията. Ако не отговориш искрено на въпросите ни, е в пълномощията ни да уредим приятното ти прекарване в карцера и посещение на имперски дроид-разпитвач. Времето ни е малко, а вече достатъчно успяха хора като теб да ни изнервят, за да загърбим добрия тон. - Валден се надяваше блъфа да мине. - Питаме за последно: имаш ли връзка с тези контрабандисти или знание, което би ни помогнало да се свържем с тях. Искаме да говорим с тях!
[sblock]Force: Sense your Feeling: Дали ако продължим да го притискаме ще доведе до намиране на търсената информация. Взимам десетка, имам 14 без зар.

Intimidate/Persuasion:
1d20+4=23[/sblock]
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » съб юли 19, 2008 4:32 pm

В очите на мъже определено се прокрадна силно притеснение, и дори страх. Макар той да се опитваше с всички сили да го прикрие, гласът му зазвуча по-мек и треперещ леко.

- А, имперската армия. Така да бяхте казали. Това е друга работа, а то тук разкарват се всякакви. Мисля че имам нещо за Вас в катера. Мисля че имперската армия ще бъде доволна. Аз съм обикновен склададжия, не искам проблеми. Я подръж въдицата, момче.

Той пъхна въдицата в ръцете на Валден и се заклати към покрития товарен катер на съседния кей. Походката му беше доста странна и клатеща се. Явно не само лицето му е претърпяло интересни преживявавания. Отдалечавайки се мъжът си мърмореше нещо неразбираемо под носа.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8810
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » съб юли 19, 2008 5:15 pm

- Дано не извади някаква пушка - рече Валден и огледа въдицата. - Не ми се иска да започваме с насилието още тук.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2702
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » съб юли 19, 2008 8:44 pm

-По-добре да го последваме и ние да извадим пушките. Този май се готви да офейка!

Гласът на Ранд бе тих, но изпълнен с подозрение.

Потребителски аватар
xsmind
Студио Х
Мнения: 4123
Регистриран: чет май 02, 2002 11:44 pm
Местоположение: R'lyeh
Контакти:

Мнение от xsmind » съб юли 19, 2008 10:59 pm

- Много приказки, малко действие - каза Сорен и подтича след Бабел докато се изравни с него - Я да видя какво толкова имаш да показваш. - и добави малко по-тихо - Момчетата са нещо изнервени, да не вземат да стрелят само.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » съб юли 19, 2008 11:33 pm

Бабел го изгледа с присвите очи от глава до пети:

- Хе, не изглеждаш особено як. Нямаш и оръжия. Ами ако крия пушка в лодката? - той се усмихна крива на Сорен - Спокойно, момче. Ще останете доволни. Ела, щом искаш. Тъкмо ще ми помогнеш с носенето.

Той закуцука към кея с катера.

Катера беше голям. Беше закрит, макар че отгоре имаше площадка с перила с площ около 2 на 2 метра. На левия борд на катера имаше плъзгаща "двукрила" врата с ексцентрична готическа форма и два прозореца с матирани стъкла. Отпред на катера също такова матирано стъкло покриваше визьора на капитанския мостик. Явно някога това е бил луксозен катер за отдих, но се личеше че не е поддържан добре от години и е имал доста буен живот, също както собственика му.

Бабел бръкна във джоба на панталона си и след малко вратата на катера се плъзна безшумно и се отвори.

- Чакай тук до вратата да поемеш контейнера - Бабел с изненадваща ловкост скочи от кея през отворената врата и се скри от погледа на Серен.

Потребителски аватар
xsmind
Студио Х
Мнения: 4123
Регистриран: чет май 02, 2002 11:44 pm
Местоположение: R'lyeh
Контакти:

Мнение от xsmind » нед юли 20, 2008 8:12 am

- Ако криеш пушка в лодката и я използваш, покрай онези тримата там, вероятно не криеш много разум в главата - обясни популярно ситуацията Сорен - аз се оправям някак и без такава.

Сорен се хвана за някаква издатина на спидера и надникна през вратата.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » нед юли 20, 2008 6:03 pm

Зад отворенята врата се отваряше нещо като складово пространство, пълно със най-различни неща. Въдици, няколко харпуна, контейнери със немаркирано съдържание и един стоящ в ъгъла деактивиран малък дроид за ремонтни работи. Бабел се беше надвесил в единия край на и отворил тяйник в пода , вадеше малък но видимо тежек контейнер. След като го измъкна, той грифливо затвори тайника и премести няколко от разхвърляните наоколо контейнери отгоре. Когато се обърна, той видя надничащия Сорен и измърмори приближавайки се със контейнера в ръце:

- Не е много здравословно да си пъхаш носа в чуждите работи! - той стигна до вратата и подаде контейнера на Сорен - Поеми го, аз да се върна да взема и другия.

Потребителски аватар
xsmind
Студио Х
Мнения: 4123
Регистриран: чет май 02, 2002 11:44 pm
Местоположение: R'lyeh
Контакти:

Мнение от xsmind » пон юли 21, 2008 2:12 pm

Сорен взе контейнера и го остави на земята, и сякаш започна да говори нещо с Бабел.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » пон юли 21, 2008 3:03 pm

След това се видя как Сорен пое още нещо от Бабел, след което вратата на катера се затвори. А само няколко мига след това двигателите му заработеха ....

Потребителски аватар
xsmind
Студио Х
Мнения: 4123
Регистриран: чет май 02, 2002 11:44 pm
Местоположение: R'lyeh
Контакти:

Мнение от xsmind » пон юли 21, 2008 3:07 pm

След като се почеса по голата глава, Сорен се наведе да вземе тежкия контейнер и го помъкна наобратно към спътниците си, без да обръща повече внимание на катера.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8810
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » пон юли 21, 2008 7:19 pm

Валден посегна към Силата, търсещ отговори, докато чакаше Сорен да донесе сандъка.
[sblock]Взимам 10 на use the force, sence your feelings: Ще окаже ли негативно влияние тази случка върху мисията и достигането на мирни преговори с контрабандистите.[/sblock]
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » пон юли 21, 2008 8:09 pm

Катера се откъсна от кея и набирайки скорост се отправи навътре в морето ....

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8810
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » пон юли 21, 2008 8:41 pm

Забрави си въдицата, помисли си Валден и я огледа подозрително.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » пон юли 21, 2008 8:49 pm

Карак бе прекарал последната минута в ядосано крачене покрай спидера в очакване на другите. В крайна сметка любопитсвото му надделява и той се приближава предпазливо, за да разгледа сандъка отблизо.

- Дано да не вземе и това да гръмне.
- промърмори дуросът под нос.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2702
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » пон юли 21, 2008 10:38 pm

-Тогава няма смисъл да се скупчваме. Аз имам необходимите инструменти да го отворя, вие се дръпнете.

Въпреки смелите думи гласа му трепереше.

Потребителски аватар
xsmind
Студио Х
Мнения: 4123
Регистриран: чет май 02, 2002 11:44 pm
Местоположение: R'lyeh
Контакти:

Мнение от xsmind » вт юли 22, 2008 8:28 am

- Ама, разбира се, това сигурно е застраховката - Сорен се плесна по челото - вероятно няма да гръмне, щом го пуснах да си ходи.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » вт юли 22, 2008 5:25 pm

Дуросът хвърля объркан поглед на Ранд:

- Спокойно де, аз се шегувах. Не, че не може да гръмне....

Карак изсумтя замислено, след което се обърна към Сорен.

- Каква застраховка? Какво стана изобщо и какво ни даде тоя, че Ранд толкова се е спекъл?

Още докадо говори, Карак се навежда да отвори сандъка.

Заключена

Върни се в “Междузвездни Войни: Златният Век”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост