Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[DnD] Cleave+Trip ?????????????

Какво са ролевите игри? Как се играе? Как се играе добре? Как се води добре? Защо се прави така, а не иначе? И какво мислите за... Ето само част от въпросите, които рано или късно сполетяват всеки ролеви фен. Тук е мястото за всякакви ролеви теми, били те обвързани с конкретна система или не.
Потребителски аватар
swordlord
Мнения: 131
Регистриран: пон дек 24, 2001 7:51 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

[DnD] Cleave+Trip ?????????????

Мнение от swordlord » нед мар 23, 2003 12:23 pm

CLEAVE [General]
You can follow through with powerful blows.
Prerequisites: Str 13+, Power Attack.
Benefit: If you deal a creature enough damage to make it drop (typically by dropping it to below 0 hit points, killing it, etc.), you get
an immediate, extra melee attack against another creature in the immediate vicinity. You cannot take a 5-foot step before making this
extra attack. The extra attack is with the same weapon and at the same bonus as the attack that dropped the previous creature. You can
use this ability once per round.


Значи някой може ли да го обясни това какво точно значи че ме замисля ??? Значи това "Typically" предполага че не е абсолютно задължително да оставиш противника на 0 ? Та въпрос: дали не може да се приеме и ако го проснеш на земята посредством Trip ?
Защото ако е така се получава интересна комбинация между Improved Trip i Cleave- Спъваш противника и получаваш автоматично удар по него заради Improved Trip след това от Cleave имаш удар по друг противник .......ако и него го свалиш при Great Cleave можеш да довършиш падналия .........и така нататък .

Та да питам има ли нещо вярно в това или пак съм се размечтал нещо :)


П.С. Абе във FAQ май има някаква грека относно придвижването и атаките ...дадено е че не можеш да удряш и да се придвижваш освен при употреба на някой фийтове,между които е даден и Cleave.Но в описанието на Фийта изрично е споменато че НЕ може да се прави 5 футова стъпка. Това някаква грешка ли е или са променили правилата ????
Един миг
Отминал като предишния
Дълъг като следващия
неповторим по своята същност

Потребителски аватар
Blizzard
Мнения: 557
Регистриран: вт дек 25, 2001 2:39 pm
Местоположение: София Любим цвят: Зелено

Мнение от Blizzard » нед мар 23, 2003 3:06 pm

Тук става въпрос за тълкуване на малко спорни правила, но поне аз не бих ти дал възможност да използваш Imp. Trip+Cleave. Това "typically" според мен е сложено, защото можеш да убиеш противник и по други начини - например с massive damage или отровно оръжие. Но все пак, поне аз като водещ бих изисквал задължително да *убиеш* противника, а не да го повалиш на земята, защото си представям cleave като разсичане, а и е оправдано от балансова гледна точка.

Относно послеписа ти - според мен не можеш да правиш 5-футова стъпка по време на самия cleave (което би ти позволило да клийвнеш повече противници), но можеш преди или след него в същия рунд. Това са две различни неща. Бележка - книгите не са при мен, така че говоря наизуст...
Предупреждение - имам навика да редактирам мненията си в първите минути след постването им

We sit together,
The mountain and I,
until only the mountain remains.

Li Po

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10447
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » ср мар 26, 2003 2:53 pm

Малко уточнение - класовата способност, която може би се среща и като feat, наречена Superior Cleave, ти дава възможност да направиш 5ft. крачка между поразяващия удар и резултиращия от него cleave удар. Лошо нещо за големи количества малки гадчета, особено в комбинация с другите два cleave-а.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8347
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » ср мар 26, 2003 2:56 pm

Да, но мисля, че можеш да правиш само ЕДНА такава стъпка на рунд, т.е. дори с другите два фийта, при убийство на едно гадче, можеш да се придвижиш до друго, да смачкаш и него, но ако след това около теб няма други, не можеш да използваш следващата си бонус атака. Както стана модерно напоследък, говоря без да съм се консултирал с книгите, така, че моля за извинение при евентуални неточности.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8347
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » ср мар 26, 2003 4:46 pm

D&D3E Masters of the wild написа:Supreme Cleave: At 2nd level, the frenzied berserker can take a 5-toot step between attacks when using the Cleave or Great Cleave feat. She is still limited to one such adjustment per round, so she cannot use this ability during a round in which she has already taken a 5-foot step.
Съжалявам, че в момента не е в мен "Меч и юмрук", защото изпитвам подозрения, че там това е описано като фийт и не съм сигурен дали пак присъства ограничението от ЕДНА петфутова стъпка, но съм почти сигурен, че е така.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Blizzard
Мнения: 557
Регистриран: вт дек 25, 2001 2:39 pm
Местоположение: София Любим цвят: Зелено

Мнение от Blizzard » ср мар 26, 2003 9:38 pm

Съгласен съм, че на играч по правило винаги се полага не повече от 1 петфутова стъпка в рунд, при това само ако не е извършвал друго действие, включващо движение.
Предупреждение - имам навика да редактирам мненията си в първите минути след постването им

We sit together,
The mountain and I,
until only the mountain remains.

Li Po

Отговори

Върни се в “Настолни Ролеви Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта