[Увод] Последната задача

D&D adventure.
Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2694
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » ср авг 15, 2007 1:02 pm

Обхождам я около 50 метра след началото на дърветата от всички страни.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » ср авг 15, 2007 1:52 pm

Сезар размени няколко приказки с отец Уилям и отиде да намери удобно място където да си разтовари багажа от коня, а след това за да намери подходящо място за стражева.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » ср авг 15, 2007 1:56 pm

Кира бавно тръгна да обикаля поляната, докато приятелите и вдигаха лагера. Беше направила около 1/3 от обиколката, когато и се причу някакво съскане - можеше да е от вятъра или от някое влечуго, но не беше сигурна. Нямаше нищо против риска, стига да не рискуваше тя, така че спря на място и се услуша. Този път съскането беше по-продължително и вече беше уверена - отпред имаше поне една змия или още по-лошо - цяло проклето змийско гнездо.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2694
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » ср авг 15, 2007 2:09 pm

Проклети влечуги!

Кира бавно отстъпва назад докато се отдалечи и се връща при останалите.

- Пазете се! Малко навътре чух силно съскане, мисля, че има цяло змийско гнездо.

След което влиза отново да завърши обиколката си, но малко по-нататък.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » ср авг 15, 2007 3:47 pm

"Проклети влечуги!"Помисли си Кира докато бавно заотстъпва назад докато се отдалечи и тръгна да се връща при останалите.

- Пазете се! - подвикна тя щом се отдалечи на шейсетина фута от дърветата- Малко навътре чух силно съскане, мисля, че има цяло змийско гнездо.

Не беше далече от истината, с малката разлика че в случая змийско гнездо се използваше като сравнение. Нещо тъпо удари Кира в гърба"Кой по дяволите ме замеря с камъни", понечи да се обърне и усети втори удар в рамото, който я завъртя, тъкмо за да види летящата към главата и стрела и светът се покри с тъмнина. Последвалия дъжд от стрели(около 30тина на брой) повали всички постове (включително и Сезар) в безсъзнание. На крака останаха 3ма от пазачите, Миран, Мерой, които се хвълиха към възможните прикрития и отец Уилям. (Подробостите около лагера ги оставям на вашето въображение все пак вие сте го вдигнали)

2 strelqt po halflinga 17+3;13+3;4+3;13+3 vs 11 AC za 3d6+3=4,4,6+3 = 17 dmd
Постовете
Elfa – 20+1(potw 12+1);1+1;3+1;17+1;9+1 vs 14AC 3*(1d6+1)-4+2d6+2-8=3*(5+1)-4+8-8 = 11dmd
1-14+1;7+1;8+1;14+1;16+1;11+1;13+1;12+1 vs 13 ac 5d6+5=19 dmd
2-12+1;6+1;14+1;2+1;12+1;6+1;2+1;20+1(nepotw) vs 13 ac 4d6+4=17dmd
3-19+1;17+1;2+1;20+1(непотв) vs 13 ac 3d6+3=17 dmd
4-15+1;7+1;2+1;19+1;16+1;14+1 sv 13 ac 4d6+4=16 dmd
Последна промяна от Menelvagor на ср авг 15, 2007 8:26 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » ср авг 15, 2007 4:42 pm

Отец Уилям също залегна и докато благодареше на Пелор, че го е дарил с мъдростта да си сваля бронята чак като ляга да спи, си извади щита и бавно започна да го намества на лявата си ръка, като същевременно запълзя към прикритието, което щеше да му осигури сложеното на земята негово седло.

Когато стигна до седлото си пое дълбоко въздух и се надигна съвсем леко над него, за да огледа какво става наоколо.
Отецът има Spot +3
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » ср авг 15, 2007 8:37 pm

Сезар се размърда с ужасно главоболие "Стрелите по принцип са остри, не тъпи, кой по-дяволите използва затъпени стрели?". Поочуканите ребра под ризницата го боляха, явен знак че все още беше жив.

Гората беше тиха и спокойна и само пръснатите стрели показваха мястото на засадата. Едва когато луната се показа зад облаците, се оказа че един от храстите в края на гората всъщност не е храст, а доста прилична камуфлажна екипировка(за справка рисунката на скаута).
-Хвърлете оръжията и се предайте. Искаме само стоката - извика фигурата.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » ср авг 15, 2007 8:47 pm

Елфът бавно се изправи с вдигнати ръце в знак на това че се предава. Също така бавно и демонстративно извади меча от ножницата на гърба му. Нереално тънкото острие проблесна в сумрака. Но не го хвърли ...

- Господа, аз и сам не знам какво носим, и ако бяхте помолили учтиво дори бих бил склонен да ви го дам. Обаче обноските ви искренно не ме удовлетворяват и затова мисля че нямам желание да улеснявам работата Ви.

[sblock]ако имам още някаква свобода за дествие в този рунд тръгвам към най-близкия забелязан от мен нападател с цел да го атакувам.

За улеснение

Атака: +8
Инициатива: +4
щети 1з10+4 /18-20/*2
АС: 18[/sblock]

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » ср авг 15, 2007 10:04 pm

OOC:Стига ве, моля ви са

"Храстът" вдигна ръка и 10 стрели се забиха на земята пред теб.
- По-добре стой където си! Ние сме крадци не се молим, а вземаме! Освен това толкова улеснихте работата ни, че може и да ви благодарим като свършим.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » чет авг 16, 2007 10:22 am

Сезар ядно стистна устни но бавно прибра меча си в ножната.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » чет авг 16, 2007 10:59 am

Отец Уилям бавно се изправи, като през това време закачи боздугана си на мястото му, после още по-бавно вдигна ръце (на лявата му все още стоеше закрепеният му тежък метален щит), усмихна се и заговори:
- Хайде, момчета, няма нужда да се стига до повече насилие. Ние сме мирни пътници, не воини, и не искаме да се замесваме в повече неприятности от тези, в които вече се намираме. Това, което може би не знаете обаче, е че сме под патронажа на Академията и товара, който носим, също. Знаете, че Академията награждава повече от добре тези, които й служат и преследва безмилостно враговете си и тези, които са застанали на пътя й със зли намерения. Понеже не искам да усложнявам повече нито нашия, нито вашия живот, което със сигурност ще стане ако си тръгнете от тук със стоката ни, ви предлагам следното. Видяхме, че сте способни момчета, добри стрелци, защо не се присъедините към кервана като наети от Академията охранители? Ще ви платим по 50 жълтици на човек - 25 сега и 25 когато стигнем до Коланс. Не е зле за 2 дни работа, а? Какво ще кажете?
Системно
Ако трябва да хвърляш Дипломация, отец Уилям има +9
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Мнения: 713
Регистриран: ср ное 23, 2005 12:17 pm
Местоположение: Нангияла

Мнение от Shamajotsi » чет авг 16, 2007 11:12 am

Линидар също така бавно и внимателно се изправи, като не бързаше прекалено много със закачането на секирата си обратно на колана и не се реши да вдига ръцете си. За разлика от спътниците си, той реши да не отваря устата си, защото не се знаеше какво щеше да излезе от нея и как би било възприето от стрелящите в храсталаците. Оттук насетне нещата щяха да се решават не с оръжие, а с думи, а джуджето не бе по тази част.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » чет авг 16, 2007 1:04 pm

19 човешки фигури, подобни на първата се появиха в края на полянката и тръгната към лагера. Бяха свалили маските си и щом лунната светлина падна върху лицето на водача, изненадата ви няма граници -беше Карфал. Двама от хората му поеха безжизнената Кира и тръгнаха отново към лагера.
- Благодаря за предложението отче, съгласен съм че парите са добри като за два дни работа. Ех момчета -продължи той- исках да ви видя в действие, преди да ви оставя сами със задачата ви, но явно ще мога само да ви пожелая успех. -В това време "падналите" постове на Миран се изправяха.- Затъпени стрели, не са смъртоносни- обясни той.- Ах ето го и малкия дявол, доста проблеми щеше да създадеш ако не те бяхме видяли.
Кира бавно вървеше "Явно оня бълвоч с вкус на развалено сирене, дето ми го изляха в устата ми, действа. Да поискам ли и нещо за главоболието ми? По-добре не, че не се знае с какво ще е, а ако съдя по реакцията на Сезан, не е много приятно."
- Сигурно се чудите защо беше целия този цирк - започна Карфал. - Нещо вилнее по търговския път. Досега са атакувани 4 кервана, тръгнали за и от Коланс. Няма оцелели, а товарите липсват. Керваните са били нападнати по време на нощният им престой. - Мерой бавно започваше да побелява - Да Мерой ти беше изпозван за стръв, но се чудя защо не са те предупредили. Както и да е,задача ти е да стигнеш до Коланс, там ще си помощник на представителя на Академията, а аз и Миран ще поемем кервана и с малко повече късмет ще преживеем нощта. Време е да тръгвате, вземете Линидар с вас, той ще се ви заведе до един малък бивак, по нататък по пътя.
(Здравето ви е на макс, няма нужда от лекуване, а да и Мерой е с вас.)

Потребителски аватар
Shamajotsi
Мнения: 713
Регистриран: ср ное 23, 2005 12:17 pm
Местоположение: Нангияла

Мнение от Shamajotsi » чет авг 16, 2007 2:22 pm

Както мигаше невярващо на станалото пред очите му, Линидар се изненада като споменаха името му.
-Ми, добре, дотам не се стига трудно - каза той и поведе народа към бивака.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2694
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » чет авг 16, 2007 2:38 pm

Кира разтрива намръщено гърба си, където са ударили стрелите, макар вече болката да е по-скоро спомен. Поглежда недоверчиво Карфал:

- Чувствам се тъпо. Ама поне шанс можеше да ми дадете, накачорили сте се кат маймуни по тия дървета. Ако наистина нещо напада керваните то едва ли знае къде те ще спрат, колко човека се движат с тях и как са въоръжени. Както тази случка доказа имаме малък шанс срещу толкова добре осведомени и организирани злосторници. Или подозирате предателство...?

- Във всеки случай хората ти са добре обучени, скрили се бяха майсторски, за да не ги забележа, а от своя страна ме забелязаха, въпреки малкото, но изключително ефективно заклиание, което направих да ме скрие. Пък и моите изстрели не са с тъпи стрели и можеше да има тежко ранени. Щях да се чувствам двойно по-тъпо ако бях убила човек на Академията, макар и по погрешка.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » чет авг 16, 2007 2:43 pm

Сезар, бе възвърнал доброто си настроение и седеше кръстосал краса на земята и съчиняваше своята поредна ода:

- Калфар направи ни за смях.
Урок ни преподаде.
Добра закрила явно бях,
Щом туй му се отдаде.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » чет авг 16, 2007 2:44 pm

Отец Уилям стисна зъби, припомни си, че Пелор учи на смирение и благост, овладя се с немалко усилие на волята, след което се усмихна както му беше присъщо и рече:
- Да ни видите в действие, а? Двадесет срещу четирима, при това скрити в короните на дърветата и въоръжени с лъкове... Това не е много честно, май? Какво ще кажете сега да изберете четирима от вашите и да ги изправите срещу нас, и ще ни видите в действие, както пожелахте.

След това отецът кимна на другарите си да дойдат при него, извади боздугана си и се приготви да изрече молитва, която да им помогне в дуела.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » чет авг 16, 2007 2:49 pm

- Отче, едва ли истинските разбойници ще ни покнят на честен дуел. Както и едва ли ще използват затъпени стрели. Карфал ни даде болезнен, но много полезен урок, който едва ли ще забравим. Може би това ще ни спаси живота някой ден.

Сезар се изправи .

- И какво ще правим точно сега?

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » чет авг 16, 2007 2:53 pm

- Повече пот в учението, по-малко кръв в боя, нали така, Сезар - дяволити пламъчета проблеснаха в очите на отеца, докато цитираше един от девизите на Академията. - Наясно съм какво направи Карфал, макар методите му да ми се струват малко странни. Но човекът каза, че иска да ни види в действие, а и аз съм на мнение, че малко упражнение няма да ни дойде зле.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Мнения: 713
Регистриран: ср ное 23, 2005 12:17 pm
Местоположение: Нангияла

Мнение от Shamajotsi » чет авг 16, 2007 3:05 pm

-Аз пък да ви кажа, ама хич не разбрах какво трябваше да сме научили - се включи в разговора джуджето - освен, че двадесетима скрити стрелци нямат никакви проблеми срещу керван с много по-малко пазачи. Ако трябваше да се преподава това, да ми бяхте казали! И пердаха щяха да избегнат някои, макар и при голямо желание и това щях да им дам. Уроци преподавал! Уроци по залягане на земята, ако питате мен. Ха да видим тази дружинка как ще ни се опре ако няма числено превъзходство!

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » чет авг 16, 2007 3:06 pm

- E, аз винаги съм готов да потренирам - Сезар се засмя весело - но ако ще потегляме, по-добре да го оставим за в града.

Елфът вдигна десагите и започна да оседлава коня си.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2694
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » чет авг 16, 2007 5:21 pm

- Не можете да не признаете, че Карфал добре ни изигра. Карфал, скоро ще ти го върна, не се притеснявай

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » чет авг 16, 2007 5:40 pm

- Щом си готов, мога да ти уредя веднага едно спарингче - усмихна се Карфал. - Независимо с кой от вас.
Отец Уилям хвана Сезар под ръка и излезе с него напред:
- Ето това е нашия поборник - провъзгласи пред охранниците той.
Чуха се радостни възгласи, никой не беше против малко развлечение. Около Карфал и Сезар бързо се оформи кръг, стояха на 20 фута един от друг всеки стиснал оръжията си. Карфал носеше инструктирана рапира и дълга кама(дагер) и беше с майсторски изработена плетена ризница. Двамата стояха неподвижни в продължение на 4 дълги секунди след което Сезар се понесе напред с разсичащ удар.
1d20+4=5+4 = 9 Инициатива Сезар
1d20+3=4+3 = 7 Инициатива Карфал
(1d20+8=8+8 = 16 vs 17 AC - неуспешна) Карфал се изви в последния момента и избегна нанесения удар на милиметри, (Фейнт(мув)-1d20+6=1+6 = 7) и се опита да използва моментното си преимущество, но се подхвъзна, докато замахваше с рапирата и пропусна да се възползва от шанса си(1d20+4=7+4 = 11, преди атаката използва Експертиза и увеличава АС с 2-реално бонуса му е 6). Сезар усети че има работа с доста опитен противник и реши че обезоръжаването е най-доброто действие в случая. (1d20+12=4+12 = 16 vs 1d20+2=9+2 = 11)Някак си успя да прекара върха на меча си под предпазителя на рапирата и последвалото рязко вдигане на острието я издърпа от ръката на Карфал. Това обаче не притесни Карфал, все още имаше камата си.
-Хайде да приключваме-каза Сезар-кама срещу двуръчен меч - не бъди оптимист.
Използвайки моментното разсейване, подхвърли камата в другата си ръка(фейнт 1d20+6=14+6 = 20 vs 1d20+3=14+3 = 17 успешно) и промуши Сезар в лявото рамо (1d20+6
20+6 = 26 критикъл;1d20+6=9+6 = 15 вс 14 АС - потвърждава се; за 2*(1d4+1)=3*2=6 плюс 2d6=3,4=7 дмд снийк атак, общо за 13 дмд).
-Е предаваш ли се?-попита Карфал
-Не!
"Така трябва да се концентрирам и да мисля за хубави неща. Рамото не ме боли, уф боли ме и още как. Трябва да си мисля за нещо хубаво и реално едновременно - я какви хураби гърди има Мира, как не съм го забелязал досега?" И докато се отнасяше болката в този прекрасен размисъл неусетно разбра че се е отклонил от първоначалната си цел и атакуваше въздуха пред себе си(1d20+8=1+8 = 9). Карфал гледаше учуден отстрани тази неочаквана атака:
- Ех момче а после Мерой викаш виждал призраци(свободно действие).
След това просто го изрита в коляното(фейнт 1d20+6=6+6 = 12 вс 1d20+3=7+3 = 10 успешен) и Сезар падна на колене (1d20+4=15+4 =19 вс 14 АС), секунда по-късно камата се допря до гърлото му.
- Мисля че приключихме момче - и махна да отец Уилям да се погрижи рамото на елфа.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » чет авг 16, 2007 5:49 pm

Отецът се усмихна, приближи се до дългогодишния си приятел и му подвикна шеговито:
- Още много имаш да учиш, скъпи ми стихоплетецо!

После докосна рамото му с ръце, вдигна поглед нагоре и зашепна кратка лечебна молитва. Няколко секунди по-късно от раната на Сезар нямаше и помен.
Системно
Отецът използва cure moderate за 2d8+8 точки лечение
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » чет авг 16, 2007 5:55 pm

Сезар се усмихна на Карфал, разтърквайки изцереното си рамо:

- Все пак съм само един от най-обещаващите фехтовачи на Академията - явно до изпълнението на обещанията има още време.

След тази реплика той се засмя звънко с приятния си заразяващ смях.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » чет авг 16, 2007 9:43 pm

- Време е да тръгвате и по-бързайте. Колкото до предишният ти въпрос - изглежда съществото знае къде лагеруват керваните и явно не го е грижа колко е охраната. Достатъчно е само да забележи светлината и товарните животни, а освен това имам някои съмнения относно видът му. Искрено се надявам да греша, но само времето ще покаже! Дано се срещнем отново. - И Карфал махна на хората си да вървят по пъвроначалните си позиции.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » чет авг 16, 2007 9:53 pm

- Същество?! - Сезар потгледна Карфал с учуден поглед - Не говореше ли за разбойници?!

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » чет авг 16, 2007 10:22 pm

- Де да бяха. Имаше следи от нокти и киселина върху труповете. Или някой си играе с нас или ще имаме големи неприятности.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » чет авг 16, 2007 10:41 pm

- Нокти и киселина , мноооооого неприятно - лицето на Сезар се превърна в икона на искреното отвращение.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » пет авг 17, 2007 3:12 pm

И така яхнали сте каквото там яздите, събрали сте си нещата и вече сте на полянката готови за сън (на 200 метра е от предишната). По призумпция 1ва смяна поема Сезар. По едно време започна да духа вятър, който донасяше смътните горски шумове, изведнъж вятърът промени посоката си и до ушите на елфа стигнаха глухи викове(20ка).

Отговори

Върни се в “Играта на Menelvagor”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост