[Увод] Последната задача

D&D adventure.
Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

[Увод] Последната задача

Мнение от Menelvagor » пон авг 13, 2007 12:06 pm

- Насекомите и жегата - двете проклятия на този проклет търговски път.- започна пак да се оплаква младия търговец.- Чудя се кой е измислил да минава точно през блатистите местности, а не покрай езерото.
- Забрави да споменеш призраците, Мерой - обади се Кафрал - те ми създават повече проблеми за разлика от твоите хм "проклятия".
- ПРИЗРАЦИ - почти изпищя Мерой - защо никой не ми каза за тях.
- Защото, това са твоите призраци, заради които аз и момчетата ми изнемогваме. Може би защото съществуват само в твоето подсъзнание. От тях те пазим всяка нощ, откакто тръгнахме. Да изплозваш 18 човека от 20, всяка нощ да стоят на стража и то на две смени. Хората ми са изморени, а ни чакат още две седмици път без почивка до Килран, защото няма да си починем в Коланс утре.
- Ще правите това което аз кажа, а щом смятам че има нужда от засилена охрана, ЗНАЧИ ИМА.
- Ммм - провлачи Кафрал - значи мой дълг е да те пазя дори от собствената ти сянка, както и от насекомите и жегата по време на това пътуване така ли?
- ДА точно така,това са задълженията ти.
Водачът кимна и изостана зад Мерой.
- В такъв случай смятам да изпълня задълженията си - и взе окачената на седлото мухобойка.
По лицата на охранниците се появиха усмивки, щом той пристъпи и направи на каша една муха заблудила се да кацне на гърба на Мерой, след което продължи не много усърдно да "защитава" търговеца.
- Аааа спри! Достатъчно!
- Щом казваш. - И Кафрал фиксира една муха кръвопиец кацнала на задницата на търговската кобила. -Дръж се.
- Какво?
Чу се силно "ПЛЯСС", кобилата подскочи и хвърли Мерой на земята. Охранниците вече не можеха да се сдържат и се смееха открито.
- И така май е време да те защитя и от жегата а? Ех тежка работа, но все някой трябва да я свърши. Мира я донеси един мех с вода.
- Не, не моля те.
Свидетели сте на доста подобни разговори между водачът на кервана и младия търговец, въпреки че подобна развръзка е леко неочаквана. Познавате Мерой от Академията, която в интерес на истината все още не сте завършили, син на богати родители, с доста труден характер,поради което и доста тормозен от такива като вас, човек плашещ се от собствената си сянка, може би пак благодарение на вас.
Сега сте на път за вашата последна задача, от която има само два изхода - да се провалите или да успеете. Каква обаче ще е тя ще разберете чак в Коланс, където ще ви чака агента на Академията.
Колкото до Мерой, явно този керван е неговата задача, щом го пускат сам.
Мира вече се приближава с меха вода.
Последна промяна от Menelvagor на пон авг 13, 2007 8:03 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » пон авг 13, 2007 4:37 pm

- Хахаха - искрено се засмя отец Уилям, след това стана сериозен и продължи. - Хитрец си ти, Кафрал, но нека не хабим водата за да къпем Мерой с нея. Мен ако питаш вода и храна никога не бива да се хвърлят с лека ръка. Не знаеш кога ще ти потрябват запаси, а няма да имаш заради лекомислие.

След това погледна Мира и зачака реакцията й.
Последна промяна от CTAHuMuP на пон авг 13, 2007 5:56 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » пон авг 13, 2007 5:03 pm

Приятен мъжки глас изпълнен с патос се разнесе иззад гърба на отец Уилям:

Ода за Мерой!

Наш приключенец смел Мерой
без страх се хвърля в всеки бой,
но щом в ноща потъне той,
загубва всякакъв покой!

Души задгробни с тежък вой
Мерой заплашват със побой!
И многобройният конвой
го пази от мухи и зной!


Младежът елф със златисто руса късоподстригана коса, облечен в кожена куртка, риза и бричове за езда, изравни коня си с този на отеца:

- Добро утро, падре Уил. Добро утро на всички.

Златокосият Сезар, бе добре познат в Академията, най-вече с невъздържания си весел нрав и склонноста към евтино стихоплетство. но хората които го познаваха по-отблизо не се залъгваха от тази маска зад която се криеше един от най-обещаващите млади фехтовачи на Академията.
Последна промяна от херцог Авис на пон авг 13, 2007 6:15 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » пон авг 13, 2007 5:18 pm

- Хахах, прав си отче, но и аз си имам задължения и едно от тях е да вкарам този младеж в правия път - и ти намига. Явно и той има твоите "задължения".- Е предполагам си научи урока момче, Мира върни водата. Да видим сега от какво трябва да те пазя аз?
Мерой бавно се изправи изтупа прахта от дрехите си и погледна Карфал в очите:
- Трябва да ме пазиш от призраците ми Карфал, това е твоята задача.
- Мда прав си момче, но трябва да мислиш и за хората си. Каква полза да разполагаш с 20 едва ходещи пазачи, щом си ги уморил до смърт с тези нощни смени? 4 часа сън не стигат за никъде, а имаме още 2 седмици път до крайната ни цел. Как мислиш да стигнем до там в това състояние? Отче вие какво ще кажете по въпроса? - След което се обърна към Сезар - Много добре елфче, но явно е трябвало да станеш бард. Все пак може би момчето знае повече от нас за тези земи и обитателите им или притежава друг вид информация или непотвърдени слухве, които не желае да сподели с нас. Във всеки случай ако пред вас се изправи призрак едва ли ще сте толкова смел. По скоро- добави той - мисля че си играл призрак.
Последна промяна от Menelvagor на пон авг 13, 2007 8:04 pm, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » пон авг 13, 2007 5:25 pm

- Водачът е прав, млади ми приятелю - каза благо отец Уилям. - По-добре е да те пазят 10 отпочинали и готови за битка мъже, отколкото 20 капнали и мечтаещи за легло. А от призраците не се бой, нали затова съм тук. Само ми покажи призрак и ще видиш как ще изчезне така бързо, сякаш слънцето го е заляло със светлината си!... Защото всъщност точно това и ще стане.

Отецът се усмихна окуражително на Мерой и после се обърна към младия си елфически другар:
- Добро утро, Сезар. Как мислиш, дали да не проведеш няколко тренировки по фехтовка с Мерой, за да не го е страх толкова много от тъмното, а?
Последна промяна от CTAHuMuP на пон авг 13, 2007 5:56 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » пон авг 13, 2007 5:49 pm

Мерой се размърда притеснено
- Прав сте отче, както и ти Карфал, но боговете са ми свидетели, че не ми дадоха повече хора. Щом стигнем в Коланс ще говоря с представителя на Академията да ми отпусне пари за още хора.
- Ех младежо, за съжаление трябва да се задоволиш с това което имаш. Познавам го оня скръндза и той няма да ти даде пари дори за хан. И все пак защо трябва да сме толкова предпазливи?
- Защото така иск-започна разпалено той и млъкна-искам. Щом си толкова безстрашен Сезар какво ще кажеш да поемеш една нощна смяна. Щом стигнем Коланс Карфал ще наема още хора, с моите пари и ще можете да починете.
- Ще наемеш още хора, като нямаш пари в себе си? Как ще стане това.
- Ще взема от касата, а щом получа заплащането за задачата, ще ги върна. А ти ще ми помогнеш да наема хора в Коланс. Разбирам че имаш познати там.
Карфал кимна:
- Както кажеш момче, както кажеш. - И се обърна към Сезар - Ей Сезар тази вечер първата смяна е твоя, ще вечеряш като свърши.
Последна промяна от Menelvagor на пон авг 13, 2007 8:04 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2694
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » пон авг 13, 2007 6:02 pm

Так, так

-А аз си мислех, че живота извън академията ще е по-интересен. А пък то - гълтай прах, гълтай...

Так - поредната дарц стреличка се заби в импровизираната дървена мишена закрепена отстрани на едно седло. На парчето дърво с въглен беше наресувано едно лице и човек с въобръжение лесно би го оприличил на лицето на търговеца. Дупката от последната стреличка в него тамън завърши първото заешко ухо на физиономията.

-Мерой, толкова охрана си наел, че плашиш даже и мухите надалеч. То кой ли би тръгнал да обира тези проскубани мулета, но както и да е
Последна промяна от Azmodael на пон авг 13, 2007 9:46 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » пон авг 13, 2007 6:02 pm

- Призраците, благородни мои приятели, са прожекции на некросубстанция, и както такава са нематериални, а следователно не могат да бъдат манипулирани с помоща на материални обекти. което води до извода че едва ли фехтовката ще помогне на нашия приятел Мерой в борбата със страховете му.

Което навежда и до друг извод - ако чакаме призраци - едва ли ще има смисъл и от 100 въоръжени с метал мъже. Друг е въпросът с оживели духове и избягали от Преизподнята гнусни абоминации - те са си материални. Прекалено материални, ако ме питат мене.

След което изправи стойки и отново изрецитира:

Другарю, днес не се ти бой!
Сезан ще пази твой покой.
Муха за миг ще улови
С елфическите си очи.
И ако трябва в бой жесток
ще скочи той със лъвски скок!
Спокойно пътнико си спи!
Сезан над тебе зорко бди!

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » пон авг 13, 2007 7:54 pm

- Тези проскубани мулета заедно с товара, дребосъко(чке), ми ги осигури Магистъра, така че внимавай какви ги дрънкаш. Колкото до призраците и различните немъртви създания, ще ми се да те видя как размахваш тая чикийка и им рецитираш последната си тирада елфче - усмихна се злобно Мерой. - Защото това което ме чака е песен в сравнение с вашето.
- Стига Мерой, остави ги да подлайват отстрани. Те не биха разбрали нищо, ако не им го обясниш надълго и нашироко - каза Карфал и продължи - А за да млъкнете ще ви кажа и още нещо. Най-елементарната част от задачата ви беше и всъщност все още е, е да се научите да си съдействате с други членове на Академията, независимо от вашите взаимоотношения, затова Магистъра ви изпрати заедно. За момента изглежда не можете да постигнете дори това, дано бъдещето промени това.(Уточнявам фиксират се само някои елементи от тук присъстващите)

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2694
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » пон авг 13, 2007 9:45 pm

- И какво пазим ако мога да знам. Кажи си отсега, че напоследък мерника ми е бая крив и не е изключено да мелна някоя бъчва без да искам

Кира се прозява шумно, след което прибира стреличките от мишената. Завърта ловко последната около показалеца си.

- Имам дея. Да си направим едно турнирче по мятане, а? Тамън ще разсеем скуката и ще вкарам малко пари в кесията, че все не ми стигат. Мерой ще е спонсора, 'щот се чувства много богат, инак на къпане отива, останалите залагаме. Как ви звучи?

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » пон авг 13, 2007 9:58 pm

Сезар само се исмихна чаровно, нагласи дългия меч привързан към седлото му, и започна да си напява някаква току що измислена песничка:

Като змия се вие
Пътеката пред нас.
Но скуката обгръща
кервана в този час.

И само дарц потупва
и плосък стих звучи.
Мерой пуфтейки мрънка
и Карфал ни бучи.

Какво напред ни чака
Единствен знае той.
Дали загадка сложна
Или пък смъртен бой.

Но няма да унивам!
Сърце ми звънко пей!
И скуката зловредна
във нас преодолей!

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » пон авг 13, 2007 10:54 pm

В късния следобед откъм Коланс пристига група конници - 8 човека, леко въоръжени. Водачът им пристъпва с усмивка към Карфал:
- Поздрави Карфал.
- Здравей Миран какво те води насам?
- Дойдох да те сменя на поста ти. Ето заповедта.
Карфал пое парчето пергамент и внимателно го разгледа, след което го подхвърли на Мерой.
- Изглежда ми истинско, какво мислиш Мерой?
- Ако имах с какво да го сравня добре, но в противен случай как очакваш да го направя?
- Мда прав си, значи трябва да се довериш на преценката ми. Грижи се за коня ми момче. Ще пристигнем в Коланс веднага щом можем. Ти ме изчакай там. - малка пауза -Момчета стягайте си багажа тръгваме след малко. - след малко се доближи до отец Уилям и прошепна - Отче искам да ви предупредя да наглеждате Миран, всмисъл че той и хората му не работят за Академията.
След което слезе от коня хвърли юздите на близкия новодошъл охранник, метна раницата на гърба си и поведе хората си на северозапад.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » вт авг 14, 2007 8:55 am

Taка предстои първата ви описателна нощувка. Искам описание на това къде, как(с броня/без) спите, освен това Мерой ще ви помоли да поемите някоя от смените, защото според него хората са недостатъчно за отбиване на нападение. Ако се съгласите пишете коя смяна поемате. Ако ви интересуват и други неща или искате да направите нещо опишете го.
ПП. Добре е ренджъра и война да се появят преди партито да го отнесе.

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » вт авг 14, 2007 12:09 pm

След като се нахрани Сезар отвори една от дисагите и извади от нея бронята си. Облече я и стегна отгоре ремъците държащи ножната на меча на гърба му. Искрено се надяваше да не му се нлага да го вади тази нощ и да си стихоплетства цялата смяна. Той застана на пост и започна да реди рими в тих шепот ...

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » вт авг 14, 2007 8:38 pm

Вече се смрачаваше и до настъпването на ноща(стъмването) оставаше половин час, а дърветата продължаваха да се редят от двете страни на пътя:
-Проклятие - измърмори Мерой - кога ще излезем от този храсталак?
-Този храсталак свършва два часа преди портите на Коланс. Знам две полянки отстрани пътя обаче, където можем да направим бивак, също така можем да се устроим на пътя. - отговори Миран и се замисли - преди малко подминахме едната, другата е на 20-25 минути от тук, но ще стигнем там по тъмно.
(Пътят е широк 15 фута)
- Мисля да обърнем, не ми се ще да стигнем там по-тъмно, а да лагеруваме на пътя е лудост.

(ПП. Авис - ти не носиш броня в момента?)

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » вт авг 14, 2007 8:50 pm

(ПП Ами не бях описал че нося ризница ;) )

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2694
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » вт авг 14, 2007 9:27 pm

-Пфффф, половин час напред, два назад. Баш кат раците. Ма те поне прах не гълтат. Давай напред, само докато обърнем всички мулета ще минат 10 минути, ще направим лагер на следващата. Факлите поне са евтини...

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » вт авг 14, 2007 10:00 pm

Мерой се обърна разтревожен:
- Сигурна ли си Кира? Ако пристигнем по тъмно може и на таралежи да заприличаме.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2694
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » вт авг 14, 2007 10:02 pm

Кира повдига рамене.
- Е затова ти си шефа и зимаш дебелите кинти. Може някой да мине напред да разузнае...? Мен в ездата хич ме няма и в тая тъмница най-много да се пребия, а пеша не съм достатъчно бърза. Иначе тъмнината не ме плаши.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » вт авг 14, 2007 10:09 pm

- И какъв е планът ти, защото може да ни се наложи да обръщаме като раците?

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2694
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » вт авг 14, 2007 10:17 pm

- Давате ми 150 метра преднина и забавяте малко мулетата. Даже кат' ги глеам как се влачат може да няма нужда изобщо. Аз ще вървя без светлина. Ако има някаква засада едва ли ще очакват безшумно промъкващ се полуръст, а по-скоро някой закъсал керван и най-малкото ще приказват с нормален глас. Ша ма извиняваш ма тия добичета дигат страхотен шум, пък и светлината предупреждава отдалеч. Ако има някакви разбойници оптимисти ще се върна да предупредя и ще ги спипаме по долни гащи.

Кира намества по-удобно раницата на гърба си и поглежда очаквателно и останалите.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » вт авг 14, 2007 10:27 pm

- И така да е предпочитам да не вдигаме лагера по тъмно. Ще сме идеалните мишени.
- Но ти не знаеш къде се намира поляната и едва ли ще я намериш, да не говорим да я намериш в тъмното - намеси се Миран - ще изпратя един от моите хора с теб, да те придружава ако решиш да тръгнеш напред.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » ср авг 15, 2007 10:02 am

Когато чу последното, отец Уилям повдигна една вежда учудено, после се прокашля и рече:
- Няма нужда да делим групата и да пращаме напред само двама души, които могат да попаднат ако не на разбойници, то най-малко на диви зверове. Ще вървим заедно до полянката, все още се вижда достатъчно добре за да я намерим, а когато стигнем до там аз ще се погрижа да осигуря светлина за вдигането на лагера.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2694
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » ср авг 15, 2007 11:53 am

Kира свива рамене и се изплюва на земята в мрака
- Бива. Ако твоят човек няма два леви ръце и два леви крака, а да ти кажа много много не ми изглежда вещ в промъкването. Ако се съмнявате от засада и ще вървим просто така напред, аз лично мисля през шубрака да забия. В ръкопашния бой хич не ме бива, аз съм по диверсиите и едноличните изпълнения

Поглежда замислено към най близкия източник на светлина, присвива очи и добавя:

- И по-добре да го загасим тия фенери. Ако наистина някой чака в засада ние му предлагаме идеалните мишени, а собствените ни фенери ни заслепяват за враговете. Пътя що-годе го бива и животните едва ли ще пострадат ако вървим на тъмно

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » ср авг 15, 2007 12:05 pm

Отец Уилям отново присви очи и с лека нотка на раздразнение, каквато се чуваше от него за пръв път от началото на пътешествието, избоботи:
- Хайде, стига вече. Какво говорите за засади, разбойници и мишени? Кога за последно на този път някой е бил нападан, още повече в керван с над 10 въоръжени мъже? Мерой и без това вижда опасности под всеки камък, няма нужда да подхранваме страховете му с празни приказки!

След това се обърна към Миран и продължи:
- Сега ти си начело на кервана, от теб зависи, но знам как би постъпил Карфал, ако беше тук - щеше да си продължи невъзмутимо по пътя, да стигне по светло до полянката и да вдигне лагера както го правеше всяка нощ досега без да губи време в обсъждане на въображаеми засади.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » ср авг 15, 2007 12:15 pm

Беше почти тъмно(охраниците са запалили факли,а вие?), когато Миран поведе кервана по една обикновена горска пътечка навърте между дърветата:
- Още около 30 фута и ще стигнем поляната.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2694
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » ср авг 15, 2007 12:19 pm

Kира вади една от осветителните си пръчки и я чупи, след което я закрепя отгоре върху товара на най-близкото муле.

- Такааа, и да има някой това ще му привлече вниманието. Да успокоя собствените си нерви, а и тези на Мерой отивам да я погледна таз полянка. Вие почвайте бивака. - след което тя прави няколко бързи крачки и буквално се слива с гората.

Предпазливо, но все пак без да забавя крачка Кира навлиза навътре в дърветата около 10 метра, след което тръгва в посока към предполагаемата полянка. Движи се предпазливо, но все пак без да си дава много зор.

СистемноАктивирам пвионична сила Хамелеон - тя трае 20 минути и ми дава +10 на Hide. Движа се с нормална скорост, оето ми дава -5 наказание на тихото придвижване

Потребителски аватар
херцог Авис
Форумно Зло
Мнения: 5206
Регистриран: нед фев 16, 2003 1:10 am
Местоположение: където сваря
Контакти:

Мнение от херцог Авис » ср авг 15, 2007 12:25 pm

Сезар си мърмореше някакви ритмични строфи и се поклащаше в седлото яздейки от ляво на отец Уилям. Елфическите му очи без проблем виждаха пътя напред в полумрака едва разсяван от факлите на охраниците.

Предусещаше едно скучно и дълго нощно дежурство ...

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » ср авг 15, 2007 12:31 pm

Отец Уилям се засмя леко неловко и каза:
- Мерой, уж аз щях да светя, докато вдигаме лагера, ама като гледам няма нужда да призовавам силата на слънцето с толкова много факли наоколо, пък и пръчката на Кира свети бая добре... Видя ли, че нямаше нужда да се притесняваш?

Сетне се приближи плътно до елфа и му прошепна:
- Сезар, приятелю, отваряй си очите на четири тази нощ, защото не познавам новите ни пазачи, а Карфал ме предупреди, че не са от Академията. Не знам доколко можем да им вярваме, а последното, което искам, е да свърша заклан в съня си.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » ср авг 15, 2007 12:37 pm

Стигаш без инциденти до началото на поляната. В диаметър е около 210 фута. Вече е тъмно, луната е 3/4.

Отговори

Върни се в “Играта на Menelvagor”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост