Страница 5 от 5

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: вт апр 03, 2012 4:28 pm
от Cor Angar
Петицата е най-добре, Wake of God e мод с който най-изтрещелите фенове на тройката си правят експерименти с различни експлойти и неща които изобщо нямат място в схемата на тройката.

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: вт апр 03, 2012 4:36 pm
от Yago
Cor Angar написа:Петицата е най-добре, Wake of God e мод с който най-изтрещелите фенове на тройката си правят експерименти с различни експлойти и неща които изобщо нямат място в схемата на тройката.
Понякога такива фен модове имат по-добър геймплей и баланс от оригиналната игра.

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: вт апр 03, 2012 4:49 pm
от Cor Angar
Уейк ъф Годс сам по себе си няма никакъв баланс защото има десетки неща за забраняване и позволяване - баланса си го определят играчите, според това което им се струва подходящо.
Ако чекнеш всичко да е позволено става миш-маш и става някаква друга - съвсем различна игра от Хироус 3, с други правила и други проблеми. (които са дори още по-големи защото с добавяне на нови неща като екстри още повече се изкривява баланса)


Още малко наблюдения за AI-то в тройката.

По средата на кампанията има една карта - в центъра не може да се ходи, играча почва долу вляво в ъгъла , компютъра е вдясно по средата и в подземие. Та сетъпа е следния - почвам да два титана и ръшнах горния ъгъл вляво обирайки всички ресурси и бонуси и вземайки един град. По някое време се появи компютъра с имба армия и аз просто се върнах. И тук става интересно - почти цялата игра компютъра не завзе празния откъм защита град - просто си обикаляше около него с някъкъв скрипт вземайки ресурсите. Явно в скрипта му не беше предвидено да превземе градът докато не дойде някакво време.

На същата карта забелязах как компютъра отива на място където имаше артифакт - само дето аз го бях обрал отдавна но скрипта така се придвижваше все едно обира бонуси и артефакти.

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: ср апр 04, 2012 1:13 am
от mirddin
Cor Angar , и аз съм наблюдавал подобни явления , които са част от мнението ми за нискато ниво на АИ-то в третата част. В петата част не съм забелязал такива глупости.

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: пет апр 06, 2012 9:23 am
от icon
icon написа:Също така в момента има промоция на GoG за Heroes of Might and magic 5 Bundle (включва експанжъните) и Assassin's Creed Director's Cut. Всяка поотделно ще ви струва $19.99, но ако ги вземете двете заедно, плащате само едната. :)
http://forums.rpgbg.net/viewtopic.php?p=170366#p170366

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: ср апр 25, 2012 8:02 am
от mirddin
Изтеглих си пач 1.3 и поиграх.Най - много ми хареса това че в този пач и в пач 1.2 са оправили ходовете на АИ-то по стратегическата карта (сега е доста по - добре и по-логично отпреди) и не се забелязват лишени от смисъл ходове. Между друго според мен АИ-то на шестицата вече е поне равно на АИ-то на петицата.Според мен това е доказателство за потенциала на тази игра.

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: пет май 11, 2012 7:32 pm
от mirddin
Ако трябва да съм точен АИ-то в Хироус 6 версия 1.3 вече е по-добро (или поне равно) на АИ-то от която и да е предишна част на Хироус.
Принципно АИ-то в Хироус можем да го оценим (обективно, макар и леко аматьорски) като го разгледаме в 3 аспекта - стратегически (движение по картата) , тактически (поведение в битка) и икономически (управление и строеж на градовете). Стандартнитер оценки за поведението на АИ са Адаптивност (с каква скорост реагира и се приспособява към измененията във външната среда) и Адекватност (колко адекватни са реакциите му). Адаптивността , в походова стратегия с неограничено време за ход , не е от първостепенна важност , за това ще коментирам най - вече адекватността.

Тактически аспект:
Общо взето само до 3-та част включително АИ-то се поддаваше на голям брой експлойти (т.е ниск адекватност)и за това не бих го оценил високо. В 4-та част имаше леко подобрение , но сериозно подобрение имаше чак в 5-та част. В нея огромна част от експлойтите не минаваха (да не кажа всички) и АИ-то си водеше повече от компетентно битките. АИ-то в 6-та част поне според мен си беше почти на същото ниво

Стратегически аспект:
Общо взето винаги си е бил трагичен до 4-та част включително, най - малкото защото серизоно разчиташе на скриптове , "компенсирани" с чиийтове. Многократно в Хироус 3 съм забелязал АИ-то да влиза в обрана от мен Драгън Утопия и да си повишава статистиките с предметите намерени от там , които обаче вече са в мен . По - явно доказателство за комбинация от скрипт и чийт - здраве му кажи.
В 5-та чат имаше леко подобрение , като чак в Хироус 6 вер 1.2 и 1.3 вече се забелязва сериозно подобрение и липса на явни простотии (тоест налице вече е адекватност в стратегически аспект)

Градостроителство
АИ-то в Хироуситедо 4-та част включително винаги си е развивал градовете .... как да го кажа ..... много странно. Много пъти съм го засичал да има отвратително зле развит град (в 3-та част да извадиш Бехемонти на 2ри месец си е много зле) , както и да има има велколепно развити градове (Ангели на 3-та седмица , Архангели на 4-та).
В петицата АИ-то винаги си развиваше повече от добре от градове , в шестицата също . В коя от двете части го право по - добре не знам , защото несъм видял съществена разлика.

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: съб май 12, 2012 9:12 am
от Azmodael
Това за стратегическото АИ в 5-та част не е вярно. АИ-то обикаля по картата, убива мобовете и... не взима луута.

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: съб май 12, 2012 11:40 am
от mirddin
До колкото съм обърнал внимание АИ-то в 5-та част не взима луута в два случая:
1.Ако има същият артефакт
2.Ако няма място да го вземе
Може да е и някакъв бъг. Не споря. Просто споделям впечатленията си , без да се взимам за последна инстанция.

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: съб май 12, 2012 1:32 pm
от Cor Angar
Преди малко играх петицата - AI обра лута който беше в моя зона и най-нагло и се изнесе преди да го догоня.

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: съб май 12, 2012 3:53 pm
от CTAHuMuP
Между впрочем откъде мога да сваля най-последния пач за Heroes VI?

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: нед май 13, 2012 2:17 pm
от mirddin
Аз лично си ги тегля от руските торент сайтове или от замунда.

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: нед май 13, 2012 9:07 pm
от CTAHuMuP
Оказа се, че играта се самопачва при стартиране. А аз се убих да търся всички пачове...

Re: Might and Magic: Heroes VI

Публикувано: нед май 13, 2012 9:11 pm
от Cor Angar
Тъкмо щях да ти пиша това и си се сетил :roll:

Might and Magic Heroes VI

Публикувано: пон дек 03, 2018 7:07 pm
от GinaNen
Its confirmed: Might and Magic X: Legacy. Old-school. Turn based. Non-Linear. Not a sequel to M&M9. New storyline.