Planescape torment

Форум за компютърни и конзолни игри. За предпочитане е обсъждането на crpg, но нито едно заглавие няма да остане без нужното му внимание.
Потребителски аватар
10D10
Мнения: 72
Регистриран: ср юли 02, 2003 12:54 pm

Planescape torment

Мнение от 10D10 » пон авг 25, 2003 11:34 am

По кава система е направена тази игра? От поведението ти зависи как се развиваш какъв си защо си и т.н. ,а друга такава игра аз поне не знам да има.
"Master of the lightnings, rider on the storm, wearer of a crown of swords, spinner-out of fate. Who thinks he turns the Wheel of Time, may learn the truth too late."

[bo]

Мнение от [bo] » пон авг 25, 2003 12:30 pm

Правена е по "Advanced Dungeons & Dragons". Останалото не зависи от системата; това са просто дизайнерски решения.

Потребителски аватар
BatGojko
Мнения: 741
Регистриран: пет яну 04, 2002 7:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пон авг 25, 2003 3:52 pm

Има много игри, които определят "класа" ти по това какво правиш или как си развиваш героя, но точно тази, както каза и Бо си е по АД&Д. Самото нововъведение е много готино и ако потат мен трябва да помислят за такова по отношение на aligment-а, поне що се отнася до КРПГ.
"Аксиом16" - правилната система :) www.axiom16.com

Потребителски аватар
10D10
Мнения: 72
Регистриран: ср юли 02, 2003 12:54 pm

Мнение от 10D10 » вт авг 26, 2003 1:34 pm

Игрицата е много шантава и погледнато от определен ъгъл увлекателна :). Аз не съм играл кой знае колко крпг-та, но при всчки останали игри от самото начало на играта първата ти работа е да си изградиш персонаж и в момента в който си го изградил си наясно с историята, предисторията и какво трябва да правиш, докато при Torment почваш с някой си - дори не знаеш какъв си, защо си, къде се намираш и за какво въобще става въпрос. Това е едно от нещата, според мен, които правят играта уникална. Плюс това самата фабула те въвежда в ситемата правила за бой, магии, развитие и т.н., а не някакво си сухо документче дет се опитваш после да го свържеш с това което става на екрана. Казано с една дума смятам, че играта е интуитивна - е:) не всеки ще приеме шантавата история разбира се. Все едно чета фентъзи роман и тук таме участвам в него.

Би ли казал кои са игрите подобни на тази?
"Master of the lightnings, rider on the storm, wearer of a crown of swords, spinner-out of fate. Who thinks he turns the Wheel of Time, may learn the truth too late."

Потребителски аватар
BatGojko
Мнения: 741
Регистриран: пет яну 04, 2002 7:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » вт авг 26, 2003 2:42 pm

За съжаление, май няма друга подобна РПГ игра (или аз не съм чувал), но ако си падаш по откачени сюжети пробвай Sanitarium. Играта е Адвенчър, ама е много яка.
"Аксиом16" - правилната система :) www.axiom16.com

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » вт авг 26, 2003 7:03 pm

Играта е правена по AD&D 2nd Editoin.
По същата както знаеш са правени и Baldurs Gate, Ivewind Dale.

В тази игра е наблегнато НАИСТИНА на роуплейването, като битките са малко по-настрана, за разлика от гореизброените игри.

Както каза някой по-горе играта е нестандартна и шашава. Дизайнерите наистина са равихрили въображението си (извратеното си въображение) и са направили една супер уникална игра.
Самата фабула никак не те въвежда за битки. Аз също започнах да бия зомбитата първият път, обаче чак след това забелязах че мога да ги ровичкам и прочие, но след като изтървах много от ранните куестове.

Подобра игра на тази няма да намериш никъде, а и не се предвижда в скоро време. Може никога да не излезе :D. Както ти каза BatGojko - Sanitarium, но играта е далеееееееееееч от Planescape. Бих казал безлична и безинтересна пред нея. Единственото сходно е че героят пак не знае кой е. Но само това.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
10D10
Мнения: 72
Регистриран: ср юли 02, 2003 12:54 pm

Мнение от 10D10 » чет авг 28, 2003 9:29 am

Някой спомня ли си къде мога да намеря Mar оня с кутията да му обясня (с помоща на един чук :) ) как хубу са е опитал да ма набута с таз кутия . Също в Undead nations има едно скелетче дет има некав пъзел за думи завършващи на gry - от къде да я науча таз дума ? И последно - не мога да си спомня как да си вляза в стаята в сградата на sensate-овете.
"Master of the lightnings, rider on the storm, wearer of a crown of swords, spinner-out of fate. Who thinks he turns the Wheel of Time, may learn the truth too late."

Потребителски аватар
StarMonkey
Мнения: 36
Регистриран: ср авг 20, 2003 11:27 pm
Местоположение: Interstate 60
Контакти:

Мнение от StarMonkey » чет авг 28, 2003 10:48 am

Значи отдавна беше когато я играх, но ще се опитам да ти помогна
За скелета със загадката: ами отиваш при другия скелет, който му е дал загадката и го караш да ти каже отговора. Започвате дуел със загадки и накрая по някакъв начин, той неможеше да познае отговора на една от твоите и ти му предлагаш да размените отговорите. Отиваш, вече знаейки отговора при първия скелет и му помагате... за останалото немога точно сега да се сетя ... бтв иначе говориш за чука, който намираш във Mosaic Crypt-a в Weeping Stone ?
I am Jack's wasted life.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » чет авг 28, 2003 1:28 pm

Вземи си дръпни някое FAQ/Walkthrough защото тази игра е толкова заплетена че има да си питаш...

За да стигнеш до Mar който ти дава кутията има да те разкарват през няколко човека, като накрая магьосника в Alley of Dangerous Angels или както там беше обезврежда магията. Нищо не ти пречи ако си боец и Дак'кон е с теб да я отвориш и убиеш чудовището, но така губиш опит.

За скелета трябва както каза ЗваезднатаМаймуна да накараш задалият гатанката да ти каже отговора и след това се появява опция за разменяне на гатанки ако имаш достатъчно висок интелект.

Имай предвид че ВИНАГИ почвай играта с 18 интелект и имъдрост. те ти дават повече опит при разговори, повече възожност за Припомняне (тоест възвръщане на паметта). И също така на всяко ниво качваш точка от главните статистики, така че няма какво да се притесняваш ако Чаризмата ти е ниска примерно.
Аз лично завърших играта със 25 Сила, 25 Интелект, 25 Мъдрост, 20 Сръчност, 20 Издръжливост и 15 чаризма или нещо такова беше.
Естествено силата съм я надул от предмети и татуировки, както и издръжливостта.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
10D10
Мнения: 72
Регистриран: ср юли 02, 2003 12:54 pm

Мнение от 10D10 » пет авг 29, 2003 10:08 am

Ми да абсолютно си прав за Walkthru-то. Намерих си (~500Кб) и установих колко мноо неща съм пропуснал при първото изиграване. Тая ледй of Pain мноо лоша бре! Прочетох за ко са ползва куклата и тъй като бях мейзнат веднъж щот станах Aoscar-ец сеа я ядосах с куклата :) - голяма била таз лейди и голяма сянка има - играта ми написа нещо подобно на "You have tested your immortality against the wrong creature" :) ... интересно ще бъде да срещна таз лейди с друга сила на измеренията оная сила дет наследява Бейл :) - оня соло магьосник от Baldur's gate ToB .

Чука е един с fire damage - не се сещам де го намерих. Аз кутията я разнесох и обезвредих много отдавна - въпроса е, че не мога да открия Mar никъде.
Оказа се, че за да познаеш отговора имаш нужда от интелект 18, а за да надиграеш скелетона дет задава загадката ти трябва интелект 16.
За чаризмата пише, че дава бонус към exp от разговорите плюс това на много места пише, че ти трябва висока чаризма за да еди кво си - особено при разговора с хагата. А също така казват, че високия wisdom е мноо важен за таз игра, ама аз така или иначе качвам много int и wiz щот сам mage главно.
"Master of the lightnings, rider on the storm, wearer of a crown of swords, spinner-out of fate. Who thinks he turns the Wheel of Time, may learn the truth too late."

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » пет авг 29, 2003 12:34 pm

Точно така.
А за да завършиш куеста трябва да намериш Mar в Northwest section на Sigil. Той е някъде около мъртвите Лил-Лимчета и мисля че се криеше в дясно по средата на екрана в сянката на една арка или нещо подобно. Аз лично като приключих куеста го спуках от бой :twisted:

Също така има един голямм бъг в играта.
Ти нали си търсиш журнала/дневника или както там си го превеждаш :D

Има точно два начина да го откриеш, като единият е бъгав малко -
Аз боготворих куклата или мисля че убих един Дабус на улицата по погрешка. И Господарката на Болката ме прати в едно от мазетата и. И по някакъв начин успях да изляза и намерих журнала си в един труп и останки от нещо. И куеста приключи.
А всъщност журнала (истинският) доста по напред в играта и се открива след отвратителен пъзел в който тябва да умреш няколко пъти.

Не вдигай чаризма. Аз лично при едното си преиграване я надупих до 25 и кво да ти кажа.... МНОГО добре ми се отрази. Но всъщност няма много голямо значение, при условие че The Trascedent One или по точно Твоята БЕЗсмъртност може да се убие по няколко начина (тоест има няколко начина да свърши игара, но САМО един начин да видиш всичките финални анимации и да съживиш приятелите си :D )

Аре стига толкова спойлери и прочие. Играй, не чети FAQ в никакъв случай и ако имаш въпроси питай.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Darkling
Мнения: 493
Регистриран: пет яну 30, 2004 9:37 pm
Местоположение: The Abyss
Контакти:

Мнение от Darkling » съб мар 06, 2004 8:06 pm

А как точно се прави така че да накараш The trascedent One да се слее с тебе и да саживиж другите...
И какви са допалнителните анимации???

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » нед мар 07, 2004 12:54 pm

Всъщност играта е правена по АДнД, но има изменения в системата, за да бъде по-удобна пред
монитора. Примерно допълнителното получаване на точки за разпределяне между показателите.
Но разликите на чак толкова много и толкова забележими.

Мухата
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Elan Morin Tedronai
Мнения: 81
Регистриран: ср фев 06, 2002 2:37 pm
Местоположение: Somewhere in a Galaxy far, far away...
Контакти:

Мнение от Elan Morin Tedronai » чет мар 11, 2004 12:48 pm

Качвай най-вече на Wisdom. Аз в момента при първото си игране съм сложил 18 wisdom и около 16 Constitution... Wis май помага при припомнянето на спомените, докато другото при повече кръв естествено на ниво... И малко на интелект. Останалите показатели много не ги пипам...
Do it, or do not! There is no try.

Потребителски аватар
Bilbo
Мнения: 242
Регистриран: чет яну 03, 2002 7:08 am
Местоположение: Where the Dragon lies bleeding...

Мнение от Bilbo » ср юни 02, 2004 10:11 am

Аз си направих Thief (смисъл напраих го крадец), турих му много на DEX и WIS и на другите по малко.
Още съм в началото, но си ме кефи (Sigil е най-великият град!) :wink:

There goes the siren that warns of the air raid
Then comes the sound of the guns sending flak
Out for the scramble we've got to get airborne
Got to get up for the coming attack.


Потребителски аватар
xmaster
Мнения: 4
Регистриран: съб яну 19, 2002 11:50 am

Мнение от xmaster » чет юли 07, 2005 10:04 pm

Играта е една от най-добрите!

Santa
Мнения: 133
Регистриран: вт юли 13, 2004 4:15 pm

Мнение от Santa » съб юли 09, 2005 1:10 pm

Играта направо си е 2nd Best Game in the Universe!

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » съб юли 09, 2005 4:02 pm

Santa написа:Играта направо си е 2nd Best Game in the Universe!
Коя е първата?
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Gallean
Мнения: 1305
Регистриран: чет юни 09, 2005 9:05 pm

Мнение от Gallean » съб юли 21, 2007 10:35 am

Искам да питам:
В разговора с Пилар оф Скилс как да си взема Морти след като съм му го пробутал за информация? Пробвах, но всеки път ми взима издържливост и не успявам да го измъкна.
Ако му пробутам на Пилара информацията за демона мога ли със скрол за Фриендс да не разсърдя демона при вторият си разговор?

Как въобще да излеза от Баатор?

Четох някакъв лауктру, но той не ми казва нищо.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » съб юли 21, 2007 12:58 pm

При Pillar of Skulls имаш две опции: отговори и Морте. И при двете трябва да жертваш част от НР-то си.
Общо -20 е май, отговорите са -15 и Морте е -5. Преди да говориш с кокалите, остави всички от партито ти в началото (т.е. отиди сам) и си кастни Френдс да си по-кют.

От Баатор се излиза лесно, но отговорите са от Пилар ъф Скълс или от някакъв демон май беше. Идеята е да си срежеш езика за да активираш портал, при някакви камънаци.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » нед юли 22, 2007 9:02 am

Мястото с портала се намира в предишната зона в долният ляв ъгъл.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Отговори

Върни се в “Компютърни и Видео Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост