Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

2. Заслон

D&D 3.5 приключение за 4-ма персонажи от 1-во ниво
Потребителски аватар
RaynerApe
Мнения: 533
Регистриран: съб дек 22, 2001 11:52 pm
Местоположение: Карлово
Контакти:

2. Заслон

Мнение от RaynerApe » пон авг 22, 2005 10:41 am

В края на коридора, водещ във вътрешността на хълма, се намира обширна зала, до която водата стичаща се по наклона на хълма не може да достигне. Залата има квадратна форма, около два и половина човешки боя - близо пет метра на дължина и ширина - и висок, грубо издълбан таван. Три врати, плътно запечатани от огромни каменни късове, преграждат пътя навътре в гробницата - две от тях са разположени в ляво и дясно, а трета и най-масивна от всичките води навътре в гробницата. Подът е покрит с дълбок слой прах, в който хиляди плъши крачка бяха изрисували причудливи форми. В краищата на залата са натрупани купчини непотребни боклуци, изпочупени глинени съдове и гниеща дървесина под бялото покривало на паяжините. Стените до тесния коридор и от двете му страни са грубо издълбани с неразбираеми драскулки, изсечени в камъка.
Последна промяна от RaynerApe на вт авг 23, 2005 2:09 am, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
RaynerApe
Мнения: 533
Регистриран: съб дек 22, 2001 11:52 pm
Местоположение: Карлово
Контакти:

Мнение от RaynerApe » вт авг 23, 2005 2:08 am

Действие на Елиес, копирано от "1а. Бурна Нощ":

Елиес чу мърморенето и се отдръпна леко към вътрешността на пещерата, за да се прикрие в лепкавият мрак на залата, чакайки развитие на ситуацията. Такива среднощни посещения не се нравеха на свещенника и той предвидливо се подготви да използва команда - едно от любимите му за подобни моменти заклинание, ако идващите решаха да влязат с извадено оръжие. В крайна сметка, като видя що за двойка идва се отказа за намеренията си, но остана с приготвено оръжие и повтори с по-мек тон въпроса си

-Е, кои сте и какво ви води насам в такова време?

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » вт авг 23, 2005 1:06 pm

Еролес огледа бързо, но внимателно човека, който беше извикал преди малко
[OOC] Очаквам описание за да мога да реагирам [/OOC]
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Andras
Мнения: 3035
Регистриран: ср ное 03, 2004 8:48 pm

Мнение от Andras » вт авг 23, 2005 1:19 pm

OOC: Описанието на персонажа се намира в темата с персонажите, Вейдър. Описание на облеколото (ризница) и оръжието (боздуган и щит) е в 1а

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » вт авг 23, 2005 1:26 pm

[OOC] Имам предвид стойка, извадени оръжия, въобще - излъчване и отношение към нас при влизането ни - по-скоро изненадан, или по-скоро готов за бой. T.e - какво значи приготвено оръжие, на кратко - дали героя ми би те възприел като враждебен. [/ooc]
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Bohu
Мнения: 436
Регистриран: съб авг 23, 2003 12:22 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от Bohu » вт авг 23, 2005 4:58 pm

[ooc]
RaynerApe написа:...предвидливо се подготви да използва команда - едно от любимите му за подобни моменти заклинание, ако идващите решаха да влязат с извадено оръжие. В крайна сметка, като видя що за двойка идва се отказа за намеренията си, но остана с приготвено оръжие и повтори с по-мек тон въпроса си...
Ще взема да се свестя вече ( в кръга на шегата :) ) Мисля че това му описание показва ситуацията.[/occ]

Трябва да знаете, че съм приказно красив !!!

My Place
Изображение

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8810
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » вт авг 23, 2005 7:12 pm

Самаил пристъпи напред, вече влачейки Карт, изморен от всичките перипетии.

- Пътници сме, идваме в мир, търсейки подслод от ужасната буря. - изрече ясно Самаил, така че нито една дума да не остане неразбрана. - Приятелят ми е ранен, и ако не се погрижа за раните му може да загина. Този тук не го познавам, но както се вижда имаме еднаква участ от природната стихия.

След което спокойно зачака да види какво ще се случи.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Andras
Мнения: 3035
Регистриран: ср ное 03, 2004 8:48 pm

Мнение от Andras » ср авг 24, 2005 3:25 pm

Пътници, значи...За сега Елиес нямаше причина да не им се довери, а и действително изглеждаха изморени. Интересно как ли бе пострадал ранения...Свещенникът го позагледа и се обърна към спътникът му:
-Ако желаете да прекарате нощта в престаряла гробница пълна с паяци, място има достатъчно. Само не пипайте стените, че и без туй стенописите по тях са пострадали достатъчно, а са ценни. - свещенникът посочи към частта с заличените клиновидни знаци и се позамисли дали да не предложи услугите си на лечител. Неее, първо да разбере повече за тия срещу себе си и тогава, не му се щеше да лекува полуумрели разбойници - Та, ако ще се настанявате, кои сте и от къде идвате?

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » ср авг 24, 2005 10:39 pm

Еролес излезе малко по-напред, погледна свещенникът и продума:
"Приятно ми е да се запознаем, макар и това да не е най-доброто място за това. Името ми е Еролес. Простете ми за въпроса, но не казахте ли че сте свещенник на Бокоб? Ако е така - дали ще е възможно да помогнете на този беден човечец?" - като при последните думи Еролес кимна към пострадалия.
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Andras
Мнения: 3035
Регистриран: ср ное 03, 2004 8:48 pm

Мнение от Andras » чет авг 25, 2005 3:35 pm

Въпросът с лекуването на 'бедният човечец' се стовари на Елиес по-бързо, от колкото желае. Елфът прецени още веднъж новодошлите и преценявайки, че не приличат на разбойници, отвърна утвърдително:
-Да, служител съм на Архимагът и следвам неговите повели. Ще му помогна и в замяна очаквам от вас полагащото ми се уважение, т.е. без кинжали в гърба нощем!
С тези си думи елфът се приближи до ранения и поставяйки ръка върху изрече със съсредоточен глас:
-В името на Бокоб, отказвам се от способността да виждам скритото, нека се затворят тези рани!

OOC:Използвам cuire light wounds (1д8+1), жертвайки detect secret doors.

Потребителски аватар
RaynerApe
Мнения: 533
Регистриран: съб дек 22, 2001 11:52 pm
Местоположение: Карлово
Контакти:

Мнение от RaynerApe » пет авг 26, 2005 11:00 pm

Отначало, на призива на Елиес отвърна единствено тишината и далечния тътен на бурята отвъд каменните стени. Минутите се проточиха в мрака, като само факлата осветяваше дланта положена върху раната. Тя продължи да кръви за още няколко минути преди ума на свещенника да почувства божественото присъствие, което го изпълни в миг, светът около него сякаш избледня за миг и сетне усети как волята на Бокор се пуска по дланта му, достигайки връхчетата на пръстите. Кръвотечението постепенно секна и кръвта се съсири в тъмночервена коричка, която покри изцяло мястото, където късия меч на мечорога бе оставил своя знак. Карт усети облекчение изведнъж, сякаш бе сдъвкал от онези билки, които отнемаха усета за болка. Отпадналия му вид обаче остана, остана и изтощението, което бе натрупал от часовете бягство от отряда мечорози.

ООС: Карт възстановява жизнените си точки от 6 до 13.

Потребителски аватар
Bohu
Мнения: 436
Регистриран: съб авг 23, 2003 12:22 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от Bohu » пет авг 26, 2005 11:46 pm

Нещо се движеше, нещо се вплиташе, нещо го отпускаше. Това нещо бе бързо зарастващата му рана, където сега бе останал само 1 белег ,поредния с който Карт щеше да се хвали пред дамите.
Той се стресна. Шока от внезапното излизане от безсъзнание и мигновенното лекуване го оставиха да гледа глупаво за около две-три секунди, след което бързия ум се включи и Карт разбра каква е ситуацията. Усмихна се и рече:
- Сър, искрено ви благодаря. Животът ми бе във вашие ръце ... в буквалния смисъл. Ако мога с нещо да ви бъда полезен кажете. Аз ... незнам как попаднах тук. Още ли сме във кулата?- Карт погледна Самаил, след това и непознатия елф, усмихна се и на тях и отново се обърна към свещенника- Уверявам ви че сме добри хора, аз и Самаил поне де, иначе приятеля тук не го познаваме, но няма вид на лош човек, извенете елф. Ако може да пренощуваме тук и да изчакаме дъжда да спре, след това ще си тръгнем и няма да ви досаждаме. И ние не изгаряме от желание да се застояваме... в тази местност.
След което въздъхна тежко, защото раните може и да си бяха отишли, но умората стоеше и се облегна на стената.

Трябва да знаете, че съм приказно красив !!!

My Place
Изображение

Потребителски аватар
Andras
Мнения: 3035
Регистриран: ср ное 03, 2004 8:48 pm

Мнение от Andras » съб авг 27, 2005 2:56 pm

Свещенникът леко се усмихна при вида на зарастващата рана.
-След като и Бокоб прояви милост към теб, не съм аз този, който дса те гони. Само имай предвид, че не се намираш в никаква кула...-Елиес отпуснато отиде до стената и се завърна към прекъснатото си занимание, вечерята, без да прекъсва лекцията си - Това тук, господа, е гробницата на виден мечорог, който преди половин век назад решил да се цивилизова заедно с хората си и, неслучил на разбиране от Велунския Канон, завършил трагично земния си път. Залата в която седим навява няколко мисли, една от които е, че търсенето на знания е опасно начинание и не за всеки. Втората и не по-маловажна е, че като се има предвид на какво са способни мечорозите-диваци, трябва много добре да си помислите, преди да имате работа с интелигентен мечорог. То ест - не бързайте да отваряте ония врати, ако искате да ви е мирна главата. Вождът е бил убит напреко с цената на грях към повелите на божество - Рао, а подобни смъртници имат неприятните навици да не умират съвсем... Е - харесва ли ви местото за нощувка?

Потребителски аватар
Bohu
Мнения: 436
Регистриран: съб авг 23, 2003 12:22 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от Bohu » съб авг 27, 2005 3:03 pm

-Ами ... не е зле, не вали, не духа вятър, изглежда спокойно. Но това с мечорозите малко ме притесни, по една случайност самите ние си имахме неприятности с тях.

Трябва да знаете, че съм приказно красив !!!

My Place
Изображение

Потребителски аватар
Andras
Мнения: 3035
Регистриран: ср ное 03, 2004 8:48 pm

Мнение от Andras » съб авг 27, 2005 3:34 pm

-И надявам се ще споделите разказа за тези неприятности...-Елиес тръсна няколко зрънца сол от рибата върху купчинката със сажди и я довърши-...като се има предвид, че сигурно не е било далеч от тук.

Потребителски аватар
Bohu
Мнения: 436
Регистриран: съб авг 23, 2003 12:22 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от Bohu » съб авг 27, 2005 3:49 pm

-Ами защо не - Карт въздъхна и пое разказа- От малък бях слушал как мечорочите ядяли накакви специални треви. Именно от тях идвали силите им. Та помислих си, хей ами ако аз се докопам до тях, мога да изкарам доста пари от това. И както си разузнавахме със Самаил най после-спипахме един от тях. Мислех че би било добра идея да го заловим и да го разпитаме. Направих засадата, приготвихме се, той се появи и ние нападнахме. Твърде късно обаче забелязахме че не ние сме тези които правеха засадата. Бяха цял отряд. Нещо много необичйна честно казано, те не излизат толкова по много и на открито. Стана бой, свалихме няколко от тях но резултата беше тази рана, която ти бе така добър да излекуваш. Дълго бягахме от тях. Последно ги видяхме отатък реката. Добрече животните не понасят водата. И в общи линии това е. Приятелю елф, а каква е твоята случка?
Карт го погледна втренчено и се усмихна загадъчно, след което се зае с излъскването на калта от екипировката си.

Трябва да знаете, че съм приказно красив !!!

My Place
Изображение

Потребителски аватар
RaynerApe
Мнения: 533
Регистриран: съб дек 22, 2001 11:52 pm
Местоположение: Карлово
Контакти:

Мнение от RaynerApe » съб авг 27, 2005 7:59 pm

OOC: Надявам се Конан и Лорд Вейдър ще се върнат обратно към активно участие в играта, иначе се губи баланса и това може сериозно да попречи на разигранването на бъдещите събития. Засега няма да се намесвам, продължавайте диалога, искам само да предупредя Боху и всички останали - когато пишете кратки теми, винаги пишете от трето лице и винаги споменавайте името на персонажа си някъде в текста. Това е необходимо защото накрая всичкия текст ще се събере в малка книжка-log и читателят е добре да знае кой пасаж от кой е написан.

Например:

"-Ами ... не е зле, не вали, не духа вятър, изглежда спокойно. Но това с мечорозите малко ме притесни, по една случайност самите ние си имахме неприятности с тях."

...би трябвало да изглежда, примерно така:

"-Ами... - отвърна Карт - Не е зле, не вали, не духа вятър, изглежда спокойно. Но това с мечорозите малко ме притесни, по една случайност самите ние си имахме неприятности с тях."

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8810
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » нед авг 28, 2005 10:28 am

Самаис стоеше облегнат на стената, слушайки свещеника и Карт и само поклати глава при случката с мечорозите.

От самото начало историята за глупавата трева му се стори пълна глупост, разказвана от дядовци на внуци, но опитите му да разубеди Карт бяха неуспешни. Но бе се впуснал с него в авантьората, за да може ако стане нещо да го измъкне, както и стана. Но нямаше значение вече. Той беше добре и поне тазо опасност беше преминала. Но други предстояха.

Елфът приличаше на иманяр, с тази голяма раница и всичките неща набутани в нея, пък и срещата в такава могила само подсилваше впечатлението. Само светналия жив поглед се се връзваше. Иманярите които Самаил беше срещал бяха брадати мрачни типове готови да те ударят с лопата отколкото да говорят с теб.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » нед авг 28, 2005 11:16 am

Еролес поклати глава при разказа на Карт. "Неприятна история, наистина, жалко... радавам се че все пак сте се измъкнали живи и здрави. Мечорозите са опасни противници, когато се съберат на група.".
Що се отнася за моята история - не мога да се похваля с толкова бойна слава колкото вас, моята история е по-скоро жалка отколкото героична и епична - лека усмивка, която по-скоро навяваше тъга отколкото забаава се появи на лицето на Еролес - "Роден съм в малко селце, далеч от тези земи. Семейството ми обаче не одобри пътя в живота който избрах - а именно, преследване на магическия занаят, течащ в кръвта ми. Бях прокуден от родителите си, отхвърлен от най-близките си. С много труд успявах да свържа двата края. Един ден реших че е време за промяна, и тръгнах на път. И стигнах до тук" - при последните думи Еролес отново се усмихна, сякаш за да забрави цялата история.
А вие отче, какво ви води в тези неприветливи земи - приличате ми на изследовател с всички тези ваши познания?
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Andras
Мнения: 3035
Регистриран: ср ное 03, 2004 8:48 pm

Мнение от Andras » нед авг 28, 2005 2:46 pm

OOC:Допуснал съм тъпа грешка - detect secret doors ми е domain spell. Не мога да го сменя за cure light wounds. Вместо това се губи hide from undead.
IC:
-Служа на Бокоб, посвещавайки се на знанието и магията, господа. Пътуващ свещенник съм и съчетавам с тези си занимания поучаването на народа...-Елиес едва се сдържа да не добави 'от време на време'.

Потребителски аватар
Bohu
Мнения: 436
Регистриран: съб авг 23, 2003 12:22 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от Bohu » вт авг 30, 2005 9:29 am

Карт изяде с огромно желание и удоволствие скромната вечеря, сле което поздрави готвача.
-Скъпи приятели, мисля че е време за сън. Ако нямате нищо против бих искал да поема последния пост ... или може би няма нужда от такива предпазни мерки ?

Трябва да знаете, че съм приказно красив !!!

My Place
Изображение

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » вт авг 30, 2005 9:53 am

"Прекалената предпазливост никога не е излишна" - отвърна Еролес -"Готов съм да поема първата смяна"
Еролес извади от жалкото подобие на раница една пътна дажба и я заръфа бавно, но изискано
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8810
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » вт авг 30, 2005 5:10 pm

За Самаил нямаше никакво значение коя смяна щеше да поеме. Но тъй като Еролес пое първата, той подготви постелята си и заспа мигновено, както беше научен - да почива винаги когато има възможност, но достатъчно лек сън, че да може да реагира на опасността.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
RaynerApe
Мнения: 533
Регистриран: съб дек 22, 2001 11:52 pm
Местоположение: Карлово
Контакти:

Мнение от RaynerApe » вт авг 30, 2005 8:54 pm

След кратката вечеря идва време за заслужена почивка. Независимо че виещият тихо вятър и хипнотизиращия шум от лееща се вода помагат на спътниците да намерят пътя към кралството на сънищата, гръмотевиците раздиращи небесата ги изхвърлят обратно. Но умората, натрупана отбягството от противника, първа повежда Карт и Самаил в обятията на съня. Единствени будни в мрака, разкъсан от трепкащия пламък на лоеница, са Елиес Долейн и Еролес, хранещ се и застанал на пост.

Преди двамата да намерят обща тема за тих разговор или всеки да се отдаде на своето занимание или покой, и двамата дочуват звук отвън, глух удар на тъп предмет в камък, различен от симфонията на водните капки. Бързият поглед към коридора водещ извън хълма не разкрива нищо, а и как би могъл - далеч от пламъка коридорът изглежда по мрачен от всякога,а завесата от вода в края му скрива всичко останало.

Потребителски аватар
Andras
Мнения: 3035
Регистриран: ср ное 03, 2004 8:48 pm

Мнение от Andras » вт авг 30, 2005 9:27 pm

-Ако идва още някой да се крие в тая гробница, ще стане по-пренаселено от пазарен ден...-свещенникът взе обратно оръжието си и срита леко двамата спящи-...ставайте че иде още някой!

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8810
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » вт авг 30, 2005 10:01 pm

Самаил не почака друга покана, бързо скокна и извади меча от ножницата и нахлузи плаща, покривайки извадения меч и себе си. След което си избра някоя ниша и се притаи.
-За всеки случай. Водата стелеща се от небето и пещерата не означава че опасността е преминала.

[ООС: Криене в сенките ако има такива. Модификатор 7. Ситуационни бонуси, Водещия.]
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Bohu
Мнения: 436
Регистриран: съб авг 23, 2003 12:22 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от Bohu » вт авг 30, 2005 10:09 pm

-Мммммм -Карт направи физиономия и стана с нежелание като се раздели със съня който така чакаше. Взе щита, извади меча и се приготви за неприятности, като по дежурство.Огледа другите с кисела физиономия и рече - Дано да е плъх.

Трябва да знаете, че съм приказно красив !!!

My Place
Изображение

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » ср авг 31, 2005 9:52 am

Еролес не почака повторна покана. Извади лъкът си, готов да наниже това което се покаже от коридора на една стрела.
[OOC] Ready Action: ако се покаже нещо очевидно враждебно, стрелям по него [/OOC]
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
RaynerApe
Мнения: 533
Регистриран: съб дек 22, 2001 11:52 pm
Местоположение: Карлово
Контакти:

Мнение от RaynerApe » чет сеп 01, 2005 12:26 am

Звуците, идващи отвън продължиха само секунда след като Елиес бе пробудил грубо двамата спящи мъже. За миг настъпи тишина, а след това последва бавно и заплащително надигащо се гърлено ръмжене, стържещо по нервните струни на приготвилите се за най-лошото спътници по неволя. Самаил и Карт не можеха да смъркат този гърлен тембър, този зверски мечешки стон - това бяха мечорози! Ръмженето не продължи дълго, за миг то секна и друг глас, по глух и тих му отвърна с остър, почти кучи лай. Двата гласа се сдърпаха на непонятен език... след това стъпките им навлязоха навътре в коридора водещ към залата без обаче да са твърде бързи, че да издадат нападение. Две масивни сенки се спряха под свода и мълния озари небосклона отвън, което разкри малка част от заплашителния им вид. Но това малко бе достатъчно.

И двата мечорога се извисяваха на около метър и половина до два метра, че и отгоре. Едрите им, набити тела бяха покрити с гъста светлокафява козина, която бе сплъстена от мръсотия и вода стичаща се по тях. Бяха се покрили с одрани кожи и груби вериги около пояса, с които ги придържаха заедно. Груби, издължени ръце с полу-животински лапи на края им ги подпираха по стените на коридора, но нямаха нужда от светлина като водач в мрака. Всеки от тях имаше вид на издялани през безчетни битки, с пламъка на дивото в погледа им. Това, което единствено ги отличаваше един от друг, бе възрастта. По-ниският от двата мечорога бе на преклонна възраст, което се издаваше по посивялата козина около лицето и рамената му, както и огромната брада на дузина плитки, сплетени около парчета кост и покриваща гърдите му. За разлика от своя събрат, той не беше стиснал дръжката на боздугана висящ на колана му. Дори го спря, когато той нервно понечи да направи следващата крачка и навлезе в територията на четиримата човека. Не... той бавно, но методично огледа залата, взирайки се във всеки един от приготвилите се за атака мъже, дори в посока на Самаил, който мракът не можеше да скрие от взора на чудовището.

"Брррррен мрррр?", озъби се старият мечорог и вдигна своята мечешка длан в знак на примирие. ИНоздрите му за миг се разшрииха, но освен това той не издаде никаква друга емоция. Само остана в изчакване на отговора.

Потребителски аватар
Andras
Мнения: 3035
Регистриран: ср ное 03, 2004 8:48 pm

Мнение от Andras » чет сеп 01, 2005 9:16 am

-Позовават се на обичаят си за 'бурен мир' и искат подслон, господа. Дръж лъка насочен!-духовникът произнесе последното изречение на елфически, свали щита си и показа празна десница, пистъпвайки крачка напред към двамата но така че стрелецът да има видимост. Боздуганът беше все още в ръката му, н висящ надолу, почти като този на младият мечорог.
-Бурен мир имате от мен, Елиес Долейн, слуга на Бокоб! Дошъл съм да се занимая с гробницата на вашият някогашен предводител и ще спазя обичаите ви, но един от тези тримата дойде по-рано тежко ранен от ръка на ваш събрат. Били са нападнати в засада, поради което са малко повече от внимателни. Искам да знам какво става по тия земи и какво ви води до върха?

ООС:1д20+6 религиозно познание, на кой бог се кланят мечорозите и какво представлява той? Свещен символ?

Заключена

Върни се в “Бурна Нощ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост