Общи приказки

Adventures in the Ninth World.
Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Общи приказки

Мнение от CONAN » пет фев 07, 2014 2:00 pm

Тралала
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Общи приказки

Мнение от CTAHuMuP » пет фев 07, 2014 2:59 pm

lol why is it always so that Todor's character lacks a description :D
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Общи приказки

Мнение от CONAN » пет фев 07, 2014 3:10 pm

Единствения път когато имаше частично описание беше в Роуг Трейдър-а при мен и после при лекия. :D
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Общи приказки

Мнение от CTAHuMuP » пет фев 07, 2014 3:26 pm

Скиците на Лекия пръскат!

Жан in particular много ме кефи как се заформя в нормалната си броня, копието на Господарите и лекуващата сфера са close contestants.

Най-много пръска продуктовото позициониране обаче, Брокер Инс ftw :D
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Ayzel
Мнения: 27
Регистриран: пет фев 12, 2010 9:02 pm

Re: Общи приказки

Мнение от Ayzel » пет фев 07, 2014 3:36 pm

Radvam se che ne vi izbojdat ochite skicite :D

Mirko ti da kajesh nqkoq dobavka kam the wicked sisters' visual styling ?

Ako iskash moe napishesh fantasy axe vav google images i da vidish dali she se vdahnovish :) Shoto az moa ti izmislq neshto tematichno za imeto , no shte e po moq precenka , koeto mislq che ne e ideino za tvoite neshta, osobenno za bradvite na Jan.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Общи приказки

Мнение от CTAHuMuP » пет фев 07, 2014 4:01 pm

Лут, визуално съм много зле, не мога да си представя нищо. Каквото съм ти казал за брадвите вече като описание - това е. Досега каквото си предложил за Жан като визия винаги ме е кефело, така че нямам причина да се съмнявам в преценката ти.

С една дума рисувай както сметнеш за добре, аз ще харесам всичко (стига да е брадва и на гърба да има млатило)
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Общи приказки

Мнение от CONAN » пет фев 07, 2014 4:08 pm

От всички картинки супер ме кефи Копието на светлинните господари и лекуващата сфера. Точно както си ги представях.

Лек, тва дето виждам е тотално различно от това което рисуваш по време на сесия. Все едно различни художници. :)
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Общи приказки

Мнение от CTAHuMuP » пет фев 07, 2014 4:27 pm

Ооо, sad face. Оказва се, че Might Defense е нещо като Fortitude save-а от Д&Д и не може да се отбраняваш в битка с Might (да парираш удари примерно). Ако нещо реши да те трови например - тогава мяташ Might Defense. Защитата в бой е на Speed, значи до сега колкото пъти съм се защитавал с Might (в което съм трениран) съм чийтвал.

Единствената ми утеха е, че мятах толкова ниски зарове, че факта, че съм трениран в Might, а в Speed не съм, не е повлиял толкова много :D

Но поне ся разбирам защо Глейвовете имат Ръб и в Скорост, не само в Мощ.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Общи приказки

Мнение от CONAN » пет фев 07, 2014 5:18 pm

Чийтър! Но и аз не съм разбрал изцяло работата, малко по тълкувателно е написано.
ОК, от следващия път - защитата е Speed only.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Общи приказки

Мнение от CTAHuMuP » съб фев 08, 2014 12:11 am

Начи става въпрос за защитата от физически атаки, тя е Speed. Ако ме удрят с някаква психична сила, тогава Интелект (или каквото там пише в описанието на силата). Или и ти това искаш да кажеш? Щото думите ти "защитата е Speed only" малко ме изненадват :)
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Общи приказки

Мнение от CONAN » съб фев 08, 2014 10:35 am

На няколко пъти се изкушавам да се направя на тъп за да ти гледам сеира (конкретно за уменията), но явно съм в добро настроение и днес :D (наспах се за трети пореден път от дълга седмица лош сън) и визирам защитата от физически атаки е Скорост. Психичните са Интелект, разни отрови и лайна - Сила.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Общи приказки

Мнение от CONAN » вт фев 11, 2014 11:26 pm

Ъпдейтнах първия пост в темата с ХР точките, не съм цвъкал вашите мнения все още.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Общи приказки

Мнение от CTAHuMuP » ср фев 12, 2014 9:45 am

Аз си редактирах моя пост, отразявайки текущото състояние на опита ми и харченето му.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Общи приказки

Мнение от CTAHuMuP » чет фев 13, 2014 1:19 pm

Can we assume that Lance turned on the Egg prior to consulting the old dude so that Jean and Daniel can listen to the conversation in real time and add/ask something if they think of anything?
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Ayzel
Мнения: 27
Регистриран: пет фев 12, 2010 9:02 pm

Re: Общи приказки

Мнение от Ayzel » чет фев 13, 2014 1:42 pm

Its done

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Общи приказки

Мнение от CTAHuMuP » чет фев 13, 2014 1:50 pm

gg ty yr
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Общи приказки

Мнение от CONAN » пет фев 14, 2014 9:59 am

Какво е yr?
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Общи приказки

Мнение от CTAHuMuP » пет фев 14, 2014 8:04 pm

You rock.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8803
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Общи приказки

Мнение от CONAN » ср мар 05, 2014 2:19 pm

Добавих вчерашната девета сесия, но не си спомням колко интружъни и на кой какво се раздаде.
Мисля че бяха общо три - Жан, Ланс и пак Ланс?
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8335
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Общи приказки

Мнение от CTAHuMuP » ср апр 09, 2014 11:45 am

Мислех си за правила за сливане на материали с цел получаване на по-високо ниво материал от много материали от по-ниски нива (fusion). Един вид специалист, който има много, много материал ниво 1 да може да сглоби от него един материал ниво 4 например. Има ли ляп в тази идея според вас, да я развивам ли системно, или да не се занимавам?
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Ayzel
Мнения: 27
Регистриран: пет фев 12, 2010 9:02 pm

Re: Общи приказки

Мнение от Ayzel » ср апр 09, 2014 2:30 pm

Има идея в цялата работа,но според мен това ще е добре да е съспендед ин тайм за момента,
че тепърва ще се ползват домашните правила за разглобяване.

Ако по-нататък в играта нещо не е като хората , може да се преразгледа тази твоя идея.

Моето мнение е , че такова нещо ще е добра идея в точно определена ситуация и ще е импровизирано
на място от играча и разказвача. Да е системно описано и определено ми се струва (поне за момента)
не особенно подходящо.

FireDeath
Мнения: 974
Регистриран: вт дек 25, 2001 10:41 pm
Контакти:

Re: Общи приказки

Мнение от FireDeath » ср апр 09, 2014 7:45 pm

Мда, аз също съм на мнение да не се засилваш към това за момента, но идеята е доста добра.
В бъдеще, когато започнем да крафтим повече, може да я имплементираме. За сега, няма ляп

Отговори

Върни се в “Numenera - Ancient Apocalypse”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост