Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Герои

Модератор: CTAHuMuP

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Герои

Мнение от CTAHuMuP » пет сеп 04, 2009 3:51 pm

1. Тук искам постнати само героите, не и въпроси от рода на "Ма ся аз къв герой да си правя?", коментари от рода на "Ксакса, Ангера пак ще оунва светове" или просто глупости в стил "Чудя се къде да спамя" - за всичко това си има ooc тема. Такива постове ще бъдат трити и, при рецидив, авторите им - банвани.

2. Указания за character generation процеса:
  • 8th level
  • Point-buy 24 points
  • Starting items:
    • One weapon/implement between 7th and 10th level OR one another item between 1st and 10th level
      One armor between 7th and 10th level OR one another item between 1st and 10th level
      One neck item between 7th and 10th level OR one another item between 1st and 10th level
      3000 gold pieces OR one another item between 1st and 10th level
  • non-evil alignments
3. Power level - героите ще са изключително способни и могъщи приключенци, с дълга и изпълнена с подвизи кариера зад гърба си. Всеки от тях ще е в top 10 на континента в това, с което се занимава, и ще е известен не само в Петте нации, ами из почти целия континент като специалист и герой в областта си. Когато си мислите герои с истории и характер, имайте предвид, че ще сте нещо като Ахил и Хектор или Калам и Бързия Бен, а не мишкуващи плюнки с ръждив кинжал.

Зарометачка:
http://www.hwx.it/wizards.com/index.php
User: Rovove
Pass: qaz123
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Герои

Мнение от AngerNogar » пет сеп 04, 2009 4:21 pm

В Деня, когато Сайър спря да съществува, високите мраморни стени на Митрандейн тъкмо бяха започнали да се материализират от контерминалния Теланис в гористите хълмове на час път западно от Метрол. За участ на обитателите си, еладринския град така и не успя напълно да се прехвърли преди сивите мъгли да изсмучат живота на всичко наоколо. Нито в Ебъррон, нито в Теланис, градът и всичко в него останаха в нещото помежду. Всичко и всички - без млад еладрин на име Телнедрил.

Телнедрил, или Митрандейн както сега се нарича в памет на изгубения град, е единствената връзка на жителите на изчезналия град към Ебъррон - предпазвайки ги от това за винаги да изчезнат в нищото. Трети син в рода на кастелана на Митрандейн, невръстният (по еладринските стандарти) войн се оказва пред непосилната задача не само да оцелее сред ужасите на Скръбните земи, но и да открие причината за съдбата на семейството и съгражданите си. Не само непосилна, но и невъзможна ако не се случва така, че експедицията на Ла Кроа не се оказва в подходящото време на едно, от всяка друга гледна точка, особено неподходящо място.

Неловкото мълчание между двете групи се наруши от единия бреландец, който забеляза измъкващият се от дълбините на пещерата еладрин и пъплещата след него група триглодити.
- Гръм и мълнии! Като за мъртва земя тук определено е доста оживено. Пьетер, този май е в беда.
- Алшаре ниел... - еладринът започна на родния си език, след което спря да си поеме дъх и обърна на общия език, игнорирайки приближаващите се преследвачи. - Всъщност, триглодитите са сред особено силно териториалните хуманоиди, така че дори и да не са ви хванали да им крадете сакралния плешей на знанието, който всъщност се оказа пълна загуба на време... - младежът се наведе, за да направи път на едно късо копие, което профуча над главата му. Тялото му се стопи във въздуха и отново се появи метър напред, оставяйки скочилият да го сграбчи триглодит на грижите на бързо приближаващата се към носа му каменна стена.
- Та това което исках да кажа е, че той е и ваш проблем - бързо довърши еладринът между глухия звук от трошене на лицеви кости и последвалия гневен рев.
- Те - поправи го мъжът, който бяха нарекли Пьетер, изпод притиснатата към носа си напарфюмирана кърпичка и кимна към двамата все още тичащи триглодита.
- Те? - за миг объркан повтори еладринът, след което се отмести от пътя на ново копие и отегчено махна с ръка към настигналите го фигури. - Те не са проблем - в потвърждение на думите му, до триглодитите само за миг от нищото се появиха призрачните фигури на две еладрински девойки. Копията на призраците пробляснаха, отразявайки оскъдната светлина в пещерата, спуснаха се за удар и пронизаха преследвачите - след което заедно с притежателките си изчезнаха там, откъдето и се появиха, - НО има един...
Дълбините на пещерата се озариха в лазурна светлина, когато от там се измъкна огромен триглодит, покрит с играещи по тялото му мълнии.
- Всъщност, това е крайно необичаен магически феномен... - започна еладринът.
- Можеш ли, пак да ги... - прекъсна го Пьетер, загледан там, където се бяха стопили призрачните форми на двете копиеноски.
- Яко! - възкликна другия бреландец и изгледа триглодита с очи, грейнали като на дете, разбрало, че по погрешка е заключено за вечерта в магазин за близалки. Понечи да добави и още нещо, но беше заглушен от гръмогласни спорове за най-подходящата бойна формация, която да не позволи на каквото и да идва отдолу - да избяга през изхода зад тях.
В суматохата никой не чу шляпването по лейтенантското чело на единствения нормален от присъстващите.

Може и да има неща, по-странни от това приятелство, което се зароди на този ден сред сивите мъгли на Скръбните земи. Но тежко им - освен ако тези неща не са и по-бързи, по-потайни и дяволски добре скрити... или ако имат красиви дъщери.

Бележки
At-Will Powers: Swordburst, Magic Missile.
Encounter Powers: Sword of Sigils, Maze of Mirrors, Twist of Space.
Daily Powers: Wizard's Fury, Dimensional Bond.
Utility: Dimensional Warp, Spectral Hound.

Str 12 Con 13 Dex 12 Int 22 Wis 15 Cha 8

Hybrid Aegis of Assault

Items: Reckless Longsword (Siberis Shard of the Mage), Marauder's Armor, Cloak of Translocation, Power Jewel, Bracers of Mighty Striking, 3 x Creeping Gatevine, 200 gp.

Feats: Reaper's Touch, Focused Expertise (longsword), Leather Armor Proficiency, Hybrid Talent (Swordmage Warding), Eladrin Soldier

Skills: Arcana, Religion, History, Perception
Последна промяна от AngerNogar на чет сеп 10, 2009 3:45 pm, променено общо 9 пъти.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 1268
Регистриран: вт апр 08, 2008 10:05 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Герои

Мнение от lowstef » пет сеп 04, 2009 5:06 pm

Erik, level 8 Human Warlord (under construction)
Описание
Изображение
Да, това е Шон Бийн като Боромир. Ерик само външно прилича на това.
История
Ерик беше типично дете на войната. И двамата му родители бяха в армията на Карнат. Майка му беше боен чародей, баща му - първоначално неин бодигард, а после и съпруг (когато се оказа че е бременна). Това обаче продължи само към три години, докато ротата им не попадна в засада и беше изклана до крак. Малкия Ерик не помнеше родителите си. Негово семейство беше армията. Инструкторите му бяха родители, другарите му бяха и братя и сестри. Ерик напълно съзнаваше, че войната и армията са го лишили от истинските му родители, но не съжаляваше чак толкова. Детството му не беше лошо, изобилстваше с игри (основно спортни и атлетични) и посбивания с другите деца на войници; детските му книжки първоначално бяха пълни с насилие и героизъм, а като поотрасна станаха трактати по военна тактика и стратегия. В Реккенмарк беше един от най-младите курсисти, но и един от най-едрите, освен това имаше интелекта да разпознае по-силните от него и вродения талант да им се харесва достатъчно бързо. Така младия курсант нямаше никакви проблеми в академията, нещо повече - във всички игри и вътрешни състезания в Реккенмарк победител редовно беше отборът на Ерик. Имаше обаче един проблем - макар и отборите му винаги да съдържаха страхотни състезатели, те никога не се състезаваха "честно" - Ерик винаги намираше начин да експлоатира правилата, да хитрува, дори и да нямаше нужда, не му стигаше просто да печели. Същото беше и с офицерската му дейност. Никога не следваше стандартните тактики и процедури. Назначаваха го в специални части, в отделни, самостоятелно действащи роти, в малки поделения. Ако някой форт трябваше да се удържи без възможност да се прати голяма воискова част, изпраха Ерик с две роти. Ако врагът трябваше да бъде забавен в някой проход от шепа войници, често начело на тези войници беше именно Ерик. Повечето битки на Ерик бяха стратегически много полезни за армията (противникът загуби над един полк войници и над седмица време, ще трябва да се реорганизира още поне една седмица за да продъли "светквичното" си проникване), но тактически погледнато бяха загуби (форта в крайна сметка беше загубен, нали) и повишенията често подминаваха младия офицер. Много от по-умните старши офицери ценяха младежа, но липсата на ярки успехи, както и няколко свади с високо издигнали се благороднически синчета с ниски чела, доведоха дотам, че Ерик така и не успя да се издигне над чин капитан. На него не му пукаше. Стигаше му това, че важните генерали и полоковници (тоест, тези които той харесваше и уважаваше) си говореха с него на малко име и се съветваха с него. Не че обичаше войната. Не се опиваше от битки и насилие. Но много добре разбираше, че това е неговото призвание. Само това умееше, но пък беше истински талант. Един ден щеше да се оттегли, за предпочитане с хубава жена и една камара челяд, на които да даде истинско детство. Но дотогава щеше да прави това, което умееше най-добре. И щеше да направи всичко по силите си за да се забавлява междувременно.

-Здравей, Ерик, радавм се да те видя най-сетне, седни. Имам добра новина. Наказанието ти изтече и те ръщаме обратно на офицерска длъжност. Графа и синчето му бяха много против, разбира се, но успяхме да се наложим и да те отървем.
-Какво? Малкия вече е в щаба, така ли?
-Амииии... да, дори е полковник.
-Ама... Ама той е абсолютно непригоден. Твърде е тъп за да е офицер изобщо, а и дръжанието му не подобава на Карнатски офицер. Онзи път като го набих беше пиян като кирка, имаше по една жена на всяко коляно, псуваше като каруцар и си позволи да говори за родителите ми.
-Да, Ерик, знам. Знам и че тогава ти не беше виновен и нормално военния съд дори щеше да те оправдае. Но баща му е граф. Но достатъчно за това, от днес вече не си ефрейтор в Мороните, връщаме те на офицерска служба като лейтенант. Знам, че тогава беше капитан, но графа...
-Добре де, добре, не е като да ми е за пръв път. Къде ще ме назначите сега.
-Ами не знам още, мислех си да те пратя пак в Мороните.
-Ааааа, не, генерале, не и това. Какво толкова съм ви направил?
-Но защо, мислех че се разбираш с тях, че ги харесваш. А и с теб да ги насочваш по малко те станаха още по-добри.
-Знам, наистина ги харесвам, момчетата са свестни, сержант Гейн е много печена, но това е част, основана на идеята за неподчинение. Та тя наби генерал по време на битка! Знам че и аз набих полковник, но бяхме в кръчма и той си го заслужи. Там просто не търпят власт. Като техен лейтенант няма да изкарам и три седмици. И то защото съм аз. Никой друг няма да изкара и една. Не искам да съм им лейтенант, те си имат сержант и това им стига.
-Добре де, какво да те правя тогава? Тях какво да ги правя?
-Е, не съм казал, че не мога да продължа да ги... "напътствам".
-Но как, нали не искаш...
-Е, няма да съм техен лейтенант. Но нищо не пречи да съм лейтенант на някоя друга част, изпратена заедно с тях. И просто ще съм наблизо. Ще си говорим, по време на битка ще съм близо до тях. Същото като сега. И най-важно - няма да съм им пряк командир, така че няма да имат повод да ме намразят. А и ще съм по-далеч от полковник ир'Тъпанар и баща му граф ир'Задник, така че няма да ги дразня много. Всички печелим.
-Само не и аз. Така се надявах да те задържа наблизо, щеше да си ми от страхотна полза.
-Е, генерале, съжалявам, наистина. И аз не бих имал нищо против да съм близо до вас. Но и там ще служа на Карнат, в крайна сметка. А и няма да съм непрекъснато вързан към сержант Моро и компания, ще мога да се прибирам сегиз-тогиз. И от вас зависи в крайна сметка.


През следващите години Ерик поема командването на десетина различни части, от отделни взодове, до групи от по няколко роти (след повишението до капитан), като "случайно" неговите части почти винаги са изпращани на същите мисии като Мороните (и "случайно" винаги са отделно от тях). Именно на него поверяват един от първите (и последни) взводове изковани в карнатската армия, отново в мисия с Мороните.
Personality
[sblock1=Social Interactions]How do others perceive you in social interactions? Relaxed
How optimistic are you? Self-assured
How trusting are you? Open-minded[/sblock1]
[sblock1=Decision Points]How assertive are you at a decision point? Adaptable
How conscientious are you about following rules? Pragmatic
How empathetic are you? Thoughtful[/sblock1]
[sblock1=Dire Straits]How courageous are you in dire straits? Steady
How do you feel when faced by setbacks? Driven
How are your nerves? Calm[/sblock1]
Character Sheet
Neutral, Male, follower of The Sovereign Host, 182 cm, 97 kg
Languages: Common, Elven
[list][*]Initiative & Movement[list]
[*]Initiative: +6 [*]Speed: 5[/list]

[*]Ability Scores[list]
[*]Strength: 20 (+5/+9) [*]Constitution: 10 (0/+4) [*]Dexterity: 10 (0/+4) [*]Intelligence: 16 (+3/+7) [*]Wisdom 9 (-1/+3) [*]Charisma: 16 (+3/+7)[/list]

[*]Defenses & Senses[list]
[*]AC: 24 [*]Fortitude: 23 [*]Reflex: 21 [*]Will: 21
[*]Passive Perception: 13 [*]Passive Insight: 15 [/list]

[*]Hit Points[list]
[*]HP: 62 [*]Bloodied: 31 [*]Surge Value: 16 (increased by item) [*]Healing Surges: 7[/list]

[*][sblock1=Skills][list]
[*]Acrobatics 3 [*]Arcana 7 [*]Athletics 14 [*]Bluff 7 [*]Diplomacy 12 [*]Dungeoneering 3 [*]Endurance 8 [*]Heal 8 [*]History 7 [*]Insight 5 [*]Intimidate 12 [*]Nature 3 [*]Perception 3 [*]Religion 7 [*]Stealth 3 [*]Streetwise 7 [*]Thievery 3[/list][/sblock1]

[*]Feats[list]
[*]Inspired Defense
[*]Improved Resources
[*]Weapon Expertise (heavy blades)
[*]Saving Inspiration
[*]Toughness
[*]Human Perseverance[/list]

[*]Features[list]
[*]Racial Traits:[list]
[*]Bonus 1st level feat (Inspired Defense)
[*]Bonus trained skill (Athletics)
[*]Bonus at-will power (Opening Shove)[/list]
[*]Class Features[list]
[*]Combat leader
[*]Commanding presence - Resourceful Presence
[*]Inspiring word[/list][/list]

[*]Powers[list]
[*][sblock1=At-Will Exploits][list]
[*]Opening Shove Warlord Attack 1
ou knock your foe off-balance while shouting a quick command to an ally.
At-Will ✦ Martial, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. Reflex
Hit: You push the target 1 square. Then choose one ally you can see. That ally either shifts a number of squares equal to your Intelligence modifier (+3) or makes a melee basic attack against the target.

[*]Rousing Assault Warlord Attack 1
Your bold attack lends strength to your words of inspiration.
At-Will ✦ Martial, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 1[W] + Strength modifier damage, and you add your Charisma modifier (+3) to the hit points restored with any warlord healing power you use before the end of your next turn.

[*]Commander’s Strike Warlord Attack 1
With a shout, you command an ally to attack.
At-Will ✦ Martial, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Target: One creature
Attack: An ally of your choice makes a melee basic attack against the target
Hit: Ally’s basic attack damage + your Intelligence modifier (+3).[/list][/sblock1]

[*][sblock1=Encounter Exploits][list]
[*]Inspiring Word Warlord Feature
You call out to a wounded ally and offer inspiring words of courage and determination that helps that ally heal.
Encounter (Special) ✦ Healing, Martial
Minor Action Close
burst 5
Special: You can use this power twice per encounter, but only once per round.
Target: You or one ally in burst
Effect: The target can spend a healing surge and regain an additional 2d6 hit points.

[*]Diabolic Stratagem Warlord Attack 1
A feint and attack marks a foe and seemingly leaves you defenseless, but it’s just a cunning move to allow you to make other attacks.
Encounter ✦ Martial, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. Reflex
Hit: 1[W] + Strength modifier damage, and the target is marked until the end of your next turn.
Effect: You grant the target of this attack combat advantage until the start of your next turn. The first attack the target makes against you before the start of your next turn provokes opportunity attacks from you and your allies.

[*]Bloody Ending Warlord Attack 3
You cunningly aim to finish off a wounded foe.
Encounter ✦ Martial, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Target: One bloodied creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 2[W] + Strength modifier + Intelligence modifier damage.
Resourceful Presence: Your allies gain a +2 power bonus to attack rolls against the enemy until the end of your next turn.

[*]Stirring Force Warlord Attack 7
With a mighty strike, you spur your friends to shake off their hindrances.
Encounter ✦ Martial, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 2[W] + Strength modifier damage, and any ally within 2 squares of you can make a saving throw.
Resourceful Presence: Your allies gain a power bonus to the saving throws equal to your Intelligence modifier (+3).[/list][/sblock1]

[*][sblock1=Daily Exploits][list]
[*]Bastion of Defense Warlord Daily 1
Honorable warriors never fall!
Daily ✦ Martial, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 3[W] + Strength modifier damage. Allies within 5 squares of you gain a +1 power bonus to all defences until the end of the encounter.
Effect: Allies within 5 squares of you gain temporary hit points equal to 5 + your Charisma modifier (total 8).

[*]Stand the Fallen Warlord Daily 5
You will not be denied victory! A determined strike lifts the spirits of your beleaguered allies and restores their fighting spirit.
Daily ✦ Healing, Martial, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit:
3[W] + Strength modifier damage.
Effect: Each ally within 10 squares can spend a healing surge and regains additional hit points equal to your Charisma modifier (+3).[/list][/sblock1]

[*][sblock1=Utility Exploits][list]
[*]Adaptive Stratagem Warlord Utility 2
Your companion has the ability and the will. You provide the plan and the motivation.
Encounter ✦ Martial
Minor Action Close
burst 10
Target: One ally in burst
Effect: Until the end of your next turn, the ally gains his or her choice of a power bonus to damage rolls equal to your Intelligence modifier (+3) or a power bonus to saving throws equal to your Charisma modifier (+3).
Resourceful Presence: The ally gains both bonuses.

[*]Inspiring Reaction Warlord Utility 6
As soon as an ally is wounded, you spring forward with help and healing.
Encounter ✦ Healing, Martial
Immediate Reaction Melee
touch
Trigger: You or an adjacent ally takes damage
Effect: You or the ally can spend a healing surge and regain additional hit points equal to your Charisma modifier (+3).[/list][/sblock1][/list][/list]
Items
[list]
[*]Mithral finemail +2 Level 9
Mithral armor shines like polished silver. Most who use it claim it has saved them on more than one occasion.
AC Bonus +7 (+2); Checks -1; Speed -1; Weight 40 lbs
Power (Daily): Immediate Reaction. Use this power when a melee or ranged attack hits you. Take half damage.

[*]Healer's Brooch +2 Level 9
This innocuous adornment boosts your healing powers.
Item Slot: Neck
Enhancement: Fortitude, Reflex, and Will
Property: When you use a power that enables you or an ally to regain hit points, add the brooch’s enhancement bonus to the hit points gained.

[*]Inspiring longsword +2 Level 8
Leaders use this weapon to rally allies around them for a powerful attack.
Critical: +2d6 damage
Power (Daily): Minor Action. Allies adjacent to you gain a power bonus to damage rolls equal to the enhancement bonus of the weapon until the end of your next turn.

[*]Belt of Vigor Level 2
This chain metal belt improves your recuperative abilities.
Item Slot: Waist
Property: You gain a +1 item bonus to your healing surge value.

[*]Gauntlets of Ogre Power Level 5
These oversized armored gloves increase your strength and can be activated to increase your damage.
Item Slot: Hands
Property: Gain a +1 item bonus to Athletics checks and Strength ability checks (but not Strength attacks).
Power (Daily): Free Action. Use this power when you hit with a melee attack. Add a +5 power bonus to the damage roll.

[*]Battleforged Light Shield Level 4
Covered in Dwarven and Draconic runes, this shield aids badly wounded allies.
Item Slot: Arms
Power (Daily • Healing): Free Action. Use this power when an ally adjacent to you regains hit points. That ally regains additional hit points as though it had spent a healing surge.

[*]Battle Standard of Honor Level 2
This blood-red banner weakens the resolve of those who fight against you.
Wondrous Item
Power (Encounter • Zone): Standard Action. When you plant the battle standard in your space or an adjacent square, it creates a zone of protective energy in a close burst 5. Enemies within the zone that are marked take a –1 penalty to damage rolls against any creature other than the one that marked them.
This effect lasts until the end of the encounter or until the battle standard is removed from the ground. Any character in or adjacent to a battle standard’s square can remove it from the ground as a standard action.
[*]Handaxes (2)
[*]Adventurer's kit
[*]120g in cash[/list]
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Re: Герои

Мнение от ChoChan » съб сеп 05, 2009 1:16 pm

Moregain, lvl 8 Fighter

Описание
Изображение
История
Даденото й по рождение име – Моргейн изчезна завинаги, когато бе записана във военната академия в Реккенмарк – последният жест от семейството, коeто не желаешe да има повече нищо общо с нея. В списъците бе записана като Моро Гейн, а всички я наричаха с което и да е от двете имена.
Не беше съкрушена от начина, по който животът й се разви, даже напротив – съвсем скоро започна да се чувства на правилното място повече от всякога. Възпитателите гледаха на нея със смесени чувства, безспорно виждаха нейните дадености, както и липсата на каквато и да било дисциплина. Беше ентусиазираната будна девойка, която се самозабравяше на тренировки и редовно изпращаше в учебните лазарети по някой от връсниците си със строшен нос или крайници. Възпитателите и на това гледаха със смесени чувства, насърчаваха борбения й дух, като бяха убедени, че методите им с времето ще изваят от нея войник за пример.
Години по-късно тя се превърна в изключителен войн и ужасен войник. Беше недисциплинирана, не спазваше никакъв протокол, съвсем неамбицирана за издигане във военната йерархия. Ранкът, до който стигна беше едва сержант, само защото възпитателите решиха, че в интерес на всички щеше да е ефрейтор Гейн да продължи напред.
Напълно вдигнаха ръце от нея, но не желаеха да я изгонят, защото не можеха да си позволят да я дадат на която и да е друга държава. Един ден получи назначение от Капитан Кормак към някакъв нов отряд – както се оказа в последствие, този отряд събираше всички „издънки” на отделенията, други като нея, които бяха просто несъвместими в изрядните отряди на Карнат. Кратко след сформирането им отрядът се самокръсти Мороните, на името на сержант Гейн, след като бяха стигнали до единодушие относно йерархията в отряда по единствения удачен за тях начин – чрез бой. Тъй-като не се вписваха в строгите критерии на Реккенмарк, Кормак се надяваше, че когато са обградени от „себеподобни”, в края на краищата ще бъдат полезни в битка. И колко прав беше...

Четиринадесета Карантска армия стоеше сбутана в ниското на долината, докато офицерите отчаяно се опитваха да вкарат малко ред в разагъването на ротите си, но това естествено беше невъзможно на това място. Сблъсъците с аундеърската армия, разположена по целия склон над тях, бяха започнали преди известно време, слънцето вече се беше показало над склона и блестеше директно в очите на карнатците.
На едно от малките възвишения вдясно и назад зад четиринайста бяха разпънати тенти и палатки. Главнокомандващият на армията – Генерал Ханс Норбърт млад и очевидно неопитен аристократ, седеше на бойния си кон, облечен в натруфена като за парад броня и самодоволно наблюдаваше битката.
Армията трябваше да спре още преди 3 дни в Кайтска равнина, да изчака попълнението от немъртви и там да се срещне с Аундеърската армия. Но младият генерал, решил да запише името си в историята с лесна победа, пришпори войниците напред и дори зостави тромавите волски кервани с провизии назад, за да не го забавят. Пристигнаха едва днес и без дори да могат да отдъхнат, войниците веднага трябваше да влязат в битка. Четиринайста все още имаше значително числено превъзходство над противика, но жертвите им вече бяха значителни, а и на повечето батальони бе заповядано да стоят и да чакат заповеди, вместо да се включат.
Начесто пристигаха притеснени вестоносци, пратени от сержантите с питане какво да правят. Те с очакване гледаха капитаните си, които с каменни лица не можеха да им кажат нищо. На няколко пъти някои от тях обръщаха поглед към главнокомандващия си, но той дори не ги удостояваше с поглед и ездачите се връщаха без заповеди.
Недалеч, скръстила ръце пред гърдите си, стоеше Моро и също наблюдаваше бойното поле. Беше в пълно бойно старяжение, тежката броня за нея бе ежедневие, огромният меч с широко острие, висок почти колкото нея, стоеше на гърба й.
Карнатците продължаваха опитите си да спазват формация, докато над главите им се сипеха стрели и магия. Аундеърците подпалиха и засилиха огромни фургони надолу по склона, две фаланги тежковъоръжени бяха направо пометени, а останалите се разпиляха в безредие.
Единственото, което Моро виждаше беше, че там се водеше битка и тя не взимаше участие. Леко извърна глава и погледна надолу по склона към хората от отряда й, които я наблюдаваха в очакване. Също като нея бяха неспокойни и изнервени, имаха вида на глутница изгладнели вълци.
-Кормак... – изръмжа тя и обърна глава към него. Той я изгледа и понечи да каже нещо, но беше прекъснат от генерал Норбърт.
-Сержант Гейн, колко пъти трябва да ви се напомня, че днес сте зачислени към личната ми охрана!
-Но войниците.. – започна тя.
-Правят каквото им е заповядано и ви съветвам да следвате примера им! – кресна й той.
Лицето на Моро се изопна и изкриви от ярост, когато се приближи до коня му, сграбчи петата на десния му крак и го изхвърли през седлото. Заобиколи животното, тъкмо когато генералът с пуфтене беше започнал да се надига, сграбчи го за яката, сви юмрук и го удари толкова силно, че позлатеният шлем изхвръкна от главата му заедно с два от зъбите му. Преди втрещените офицери наоколо изобщо да могат да реагират, го хвана, повдигна го над главата си и със засилка го метна от хълма. Генералът се изтъркаля петте метра до долу, спря се в някакви храсти и повече не се вдигна. Наоколо всички като риби на сухо безмълвно отваряха и затваряха усти в шок, когато Гейн се качи на коня на генерала, измъкна щандарта от ръцете на знаменосеца и в галоп се спусна от хълма.
-След мен! – изкрещя тя на отряда си и посочи към бойното поле със знамето. Мороните с вик като един пришпориха конете си след нея.

Първи от втрещението се оттърси Кормак, прати хора да проверят дали Генерал Норбърт е в добро здраве, след което пое командването. Този ден битката беше тяхна, но на такава тежка цена все едно бяха загубили.



След необходимото порицание сержант Гейн и Мороните бяха изпратени в горещия фронт или най-често в подкрепление на съюзниците на Карнат за някоя изгубена кауза с надеждата да не ги видят повече.
Ако с това целяха да смачкат непокорния й дух, резултатът беше съвсем противоположен. Моро и взводът й живееха за битката, бяха неуморими и кръвожадни, винаги бяха първите, които излизаха на бойното поле и последните, които го напускаха. Скоро се превърнаха героите на всеки карнатски редник, посрещаха ги с възторжени приветствия на всяко бойно поле. Начинът по който се сражаваха, газейки през противници и магия рамо до рамо с редовните роти действаха по-мотивиращо на бойците от думите на собствените им главнокомандващи.
Моро и отрядът й бяха на южната граница, когато настъпи Скръбния ден, видяха как целия хоризонт от край до край се обагри в заслепяваща светлина, земята под краката им се разтърси и цялата армия бе подкосена от отзвука на катастрофата. Две години по-късно, когато бе подписан мирният договор, и без това оределият отряд на Моро беше разпуснат.



И тука по желание може Кормак да се смени с името на героя на Стефан, да се спомене героя та Хами и как по време на войната са се засичали по бойните полета, как след армията са се сгаджосали. Отишли са да бият демони в Морнланс, спасили са Еладрина, да не бъде изяден от демони и са спасили балерините, да не бъдат убити от ревниви съпрузи. And all lived happily everafter.
Personality
[sblock1=Social Interactions]How do others perceive you in social interactions? Relaxed
How optimistic are you?
Self-assured
How trusting are you? Open-minded[/sblock1]
[sblock1=Decision Points]How assertive are you at a decision point? Impatient
How conscientious are you about following rules? Wild
How empathetic are you? Oblivious[/sblock1]
[sblock1=Dire Straits]How courageous are you in dire straits? Brave
How do you feel when faced by setbacks?
Driven
How are your nerves? Restless[/sblock1]
Character Sheet
Moregain, lvl 8 Fighter
Unalligned, Female, 185, 80
Languages: Common, Dwarven
[list][*]Initiative & Movement[list]
[*]Initiative: 9 [*]Speed: 6 [/list]

[*]Ability Scores[list]
[*]Strength: 20 (+5) [*]Constitution: 20 (+5) [*]Dexterity: 12 (+1) [*]Intelligence: 10 (+0) [*]Wisdom 12 (+1) [*]Charisma: 10 (+0) [/list]

[*]Defenses & Senses[list]
[*]AC: 25 [*]Fortitude: 24 [*]Reflex: 18 [*]Will: 18
[*]Passive Perception: 15 [*]Passive Insight: 15 [/list]

[*]Hit Points[list]
[*]HP: 77 [*]Bloodied: 38 [*]Surge Value: 19 [*]Healing Surges: 14 [/list]

[*][sblock1=Skills][list]
[*]Acrobatics 5 [*]Arcana 4 [*]Athletics 14 [*]Bluff 4 [*]Diplomacy 4 [*]Dungeoneering 5 [*]Endurance 16 [*]Heal 5 [*]History 4 [*]Insight 5 [*]Intimidate 9 [*]Nature 5 [*]Perception 5 [*]Religion 4 [*]Stealth 5 [*]Streetwise 4 [*]Thievery 4[/list][/sblock1]

[*]Feats[list]
[*]Improved Initiative
[*]Power Attack
[*]Weapon Prof. (Fullblade)
[*]Weapon Expertise (Heavy Blades)
[*]Action Surge
[*]Armor Prof. (Plate) [/list]

[*]Features[list]
[*]Racial Traits:[list]
[*]Bonus 1st level feat[/list]
[*]Class Features[list]
[*]Combat Challenge
[*]Combat Superiority
[*]Battlerager Vigor[/list]

[*]Powers[list]
[*][sblock1=At-Will Spells][list]
[*]Footlock LureFighter Attack 1
You press the attack, engaging your enemy before falling back and drawing him after you.
At-Will ✦ Martial, Weapon
Standard Action
Melee Weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 1[W] + Strength modifier damage. You can shift 1
square and slide the target into the space you left.

[*]Reaping strike Fighter Attack 1
You punctuate your scything attacks with wicked jabs and small
cutting blows that slip through your enemy’s defenses.

At-Will ✦ Martial, Weapon
Standard Action
Melee Weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 1[W] + Strength modifier damage.
Miss: Half Strength modifier damage. If you’re wielding
a two-handed weapon, you deal damage equal to your
Strength modifier. [/list][/sblock1]

[*][sblock1=Encounter Spells][list]

[*]Passing attack Fighter Attack 1
You strike at one foe and allow momentum to carry you forward
into a second strike against a second foe.

Encounter ✦ Martial, Weapon
Standart Action Ranged
10
Primary Target: One creature
Hit 1[W] + Strength modifier damage, and you can shift
1 square. Make a secondary attack.
Secondary Target: One creature other than the primary target
Hit: 1[W] + Strength modifier damage.

[*]Sweeping blow Fighter Attack 3
You put all your strength into a single mighty swing that strikes
many enemies at once.

Encounter ✦ Martial Weapon
Standart Action Close
burst 1
Target: Each enemy in burst you can see
Attack: Strength vs. AC
Weapon: If you’re wielding an axe, a flail, a heavy blade, or
a pick, you gain a bonus to the attack roll equal to one-half
your Strength modifier.
Hit: 1[W] + Strength modifier damage.

[*]Come and Get it Fighter Attack 7
You call your opponents toward you and deliver a blow they will
never forget

Encounter ✦ Martial, Weapon
Standard Action
Close burst 3
Target: Each enemy in burst you can see
Effect: Each target must shift 2 and end adjacent to you, if
possible. A target that can’t end adjacent to you doesn’t
move. You can then attack any targets that are adjacent to
you (close burst 1).
Attack: Strength vs. AC
Hit: 1[W] + Strength modifier damage.[/list][/sblock1]

[*][sblock1=Daily Spells][list]
[*]Comeback Strike Fighter Attack 1
A timely strike against a hated foe invigorates you, giving you the
strength and resolve to fight on.

Daily ✦ Hearling, Martial, Reliable, Weapon
Standart Action
Melee Weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 2[W] + Strength modifier damage, and you can spend a
healing surge.

[*]Rain of Steel Fighter Attack 5
You constantly swing your weapon about, slashing and cutting
into nearby enemies.

Daily ✦ Martial, Stance, Weapon
Minor Action Personal

Effect: Any enemy that starts its turn adjacent to you takes
1[W] damage, as long as you are able to make opportunity
attacks.[/list][/sblock1]

[*][sblock1=Utility Spells][list]
[*]Defensive Stance Fighter Utility 2
Dropping into a cautious stance, you maneuver around your
opponent’s attacks to get into position.

Daily ✦ Martial, Stance
Minor Action Personal

Effect: Until the stance ends, you are slowed and gain a +2
power bonus to AC. Whenever an enemy misses you with
a melee attack, you can shift 1 square as an immediate
reaction. You can end this stance as a free action.

[*]Rock Steady Fighter Utility 6
You sink your center of gravity into the ground below you and
grit your teeth. You are going nowhere.

Daily ✦ Martial, Stance
Minor Action Personal

Effect: Until the stance ends, you cannot be knocked
prone, and if you are subject to a pull, a push, or a slide,
you can reduce the forced movement by 1 square. [/list][/sblock1][/list][/list][/list]
Items
[list]

[*]Dwarven Armor +2 Level 7
Crafted by the finest dwarf armorsmiths, this armor was once
only available to dwarves, though now some armorsmiths will
create a set for whoever can pay the price

Armor: Chain, Scale, Plate
Enhancement: AC
Property: Gain an item bonus to Endurance checks equal to
the armor’s enhancement bonus.
Power (Daily ✦ Healing): Free Action. Regain hit points as
if you had spent a healing surge.


[*]Bloodclaw Fullblade +2 Level 7
The hilt of this weapon digs into its wielder’s hand, drawing
blood while inflicting a more grievous wound upon an enemy

Weapon: Any melee
Enhancement: Attack rolls and damage rolls
Power (At-will): Free Action. Use this power before
making a melee attack on your turn. You take damage
up to a maximum of the weapon’s enhancement bonus
(a +3 weapon deals up to 3 damage to its wielder). This
damage cannot be reduced or prevented in any way. If
you hit, increase the damage your target takes by double
the amount of damage you took, triple if you are wielding
the weapon in two hands.


[*]Cloak of the Walking Wounded +2 Level 9
Thin red veins form across the fabric of this handsome cloak
when its healing properties are evoked.

Item Slot:Neck
Enhancement: Fortitude, Reflex, and Will
Property: If you use your second wind while bloodied, you
can expend two healing surges instead of one (gaining hit
points from both).


[*]Iron Armbands of Power Level 6
Item Slot:Arms
Property: Gain a +2 item bonus to melee damage rolls. [/list]
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: Герои

Мнение от hameleona » съб сеп 05, 2009 6:17 pm

Thoumas level 8 Human Barbarian.
Описание
Висок, мускулест, с дълга черна коса и сиви очи. Като намеря нещо такова ,ще сложа снимка :D
История
Томас беше роден в малко почти изолирано селце в Карнат, където населението се препитаваше предимно с дребно земеделство. Още от бебе си беше едричък. „Почти уби майка си, когато го раждаше, милата жена”, казваха старите хора, цъкаха с език и клатеха глава, докато гледаха възедрото момче да тича босоного след майка си по улицата. Родителите му можеха да се закълнат, че момчето растеше само от дишането на въздуха, надминаваше всичките си връсници. Често пъти увлечен в игри с другите деца Томас несъзнателно нараняваше някой от тях, защото сам не можеше да даде сметка за силата си. Въпреки редовните ревове на другарчетата си, и те и родителите им винаги му прощаваха, защото въпреки пакостите си, той беше симпатично и незлобливо дете, което не мислеше злото на никого.

Странните му сънища започнаха някъде около десетата му година. Бяха пълни с неясни образи, които той не можеше да определи, съвсем различни от обичайните сънища или кошмари, които имаше едно дете. Духове на различни стихии, които всеки път имаха различен образ нашепваха на младото момче разни неща. Неща за отминали животи, за преходна слава, за предначертано бъдеще.
С времето сънищата бяха все така неясни, но той сякаш беше започнал да разбира посланието, което се носеше в тях. Един образ се открояваше по-пълно от всички останали, беше огромно животно – може би мечка, която изпълваше съзнанието му най-пълно.
Често сутрин, когато се събудеше момчето намираше постелята си окаляна, сякаш през нощта е ходил в съня си навън. Из селото се чуха слухове, че Томас е видян извън селото по тъмно. Една нощ майка му влезе да провери момчето, но я посреща само отвореният прозорец и развяващата се от вятъра завеса. С писък жената разбуди мъжа си, вдигнаха съседите и скоро половината село беше на крак в търсене на малкия Томи. Опитните горяни скоро намериха следите на детето, които водеха към гората. С факли хората ги последваха в леса и скоро бяха вцепенени от невероятна гледка. Момчето седеше насред една полянка с гръб към тях, зад него мракът беше странно по-плътен от всичко наоколо. Тогава в мрака се отвориха две манистени очи и пробляснаха, улавяки светлината на факлите. Бавно се появи силуетът на огромна черна мечка, в краката на която се беше сгушил малкия Томас. Хората изплашено възкликнаха и надигнаха оръжия да спасят момчето от звяра, но Томас скочи между тях и мечката и ги замоли да спрат. Хората естествено не му обърнаха внимание и се впуснаха да преследват животното, но безуспешно.
Този случай не се повтори повече никога,а и разходките му през нощта спряха. Момчето растеше и заякваше, не блестеше с хитрост, но беше здрав и силен като бик. Младежките му години не бяха много приятни, тъй-като често му се случваше да се подпре на стена и в резултат на това да срути плевнята на съседите, да отваря врата и да остане с дръжката в ръката си. Хората бяха търпеливи, защото знаеха, че момчето не прави нищо от това с лоша умисъл, но чашата преля, когато в някакво спречкване с другите младежи имаше доста строшени глави. Родителите на Томас нямаха друг шанс освен да го изпратят в армията.

В армията Томас бързо се доказа като добър боец. Виж, с войнишлъка не се оправяше добре. Трудно е да те броят за добър войник, когато гледаш на безсмислените разрушения и пожари с лошо око, а още по-трудно, когато свалиш в безсъзнание командващия си офицер, защото се е опитал да убие твърде специално животно. В резултат на това, Томас се озова при Мороните.

Да кажем, че там той се озова на мястото си ще е твърде лек израз на задоволството му. Всички бяха банда луди глави, начело със Сержанта, но и Томас не им отстъпваше. Устройството на отряда им бе по-скоро като на глутница вълци, отколкото като на военна част и това му допадаше. Скоро отряда се превърна в новото му семейство. И Томас чупеше глави, разсичаше противници и в същото време не забравяше да праща пари на родителите си.

Странно е как, необичайната обстановка разкрива способностите на хората. Веднъж преодолял, каквито там наченки на стеснителност имаше, Томас се превърна във вечния приятел на всичко живо. Седнеха ли на маса се превръщаше в душата на компанията, а в битка успяваше да вдъхне кураж в сърцата на другарите си.

Виж, мисията в обхванатия от унищожение Сайър не му се отрази добре. Томас бе чедо на природата и не се чувстваше добре сред опустошенията. Но пък там срещна нови приятели...
Personality
[sblock1=Social Interactions]How do others perceive you in social interactions? Charming
How optimistic are you? Hopeful
How trusting are you?[/sblock1] Trusting
[sblock1=Decision Points]How assertive are you at a decision point? Impatient
How conscientious are you about following rules? Wild
How empathetic are you?[/sblock1] Protective
[sblock1=Dire Straits]How courageous are you in dire straits? Reckless
How do you feel when faced by setbacks? Impassioned
How are your nerves? Impulsive[/sblock1]
Character Sheet
Neutral, Male, 195 cm, 102 kg
Languages: Common, Dwarven
[list][*]Initiative & Movement[list]
[*]Initiative: +6 [*]Speed: 6[/list]

[*]Ability Scores[list]
[*]Strength: 20 (+5/+9) [*]Constitution: 14 (+2/+6) [*]Dexterity: 14 (+2/+6) [*]Intelligence: 8 (-1/+3) [*]Wisdom 10 (0/+4) [*]Charisma: 16 (+3/+7)[/list]

[*]Defenses & Senses[list]
[*]AC: 22 [*]Fortitude: 24 [*]Reflex: 20 [*]Will: 20
[*]Passive Perception: 19 [*]Passive Insight: 14 [/list]

[*]Hit Points[list]
[*]HP: 76 [*]Bloodied: 38 [*]Surge Value: 20 (increased by item) [*]Healing Surges: 10[/list]

[*][sblock1=Skills][list]
[*]Acrobatics 5 [*]Arcana 5 [*]Athletics 13 [*]Bluff 7 [*]Diplomacy 7 [*]Dungeoneering 4[*]Endurance 10 [*]Heal 4 [*]History 3 [*]Insight 4 [*]Intimidate 12 [*]Nature 9 [*]Perception 9 [*]Religion 3 [*]Stealth 5 [*]Streetwise 7 [*]Thievery 5[/list][/sblock1]

[*]Feats[list]
[*]Weapon proficiency (Fullblade)
[*]Power Attack
[*]Weapon Expertise (heavy blades)
[*]Student of the Sword [Multiclass Fighter]
[*]Toughness
[*]Action surge[/list]

[*]Features[list]
[*]Racial Traits:[list]
[*]Bonus 1st level feat (Weapon Proficiency (Fullblade))
[*]Bonus trained skill (Perception)
[*]Bonus at-will power (Recuperating strike)[/list]
[*]Class Features[list]
[*]Barbarian Agility
[*]Feral might - Thaneborn Triumph
[*]Rage Strike
[*]Rampage[/list][/list]

[*]Powers[list]
[*][sblock1=At-Will Powers][list]
[*]Recuperating Strike Barbarian Attack 1
Nothing restores your will to fight more than slamming your weapon into a foe. Each crushing swing gives you more will to press on.
At-Will ✦ Primal, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Requirement: You must be wielding a two-handed weapon.
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 1[W] + Strength modifier damage, and you gain temporary hit points equal to your Constitution modifier (+2). If you are raging, the number of temporary hit points you gain equals 5 + your Constitution modifier (total 7).

[*]Howling Strike Barbarian Attack 1
With a blood-freezing scream, you throw yourself into the fray.
At-Will ✦ Primal, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Requirement: You must be wielding a two-handed weapon.
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 1[W] + 1d6 + Strength modifier damage.
Special: When charging, you can use this power in place of a melee basic attack. If you are raging, you can move 2 extra squares as part of the charge.

[*]Pressing Strike Barbarian Attack 1
You push lesser foes from your path, moving through the lines of battle at will.
At-Will ✦ Primal, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Effect: Before the attack, you shift 2 squares. You can move through an enemy’s space during the shift, but you can’t end there.
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 1[W] + Strength modifier damage, and you push the target 1 square. If you are raging, the attack deals 1d6 extra damage.[/list][/sblock1]

[*][sblock1=Encounter Powers][list]
[*]Roar of Triumph Barbarian Feature
Your howl of victory shakes your enemies to the core, as they know your blood thirst is not yet quenched.
Encounter ✦ Fear, Primal
Free Action Close
burst 5
Trigger: Your attack reduces an enemy to 0 hit points
Target: Each enemy in burst
Effect: Each target takes a -2 penalty to all defenses until the end of your next turn.

[*]Vault the Fallen Barbarian Attack 1
You leap from one foe to the next, leaving blood in your wake.
Encounter ✦ Primal, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Target: One or two creatures
Attack: Strength vs. AC
Hit: 1[W] + 1d6 + Strength modifier damage.
Effect: If you target two creatures, you can shift 1 square after the first attack.
Thaneborn Triumph: The number of squares you can shift equals your Charisma modifier (+3).

[*]Shatterbone Strike Barbarian Attack 3
The fury of your assault knocks your foe off balance, leaving a hole in its defenses.
Encounter ✦ Primal, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 2[W] + Strength modifier damage, and the target takes a -2 penalty to AC until the end of your next turn.
Thaneborn Triumph: The penalty to AC equals your Charisma modifier (+3).

[*]Curtain of Steel Barbarian Attack 7
You are the pacing lion, the circling predator. No attack will come toward you without being answered in kind.
Encounter ✦ Primal, Weapon
Immediate Reaction Melee
1
Trigger: An enemy adjacent to you hits or misses you
Target: The triggering enemy
Attack: Strength vs. AC
Thaneborn Triumph: You gain a bonus to the attack roll equal to your Charisma modifier (+3).
Hit: 3[W] + Strength modifier damage.[/list][/sblock1]

[*][sblock1=Daily Powers][list]
[*]Rage Drake's Frenzy Barbarian Daily 1
You slam your weapon into your wounded foe, and the rage drake’s spirit fills you. You erupt in violence, swinging furiously at a new foe as soon as the last one falls.
Daily ✦ Primal, Rage, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC. If the target is bloodied, you gain a +2 bonus to the attack roll.
Hit: 3[W] + Strength modifier damage.
Miss: Half damage.
Effect: You enter the rage of the rage drake. Until the rage ends, once per round when you reduce an enemy to 0 hit points, you can make a melee basic attack as a free action.

[*]Silver Phoenix Rage Barbarian Daily 5
Your mighty blow erupts in silver fire as the spirit of the phoenix enters you. As you rage, vitality surges through you to ward you from death.
Daily ✦ Fire, Healing, Primal, Rage, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC
Hit: 2[W] + Strength modifier fire damage, and ongoing 5 fire damage (save ends).
Miss: Half damage.
Effect: You enter the rage of the silver phoenix. Until the rage ends, you gain regeneration 3. In addition, the first time you drop to 0 hit points or fewer, you can spend a healing surge as an immediate interrupt.

[*]Rage Strike Barbarian Feature
You channel your primal rage into a devastating attack.
Daily (Special) ✦ Primal, Weapon
Standard Action Melee
weapon
Requirement: You must be raging and have at least one unused rage power.
Target: One creature
Attack: Strength vs. AC. To make this attack, you expend an unused barbarian rage power.
Hit: You deal damage based on the level of the rage power you expend:
1st level 3[W] + Strength modifier
5th level 4[W] + Strength modifier
9th level 5[W] + Strength modifier
15th level 6[W] + Strength modifier
19th level 7[W] + Strength modifier
25th level 8[W] + Strength modifier
29th level 9[W] + Strength modifier
Miss: Half damage.
Special: You can use this power twice per day.[/list][/sblock1]

[*][sblock1=Utility Powers][list]
[*]Ominous Threat Intimidate Utility 2
You draw your enemy's attention to rest squarely on you.
Encounter
Free Action Melee
1
Target: The enemy you hit
Trigger: You hit an enemy with a melee attack
Effect: You mark the target until the end of you next turn. In addition, one ally marked by the target is no longer marked.
Prerequisite: You mast be trained in Intimidate.

[*]Laugh it Off Barbarian Utility 6
You laugh at your foe’s attack, making even its mightiest effort seem pointless against your boundless endurance.
Encounter ✦ Primal
Immediate Interrupt Personal

Trigger: You are hit by an enemy’s attack.
Effect: Reduce the triggering attack’s damage by an amount equal to your Constitution modifier (+2). You gain a +2 power bonus to your next attack roll and damage roll against the triggering enemy made before the end of your next turn.[/list][/sblock1][/list][/list]
Items
[list]
[*]Bloodcut hide armor +2 Level 9
This armor has a crimson tinge that flares blood red when its power is activated.
AC Bonus +5 (+2); Checks -1; Weight 25 lbs
Power (Healing Surge): Minor Action. While you are bloodied, use this armor to gain resist 10 to all damage until the end of your next turn.

[*]Periapt of Cascading Health +2 Level 10
Adventurers feel a little more confident fighting dragons with this bauble in their possession.
Item Slot: Neck
Enhancement: Fortitude, Reflex, and Will
Power (Encounter): Minor Action. You end one condition that a save can end.

[*]Berserker Fullblade +2 Level 10
A weapon of pure rage.
Critical: +2d10 damage
Power (Daily): Minor Action. Gain a +2 power bonus to attack rolls and damage rolls with this weapon and take a –5 penalty to all defenses. You also gain resist 5 to all damage. The effects last until the end of the encounter or until you fall unconscious.

[*]Belt of Vigor Level 2
This chain metal belt improves your recuperative abilities.
Item Slot: Waist
Property: You gain a +1 item bonus to your healing surge value.

[*]Iron Armbands of Power Level 6
These plate armbands enhance the damage you dole out.
Item Slot: Arms
Property: Gain a +2 item bonus to melee damage rolls.

[*]Cask of Liquid Gold
This cask contains a never-ending supply of dwarven ale.
Level: 3
Price: 680 gp
Wondrous Item
Property: At the start of each day, the cask fills to its full volume with dwarven ale. Any ale taken from the cask evaporates if it has not been consumed when the cask refills.
[*]Handaxes (2)
[*]Adventurer's kit[/list]
Последна промяна от hameleona на ср сеп 09, 2009 1:19 am, променено общо 3 пъти.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Герои

Мнение от Menelvagor » нед сеп 06, 2009 5:13 pm

Тио Мелкор “Thunderflash” 8лвл Storm magic sorcerer
Описание
[attachment=0]BadGuySorcererApril72.jpg[/attachment]
История
От дете Тио обичаше бурните дъждовни дни. Често оставаше под дъжда по време на буря и винаги е изкарвал родителите си извън нерви, докато го гонеха, с цел да го приберат на сухо. С времето момчето усещаше все по-често чувството на екстаз, което го обземаше докато вървеше в дъжда.
Поредния любим дъждовен ден, Тио мечтае как ще стане велик воин и магьосник и се опитва да прибере опърничавите животни на време в селото преди бурята съвсем да се разрази, но едно от животните кривва в страни и хуква да бяга в обратната посока.
- Гръм да те удари – изруга момчето и млъкна уплашено. Светкавицата се беше стоварила върху горкото животно, чиито крайници все още помръдваха вследствие на електрическия удар и въздуха се изпълни с миризма на изгоряла козина.
Докато времето минаваше и Тио с нетърпение чакаше новите дъждовни дни, за да заповядва на светкавиците и гръмотевиците, той започна да се променя. Стана по-напорист и не се отказваше до последно, щом си беше наумил нещо. Спокойният му някога характер се беше променил и щом чашата на търпението му прелееше, гневът му беше неописуем. За щастие последното се случваше много рядко, а и тогава не валеше, така че поредния бой с някое момче в селото не беше нищо ново.
Битката продължаваше, но селяните все още не можеха да отблъснат разбойниците. Този път беше различно, този път те имаха магьосник, и което беше по-лошо – беше тийфлинг – демонична раса, с която майките плашеха децата си. С магиите си нанасяше изгаряния, изстрелваше кълба с енергия и проклеваше мъжете, които се биеха срещу него. Тио беше останал само с кама. Импровизираният щит и копието му се бяха строшили в мелето. Досега не се беше чувствал толкова безпомощен. Можеше да помогне на приятелите си, само да беше проклет дъждовен ден, но сега нямаше дори облаци. Няколко от мъжете се втурнаха за пореден път срещу тийфлинга.
- Глупаци – промърмори той – Усетете моята сила! – и огнена вълна се понесе към тях.
Дрехите на мъжете се подпалиха, замириса на изгорена плът, и двама от тях паднаха на земята без да помръднат. Тио беше вцепенен. Негови приятели бяха убити. Искаше да отмъсти, искаше да убие. Изведнъж го обзе познатото чувство на екстаз, но не валеше. Въздухът около него се наелектризира и заблестя от искри. Магьосникът го погледна притеснено:
- Какво ...
- УМРИИ ти (цензура)УМРЕТЕ ВСИЧКИ – Небето беше чисто, но върху магьосника и разбойниците с гръм започнаха да падат светкавици. Всичко свърши както и започна - неочаквано.
Слухът за проявата на момчето, бързо беше проверен от магьосника на областния управител, който видя огромния потенциал и препоръча изпращането му в магьосническата академия в Шарн. Там момчето постепенно се превръща в ходеща буря във всеки смисъл на думата, с която е по-добре да си на едно мнение или проглушаването на ушите ще е най-малкия проблем на “проблема”, стига това да не му докара допълнителни проблеми. Галантен и харизматичен, стига да е в настроение, Тио е предпочитана компания от женската част от академията, като често палавия му характер е причината да докарва до безсъзнание някой прекалено ревнив или досаден според него колега, с чиято приятелка/сестра/братовчедка е бил скоро. Животът в мегаполиса, обаче предлага повече отколкото можеше да предполага младия Тио, но за всичко това му липсваха така нужните пари. За тази цел той започва да извършва разни услуги като магически консултант, участие в дуели и други дейности свързани с маготворчеството в полза на неговите благодетели. Така до един прекрасен ден, в който му възлагат поредната специална задача – магьоснически дуел с известния женкар и негов познат Пьетер Ла Кроа.

Около кръга беше тихо. Двамата магьосници се бяха съсредоточили, всеки потънал в мислите си, а тълпата наоколо беше затаила дъх в очакване на този сблъсък. Носеха се слухове, че потърпевшия баща иска сериозно възмездие и наказание разбира се, тъй като хонорарът на другия маг беше висок, както и способностите му всъщност. Тио се задвижи пръв, въздухът около него се наелектризира и светкавици придружени с гръмотевици се изсипаха върху нарочената жертва, като заглушиха викът и. Отговорът на Пьетер беше зелен лъч, който удари Тио в гърдите и го блъсна назад, с цел да го изхвърли от кръга, но недостатъчно и Тио остана в играта. Бурята, която беше призовал продължаваше, а неговите черти изведнъж изчезнаха и на тяхно място стоеше фигура от искри, която се насочи към Ла Кроа и мина през него веднъж, два пъти, три пъти, и всеки път се чуваше болезнения му вик, след което отново се преобрази в човешкия си образ. Може би поради злощастно стечение на обстоятелствата и липса на добра ориентация зад благородното леке. Нова мълния проблесна и удари нещастния любовник, с последни сили Пьетер се обърна и изговори заклинание, което блъсна Тио извън кръга и се свлече на земята. Дуелът беше приключил. Тио се приближи към неговия работодател:
- Е?
- Чудесна работа момчето ми. Съмнявам се, че този плъх отново ще доближи до дъщеря ми, но вече ще знае какво го чака.
- Както кажете Ваше благородие, винаги ще съм на Ваше разположение. За съответната сума разбира се – добави с усмивка. – А сега ако ме извините, трябва да се погрижа за някои неща.
- Разбира се.

-Май се престара този път, ушите още ме болят и не само те – оплака се Пьетер – нужно ли беше всичко това. Особено тия мълнии накрая?
- Защо се оплакваш – и Тио му хвърли една кесия - нали не пострада много, освен това парите са добри. Все пак – продължи той - се постарах да не пострадаш, а и ако не бях аз щеше да е по-зле, знаеш това.
- ко не беше, щеше и самият ти да го отнесеш, "прекрасно знаеш това" - весело изимитира Пьетер сериозният глас на Тио.
- Защо не се задоволяваш с по-малко благородни девойки, виж примерно аз нямам много проблеми.
- Защото без проблеми не е интересно. А и дребните мишки не могат да си позволят да ми наемат достоен съперник. Ако не се нуждаех от парите спешно, въобще нямаше и да те слушам. Откога не съм попържвал академични задници ... ех - Пьетер замечтано въздъхна.
- Това са подробности. Мисля, обаче, че трябва да се покриеш за известно време. Някои хора едва ли ще се задоволят само с днешното изпълнение. Защо не отидеш пак на разходка за артефакти. Чух, че мой познат организира една експедиция и си търсят група за охрана. Но преди това трябва да свършим още нещо.
- Какво?
- Ами трябва да се извиниш на бащата – и му хвърли втора кесия – но преди това трябва да те приведем в подходящ вид, за да бъде той напълно удовлетворен и да не търси повече услуги.
- Ммм, изненадващо но идеята ми харесва. Може да се позавъртя и към стаята на дъщеря му .... да се извиня и на нея ... преди да заминем. - пакостлива усмивка се разля по очарователното лице на Пьетер.
- Хахаха добре, дано ме потърси пак, за да реша проблемите му.
Personality
[sblock1=Social Interactions]How do others perceive you in social interactions? Charming
How optimistic are you? Self-assured
How trusting are you? Open-minded[/sblock1]

[sblock1=Decision Points]How assertive are you at a decision point? Adaptable
How conscientious are you about following rules? Pragmatic
How empathetic are you? Thoughtful[/sblock1]

[sblock1=Dire Straits]How courageous are you in dire straits? Steady
How do you feel when faced by setbacks? Driven
How are your nerves? Calm
[/sblock1]
Character Sheet
Neutral, Male, follower of 170cm, 70kg

Тио Мелкор “Thunderflash”
• Initiative & Movement
o Initiative: 8
o Speed: 6

• Ability Scores
o Strength: 8
o Constitution: 13
o Dexterity: 18
o Intelligence: 10
o Wisdom: 10
o Charisma: 22

• Defenses & Senses
o AC: 22
o Fortitude: 18
o Reflex: 21
o Will: 25
o Passive Perception: 19
o Passive Insight: 19

• Hit Points
o HP: 60
o Bloodied: 30
o Surge Value: 15
o Healing Surges: 7

Feats
Implement expertise(dagger)
Improved Iniciative
Bardic Dilettante
Tempest magic
Action surge
Dual impelment spellcaster

[sblock1=Skills]o Acrobatics 9
o Arcana 9
o Athletics 3
o Bluff 10
o Diplomacy 15
o Dungeoneering 4
o Endurance 5
o Heal 4
o History 4
o Insight 9
o Intimidate 15
o Nature 4
o Perception 9
o Religion 4
o Stealth 8
o Streetwise 10
o Thievery 4[/sblock1]
Powers
At will
Lighting strike
At will, Arcane, Imp, Lighting
Standart action, ranged 10
Target: 1
Attack: Cha vs Ref
Hit: 1d8+Cha lighting dmg, 1 creature within 10 sq takes lighting dmg = Dex.
Storm magic: мога да избера към кои поражения да добавя сторм пауър бонуса от Dex

Burning spray At will, Arcane, Imp, Fire
Standart action, close blast 3
Target: всички в бласта
Attack: Cha vs Ref
Hit: 1d8+Cha fire dmg
Encouter powers
Thundering roar
Encounter, Arcane, Imp, thunder
Standart action, close blast 3
Target: всички в бласта
Attack: Cha vs Fort
Hit: 2d6+Cha thunder dmg, ударените имат -2 наказание за атаки до края на следващия ми ход

Swirling stars
Encounter ✦ Arcane, Implement, Thunder, Cold
Standard Action Area:burst 1 within 10 sq
Target: Each creature in burst
Attack: Charisma vs. Reflex
Hit: 2d8 + Charisma modifier cold and thunder damage.

Spark Form Sorcerer Attack 7
Your body briefly becomes a shower of dancing sparks that zips among foes, shocking them as you go.
Encounter ✦ Arcane, Implement, Lightning
Standard Action Personal
Effect: Before the attack, you shift your speed + 2. You can move through occupied squares during the shif, as long as you end in an unoccupied square.
Target: Each creature whose space you moved through
Attack: Charisma vs. Reflex
Hit: 1d6 + Charisma modifier lightning damage.
Daily powers
Howling tempest
Daily ✦ Arcane, Implement, thunder, zone
Standard Action Area: 1 burst within 10 sq
Effect: Before the attack, you shift your speed + 2. You can move through occupied squares during the shif, as long as you end in an unoccupied square.
Target: Each creature in burst
Storm magic – човекът в центъра на burst-a може да не е цел
Attack: Charisma vs. Fort
Hit: 2d6 + Charisma modifier thunder damage и са оглушели(спира се със сейф). You slide the target anumber of sq equal to Dex modifier
Effect: В бурста се създава зона с оглушителни ветрове, която продължава до края на следващия ми ход. Всяко същество стартирало рунда в зоната отнася Cha thunder dmg. Kato move action мога да преместя зоната 3 sq
Sustain minor: Зоната остава

Thunder leap
Daily, thunder, Standart action, Close burst 1
Primary target: всички в обсег
Primary attack: Cha vs Fort
Hit:2d6+Cha(thunder dmg)
Efect: скачам до 12 квадрата разстояние и правя втора Close burst 1 атака
2nd attack: Cha vs Fort
Hit:2d6(thunder) and push the target 1 square

Majestic word
Daily, Minor action, Close burst 5
Target – аз или друг
Ефект – целта използва HS и получава допълнително Cha + 1d6 хп
Utility Spells
Spatial Trip Sorcerer Utility 2
You spin around, releasing a blaze of golden energy. As you finish your revolution, you disappear and reappear a short distance away.
Encounter ✦ Arcane, Teleportation
Move Action Personal
Effect: You teleport a number of squares equal to half your speed.

Sudden scales phb2 141
Encounter, Immedeate interrupt, Когато съм ударен, вземам +4 за всички защити при удар
Items
Survivor''s Leather Armor +2 lvl9
Power(Daily)Immediate Interrupt. Use this power when hit by attack. Choise a willing ally within 5 squares of you. That ally take the damage instead.

Elemental twist dagger +2 Level 10(with Siberys Shard of the Mage)
critical 2d6
Propetry: When enemy resistance or immunities reduce the damage of any sorcerer attack power you use through this dagger, you gain 5 temp. hp
Power(Daily)Free action Trigger: успешна атака срещу целта. Ефект: Целта губи резистън или имунитет по мой избор до края на битката

Cape of the Montebank +2 Level 10
Item Slot: Neck
Enhancement: Fortitude, Reflex and Will
Power (Daily, Teleportation): Immediate Reaction. Use this power when you are hit by an attack. Teleport 5 squares and gain combat advantage against the attacker untill the end of your next turn.

Siberys Shard of the Mage Level 3
This orange dragon shard crystal enhances a weapon when it is used as an implement.
Property: You gain a +1 bonus to damage rolls with implement attacks that use the augmented weapon.
Siberys Shard of the Mage Level 3
This orange dragon shard crystal enhances a weapon when it is used as an implement.
Property: You gain a +1 bonus to damage rolls with implement attacks that use the augmented weapon.


winged dagger Level 1
critical 1d6
power at will - free action - ако ме ударят с наказателна атака когато каствам range or area spell нанасям 5 дмг
power daily - minor action - избирам цел и следващата close sorcerer магия използва за начало квадрат до мястото където е стоял или все още стои избрания от мен враг

wyrmtooth dagger level 1(with Siberys Shard of the Mage )
critical 1d6 и целта губи резистаните си(сейф го прекратява)
power(daily) - до края на битката моите атаки игнорират резистана на всички врагове на 10 квадрата от мен







120gp
Прикачени файлове
BadGuySorcererApril72.jpg
BadGuySorcererApril72.jpg (143.47 KБ) Видяна 1426 пъти
Последна промяна от Menelvagor на ср сеп 09, 2009 1:45 pm, променено общо 8 пъти.
Intelligence plus character - that is the goal of true education.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Герои

Мнение от CTAHuMuP » нед сеп 06, 2009 6:13 pm

Пьетер Ла Кроа, level 8 Human Sorcerer
Описание
Изображение
История
Пьетер Ла Кроа - син на провинциален благородник с вроден магически талант. Зради таланта си е бил изпратен в Моргрейвския Университет в Шарн. За жалост Университета не успява да укроти буйния му дух и да насочи неподозирано големият талант на младежа в руслото на полезност и дисциплинираност. Точно обратното - мегаполиса със своите неограничени възможности само подклаждат бунтарският и хазартен дух на Пьетер, на който като бе ли самата Съдба му е кръстница. Красив, богат, галантен и духовит той е душа на всяка компания и с присъщата си безгрижност, той смята всяка компания за добра. Покрай разгулните компании започват и проблемите със закона. Първо дребни хулигански прояви на пьяни студенти, романтични похождения в спалните на знатни и не толкова знатни девойки и последващи скандали с бащите и братята им, магически дуели, които за щастие завършваха само с леки наранявания, и огромно количество оплаквания до административното ръководство на Университета. Интелигентният младеж интуитивно схваща всеки елемент на обучението си, но вместо да развие систематичен подход към дарбата си, тя става все по-хаотична и неуправляема, което съчетано със своенравния дух, му пречи да получи по-високи научни степени. Настойниците му от своя страна са пред делема - от една страна подобно поведение не може да бъде толерирано, от друга таланта на младежа наистина е рядък и с огромен потенциал. Това положение дълго държи Пьетер в позицията на вечния студент, което никак не му пречи и дори го удовлетворява напълно , поклаждайти допълнително безгрижния му живот.

В един момент обаче търпението на настойниците се изчерпва - дали просто са се предали или поради настояване на някой засегнат влиятелен гражданин, понесъл нелекото бреме на рогата по вина на Пьетер - той най-накрая е изключен от Моргрейвския университет. За младежа обаче е немислимо да се откъсне от забавленията и славата на които се радва в Шарн и да се завърне към провинциалната скука на бащиното си имение, затова изниква въпросът с издръжката му, която значително се увеличава при нуждата да търси алтернативи на университетските квартири и столови. Без да страда от излишно честолюбие Пьетер се хваща на всяка работа в която може да приложи таланта си и да изкара малко пари - от показване на зрелижни фиерии по площадите, до включване в експедиции отправящи се в търсене на артефакти в мрачните земи на Морнланд. Поради своята безразсъдна смелост, вроденият талант и веселият нрав, Пьетер скоро става желан компанион в подобни експедиции ... а за него те са приятно и доходоносно приключение , което го отдалечава от Шарн за времето необходимо да утихне поредният скандал покрай дуела с някой излъган съпруг/годеник.
Character Sheet
Unaligned, Male, 1.75 m, 70 kg
Languages: Common, Draconic
[list][*]Initiative & Movement[list]
[*]Initiative: +12 [*]Speed: 6[/list]

[*]Ability Scores[list]
[*]Strength: 10 (+0/+4) [*]Constitution: 10 (+0/+4) [*]Dexterity: 18 (+4/+8) [*]Intelligence: 13 (+1/+5) [*]Wisdom 8 (-1/+3) [*]Charisma: 22 (+6/+10)[/list]

[*]Defenses & Senses[list]
[*]AC: 22 [*]Fortitude: 17 [*]Reflex: 21 [*]Will: 25
[*]Passive Perception: 13 [*]Passive Insight: 13 [/list]

[*]Hit Points[list]
[*]HP: 57 [*]Bloodied: 28 [*]Surge Value: 14 [*]Healing Surges: 6[/list]

[*][sblock1=Skills][list]
[*]Acrobatics 8 [*]Arcana 10 [*]Athletics 4 [*]Bluff 17 [*]Diplomacy 17 [*]Dungeoneering 3 [*]Endurance 4 [*]Heal 3 [*]History 10 [*]Insight 3 [*]Intimidate 10 [*]Nature 3 [*]Perception 3 [*]Religion 5 [*]Stealth 8 [*]Streetwise 10 [*]Thievery 8[/list][/sblock1]

[*]Feats[list]
[*]Improved Initiative
[*]Armor Proficiency (Leather)
[*]Implement Expertise (Light Blade)
[*]Distant Advantage
[*]Sorcerous Blade Channeling
[*]Arcane Reserves[/list]

[*]Features[list]
[*]Racial Traits:[list]
[*]Bonus 1st level feat
[*]+2 to second attribute of choice[/list]
[*]Class Features[list]
[*]Spell Source: Wild Magic
[*]Chaos Burst
[*]Chaos Power
[*]Unfettered Power
[*]Wild Soul[/list][/list]

[*]Powers[list]
[*][sblock1=At-Will Spells][list]
[*]Chaos Bolt Sorcerer Attack 1
A bolt of many-colored light leaps from your hand and screams toward an enemy’s head.
At-Will ✦ Arcane, Implement, Psychic
Standard Action Ranged
20
Primary Target: One creature
Primary Attack: Charisma vs. Will
Hit: 1d10 + Charisma modifier psychic damage.
[ind]If you rolled an even number for the primary attack roll, make a secondary attack.[/ind][ind]Secondary Target: One creature within 5 squares of the target last hit by this power[/ind][ind]Secondary Attack: Charisma vs. Will[/ind][ind]Hit: 1d6 psychic damage. If you rolled an even number for the secondary attack roll, repeat the secondary attack. You can attack a creature only once with a single use of this power.[/ind](Primary: +13 attack, 1d10+13 damage; Secondary: +13 attack, 1d6+3 damage)


[*]Acid Orb Sorcerer Attack 1
You hurl a globe of acid at a distant enemy.
At-Will ✦ Acid, Arcane, Implement
Standard Action Ranged
20
Target: One creature
Attack: Charisma vs. Reflex
Hit: 1d10 + Charisma modifier acid damage.
Special: This power can be used as a ranged basic attack.
(+13 attack, 1d10+15 damage)[/list][/sblock1]

[*][sblock1=Encounter Spells][list]
[*]Mists of Disarray Sorcerer Attack 1
Violet mist bursts out from a spot on the battlefield. As your foes breathe in the fumes, they begin to reel in confusion.
Encounter ✦ Arcane, Implement, Psychic
Standard Action Area
burst 1 within 10 squares
Target: Each creature in burst
Attack: Charisma vs. Will
Hit: 1d8 + Charisma modifier psychic damage, and you push the target 1 square. If you rolled an even number on the attack roll, you slide the target a number of squares equal to your Dexterity modifier instead of pushing it.
(+13 attack, 1d8+13 damage)


[*]Ice Dragon’s Teeth Sorcerer Attack 3
Shards of ice like the teeth of a dragon explode among your foes, chilling and slowing them.
Encounter ✦ Arcane, Cold, Implement
Standard Action Area
burst 1 within 10 squares
Target: Each creature in burst
Attack: Charisma vs. Reflex
Hit: 2d8 + Charisma modifier cold damage, and the target is slowed until the end of your next turn.
(+13 attack, 2d8+13 damage)


[*]Spark Form Sorcerer Attack 7
Your body briefly becomes a shower of dancing sparks that zips among foes, shocking them as you go.
Encounter ✦ Arcane, Implement, Lightning
Standard Action Personal
Effect: Before the attack, you shift your speed + 2. You can move through occupied squares during the shif, as long as you end in an unoccupied square.
Target: Each creature whose space you moved through
Attack: Charisma vs. Reflex
Hit: 1d6 + Charisma modifier lightning damage.
(+13 attack, 1d6+13 damage)[/list][/sblock1]

[*][sblock1=Daily Spells][list]
[*]Ice Javelins Sorcerer Attack 1
A trio of icy javelins forms around you. One at a time, you send each spear shooting toward a different enemy.
Daily ✦ Arcane, Cold, Implement
Standard Action Ranged
10
Target: One, two, or three creatures
Attack: Charisma vs. Reflex
Hit: 1d10 + Charisma modifier cold damage, and ongoing 5 cold damage (save ends).
Miss: Half damage.
(+13 attack, 1d10+13 damage)


[*]Moon and Stars Sorcerer Attack 5
A chill winter moon appears overhead, and around it swims a myriad of radiant stars. You can unleash the power of either on a foe.
Daily ✦ Arcane, Implement; Varies
Standard Action Ranged
10
Target: One or two creatures
Attack: Charisma vs. Reflex
Hit: 3d6 + Charisma modifier cold or radian damage. The damage type you choose determines the attack's additional benefit.
[ind]Cold: The target is slowed and cannot shift (save ends both).[/ind][ind]Radiant: You can spend one healing surge (even if you hit two targets).[/ind]Miss: Half damage (your choice of cold or radiant).
(+13 attack, 3d6+13 damage)[/list][/sblock1]

[*][sblock1=Utility Spells][list]
[*]Spatial Trip Sorcerer Utility 2
You spin around, releasing a blaze of golden energy. As you finish your revolution, you disappear and reappear a short distance away.
Encounter ✦ Arcane, Teleportation
Move Action Personal

Effect: You teleport a number of squares equal to half your speed.


[*]Swift Escape Sorcerer Utility 6
A quick reaction saves you from the explosion.
Encounter ✦ Arcane, Teleportation
Immediate Interrupt Personal

Trigger: You are hit by an area or a close attack
Effect: You teleport a number of squares equal to 2 + your Dexterity modifier.[/list][/sblock1][/list][/list]
Items
[list]
[*]Skald's Leather Armor +2 Level 8
A favorite item of wandering bards, this armor enhances your ability to talk your way out of tight situations.
AC Bonus +2 (+2); Checks -; Speed -; Weight 15 lbs
Property: You gain a +2 item bonus to Bluff checks and Diplomacy checks.
Power (Daily): Immediate Interrupt. Trigger: An enemy targets you with a melee attack. Effect: The triggering enemy instead targets a creature of your choice adjacent to you.

[*]Lucky Charm +2 Level 9
Monkey's paw or rabbit's foot, this lucky charm helps you snatch victory from the jaws of defeat.
Item Slot: Neck
Enhancement: Fortitude, Reflex, and Will
Power (Daily): No Action. Trigger: You miss with an attack or fail a skill check, ability check, or saving throw. Effect: Roll a d6 and add the result to the attack roll, skill check, ability check, or saving throw.

[*]Luckblade Rapier +2 Level 8
Luck favors the bold—and the wielder of this blade.
Implement (Dagger)
Enhancement: Attack rolls and damage rolls
Critical: +2d8 damage
Power (Daily): Free Action. Reroll an attack roll you just made. Use the second result even if it’s lower.

[*]Siberys Shard of the Mage Level 3
This orange dragon shard crystal enhances a weapon when it is used as an implement.
Property: You gain a +1 bonus to damage rolls with implement attacks that use the augmented weapon.

[*]Circlet of Second Chances Level 3
Luck favors those who don this plain copper accessory.
Item Slot: Head
Power (Daily): No Action. Use this power when you fail a saving throw. Reroll the saving throw, using the second result even if it’s lower.

[*]Gauntlets of Blood Level 4
The blood of wounded foes streams along the joints of these rusty-looking steel gauntlets.
Item Slot: Hands
Property: You gain a +2 bonus to damage rolls against bloodied targets.

[*]Bracers of the Perfect Shot Level 3
These enchanted armbands increase the damage you deal with a single ranged attack.
Item Slot: Arms
Property: When you hit with a ranged basic attack, you gain a +2 item bonus to the damage roll.

[*]Adventurer's kit
[*]120g in cash[/list]

Заключена

Върни се в “Нова надежда”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост