Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Самураи

Форумно приключение в Рокуган по системата Legend of the Five Rings.

Модератор: CONAN

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Самураи

Мнение от CTAHuMuP » вт фев 17, 2009 4:15 pm

След дълга борба сътворих следната бланка на Миру. Не ми харесва особено, ама ако по-нататък измисля (или видя) варианти за подобрение ще ги нанеса.

Name: ?? Clan: ?? Family: ?? School: ??
Age: ?? Gender: ??
XP: ?? Insight: ?? Insight Rank: ?? School Rank: ??
Status: ?? Glory: ?? Honor: ?? Taint: ??

Movement: ?? Initiative: ?? TN to Be Hit: ??
Primary Attack: ?? Damage: ??
Rings & Traits
[list]Air Ring ??
[*]Reflexes ??
[*]Awareness ??[/list]

[list]Earth Ring ??
[*]Stamina ??
[*]Willpower ??[/list]

[list]Fire Ring ??
[*]Agility ??
[*]Intelligence ??[/list]

[list]Water Ring ??
[*]Strength ??
[*]Perception ??[/list]

[list]Void Ring ??[/list]
Wounds
[code]Healthy (-0) ??
Nicked (+3) ??
Grazed (+5) ??
Hurt (+10) ??
Injured (+15) ??
Crippled (+20) ??
Down (+40) ??
Out ??[/code]
Skills & Emphases
[code]Skill | Trait/Ring | Rank | Emphases
-----------------------------------------------------------
????????? | ?? | ? | ??, ??, ??
????????? | ?? | ? | ??, ??, ??
????????? | ?? | ? | ??, ??, ??
????????? | ?? | ? | ??, ??, ??
????????? | ?? | ? | ??, ??, ??
????????? | ?? | ? | ??, ??, ??
????????? | ?? | ? | ??, ??, ??
????????? | ?? | ? | ??, ??, ??[/code]
Techniques, Kata, Spells, etc.
Advantages & Disadvantages
[list]Advantages
[*]???? (?? points)
[*]???? (?? points)
[*]???? (?? points)
[*]???? (?? points)
[*]???? (?? points)[/list]

[list]Disadvantages
[*]???? (?? points)
[*]???? (?? points)
[*]???? (?? points)
[*]???? (?? points)
[*]???? (?? points)[/list]
Equipment, Possessions & Wealth
[list][*]????
[*]????
[*]????
[*]????
[*]????
[*]????
[*]????
[*]????
[*]????
[*]????[/list]
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: [L5R, Рокуган] Форумна игра със самураи

Мнение от CTAHuMuP » вт фев 17, 2009 10:16 pm

Ето го и моят герой, разписан с доста неинтуитивната и юзър-ънфрендли Бланка на Миру.

Name: Ryoto Clan: Crab Family: Hida School: Bushi
Age: 29 Gender: male
XP: 5 Insight: 111 Insight Rank: 1 School Rank: 1
Status: 1 Glory: 1.3 Honor: 1.5 Taint: 0

Movement: 20 Initiative: 3k2 TN to Be Hit: 20
Primary Attack: Dai tsuchi 8k3+7 Damage: 8k3+2
Unarmed Attack: Crab fist 7k3+2 Damage: 6k1+2
Rings & Traits
[list]Air Ring 2
[*]Reflexes 2
[*]Awareness 2[/list]

[list]Earth Ring 2
[*]Stamina 3
[*]Willpower 2[/list]

[list]Fire Ring 2
[*]Agility 3
[*]Intelligence 2[/list]

[list]Water Ring 2
[*]Strength 4
[*]Perception 2[/list]

[list]Void Ring 2[/list]
Wounds
[code]Healthy (-0) 0-4
Nicked (+3) 5-8
Grazed (+5) 9-12
Hurt (+10) 13-16
Injured (+15) 17-20
Crippled (+20) 21-24
Down (+40) 25-28
Out 29-38[/code]
Skills & Emphases
[code]
Skill | Trait/Ring | Rank | Emphases & Masteries
-----------------------------------------------------------
Battle | Perception | 1 | Specific Enemy: Shadowlands
Heavy Weapons | Agility | 4 | Dai tsuchi
Jiujutsu | Agility | 3 | roll an extra die for damage in unarmed combat
Kenjutsu | Agility | 1 |
Kyujutsi | Reflexes | 1 |
Lore | Intelligence | 1 | Shadowlands[/code]
Techniques, Kata, Spells, etc.
Way of the Crab: Add Earth Ring to the total of any attack and damage roll in melee. Ignore the TN penalties for wearing heavy armor for all skills except Stealth.
Advantages & Disadvantages
[list]Advantages
[*]Crab Hands: Rank in all weapon Skills is considered 1 rank higher than it actually is. This additional rank is not counted when calculating Insight. (6 points)
[*]Large: The TN for all rolls in social situations is increased by 5. Roll one additional die on all damage rolls made for melee attacks. (2 points)
[*]Strength of the Earth: The Wound level penalty for damage is decreased by 5. (2 points)[/list]

[list]Disadvantages
[*]Brash: Must make an Honor roll at TN 20 to keep control of emotions when insulted. (3 points)
[*]Overconfident: When faced with an obviously superior force, must make a Perception check at TN 30 or stay and fight. (2 points)
[*]Sworn Enemy: Have a foe, and neither will be satisfied until the other is dead. (2 points)[/list]
Equipment, Possessions & Wealth
[list][*]Katana (DR 3k2; may spend two Void points to gain DR +2k2)
[*]Wakizashi (DR 2k2)
[*]Daikyu (DR +2k0) and 20 willow leaf arrows (DR 2k2)
[*]Dai tsuchi (DR 1k3; reduces TN bonus to armor and Carapace by 5)
[*]Ono (DR 0k4)
[*]Heavy armor (TN to Be Hit +10)
[*]one finger of jade (wards off the Shadowlands taint)
[*]kimono and sandals
[*]traveling pack
[*]fine quality blanket (one is enough to keep warm at night)
[*]traveling rations x6
[*]2 koku, 1 bu, 10 zeni[/list]
Външен вид: изглежда така, но без мустаците
[attachment=0]strengthofthecrab.jpg[/attachment]
Характер и история
Роден в една от крепостите в непосредствена близост до Стената, буйният и неудържим Риото бе една от подрастващите надежди на клана. По-едър, силен и издръжлив дори и за Рак, младият воин от ранна възраст показа талант при владеенето на всякакви оръжия, но най-много го привличаха тежките млатила. "Катаната е играчка за женчовци" казваше често Риото и баща му благодареше всеки ден, че в реалността на Стената силата и бойната подготовка имаха по-голяма тежест от Бушидо и честта, иначе цапнатият му в устата син щеше да си "спечелва" поне по три дуела на ден. Освен с мнение по всеки въпрос, което изказваше и без да го питат, Риото беше дарен и с нетактичност, на която можеше да завиди всеки опитващ се да си намери боя самурай, както и с немалка гордост, която често водеше до юмручни схватки между него и други деца, дръзнали да накърнят достойнството му (обикновено завършващи с разкървавен нос, избит зъб или сцепена устна).

Когато навърши четиринадесет Риото беше изпратен в Земите на сенките, също както много други младежи на тази възраст преди него, както повеляваше обичая за приемане на самурая като пълноправен член в клана на Рака. Никой не знае какво се е случило на Риото в негостоприемните Сенчести земи, но когато два дни по-късно се върна от там с огромна, страховита глава на човек-бик, младият воин беше променен почти до неузнаваемост. От бурния му нрав не беше останала и следа, беше започнал да говори пестеливо и само когато има нужда, с премерени фрази и следвайки етикета, доколкото го познава. С "предишния" Риото го свързваха единствено избухванията му, когато някой обидеше него или клана му, както и безразсъдната смелост, с която се втурваше в сражения от тук нататък. Хида Риото стана известен с това, че никога не се предава и раните му не му пречат да продължава да троши черепите на демонската сган с вярното си дай цучи с неуморно настървение, дори и когато стоеше срещу превъзхождащ го по численост противник.

Висок като планина, космат и с неподдържана брада, с огромни, мускулести ръце и почти налудничав поглед в очите, Риото повече плашеше и отблъскваше противоположния пол (и голяма част от представителите на същия пол, впрочем), но когато навърши седемнадесет баща му го уреди с едно тихо, дребничко и красиво момиче, пълна противоположност на грамадния воин, което се оказа прекрасна съпруга и създаде уютно семейно гнездо, в което да израстнат двамата им сина и едничката им дъщеря. Макар и вече женен, Риото прекарваше повече време на Стената, мълчаливо изпълнявайки задълженията си, отколкото край семейното огнище, но въпреки това се опитваше да възпитава децата си в начина на живот на Рака и техния дълг към Императора и цял Рокуган.

В живота на всеки Рак идва денят, в който висшестоящите решават, че е хубаво да го изпратят във вътрешността на пазените от него територии, за да види какво се бори да защитава и за какво са умирали и умират другарите му. Тази "мотивираща" мисия, обаче, се превърна за Риото в приключение в земите на Скорпиона, където той отново се сблъска със зловещата сила на махо и чукът му трябваше да смаже главите на безброй съживени от забранената магия мъртъвци...
Прикачени файлове
strengthofthecrab.jpg
strengthofthecrab.jpg (82.64 KБ) Видяна 2086 пъти
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Re: [L5R, Рокуган] Форумна игра със самураи

Мнение от ChoChan » ср фев 18, 2009 12:50 am

Ужасна система&rulebook -.- /hate

Name: Kimiko Clan: Lion Family: Matsu School: Matsu Bushi
Age: 25 Gender: F
XP: 6 Insight: 114 Insight Rank: 1 School Rank: 1
Status: 1 Glory: 1.3 Honor: 3.3 Taint: 0

Movement: 20 Initiative: 3k2 TN to Be Hit: 15
Primary Attack:
katana 7k4+3
unarmed 7k4
Damage:
katana 7k2+3
unarmed 5k2+3
Rings & Traits
[list]Air Ring 2
[*]Reflexes 2
[*]Awareness 2[/list]

[list]Earth Ring 2
[*]Stamina 2
[*]Willpower 2[/list]

[list]Fire Ring 2
[*]Agility 4
[*]Intelligence 2[/list]

[list]Water Ring 2
[*]Strength 4
[*]Perception 2[/list]

[list]Void Ring 2[/list]
Wounds
[code]Healthy (-0) 0-4
Nicked (+3) 5-8
Grazed (+5) 9-12
Hurt (+10) 13-16
Injured (+15) 17-20
Crippled (+20) 21-24
Down (+40) 25-28
Out 29-38[/code]
Skills & Emphases
[code]
Skill | Trait/Ring | Rank | Emphases & Masteries
-----------------------------------------------------------
Battle | Perception | 1 |
Jijutsu | Agility | 3 | roll extra dice
Kenjutsu/katana| Agility | 3 |
Kyujutsu | Reflexes | 1 |
Lore | Intelligence | 1 | history
Horsemanship | Agility | 3 | you can fight mounted, you may use full attack/defense postures
Spears | Agi/Reflex | 1 |
Tea ceremony | Void | 1 |[/code]
Techniques, Kata, Spells, etc.
The Lion's Roar: Add honor to all dmg rolls; gain free raises = to schoool rank (1) when in full attack posture
Advantages & Disadvantages
[list]Advantages
[*]Hands of stone(6) - 2 dmg dice
[*]Strength of the earth (2) - The Wound level penalty for damage is decreased by 5
[*]Quick Healer(2) - as if stamina is 4[/list]

[list]Disadvantages
[*]Brash(3): Must make an Honor roll at TN 20 to keep control of emotions when insulted.
[*]Can't Lie (2)
[*]Overconfident(2): When faced with an obviously superior force, must make a Perception check at TN 30 or stay and fight.
[*]Haunted(3)[/list]
Equipment, Possessions & Wealth
[list]
[*]Katana
[*]Wakizashi
[*]Tanto DR 1k1;
[*]Bow and 20 arrows
[*]Naginata DR 1k3. Special: On each attack, you may choose to roll or keep an additional die of dmg with a naginata. You may instead spend one and only 1 Void Point when rolling dmg with a naginata to roll and keep an additional die.
[*]Yari DR 2k2; if thrown 1k2, max range of 30. Special: The Yari inflicts 1k1 additional dmg when the wielder is mounted.
[*]Light armor
[*]Kimono and sandals
[*]Traveling pack
[*]3 koku[/list]
Характер и история
Родена в семейтво на Матсу в град недалече от границата на земите на Лъвовете с тези на Жерава, Кимико израства според традициите на Матсу. От ранна възраст проявява умения на боец и започва обучението си за буши от Лъвската Школа. В почти жестокото обучение тя намира удовлетворение, което й дава цел и стремеж към усъвършенстването на тялото и духа според порядките на бушидо. От малка проявява стремеж съм съревнование с връсниците си, както и с по-възрастните обучаващи се за бушита. На 13годишна възраст, преливаща от увереност, моли майка си за разрешението да положи изпитите гемпукку за пълнолетие една година по-рано от обичайното, и не се проваля.

Две години по-късно е първият й досег със света отвъд границите на доджото, когато определеният за бъдещ съпруг на даймиото им Акодо Арасоу, загива в обсадата, която двамата с Матсу Тсуко водят пред портите на Замъка на Лъва. Скръбта и гнева на даймиото им е покъртителна, още повече след като мястото на годеника й като Шампион на Лъва заема Тотури.

Същата година, на 15 Кимико се омъжва, но след две години брак без наследник в иначе плодородното й семейство по майчина линия, тя моли съпруга си да се остриже и да отиде в манастир, тъй-като се е провалил в дълга си да й даде наследници. Кимико е на 18 години, когато се случва Преврата на Скорпиона и убийството на Император Хантей 18ти, тя се включва в обединените кланни армии, които смазват Скорпиона. А после със смесени чувства става свидетел на прокуждането на Тотури и изпадането в немилост на фамилията Акодо. Господарката й Матсу Тсуко оглавява Лъва като Шампион на клана си.

С избухването на войната между клана на Жерава и клана на Лъва тя прекарва на бойното поле почти седем години, преди да се включи в похода на Икома Тсанури към Вала, където се присъединиха към обсадените сили на клана на шампиона на Рака - Хида Якамо в замъка Хирума. Там се запознава с младия буши Хида Рьото Сан и създават добро приятелсво, докато армиите им си пробиват път през Сенчестите Земи обратно към Вала. Кимико решава да остане на Вала, за да се запознае с неспиращата борба на Рака срещу ужасите на Сенчестите земи. В последствие Рьото решава да я съпроводи обратно към Лъвските земи, когато нещо неочаквано се случва по пътя им.

По природа Кимико е всичко, което символизира Лъва, в добрите и лошите си проявления. Тя е темпераментен, кръвожаден, безстрашен войн, лишена от твърде голямо търпение, не понася обиди и винаги е бърза да посегне към катаната си или да влезе в схватка с голи ръце. Тя има малка толерантност към слабите физически и духовно. Бушидо, бушидо, бушидо - е всичко, което обуславя съществуването й. Цел в живота й е да достигне почитаните си предци и най-вече известната Матсу и тя я следва с неотменна страст и решимост. Това може би е причината да привлече изненадващото внимание на вечно изискваща от нея легендарна жена-войн.
Прикачени файлове
Kimiko2.jpg
Kimiko2.jpg (252.36 KБ) Видяна 2146 пъти
Последна промяна от ChoChan на ср мар 04, 2009 1:13 pm, променено общо 6 пъти.
give me love so that I can kill...she's so unreal

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: [L5R, Рокуган] Форумна игра със самураи

Мнение от AngerNogar » ср фев 18, 2009 12:09 pm

Name: Kenjiro Clan: Mantis Family: Tsuruchi School: Tsuruchi Bounty Hunter
Age: 27 Gender: M
XP: 0 Insight: 125 Insight Rank: 1 School Rank: 1
Status: 1 Glory: 1.3 Honor: 1.5 Taint: 0

Movement: 40' Initiative: 6k4 TN to Be Hit: 32 (35 vs. ranged attacks)
Primary Attack: 8к4+4 Damage: 4к1
Rings & Traits
[list]Air Ring 3
[*]Reflexes 4
[*]Awareness 3[/list]

[list]Earth Ring 2
[*]Stamina 2
[*]Willpower 2[/list]

[list]Fire Ring 2
[*]Agility 2
[*]Intelligence 2[/list]

[list]Water Ring 2
[*]Strength 3
[*]Perception 2[/list]

[list]Void Ring 2[/list]
Wounds
[code]Healthy (-0) 0-4
Nicked (+3) 5-8
Grazed (+5) 9-12
Hurt (+10) 13-16
Injured (+15) 17-20
Crippled (+20) 21-24
Down (+40) 25-28
Out 29-38[/code]
Skills & Emphases
[code]Skill | Trait/Ring | Rank | Emphases & Masteries
-----------------------------------------------------------
Athletics | Various | 1 |
Hunting | Perception | 1 |
Kyujutsu | Reflexes | 4 | Tsuruchi Longbow
Stealth | Agility | 2 |
Etiquette | Awareness | 2 |
Medicine | Intelligence | 2 | Wound Treatment
Defense | Agility | 3 | Rank 3: At the beginning of your first Round of a skirmish and after all Initiative changes have occurred, you may declare the Full Defense Posture. This is your Posture Declaration for your Turn.[/code]
Techniques, Kata, Spells, etc.
Never Let the Blade Reach You: Add Air Ring (3) to TN to Be Hit or double this bonus (6) against ranged attacks. At the start of combat choose to roll and keep a number of additional dice on Initiative equal to your School Rank (1) or gain a number of Free Raises each round equal to your School Rank (1). These Free Raises can only be used to make additional attacks with your bow.
Advantages & Disadvantages
[list]Advantages
[*]Bishamon's Blessing (3): For every 2 successful raises on an attack skill you gain an additional free raise.
[*]Fleet (2): You may move 20' above the normal.
[*]Higher Purpose (2): Live up to the Tsuruchi legacy.
[*]Quick (3): Roll additional die on initiative rolls.[/list]

[list]Disadvantages
[*]Cast Out (6): Character's family has been denounced by the monks of Fukurokujin, the fortune of wisdom, and treated by them as Infamy 5 until he makes amends. (4 points)
[*]Sworn Enemy (2): Kenjiro will never be satisfied until either he or Kakita Nakazu is dead.
[*]Compulsion (2): You have compulsion to visit every significant temple you pass near. In order to avoid the compulsion, you may make a Honor or Willpower roll against TN 15.[/list]
Equipment, Possessions & Wealth
[list]
[*]Tsuruchi Longbow (DR: 1k1, Range: 400, +10 to all TNs when used from horseback, total range penalties reduced by +10)
[*]Quiver and 100 arrows
- 30 Willow Leaf Arrows (+2к2)
- 30 Armor Piercer Arrows (+1к2, ignores TN bonus of armor)
- 28 Flesh Cutter Arrows (+2k3, TN bonus of armor is doubled, range is halved)
- 5 Rope Cutter Arrows (+1k1, 2 Free Raises on Called Shots vs. inanimate objects, range is halved)
- 5 Humming Bulb Arrows (+0k1, produces a loud whistling noise)
[*]Tanto (DR: 1k1, Free Raise on Sleight of Hand to conceal it)
[*]Wakizashi (DR: 2k2, No penalty for holding wakizashi in off-hand)
[*]Ashigaru Armor (TN to be hit +3)
[*]Kimono
[*]Sandals
[*]Medicine Kit (50 uses)
[*]Bowyer's Kit
[*]Small Mirror
[*]Flint and Steel
[*]Brazier
[*]Grapple Hook
[*]Rope (6 feet)
[*]Tatami Mat
[*]Traveling Rations (2 days)
[*]Backpack
[*]1 zeni[/list]
Характер и История
През младините си Кенджиро винаги се е чувствал отдалечен от семейството си. Трето дете в семейството - лишен мореплавателските умения на сестра си и военния гений на големия си брат - Кенджиро прекарва първите години от живота си в отчаяни опити да се докаже пред баща си, но винаги оствава "другото му дете".

По ирония на съдбата - първото нещо, което го кара да се чувства като неделима част от семейството си - го отделя съвсем от него. След като баща му решава да изтегли всички от подчинените му войници в границите да имението, за да опази семейните богатства от мародерстващата из земите им банда от ронини и обикновенни разбойници - жертва на озлобената банда става разположеният на близо храм на Фукурокуджин. Десетки безценни свитъци със свещенни текстове биват изгорени по време на последвалия грабеж. Иначе смирените и тихи монаси стоварват цялата си безмълвна омраза и презрение върху семейството на Кенджиро, обвинявайки ги в малодушие и безотговорност в защитата на земите им. Практичният до крайност патрок на Кенджиро отбръща малко внимание на афоризмото хвърлено над семейството и оставя оправянето на това малко неудобство на най-малкия си син.

Другата повратна точка в живота на Кенджиро идва, когато бива изпратен с останалите васали на Йоритомо да наложи регентството над земите на Скорпионите в изпълнение на повелята на император Тотури. Почти всички войници под командването на Кенджиро биват изклани при подло нападение от засада на войниците под командването на Какита Наказу - връсник и приятел на Кенджиро от дните на по-топли отношения между Мантис и Жерав. Тежко ранен и прогизнал от кръвта на хората си, преди да загуби съзнание и да бъде извлечен от бойното поле, Кенджиро полага клетва в името на Бишамон - да види виновника прекършен и унищожен, лежащ в нозете му преди да поеме последния си дъх на този свят.

Като повечето Мантис, разбиранията на Канджиро за буквата на Бушидо са определено... гъвкави. За него първото задължение на един самурай е да служи на императора, на империята и на нейните жители, а не на собствената си чест. Той уважава наследството на Тсуручи и смята, че умението да се приспособяваш е много по-достойно за уважение от сляпото следване на традиции без оглед на последици и обстоятелства.
Последна промяна от AngerNogar на пон мар 02, 2009 12:34 pm, променено общо 8 пъти.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [L5R, Рокуган] Форумна игра със самураи

Мнение от Yago » чет фев 19, 2009 11:37 am

Clan: Dragon Family: Mirumoto Name: Katsuo School: Mirumoto Bushi
Age: 22 Gender: male
XP: 0 Insight: Insight Rank: 1 School Rank: 1
Status: 1 Glory: 1 Honor: 2.5 Taint: 0

Movement:40 Initiative:4k3 TN to Be Hit:31 or 36
Primary Attack: Daisho Technique7k4+6 Damage:5k2
Secondary Attack: No Dachi+3 Damage: 6k2
Rings & Traits
[list]Air Ring 2
[*]Reflexes 4
[*]Awareness 2[/list]

[list]Earth Ring 2
[*]Stamina 2
[*]Willpower 2[/list]

[list]Fire Ring 3
[*]Agility 4
[*]Intelligence 3[/list]

[list]Water Ring 2
[*]Strength 2
[*]Perception 2[/list]

[list]Void Ring 2[/list]
Wounds
[code]Healthy (-0) 0-4
Nicked (+3) 5-8
Grazed (+5) 9-12
Hurt (+10) 13-16
Injured (+15) 17-20
Crippled (+20) 21-24
Down (+40) 25-28
Out 29-38[/code]
Skills & Emphases
[code]
Skill | Trait/Ring | Rank | Emphases & Masteries
-----------------------------------------------------------
Defense |Agility4/Fire3 | 3 |
Kenjutsu |Agility4/Fire3 | 3 |Katana
Kyujutsu |Reflexes2/Air2 | 1 |
Lore |Intelligence3/Fire3| 1 |Shugenja
Meditation |Void2/Void2 | 1 |
Theology |Intelligence3/Fire3| 1 |
[/code]
Techniques, Kata, Spells, etc.
The Daisho Technique:Add Fire Ring to the total of all attacks. May use Kenjutsu for Iaijutsu. When wielding a katana and a wakizashi, the character suffers no penalties, and adds 6(5+Shool Rank) to his TN to be hit.
Advantages & Disadvantages
[list]
Advantages
[*]Fleet: Speed is increased by 20. (2 points)
[*]Strength of the Earth: The Wound level penalty for damage is decreased by 5. (2 points)[/list]

[list]Disadvantages
[*]Cast Out: Character's family has been denounced by the monks of a minor temple and treated by them as Infamy 5 untill he makes amends. (4 points)
[*]Overconfident: When faced with an obviously superior force, must make a Perception check at TN 30 or stay and fight. (2 points)
[*]Driven: Extremely driven towards clearing his name and that of his family. (3 points)[/list]
Equipment, Possessions & Wealth
[list]
[*]Katana (DR 3k2; may spend two Void points to gain DR +2k2)
[*]Wakizashi (DR 2k2)
[*]Yumi (DR +2k0) and 10 willow leaf arrows (DR 2k2) and 10 flesh cutter arrows (DR 2k3)
[*]No Dachi (DR 3k2; keeps an extra die against large targets)
[*]Light Armor (TN to Be Hit +5)
[*]kimono and sandals
[*]haori
[*]traveling pack
[*]fine quality blanket
[*]traveling rations x2
[*]whetstone
[*]flint&steel
[*]3 zemi[/list]
Характер и история
Катсуо е твърде пожелателно име. Може би за да научи семейството на смирение, съдбата ги е наказала с такъв син. Макар и във вече зряла възраст, макар и преминал през най-добрите учители, Мирумото Катсуо няма нито една победа и нито един подвиг.
Още от рано се показва като бърз и гъвкав в тяло и дух, но твърде безгрижен и несериозен, което води до там, че макар и наставниците му да нямат лоши думи за него, в нищо не успява да се отличи. Жизнения му път продължава като история за пропуснати шансове, нереализирани победи и пропилени дни до кулминацията на неговия провал. При храма на Тихия Гръм, Мирумото Катсуо побеждава разбойниците откраднали безценната реликва открадната от монасите, но по невнимание довежда до унищожаването й. Заради този провал, на който монасите описват зловещ умисъл, и той и семейството му биват одумвани и третирани като врагове от просветените мъже на малкия монашески орден.
Това събитие принуждава Катсуо да преразгледа живота си - макар и безразличен към своята слава и благополучие, той винаги е държал на добруването на семейството и околните. Сега за него няма по-важно от това да спечели с делата си славата, която дължи на клана си и да възстанови доброто име на семейството си. И тъй като не е човек на словото и хитростта, заел се е да го направи с дайшото си.

Катсуо е колкото бърз с мечовете си, толкова и бавен във всичко останало. Обича да прекарва времето в тишина и спокойствие, заобиколен от ученията на Шинсей и други мъдри текстове, или в забвението което идва с боя или упражненията.
Старае се да се държи с достойнство и да е в помощ на Империята и околните, и да води живота на праведен човек. Въпреки желанията и решенията си, все още му липсват волята и издържливостта за да го постигне.
ум колкото на замажан синигер

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Re: Самураи

Мнение от ChoChan » пет фев 20, 2009 4:44 pm

Как Хида Риото срещна Матсу Кимико
Беше пладне, когато легионът на Икома Тсанури достигна върха на хълма, наричан някога Хатсухару, където според легендите някога имало гъсти вековни дъбрави, преди покварата на Сенчестите Земи да ги погълне и убие. От сутринта по заповед бяха яздили по-бързо, защото се очакваше да достигнат Замъка Хирума по обед и беше излишно да се щадят конете.

Най-накрая изкачиха хълма Хару и долината на Хирума се ширна пред тях, недалече долу и самият замък, обграден от пълчища они, гоблини и тролове. Многобройни бяха телата, пръснати около стените на двореца, както демонични така и на паднали в битка самураи на Рак и немалко незуми. От стените на крепостта от време на време се изстрелваше добре насочена стрела или копие, което никога не пропускаше целта си.

Тсанури дръпна юздите на разпенения си кон и вдигна ръка над главата си, животното се завъртя на място, докато зад ездача се строяваше целия легион. Шампионът високо и ясно излая една кратка заповед и дръпна шлема, във форма на свирепа лъвска глава, над лицето си. Отсечено махна с ръка по посока на замъка и заедно с него като един целият отряд самураи на Лъва се спуснаха към Замъка. Земята се разтресе под копитата на три хиляди галопиращи в мълчалив устрем конника, стотици знамена диво плющяха. Когато наближиха Сенчестата армия, Тсанури извади оръжието си и го вдигна високо - въздухът се разсече от свистящия звук на безброй измъкнати от ножниците катани и отново като един прогърмяха три хиляди настървени бойни вика. Без да се забавя дори за миг, с оглушителен грохот Лъвският легион се сблъска с демоничната орда, която, изненадана от неочакваното нападение, се обърна да ги посрещне. Портите на Замъка Хирума се отвориха, с боен вик оттам се втурнаха останалите от обсадата самураи на Рака и удариха ордата в гръб. Смазани между двете армии – демоните бяха бързо обърнати в бяг и избити.

Скоро след това звуците от битката затихнаха, въпреки победата над полето се носеше злокобна тишина. Немалко самураи и от двата клана бяха паднали, но всички все още живи Лъвове, дори най-тежко ранените, стояха на крака. Не скърбяха за падналите си братя и сестри, просто стояха като статуи с поглед, вперен към небето. И изведнъж избухнаха в смях, смееха се с цяло гърло, високо и ясно, спираха да си поемат дъх и отново и отново продължаваха да се смеят.

Един огромен самурай на Рака, стоеше седнал на една канара, необичайно дълго дай тсутчи, бе опряно в земята и той бе отпуснал скръстените си длани върху дръжката му. Лицето му бе изпито от лишенията и ужаса, който бе видял, но не бе лишено от решимост. Недалеч от него права стоеше млада жена Лъв, която държеше наполовина строшения си шлем под мишница и, както останалите, се смееше с цяло гърло. В краката й лежеше тялото на друг, загинал в битката самурай от Лъва. Лицето на Рака се сви от смесените емоции, които го заливаха и впи поглед в смеещата се жена. След известно време тя забеляза вниманието, което й отделяше, леко се извърна към него и с блеснали очи го изгледа.

-Не скърби, войне! Смей се! Тържествувай това, че си жив! Празнувай живота! Не тъжи за падналите – техният път е свършил, за да се преродят в по-достойни войни! Празнувай живота!
give me love so that I can kill...she's so unreal

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: [L5R, Рокуган] Форумна игра със самураи

Мнение от AngerNogar » пон мар 02, 2009 12:35 pm

AngerNogar написа:Name: Kenjiro Clan: Mantis Family: Tsuruchi School: Tsuruchi Bounty Hunter
Age: 27 Gender: M
XP: 5 Insight: 128 Insight Rank: 1 School Rank: 1
Status: 1 Glory: 1.3 Honor: 1.5 Taint: 0

Movement: 40' Initiative: 6k4 TN to Be Hit: 32 (35 vs. ranged attacks)
Primary Attack: 8к4+4 Damage: 4к1
Rings & Traits
[list]Air Ring 3
[*]Reflexes 4
[*]Awareness 3[/list]

[list]Earth Ring 2
[*]Stamina 2
[*]Willpower 2[/list]

[list]Fire Ring 2
[*]Agility 2
[*]Intelligence 2[/list]

[list]Water Ring 2
[*]Strength 3
[*]Perception 2[/list]

[list]Void Ring 2[/list]
Wounds
[code]Healthy (-0) 0-4
Nicked (+3) 5-8
Grazed (+5) 9-12
Hurt (+10) 13-16
Injured (+15) 17-20
Crippled (+20) 21-24
Down (+40) 25-28
Out 29-38[/code]
Skills & Emphases
[code]Skill | Trait/Ring | Rank | Emphases & Masteries
-----------------------------------------------------------
Athletics | Various | 1 |
Hunting | Perception | 1 |
Kyujutsu | Reflexes | 4 | Tsuruchi Longbow
Stealth | Agility | 2 |
Etiquette | Awareness | 2 |
Medicine | Intelligence | 2 | Wound Treatment
Defense | Agility | 3 | Rank 3: At the beginning of your first Round of a skirmish and after all Initiative changes have occurred, you may declare the Full Defense Posture. This is your Posture Declaration for your Turn.[/code]
Techniques, Kata, Spells, etc.
Never Let the Blade Reach You: Add Air Ring (3) to TN to Be Hit or double this bonus (6) against ranged attacks. At the start of combat choose to roll and keep a number of additional dice on Initiative equal to your School Rank (1) or gain a number of Free Raises each round equal to your School Rank (1). These Free Raises can only be used to make additional attacks with your bow.
Advantages & Disadvantages
[list]Advantages
[*]Bishamon's Blessing (3): For every 2 successful raises on an attack skill you gain an additional free raise.
[*]Fleet (2): You may move 20' above the normal.
[*]Higher Purpose (2): Live up to the Tsuruchi legacy.
[*]Quick (3): Roll additional die on initiative rolls.[/list]

[list]Disadvantages
[*]Cast Out (6): Character's family has been denounced by the monks of Fukurokujin, the fortune of wisdom, and treated by them as Infamy 5 until he makes amends. (4 points)
[*]Sworn Enemy (2): Kenjiro will never be satisfied until either he or Kakita Nakazu is dead.
[*]Compulsion (2): You have compulsion to visit every significant temple you pass near. In order to avoid the compulsion, you may make a Honor or Willpower roll against TN 15.[/list]
Equipment, Possessions & Wealth
[list]
[*]Tsuruchi Longbow (DR: 1k1, Range: 400, +10 to all TNs when used from horseback, total range penalties reduced by +10)
[*]Quiver and 100 arrows
- 30 Willow Leaf Arrows (+2к2)
- 30 Armor Piercer Arrows (+1к2, ignores TN bonus of armor)
- 28 Flesh Cutter Arrows (+2k3, TN bonus of armor is doubled, range is halved)
- 5 Rope Cutter Arrows (+1k1, 2 Free Raises on Called Shots vs. inanimate objects, range is halved)
- 5 Humming Bulb Arrows (+0k1, produces a loud whistling noise)
[*]Tanto (DR: 1k1, Free Raise on Sleight of Hand to conceal it)
[*]Wakizashi (DR: 2k2, No penalty for holding wakizashi in off-hand)
[*]Ashigaru Armor (TN to be hit +3)
[*]Kimono
[*]Sandals
[*]Medicine Kit (50 uses)
[*]Bowyer's Kit
[*]Small Mirror
[*]Flint and Steel
[*]Brazier
[*]Grapple Hook
[*]Rope (6 feet)
[*]Tatami Mat
[*]Traveling Rations (2 days)
[*]Backpack
[*]1 zeni[/list]
Характер и История
През младините си Кенджиро винаги се е чувствал отдалечен от семейството си. Трето дете в семейството - лишен мореплавателските умения на сестра си и военния гений на големия си брат - Кенджиро прекарва първите години от живота си в отчаяни опити да се докаже пред баща си, но винаги оствава "другото му дете".

По ирония на съдбата - първото нещо, което го кара да се чувства като неделима част от семейството си - го отделя съвсем от него. След като баща му решава да изтегли всички от подчинените му войници в границите да имението, за да опази семейните богатства от мародерстващата из земите им банда от ронини и обикновенни разбойници - жертва на озлобената банда става разположеният на близо храм на Фукурокуджин. Десетки безценни свитъци със свещенни текстове биват изгорени по време на последвалия грабеж. Иначе смирените и тихи монаси стоварват цялата си безмълвна омраза и презрение върху семейството на Кенджиро, обвинявайки ги в малодушие и безотговорност в защитата на земите им. Практичният до крайност патрок на Кенджиро отбръща малко внимание на афоризмото хвърлено над семейството и оставя оправянето на това малко неудобство на най-малкия си син.

Другата повратна точка в живота на Кенджиро идва, когато бива изпратен с останалите васали на Йоритомо да наложи регентството над земите на Скорпионите в изпълнение на повелята на император Тотури. Почти всички войници под командването на Кенджиро биват изклани при подло нападение от засада на войниците под командването на Какита Наказу - връсник и приятел на Кенджиро от дните на по-топли отношения между Мантис и Жерав. Тежко ранен и прогизнал от кръвта на хората си, преди да загуби съзнание и да бъде извлечен от бойното поле, Кенджиро полага клетва в името на Бишамон - да види виновника прекършен и унищожен, лежащ в нозете му преди да поеме последния си дъх на този свят.

Като повечето Мантис, разбиранията на Канджиро за буквата на Бушидо са определено... гъвкави. За него първото задължение на един самурай е да служи на императора, на империята и на нейните жители, а не на собствената си чест. Той уважава наследството на Тсуручи и смята, че умението да се приспособяваш е много по-достойно за уважение от сляпото следване на традиции без оглед на последици и обстоятелства.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8810
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Самураи

Мнение от CONAN » пон мар 02, 2009 2:03 pm

Защо си копираш героя?
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Самураи

Мнение от AngerNogar » пон мар 02, 2009 4:20 pm

Хъм... нямам идея. Ъпдейтнах си опита, glory-то, инвентата и insight-a, ама може да съм натиснал цитирай вмето промени. Или не що друго да се е бъгнало.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Самураи

Мнение от CTAHuMuP » вт мар 03, 2009 6:13 pm

А откъде имаш бонус инсайт и айтъми за инвентара? Не се заяждам, ами питам дали не съм пропуснал нещо.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Самураи

Мнение от AngerNogar » вт мар 03, 2009 6:27 pm

От това, че последно като си промених скиловете преди да започнем - ме мързеше да си смятам инвентара и от това, че след като почнахме изхабих 2 стрели и 3 зени.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Отговори

Върни се в “Краят на зимата”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост