Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Форумно приключение по D&D 3.5

Модератор: Night Wanderer

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от hameleona » вт фев 24, 2009 10:14 pm

- Нямам възражения. В компания винаги е по-приятно.

[sblock](Разказвачо, избиваме на глупуст. Ти си :P)[/sblock]
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от Night Wanderer » чет фев 26, 2009 12:26 pm

И така тримата се разделиха. Томас отиде в каютата си и видя, че младежът спи неспокоен сън. Непрекъснато се въртеше в завивките върху твърдия нар и мърмореше нещо неразбираемо. Паладинът седна върху сандъка с багажа си, настани се колкото може по-удобно върху плоския му капак и се зае да поддържа оръжието си. Вече мечът му беше толкова остър, че Томас съвсем спокойно можеше да се обръсне с него и след като го беше смазал няколко пъти и се чудеше с какво да се занимава, когато в стаята влезе Бирем. Той извади някакво тесте карти и двамата с паладина се заеха заедно да пъдят съня от съзнанието си.
И постепенно нощта напредна. В един момент, вероятно беше малко след полунощ, двамата чуха странен звук, който на секундата ги откъсна от играта и те наостриха сетивата си. От коридора се чуваха странни звуци - странно приглушено цвърчене и съскане, което сякаш се усилваше с всеки изминал миг но все пак не надмина силата на по-силен шепот.
Бърз поглед към младежа показа, че той продължаваше да се върти в кошмарите си.

[sblock]томас и бирем имате по едно стандартно действие. реима не уточни, че е с вас, следователно приемам, че е в каютата си, която се намира надолу по коридора. реима не е чул нищо.[/sblock]
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от hameleona » чет фев 26, 2009 1:11 pm

Томас взе меча си и застана така, че едновремено да блокира пътя от вратата към младежа и от вратата към Бирем...
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от 4uk4ata » съб фев 28, 2009 1:02 pm

Бирем погледна бързо към корабокрушенеца и след това към Томас. Видя, че и рицаря е чул нещо, и се пресегна към мястото, където нормално беше оръжието му...
((ако имам достъп до раницата си, вадя боздугана - ако не, кинжал))
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от Night Wanderer » нед мар 15, 2009 10:00 pm

Звукът остана със същата височина още няколко секунди. И в един миг вратата се отвори с трясък. Томас и Бирем видяха една купчина цвърчащи и съскащи плъхове, които сякаш бяха обединени в едно множество - те се изпотъпкваха, хапеха, дращеха един друг, но това като че ли не им пречеше изобщо - всички те бяха обединени от целта си - да нахлуят в каютата. И точно сега нищо не можеше да ги спре да я изпълнят. А голите им зъби лъщяха със зловеща нехарактерна за тях белота.

[sblock]Според мен не е нужно да отварям нова тема и за тази битка, защото се очаква и тя да бъде кратка. Не би трябвало да отнеме повече от два-три рунда. Инициативен ред:
Бирем - 16
Томас - 14
Плъхове - 7[/sblock]
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от 4uk4ata » вт мар 17, 2009 10:24 am

Бирем зяпна и отстъпи малко. Мина му през ума, че ножът в ръката му нямаше да е особено полезен. В следващия момент той бръкна в един джоб и извади малка хармоника, сложи я на устата си и каза няколко думи на странен език, преди да духне в нея. Няколкото ноти, които изсвири, със сигурност бяха твърде дисхармонични, за да се нарекат музика, но сякаш отказаха да заглъхнат - и точно когато ордата плъхове нахлуваше през вратата, нещо сякаш се блъсна в нея.

[sblock]Sound Burst damage: 1d8=1, Fort Save DC 16 (if applicable) or stunned[/sblock]
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от Night Wanderer » вт мар 17, 2009 3:17 pm

Звуковата бариера, с която джуджето замери плъховете не оправда очакванията му за ефективност. Няколкото животни, които имаха нещастието да се сблъскат първи с нея отхвъркнаха и паднаха мъртви, но останалите гадините сякаш я пробиха, изсипаха се през нея и продължиха пътя си напред с ентусиазма и недосегаемостта на морска вълна.

[sblock]Fortitude 1d20+4=21
Тъй като не съм правил схема на битката и не те предупредих изрично преди това, приемам, че, макар каютата да е тясна, си застанал така, че Томас не попада в обсега на магията и той няма нужда да хвърля сейвинг троу. Прочее поради същата причина Томас няма проблеми да замахва с меча си.
Томас е на ход.[/sblock]
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от hameleona » вт мар 17, 2009 5:41 pm

Томас се нахвърли към плъховете...
МАМКА МУ!!!
1д20 - метнах 1!!! МАМКА МУ!!!
1д20 - ся пък 7!!!

Умрях си. Първата атака очевидно се дъни, втората е на 7 + 7, 1d8+5 (19-20/x2) +1д6 Fire

Не ми стига, че са суарм, ми и 1ца на първата атака. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от Night Wanderer » вт мар 17, 2009 8:14 pm

...и мечът му описа огнена дъга на безопасно разстояние над гадините и се заби в отворената врата. Паладинът успя бързо да извади меча си, изкъртвайки част от дървото и вторият удар профуча опасно близко до животните, но богинята на късмета бе обърнала гръб на северняка. В следващия миг масата от плъхове се опита да се нахвърли върху паладина и Томас съзря своят шанс за реванш.

[sblock]Плъховете се опитват да се нахвърлят върху томас - провокират attack of opportunity, защото се придвижват върху неговото квадратче. Томас ще удря ли? Ако да - да си хвърли атака.[/sblock]
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от hameleona » вт мар 17, 2009 9:59 pm

Меча описа поредната дъга по посока на гадинките...
11 + 13, 1d8+5 (19-20/x2) +1д6 Fire този път май ги нацелих :)
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от Night Wanderer » ср мар 18, 2009 12:31 am

и си проправи път сред множеството плъхове със съскане и цвърчене. Няколко животни изхвърчаха съсечени от удара на паладина, в каютата замириса на опърлена козина.
Но това, което се оказа по-важно, предстоеше да се случи. В следващия миг плъховете се нахвърлиха върху паладина и започнаха да го хапят и дращят по цялото тяло. Той усети как няколко от тях успяха да се напъхат под бронята му и почувства мръсните им космати тела да мърдат вътре. Но боговете тялото му от заразите, а тренингът му на войник си каза думата и той не отстъпи погнусен и уплашен.
Секунда по-късно младежът, който до този момент се въртеше в кошмарите си изведнъж се сепна и изрита завивките си на пода. Пред ужасените очи на Бирем и Томас тялото му изведнъж се смали, по него поникнаха дълги косми, порасна му гола розова опашка и плъхът, на който той се беше превърнал ги погледна със зловеща интелигентост в животинските си очи. Секунда след това скочи на пода и изтича в коридора, профучавайки светкавично покрай двамата приятели, които останаха единствените хуманоиди в претъпканата със същества каюта.

[sblock]1d8+5+1d6=11
7 физически и 4 огнен демдиж.
Swarm damage:1d6=1
Tomas fortitude: 1d20+12=32, здрав е като скала и не му прилошава от налетелите му плъхове.
Корабокрушенецът се включва в инициативата. В хода си като стандартен екшън става на плъх, няколко пъти по-едър от останалите в стаята и с муув ешкъна си излиза от нея.
Реима е събуден от магията на Бирем и може да действа в следващия ход. На ЛС съм му описал къде е и какво става около него.
Томас получава 1 поражение от хапенето и дращенето на плъховете върху него.

Нова инициатива:
Реима - 21
Бирем - 16
Томас - 14
Плъхове - 7 (получили са 7 физически, 4 огнен и 1 звуков демидж)
Голям плъх - 7 - той е извън обсега ви и Томас и Бирем не го виждат.

По принцип няма пречка Бирем да действа преди Реима, защото така или иначе няма идея дали монахът ги е чул или не е, пък и няма как двамата да си взаимодействат.[/sblock]
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
Lugh de Dannan
Мнения: 134
Регистриран: вт фев 21, 2006 11:01 am
Местоположение: Постоянно

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от Lugh de Dannan » ср мар 18, 2009 1:42 pm

Реима се сепна от силния звук на магията, който мигновено го изкара от медитацията му. В миг съзнанието му се върна в настоящето и той се остави на рефлексите и инстинктите си да го водят. Без да губи време, монахът се стрелна през вратата на каютата си и се втурна надолу по коридора, откъдето идваше шумотевицата. Пред очите му пълчищата от плъхове усилено напираха да влязат в каютата на паладина. Видя и по-едрия от тях, който се спусна право към него. Нямаше време за губене - Реима трябваше да обездвижи създанието. Монахът събра енергията си в един единствен, мощен удар, пристъпи напред и заби юмрук право в главата на животното, точно когато то влезе в обсега му.

[sblock]Постът е променен след консултация с DM-a.

Пет-футова крачка. Опитвам да зашеметя говедото. Stunning Fist: 1d20+10=25 Първо хвърлих с 9-ка, но тя важи при пълна атака, а имам само стандартно действие, затова хрълих пак, с +10.
Плюс монстър демиджа: 2d6+1=6 :lol:[/sblock]
-This emotion I'm feeling now, this is love, right?
-I don't know. Is it a longing? Is it a giddy stupid happiness just because you're with me?
-Yes.
-That's influenza. Watch for nausea or diarrhea within a few hours.

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от Night Wanderer » чет мар 19, 2009 1:07 am

Реима стовари върху черепа на плъха юмрук, с който можеше да троши тухли. Животното пое удара на монаха, тялото му потрепери от силата, то поклати глава за миг, след което погледът му отново се избистри, изправи се на задните си крака и изсъска срещу маледжа.

[sblock]По моите изчисления ДС-то ти трябва да е 10+3 от мъдрост + 4 от нива. Това прави 17.
1d20+Х=18

Бирем е на ход.

Легенда за схемата

Синьото е Реима
Сивото е Плъх
Червеното е Томас
Зеленото е Бирем
1. Корабния архив
2. Каютата на Томас
3. Коютата на Бирем
4. Празна каюта
5. Каютата на Реима
6. Долна палуба - в момента има разни сандъци и чували с товар, там по принцип се мотаят моряците, коитоне са в спалното си помещение или на служба. От нея има стълби към долната палуба и към горната палуба. Самата палуба е по-голяма от индикираното, просто не съм нарисувал целия кораб. От другата й страна са общите помещения на моярците.
7. Коридор
Едно квадратче е 5 на 5 фута. извън почти невидимите черни линии е морето - там кораб няма.

Картата е ужасно грозна, а програмата с която я направих е отвратителна. Като свърши хода ще я махна да не загрозява темата[/sblock]
Прикачени файлове
korab.JPG
korab.JPG (151.97 KБ) Видяна 2144 пъти
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от 4uk4ata » пет мар 20, 2009 11:57 am

Бирем чу звуци от бой откъм коридора. Сметна, че Томас се справя добре и пристъпи напред, за да види кой е. Когато видя Реима, той кимна. Прибра хармоничката, като вместо това извади нещо от торбичката на колана си. Промълви няколко слова с напрегнато изражение, преди да отвори ръка. Странното нещо в нея се пръсна на прах, който сякаш се впи в него, Реима и Томас. За момент света около тях спря, а после всичко продължи забавено, сякаш въздухът беше станал течен.

[sblock]5-foot step - отстрани на Томас
Move action: прибирам инструмента
Standard action: каствам Haste[/sblock]
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от hameleona » пет мар 20, 2009 2:21 pm

Томас излезе от каютата и замахна към Плъха...

[sblock]5 foot step и Full Attack, като се старая да нанасям nonlethal щети.
1ва атака (от Haste) 21
2ра атака Пак 21, ко става тука бе?
3та атака 25, ся по-бива.

Като "приспа" ли го спирам атаките. И да, спирам огъня като free action. Ако пък не мога да направя горното (всъщност имам да направя малко повече от 5 фута за стъпката) го первам със Smite evil 2/day (+4 ATT; + 6DMG) пълна сила И огнен демидж. Казано иначе, според горното ще бъде 21 + 4 = 25. Бива :)

Щети: 1d8 + 5 за Full Attack.
1d8 + 1d6 + 6 за Smite Evil.[/sblock]
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от Night Wanderer » пон мар 23, 2009 5:26 pm

Паладина направи няколко крачи, призова помощта на бога си и стовари праведния си гняв върху плъха. Мечът се стовари върху животното и отвори кървава резка в гърба му. След като острието беше излязло обаче почти цялата рана мигновено се затвори.

[sblock]Смайт ивил, уцелваш 1d10+1d6+11=20
Физическия демидж е 16, огнения е 4. Усещаш, че животното има демидж редъкшън. Рейма също го е разбрал след удара си в миналия пост.[/sblock]
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: [Глава 1А - Томас, Реима и Бирем]На "Морска пяна"

Мнение от 4uk4ata » пон мар 30, 2009 7:59 am

Бирем видя, че съществото се оказваше доста издръжливо - твърде издръжливо - на атаките на спътниците му. "Тук е нужно малко повече," каза си той наум и се втурна към каютата си - в раницата му все трябваше да има нещо.

[sblock]Ако мога - двоен move (с haste) или бягам към каютата, ако ми остане някакъв action грабвам раницата. Трябва ли ми някакъв чек да разпозная гадината и точно на какво е устойчива?[/sblock]
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Отговори

Върни се в “Ветрове на безумието”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост