Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Битка 4.2 - Дворът

Форумно приключение с правилата на D&D 4E.

Модератор: AngerNogar

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от AngerNogar » нед яну 25, 2009 5:08 pm

Хобгоблинът успява да блокира първата стрела на елфа, но втората пробива дървения щит и се забива в рамото му. Гормог хвърля изпълнен с омраза поглед на нападателя си, но тогава очите му попадат на открилият се заклинател и червенокожият се засилва целеустремено. Юмрукът на Айсерон се стоварва върху слепоочието на нападтеля, но силата на удара е прекалено малка, за да има какъвто и да е ефект. Само в последния момент еладринът успява да приклекне в страни и успява да се спаси от това, копието на хобгоблина да разпори гърлото му.

От вътрешността на голямата постройка се чува тежко дишане, последвано от излизането на огромен минотавър, с тежъж бронзов щит в лявата ръка и отсечената и окървавена глава на нещо, което някога е приличало на елф в лявата. Гърдите и муцуната на новопоявилият се са оплескани с кръв, най-вероятно чужда, а на единия му крак има прободна рана - макар и ударът вероятно да е заседнал в мускула, а не в някоя артерия. Минотавърът запраща главата на страни, измъква брадвата си и казва по посока на Дънкан и Вебрендос:
- ВРЕМЕ Е ДА СИ ЗАСЛУЖИШ х'РАНАТА, КОТЕ. ЛОРД КОХТ НЕ ЖЕЛАЕ ДА БЪДЕ БЕЗПОКОЕН ОТ ПОДОБНИ НЕЗНАЧИТЕЛНИ НЕЩА В МОМЕНТА.
В следващия момент, здравия му крак се забива с удар в земята и изтласква тялото му напред. Вебрендос вдига оръжието си, да се предпази от атаката, но вместо да замахне с брадвата си - минотавърът се навежда и забива масивните си рога в стомаха на драконокръвния - изкарвайки въздуха от дробовете му и поваляйки го на земята.

От постройката зад гърба на Дънкан с изнервено ръмжене се измъква гигантско, подобно на лъв, същество с големи кожени криле и покрита с остри шипове опашка. Лицето на чудовището има почти интелигентно изражение, макар и в момента да е сбръчкано в гневна гримаса. Макар и повален на земята, щом вижда приближаващото се животно, Веб някак си успява да се завърти и да замахне към него. То се дръпва изненадано, блъскайки се в рамката на вратата и успявайки да избегне удара в последния момент... в следващия миг ноктестите му лапи се стрелват напред, но срещат само дръжката на оръжието на драконокръвния без да успеят да достигнат до лицето му. Мантикорът надменно отвръща глава от Вебрендос, сякаш не заслужава вниманието му и се измъква напълно от постройката, оглеждайки двора. Погледът му спира върху вкопченият в битка с хобгоблина еладрин и опашката му изсвистява, запращайки сноп шипове по него. Няколко от тях се счупват в разхвърляните между него и жертвата му канари, една се забива в щита на хобгоблина, предвидливо вдигнат да го предпази, но последната с пареща болка пронизва рамото на Арейдон и го приковава към стената на обора.
Звярът изревава от задоволство, махва с могъщите си криле и се издига над двора.

Инициатива:
G11 Айсерон, +2AC
F-5 Хобгоблин с копие, -36 hp, bloodied, marked by Vebrendos, allies have +2 attack and damage vs. Areidon (UEoT)
F-3 Карликан, walking wound
G2+ Мантикор (3 над земята), -18 hp, marked by Vebrendos
>>I-6 Етна, 31/37 hp, +2AC
I-7 Марсел, 37/42 hp, +2AC, +5 on healing done
H12 Арейдон, 11/36 hp, bloodied, +2AC
G-3 Вебрендос, 34/52 hp, +2AC, prone
H-3 Дънкан, 34/49 hp, +2AC, prone
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от ChoChan » пон яну 26, 2009 1:17 am

Етна изгледа присъединилите се към битката зверове и примигна невярващо на това, което виждаха очите й. Плъзна се покрай канарите и безшумно се появи зад гърба на хобгоблина. Той дори не усети кога остриетата й намериха пролука в бронята му и се впиха в плът. След това Етна погледна нагоре, размаха ръце и се провикна:
-Насам! Насам, ти прекомерно пораснал мишкоядец такъв! - опита се да привлече вниманието на мантикора към себе си, за да може Арейдон да си поеме дъх.


[sblock]nature check 1d20+1=21
move F12
piercing strike vs pink 1 1d20+14=20 vs ref
dmg vs pink 1 1d4+5+2d8=21[/sblock]
Последна промяна от ChoChan на пон яну 26, 2009 10:49 am, променено общо 1 път.
give me love so that I can kill...she's so unreal

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от AngerNogar » пон яну 26, 2009 1:55 am

Инициатива:
G11 Айсерон, +2AC
F-5 Хобгоблин с копие, -57 hp, bloodied, marked by Vebrendos, allies have +2 attack and damage vs. Areidon (UEoT)
F-3 Карликан, walking wound
G2+ Мантикор (3 над земята), -18 hp, marked by Vebrendos
F12 Етна, 31/37 hp, +2AC
>>I-7 Марсел, 37/42 hp, +2AC, +5 on healing done
H12 Арейдон, 11/36 hp, bloodied, +2AC
G-3 Вебрендос, 34/52 hp, +2AC, prone
H-3 Дънкан, 34/49 hp, +2AC, prone
Nature DC 15
Мантикорите са яростни хищници, които изпитват почти перверзно удоволствие да разкъсват и поглъщат интелигентни същества - особено полуръстове и джуджета, които биха нападнали дори и когато не са гладни или заплашени. Te запращат с опашката си огромни и твърди като желязо шипове със смъртоносна точност.
Грифоните са единствения естествен враг на мантикорите и двата видя се нападат с почти сляпа ярост.
Nature DC 20
Мантикорите имат три реда зъби, които се подменят и растат през целия им живот. Те често оставят паднали зъби и стърчащи шипове в телата на умъртвените си жертви, като сигурен признак за атака от мантикор.
Въпреки че не са особено умни, мантикорите са коварни същества и дори разбират и могат да навържат по прости фрази на Общия език. Мантикорите не се отличават с особено търпение и често нападат тези, които се опитват да преговарят с тях - независимо от обстоятелствата, освен ако те не включват превъзхождащ го противник.
Точно този мантикор изглежда сравнително млад. Въпреки че вече е достигнал разцвета на силите си - все още не е дошъл момента когато вродените му хищнически инстинкти ще се заменят с почти човешко коварство и предпазливост.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от CTAHuMuP » пон яну 26, 2009 2:08 pm

Марсел видя как големият хобгоблин се втурна срещу еладрина и моментално забрави, че щеше да му се кара, задето приспа Дъни. След това и летящият лъв застреля магьосника, което вече беше знак, че е крайно време Марсел отново да поеме нещата в свои ръце.
- Не се страхувай, мосю сорсие, раните ти са нищо за най-великия свещеник на Сеханин! - извика той ободрително.
Малка част небесна светлина, не по-голяма от светулка, се отдели от Марсел и се запровира между камъните. Намери Арейдон безпогрешно и след по-малко от миг от раните му нямаше и следа. Същевременно Марсел уверено пристъпи до най-близкия камък до появилия се току-що човек-крава и се опита да го застреля с копие от светлина, но очевидно телето беше защитено от някоя зла и най-вече подла магия, защото копието го пропусна.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от AngerNogar » пон яну 26, 2009 2:33 pm

Инициатива:
G11 Айсерон, +2AC
F-5 Хобгоблин с копие, -57 hp, bloodied, marked by Vebrendos, allies have +2 attack and damage vs. Areidon (UEoT)
F-3 Карликан, walking wound
G2+ Мантикор (3 над земята), -18 hp, marked by Vebrendos
F12 Етна, 31/37 hp, +2AC
H-5 Марсел, 37/42 hp, +2AC, +5 on healing done
>>H12 Арейдон, 32/36 hp, +2AC
G-3 Вебрендос, 34/52 hp, +2AC, prone
H-3 Дънкан, 34/49 hp, +2AC, prone

OOC: Марсел се премести на H-5, като изключим това - няма промени по картата.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от 4uk4ata » пон яну 26, 2009 10:36 pm

Арейдон

Арейдон нададе стон от болка от удара на хобгоблина, но тя не беше нищо пред нажежените вълни, които обляха тялото му когато шипа на мантикора го прониза. Стори му се, че всеки нерв в тялото му изви глас в сатанински концерт и едва се задържа да не рухне. Умът му регистрира, че Етна се опита да му помогне, но този факт остана нейде там - поне докато не усети живителната сила на Сеханин, вляла се в него със молитвата на Марсел. Той кимна с благодарност на жреца и отскочи настрани, за да има малко по-голямо разстояние между себе си и хобгоблина преди да започне ново заклинание. Слава на Сеханин. В Нейно име, да победим, каза той, опитвайки рамото си.

[sblock]Knowledge Nature: 1d20+4=9
Move action: shift to I11 (имам ли някакво прикритие от мантикората там?)
Standard Action: Magic Мissile - attack hobgoblin at G12 1d20+7=20 vs reflex
Damage: 2d4+5=11 force[/sblock]
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от AngerNogar » вт яну 27, 2009 12:14 pm

Откосът от магическа енергия разкъсва хобгоблина на парчета и обезобразеното му тяло се свлича в краката на Етна. В същното време драконокръвният се изправя и последвалия замах с брадвата му почти отнася главата на надвесения над него минотавър.

Инициатива:
G11 Айсерон, +2AC
F-3 Карликан, -9 hp, marked by Vebrendos, walking wound
G2+ Мантикор (3 над земята), -18 hp
F12 Етна, 31/37 hp, +2AC
H-5 Марсел, 37/42 hp, +2AC, +5 on healing done
I11 Арейдон, 32/36 hp, +2AC
G-3 Вебрендос, 34/52 hp, +2AC
>>H-3 Дънкан, 34/49 hp, +2AC, prone
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 1268
Регистриран: вт апр 08, 2008 10:05 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от lowstef » вт яну 27, 2009 1:35 pm

Дънкан се облещи, когато си припомни всичко, което знаеше за летящия звяр. Чудовището трябваше да бъде свалено. Веднага! Още докато се изправяше свещеният символ върху нагръдника му започна да свети и когато се изправи, огромен поток от синьо-сивата светлина на божествените му сили се метна към звяра. Летящото чудовище някак успя да се отдръпне от пътя на най-плътната светлина, но нямаше как да избяга съвсем. Силната светлина временно заслепи звяра и опърли част от козината му.
-Някой да застреля проклетото нещо докато не се е опомнило! Бързо! -извика тежко бронирания полуелф, докато за всеки случай запращаше по звяра и стандартният, доста по-блед лъч божествена светлина на бойното предизвикателство.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от AngerNogar » вт яну 27, 2009 1:45 pm

Мантикорът изръмжава изнервено, когато изгарящата светлина отвлича вниманието му от избраната жертва.

Инициатива:
>>G11 Айсерон, +2AC
F-3 Карликан, -9 hp, marked by Vebrendos, walking wound
G2+ Мантикор (3 над земята), -27 hp, dazed, Divine Challenged by Dunkan
F12 Етна, 31/37 hp, +2AC
H-5 Марсел, 37/42 hp, +2AC, +5 on healing done
I11 Арейдон, 32/36 hp, +2AC
G-3 Вебрендос, 34/52 hp, +2AC
H-3 Дънкан, 34/49 hp, +2AC
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от Prince of Essembra » ср яну 28, 2009 11:28 am

Елфът разбра колко е прав Дънкан, когато си припомни описанията на тези зверове, разказвани му от старейшините на Мелора. Айсерон дори не се замисли, усети временната слабост на мантикора и тетивата звъннаха. Първата стрела се заби в мускулестият врат на звяра, втората в областа на корема. Притесненията на елфът бяха отностно това дали няма само да подразни и мотивира още повече чудовището.

[sblock]Nature check for Manticore:1d20+11=22
twin strike attack vs manticore:1d20+12=32
Hunter's Quarry vs manticore:1d6=6
weapon bonus on critical:1d6=5
twin strike attack vs manticore:1d20+12=15
elvan accuracy
twin strike attack vs manticore:1d20+12=26
twin strike damage vs manticore:1d10+2=8
All damage: 31[/sblock]

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от AngerNogar » ср яну 28, 2009 2:59 pm

Звярът размахва лапи пред муцуната си, опитвайки се да закрие вече несъществуващият източник на светлина, и набира още височина с няколко тромави размаха на крилете си - захождайки покрай кулата на крепостта.
- ВЪРНИ СЕ, ТИ БЕЗПОЛЕЗНА, ЗЪБАТА ЯМА ЗА ХРАНА - изревара минотавърът и стоварва брадвата си върху Вебрендос, но драконокръвният лесно парира разсеяния замах.

Инициатива:
G11 Айсерон, +2AC
F-3 Карликан, -9 hp, marked by Vebrendos, walking wound
A4+ Мантикор (5 над земята), -58 hp, dazed, Divine Challenged by Dunkan
>>F12 Етна, 31/37 hp, +2AC
H-5 Марсел, 37/42 hp, +2AC, +5 on healing done
I11 Арейдон, 32/36 hp, +2AC
G-3 Вебрендос, 34/52 hp, +2AC
H-3 Дънкан, 34/49 hp, +2AC
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от ChoChan » ср яну 28, 2009 5:35 pm

Ярката светлина, изпратена от паладина ясно освети всички открити места в естествената му броня и й показа къде точно да се прицели. Тя направи няколко крачки, докато презареждаше малкия арбалет на китката си, но това й изигра лоша шега, когато малката стрела се счупи в ръцете й и падна на земята. Тя цъкна с език недоволно и погледна арбалета, когато отново вдигна очи към мантикората, съществото бе извън полезрението й.

[sblock]sly flourish vs mantikur 1d20+11=14 vs AC
move H7[/sblock]
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от CTAHuMuP » чет яну 29, 2009 10:09 am

В разгара на битката поредната молитва на Марсел уцели постройката зад рогатия, вместо самия него, и тогава изведнъж Марсел разбра! Мигът на просветление трая толкова кратко, че свещеникът едва го улови и побърза да действа, преди да е забравил какво трябва да направи (което щеше да стане съвсем скоро). Тръгна към вратата, през която излезе рядко голямото котенце, като по пътя извика:
- Да се скрием в сградите! Така летящата котка няма да може да лети и да бяга, докато я пребиваме!
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от AngerNogar » чет яну 29, 2009 11:08 am

Постройката в която влиза Марсел - вероятно е била казарма или оръжейна преди - ако може да се съдъ по стойките за оръжия на стените - повечето от които празни и изгнили с времето. От ляво на Марсел има голяма купчина слама, кожи и различни парцали, които явно са служили за легло на чудовището, а в дъното на стаята има няколко вече започнали да се разлагат трупа - един на сърна или елен, един на джудже и една кървава топка месо и кости, която е трудно да бъде идентифицирана. Вонята вътре все още не е непоносима, но да се каже че е приятна - също е доста трудно.

Инициатива:
G11 Айсерон, +2AC
F-3 Карликан, -9 hp, marked by Vebrendos, walking wound
A4+ Мантикор (5 над земята), -58 hp, dazed, Divine Challenged by Dunkan
H-7 Етна, 31/37 hp, +2AC
J-2 Марсел, 37/42 hp, +2AC, +5 on healing done
>>I11 Арейдон, 32/36 hp, +2AC
G-3 Вебрендос, 34/52 hp, +2AC
H-3 Дънкан, 34/49 hp, +2AC
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от 4uk4ata » чет яну 29, 2009 6:58 pm

Арейдон, вече чувствайки се доста по-добре, кимна при инструкциите на Дънкан и извади един малък кристал от джоба си. На собствения си гръб беше усетил колко опасна беше атаката на този звяр, а и повечето му съюзници бяха специалисти в близкия бой.Сплете ръце около него, докато изричаше заклинанието, и хвърли един последен поглед на мантикора, за да прецени по-добре дистанцията. Мислено каза кратка молитва и изстреля пулсиращо кълбо от сила към звяра. Чак след като видя резултата помисли, че Марсел имаше нелоша идея - ако чудовището някак си оцелееше можеше да използват пристройките за прикритие.

[sblock]Атака:1d20+7=22 vs reflex
Щети:2d8+5=19 force
Move action (освен ако мантикората умира) move to H13[/sblock]
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Битка 4.2 - Дворът

Мнение от AngerNogar » нед фев 08, 2009 10:01 pm

Инициатива:
G11 Айсерон, +2AC
F-3 Карликан, -9 hp, marked by Vebrendos, walking wound
A4+ Мантикор (5 над земята), -77 hp, bloodied, dazed, Divine Challenged by Dunkan
H-7 Етна, 31/37 hp, +2AC
J-2 Марсел, 37/42 hp, +2AC, +5 on healing done
H13 Арейдон, 32/36 hp, +2AC
>>G-3 Вебрендос, 34/52 hp, +2AC
H-3 Дънкан, 34/49 hp, +2AC

Кълбото магическа сила се врязва в тялото на мантикора, запращайки го в прозорците на кулата зад него сред шум от строшено, болезнен рев и летящи във всички посоки магически шрапнели и парчета окървавено стъкло.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Заключена

Върни се в “Red Hand of Doom”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост