Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Стинга, или по-точно част от него...

Форумна игра по D&D 3.5
Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Стинга, или по-точно част от него...

Мнение от hameleona » нед авг 03, 2008 1:19 pm

Астир

Континента е огромен и е разположен на съразмерно голяма планета, Най-общо, континента може да се раздели на три части:

Вечните ледове – най-северната част на континента. Общо взето най-доброто определение за нея е едно – лед. Безкраен, вечен лед. Свързана е с останалата част от континента посредством неширок мост. Магическия фон определено е повлиял на климата, защото промяната от умерен в арктичен се реализира в тези няколко километра земна маса, свързваща частите на континента. Вечните ледове са известни с факта, че там се провежда битката между Утър и Едрон. Общоприето е да се смята, че областта е ненаселена, но някои отделни и оскъдни източници сочат друго.
Прерията – централната част на континента. Огромни поля, прошарени с гори се разпростират на повече от пет хиляди километра от север на юг и още почти два пъти по толкова от изток на запад. Населявани от множество странни раси. Притежава свои собствени уникални флора и фауна. Некартографирана, с огромни ненаселени полета. Общо взето, всички проблеми за Долината идват предимно от тази част на континента. Косвени данни сочат, че варварските раси из нея са причинили падението на Луменор.
Долината на Смъртта – южната част на континента. Отделена от прерията чрез две планински вериги и едно огромно езеро. Теренът е разнообразен, като на юг преобладават равнините, а на север – горите. Неравномерно из нея са разпръснати малко планини, има дори няколко вулкана. Самата Долина съперничи достойно на Прерията по площ.

Южно от Астир се намират Пясъчните острови – архипелаг от три големи острова, заобиколени от няколко по-малки. Около три четвърти от площта им са покрити с пустини, където дърво и камък се пукат от жега (денем) или от студ (нощем).
Източно от континента се намира още един архипелаг, но за него се знае много малко, защото е населен от недружелюбни раси, най-вече хора.

Политическа карта на Долината:

Долината винаги е била място на конфликти, често надхвърлящи мащабите на човешката фантазия. Огромната й площ, комбинирана със силното присъствие на магията, правят поддържането на големи империи, доста апетитна мечта.
В настоящия момент, в Долината има седем, големи империи, както и още четири влиятелни независими държави, организирани на расов принцип. Между тях, като за да играят ролята на буферни зони, са разпръснати много, наистина много държави с малка площ и влияние. Цялото действие, ще започне в една точно такава държава, но за нея – после.

На север, по бреговете на Лунното езеро, играещо роля на граница между Прерията и Долината, е разположена Империята Квесс. Империята е последния бастион на една от трите коренни раси в Долината – Квесите. На ръст, Квесите достигат между пет и шест фута (между 150 и 180 см), кожата им е люспеста, а самите те най-общо казано приличат на двукраки гущери. Древна раса, с още по-древни традиции. През различни периоди от огромната история на Долината, империята винаги е съществувала, макар и на няколко пъти да е на ръба на унищожението, а за известно време владее почти цялата Долина. Това е една от четирите имеприи, които се управляват на расов принцип – там на власт са квесите и няма признаци на промяна.

Източно от Империята Квесс, е разположен Алиансът. Някога, това са били пет отделни държави, които са се съюзили и сега на практика са едно цяло. Основната маса от населението е човешка, но се срещат и множество елфи (най-вече в горите Алекрас), джуджета (из Източните Преградни планини – източния предел между Прерията и Долината) и тийфлинги, които пък намират истински добър прием само тук. Алианса е млад – едва на четири века, но отделни държави от него (елфите, джуджетата и човешкото кралство Вилар) съществуват от хилядолетия.

На юг от Алианса са Кръглите планини. Доста неприятно място, откъдето и да го погледнеш. Орки, гоблини, хобгоблини, бъгбеъри и какви ли не злобни раси живеят в тях. В едната им част се намира и Кралство Уру’к’наак, но за него по-късно.

Южно от планините (които опират в източния океан) се намира кралство Валиндор. Макар и кралят му да е човек, всъщност, това е временно явление. В кралството има представители на всички раси (освен на тийфлингите) и на престола са сядали (по няколко пъти) джуджета, елфи, хафлинги, гноми, полу-елфи, че и полу-орки. Вътрешната политика е изключително напрегната и няма да е лъжа, да се каже, че винаги има гражданска война. Това обаче не е попречило на вече близо трихилядолетното съществуване на държавата.

Уру’к’наак

Вече споменах, че се намира сред Кръглите планини. Кралството е малко и е оцеляло, защото е защитено от природата – намира се в долина, заобиколена отвсякъде с непристъпни планини. Притежава всичко на всичко пет големи града – Ардал, Климдор, Валос, Ак’сар’тер и столицата Наак’а’крил. Мнозинството от населението е съставено от хора, но има и голяма група джуджета. Практически има представители на всички раси, но гореизброените са най-многобройни.
Може би единственото забележително нещо в цялото кралство са мините за Леден кристал. Леденият кристал се добива само в Кръглите планини и има силен магически интензитет – определено помага при правенето на арканни магии. Същите тези мини правят кралството богато. Пак те определят и многочислеността на армията му.

Пещерите

Леденият кристал издържа кралството, но Пещерите го предпазват от големи врагове.
Пещерите, наричани още Проходите на мрака, са единствените пътища, чрез които по немагически начин може да се достигне до кралството. Никога не са били изследвани напълно, което прави обикалянето извън маркираните участъци много рисковано.


Мисля, че това ви е нужно, ако има други въпроси - казвайте. Божествата са си такива, каквито са в ПХБто, тъй че няма да се занимавам да ги описвам, освен ако някой не настоява.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Отговори

Върни се в “Пещерите на Уру'к'наак”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост