Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Герои

Форумна игра по D&D 3.5
Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Герои

Мнение от hameleona » ср юли 30, 2008 10:39 am

Име:
Системна част:
Инвентар:

За историята, предполагам, че ще искате да изчакате да пусна първо пълната информация за сетинга, но нямам проблеми и ако я напишете сега. Най-много да променя някое географско название :)
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » чет юли 31, 2008 12:04 am

Име: [Сириан Драк]
Системна Част написа:
Class: Fighter
Level: 1
Experience: 0/1000
Race: Human
Alignment: TN
Deity: Kord
Size: M
Age: 32
Gender: M
Height: 6ft
Weight: 200pts
Eyes: Green
Hair: Black hair and facial hair
Skin: Burned



Abilities:
Str: 18/+4
Dex: 18/+4
Con: 18/+4
Int: 12/+1
Wis: 8/-1
Cha: 4/-3


HP: 14
AC: 18
Speed: 30 ft
Initiative: 4



Saving Throws:
Fortitude: 6
Reflex: 4
Will: -1


Base Attack Bonus: +1

Weapons:
Great Sword
Attack Bonus: 7 (6 (Str) + 1 (Weapon Focus))
Damage: 2d6 + 7 (6 (Str) + 1 (Weapon Focus))
Critical: 19-20x2
Range: Melee
Type: Slashing

Long Bow
Attack Bonus: -
Damage: 1d8
Critical: x3
Range: 100 ft
Type: Piercing


Skills
Appraise: 1
Balance: 4
Bluff: -3
Climb: 8
Concentration: 4
Craft: 1
Decipher Script: 1
Diplomacy: -3
Disable Device: 1
Disguise: -3
Escape Artist: 4
Forgery: 1
Gather Info: -3
Handle Animal: -3
Heal: -1
Hide: 4
Intimidate: -3
Jump: 8
Listen: -1
Move Silently: 4
Open Lock: 4
Ride: 8
Search: 1
Sence Motive: -1
Sleight of Hand: 4
Spellcraft: 1
Spot: -1
Survival: -1
Swim: 8
Tumble: 4
Use Magic Device: -3
Use Rope: 4


Armor
Chain Shirt
Type: Light
AC Bonus: 4
Max Dex: 4
Check Penalty: -2
Spell Failure: 20%
Speed: 30 ft
Weight: 25 lb


Feats
Weapon Proficiency: Simple Weapons
Weapon Proficiency: Martial Weapons
Armor Proficiency: Light Armor
Armor Proficiency: Medium Armor
Armor Proficiency: Heavy Armor
Armor Proficiency: Shield
Weapon Focus: Great Sword
Power Attack
Cleave


Languages
Common
[Няма познание по втори език]

Inventory написа: Chain Shirt x1 25 lb
Great Sword x1 8 lb
Long Bow x1 3l b
Arrows x20 1 lb
Bedroll x1 1 lb
Flint and Steel x1 1 lb
Rope, hempen (50ft) x1 10 lb
Torch x5 5 lb
Cloak x1 1 lb
Hood x1 1 lb

Total:56 lb


Money
PP: 0
GP: 4
SP: 2
CP: 0
История: Сириан Драк. Войн от [Input Country Name Here]. Страховит, силен и корав тип. Отвратително грозен и противен обаче. Скрива лицето си с брада и качулка. Сприхав и нетърпелив, Сириан не се връзва много с военната група, част от която е. Често пренебрегва заповеди на визшестоящите му офицери и редовно лежи в карцера за това или го наказват с камшика. Единствената причина да остава в отряда е незаменимото му умение с меча и посичането на повече противници от всички останали за единица време.

Имал тежко детство, Сириан често е бивал подиграван и пребиван от останалите деца, заради отблъскващия си външен вид. Майка му била добра и крехка жена и той не искал да я товари със себе си, за това избягва от дома си (малко село на границата) на 8 и се премества в столицата. Заживява бандитски живот. Грабителства от пазара и се развива като побойник. Преоткрива истината, че ако не искаш другите да те закачат, трябва да пребиеш 1-2 преди това. Става главатар на банда апаши и понякога вземат поръчки за вандализъм, главно от конкуренти в бизнеса. Пораства кораво копеле. Близо 2 метра висок. Едър и обвит от мускули. Самата му структура предполага хората да странят от него. Вече никой не посмява да се подиграва с външния му вид, или свършва в близката лечебница с 2 счупени крака. Славата му се разнася из предградията на столицата, докато не стига до ушите на армията. Там му предлагат да се присъедини към специялен отряд войници и да оползотвори живота си, или да го затворят в тъмница за многобройните му провинения. Изборът очевидно е предначертан. Сириан влиза в армията и започва кариерата си като наемник...
Последна промяна от Sharky_Dog на вт авг 05, 2008 4:37 pm, променено общо 7 пъти.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » чет юли 31, 2008 1:58 am

Надявам се си наясно, че боядисан в пастелни цветове стол има поне Charisma 5?
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » чет юли 31, 2008 7:43 am

Раегар Фолквар
Външен вид и характер
Светлоруса права коса спускаща се почти до кръста, сплетена гъста брада, впечатляващ ръст, огромен меч, реч изпъстрена с екзотични псувни, вродена кръвожадност и склонност към алкохолизъм- Раегар има всички заложби някой ден да се превърне във велик герой. От дебелия врат на свещеника виси дървен медальон с грубо изгравиран юмрук- символът на Корд, който, в значително по-голям размер, краси и големия дървен щит, който гигантът разнася навсякъде. С това обаче се изчерпват всички признаци за набожност във външния вид на северняка- Раегар искрено вярва, че подражанието е най-висша форма на почит, и се стреми да увеличава славата на Корд със собствените си подвизи вместо със сухи проповеди. Някои биха казали, че всичко това е просто извинението на Раегар да влиза в конфликти възможно най-често, и може би биха били прави, но свещеникът не се интересува от подобни разсъждения. Той има прости разбирания за света- злото се наказва, на слабите се помага, стремежа към слава е хубаво нещо, и няма навика да ги поставя под въпрос.
История
Изключително клиширана.
Механика
Class: Cleric
Level: 1
Race (Type): Human (Humanoid)
Size: Medium
Alignment: Chaotic Good
Age: 23

[sblock="Attributes"]
Str: 18 (+4)
Dex: 12 (+1)
Con: 18 (+4)
Int: 08 (-1)
Wis: 16 (+3)
Cha: 08 (-1)
Miscellaneous
Hitpoints: 12 (1d8+4)
Armor Class: 14 [10(base) + 1(dex) + 3(armor)]
Flat-Footed: 13
Touch: 11
Initiative: +1 = 1 (dex)
Base Attack Bonus: +0
Grapple: +4 = 0 (BAB) + 4 (Str)
Speed(Land): 30ft
Total Weight Carried: 44 lbs
Encumbrance: light [100/200/300]

Saves:
Fortitude: +6 = 2 (base) + 4 (con)
Reflex: +1 = 0 (base) + 1 (dex)
Will: +5 = 2 (base) + 3 (wis)

Languages: Common
Racial and Class Abilities
Racial:
Bonus Skill
Bonus Feat

Class:
Spellcasting
Turn Undead
Domain Powers:
[list]Luck: Reroll d20 before success is announced once per day.
War: Gain proficiency and weapon focus with deity's favored weapon.[/list]
Attacks
Melee Attacks:
Unarmed: Attack +0 (4 str, 0 BAB, -4 proficiency)/ 1d3+4 nonlethal damage
Greatsword: Attack: +5 (4 str, 0 BAB, 1 feat)/ 2d6+6 slashing damage

Ranged Attacks:
Ranged Touch: Attack +1 (1 dex, 0 BAB)/ No damage
Feats and skills
Feats:
Martial Weapon Proficiency (greatsword) [War Domain]
Weapon focus (greatsword) [War Domain]
Power Attack [Human]
Improved Sunder [1st level]

Skills
[Total skill points/ Max ranks: 8/4]

Concentration: +8 [4 con, 4 ranks]
Heal: +7 [3 wis, 2 ranks, 2 equipment]
Knowledge(religion): +1 [-1 int, 2 ranks]
Spells
0th level (DC 13) - Detect Magic, Light, Purify Food and Drink
1st level (DC 14) - Divine Favor, Obscuring Mist, Magic Weapon*
Притежания
Greatsword [50 gp/ 8lbs]
Studded Leather [25 gp/ 20lbs]
Heavy Wooden Shield [7 gp/ 10 lbs]
Healer's Kit [50 gp/ 1 lbs]
Traveler's Outfit [1 gp/ 5 lbs]
Wooden Holy Symbol [1 gp/ 0 lbs]
[/sblock]
Последна промяна от Ambartanen на ср авг 06, 2008 7:01 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » чет юли 31, 2008 9:53 am

Шарки, Силата ти се добавя както към атаката, така и към щетите в близък бой (х1.5 когато оръжието е двуръчно), освен това имаш фокус с голям меч, така че атак бонуса ти с него би трябвало да е +6, а щетите 2д6+6.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » чет юли 31, 2008 10:31 am

И аз така си мислех, но не бях сигурен. Мерси Стан. Каризмата ми е малко по ред причини, ще ги опиша в историята.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » чет юли 31, 2008 11:11 am

Max Fermi


Male Human Wizard 1
Neutral Good

HP Max: [4], Current[4]
Action Points: 5 (this level)

Raven familiar - Албърт

Size: Medium
Height: 5' 4"
Weight: 120 lb
Skin: Pale
Eyes: Dark
Hair: Long (No haircut whatsoever)

[sblock]Strength 10 (+0)
Dexterity 14 (+2)
Constitution 10 (+0)
Intelligence 18 (+4)
Wisdom 14 (+2)
Charisma 12 (+1)[/sblock]


[sblock]Total Hit Points: 4
Speed: 30 feet

Armor Class: 12 = 10 +2 [dexterity]
Touch AC: 12
Flat-footed: 10

Initiative modifier: +2 = +2 [dexterity]

Fortitude save: +0 = 0 [base]
Reflex save: +2 = 0 [base] +2 [dexterity]
Will save: +4 = 2 [base] +2 [wisdom]

Attack (handheld): +0 = 0 [base]
Attack (unarmed): +0 = 0 [base]
Attack (missile): +2 = 0 [base] +2 [dexterity]
Grapple check: +0 = 0 [base]

Light load: 33 lb. or less
Medium load: 34-66 lb.
Heavy load: 67-100 lb.
Lift over head: 100 lb.
Lift off ground: 200 lb.
Push or drag: 500 lb.


Languages:
Abyssal
Common
Elven
Infernal
Orc[/sblock]

Dagger [1d4, crit 19-20/x2, range inc 10 ft., 1 lb., light, piercing]

Quarterstaff [1d6/1d6, crit x2, 4 lb., two-handed, bludgeoning]

Light Crossbow [1d8, crit 19-20/x2, range inc 80 ft., 4 lb, piercing]]

Feats and Skills:
[sblock]Feats:
Eschew Materials
Spell Penetration
Scribe Scroll [free to wizard]

Appraise Int 6 = +4 +2 [raven]
Balance Dex* 2 = +2
Bluff Cha 1 = +1
Climb Str* 0 = +0
Concentration Con 4 = +0 +4
Decipher Script Int 8 = +4 +4
Diplomacy Cha 1 = +1
Disguise Cha 1 = +1
Escape Artist Dex* 2 = +2
Forgery Int 4 = +4
Gather Information Cha 1 = +1
Heal Wis 2 = +2
Hide Dex* 2 = +2
Intimidate Cha 1 = +1
Jump Str* 0 = +0
Knowledge (arcana) Int 8 = +4 +4
Knowledge (dungeoneering) Int 8 = +4 +4
Knowledge (history) Int 8 = +4 +4
Knowledge (planes) Int 8 = +4 +4
Listen Wis 2 = +2
Move Silently Dex* 2 = +2
Ride Dex 2 = +2
Search Int 4 = +4
Sense Motive Wis 2 = +2
Spellcraft Int 8 = +4 +4
Spot Wis 2 = +2
Survival Wis 2 = +2
Swim Str** 0 = +0
Use Rope Dex 2 = +2

* = check penalty for wearing armor
If the familiar is within reach, +2 on spot and listen ("alertness").[/sblock]

Spells[sblock]Zero-level Wizard spells: 3 per day
First-level Wizard spells: 2 (1+1) per day
Spells Prepared:
lvl 0: Light, Prestigiation, Detect Magic

lvl 1: Color Spray, Grease

Save DC:
0 lvl - 14
1 lvl - 15

Spells Known:
lvl 0 - all
lvl 1 - 7 (3 + Int)

lvl 1:
Mage Armor
Shield
Burning Hands
Grease
Hypnotism
Color Spray
Ray of enfebelment[/sblock]

Equipment:[sblock]Max Fermi's Equipment:
Crossbow bolts (quiver of 10) x2
Backpack
Spellbook x1

Total[/sblock]

Raven familiar:
[sblock]Str 1
Dex 15
Con 10
Int 6
Wis 14
Chr 6;

Hit points: 2;
Initiative +2 (dex);
Speed 10 ft., fly 40 ft. (average);

AC: 15 (+2 size, +2 dex, +1 level);

Claws +4 melee 1d2-5

Fort +2,
Ref +4,
Will +4,

Listen +6,
Spot +6;

speaks one character language: Orkish

Alertness feat when in arm's reach;
improved evasion;
share spells;
empathic link;[/sblock]
Other:[sblock]Human
* Extra feat at first level (already included)
* Four extra skill points at first level (already included)
* One extra skill point at each additional level (already included)

Wizard
* Familiar / Alertness, etc.
* Bonus Feats (already included)
* High intelligence gains bonus spells daily[/sblock]
Story:
[sblock]Макс Ферми е роден в семейство на дребни търговци, като единственно дете се радва на цялото внимание на баща си (майка му умира няколко дена след раждането). За съжаление на баща му Макс проявява интерес единственно към четенето на странни книги, най-често късно през ноща. Тази невероятна страст към познанието (от всякакъв вид) кара Макс да се запише в магйосническа школа, кадето обаче скоро влиза в спор с преподавателите. Макс не е доволен от безкрайните условности на магическия занаят, през цялото време настоява пред преподавателите си, че повечето заклинания могат да бъдат задействани само със силата на ума, различните комппоненти служат само за по лесно фокусиране на съзнанието. След дългия спорове Макс най-накрая овладява това умение и след демонстрацията му бива изхвърлен от школата.
След завръщането в родното градче Макс поема занаята от престарелия си баща, който умира наскоро след това. Въпреки невероятната си интелегентност Макс скоро занемарява семейния бизнес, той е прекалено разсеян за да води точни сметки (прекалено прости за него). След като резервите от пари са изхарчени за книги и алхимически реагенти, Макс решава че екрайно време да изкара пари за да продължи опитите си. След кратко проучване в библиотеката, открива че най-бързият начин е приклиученстването. Закупува най-необходимите неща за това занятие според приложение първо от "Наръчника на странстващият магйсник на Ридкъли" и потегля на път..[/sblock]
Последна промяна от urut на чет юли 31, 2008 12:55 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Menelvagor
Мнения: 268
Регистриран: ср дек 11, 2002 8:40 am
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнение от Menelvagor » чет юли 31, 2008 12:00 pm

Тал Милбър

[sblock]М Human -Duskblade, CN, 23y
ECL: 1
XP:0

Attributes
STR 14(+2) [6 pts]
DEX 18 (+4) [10 pts]
CON 16 (+3) [8 pts]
INT 14 (+2) [06 pts]
WIS 08 (-1) [00 pts]
CHA 08 (-1) [00 pts]

Miscellaneous Statistics
Hit Points: 11
[1HD] [8 + 3]
Armor Class (Normal): 18
[10 Base, 4 Dex, 4 Armor]
Armor Class (Touch): 14
[10 Base, 4 Dex]
Armor Class (Flat-Footed): 14
[10 Base, 4 Armor]
Initiative: +4
[4 Dex]
Base Attack Bonus: +1
[+1 DB]
Grapple: +3
[1 BAB, 2 Str]
Speed (Land): 30 ft
[30 Base,]
Weight Carried: light encumbrance
Racial SA/SQ :human
Class:Arcane attument;armored mage(light); Prof with matrials weapons; All armor prof; Shield prof; Prof with simple weapons

Saves
Fortitude:5
[3 Con, 2DB]
Reflex: 4
[4 Dex]
Will: 1
[-1 Wis, 2 DB]

Melee Attacks
Greatsword +3, 2d6+3 (19-20/x2) (s)
[2 Str, 1 BAB]


Ranged Attacks
Light Crossbow +6, 1d8+2, (19-20/x2), Range 80 ft, (p)
а[4 Dex, 1 BAB, 1 feat]

Spells:
0lvl=3 DC12 Disrupt undead;Touch of fatigue;Ray of frost;
1lvl(bonus 1)=2+1=3 DC13 - Blade of blood; True strike

Feats:Weapon focus: Light crossbow; Crossbow sniper

Total Skill Points:20
Languages: common; elven; третия зависи от сетинга
Climb: 0
[2 Str,-2AC]
Concentration: 7
[3 Con, 4 Ranks]
Jump: 0
[2 Str;-2AC]
Knowledge (Geography): 5
[2 Int, 3 Ranks ]
Knowledge(Nature):5
[2 Int, 3 Ranks ]
Knowledge(Dungeoneering]:5
[2 Int, 3 Ranks ]
Knowledge(Arcana]:5
[2 Int, 3 Ranks ]
Sense Motive: 3
[-1Wis, 4 Ranks ]

Инвентар:
Greatsword [50 gp/ 8lbs]
Chain shirt [100 gp/ 25lbs]
Explorer's Outfit [10 gp/ 8 lbs]
Crossbow[35 gp/ 4lbs]
Crossbow bolts (quiver of 10)-30 [3gp, 3 lb]
Bedroll [1sp, 5 lb]
Flint and Steel 1 gp
Backpack
small wooden replica of archery target
Tourch
Caltrops-2[2gp, 4 lb]
Waterskin [1 gp, 4 lb]
Кесия с GP:7,SP:3
Кесия с GP:40[/sblock]

История
[sblock]Тал открай време е бил неразбран от околните и това се дължи на неговия променлив характер. Нестандартният му начин на мислене и прилагане на наученото често стават обект на подигравки, просто защото не са в рамките на традиционното. А спазването на традициите и постоянството - това бяха нещата, които се изискваха от тях и с които живееха през годините неговите наставници. За разлика от своите познати, Тал не обръща толкова внимание на обучението си, колкото на заобикалящата го природа. С годините той все по-често зарязва всичко и излиза навън просто, за да постреля с арбалета си, или чете книги за заобикалящия го свят. Така годините минават, а Тал се отдава на своите стремежи и хобита, докато в един прекрасен ден става ясно, че е крайно време да се явни на последния си изпит -реален двубой с негов инструктор. В тази неособено равна битка, Милбър използва всичките си налични хитрини и основно своя арбалет, като в крайна сметка побеждава. Това обаче му изиграва лоша шега, защото в крайна сметка решава, че само си е губил времето тук и напуска гората в която бе живял толкова години в търсене на своето бъдеще.[/sblock]
Последна промяна от Menelvagor на пет авг 01, 2008 4:29 pm, променено общо 1 път.
Intelligence plus character - that is the goal of true education.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » чет юли 31, 2008 2:24 pm

UNDER CONSTRUCTION

Aerlin Anastari
Dread Necromancer 1
[sblock]Experience: 0/1000
Race: Human
Alignment: TN
Deity: Wee Jas
Size: M
Age: 27
Gender: F
Height: 6'1
Weight: 155 lbs
Eyes: Green
Hair: Red
Skin:Pale

Abilities:
Str: 10 | +0
Dex: 16 | +3
Con: 14 | +2
Int: 12 | +1
Wis: 8 | -1
Cha: 18 | +4

HP: 9
AC: 17
Speed: 30 ft
Initiative: +3

Saving Throws:
Fortitude: +2
Reflex: +3
Will: +1

Base Attack Bonus: +0

Weapons:
Longbow
- Attack Bonus: 3 (3 + 1)
- Damage: 1d8/x3
- Range: 100 ft.
- Type: Piercing

Melee Touch
- Attack Bonus: 0

Ranged Touch
- Attack Bonus: 3

Armor
Chain Shirt
Type: Light
AC Bonus: 4
Max Dex: 4
Check Penalty: -2
Spell Failure: 20%
Speed: 30 ft
Weight: 25 lb

Feats
Weapon Proficiency: Simple Weapons
Martial Weapon Proficiency: Longbow
Armor Proficiency: Light Armor
Tomb Tainted Soul (Libris Mortis p.31 Prerequisite: Nongood alignment. Benefit: Your soul is tainted by the foul touch of undeath. You are healed by negative energy and harmed by positive energy as if you were an undead creature. This feat give no other penalties or benefits of the undead type.)

Special Abilities:
Charnel Touch
Rebuke Undead 7/day

Languages
Common
Draconic

Skills

Код: Избери всички

Appraise: 1	   Gather Info: 4 	        Ride: 3                                    
Balance: 3	    Heal: -1                  Search: 1   
Bluff: 8	      Hide: 3                   Sense Motive: -1       
Climb: 0	      Intimidate: 8             Spot: -1     
Concentration: 2 Jump: 0	                Survival: -1
Diplomacy: 4     Knowledge (Religion): +5  Swim: 0         
Disguise: 8	   Listen: -1                Use Rope: 3    
Escape Artist: 3 Move Silently: 3
[/sblock]
Последна промяна от AngerNogar на чет юли 31, 2008 5:12 pm, променено общо 1 път.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » чет юли 31, 2008 2:48 pm

Ангере, струва ми се че си допуснал грешка в атрибутите. Събират ти 32 точки май.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » чет юли 31, 2008 3:02 pm

И аз така виждам. А на 16 Атрибут се пада +3 модифер, не 4.
А тая тема не трябваше ли само за постнати герои да е :roll: ?

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » ср авг 06, 2008 5:45 pm

Сър Арчибалд Ботъкс
Изображение
Механика
Мale, Dream Dwarf, Knight 1, LN, ??y
ECL: 1
XP:0

Attributes
STR 16 (+3) [08 pts]
DEX 10 (+0) [04 pts] [-2 racial]
CON 18 (+4) [08 pts] [+2 racial]
INT 08 (-1) [00 pts]
WIS 08 (-1) [00 pts]
CHA 18 (+4) [10 pts]

Miscellaneous Statistics
Hit Points: 16
[1HD] [12 + 4]
Armor Class (Normal): 18
[10 Base, 0 Dex, 6 Armor, 2 Shield]
Armor Class (Touch): 10
[10 Base, 0 Dex]
Armor Class (Flat-Footed): 18
[10 Base, 6 Armor, 2 Shield]
Initiative: +0
[0 Dex]
Base Attack Bonus: +1
[+1 DB]
Grapple: +4
[1 BAB, 3 Str]
Speed (Land): 20 ft
[20 Base,]
Weight Carried: light encumbrance
Racial SA/SQ :dream dwarf (Races of stone, p.88 )

Class:Knight's challende; Fighting challenge +1; Knight's code; Prof with matrials weapons; All armor prof; Shield prof (except tower shields); Prof with simple weapons

Saves
Fortitude: +4
[4 Con]
Reflex: 0
[0 Dex]
Will: 1
[-1 Wis, 2 DB]

Melee Attacks
Greatsword +4(+5 fighting challenge), 1d10+3(1d10+4 fighting challenge) (19-20/x2) [3 Str, 1 BAB]

Feats: Exotic Weapon Prof (Bastard sword)

Total Skill Points:4
Ride 4
[0 Dex, 4 ranks]

Languages: common; dwarven

Инвентар:
Bastard sword [35 gp/ 6lbs]
Splint mail [200 gp/ 45lbs]
Heavy steel shield [20 gp/ 15lbs]
История
Инкаминг...

Отговори

Върни се в “Пещерите на Уру'к'наак”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост