Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Герои

Форумно приключение с най-новите правила на Dungeons & Dragons.

Модератор: CONAN

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8810
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Герои

Мнение от CONAN » пет юли 25, 2008 10:14 am

Зарометачката
User: GorataNaDemona
Pass: zardinaks
Когато се стигне до битка, ще се отваря нова сесия, за да не се получи забиването при множество мятания случило се в Стар Уорс форумната ми игра.
Всички зарове извън битка ще мятаме в съответната тема, докато се препълни. И т.н.

Интерактивен персонажен лист - опционален, не държа да ми го пращате.

За форумен дневник, ползвайте "Бланката на Миру"
Миру написа:Постнах бланката в горния пост на Конан. Има място за попълване на всички цифрички, които ви трябват, но няма формулите, по които се смятат, така че трябва да си ги знаете, сори. За толкоз пари - толкоз. Думите, написани в наклонен шрифт се очаква да бъдат ЗАМЕСТЕНИ от стойността си, например като си попълвам бланката вместо "Gender" ще пише "Male". След малко ще пусна попълнена бланка за моя герой, за да видите на какво прилича и да ви е по-лесно.
Бланката на Миру
Gender Race Class Level
Size Alignment Diety

Initiative +??; Movement (squares): ??; Passive Senses: Insight ??, Perception ??
Abilities: Str ?? (+??), Con ?? (+??), Dex ?? (+??), Int ?? (+??), Wis ?? (+??), Cha ?? (+??)
Max HP: ??; Bloodied: ??; Surges per day: ??; Surge value: ??
Defenses: AC ??, Fort ??, Ref ??, Will ??
Action points: ??
Attack 1: Weapon +Att bonus; Damage: ??
Attack 2: Weapon +Att bonus; Damage: ??
Skills (trained marked with an *): Acrobatics +??, Arcana +??, Athletics +??, Bluff +??, Diplomacy +??, Dungeoneering +??, Endurance +??, Heal +??, History +??, Insight +??, Intimidate +??, Nature +??, Perception +??, Religion +??, Stealth +??, Streetwise +??, Thievery +??
Feats: ??
Race features: ??
Class features: ??
Languages: ??
Powers: At-will; Encounter; Daily; Utility
Equipment and money: ??
:wink:
Последна промяна от CONAN на пет юли 25, 2008 2:26 pm, променено общо 2 пъти.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » пет юли 25, 2008 11:46 am

ИМЕ: Надар

Портрет

Сдържан
Мрачен
Скептичен
Изискващ
Почтен
Строг
Доказващ се
Предприемчив
Спокоен
Механика
Male Dragonborn Warlord 1
Medium Unaligned follower of Bahamuth
Initiative +2; Movement (squares): 5; Passive Senses: Insight 10, Perception 10
Abilities: Str 16 (+3), Con 14 (+2), Dex 10 (+0), Int 14 (+2), Wis 10 (+0), Cha 16 (+3)
Max HP: 26; Bloodied: 13; Surges per day: 9; Surge value: 8
Defenses: AC 17, Fort 14, Ref 13, Will 14
Action points: ??
Attack 1: Warhammer +5; Damage: 1d10+3
Skills (trained marked with an *): Acrobatics -1, Arcana +2, Athletics* +7, Bluff +3, Diplomacy +3, Dungeoneering +0, Endurance* +6, Heal +0, History* +9, Insight +0, Intimidate* +10, Nature +0, Perception +0, Religion +2, Stealth -1, Streetwise +3, Thievery -1
Feats: Inspired Recovery
Race features: Dragonborn Fury (+1 to attack rolls when bloodied), Draconic Heritage (adds Con modifier (2) to healing surge value)
Class features: Combat Leader (+2 Initiative to self and allies within 10 squares), Inspiring Presence (ally regains lost hit points equal to 1/2 lvl + Cha modifier (3) when spending action point for extra action)
Languages: Common, Draconic
Powers:
Furious Smash, Viper's Strike;
Dragon Breath (Strength, lightning), Inspiring Word, Hammer and Anvil;
Lead the Attack;
Utility
Equipment and money: Chainmail (+6 to AC, -1 Check, -1 Speed), Light shield (+1 to AC & Reflex), Warhammer (+2 to attack rolls, 1d10 dmg), Standard adventurer's kit, Climber's kit, 23 gp
Not-so-short story
Надар е рядка порода сред себеподобните си. Макар да познава добре историята на своя народ и държи близки до сърцето си великите подвизи на дедите си, той не живее в миналото и не мечтае един ден да види отново силна драконова империя. Съзнавайки, че настоящето принадлежи на човеците, многобройни и всестранно развити, каквито драконокръвните никога няма да бъдат, той прекара последните няколко години в армиите им из различните кралства и херцогства като воин и предводител. Задачата му беше да научи младата раса на бойно майсторство, трупано от хилядолетия, и да ги вдъхнови да покажат най-доброто от себе си, за да са готови за идващия мрак. За съжаление строгият му характер и вроденият му стремеж към перфекционизъм го предадоха и макар, че човеците и техните съратници от другите раси лесно се заразяваха от внушителното му присъствие, те сякаш не притежаваха нужната твърдост да стигнат до края, да покрият високите изисквания на драконокръвния си сержант. Постепенно това разочарова Надар, не след дълго разочарованието се превърна в презрение към слабостта на другите раси и първоначалният ентусиазъм на Надар беше заменен с горчивия вкус на поражението. Но тъй като да приеме, че е загубил е невъзможно за който и да е драконокръвен, първоначално Надар обвини за провала си "низшите" раси и това, което той намираше за тяхна неспособност да се справят с поставените им най-обикновени задачи, независимо от мотивацията. Обиден и обезверен, Надар се оттегли от активния армейски живот на човешките владения и започна да наблюдава. Търсеше знак, че не всичко е загубено, че все пак другите са способни на подвизи, достойни за драконокръвен. Много странства Надар от тогава, с всякакви жители на тоя свят се запозна и приключенства, и въпреки че все още му е трудно да погледне на не-драконокръвен като на равен, въпреки хладното му отношение към тези, които не са се доказали като достатъчно силни и способни пред него, вярата му постепенно се завърна.

Сега Надар е опитен и вдъхновяващ водач, постепенно учещ се на толерантност и търпение към провалите на другите, но все така строг и сериозен, изискващ и даващ само и единствено най-доброто.
Последна промяна от CTAHuMuP на нед юли 27, 2008 12:59 am, променено общо 2 пъти.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » пет юли 25, 2008 3:36 pm

Езгара Ним

Обаятелен
Тревожен
Скептичен
Приспособим
Гъвкав
Неосъзнаващ
Предпазлив
Предприемчив
Restless
Механика
Female Tiefling Warlock 1
Medium Unaligned

Initiative +0; Movement(squares): 6; Passive Senses: Insight 10; Perception 12
Abilities: Str 10 (+0), Con 14 (+2), Dex 10 (+0), Int 16 (+3), Wis 8 (-1), Cha 19 (+4)
Max HP: 26, Bloodied: 13, Surges/day: 8, Surge value: 6
Defenses: AC: 15, Fort 12, Ref 14, Will 15
Action points:
Attack 1: dagger +3; dmg 1d4, range 5/10

Skills:
trained

arcana: 8
bluff: 11
history: 8
intimidate: 9
untrained
insight: -1
religion: 3
streetwise: 4
thievery: 0

Feats: Alertness

Race features: low light vision, fire resistance 5+1/2 lvl, Bloodhunt : +1 attack vs bloodied enemies, Infernal wrath
Class features: Eldritch Blast, Eldritch Pact: Fey, Prime Shot, Shadow walk, Warlock's curse

Powers:
At will: Eldritch blast(+4), Eyebite
Encounter: Witchfire
Daily: Curse of the Dark Dream

Languages: common, abyssal

Equipment: leather armor(+2) 25g, 2xDagger(+3/ 1d4/ 5-10) 2g,
standart adventurer's kit 15g: backpack, vedroll, flint and steel, belt pouch, rations 10d, rope, sunrod x 2, waterskin, Arcane implement orb 15g, Thieve's tools 20g;
cash: 28g
История
Езгара Ним, tiefling warlock, проявила афинитет към арканата от малка тя бива осиновена и израства в имението на заможен, но посредствен магьосник, чиято дарба се състояла предимно в евтини трикове и в страстта му да събира предполагаеми "древни" артефакти и хроники. Въпреки това тя носела титлата на негов чирак и често била допускана до много от експериментите му, един от които завършил с умерено голям пожар в имението му и скорошното й напускане на дома след това.
Езгара прекарва дните си в столицата, където лесно се губиш из тълпите от всякакви хора, където никой не се интересува от това кой си, откъде идваш и с какво се занимаваш. Нерядко пътува до други по-големи градове, изучава връзките на обвързващия я пакт с мистични и тъмни сили, за да е подготвена да им се противопостави някой ден, стига това да се наложи. Точно в столицата на кралството я намира новината за върлуващият по граничните селца демон, чието име предизвиква интересът й и заедно с немалко други наемници се отправя към Сребротрън.

Има почти апатичен характер, срещала се е с най-доброто и най-лошото във всички раси, има присъщата за всички като нея мрачна аура, която често отблъсва тесногръдите, но тя й не се престарава в опитите си да ги предразположи за по-дружелюбно отношение.
Картинка
Изображение
Последна промяна от ChoChan на съб юли 26, 2008 2:05 pm, променено общо 2 пъти.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » пет юли 25, 2008 4:47 pm

Ален Данк

Весел
Ентусиаст
Непредубеден
Изискващ
Почтен
Неосъзнаващ
Непоколебим
Пламенен
Непоклатим

[sblock]Alain Dank
Male Human Fighter 1
Medium Unaligned follower of Kord

Initiative +0; Movement (squares): 5; Passive Senses: Insight 10, Perception 10
Abilities: Str 18 (+4), Con 16 (+3), Dex 10 (+0), Int 10 (+0), Wis 10 (+0), Cha 12 (+1)
Max HP: 31; Bloodied: 15; Surges per day: 12; Surge value: 7
Defenses: AC 17, Fort 18, Ref 12, Will 13
Action points: 1
Attack 1: Greataxe +8; Damage: 1d12+4

Skills (trained marked with an *): Acrobatics +0, Arcana +0, Athletics* +9, Bluff +1, Diplomacy +1, Dungeoneering +0, Endurance* +8, Heal +0, History +0, Insight +0, Intimidate* +6, Nature +0, Perception +0, Religion +0, Stealth +0, Streetwise* +6, Thievery +0

Feats: Power attack (-2 attack, +2(+3) dmg), Human Perceverance

Race features: Bonus At-Will Power: You know one extra at-will
power from your class.
Bonus Feat: You gain a bonus feat at 1st level. You must
meet the feat’s prerequisites.
Bonus Skill: You gain training in one additional skill
from your class skill list.
Human Defense Bonuses: +1 to Fortitude, Reflex, and
Will defenses.

Class features:
Combat Challenge
(Every time you attack an enemy, whether the attack hits or misses, you can choose to mark that target. The mark lasts until the end of your next turn. While a target
is marked, it takes a –2 penalty to attack rolls for any attack that doesn’t include you as a target. In addition, whenever a marked enemy that is adjacent to you shifts or makes an attack that does not include you, you can make a melee basic attack against
that enemy as an immediate interrupt)
Combat Superiority
(You gain a bonus to opportunity attacks equal to your Wisdom modifier. An enemy struck by your opportunity attack stops moving, if a move provoked the attack. If it still has actions remaining, it can use them to resume moving)
Fighter Weapon Talent
(Two-handed weapons. When using a weapon of your chosen style, you gain a +1 bonus to attack rolls)

Languages: Common, Dwarven

Powers:
At will: Cleave, Sure Strike, Reaping Strike
Encounter: Passing attack
Daily: Brute Strike
Utility:

Equipment and money: Scale armor (+7 to AC, , -1 Speed), Greataxe (+2 prof., 1d12 dmg), Standard adventurer's kit, Climber's kit, 88 gp

+1 Greataxe of Terror (+2 prof., 1d12 dmg)
Critical: +1d8 damage per plus
Power (Daily ✦ Fear): Free Action. Use this power when
you hit with the weapon. The target takes a –2 penalty to
all defenses (save ends).

Weight carried: 101/180lbs.[/sblock]

[sblock]Ален е огромен като канара млад мъж. Главата му е гладко обръсната и заедно с гъстата брада придава още по-зловещ вид на лицето му. Висок е близо 2 метра, а тялото му е с изсечени мускули здрави като камък. Поради тези си данни Ален не веднъж е служил за модел на най-добрите скулптори от столицата. А не малко от тях са се опитвали да си поискат и повече от позирането...

За Ален то обаче беше само начин да припечели някоя и друга пара, когато нямаше достатъчно битки за водене и залози за обиране. От много малък се беше обвързал завинаги с бойните умения. Баща му беше старшина в градската стража в столицата и отговаряше за обучението на наборниците. Надяваше се на нещо повече за сина си - кариера в армията. Отначало беше много обнадежден, тъй като момчето проявяваше редки умения с меча и щита. За пагоните обаче само силата не стига и тъй като с напредването на годините си Ален не проявяваше силноразвити лидерски и политически качества, на бащата скоро му стана ясно, че от това няма да излезе нищо. Още повече, че Ален не беше достатъчно дисциплиниран, че да се придържа поне привидно към строгия морал в армията.

Напусна я доброволно. И без това от известно време заниманията там не му доставяха никакво удоволствие. С течение на времето беше осъзнал, че предпочита боят с брадва пред заниманията с къс меч и щит, каквато беше традицията в армейските корпуси. Баща му се пенсионира, но нямаше какво да предаде на сина си, така че той трябваше сам да си дири късмета по широкия свят. Препитаваше се с каквото намери - стига да не беше полска, сериозна или отговорна работа. Участваше в турнири, хазарт, преподаваше уроци на разглезени аристократични издънки.

Обичаше живота по принцип и своя собствен. Не беше сърдит на никого и на нищо. Весел и жизнерадостен, в много кръчми ценяха компанията му и оглушителния гърлен рев, който минаваше за смях. Не беше избухлив. Спазваше строго правилата на Корд, които проповядваха честната и сурова битка пред мръсните номера.[/sblock]

[sblock]Изображение
Нещо такова, ама без татуировките, не е джудже и...не съм сигурен за килта.[/sblock]
Последна промяна от Malcolm_X на вт дек 16, 2008 5:24 pm, променено общо 3 пъти.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Герои

Мнение от Yago » пет юли 25, 2008 8:02 pm

Алверад

[sblock]Male Eladrin Wizard 1
Medium Unaligned Sehanine
Initiative +00; Movement (squares): 6; Passive Senses: Insight 16, Perception 11
Abilities: Str 14 (+02), Con 10 (+00), Dex 10 (+00), Int 20 (+05), Wis 14 (+02), Cha 08(-01)
Max HP: 20; Bloodied: 10; Surges per day: 6; Surge value: 5
Defenses: AC 17, Fort 12+1, Ref 15+1, Will 15+1
Action points: 01
Attack 1: Longsword +05; Damage:1d8+2
Skills (trained marked with an *): *Acrobatics +05, *Arcana +12, Athletics +02, Bluff -01, Diplomacy -01, Dungeoneering +02, Endurance +00, Heal +02, *History +12, *Insight +07, Intimidate -01, *Nature +10, Perception +02, Religion +05, Stealth +00, Streetwise -01, Thievery +00
Feats: Leather Armor Proficiency
Race features: Eladrin Education, Eladrin Weapon Proficiency, Eladrin Will, Fey Origin, Trance, Fey Step
Class features: Orb of Imposition, Spellbook, Ritual Casting, Cantrips
Languages: Elven, Common
Powers:
At-will: Ghost Sound, Light, Mage Hand, Prestidigitation, Cloud of Daggers, Thunderwave
Encounter: Grasping Shadows, Fey Step, Orb of Imposition
Daily: Phantom Chasm, *Flaming Sphere
Utility:
Rituals: Comprehend Laguage, Make Whole, Tenser's Floating Disk
Equipment and money:5gp
Leather armor
Longsword
Spellbook
Adventuring kit
Alchemical Reagents(30gp)

Предистория:
Алверад няма трагично минало. Няма и интересно минало. Той е просто един син на Дивното с ум сякаш нарочно създаден да обуздава стихиите и да усвоява науките. За съжаление, макар да има малко слабости, няма и друга силна страна, поради което все повече чувства, че пропилява талантите си без да може да ги приведе в действие. Запознатостта с историята го е направила циничен и подозрителен, а разрастващият се яд към самия него само допринася за неспособността му да завързва приятелства. След като местните средища на знанието започват да му дотягат, а самообвиняването за световните тегоби започва да му доскучава, той се взима в ръце и се понася по широкия свят. На вид Алверад напомня авантюрист от популярната литература - тънък меч, омачкани кожени дрехи, широка шапка... но силата му се крие единствено в заклинанията и той всячески се опитва да не забравя това.Предпазливостта, самомнението и това което вижда у другите народи са го направили циничен и затворен.[/sblock]


Reserved
Grim
Skeptical
Easygoing
Pragmatic
Thoughtful
Cautious
Driven
Impulsive
Последна промяна от Yago на пет авг 29, 2008 8:56 am, променено общо 2 пъти.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 1268
Регистриран: вт апр 08, 2008 10:05 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » пон юли 28, 2008 5:41 pm

Баласар:

Портрет - произволен драконов тип от ПХБ с голям меч... :roll:
Механика
Male Dragonborn Paladin 1
Medium Unaligned Raven Queen
Initiative +0; Movement (squares) 5; Passive Senses: Insight 17, Perception 13 (low-light vision)
Abilities: Str 18 (+4), Con 13 (+1), Dex 10(+0), Int 10 (+0), Wis 14 (+2), Cha 15 (+2)
Max HP 28; Bloodied 14; Surges per day 11; Surge value 8
Defenses: AC 19, Fort 15, Ref 11, Will 13
Action points: 1

Skills (trained marked with an *): Acrobatics -2, Arcana +0, Athletics +2, Bluff +2, Diplomacy +2, Dungeoneering +2, Endurance -1, Heal* +7, History +2, Insight* +7, Intimidate* +9, Nature +2, Perception +3, Religion* +5, Stealth -2, Streetwise +2, Thievery -2

Feats: Dragonborn senses (+1 to Perception, low-light vision)

Race features: Dragonborn Fury (+1 to attack rolls when bloodied), Draconic Heritage (adds Con modifier (+1) to healing surge value); Dragon Breath (bellow)

Class features: Channel Divinity, Divine Challenge, lay on hands

Languages: Common, Draconic

Powers:
At-will: Divine Challenge, Lay on hands, Holy Strike, Valiant Strike;
Encounter: Chanel Divinity, Dragon Breath (Strength, cold), Radiant Smite ;
Daily: Paladin's Judgment;
Utility: -

Attacks:
Basic melee: Greatsword +7 vs. AC; Damage: 1d10+4
Basic ranged: Dagger +3 vs. AC; Damage 1d4+4; Range 5/10
At-will power: Holy Strike +7 vs. AC; Damage: 1d10+4/6 radiant (If you marked the target, you gain a bonus to the damage roll equal to your Wisdom modifier.)
At-will power: Valiant Strike +8* vs. AC; Damage: 1d10+4 (* +1 for each adjacent enemy, first one (target) already calculated)
Encounter power: Radiant Smite +7 vs. AC; Damage: 2d10+6 (Hit: 2[W] + Strength modifier + Wisdom modifier radiant damage)
Encounter power: Dragon Breath +6 vs. Reflex; Damage 1d6+1 cold - Close blast 3sq All creatures in area
Daily power: Paladin's Judgment +7 vs. AC; Damage: 3d10+4 (One ally within 5 squares can spend a healing surge irrelevant of hit or miss)

Equipment and money: 92/180 lb
+1 Battleforge Plate armor (+9 to AC, -2 Check, -1 Speed, +1d10 hp regain with second wind if it is used while the character is bloodied), Greatsword (+3; 1d10), Dagger (+3; 1d4)
Standard adventurer’s kit
4 GP
История и характер
Баласар от малък е израснал сред война и насилие, пътувайки с родителите си и другите драконокръвни от клана. Цялата заобикаляща го смърт го подтиква към служба на Гарвановата Кралица от рано. Убеден е, че всяко нещо има своя край, който идва когато му е времето. Това не му пречи при нужда (или ако просто му се плаща) да донася края на другите - това им било времето. Не обича излишно да рискува живота си, за да не предизвиква Кралицата, но и не е излишно предпазлив. Нещата, които наистина мрази, са немъртвите (и всякакви опити за неестествено удължаване на живота) и безсмисленото причиняване на смърт (убиването по време на битка не се брои, избиването на беззащитни невинни се брои два пъти). Видял е най-лошото от хората (и джуджета, и елфи и т.н.), но станал и свидетел на големи приятелства и взаимопомощ между бойни другари, той по начало е скептично-резервиран спрямо другите и трудно отдава доверието си (но пък веднъж като го отдаде...). По отношение на собствения си живот е на принципа "Може да не живеем дълго, но поне да живеем добре" - обича и да се повесели и да прекара приятно, но и да живее достойно и чест.
Социални въпроси
How do others perceive you in social interactions?
Relaxed

How optimistic are you?
Self-assured

How trusting are you?
Sceptical

How assertive are you at a decision point?
Adaptable

How conscientious are you about following rules?
Pragmatic

How empathetic are you?
Thoughtful

How courageous are you in dire straits?
Steady

How do you feel when faced by setbacks?
Stoic

How are your nerves?
Calm
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Отговори

Върни се в “Гората на демона”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост