Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[АРХИВ]Логан и Марк

Приключение по Fallout.

Модератор: Sharky_Dog

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

[АРХИВ]Логан и Марк

Мнение от Sharky_Dog » вт юли 29, 2008 11:03 am

Двамата излизат от бара и след по-малко от минута са при къщата на Грифините. Тя е следващата къща на север след бара. Отпред стои натоварена препълнена каруца с една брахма впрегната и друга - до нея.
Обитателите на къщата не се виждат никъде, за това Логан почуква на вратата.
Отваря чорлав мъж по долни гащи. Още сънен продумва:
-Да.. с какво мога да ви помогна ?[/list][/list]
Последна промяна от Sharky_Dog на съб авг 16, 2008 11:01 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » вт юли 29, 2008 11:25 am

Някъде по пътя Логан разказа на Марк своя план за семейство Грифин - искаше да ги използват като един вид примамка за рейдърите. Да ги пуснат без видима охрана, а Марк, Логан и останалите да се скрият, очаквайки евентуалното нападение.
"Видях че добре се справяш с думите - може би ти ще успееш да убедиш Грифинови в моя план"

"Добро утро. Извинявам се за ранния час, но може би това е най адекватното време да разговаряме. Ние сме хората назначени от шерифа да се справят с проблема с рейдърите. Но не мисля тук отвън да е най-подходящото място да разговаряме. Ако искате да чуете нашето предложение и е удобно, нека да влезнем вътре."
Последна промяна от Lord Vader на вт юли 29, 2008 1:45 pm, променено общо 1 път.
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » вт юли 29, 2008 11:44 am

-Но да, разбира се. Заповядайте.
Господина се отмества и ви поканва вътре. Стаята е абсолютно празна с изключение на едно плаче и котлон с джезве на него.
-Настанявайте се.. където намерите. Сега ще ви сваря един чай. Междо другото се казвам Франк. Франк Грифин. Вероятно сте тук за обявата, която пуснах при шерифа. Трябват ми хора да ме екскортират до Шейди Сандс със семейството ми. Със тези рейдъри наоколо ме е страх да тръгнем сами. Прав ли съм ?

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » вт юли 29, 2008 11:59 am

- Здравейте - поздрави Марк с любезен тон - Да тук сме за да се поинтересуваме за условията на зделката. След, което ще трябва да се върнем при останалите двама от нашата група и да вземем заедно окончателното решение. Мисля, че нашата група ще осигури отлична охрана на вас и вашето семейство повреме на това опасно пътуване. Сгурен съм, че ще заслужим напълно всеки долар от заплащането си.

[sblock]Използвам Speech за да предразположа домакина ни.[/sblock]

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » вт юли 29, 2008 12:59 pm

[sblock]Speach - Successful[/sblock]
-О това е чудесно. Точно младежи като вас ми трябваха. Готов съм да броя по 200$ на всеки от вас за ескорт до Шейди Сандс. Говори с останалите и се върни скоро с добра вест! Със семейството ми сме готови да тръгнем веднага.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » вт юли 29, 2008 4:21 pm

- Благодаря за щедрото предложение.
- Аз и моите другари имаме план как да направим пътуването възможно наи безопасно. Ако през пустоща патува 1 кола с 4 ма души въоражена охрана това може да наведе "някои хора" на мисълта, че се превозва нещо много ценно. За да не привличаме излишни неприятности ние предлагаме да патуваме, като ваши охранители но прикрити. По този начин ако все пак бъдем нападнати ние ще бъдем там за да ви защитим, а същевременно няма да "дърпаме детонатора на атмоната бомба" както обичаше да казва дядо ми. За целта ще се уговорим да се срещнем някаде извън града. Ние ще потеглим няколко часа преди вас и ще изберем удобно и закътано място наблизо за да се присъединим към вас. Освен това трябва да решим и как ще се прикрием по пътя. Оставям тези подробности на Логан. Хау.

[sblock]Използвам Speech според препоръката на Логан (плана ми харесва)[/sblock]

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » вт юли 29, 2008 9:38 pm

[sblock]Speach Successful[/sblock]
-Да това е прекрасна идея. Много се радвам, че попаднах на вас. Отзад имам още една каруца, която мислех да не вземам. Ако искате можем да впрегнем втората ми брахма и да разпределим багажа между каруците. Ще се натоварим на тях в останалото място и ще пътуваме все едно сме семейство. Какво ще кажете ?

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » ср юли 30, 2008 11:04 am

Логан беше видимо доволен от начиан по който се развиха събитията.
"Перфектно. Мислех си че ще ни се наложи да наемем втора каруца, но щом вие имате такава, това е най-добрия възможен вариант. Ще се погрижа всички да сме максимално прикрити, за да е всичко изрядно. Мисля че ако спътниците ни са готови, може да тръгнем до около час."
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » ср юли 30, 2008 12:00 pm

Тота отиде да разгледа каруцата, за да види какви са възможностите да се прикрият 2-3 мъже мв нея.
[sblock]Просто ми трябва описание на конструкцията на каруцата. Нищо подробно, просто им ли чергило или няма... такива работи.[/sblock]

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » ср юли 30, 2008 12:21 pm

[sblock]Изображение
Това са каруците. С единствената разлика, че едната е пълна, а другата - не. Тоест като разпределите багажа ще има място и за вас вътре.[/sblock]

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » ср юли 30, 2008 12:46 pm

След като разглежда каруците Тота оставя Логан да забавлява домакина и отива да разкаже на останалите в кръчмата докаде са стигнали сус преговорите. На излизане от къщата се оглежда дали някой не наблюдава действията им.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » ср юли 30, 2008 12:50 pm

Няма никой.

Заключена

Върни се в “Wasteland's Tales”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост