Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[АРХИВ][Глава 1] Пътят ни събира.

Приключение по Fallout.

Модератор: Sharky_Dog

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » пон авг 04, 2008 10:26 am

Тота подготвя оръжията си. Премества пистолета и ножа отпред на колана за да може да ги изавади бързо. След което влиза в сградта предпазливо и се оглежда за помещение в което могат да се скрият но и да наблюдават пътя. Преди да прекрачи прага се оглежда през рамо дали някой от групата го е последвал.

[sblock]Значи оръжията ги премествам така, защото Тота ще изглежда странно ако спазим правилата стриктно(Нож в еднта ръка и пищов в другата). Нямам нищо против в случай на битка водещият да определи колко точки ще ми струва изваждането на оръжието. Все още не е съвсем ясно кой е тръгнал с мен затова избягвам да споменавам имена в поста.[/sblock]

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » пон авг 04, 2008 12:13 pm

Тота влиза в празната сграда. Няма по-подходящо място от големия прозорец, който гледа към пътя. От там можеше да се вижда всичко. Малаката стаичка, в която бе прозореца играеше ролята на офис или приемна.
След половин час се появи семейството. Тота ги видя и им махна. Останалите спряха и всички се събраха пред конярната..
-Слава богу до тук мина добре - продума Грифин. - Натоварвайте се момчета и дано останалия е така. Чакат ни поне 2 дни път.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » пон авг 04, 2008 12:41 pm

Тота се огледа за подходящо място кадето да вкарат каруците за да могат да монтират платнището под което да се скрият. Тота мислеше че някоя конюшна ще свърши идеална работа. Ако има такова място Тота подканва водачите не каруците да вкарат каруците там. След което ще остави по умелите в механиката от него да монтират навеса а самият той ще остане на пост до прозореца и ще се оглежда за преследвачи.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » пон авг 04, 2008 2:12 pm

Вътре имаше подходящо място. Марк прекара каруцата през голямата порта на входа и я паркира пред един от оборите. След кратък оглед дори намери железа, които след огъване, можеха да послужат за скеле , на което да се опъне платнището.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » пон авг 04, 2008 2:32 pm

Логан се опита да се направи на полезен по всеки възможен начин, и да помогне с каквото може за да могат да тръгнат на път по-скоро.
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » пон авг 04, 2008 3:39 pm

След кратко наблюдение Тота остава с впечатлението, че се оправя малко по добре от останалите в групата, с тази работа.
- Моля някой да отиде да наблюдава околността, за да не ни изненада нещо, докато се оправя с навеса.
След това без да погледне дали някой е отишъл да наблюдава Тота се заема да сглоби навеса максимално бързо.
[sblock]Ще чакам разказвача да опише резултата от заниманията на Тота, за да продължа да поствам. Натиснах се приех, че Тота се справя наи добре с тази работа съдейки по Repair умението. Ако разказвача прецени, че ще се използва друго умение можем да приемем че Тота просто не е оценил правилно ситуацията.[/sblock]

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » пон авг 04, 2008 4:07 pm

[sblock]Repair Skill: Failurе[/sblock]
Минава половин час, докато Тота човърка навеса. Огъва железата, мушка ги в дупките, но нещо не му се отдава..
[sblock]Може да продължи да опитва за още половин час с 5% по-малък шанс или да остави честа на друг от групата.[/sblock]

Потребителски аватар
Gallean
Мнения: 1307
Регистриран: чет юни 09, 2005 9:05 pm

Мнение от Gallean » пон авг 04, 2008 5:49 pm

Стома се оглежда и разхожда напред-назад по пътя, присвил очи. Изглеждаше определено нервен, но за сега това само му го правеше по-внимателен... за сега.
-Хайде- изсъска той- оставяйте този боклук и да тръгваме!

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » пон авг 04, 2008 6:03 pm

По някое време Денип потупва Тота по гърба.

-Стига друже, дай аз да пробвам. Или най-добре заедно.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » пон авг 04, 2008 6:39 pm

Тота с готовност се отдръпва за да направи място и дори помага с каквото може.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » вт авг 05, 2008 12:04 am

[sblock]Repair Check: Critical Failure[/sblock]
Денис хвана платното, Тота му помогна да го огпънат над вече скълпеното скеле, обаче така го опънаха, че платнището се сцепи през средата. Двамата герои паднаха по задници със половинка палатка в ръце, а изстрадалата надстройка на колата се сгромoляса безславно.
Последна промяна от Sharky_Dog на вт авг 05, 2008 10:21 am, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » вт авг 05, 2008 9:56 am

- Уф!
Тота става и започва да възтановява конструкцията без повече коментари.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » вт авг 05, 2008 10:24 am

[sblock]Безуспешно. Платнището е на две и освен ако някой от героите не се изявява със шивашки умения, прикритието ви няма да я бъде[/sblock]

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » вт авг 05, 2008 10:53 am

След няколко неуспешни опита да съшие двете части на платнището, Тота се отказва. Поглежда към останалите от групата и казва:
- Явно няма да можем да направим удобно прикритие без специални инструменти. Според мен има два начина да продължим. Или ще изпратим двама от нас да се движат паралелно на колите прикривайки се извън пътя или ще опитаме да се покрием с парчетата от платнището, легнали отзад в каруцата. За второто не съм сигурен как ще ни се отрази жегата.
След тези думи Тота зачаква търпеливо да чуе мнението на останалите.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » вт авг 05, 2008 11:19 am

"По дяволите..." изруга Логан.
"Е, мисля че няма да го бъде криенето - нека поне да си свършим работата и да опазим семейство Грифин цели. Нека не се правим на луди, и просто да свършим работата си."
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » вт авг 05, 2008 2:34 pm

След като разбира, че спътниците му бързат Тота се вмъква в колата и се покрива с едната половина от платнището нагласявайки се така, че да може да гледа от задната страна на колата.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » ср авг 06, 2008 11:17 am

След явно неуспешните опити да скалъпят прикритието си, всички се вмъкнаха в каруцата. Кой прикрит, кой не толкова и пътешествието продължи.

До края на деня нямаше произшествия. Спряха до пътя да пренощуват. Франк разпъна една бърза седянка, а жена му се хвана да кладе огън..

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » ср авг 06, 2008 11:24 am

Логан се събра със спътниците си и отново ухилен се опита да започне непринуден разговор:
"И сега, гн. и г-жа Грифин, как така се решихте да пътувате към Вегас в тези опасни времена? С какво изкарвате прехраната си?"
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » ср авг 06, 2008 11:25 am

Тота се измъква от каруцата по тъмно. След което прави кратка патрулна обиколка (обхожда лагера на 100-200 метра). Селед което се връща в лагера и моли някого да му доенесе храна без самият той да се приближава към огъня.

[sblock]Идеята на стоенето настрана от огъня и на излизането по тъмно, е евентуалните нападатели да не виждат колко човека има в лагера.[/sblock]

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » ср авг 06, 2008 11:30 am

Тота обикаля и не вижда жива душа наоколо. Забелязват се само 2 плъха, които ръчкат полуразложен труп на брахма на около 60-на метра от лагера.

-Пътуваме към НКР. Надявам се там да си намеря работа за инжинерните си способности. Бях уволнен от мината в Кварц и вече нищо не ме задържаше там.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » ср авг 06, 2008 12:18 pm

"Е, трябваше да кажете че имате такива способности - можеше и да успеем да нагодим втората каруца в такъв случай, не да се мъчим с нашите липсващи такива" - подметна закачливо Логан.
След което се отдели и опита да събере другите от 'охраната' и заговори:
"Така, мисля че е добра идея да назначим стражи за през нощта, и аз предлагам да пазя пръв. При първия знак за опасност ще ви събудя"
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » ср авг 06, 2008 12:54 pm

-Аз ще поема втората смяна ако няма възражения. Мисля да спя под колата, събоди ме когато дойде моят ред.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » ср авг 06, 2008 4:26 pm

-Нека ги направим две шастчасови смени и да се редуваме на ден, вместо да си съсипваме съня.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » ср авг 06, 2008 4:30 pm

- Съгласен.
Тота пропълзява под колата, настанява се удобно доклкото е възможно, и след няколко минути вече спи.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » ср авг 06, 2008 5:07 pm

Денис от своя страна се намества удобно в колата и се опитва да заспи.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » ср авг 06, 2008 10:39 pm

Логан остана буден за през нощта. Поддържаше огъня след като всички вече бяха откъртили. По пътя в далечината не се виждаше движение, с изключение на една малка каруца, която явно бе решила да поеме риска и да се движи в тъмното. Часовете минаваха, когато на Логан така му се приспа, че сръчка Марк да му поеме смяната и легна да спи. До сутринта не се случи нищо.

На следващия ден групата реши да тръгне рано. Госпожа Грифин стопли консервиран боб, докато мъжа и стягаше каручките. Хапнаха на бързо и пак се натовариха във формацията, във която бяха решили да пътуват. Излязоха на пътя и тръгнаха. Отново не видяха почти никой, с изключение на няколко самотни пътника, движещи се в обратна посока.

Жегата се надигаше, когато малко преди обяд вече бяха изпътували доста.
Изведнъж отсреща на пътя се забеляза отбила в страни кола (очевидно пътуваща в тяхна посока) и силуета на двама души, клекнали до нея. Когато единия видя групата стана на крака и започна да ръкомаха сякаш ги вика да побързат към тях...

Потребителски аватар
Gallean
Мнения: 1307
Регистриран: чет юни 09, 2005 9:05 pm

Мнение от Gallean » чет авг 07, 2008 1:05 am

Стома, пътувайки открито, извади оръжията си и без да ги показва се приготви да ги използва. Подшушна на двамата под парцалите:
-Някакви типове. Май са закъсали, но може и рейдъри да са.
А след това се обърна към всички:
-Да сляза и ги разпитам какво искат преди да се приближим всички?

[sblock]Оглеждам за възможни огневи точки, за прикритие, за бягство, тактически възможнисти на терена и евентуални посоки за нападение.[/sblock]

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » чет авг 07, 2008 6:44 am

Денис със съжаление се сеща да огледа дали стените на каруцата биха му предложили някакво укритие, същевременно изваждайки пистолета от кобура в ръката си, докато бокса се озовава в лявата ръка. Прошепва на който лежи до него:

-Ако ни нападнат ставаме и гърмим на поразия, изненадата би трябвало да е на наша страна.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » чет авг 07, 2008 8:42 am

На пръв поглед не будят подозрение. Двама закъсали на пътя човека. Едното им колело се е откачили от задната ос. Очевидно не могат да тръгнат както са.
- Слава богу, хора - зарадва се единия - Дали ще можете да ни помогнете с тва колело тука, че ударихме къртичина и изкочи от оста, а сами не можем да го оправим?

[sblock]Наблизо има някакви развалини от другата страна на пътя, до пътя има нещо като дере, а на север хълмчета разни. Най-бързия начин за бягство е по пътя с каруците или в развалините - без тях. Добре организиран враг в момента може да нападне от всякъде.[/sblock]

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » чет авг 07, 2008 9:52 am

Тота също подготвя оръжията си, оставайки скрит под платнището. И се заслушва в разговора до каруцата готов да скочи при най-малкият признак на заплаха.

Заключена

Върни се в “Wasteland's Tales”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост