Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[АРХИВ][Глава 1] Пътят ни събира.

Приключение по Fallout.

Модератор: Sharky_Dog

Потребителски аватар
Gallean
Мнения: 1307
Регистриран: чет юни 09, 2005 9:05 pm

Мнение от Gallean » пет авг 08, 2008 1:00 am

Стома се почеса по мършавата брада.
-Пустоща е опасна и ние трябва да бързаме зада не попаднем на рейдърите. Нямаме никой дет' да се занимава добре с колела, но аз бих се опитал поне да помогна. Може би заедно ще ви закърпим, ако не- града не е далеч от тук и ще можете да извикате помощ от там.
С тези думи даде знак на неговите хора да продължът по пътя и им кимна за леко успокоение.
[sblock]Опитва се да помогне и заедно да наместят колелото.[/sblock]

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » съб авг 09, 2008 10:45 pm

[sblock]Perception Check на всички открити: Fail[/sblock]
Останалите продължиха по пътя си, както им беше заръчал Стома. Наведе се да помогне на двамата в беда и видя проблема. Колелото просто бе измъкнато от оста. Нищо прекалено сложно. Тъкмо когато бе готов да го оправи се чу силна експлозия...

Първата каручка, която бе на не повече от 10 метра след Стома беше попаднала на мина, сложена право на пътя. Самата каручка заедно със обитателите и бяха разхвърляни на няколко метра в радиус, а кравата, теглеща я беше станала на кървава пихтия и парчета от нея хвърчаха във въздуха.
Докато Стома асимилира какво ставаше, двамата до него вече вадеха пистолетите си, а други двама излизаха от развалините на юг, единия от които с ловна пушка...

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » ср авг 13, 2008 4:21 pm

Човека в дясно от Стома пръв извади пистолета си и стрвля по Стома. Не можа обаче да се прицели добре и пропусна тази златна възможност да застреля момъка на по-малко от 2 метра. Стома сякаш на пук на човека, който го стреля се завъртя и простреля рейдъра, стоящ от другата му страна два пъти. Това бе достатъчно и той се просна мъртав.

На 10-на метра на запад се разиграваше втория фронт на битката. Денис се беше подал и беше стрелял по рейдъра, приближаващ каруцата им, излязъл от развалините на юг. Изстреляният куршум го порази, но не беше достатъчен да го убие. Прикритият рейдър зад полусрутената стена стреля с пушката си по Денис. Ранява го тежко и освен това хвърля граната, която попада право в каруцата и ранява всички вътре.
Следващият да действа е Логан, който ранява рейдъра, приближаващ ги, но в критичния момент, втория изстрел не се състои, а пистолетът му засича. Марк изстрелва по същия рейдър куршум, който обаче пропуска, след което се прехвърля зад каруцата на сигурно. Приближаващият стреля по Логан 2 пъти, като втория така го ранява, че го събаря на пода на каручката. Положението, никак не е розово...


Рейдъра до Стома отново стреля, но този път далеч по ефективно, уцелвайки Стома ,ранявайки го тежко. Усещайки болката в гърба си и подлия атакуващ, Стома се завърта и стреля 2 пъти в нахалника. Уцелва с първия куршум, но втория удря каручката и се забива в нея. Денис стреля едва ли не на посоки и неуцелвайки се прехвърля отзад при Тота. Следващ да действа бе рейдъра с пушката, който отново се оказа точен и уцели крака на Стома, оставяйки го полу-сакат, полу-умрял. Крака на Стома се пръсна в долната си част, оплисквайки каруцата. Ловеца се изплаши за първи път от началото на битката. Логан изруга, метна се и той отзад, презареди дефектните си патрони в барабана, след което използва Лекуващ Прах и облекчи значително раните си. Марк, виждайки, че Стома е на прага, пое дълбоко въздух изкочи иззад колата даде един изстрел по рейдъра пред него и се затича към задната кола с пистолет в едната и нож в другата ръка. Изстрела се оказа успешен и рейдъра се просна на земята. В това време зад снайпериста се появи Франк с SMG в ръка, готов за бой, макар и малко поотракан.

Рейдъра до Стома не се поколеба и отново се опита да го застреля, но некъдърността му не позволи и той пропусна. "Победихме говеда, предайте се сега и гарантирам, че ще живеете!" - извика надъхан Стома, след което застреля онзи до него с два куршума в гърдите. Денис в това време използва възможността да стреля по прикрития, но не улучи, като дори не успя да оползотвори добре останалото му време. Самия рейдър, виждащ непосредствената опасност зад него се завърта и стреля по Франк, но Грифина се оказва кораво копеле и не пада. Логан стреля 2 пъти. Първия не уцелва, но втория засича рейдъра в кофти място и той пада в безсъзнание. Щом вижда, че рейдъра е в безсъзнание и спътниците му са в безопасност, Тота се хвърля към рейдъра с всички сили. Пътем извиква "Спрете стрелбата, този ще ни свърши прекрасна работа жив." Слага ножа на гърлото му, и го му рита пушката на страни.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » ср авг 13, 2008 4:29 pm

След бърз обиск на трупа, за скрити оръжия Тота се оглежда за нещо подходящо с което да завърже отрепката преди да се е свестил. "Ако не намеря нищо друго мога да го вържа със собственият му колан" помисли си Марк докато се оглеждаше.

Потребителски аватар
Gallean
Мнения: 1307
Регистриран: чет юни 09, 2005 9:05 pm

Мнение от Gallean » ср авг 13, 2008 4:31 pm

Стома си пое дълбоко въздух и по стар навик първо презареди. Усилието му дойде малко в повече, но можеше да седне спокойно само когато е готов за следващия бой. Внимателно, попирайки се за каруцата седна и попрегледа раните си. За всеки случай откъсна по един парцал от труповете до него и ги превърза.
След това огледа другите и тихо им се усмихна и каза
-Двамца на моята сметка... ако не бяха толкова близо да ми сложат последен кръст под нея, щях да бъда по-щастлив, хех.
Мисълта и съответно думите му течаха малко бавно и объркано. След като се съвзе поне малко стана и се присъедини към оцелелите. Искаше му се да първо да разгледа дали може да се спаси някой от семейството на Грифона, а след това да събере всичко ценно от бойното поле.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » ср авг 13, 2008 7:24 pm

Денис объркано се изправи изпод колелото. Адреналина от битката бързо се оттичаше от вените му, оставяйки единствено объркан и дезориентиран поглед. Ръката му придържа кървавото петно на дрехата му, а лицето му побелява от загубата на кръв и шока от пълното осъзнаване на касапницата около него.

-Някой да има бинтове?

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » чет авг 14, 2008 8:58 am

Нищо подходящо няма наоколо, ама Франк изтичва до развалините на каруцата и носи едно въже. Връзвате гою, колкото можете и сега само остава да го чакате да се свести.

Стома обикаля и вижда, че майката е гушнала детето, което плаче на около 20-на метра от тях. След като донася въжето, Франк отива да ги успокоява.

Потребителски аватар
Gallean
Мнения: 1307
Регистриран: чет юни 09, 2005 9:05 pm

Мнение от Gallean » чет авг 14, 2008 10:04 am

Слад като се увери, че са наред им се усмихна успокояващо и се опита да ги убеди, че лошото е вече свършило с благи думи.
Реши обаче да провери дали е така и за целта пообиколи около мястото с цел да открие други рейдъри или поне следи от такива.
Минавайки покрай пленника каза тихо на другите:
-Ако тръгне да буйства много- по-добре го убиите от колкото да поемаме излишни рискове...

[sblock]Ако има пушка я взимам със себе си, презареждам и държа намястото на ножа. Обикалям крайно предпазливо и тихо.[/sblock]

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » чет авг 14, 2008 10:21 am

След като рейдъра беше завързан, Марк го извлачи до колата и го подпря на едното колело. След това се зае да претърси и труповете на останалите рейдъри. След като свали от тях всичко което сметна за ценно, и подбра най-чистите дрехи за превръзки, завлече телата до руините и ги нахвърля на купчина далеч от погледите на децата. Пренесе всичко събрано от гадовете при колата и го струпа на купчина. След което седна до нея и се зае да нареже събраните парцали на ленти удобни за превръзки.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » чет авг 14, 2008 2:06 pm

Стома пообиколи, но нищо не привлече вниманието му. Тота успя да направи няколко превръзки и ги остави при останалата плячка, която предстоеше да разделят.

В това време пленника се събуди. Беше се изтърсил на една страна и беше запълзял змиешката, опитвайки се да се измъкне, но беше моментално забелязан и върнат на място.

Потребителски аватар
Gallean
Мнения: 1307
Регистриран: чет юни 09, 2005 9:05 pm

Мнение от Gallean » чет авг 14, 2008 2:24 pm

Ловецът се върна при другите и така, че да го чуе рейдъра каза:
-Май няма никой друг (изглежда внимателно и за най-малка реакция у пленника), но не бива да оставяме дълго време тук. Трябва и да решим какво ще правим по-нататъка. Нека господин Грифон си каже думата, но моето предложение е да се върнем в града, там да си починем поне ден и тогава да продължим пътя- сега не мога да гарантирам, че ще удържим още едно такова нападение.
Поогледа се и каот не видя труповете добави мрачно:
-А какво стана с другите? Трябва да се погрижим "трофейте" ни да стигнат до шерифа.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » чет авг 14, 2008 2:35 pm

След като довлече пленника обратно до мястото му, Тота направи гримаса която смяташе че наподобява племената човекоядци обитаващи на север, и му показа ножа си. След това се обърна с гръб към рейдъра така че да не види намигането му и каза:
- Шеф! Тота вика първо плячка дели, после яде този - посочвайки с палец зад гърба си.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » чет авг 14, 2008 2:38 pm

Логан огледа бойното поле. И този път съдбата беше на негова страна и успя да се измъкне жив - макар че бе близо до прегръдката на смъртта.
Почина няколко минути, за да върне дишането си в норма.Погледна превръзките които Тота беше скалъпил - изглеждаха достатъчно добри за да спрат кървенето и да стабилизират някого и предложи мединцинските си познания на всеки които ги желаеше.
"Е, момчета - опра'ихме ги." - сякаш насила изпусна буквата - 'Не мисля обаче, че връщането ни назад е добра идея. А и каруците имат нужда от поправка, след фойерверките който нашия приятел ни спретна. Не че не ги оценявам, разбира се - едно светлинно шоу винаги е добре дошло. Моето предложение е да се закърпим, стягаме каруците и продължаваме по пътя си. Удължаването на пътуването ни само увеличава риска за нас - и нашите работодатели. Но в крайна сметка, мисля че това зависи от господин Грифин и какви са неговите заръки. ' - с което Логан погледна към Франк очаквателно.
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » чет авг 14, 2008 2:46 pm

Франк беше твърде против да се върнат. И тъй като първата им каруца беше на чаркове помоли Тота и Логан да му помогнат да претовари багажа от нея и от земята в каруцата на рейдърите - без колелото. Той щеше да опита да го поправи и да продължат възможно най-скоро. На този етап връщането беше безмислено

Подочул разговора на групата, пленника се обади..
-Върнете се, върнете се... Още 10 момчета идват откъм Кварц. Други ви причакват по пътя за Вегас. Ако ви стиска - вървете. Но при всички положения няма да доживеете следващия изгрев...

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » чет авг 14, 2008 2:57 pm

Тота хвърли един поглед към рейдъра и каза, като че ли на себеси.
- Уфф. Каде сложил тез билки дето шаман дал. Много добро човешки бут ставал с тях...
След което, вдигна рейдъра, натовари го в каруцата и го закри с платнището така че да не вижда и чува какво става навън. Огледа купчината с плячката и каза:
- От тези неща мисля че бих могъл да ползвам шперцовете. Ще взема своя дял от патроните и парите и ако сте съгласни харесвам коженото яке.
След което вдигна 3 от превръзките, отиде при Логан и каза:
- Дай да видя какво ще мога да направя с тези рани. - след което подвикна през рамо - Грифин ей сега ще дойа да помогна с товаренето, само да закърпим тоз смел войн.
[sblock]First Aid - 42%[/sblock]

Потребителски аватар
Gallean
Мнения: 1307
Регистриран: чет юни 09, 2005 9:05 pm

Мнение от Gallean » чет авг 14, 2008 3:31 pm

Стома търпеливо изчака Тота и помоли Логан да го превърже също с четири от парцалите.
-Знам как да стрелям с това нещо- показа им той пусшката, ще взема и от патроните, а останалото не ми е нужно. Ако искате ще помогна да го носим докато го продадем. Хех, няма да ви украда- бойни другари не се предават така лесно- намигна им дружелюбно.

[sblock]Предполагам сте ми казали къде са труповете или не?[/sblock]

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » чет авг 14, 2008 9:40 pm

[sblock]Логан възстановява 5 HP,
а Стома - 13
Общо ви коства 6 превръзки от вече направените.[/sblock]

[sblock]Знаеш къде са труповете.[/sblock]

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » чет авг 14, 2008 9:53 pm

Стискайки зъби и Денис се намества в опашката за превързване.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » чет авг 14, 2008 9:58 pm

[sblock]И 4 HP за Денис, с което превръзките, използвани стават осем[/sblock]

Потребителски аватар
Gallean
Мнения: 1307
Регистриран: чет юни 09, 2005 9:05 pm

Мнение от Gallean » чет авг 14, 2008 11:18 pm

Ловецът се зае с мръсната работа. Взе малкото останали парцали, които не ставаха за превръзки и отиде до труповете. Погнуси се малко, защото не всеки ден режеше човек, но в Пустощта трябваше да се оцелява и му се бе налагало да прави доста неща... Затвори клепачите им, и внимателно отдели главите от телата, така, че да не се забият за дълго в съзнанието му. Изчака ги да изтекат, уви ги и завърза до колкото можа в парцалите. Хвърли по шепя пясък върху телата и се отделечи без да се спира повече. "Пакета" внимателно постави до едно от колелата, далеч от семейството и кмна с глава мълчеливо в знак, че е това, което другите си мислят.
-Сухият въздух консервира и забавя развалата...- изрече както обичайно тихо и не довърши.


Стома се почувства по-добре и прибра всички неща, които останаха.
-Изглежда аз ще трябва да ги нося- с полу въпросителен тон изговори той. Ако някой реши да се възползва от тях- да се обади, инак смятам да ги продадем и разделим парите.
След като се натовари, събу сандалите си и на тяхно място обу единия чифт ботуши. Изгледа ги със задоволство и щастливо удари крайщата им един в друг зада изпопада прахта от тях. В следващите минути просто разглеждаше новите си придобивки...
[sblock]Актично почивам докато не се случи нещо. Имам право да стоя що-годе вниматлен към заобикалящата ме среда- съответно го правя.
Използвам си Аутдорсманна, ако е нужно зада открия наблизо подходящи природни материали за поддържане на "свежест" у главите- да не миришат. Би трябвало като изхранващ се с дивеч да мога да се справям с подобни неща.[/sblock]

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » пет авг 15, 2008 1:41 am

След като превърза всички желаещи и бе превързан на свой ред, Логан се зае да помага с каруцата: "Ама разбира се господин Грифин. Това е част от задълженията ни все пак. Що се отнасяше до разпределението на благата - аз съм пас, тез нямат нищо което би могло да ми бъде полезно. Е, якето е готино, даже може да му се отреже единия ръкав - така е модерно в Рино - ама щом някой друг го иска, не съм примрял."

Спътниците му вече може би мислеха Логан за откровенно луд - след доста тежкия сблъсък с рейдърите, Логан се бе ухилил дори повече от нормалното, и по нищо не личеше да изглежда и най-малкото притеснен. Нещо повече - непрекъснато се подбъзикваше с това-онова, докато в един момент не съдра една тънка лента парцал от някъде и я уви около главата си. Със зле прикирита усмивка започна да прави сериозни физиономии и да позира като екшън герой от ретро филмите много години преди войната.
След което се закикоти като племенно момиче изпило 2 глътки огнена вода.
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от urut » пет авг 15, 2008 10:46 am

След като приклиучиха с товаренето на каруцата, Марк огледа дали няма опасност рейдъра да се задуши. След като видя торбата с главите каза на Стома:
- Стома мисля, че това наистина е прекалено. Никой не е имал предвид буквално да донесем главите. Смятам че оръжията и живият гад ще бъдат напълно достатъчни да си получим нградата. Тези глави не само, че могат да замиришат но и могат сериозно да оплашат децата и жената на господин Грифин. Нека ги оставим при телата, дано поне да послужат за предупреждение към тази измет.
След като видя че Стома прибира всичката останала плячка добави:
- Ще може ли да взема една от гранатите, и моят дял от 10 милиметровите патрони.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Мнения: 672
Регистриран: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Plovdiv / Sliven

Мнение от Sharky_Dog » съб авг 16, 2008 1:02 am

Грифин поправи каруцата на рейдърите за минути, после всички дружно помогнаха за товаренето. Той и още шокираното семейство, пак поведоха колоната. Франк настояваше да тръгнат отново на път възможно най-скоро и трудно някой би могъл да го убеди в противното. Главите бяха изсушени и прибрани на сигурно за сега. Стома беше натоварен с новите неща, а рейдъра отзад се , вързан и завит и понякога просто ругаеше околните. Не беше обаче толкова досаден, че да дразни много другите и за това остана в каруцата... жив.
***

Пътуваха още ден до Вегас и още 2 до Шейди Сандс. По пътя не се случи нищо необичайно. Спаха отново на смени, но опасности нямаше. Главите взеха да се размирисват и това може би щеше да е проблем за връщането. Трябваше да хранят рейдъра и да го поят, за да не умре по пътя, и сега и още той висеше в каруцата отзад, поругаващ късмета си, бога, героите и други митични създания.
На входа на Шейди Грифин прехвърли всичко на своята каруци, благодари на момчетата, заплати им обещаните 200 на калпак + 50 на човек, за чудесно свършената работа по предпазването им. Другата каруца с брахмата, платнището и стенещия пленник останаха при героите. Грифините вече ги нямаше, а Героите стояха пред портата на Шейди Сандс, пред голямата беленикава ограда, с двамата пазачи отпред.

Голям постер гласеше "Добре дошли в Шейди Сандс. Проституцията, Наркоманията и Робството са забранени на територията на Ново Калифирнийската Република" Героите усетиха, че гада в багажника им може да се окаже спорен багаж, при евентуалното влизане в града....

КРАЙ НА ГЛАВА 1

Заключена

Върни се в “Wasteland's Tales”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост