Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Exalted]Градът от който никой не се завръща

Какво са ролевите игри? Как се играе? Как се играе добре? Как се води добре? Защо се прави така, а не иначе? И какво мислите за... Ето само част от въпросите, които рано или късно сполетяват всеки ролеви фен. Тук е мястото за всякакви ролеви теми, били те обвързани с конкретна система или не.
Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

[Exalted]Градът от който никой не се завръща

Мнение от Azmodael » ср авг 07, 2013 9:55 pm

Историята започва в град Нечара - разположен далеч на изток в подстъпите на вечната гора и граничещ с обитаващите я диви племена. Нечара има богата история за сравнително младо поселище, но е най-известен с прочутата битка между Седми Легион, предвождан от Чимийо Белия и Арцзекската орда предвождана от легендарния обединител Мокуу. И до днес бронзова скулптура на градския площат овековечава този паметен миг, в който призованата от Чимийо мълния слага край на живота на Мокуу, но не и преди копието му да порази смъртоносно спасителят на града.

Нечара е последната важна спирка на баржите на гилдията пристигащи от Нексус и като такава е важен град в рамките на региона на стоте кралства. Града се управлява от съвет на старейшините, в който участват всички председатели на важни гилдии в региона. Самият съвет избира ръководител наречен аутократ, като той не може да бъде член на съвета. Аутократа управлява града с широки правомощия и постът му е с мандат от 4 години. Обикновено съветът назначава аутократа спрямо избраната за следване политика на града и според необходимите качества, като той може да бъде сменен при извънредни обстоятелства с мнозинство от 3/4.

Нечара е град-държава с около 15 000 жители, като повече от 80% от тях са фокусирани в града. Жителите му са сравнително заможни, като фрапиращи разлики в богатството им са рядкост. Заможните жители живеят в каменни къщи и активно участват в политическия живот лобирайки в рамките на своята гилдия. По-бедните слоеве на населението живеят в дървени къщи, за които изобилства дървен материал. Поради близостта на варварските племена всички мъже и много жени умеят да се защитават с някакво хладно оръжие и тренировките в местната милиция са задължителни. По времето на Мокуу града е бил опожарен до крепостната си стена, но от тогава стремителното му разрастване го е изкарало далеч извън границите и. В момента и въпреки усилията на съвета и всички аутократи каменните укрепления са в лошо състояние, вместо тях града разчита на насип и дървена ограда, която поетапно се разширява на всеки няколко години, за да поеме новите жители.

Домашни правила:

[sblock]Houserules - Exalted 2.5 tabletop adventure

Chargen rules

Charms for all exalted types cost 8xp favorite and 10xp unfavorite skill.
Lunar knacks cost 10xp
Lunar castes get 2 Favorite attributes from their caste group and two more from any group (can pick the 3rd one if desired)

A character’s soak is derived from his Strength, not from his Stamina.
A character -0 health boxes are equal to his Stamina

Magical flurries
A character can perform magical flurries with any weapon, but each following attack with a weapon that goes over it’s rate adds an additional -1 Attack and -1DV penalty. A character can mix&match weapon attacks freely if those are from the same category (Melee weapons for melee magical flurries and so on)

Example: A character capable of doing a magical flurry melee attack of 5 attacks...
...Can perform 5 attacks with Rate 5 weapon at standard -1DV penalty
...Can perform 3 attacks with Rate 3 weapon and 2 more attacks with Rate 2 weapon at standard -1DV penalty
...Can perform 5 attacks with Rate 3 weapon, but takes an additional -2DV penalty and -2 Attack penalty due to lack of rate which adds up to -3DV penalty
...Can perform 3 attacks with Rate 2 weapon and 2 attacks with Rate 1 weapon but takes an additional -2DV penalty and -2Attack penalty due to lack of rate which adds up to -3DV penalty

Paired weapons
A character that uses a set of paired weapons increases their defensive value by +1
A character using paired shields gets hit by a boulder and dies instantly. Perfect defenses do not apply.

Unexpected attacks
A character who has an unexpected attack launched at him has his DV reduced by 2 points for each success by which he failed to spot the attack instead of having his DV set to 0. Charms that remove penalties to DV (like Dipping Shallow Defense) do not help here, but surprise negators work as normal.

Clinching
Clinching receives a total overhaul, which can be found below

http://forums.white-wolf.com/default.as ... &m=1359384

Exceptional and perfect equipment
As per the 2.5 errata perfect equipment was considered too good and removed from the system, but it left some gaping holes and decreased diversity.

Instead use the following:

Fine equipment adds one point to a single weapon statistic as normal
Exceptional equipment adds one point to two different weapon statistics
Perfect equipment adds one point to three different weapon statistics (like old exceptional)

Shields
Shields of better qualities do exist for the people able to afford them, but you can not add to their defense rating.

Sorcery

Terrestrial Circe, Celestial Circle and Solar Circle entry charms grant one free sorcery from the core book.[/sblock]

Chargen: [sblock]Воля и Есенция
Стартовата ви Воля е 7. Героите ви са изключително волеви индивиди.
Стартовата ви Есенция е 2. Героите ви тепърва предстои да познаят прозрението и истинската мощ.
Есенцията не се вдига с опит и не може да се променя в character creation.

Атрибути
Physical Attributes: Strength, Dexterity, Stamina
Social Attributes: Charisma, Manipulation, Appearance
Mental Attributes: Perception, Intelligence, Wits
Изберете атрибут, който да е равен на 5.
Изберете атрибут от друга група, който да е равен на 4.
Изберете атрибут от останалата група, който да е равен на 3.
Останалите атрибути са равни на 1.
Разпределете 16 атрибутни точки между тези останали атрибути. Цените са – 1т за 2, 3т за 3, 6т за 4, 10т за 5.

Умения
Отбележете вашите Кастови Умения.
Повишете едно от вашите кастови умения на 5.
Повишете две от вашите Кастови Умения на 3.
Харесайте си 5 Favored умения, в които имате природна даденост, спомени от предишни животи или нещо друго.
Повишете всяко свое Favored умение до 1.
Повишете едно свое Favored умение до 4.
Замислете се за произхода на вашият герой и какви базови умения би имал. Повишете още 3 умения до 2 и още 5 до 1.
Разпределете 22 опит между вашите умения. Цените са – 3т за 1, 2т за 1 до 2, 4 т за 2 до 3, 6т за 3 до 4, 8т за 4 до 5. Кастовите и Favored умения струват 1 по-малко за всяко ниво. Ако ви остане опит от тази стъпка, не се притеснявайте за сега.

Поставете 1 специализация на 4 от вашите кастови или favored умения. Това е по-тясна ситуация, в която работите по-добре. Специализацията дава 1 зар когато е активна. Можете да имате много специализации, но максимум 3 зара активни едновременно.

Backgrounds
3 точки в социални елементи - Allies, Backing, Cult, Influence, Connections, Henchmen
7 точки в каквито и да било елементи
Всички варират между 0 и 10, но са ограничени в диапазона 0-5 за стартови герои.
Бекграундите понякога се хвърлят като умения.
Можете да имате само един бекграунд! Това означава, че общите ви точки Артефакт(и) може да са общо 5, не повече!

Магия
Изберете си 5 кастови и 7 каквито и да било charms.

Finishing Touches
Като за финал, разпределете още 20 опит по героя си, използвайки нормалните правила от стр 274.[/sblock]

Нова бойна маневра:
Interpose (Speed 5; DV -2)

A character can chose to focus on a single opponent and hinder his ability to threaten the character's allies. As long as the enemy is within the character's melee weapon reach he is considered to be taking the Defend Other action against any character that comes under attack from that enemy for the duration of this maneuver. This maneuver does not restrict the movement of the enemy by itself - if said enemy is capable of disengaging from the character (getting out of his melee weapon reach) he can attack without penalty, but should the Interposing character close in on him again he resumes the benefits of the maneuver for the duration.
Чарм ревизии:
Infinite Ability Mastery - намалява наполовина цената на първите X зарчета от ексъленсито, където X е максималния кап по сегашните правила

Panoptic Fusion Discipline - now lasts 1 action
Анима бонус ревизия:
Селестиъл Екзалти:

Всички Селестиъл Екзалти в Тотемик Анима получават бонусите от IAM (брои се за активирано с максимално възможна цена) за всички умения, в които имат поне едно ексъленси.

Терестриъл екзалти:

В Тотемик Анима получават -2 намаление на цените на всички чармове с Elemental Keyword.
Стънт бонуси и моут регенерация:
Стънтовете вече не връщат моутчета, само WP или опит. Вместо това героите възстановяват 4 моутчета в началото на всеки DV рефреш. Тази регенерация е в сила само докато героите се чувстват застрашени от опонентите си.
Последна промяна от Azmodael на вт авг 13, 2013 11:41 am, променено общо 4 пъти.

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: [Exalted]Размирни времена

Мнение от Xelian » ср авг 07, 2013 10:21 pm

На шивачките :P

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Exalted]Размирни времена

Мнение от Yago » ср авг 07, 2013 11:54 pm

Не знам дали знаеш, но Азрецките са по-известни не с физическите, а с психическите и духовните си деформации. Те са глутница бързо размножаващи се психопати които са неспособни да съжителстват мирни дори и понежду си за повече от минута. Ходещо отрицателен стереотип който някой психопат е отприщил на света(и от тази гледна точка, също са достойните за съжаление жертви на нечий абсурден експеримент). Те никога няма да тръгнат да си търсят работа в града, тъй като са неспособни да работят без принуда и заплаха.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Exalted]Размирни времена

Мнение от Azmodael » чет авг 08, 2013 9:14 am

Ами не знаех, но не виждам как това е проблем - сигурен съм, че и те имат своите изключения, а тези неспособни да се бият добре вероятно биха загинали в ордата. Описанията, които аз намерих са цитирам "Wolflike and apelike features", така, че не виждам нищо лошо в това да добавя малко мутации за по-лесно разпознаване.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Exalted]Размирни времена

Мнение от Yago » чет авг 08, 2013 9:31 am

Просто отбелязвам, че имат и други common мутации - параноя и психопатия.
Cliche fantasy ork ряпа да яде пред тях.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Re: [Exalted]Размирни времена

Мнение от Асен » чет авг 08, 2013 6:13 pm

Yago написа:Просто отбелязвам, че имат и други common мутации - параноя и психопатия.
Cliche fantasy ork ряпа да яде пред тях.
А някъде изяснява ли се дали, как и защо имат общество изобщо?
And Jesus said unto them, "And whom do you say that I am?"
"You are the eschatological manifestation of the
ground of our being, the ontological foundation of the context of our very self-hood revealed."
And Jesus said"what?"

Dobrev
Мнения: 3
Регистриран: съб мар 10, 2012 10:53 am
Местоположение: Пловдив

Теребруг и Ганимед

Мнение от Dobrev » нед авг 11, 2013 9:41 am

На брега на Лукшай, морето изхвърли непознат човек със загуба на паметта, но раздиран от сънища за войни, разруха и демони. Полудял и бездомен той едва оцелява в големия град. По цял ден и нощ той проповядва идващия край на света. Въпреки че е отблъскващ, хората започват да се вслушват в думите му. Заформя се култа на Изгряващия Огън, който ще преобрази света в истинското великолепие а странника става негов пророк.
Марая Фокс е наскоро екзалтирал мошеник и решава да се възползва от вярата на хората и да ги използва да завземе властта. Той се промъква сред вярващите под името Ганимед и започва бавно да преобразува култа в тайна организация с него като единствен лидер.
За година и половина проповедите на пророка на Изгряващия Огън започват да заинтригуват властите, а култа се е разраснал дотолкова, че трудно може да остане таен за дълго. Ганимед решава да издигне огромен храм на вярата скрит далеч от драконокръвните. Събира значителни ресурси от поклонниците в подготовка за мащабна експедиция той тръгва по реките в търсене на легенди за стари места на силата. Това го събира с търсача на артефакти Данте, и шантавия му спътник Седем които също търсят изгубена древна катедрала наричана от тях Фактори.

Dobrev
Мнения: 3
Регистриран: съб мар 10, 2012 10:53 am
Местоположение: Пловдив

Историята за града от който никой не се завръща

Мнение от Dobrev » нед авг 11, 2013 10:07 am

Скоро тримата попадат на значителна следа. В едно от речните градчета попадат на история за Града на Несметните Богатства от Който Никой не се Връща Защото Полудява или го Изяждат Демони. Дори намират книга със спомените на единствения оцелял от последната експедиция в търсене на този град. Тя е в лошо състояние но Данте успява да възстанови ключови пасажи описващи организацията, пътуването и самия град.
Експедицията е била преди 30 години и е била съставена от 10 шерпи и 20 стражи. Към изгубения град ги е насочвал странна личност която страняла от останалите и се придвижвали 30 дни в посока югозапад. Вървели са без път и каквито и да е отличителни места, докато в един момент не забелязали блясък над дърветата. Открили града запазен в пълния си блясък от легендите. Но и Чувства на страх, безпомощност обзели цялата експедиция още като в прокълнатото място. В един момент огромните статуи се раздвижили и всички се разбягали в паника. Само ръководителя на охраната успял едва да намери пътя обратно и да се прибере.
Уверени че града съществува и въоръжени с новата информация, тримата екзалти започнаха да кроят планове за мащабна експедиция включваща не само – няколко групи работници, наемнически отряд, саморъчна летяща машина и други важни идеи които благоразумно не споделиха един с друг.

Dobrev
Мнения: 3
Регистриран: съб мар 10, 2012 10:53 am
Местоположение: Пловдив

Re: [Exalted]Градът от който никой не се завръща

Мнение от Dobrev » вт авг 13, 2013 11:58 am

Екзалтите продължиха да обсъждат организацията на експедицията. Решиха началната точка да бъде извора на река Търкала, от където и другите са били тръгнали. За един месец Марая и Данте трябваше да се спуснат по реката и да организират охрана, гидове и работна ръка. А Седем щеше да постой разузнавателния си балон и да ги настигне през джунглата.
За да се осигурят ресурсите и нужната работна ръка за летящата машина те се насочиха към краля на местността. Младия принц бързо бе примамен от възможността да се включи за слава и богатство, но баща му все още имаше тежест над семейните пари и преговаряше умело. Накрая Седем уговори нужните му ресурси и работници. Но в града липсваха част от нужните материали и той реши да отплава заедно с другите екзалти надолу по реката.
Данте бе решил да се свърже с неговият познат, и за да го предразположи като подарък да му занесе умела компаньонка. По реката постоянно пътуваха робски кораби на гилдията и скоро харесаха един с нужната стока.
Марая отказа да плати високата цена искана от търговеца и тримата започнаха да обмислят други варианти за да вземат каквото им трябва. Тук на Седем му се отдаде да спазари целия товар на кораба – сто и кусур роби и договора на охраната им – петнайсет наемници на сините лъвове. Той обеща и на робите свобода ако се присъединят към експедицията.
В този момент Данте реши, че търговеца може да ги предаде и новини за тяхното начинание ще стигнат до гилдията и реши да елиминира проблема. С мощен скок той се добра до търговеца и само бързата намеса на охраната го спаси от острието на екзалта. Марая също се включи в битката но стражите се прегрупираха и уменията му не бяха достатъчни да се справи с тях. Неочаквано Седем се присъедини на помощ на стражите. Това доведе до блясъци на аними, страшни думи и могъщи удари. В крайна сметка Седем бе повален, а всички смъртни избити.

Endrio
Мнения: 1
Регистриран: вт дек 16, 2014 12:59 pm

Re: [Exalted]Градът от който никой не се завръща

Мнение от Endrio » вт дек 16, 2014 1:35 pm

Познавате ли хора, които играят на някоя от Vampire игрите на White Wolf. Търся си група за нея, но досега е без успех :) . В милата ни родина това е доста нишово хоби май :)
You can easily check out our high quality 1Y0-400 - actual tests which prepares you well for C4120-783 - braindumps - study testking. You can also get success in realciis.edu exam with the quality

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: [Exalted]Градът от който никой не се завръща

Мнение от Xelian » пет дек 19, 2014 12:30 pm

Topic resurrection. Освен това мисля че има някъде тема за търсене на играчи и огранизация. И все пак няма да е зле да споменеш за кой град става въпрос.

Отговори

Върни се в “Настолни Ролеви Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост