Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Какво са ролевите игри? Как се играе? Как се играе добре? Как се води добре? Защо се прави така, а не иначе? И какво мислите за... Ето само част от въпросите, които рано или късно сполетяват всеки ролеви фен. Тук е мястото за всякакви ролеви теми, били те обвързани с конкретна система или не.
Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Xelian » пет май 17, 2013 9:27 am

Социалните чармове в Екзалтед са ужасни. Има два вида - Тотално оп които те прекарват през енкоунтъра за 3 секунди което обезсмисля изобщо правенето му от водещия (понеже той знае че имаш този чарм) и тотално безполезни (които обикновено) са прекуизит на другите. Това че ти и твоята група сте намерили някакъв начин да заобиколите тези недомислици не значи че със системата няма проблем и че хората по форумите мрънкат без да има защо.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Yago » пет май 17, 2013 9:56 am

Xelian написа:Социалните чармове в Екзалтед са ужасни. Има два вида - Тотално оп които те прекарват през енкоунтъра за 3 секунди което обезсмисля изобщо правенето му от водещия (понеже той знае че имаш този чарм) и тотално безполезни (които обикновено) са прекуизит на другите.
Понеже последният път отне 2 страници, този път няма да се занимавам с подробности.
Просто не си прав.
Има уж-всемогъщи на теория чармове, които могат да бъдат игнорирани по скимване. Да не говорим, че ако тръгнеш да ги правиш на заслужаваща си цел, вероятно ще се озовеш в ситуаци, в която си изхабил повече енергия от целта си.
Останалото е въпрос на зле написани механики, което е съвсем отделен, и съвсем по-малко въображаем проблем.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Azmodael » пет май 17, 2013 10:03 am

Мисля, че чармовете по-скоро са бинарни. Особено при небесните екзалти има чармове, които ако не се защитиш от тях с (много) WP или перфект моментално те убеждават в нещо. Или ако се защитиш (достъпно за всеки герой с неизхарчен WP) не правят абсолютно нищо. Така, се получава, че социалната битка е свръх "летална"

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Yago » пет май 17, 2013 10:56 am

Azmodael написа:Така, се получава, че социалната битка е свръх "летална"
Само социалната ли?
Цялата системата страдаше от това, че всичко се опира до бинарно цакане, и roll-off в случаите в които механиките съвсем издишаха.
Дори след мъчената с месеци закъснения "2.5" ерата, хората масово хаусрулваха допълнително живот за героите, за да не умират недостойно от случайна стрела(успоредно с герои, които бяха безсмъртни заради новите механики на ератата).

Но квиченето от една определена група винаги е било основно срещу социалните механики и инфраструктурните механики, защото разни типчета не можеха да понесат мисълта, че може да има нещо в играта което да е по-важно от техният фокусиран само на битки персонаж.

В случая не става въпрос за това, че играта като цяло уж ще опитва да цели по-земни по мащаб събития и способности. Нито за това, че ще се опитват да правят не толкова некадърно написани чармове. А за това, че допълнително ще намаляват ефекта на механики, които вече са сравнително неспособни да изпълняват артистичното си описание.
Това че го правят заради квиченето на официалните форуми е само спекулация от моя страна, базирано на това че много други промени са признати като отговор на квичене в официалните форуми.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Azmodael » пет май 17, 2013 11:56 am

Имаше много социални и инфраструктурни механики, които си заслужаваха квиченето. Когато най-добрата защита в социална битка се казва "Switch to combat" значи нещо не е наред. Когато Крафт-а иска 200 опит за да можеш да си направиш Essence Powered отварячка за консерви нещо не е наред. Когато Wyld Cauldron Technique е по-добър от всички крафт чармове за крафтване на неща нещо не е наред.

Екзалтед има нужда да ореже числата, но не и магнитюда на ефекта от чармовете си. Колкото повече вариращи зарчета добавяш и набъбва дайс пуула, толкова повече насърчаваш използването на надцакването с перфекти. За мен Скил+Атрибут+Ексъленси би трябвало да е достатъчно ефективна базова защита срещу повечето ефекти в механиката, на която един екзалт да може да се осланя. В 2.5 беше абсолютно недостатъчен този дайс пуул, за да те защити срещу каквото и да е.

В този ред на мисли харесва ми концепцията за новия комбат енджин. Натрупването на advantage е едновременно буфер, който те предпазва от 1 hit K.O. и възможност да се реализира кинематография - с него можеш да представиш един екзалт който има надмощие над друг чрез разбити стени, хвърчащи тела, поражения по доспехи и прочие. Ако в 2.5 те захвърлят на 20метра това ще е придружено от половината до целия ти хелт бар. Естествено, всичко зависи от механичната реализация.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Yago » пет май 17, 2013 12:11 pm

Azmodael написа:Имаше много социални и инфраструктурни механики, които си заслужаваха квиченето.
Не, нямаше.
Няма да видиш такова квичене в други групи, дори и в дискусиите на системи с далеч по-непрощаващи социални механики.
Ако визираш това, че всички чармове бяха зле написани, и двамата знаем, че не визирах това. Най-малкото никога не е имало квичене срещу лошото писане на механики на официалните форуми. Феновете там обичат отвратителното писане което не разделя механика от артистизъм, и ползва 85 думи където 5 стигат.

Освен това си противоречиш. Хем няма нужда да се реже магнитуда, хем трябва да се отслабват социалните механики.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Azmodael » пет май 17, 2013 1:04 pm

Искам жокери под формата на примери във форумната игра "Какво казва Яго" :)

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Yago » пет май 17, 2013 1:48 pm

Azmodael написа:Искам жокери под формата на примери във форумната игра "Какво казва Яго" :)
Предвид, че знам че ходиш на официалните форуми, мога само да приема че се правиш на интересен. :)
Освен това примери ти споменах горе. Самите твои твърдения са добър пример за необосновано квичене, особено частта където уж не можеш да почнеш със способността да правиш магически чудеса за по сезон работа.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Асен » пет май 17, 2013 2:02 pm

Yago написа:
Асен написа:Социалните чармове са по-слаби
Поредното доказателство, че правилата ще са базирани на квиченето издигащо се от официалните форуми и желанията на хора, според които дори ДнД3 има твърде много социални механики, а не на това как играта работи на практика.
Под по-слаби визирах предимно "необходимо е да създадеш ситуация, за да ги ползваш", което значи, че са по-малко универсални. Ще изчакам да видя реализацията на практика, защото от 1 прочетен превю-чарм не искам да си правя изводи, може да е най-силният или най-слабият в книгата.
За протокола, въпросният чарм използваше бекграунда на опонента и ако въпросният е израснал или присъединил се към група, която има каквито и да е вярвания, които да го карат да е добре настроен към исканията на Екзалта, той, тя, то или ВИАЙНДАКМФКАПРФ (защото съм сигурен, че в Екзалтед 3 рода не им стигат :mrgreen: ) спазва безпрекословно въпросните. Извод, проучвайте с кого говорите, доколкото е възможно, което принципно не е лош съвет :P .

Квиченето е факт, Яго, но дали чармовете реално ще следват исканията на въпросните, е вече една съвсем различна тема. Аз лично чакам момента, когато в игра на Белите Вълци ще има текст в съветите за Водещия "и ако играчите правят нещо неочаквано, което обаче следва да е успешно, оставете ги и помислете до какви неочаквани от тях последствия води това!"
And Jesus said unto them, "And whom do you say that I am?"
"You are the eschatological manifestation of the
ground of our being, the ontological foundation of the context of our very self-hood revealed."
And Jesus said"what?"

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Azmodael » пет май 17, 2013 7:24 pm

Официалния форум следя само за Екзалтед 3 новини, наистина не обръщам особено внимание на останалите теми. А що се отнася до квиченето съм по-склонен да вярвам, че хората виждат, че това което имат не работи, но нямат ясна визия какво трябва да се направи, за да се изчистят проблемите.

А що се отнася до маг. артефакти - за теб явно способността да твориш магически чудеса е достатъчно важна и дефинираща герой, за да струва безбожни количества инвестиран опит. За мен, а както се оказва и за много други хора не е така.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Yago » пет май 17, 2013 7:43 pm

Azmodael написа:безбожни количества инвестиран опит
Ставаш абсурден вече. В смисъл, че не само оплиташ несвързани проблеми, но и твърдиш явно неверни неща.

Но всъщност, способността да вярваш в интелигентността и интегритета на хората от официалните форуми е по-смешна.
Симулатор на официалните форуми.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Ambartanen » пет май 17, 2013 7:51 pm

Аз малко недоразбирам защо има кикстартър за този проект. Има някакви безумни stretch goal-ове от типа 'За още 50 хиляди долара ще създадем букмарки, но само хората платили над $50 ще ги получат' и 'Дизайнерите ни ще получат по 15% бонус на края на проекта.' Други като 'ще допишем sorcery секцията на книгата' просто звучат притеснително.
Azmodael написа:А що се отнася до маг. артефакти - за теб явно способността да твориш магически чудеса е достатъчно важна и дефинираща герой, за да струва безбожни количества инвестиран опит. За мен, а както се оказва и за много други хора не е така.
На мен не ми е проблем да играя инженери по сегашните правила. Да, занаятчийската система е ненужно сложна и глупаво организирана, но е сред по-безопасно счупените части от правилата.

П.П. Не чета официалните им форуми, но тоя генератор яко ме разсмя. Най-доброто засега:
At my table, Demons should never melt Demons. Shut up and take my money!

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Azmodael » пет май 17, 2013 8:59 pm

Моя проблем е с това, че да играеш инженер е много по-ангажиращо отколкото множество други конпцепции и резервира голяма част от ресурсите за създаване на героя ти. И да, тя е безопасно счупена просто защото взима повече отколкото дава.

Сега говоря малко по спомени, но:
Дайспула да направиш артефакт се извежда от: Най-ниското от Декстерити/Персепшън/Интелиджънс + по-ниското от Лор/Крафт (от които трябва да имаш 3 различни крафта преди да стигнеш Artifacts, всеки от които струва по 10 опит) преди изобщо да стигнеш до чарма с който можеш да направиш нещо за по-малко от сезон. Финалния резултат - Daiklave, струва 2 Бекграунд точки при чарген или пребиването на първия срещнат екзалтед опонент.

С по-голяма инвестиция достигаме и до наистина интересните неща - като мащабна инфраструктура и чудесата на първата епоха, но това само доказва, че за да си инженер трябва да хвърлиш много опит в това занимание.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Yago » пет май 17, 2013 9:31 pm

Първо, ще ти потретя че смесваш проблеми. Това че има 100 крафта е отделна тема от това как работят крафт чармовете, крафт чековете и колко ресурси ти трябват за да вадиш един вид артефакти(примерно всички, за които ти стига Craft(Fire)). Инвестицията там е по-малка, от тази която ти трябва за да не умреш нелепо при среща с бойната система.

Второ, не ти трябва по-голяма инвестиция. Ако умствените атрибути са ти поне вторични, и имаш някакъв приоритет в необходимите три умения, можеш да правиш чудеса от първият момент на кампанията. Ако го превърнеш пък в своя основна идея, можеш да почнеш да променяш сетинга и да се превръщаш в най-сериозният нетен износител на "щети в битка" в групата, тъй като всички ще ползват твоите оръжия и далеч по-важно - твоите wondrous items.
Разходите на опит могат да се трупат доста ако решиш наистина да надминеш Тони Старк още от първия момент на кампанията, но е нормално свръх-специализацията да има своя цена. Факта е обаче, че дори стартовият персонаж може да бъде оптимизиран за това да прави power-armour в пещера, с кутия скрап. На 200 опит, ако си строител, трябва вече да си изградил зрелият социализъм под формата на огромни територии пълни с фабрики, градове и стохилядно население което те счита за вожд и учител.

Но ти предлагам, ако искаш да продължим с тази дискусия, да продължим другаде.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Azmodael » пет май 17, 2013 9:50 pm

За средностатистическия потребител проблемът е само един - крафт системата не работи като хората. Просто повечето хора нямат 10 години опит в ролевите игри за да оценят проблемните точки, или пък да оценят, че може би проблема е другаде - примерно, че 4-те перфектни защити които ти трябват срещу Shaping/Poison/Stealth/Crippling ти изяждат опита който би искал да сложиш на инженерство.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Azmodael » пет май 17, 2013 9:53 pm

Що се отнася до кикстартъра според мен не очакваха толкова голям интерес и толкова пари в такива кратки срокове - буквално след 10 мин трябваше да обявят първия стреч гоал. Ще забележиш, че по-късно представените са и по-смислените. Без тази за сорсърито де, така или иначе според мен 50% увеличение ще е от 2 магии на тиер на 3 магии :)

Едит: Не бях видял най-новите цели като писах горното...

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Azmodael » пет май 17, 2013 11:51 pm

Новите екзалти: http://forums.white-wolf.com/default.as ... ts&t=76385
For the moment both me and my group are fairly certain we DO NOT want to use the new exalted types. My personal opinion is that the setting is getting watered down and generalized too much by them, but I am not really interested in a discussion on the matter.

What I am interested is - will we be able to run Ex3.0 as Ex1 and Ex2 - without any additional exalted rampantly running about the setting? I rather liked how Alchemicals were presented - you could ignore them altogether or you could implement them into your normal Exalted setting, or you could play a game centered only on them and Autochtonia.

I'm really hoping that the same can be done about the new exalted which seem to spring up like mushrooms after rainfall...

They're fully 100% canon.

Not putting them in your game is as easy as not putting Sidereals or Lunars in your game.
Ужас...

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Xelian » съб май 18, 2013 10:08 am

Потвърдено ли е съществуването на Инфърналите и Абисълите като концепция? Може би новите екзалти просто заменят тях?

Яго - В началото нямахме никакъв досег с официалните форуми. Или поне аз нямах. И стигнахме до същите проблеми до които са стигнали и те. За мен социалната система не работи. Дори военната работи повече от социалната. Макар и безумно сложна. Когато 1 от 100 играчи няма проблем с това значи разработчиците трябва да се замислят как да го оправят. Пак ти казвам - ти може да си намерил начин да се справиш с него, но си един от малкото.
П.С Наисина бих искал да ми водиш някога Екзалтед за да разбера как точно оправяш всички проблеми на системата които ние имаме

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Yago » съб май 18, 2013 1:21 pm

Xelian написа:За мен социалната система не работи. Дори военната работи повече от социалната.
Две неща:
1)Нищо не работи по-зле от военната система, защото тя просто не работи. Най-мързеливото възможно оправяне - открадвате системата от SIFRP. Което е и начина за работа в Е3.
2)Не съм казвал че социалната система работи добре, а че няма нужда от отслабване.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Azmodael » ср май 22, 2013 12:23 pm

За който не следи форумите - ето тема с обединените (нови) споийлери. Има доста материал.

http://forums.white-wolf.com/default.as ... ts&t=76289

PS: След като точат идеи от DissidiaFinalFantasy - някой да е играл играта, та да сподели какво представлява комбат енджина там?

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от 4uk4ata » пет май 24, 2013 2:42 am

Ако някой му се слуша, http://www.youtube.com/watch?v=QvD3D-WT ... e=youtu.be е запис с разговор между хората, правещи играта.
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Асен » ср май 29, 2013 10:34 am

Yago, I concede, феновете имат идиотски притеснения. Дискусията с "Абисалите са прекалено зли" просто ме разби.
Искрено се надявам, че разработчиците ще ги отсвирят :twisted: !
And Jesus said unto them, "And whom do you say that I am?"
"You are the eschatological manifestation of the
ground of our being, the ontological foundation of the context of our very self-hood revealed."
And Jesus said"what?"

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Yago » ср май 29, 2013 10:57 am

Аз съм вдигнал ръце от феновете отдавна:

Хора които се опитват да се правят на много просветени и либерални като същевременно с това:
1)Благодарят на авторите за иконичния им персонаж. Който уж е представител на мургав, забраден народ, но ходи гологлав и е бял като каолин. И хвалят премахването на досадните чуждоземски привички.
2)Съдят за женски персонажи в книгите по облеклото, не по възможностите им.

С други думи, лицемерие от висш тип.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Azmodael » ср май 29, 2013 5:18 pm

Адаш, при все, че аудиторията е ексклузивно от мъжки пол не разбирам защо критикуваш чейнмейл бикините :)

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Yago » ср май 29, 2013 5:27 pm

Azmodael написа:Адаш, при все, че аудиторията е ексклузивно от мъжки пол не разбирам защо критикуваш чейнмейл бикините :)
Провал в опита за четене от твоя страна.
Пробвай пак.

един -всъщност недей, може да ти е отвъд възможностите.
Ще го обясня в излишно много думи:

1)Имаме група хора, които протестират разни неща, защото е на мода в момента. Те са хора, които се имат за много напредничави. Протестират срещу леко облечени жени, протестират срещу третирането на жени в художествени произведения, протестират срещу красиви жени, протестират срещу какво ли не. Борят се за каузата на феминизма, борят се против расизма, изобщо стараят се да правят впечатление на примерни скаути.
Дотук ясно ли е?

2)Същата група хора, описана по-горе, съди за женски персонажи в книгите на базата на стойността им като сексуален обект. Нещо, което нормално осъждат.

3)Същата група хора игнорира факта, че много от културите в този сетинг са южни, примитивни, бедни или базирани на не-Европейски култури, когато протестира облеклото. Всичко трябва да е според техните разбирания.

4)Същата група хора се радва, когато има разсъблечени мъже.

5)Същата група от уж "анти-расисти" се радва на новите иконични персонажи, без никой да обърне внимание на това колко расово еднотипни и бели са.

6)Същата група от уж "анти-расисти" се радва, че разни "излишно екзотични" култури са направени по-приемливи, т.е. поамериканчени.

Възмущавама се на лицемерието на "феновете", не друго.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Azmodael » ср май 29, 2013 6:05 pm

"Феновете" е голяма маса хора обединени около идеята, че Екзалтед е страхотен сетинг. От там на татък всеки индивид е сам за себе си - а хората обикновено недоволстват от нещо, което не харесват. И тъй като "феновете" е укропнена група следва, че ако разглеждаш постовете им като написани от един източник е напълно нормално да срещнеш лицемерия и противоречия.

А иначе наистина се издъних в четенето ;)

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Yago » ср май 29, 2013 6:19 pm

Azmodael написа:И тъй като "феновете" е укропнена група следва, че ако разглеждаш постовете им като написани от един източник е напълно нормално да срещнеш лицемерия и противоречия.
Виж сега, хората си имат имена като пишат неща във форуми. Което ти позволява да следиш какво твърдят понякога. А и щом са толкова голяма и разнолика група, човек би очаквал да види сериозни разногласия.
Не, сегашните фенове са си доста монолитни.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Асен » ср май 29, 2013 8:22 pm

Yago написа:Аз съм вдигнал ръце от феновете отдавна:

Хора които се опитват да се правят на много просветени и либерални като същевременно с това:
1)Благодарят на авторите за иконичния им персонаж. Който уж е представител на мургав, забраден народ, но ходи гологлав и е бял като каолин. И хвалят премахването на досадните чуждоземски привички.
2)Съдят за женски персонажи в книгите по облеклото, не по възможностите им.

С други думи, лицемерие от висш тип.
За съжаление, това всъщност е много добро резюме, включително частта с лицемерието. Само за "привичките" се надявам, че използваш хипербола, а не говориш за нещо, което аз съм пропуснал да прочета последните 3 дни...
Да отбележа, за женските персонажи мога да разбера поне донякъде. "Изглежда като фетиш-косплейрка, а не като майстор на бойни изкуства в броня" е валидно оплакване. И вероятно говори нещо за art director-а и какво въпросният мисли за вкуса на публиката си.
А предвид, че публиката са те, напълно основателно е да се оплакват, ако някой мисли лиши неща за тях, макар че не това е мотивът, който посочват :mrgreen: .


И предвид, че темата е за кикстартъра, а не за феновете, да ги оставим настрана, ето ви малко превюта по механиките да коментирате, вече и с Абисали :twisted: !
Блестящ Възхождащ Кикстартър Превю Метод
[sblock1=Sorcery of the Martial Arts Lotus Dance]Some EXtra Spoilers:

Here are a few extra spoilers that were released last night in the Comments section that some of you may have missed. From John:

Sorcery spoiler: I am looking into a Sorcery/Craft synergy that allows you to incorporate spells into the artifacts you build. For example, you might build a suit of armor with a series of Evocations that allow it to generate a burning aura and the tendrils of the magma kraken, allowing you to move and attack using its great, burning arms.

Martial Arts spoiler: Over the last year, people have repeatedly asked for clarification on seemingly contradictory statements. You have learned that Brawl will return in EX3, but that the Ability spread is staying the same. Both true facts, but a bit confusing. Noting that this is still content under construction and subject to change, here is the explanation: In EX3, your Martial Arts score will denote your aptitude with a select number of Martial Arts styles. It will also cover, separately, a character's ability to use instinctual mastery of improvised violence with no tradition or technical structure, otherwise known as Brawl. Brawl Charms are separate from Martial Arts Charms and will not combine with them unless explicitly stated.

Characters using Brawl as well as actual Martial Arts styles may require specific, beneficial merits. Characters using Brawl are thought to have a Brawl rating; characters using martial arts are thought to have a Martial Arts rating: for example, the preying mantis has a Martial Arts rating, while the Tyrant Lizard uses Brawl.

Further Martial Arts styles are attached to Archery, Melee, and Thrown, with some styles requiring a combined (Combat Ability) + Martial Arts, while others are completely exclusive to their own Ability.

Lastly, Martial Arts Charms and Techniques (yes, a new kind of Martial Art mechanic) will not cost experience points, but will rather require you to accrue Style Points. The special methods for accumulating Style Points will be thoroughly detailed in the EX3 core.[/sblock1]
[sblock1=Tyrant Lizard Stats Prana]This was released in the Comments section last night for those of you who missed it:

The following stat blocks have been redacted to obscure sensitive technical details of the system. Brackets represent obscured mechanics. Ability descriptions constitute production notes, not final copy. As always, this material is in preview form and subject to change.

Tyrant Lizard

Base Initiative: 4
Join Battle: 8 dice
Bite: 8 dice, 17L (Strength 10 + Terrible Jaws +7L). [May be used in either attack mode.]
Tail Lash: 8 dice, 14B (Strength 10 + Tail Lash +4B). [May be used in either attack mode.] Inflicts knockdown upon inflicting more than (target’s Stamina) damage. When directed at a character protected by Defend Other, attack is applied to defender as well as the initial target.
Special Attacks:
Stomp: 7 dice, [decisive attack] only. +10 raw damage against prone targets. [Can become a chain attack with Tail Lash under a certain condition.]
Ferocious Bite: 7 dice + 3 automatic successes, [decisive attack] only. + 10 raw damage. The tyrant lizard’s [combat momentum is reduced by this attack regardless of success]. He may not use it again until his [combat momentum] is 6+.
Mighty Roar: The tyrant lizard roars, asserting his authority, automatically dropping the damage of all [decisive attacks] against him by 2, and gaining 2 [combat momentum] for each weakened attack. Attacks from Battle Groups automatically fail for the rest of the turn, also granting 2 [combat momentum]. Effect persists for two combat rounds. Mighty Roar can only be reset by a 2 point stunt in which the tyrant lizard causes destruction, terror, or injury.
Defense: Parry 3, Dodge 2
Soak: 8L/13B
Health: -0x4/-1x4/-2x3/-4x2/Incap. Tyrant Lizard attempts to flee upon suffering 9 damage, unless cornered or fighting to protect its young.
Willpower: 7
Merits: Incredible Might: Tyrant Lizard can easily hoist 10+ tons with its jaws.
Relentless Tyrant Lizard’s Pursuit: The tyrant lizard’s sense of smell is so advanced it can make Survival-based tracking rolls to pick up the scent of a target anywhere under the influence of the nearest Elemental Pole.

Notes: Tyrant lizards can never choose to attack their original target when that target is the beneficiary of Defend Other. Tyrant Lizard only fails Valor checks against supernatural fear-induction.[/sblock1]
[sblock1=Flawless Abyssals Charms Kata]Welcome to the EX3 Kickstarter preview of the Abyssals. The following document contains a look into the future, a glimpse into the Year in Black, where the halls of old legends grow cold, the wind howls and the skies grow ashen; where dust is the wages of dreams, and death is the one true god. What you are about to read may thrill, anger, or amuse you. While experiencing this cornucopia of emotion that no doubt reminds you of what it means to be alive, do not forget that the following document has been written in production voice, not setting voice, and that everything herein is subject to change. Welcome to the other side. Welcome to DIE!

Overview
The Abyssal Exalted are the cult heroes and deathknight champions of the Underworld. They are the Solars cast down by the knives of the Usurpation. Now they have risen from the abyss, where they heard the Whispers of the Neverborn and gained insight into the occult mysteries and ancient secrets of the hallowed grave. But only through a taxonomy of death’s strange and alien laws may Creation be enlightened enough to be worthy of what life it has left. Heralds, champions, poets, philosophers and lovers of death, the dark Lawgivers have been raised up by the Deathlords, and have been made their deathknights, so that they might venture forth into Creation and conquer what is theirs by right.

No More Mirrors
In Third Edition, the Mirror Keyword is no more. Mechanically identical Charms still exist between the Solar and Abyssal Charm set, but Abyssal Charms build toward apex Charms that reflect the Deathlords. Some Deathlord influence even extends to base and body Charms.

Why continue to base them on Solars?
The dark Solar concept captivated the imagination of the audience from day one. The thematic weight the Abyssals get from being deathly Solars impels them toward being the setting’s most iconic villains and anti-heroes. Something about the idea of the hero’s dark half that is uncanny, almost ineffable...and the inverted Solar castes are just too amazing to throw away.
However, many would agree that the Abyssal’s mechanical design has been troubled since day one. What Abyssals are has sadly fallen short of the promise of what Abyssals might be. Through second edition in particular, they felt superfluous due to sharing too many Charms with the Solars, or downright inferior due to the limitations of their Charms. The overbearing Resonance mechanic and monofocused Charm set didn’t help either; these elements pigeonholed Abyssals into being one kind of character (a raving murderer) expressed in all 25 abilities, and then stepped in and overruled the character for being anything else. This attempt to differentiate Abyssals from Solars only led to the Abyssals falling in the estimation of the audience. Further, it led many to believe it would be better to just erase the connection between Solars and Abyssals and start over.
However, I want to follow the intentions that went behind the making of the Abyssals and fully realize those intentions, making good on the unspoken promise of long ago. I want to give the players their dark Solars: glorious and deathly champions rocking Solar arete and wielding all the powers of the grave.
To do that, I need to preserve continuity between Abyssal and Solar Charms. Ergo, the Abyssals are built on a base of Charms identical to many in the Solar set. This establishes them as Solars. The harder part has always been establishing them as something else.
The solution involved looking at the Solar Charm set and comparing it to the Abyssal Charm set. Rather than just looking at any one Charm mechanic or flawed Mirror, the investigation required that I look at the whole design. I then realized that the expectation that Abyssals would be a good idea because the Solars were a good idea was flawed. This is because of how the Charms in the Solar trees apex, and moreover, what the entire Solar set is depicting.
The Solar Charm set is a depiction of the Unconquered Sun. Solars do not use his Charms, but the epic heroism the Charms describe are a metaphor for the Sun in all his greatness. The Solars are likened to the avatars of his might and glory. The Charm set, through its apexes (and Charms like Eye of the Unconquered Sun), expresses clues about the greatest, most powerful god in the setting. By advancing through this Charm set, the players have the experience of claiming some part of the Unconquered Sun’s might and legend for themselves, making his power their own. This is the essential truth of Exalted, especially the Solar Exalted. What does it feel like to be awarded a sliver of the Unconquered Sun’s power, which then grows and enables your own epic greatness? It feels exactly like moving through the Solar Charm set.
But this did not work for the Abyssals, because they do not pursue the same paths of arete that Solars do. Essentially, by imbuing them with death, the original writing substituted the real, valid experience of the Solar Charm set and its exploration of the mystery of the character of the Unconquered Sun, with a far more mysterious, inexpressible exploration of death that ultimately left Abyssals without an icon to approach, or a summit to climb. Without a source to make them equal to an Exalt who was approaching an Unconquered Sun-like state, the Abyssals languished. When they were pushed in spite of this, and Oblivion was made ascendant over all, the implications were dire. In a game where myth and legend supersede the inevitability of death, players rejected the heavy-handed injection of Oblivion as a major player, to the reduction of the Unconquered Sun, the Incarnae, their Chosen, et al.
In EX3, the Charms of the Abyssals apex with the Deathlords. The “ultimate apex of death” and “Oblivion” were not equal in the design to Solars and the Unconquered Sun. Nobody believed it. But everyone can believe in the Deathlords.

Making the Deathlords new
If Solars are Sun incarnate, then the Deathlords are like death incarnate, aspects and avatars of death driven by their once-connection to the Most High, endowed by the Neverborn with new purpose. And while no single Deathlord could stand equal to the Unconquered Sun, what about all thirteen of them? The Deathlords collectively provide a much more appealing trajectory for the Abyssals to follow, essentially forming a body of gothic horror iconicism to graft onto the Abyssals’ borrowed Solar arete.
But doing this required reworking the Deathlords. They needed to be more interesting, inviting, exciting characters without overwhelming the Abyssals with their very presence. Similarly, the nature of the Deathlord/Abyssal relationship has been changed to master/apprentice, rather than master/slave. The Deathlords have created the Abyssals in their own image. As fallen Solars, these cranky old superghosts have quite a bit to say on the subject of building Realms... and watching them die.
Abyssals can be both allies of the Deathlords, or solo acts who turn their back on the offers of tutelage, of lands and titles in the Underworld, and of artifacts of legendary power. They can even be renegades, fighting against the goals of the Deathlords or even the ancient dreaming Neverborn.

Sample revamped Deathlord notes: The Bishop of the Chalcedony Thurible
His cult follows a doctrine of escape from the cycle, the idea of letting go to escape the suffering of existence. His cults lie to people, tricking them into leaping into Oblivion. He is a vile, perverse creature who hates the condition of his own existence. He flays himself but he cannot die. He tortures himself but cannot lessen the wicked blasphemy of what he is. Once, he tried to use martial arts to temper himself and repress his monstrosity, but it didn’t work and it made the obscenity he finds intolerable that much worse. Yet he believes none can reach the spiritual perfection only he can embody, so they can only hope to aspire to join with him. Once he has eaten all of their souls, he will become a vessel, carrying them all into Oblivion. It is this vanity—that he is their savior— that keeps him from just leaping into Oblivion himself.
The Charms he lends to the Abyssals might include: dark evangelism, infecting people’s Intimacies and Virtues, cult-forming Leadership actions, magically binding suicide pacts, brainwashing torture, and blood-drinking/soul-eating/cannibalism.

Does he still have like seven wangs?
God dammit people, focus! (Yes.)

Charm paradigm of the Abyssal Exalted
Months ago, I posted an example of an Abyssal Charm cas- cade based on the First and Forsaken Lion, demonstrating the way Solar-based Charms intertwine with all new Deathlord- based apexes to make the EX3 Abyssal Charm set:
Ghost Armor Prana
Glorious Solar Plate analog; summons a wraith of smoke and iron that forms into a suit of haunted armor. This armor can form over mundane armor, subsuming it. It can also possess mystical armor, so long as it is made of soulsteel or is deathly in nature. Armor provides defensive bonus and fanged faces in the armor can attempt to disarm weapons that strike the armor or damage unarmed attackers.
*Shadow Torment Chains
The deathknight’s anima flares into multiple bands of py- reflame, resolving into phantom chains that orbit the Abys- sal and react to her commands. Chains increase attack range and allow for several actions at range, such as grappling, lift- ing, pulling, and retrieving fallen weaponry.
**Dark Headsman’s Guillotine
Death’s champion summons a soulsteel guillotine to behead a victim caught in his Shadow Torment Chains.
***Iron Maiden’s Kiss
The deathknight wrenches his chains of torment, ripping two halves of a terrible suit of armor across the Shroud. This wicked, phantasmal armor is lined with heavy spikes, and attempts to slam shut around a victim. The grisly armored corpses created by this Charm can be knighted by the Abyssal and welcomed into battle at her side.
*Howling Armor Horror (Upgrades Ghost Armor Prana): The Abyssal can pay to cause the armor’s faces to bubble and emerge, howling and glowing with ghostflame, increasing the power of her Threaten actions. Armor whispers warnings to the deathknight, reducing the effectiveness of surprise attacks. A 2xp upgrade allows her armor’s howl to unseat earthly forces and send cracks through the Shroud. When she is in or near shadowlands or places of death, her armor’s howling causes earthquakes that terrify wildlife, send military units into rout, and cause movement penalties to her opponents.
*Ravenous Blood Mist: When the Abyssal is injured, her Ghost Armor exults, feeding on her pain and drinking her blood. With a single violent thought, the Abyssal can expel her blood in a fine mist from the faces in her haunted armor. Doing this when she is uninjured costs her lethal health levels. Her blood is full of razors, attacking on its own turn. For 2xp, death’s Lawgiver may purchase an upgrade; when her attack falls on the same instant as her blood mist, she may pay 2 motes to enhance her attack with a blood razor burst. Doing so cancels her blood mist effect.

Now, exclusive to Kickstarter backers, I give you the “succubus arts” inspired by the Lover Clad in the Raiment of Tears:
Addictive Kiss
The Exalt creates an Intimacy on her target through intimate contact. The victim forms an addiction that forces him to maintain the Intimacy. Lowers the target’s Resolve against the Abyssal or her spectral agents by 1, increasing by 1 every time (victim’s Willpower) days pass without him making contact with the deathknight. This cannot reduce his Resolve by more than -3.
Possessive Heart Vigil
The Abyssal can block intimacies which contradict the one created by Addictive Kiss.
Soul-Feeding Fascination
The Lover’s apprentice can drain her victims through sexual intercourse. The deathknight may choose a resource to sap from her victim: draining willpower also prevents the target from using willpower at his next Decision Point; sapping health boxes temporarily adds to the Abyssal’s health track, while reducing her victim’s—victim also suffers a penalty on rolls to resist illness or derangement. The Abyssal can also tap her target’s motes, temporarily lowering their permanent Essence by 1.
Breath of Possession
The Exalt breathes Essence into a lover she has eaten with Soul-Feeding Fascination, placing (Essence) social triggers into her victim. Triggers make the victim behave in a predefined way, when encountered. The first time in a scene this happens, the Abyssal may ride her victim’s senses for the rest of the scene.
Frozen Watchfire Embrace
Sometimes the Lover’s apprentice has nothing but time on her hands. Other times, she is simply tired of playing with her toys. This Charm allows the Abyssal to conjure lascivious specters from the echoes of the void, to set upon a paramour she has inflicted with Soul-Feeding Fascination. These wraiths will attempt to ravish her target while taking the form of the Abyssal or past acquaintances of the target, sapping the victim as per the rules of Soul-Feeding Fascination.
Carnal Shadow Resurrection
When the Exalt has completely drained a target’s health by use of Soul-Feeding Fascination, she can trigger this Charm to turn her victim into a creature of darkness that must pursue sexual gratification in order to survive.
Lover’s Sigh
The Abyssal can make a long-distance seduction roll against a target she has infected with Addictive Kiss. If successful, her target can intuit her location and will pursue her.
Heart Enslaving Whispers
The Lover’s apprentice can use Lover’s Sigh to cast a wide net over an area. Instead of targeting a paramour, however, this Charm targets any suitable character, dictated by the Abyssal’s needs. This can include animals.
Irresistible Seduction Style
The Abyssal may attempt seduction without an Intimacy; she is treated as if the target has an Intimacy one level greater than he actually does.
Incorruptible Beauty
The Exalt is pristine even when covered in webs and corpse mold. The Exalt can suffer no Appearance penalties that are not the result of Charms or magic that directly affect her Appearance.
Elegant Corpse Conciliation
The Abyssal’s appearance may be marred by grave dirt and fresh blood, but so long as she is applying Charisma or Appearance to charm her subjects, such details cannot negatively impact her present interaction.
Black Rose Blooming
The Lover’s apprentice may temporarily increase her Appearance by 1, even if this increases her rating past 5. However, doing so causes lustful phantoms to coalesce in the nearest darkness surrounding her premises and attempt to gain entrance.[/sblock1]
[sblock1=Intent Behind Abyssals Charm Searing Controversy Tao]But before we get to our usual Milestones breakdown, we need to address the concerns that the Abyssals Preview raised after we posted it. We're extremely sorry that the intent of the Charms was not clear and that the descriptions did not convey the powers to such an extent as to make readers upset. The Lover Clad in the Raiment of Tears's Charms were written as they were to emulate the truly evil actions she is capable of, but it is clear from the comments here and across the internet that we were not clear in exactly what those evils were. After reading through them with the concerns of others as our guide, as opposed to our intentions, we can see how some folks were appalled at what was presented. Rest assured that we are listening to ALL of the feedback and are adjusting the text to create the interpretation of the Charms that we did intend. In the spirit of further clarification, I give you this message from the Devs:

As it turns out, concept thumbnails don't communicate as much detail as full Charm writeups, and some people wanted clarification on the style and intent of a couple of the Charm ideas in the recent Abyssals preview. Without further ado, we're happy to clarify the idea behind those Charms here:

Frozen Watchfire Embrace

Frozen Watchfire Embrace lets an Abyssal manage multiple lovers at once, while maintaining her parasitism, and also causing them to boil with lust for her. Those apparitions are not for rape. They are for haunting, and seduction. They will be insistent, terrifying, and seductive, but ultimately only the dark lusts and passions of the target will allow these phantoms to do what their master has bid. They take the deathknight's paramour down the road to damnation. By giving in, said lover knows they are giving in to something dark and terrible, yet incredibly desirable. There's no force involved, only haunting seduction.

Black Rose Blooming

You shroud yourself in the unearthly perfection of the grave, achieving a beauty beyond the ken of the mortal world. Pale figures and moaning shadows, ephemera drawn from the Underworld by your deathly allure, rustle at the eaves, blow past the windows, and press their hands and lips to the doors of your abode, whispering your name, whispering for someone to let them in.

On the road at night, a lone traveler might find herself meeting a rider with skin like white orchids and a perfect symmetry of form and figure. He seems a romantic icon from another world, and as he asks her name, restless shades flit through the trees, creep into the road, and touch his legs and his horse with aching, possessive awe. He brushes them aside as he helps the traveler onto the back of his horse and takes off into the night, the phantoms riding in his wake, not quite daring to call out his forbidden, forsaken name. Neither woman nor rider are seen again, not in that region.

Abyssal tone

Exalted doesn't tend to pull punches when describing ugly things in its setting, or to sugar-coat the excesses, vices, or atrocities of its heroes. This makes striking an appropriate tone when talking about the specifically awful parts of the game—such as a monster like the Lover Clad in the Raiment of Tears—a careful balancing act. To be clear, the Abyssal Exalted and their Deathlord creators delve into some very dark themes at times, but to be equally clear, Exalted is supposed to be fun to play. We appreciate and are considering the great feedback we've gotten as a result of the latest preview.[/sblock1]
Това е единственото, което не харесвам на Кикстартър. Кофти ми е да гледам, как някой се извинява за взети решения, които всъщност имат смисъл. От друга страна, към 500 000 зависят от феновете, и все още не са платени, което разбира се няма нищо общо с горните обяснения в последния статблок :D .
[sblock1=Social System Preview Lore]Social System

Exalted Third Edition does not feature a social combat system. Instead it uses social influence mechanics, with a focus on character interaction, understanding the motives of other characters, and gaining trust or using appropriate leverage to influence others.
Exalted Third Edition characters do not have Motivations. Instead, Intimacies have been expanded to be much broader and more nuanced tools for fleshing out characters.
Intimacies may be “ties” or “principles.” A tie is an Intimacy describing the character’s feelings toward a person or place, such as “I love Prince Diamond” or “I hate the Mask of Winters.” A principle may be any concept that is important to the character, such as “I cannot abide cruelty,” “My word is my bond,” or “I don’t care what I have to do to keep my homeland safe.”
Intimacies vary in intensity, and may be Minor, Major, or Defining.
Social influence actions may attempt to modify a character’s Intimacies, or may attempt to convince characters to do things you want them to do. Intimacies are key to the success, failure, and possibility of such actions being attempted at all.
Social influence actions may be used during combat.

Storyteller Characters

Exalted Third Edition presents two options for making NPCs: the traditional way (presenting NPCs as fully-realized characters with traits as robust as a player character), or as Quick Characters (QCs). Our intent is that characters you do not expect to play a major role in the story should be represented as QCs, while important, recurring NPCs be given full stats, but Storytellers are free to use QCs as heavily or as little as they like.
Quick Characters have greatly abstracted traits. Rather than a full listing of Attributes and Abilities, a Sijanese investigator might have only a few simple traits such as “Search for evidence (7 dice)” and “Question suspects (6 dice).” An easy guide is provided for constructing QCs, allowing Storytellers to simply eyeball the desired level of competence for a QC and plug in appropriate numbers in a few minutes.

Equipment

Weapon traits have been greatly simplified. Each mundane weapon is now a Light, Medium, or Heavy weapon, with weapon nuance provided by tags.[/sblock1]

[sblock1=Fame in Infernal Notoriety Prana]Why the changes?
In Exalted Second Edition, many additions to the game made it less about the Exalted and more about playing giant monsters, animals, aliens or robots, with these concepts replac-ing the traditional Exalted as the focus of the game. In EX3, the focus is back on the Exalted. The Infernals hard-back will explore what it means to be Infernal Exalted. It will include transhumanism, alien otherness, and monstrosity, but all of this will be carried by a core of mortal heroes raised up by their own power and philosophy, thus upholding the main tenet of Exalted—that your character is central to the narrative, the hero, champion and singular force who can make her / his mark on the world.

Oh My Fap, Tell ME about their charms!
I’m glad you asked. Infernals are born from a marriage of Yozi and Solar Essence, and their power bears the features of both
parents.
In EX3, the Green Sun Princes are Ability-based Exalts much like Solars, channeling power through intense skill and mastery. But where Solar Charms are a reductive lesson on the purity of perfect form, Infernal Charms break apart into blas-phemous displays of Hell’s magnanimous glory. The Yozis are more occluded in this design—Infernals are not actually us-ing their Charms—but their powers are there, swimming in the margins and forming the apexes. As an Infernal uses Brawl to tap his rage, the glowering, wounded wrath of Malfeas erupts to the surface in a holocaust of green flames. As a wicked hellborn temptress stalks in the night, her mastery of Stealth makes her at one with the Silent Wind, capable of silence, invisibility, and a breathing anima of razor wind.
Here is a glimpse at our production notes for the Infernal Stealth tree. Names are just placeholders.

Voiceless Aura Method
The Infernal’s anima becomes a curtain of wind that swal-lows sound. Enhances Stealth rolls and defeats any Stealth de-tection based entirely on hearing.
→Wind Cloak Vanish
The Infernal pulls a dense ribbon of wind around herself and vanishes. Character achieves visual Stealth and reduces her pen-alty to remain hidden while moving by one die (from -3 to -2).
→Drifting Trauma Gale
The Infernal becomes the Silent Wind, and cannot be de-tected by sight, sound, or scent. She is also blind while moving in this form. If she encounters any living being of more conse-quence than a small animal or insect, the Charm’s effect ends and she reflexively launches an attack against that target.
→World-Shedding Asana
The Infernal closes her eyes and forces her will outward, shut-ting out all sound and motion. All affected targets are forced into Stealth and temporarily forget what they were just doing.
Blood-Scenting Cyclone
Whenever a target leaves Stealth within the Exalt’s range, she gains an attack or a clash attack against them.
→Moment-Murdering Assignation
The Infernal savors the inevitable defeat of her cowering prey. Every turn her target remains in Stealth reduces his [com-bat momentum] by 1.
→Ravenous Whirlwind Prana
The Exalt gains a damage bonus on an attack that breaks Stealth.
→Crimson Razor Wind
The Exalt’s anima becomes a compact hurricane of crimson wind that can slice through granite. The Infernal may channel this wind into her attacks, suffusing her strikes with a crimson wind slash that does additional damage to her targets. People slain and objects destroyed by this attack are erased utterly from memory.

shintais: hOw they will wOrk:
Similar to the previous edition, shintais are blasphemous manifestations of Yozi might. Each Charm in the Infernal set
will contain an occult detail attached to the end of the Charm that represents spiritual or physical growth in the Infernal’s
being. Once she has collected a number of specific, matching elements (by learning Infernal Charms) she will be capable of
manifesting a shintai. Shintais are terrible forms of dark power that transform the Infernal into a monster and lend her great
power. As the Infernal collects more and more pieces of shintais from mastery of her Charm set, the player can use them to build
more complex and powerful custom shintais using a point-build system.
Each shintai will feature a number of signature powers it can unleash. When an Infernal invokes a shintai, she changes into its form, gaining a new health track (and potentially, a new mote pool). Losses from her health track (and mote pool) do not carry over when her shintai ends. Shintais offer the Infernal a number of powerful, variable options for dealing with threats that bring exceptional expansion to the normal functions of her Charm set. However, shintais suffer a few limitations: many natural Infernal Charms do not work while the Infernal is in shintai. Meanwhile, some shintais may dissolve after a certain period of time, reverting the Infernal to her true, more vulner-able form. All shintais are automatically released when their health track is depleted completely, returning the Exalt to her true form. Players will be able to build custom shintais by mix-ing and matching powers unique to various shintais. They will also gain access to shintais which are avatars of the Yozis, such as Glasiphane, the Eye of the Mind, a shining woman nested in a spiral of ten thousand winged cobras, each of their eyes shin-ing with a soft crystal flame.
In addition, shintais form a gateway to Charms and mutations the Infernal can access in her regular form. An Infernal who can transform into Glasiphane has access to a mutation that grows a tumor in her brain that allows her to learn the Charm Mind Hand Manipulation.[/sblock1]
And Jesus said unto them, "And whom do you say that I am?"
"You are the eschatological manifestation of the
ground of our being, the ontological foundation of the context of our very self-hood revealed."
And Jesus said"what?"

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Асен » чет май 30, 2013 10:10 am

Днес има превю и за едни вече обявени нови екзалти-Черноземите. Но като гледам масовите коментари по досегашните превюта, може да изчака ;).
Аз също не съм ги чел още :mrgreen: .
And Jesus said unto them, "And whom do you say that I am?"
"You are the eschatological manifestation of the
ground of our being, the ontological foundation of the context of our very self-hood revealed."
And Jesus said"what?"

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: [Exalted 3.0]Кикстартър стартиран

Мнение от Xelian » чет май 30, 2013 5:10 pm

С този дайс пул тайрънт лизарда отново не е никаква заплаха за нито един Екзалт ако защитите останат такива каквито са. Не знам какъв е този комбат моментум обаче.

Отговори

Върни се в “Настолни Ролеви Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост