Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Какво са ролевите игри? Как се играе? Как се играе добре? Как се води добре? Защо се прави така, а не иначе? И какво мислите за... Ето само част от въпросите, които рано или късно сполетяват всеки ролеви фен. Тук е мястото за всякакви ролеви теми, били те обвързани с конкретна система или не.
MYTHIC
Мнения: 3
Регистриран: пон дек 27, 2010 8:59 pm

Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от MYTHIC » пон яну 09, 2012 10:38 pm


Потребителски аватар
Ways
Мнения: 3000
Регистриран: чет яну 24, 2002 6:51 pm

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Ways » вт яну 10, 2012 12:28 am

Some usernames are greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, omfggg!!!!!!!!!!1111

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8801
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от CONAN » вт яну 10, 2012 9:02 am

Ще очаквам с интерес петата ревизия. Току виж успеят да ме върнат към продукта им, след като ме отказаха с 4е :D
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от CTAHuMuP » вт яну 10, 2012 10:15 am

CONAN написа:Току виж успеят да ме върнат към продукта им, след като ме отказаха с 4е :D
Слабо.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Ways
Мнения: 3000
Регистриран: чет яну 24, 2002 6:51 pm

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Ways » вт яну 10, 2012 11:02 am

Всъщност, аз четох това - https://www.nytimes.com/2012/01/10/arts ... input.html

Jager
Мнения: 239
Регистриран: пон юли 10, 2006 5:10 pm
Местоположение: Варна

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Jager » вт яну 10, 2012 11:42 am

CONAN написа:Ще очаквам с интерес петата ревизия. Току виж успеят да ме върнат към продукта им, след като ме отказаха с 4е :D
+1 :oops:

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Cor Angar » вт яну 10, 2012 6:11 pm

Сега е момента Ян да им прати проектите си :)

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8801
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от CONAN » вт яну 10, 2012 6:12 pm

:lol:
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Yago » чет яну 12, 2012 8:54 am

CONAN написа:Ще очаквам с интерес петата ревизия. Току виж успеят да ме върнат към продукта им, след като ме отказаха с 4е :D
5e се прави от Монте Кук.

Очаквай комбинация на слабите страни от 3.0 и Essentials.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8801
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от CONAN » чет яну 12, 2012 11:38 am

Това звучи по-ужасно от 4е!
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

FireDeath
Мнения: 975
Регистриран: вт дек 25, 2001 10:41 pm
Контакти:

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от FireDeath » пон яну 16, 2012 6:48 pm

:pee:

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 1268
Регистриран: вт апр 08, 2008 10:05 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от lowstef » вт яну 17, 2012 3:09 pm

Нещата, дето ги пишат, не са лоши. Въпросите са два:
1. Мислят ли ги наистина? Няма да е за пръв път корпорация да хвърля прах в очите на потребителите си за да изкрънка още няколко долара. Тук си мисля, че отговорът по-скоро е "Да" - доста от типовете там са фенчета и гийкчета. Според мен наистина им се иска да направят нещо много яко. Стигаме обаче до:
2. Могат ли да го направят? Обявените цели са много амбициозни. А и човек не може да избяга от собствените си предразсъдъци. Допитването до феновете е някакво начало, обаче феновете винаги ще искат различни (до степен на несъвместимост) неща. Накрая все някакви компромиси ще трябва да се направят. Дали няма да стане Jack-of-all-trades-master-of-none или пък нещо като 4Е - специализирано в една насока и недостатъчно адекватно за други неща. Искам да вярвам, че може да бъде направено. Дали Wizards могат...? :dunno: Ш'поживейм, ш'видим...
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Yago » ср яну 18, 2012 6:50 pm

Стефане, въпроса не е дали Визардс могат да го направят, а може ли Монте Кук?
Краткият отговор е "Не."
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Battle_Mage
Мнения: 897
Регистриран: вт сеп 27, 2005 12:49 pm
Местоположение: Търговище

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Battle_Mage » ср яну 25, 2012 11:16 am

Идеята за многостранната модулярност на правилата (откъм страната на всеки играч и на кампанията като цяло, т.е. на DM-а) и съвместимост с предишните издания (интересно, обаче нито един път не са нарекли проекта "edition", само "iteration") ми се нрави много. Обаче. Обаче няма да е за първи път УотСи да обещават някакви грандиозни подвизи в гейм дизайна, а да се окаже нещо не дотолкова използваемо.

Утре (26-ти) е D&D Experience изложението, където ще има семинари по темата и плейтест на ранна версия на правилата, така че ще видим какво ще кажат и какво ще лийкнат (silly WotC and their NDAs :lol: ), a тая пролет би трябвало да има съвсем отворен тест.
Семинари
D&D Experience convention will be held this year from Jan 26-29, 2012. There will be new 5E information there. In addition to the above mentioned playtests, the schedule includes:

Charting the Course: An Edition for all Editions (Thursday) - Join Mike Mearls, Monte Cook, and Jeremy Crawford as they discuss the origin for the idea to create an edition of Dungeons & Dragons that encompasses all previous editions. The designers discuss the challenges in creating compatibility and balance, as well as the exciting possibilities such a system creates. Seminar to be followed by a Q&A session.
Class Design: From Assassins to Wizards (Friday) - Designers Monte Cook, Bruce Cordell, and Robert Schwalb discuss their approach to class design, including the difficulties in creating iconic versions of the classes that speak to players of all editions. Should the cleric be more martial or more healer? Does the default ranger have an animal companion? What level of complexity should the fighter have? Seminar to be followed by a Q&A session.
Future Products and Q&A (Saturday) - Mike Mearls presents upcoming D&D products for 2012, as well as a vision for the future of Dungeons & Dragons. Seminar is followed by a Q&A session. Other members of R&D on hand to answer questions as well.
Reimagining Skills and Ability Scores (Sunday) - The role of skills has fluctuated throughout the life of Dungeons & Dragons, and ability scores have been of varying importance in each edition. Find out what the design team has done to reimagine these aspects of the game, and how they arrived at a system to marry the two concepts more closely together. Seminar includes Monte Cook, Bruce Cordell, and Robert Schwalb, and will be followed by a Q&A session.
На ENWorld има страница с информация относно проекта. Ъпдейтва се всекидневно от най-различни източници.

Edit; offtopic: Fuuuu-, след продължителен отпуск от форума... една година's worth of мнения за наваксване.
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'

Потребителски аватар
Ways
Мнения: 3000
Регистриран: чет яну 24, 2002 6:51 pm

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Ways » чет яну 26, 2012 8:05 pm


Потребителски аватар
Battle_Mage
Мнения: 897
Регистриран: вт сеп 27, 2005 12:49 pm
Местоположение: Търговище

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Battle_Mage » пет яну 27, 2012 11:24 am

Тука има доста по-четлив препис от Twitter. Не забелязах нова информация, освен планове статистиките да не се изменят толкова много с нивата, а по-скоро да се отварят нови възможности, (т.е. всеки противник да е годен за предизвикателство на по-голям обхват от нива) както и поддръжка на смяна на модулите за игра от сесия на сесия (т.е. подробни статистики, подходящи за дворцова интрига една сесия, а следващата - за масови сражения).

Изглежда първия семинар е бил въвеждащ за тези, които не са следили новините. Днес е за дизайна на класовете, утре за бъдещите продукти, а в неделя е последния, за статистиките и уменията. Тези изглежда ще имат доста повече нов материал в тях.

Също не видях някъде да са изтекли char sheet-овете или модула, който е бил вариант на B2:Keep on the Borderlands, но и за това има време.
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Yago » пет яну 27, 2012 6:49 pm

Нещата звучат учудващо обещаващо и интелигентно засега, но забелязвам и предимно влиянието на Мърлс като стил, а не Монте Кук.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Azmodael » пет яну 27, 2012 9:45 pm

Какво не му харесваш на Монте Кук? Аз не знам много за него, спомням си само някакви алтернативни Д§Д книги пълни с OP неща :)

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Yago » пет яну 27, 2012 10:51 pm

Azmodael написа:Какво не му харесваш на Монте Кук? Аз не знам много за него, спомням си само някакви алтернативни Д§Д книги пълни с OP неща :)
Това малко ли е?
Иначе, не му харесвам флейвърите, особено тези за 3, не харесвам нещата които е правил за кор книгите по 3.0 и особено лошо впечатление ми направиха неговите статии в сайта на Визардс, в които понякога дори не знаеше как точно работят нещата, за които пише уж в ролята на професионалист.

А иначе като споменах "стил", имах предвид наистина основно стил. Нещата с крепостите и почти всички споменато в репортажите звучи идентично с нещата, които Мърлс още от преди няколко години разправя че особено много харесва в ДнД1.
Това че и на мен ми харесват горе-долу същите неща вече е съвпадение.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Battle_Mage
Мнения: 897
Регистриран: вт сеп 27, 2005 12:49 pm
Местоположение: Търговище

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Battle_Mage » съб яну 28, 2012 2:28 pm

Ей я на транскрипцията от вчерашния семинар. Накратко новите неща:

- Целят всички класове, които са били в PHB 1 на кое да е издание да бъдат в това
- Класовете се делят на често срещани/необикновени/редки, като е възможно по-редките да са по-сложни за игра.
- Магическа система а ла Ванс за core класовете (Wizard, Cleric, etc.)
- Feat-ове и опции за класовете дават at-will способности
- Ритуалите стават по-мащабни магии
- Магическите предмети не са задължителни за прогресията на персонажите (това беше споменато в L&L мисля, но до сега не беше потвърдено за Next)
- Мulticlass-ване а ла 3.х
- Кастърите ще могат или ще трябва (не е ясно от транскрипцията) да заменят няколко ниско ниво способности за едно по по-високо
- Power source-овете спират да са категории

За сега ай лайк. Ай много лайк. Освен ако не се окаже, че сменянето на способности на по-високо ниво е задължително.

Също не видях нищо за количеството HP, healing surge-oве и възстановяване, но това може да го кажат утре.

Днес са бъдещите продукти.
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'

Потребителски аватар
Ways
Мнения: 3000
Регистриран: чет яну 24, 2002 6:51 pm

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Ways » съб яну 28, 2012 4:32 pm

Fireball is a static 5d6. If you want more damage, you use a higher-level spell slot.
Nice :)

Потребителски аватар
Battle_Mage
Мнения: 897
Регистриран: вт сеп 27, 2005 12:49 pm
Местоположение: Търговище

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Battle_Mage » съб яну 28, 2012 7:38 pm

Всъщност това какво ще рече? Че ако искаш повече щета си приготвяш по-голямо ниво магия или приготвяш Fireball в по-голямо ниво слот? Ако е второто - да, найс :). Чудя се дали това ще елиминира изцяло или донякъде "+ Х per caster level".
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от CTAHuMuP » нед яну 29, 2012 10:07 am

Мен ме загубиха на "higher-level spell slot".
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Azmodael » нед яну 29, 2012 10:36 am

Явно изобщо ще премахват връзката между спел променливите и кастър левела. Така като вземеш огнената топка нейната ефективност няма да се покачва като вдигаш нива.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Yago » нед яну 29, 2012 11:12 am

Battle_Mage написа:- Магическа система а ла Ванс
Лошо.
Много лошо.
Battle_Mage написа:- Класовете се делят на често срещани/необикновени/редки, като е възможно по-редките да са по-сложни за игра.
Нелоша идея, много зависи от изпълнението и намерението зад нея. Може да се превърне полезен индикатор за нови играчи кой клас е прекалено сложен, но може и да бъде изпълнена като извинение за Водещи да забраняват рандъм класове и раси.
Battle_Mage написа:Мulticlass-ване а ла 3.х
Да се надяваме променено поне до там, че този път да работи, а не да е някакво нещо, чиято полезност е много силно зависима от способността на играча да експлоатира системата и тираничността на Водещият.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Battle_Mage
Мнения: 897
Регистриран: вт сеп 27, 2005 12:49 pm
Местоположение: Търговище

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Battle_Mage » нед яну 29, 2012 1:16 pm

Такам, да видим какво излезе от вчерашния семинар. Ето транскрипцията, тука ще извадя основното:[sblock]First, the Premium 1st Edition Core Rulebooks. All the 1e books based on scans of pristine copies of the original books. Will likely only be in hobby/game stores. A portion of the 1E books goes to the Gygax Memorial fund, so make sure to check that out. Картинка.

After April, we'll see the theme of Rise of the Underdark. This is the theme for the Summer/Fall Encounters season. Това изглежда е и някакъв Forgotten Realms event, аналогичен с Time of Troubles и Spellplague, за да раздвижи нещата за 5Е/Next/whatever.

May: Dungeon Survival Handbook: focuses on dungeon campaigns, tips and tricks for DMs as well as ideas for players. Themes with mechanical effects that also tie into the story of the world. The twist is the DM section that shows DMs how to tie the new themes into their adventures.

June: Urban Underdark tile set. D&D Lair Assault: Spiderkiller also in June.

In August we're revisiting the drow city of Menzoberranzan. The twist with this is a different framework for a campaign. Focus is on the possibility of PvP conflic (think how Drow work against each other in the Underdark). The idea with this book if you wanted to adventure down in the underdark you could do that. If you want to play drow or other denizens in the city, working in or for one of the houses, you can have adventure where some of the players are pitted against each other as they vie for their own agenda's or their own houses. Tied in with that we have a Underdark map pack and a drow and treachery themed fortune card set in the following months as well. Извън официалните канали се разбра, че това ще е независимо от изданията

Next we have Elminster's Forgotten Realms in Quarter 4. We basically went to Ed and said hey, why don't you take all your campaign notes, all the information you've been putting together for your FR campaign and lets compile it into a book. Show us the realms as you've developed it in your campaign setting and lets get that to everybody. It's our celebration of the Forgotten Realms and pulling back the curtain to show you what the designer of the campaign setting has done. Fuck yea. Също edition-neutral. Картинка с корицата и новото лого на FR.

Now on to board games. Lords of Waterdeep is slated for March. It's basd on the city of Waterdeep in Forgotten Realms. Each player takes on a lord of the city and competes for influence and prestige by recruiting adventurer's and sending them on quests. Euro style game. You'll be hearing more about this too as we go forward.

July: Dungeon Command. Mini battles. 12 minis per pack. 2 factions: Cormyr and Lolth. Each faction comes with twelve minis. We'll have the drow set, Sting of Lolth, and the hero set, Heart of Cormyr. You can player a two player game with one set, or you can get both sets and pit one against the other. It's a diceless, card-driven game that really focuses on tactics and strategy with a lot of the random elements removed. Each box comes with a tile set that locks together as well, providing a limited battlefield to play on. Designed by the same folks who designed Lords of Waterdeep. Euro design approach. Доста по-добър вариант от буустърите, IMO. В Амазон се показва и един сет с гоблиноиди за август

Също после в Q&A сегмента има доста интересни неща и подробности.[/sblock]
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от 4uk4ata » пон яну 30, 2012 1:42 pm

Ways написа:
Fireball is a static 5d6. If you want more damage, you use a higher-level spell slot.
Nice :)
Няма лошо, макар че определено не откриват топлата вода - в Д§Д е имало такива неща поне от 3.5 псиониките, ако не и от по-рано.

А иначе за вансийската магия, доколкото разбирам това се има предвид за уизарди и клерици и като идея го приемам, въпроса е как ще се реализира. Според флъфа им и двата класа ползват нещо като "полуготова" магия - ритуалите/формулите на wizard-а или чудесата, които божеството дава на клерика - така че да имат "набор" от различни по сила "слотове"ми се струва ок. Като става дума за клерици обаче, идеята да разделят cleric (по-боен) и priest (чист кастър) ми се струва малко изсмукана като понятия - идеите за паладин, клерик и прийст се застъпват твърде много според мен. Като механика предполагам биха били боец, гиш и чист кастър, но архетипите ми се струват твърде близки.

Едит:

[sblock]Новия ФР. "As though playing with Ed Greenwood himself."[/sblock]

/facepalm
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Потребителски аватар
Ways
Мнения: 3000
Регистриран: чет яну 24, 2002 6:51 pm

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Ways » пон яну 30, 2012 5:27 pm

Идеите в Skills & Ability Scores от вчера ми допадат много. За сега съм положително настроен.

Потребителски аватар
Battle_Mage
Мнения: 897
Регистриран: вт сеп 27, 2005 12:49 pm
Местоположение: Търговище

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Battle_Mage » пон яну 30, 2012 7:01 pm

Като цяло, да, предлагат солидни механики, но ще изчакам докато видя нещо повече от идеи и обещания. Има и някои неща, които не са ми особено по вкуса, но ще мога да ги преглътна.

Темите ми се струват доста ограничени: можеш да имаш познания за коването ИЛИ алхимията ИЛИ да си рицар ИЛИ да се влачиш по кръчмите и пр.

Хвърляне за атака и за защита - добре, но не знам дали е добра идея да може на теория да се използва всеки показател като основа за всеки даден saving throw, никой не би имал слаби защити. Предполагам, че с подходящите модификатори при използване по-неподходящ показател ще се получи.

NPC-тата не са "пълноправни" същества. "Вземи ей тия базови показатели за тая роля, щетата е 1d4 обикновена, 1d12 специална и му сложи там някакви специални умения като на другите." е адски скапана механика за направа на НИП-ове. Аз лично предпочитам всички да си имат пълния набор от опции (feat-ове и пр.), наравно с PC-тата. Може да отнемат повечко време за "сглобяване", обаче резултата не е по-плосък от хартията, върху която е карето със статистиките. Това засега ми е най-големия трън в очите, освен ако не се окаже, че метода е различен от PC генерирането, но достатъчно по-свестен от 4Е варианта. Пък и още не са обяснили как става възстановяването на ресурси.

Всъщност, ако направят и направата на NPC-та разпарчетосана на модули, отделни от тези за PC-та, биха могли да се направят бързи, лесни и прости НИП-ове, както и по-задълбочени такива.
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: Dungeons&Dragons 5th Edition in development!

Мнение от Azmodael » вт яну 31, 2012 11:40 am

NPC-тата не са "пълноправни" същества. "Вземи ей тия базови показатели за тая роля, щетата е 1d4 обикновена, 1d12 специална и му сложи там някакви специални умения като на другите." е адски скапана механика за направа на НИП-ове. Аз лично предпочитам всички да си имат пълния набор от опции (feat-ове и пр.), наравно с PC-тата. Може да отнемат повечко време за "сглобяване", обаче резултата не е по-плосък от хартията, върху която е карето със статистиките. Това засега ми е най-големия трън в очите, освен ако не се окаже, че метода е различен от PC генерирането, но достатъчно по-свестен от 4Е варианта. Пък и още не са обяснили как става възстановяването на ресурси.

Всъщност, ако направят и направата на NPC-та разпарчетосана на модули, отделни от тези за PC-та, биха могли да се направят бързи, лесни и прости НИП-ове, както и по-задълбочени такива.
Toва всъщност е много добра идея. Когато играчите се сбият с произволен Пульо ще имаш статистики, които да им предложиш. 100 на 100 ще има и по-сложни монстъри и опоненти - иначе как ще продадат 3 броя ММ :)

Отговори

Върни се в “Настолни Ролеви Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост