Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Увод]Голям залък хапни...

Заигравка с правилата на D&D3.5

Модератор: Yago

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » ср мар 19, 2008 8:29 am

Все още съществува проблема с осветлението.
А доколкото Балтазара преценява, ако дупката продължи направо, ще има само няколко възможни места за излаз. Тъй като такъв излаз надали би бил на явно място, където всеки ще го види, изключваме улиците и още едно малко дворче които са на пътя. С малко кривване, дупката би могла да свърши в някой от домовете от другата страна на улицата, или дори в двукатовата къща зад тях. Ако продължи още по-нататък и не се извърта, ще свърши в зимника на Голямата Къща преди да се натъкне на танската скала.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » ср мар 19, 2008 6:39 pm

Гарет замислено погледна в тъмнинатъа и въздъхна. Някой път съжеляваше, че не е джудже...
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » ср мар 26, 2008 10:56 am

Влизам в дупката.

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » ср мар 26, 2008 11:40 am

Азедар последва джуджето и рицарят.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » ср мар 26, 2008 5:28 pm

Балтазар поклаща глава.

-Ако има нещо в тази тъмница и котка да е ще ви види сметката, ичакайте малко!

След което с бърза крачка се връща в кръчмата.

Ханджийооо! Дай тука една лампа или свещ, ама бързичко.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » ср мар 26, 2008 5:53 pm

- Ти на кого ще викаш ханджия и за какво ти е таз свещ по пладне? - наостри вежди Сигму, пробождайки Балтазар с поглед.
- Зер, ако ще ти е да се увираш в теснотия, по-добре да ти дадем една пръчка мас. - не пропусна да сподели опита си стареца. - Но какво е то такова, другото, да го вземат мътните, таковата!? Защо и как тъй, отвън идеш, пък уж гонихте псето нечие, и сега пак нейде ли се увирате? Като е завряно кучето не мож ли с дим да го измъкнете, или ако е в двор или дом нечий, на вратата да потропате?
При все многословието си, стареца маха с ръка на една от дъщерите си. Девойката се връща с пламтящ факел, свещ, мехче масло и наръч съчки, така че Балтазар може да вземе от тези каквото си хареса.

Вътре в дупката е тъмно. Ако някой продължава въпреки пожеланието на Балтазар, да си казва.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » ср мар 26, 2008 6:01 pm

Балтазар поклаща с глава докато си избира осветително средство.

Да знаиш, не е пес туй, ми е нещо бая голямо, че и може да рови. Онез чиляци целите се навряха вътре почти без проблем.

След което кима към собственото си куче, все още дремещо до масата.

Дарк ей тама и с двайсе кокала не можеш го примами в такваз дупка

В крайна сметка кима с благодарност на момичето за помощта и взима от ръцете й свеща, факела и маслото. За последното обещава да го хаби само в краен случай.

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » чет мар 27, 2008 10:16 am

Азедар се провира между двамината отпред и решава да продължи с бавна внимателна и тиха крачка, обостряйки сетивата си. ( слух и зрение ) В дясната си водеща ръка вади шпагата, а лявата държи отзад на кръста си, стискайки малко шишенце.

-,, Момчета да не ви е страх от тъмното или се уморихте ? " ( към хамй и малколм )

ДМ: [sblock]Stealth check, докато се движа с намалена скорост. Perception check, за дето съм обострил елфските си сетива и се взирам в тъмният тунел напред.[/sblock]

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » чет мар 27, 2008 7:43 pm

Балтазар:
[sblock]Все едно се досеща че за него става въпрос(хаха), кучето на Балтазар се надига и след кратко протягане се шмугва след него, преди вратата да се хлопне. Не след дълго двамата другари стигат до дупката, където малка група любопитни се е събрала и обсъжда какво ще да е това и какви са били тези дето са влезли вътре по-рано. Напълно оправдавайки мнението на стопанина си, кучето се завърта около дупката, одушва я и я заръмжава, с ясно нежелание да влиза вътре(но явно не възразява да се мотае наоколо).[/sblock]
В дупката
[sblock]Азедар вижда, че отдалечавайки се от изкопа, светлината става недостатъчна дори за неговите обострени сетива. И дали заради пухтенето на двамината до него, или по някаква друга причина, не долавя никакъв звук отпред.
Единствен Брок има възможността да разгледа странните знаци по скалата, която след малко достигате и покрай която тунела почва да се движи. Безгрешния джуджешки усет за дълбочина подсказва че дупката постепено се спуска надолу.
Въпросните странни знаци на пръв поглед нищо не говорят на Брок, но не приличат на случайни драскулки - твърде правилни са тези чертички, твърде равномерно подредени.[/sblock]
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » чет мар 27, 2008 11:04 pm

- Малко светлина нямаше да е зле - промърмори Гарет. - А ти май е добре да научиш разликата между смелост и глупост. Но нямам навика да се отказвам от намеренията си...
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » пет мар 28, 2008 10:06 am

-,, Глупост е да се въртим около дупката половин ден, а и никой не те е карал да помагаш друже, до колкото помня ти пръв се втурна към дупката много преди на мен да ми доскучае горе, при онези пияници."

ДМ: [sblock]След това продължи на пред, заемайки дефанзивна маневра, с намерение да я използва, докато не се случи нещо или безопастноста му е гарантирана. ( +2 защита ; -4 атака )[/sblock]

После добави: -,, Светлина ще има, когато нуждата го налага. "

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » съб мар 29, 2008 12:00 am

- Глупуст е и да откажеш да признаеш, когато си сгрешил... Сигурен съм, че не си такъв. - Странно или не, Гарет говореше абсолютно сериозно.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » вт апр 01, 2008 12:22 pm

Продължавам напред.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » ср апр 02, 2008 9:54 am

Балтазар продължава навътре в дупката, следвайки приглушения звук от препирните на Азедар и Гарет. Докато ги настигне обаче минава време, тъй като големия му ръст все пак го забавя в това тясно и неестествено място.
Междувременно, другите трима се натъкват на пречка по пътя си. Никой не знае колко надалеч сте вървяли, нито колко надълбоко сте стигнали(освен може би Брок). Едно е ясно - след като сте заобиколили скалата, тунела е слязъл още по-надолу, тоз път минавайки под скалната повърхност. След което бързо се изкачва нагоре и се разширява. В тъмнината, ходещият най-отпред се спъва в нещо малко и остро. Както вероятно само Брок може да види в момента, това е малък търнокоп, твърде дребен за да бъде наистина полезен. Явно нещо или някой го е забравил тук. Може би дупката излиза в някой стар тунел на джуджетата? Но пък тяхната махала е почти в обратната посока.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » ср апр 02, 2008 3:12 pm

-- Я виж какво имаме тук - Брок се навежда и взима търнокопа от земята след което го прехвърля няколко пъти в ръцете си, опитвайки се да прецени за какво може да служи. - Кой ли си го е изпуснал? Да повървим още да видим, а?

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » чет апр 03, 2008 10:21 pm

- Защо не взехме някоя факла... - намръщи се Гарет.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » съб апр 05, 2008 6:24 pm

Забележката на Гарет е съвсем на място, предвид че Брок уж им показва нещо, но всъщност нищо не се вижда.
Скоро отзад започва с могъщо тътрузене да приближава Балтазар, а с него и светлина, така че ако Брок е взел търнокопчето, всички мога да го огледат(в противен случай Балтазар го намира на пътя си).
След още няколко минути ход придружен от припълзяване, отново събраната дружина достига до, както изглежда, краят на пътя си. Дупката пред тях е запречена от голям дялан камък, широк почти колкото нея. Където четвъртития блок не покрива дупката, някой е уплътнил с трошляк, мъх и най-различен боклук, като се почне от прогнили кожени ивици и се свъши до глозгани кости. Част от това "уплътнение" е посипало през пролуките и се търкаля по остамната страна на пода.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » съб апр 05, 2008 9:34 pm

-Е, ще го бутаме ли или? - попита рицаря. - Може и да успеем ако натиснем всички...
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » нед апр 06, 2008 12:09 pm

-,,Аз предлагам да подпалим шумата и кожите, после ще използваме търнокопът, зада отковем цялото уплатнение, инак ще е трудно да бутнем тази канара."

ДМ: [sblock]Perception check: Достатъчен ли е процъпът за да преминем, ако го разковем ? Виждат ли се някакви слаби места в конструкцията ?[/sblock]

-,, Господа работата излезе дебела, тези кости, някой има ли идея на какво същество са принадлежали ? "

ДМ: [sblock]Ако останалите искът да бутаме, аз съм с тях, ако се съгласят с мен, взимам факлата и подпалвам каквото мога от оплатненйето, след това намирам процепи, където да забия търнокопа и с движение ,,контра" отковавам градежа.[/sblock]

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » нед апр 06, 2008 1:32 pm

- Подпалиш ти! Ако ти можеш да дишаш пушек, аз не мога! Само да си тръгнал да палиш и ще те спра. - Гарет го изгледа подозрително.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » нед апр 06, 2008 1:57 pm

Каменния блок е голям. Висок е почти два лакътя, широк е един и макар да не може да се види колко точно е дълъг, сигурно е поне една стъпка(иначе би бил плоча, а не блок).
Слаби места в конструкцията не се виждат, тъй като тя представлява просто един каменен блок, около който е уплътнено с боклуци. Ако някой би искал да мине покрай нея без да мърда камъка, вероятно би могло да се разкопаят стените около отвора. За съжаление, те самите са от камък - последната част от тунела е изцяло през скала.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » нед апр 06, 2008 8:47 pm

-- Чакайте, чакайте, недейте бърза! И по-тихо, че ако има някой от другата страна сигурно вече е решил, че идва цялото село барабар с козете, толкоз шум дигате! - каза джуджето и започна леко да разчиства боклуците около канарата. - Нека се опитаме да видим първо какво има от другата страна, скрийте го тоз пламък!

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » вт апр 08, 2008 12:02 pm

Разчистването не отнема много време. Докато работи, Брок, като едно джудже с усет към каменоделството, започва да подозира, че камъка който препречва пътя им, по някое време е бил част от някакъв солиден зид или колона. Твърде правилен е, а стените от длето, макар и стари, още личат. След като боклуците отгоре му биват избутани или издърпани, отвъд се разкрива голямо помещение. Погледа на Брок не достига до най-отделечените му краища, нито пък до ъглите скрити зад боклуци и опорни колони, но по всичко личи че помещението отвъд е някаква голяма изба. Макар да е дълбоко под земята, таванът - от граден камък подпрян с яки трупи и четири големи каменни колони, е висок, сякаш помещението е строено от човеци. Чифт огромни, прогнили бъчви се виждат недалеч от запушената дупка, а стените са покрити с прогнили рафтове, поставки и ръждясали куки.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » съб апр 12, 2008 3:57 pm

- Дай светлината! - Изръмжа Гарет. После пристъпи открито в помещението, разбутвайки останалите - Не съм крадец, че да се промъквам.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Отговори

Върни се в “Ейвиндхолм”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост