Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Увод]Голям залък хапни...

Заигравка с правилата на D&D3.5

Модератор: Yago

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » пет фев 22, 2008 6:42 pm

За водещия
Мога ли да си измъкна крака? ако мога, продължавам напред, ако ли не се провиква с пълно гръло към мойте хора, дано ме чуят.
Бтв: В какво състояние е крака ми?)
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » пет фев 22, 2008 7:50 pm

-,,Дявол да го вземе ... Хей Брок, ще успеят ли джудже и елф да разкопаят тази пръст, все пак ще трябва да му помогнем, ако още е жив. Скоро тунелът свършва, усетих повеят на вятъра."

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » нед фев 24, 2008 12:28 am

-- Ами освен да видим...

Брок започва да разкопава затрупания тунел, помагайки си с копието, което държи, ако може...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » нед фев 24, 2008 8:15 pm

Брок и Азедар
[sblock]Копането по този начин е възможно, но ще ви отнеме бая време без подходящи инструменти. Сурнатата отгоре пръст продължава да се свлича върху изместеното и като цяло бихте напредвали бавно.[/sblock]
Брок
[sblock]Добрата новина е, че според теб отгоре няма толкова пръст която да се свлича. В краен случай, ще изместите нещата достатъчно, за да прокопаете дупка малко над нивото на тунела и да минете над образувалат се купчина.[/sblock]
Гарет
[sblock]С известни усилия освобождаваш крака си и успяваш да установиш, че не е счупен, а единствено те боли. Падналото се намество след измъкването ти и отгоре те лъхва хлад.[/sblock]
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » нед фев 24, 2008 9:02 pm

-- Момче, малко ще е зор, ама не се отказвай - давай да копаме!

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » нед фев 24, 2008 9:34 pm

Гарет
С тиха псувня на уста, Гарет се завъртя с триста зора и погледна в дупката, от която бе усетил полъха, като все още си светеше с картофа...
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » пон фев 25, 2008 9:53 am

Азедар се включва в копаенето безмълвно.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » съб мар 01, 2008 1:20 pm

Гарет
[sblock]Полъха идва отгоре, през малък процеп който се е открил при срутването. Процепа е между купчината и дупката над теб. Не знаеш колко е дълбок, нито къде точно води, но въздуха е мразовит и свеж.[/sblock]
Другите
[sblock]Ровенето напредва изключително бавно, тъй като отгоре непрекъснато се срутва още пръст върху току-що изместената. Скоро, след едно по-сериозно срутване, отгоре ви лъхва свеж въздух. Тъкмо тогава, светещия щит на Брок премигва и угасва.[/sblock]
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » съб мар 01, 2008 10:31 pm

[sblock]- Гати и номера - промърмори Гарет. После извика с всичка сила - Ей! Някой чува ли ме?[/sblock]
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » пон мар 03, 2008 9:45 am

-,,Що за лош късмет, освен затрупани сме и на тъмно, Брок вие джуджетата се славите с уменията да копаете, предполагам си свикнал с тъмни тунели ? Някакъв съвет да имаш ?"

След това Аззедар извади слепешката един ремък и парче метал от джобът си и започна да опитва да освети дупката, като за целта бе готов да запали собствената си риза.

ДМ: [sblock]Listen check ??? Ако чувам викът на Гарет му отвръщам : -,, Слава на Локи поне едного е извадил късмет, дръжте се сър макар и бавно ние идваме да помогнем."[/sblock]

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » пон мар 03, 2008 10:04 pm

Азедар
[sblock]Азедар е палил достатъчно огньове през живота си, за да знае, че трудно ще запали плата без открит пламък. Още преди да се заеме с начинанието си, той чува вика на Гарет, макар и приглушено. Изглежда струпаната пръст не е толкова много, или пък звука пътува по течението провиращо се от време на време отгоре. След още една копка на Брок вече в пълен мрак, острите сетива на елфа долавят, че отгоре освен свеж въздух комай се процежда и светлина.[/sblock]
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » вт мар 04, 2008 9:29 am

-,, Хайде Брок още малко остана, като че скоро ще видим белият свят отново."

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » вт мар 04, 2008 3:12 pm

Гарет
Герет се поуслуша, и като не чу нищо възадъхна дълбоко и се смъкна надолу, а после продължи бавно по тунела. Все някъде трябваше да извежда, а и още не бе свършил това, за което бе дошъл.

ИИ: Продължавам напред, като си светя с картофа. Ако още някой чете това, нека да обясня, че героя ми не знае, дали останалите са живи или мъртви.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » вт мар 04, 2008 5:24 pm

-- Аз белият свят и сега го виждам - каза смеейки се Брок, защото всички знаеха, че джуджетата бяха толкова привикнали на тъмнина и тунели, че можеха да виждат ясно дори в непрогледен мрак, за разлика от техните стари съперници елфите, които виждаха много добре нощем, но не тъмнината на подземията. - Дай да докопаем още малко, усещам че скоро ще излезем на повърхността пък после ще пробием дупката и от другата страна да видим какво стана с нашите приятели - казвайки това Брок се захвана двойно по-усърдно с копаенето.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » чет мар 06, 2008 9:37 am

Гарет
[sblock]Продължаваш напред, където тунела прави завой наляво, а после и надолу заобикаляйки твърда скала. Тук поне няма да е толкова лесно тавана да се срути отгоре ти. Сякаш и копача си е помислил същото, защото дупката тук е по-широка и лявата, не-скална стена тук е неукрепена, на места дори леко рохка.
Картофа угасва. Услушвайки се в тъмнината, струва ти се че някакво тракане или дращене отеква в скалата. После сякаш нещо тежко се влачи по камък далеч напред.[/sblock]

Брок и Азедар
[sblock]С удвоено усърдие, скоро виждате светлината на деня, която е към своя заник. Явно тунела тук е минавал доста близко до повърхността и при срутването си е отворил доста широка яма в нечий двор. Къща изглежда стара и запусната, кожите които украсяват стрехите са сухи, продърпани, сиви и трошливи на вид.[/sblock]

И двете се случват горе-долу в рамките на две минути.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » чет мар 06, 2008 1:10 pm

Гарет
- Мамка му! Нямай доверие на заклинатели! - промърмори отчаяно рицаря, после се отдръпна бавно назад, до началото на завоя. Дори и куче можеше да се окае опасно в такава ситуация. Пълна тъмница - ей това не му харесваше.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » пет мар 07, 2008 1:02 pm

Водещ и Азедар
[sblock]-- Азедар, хайде сега да видим дали ще можем да прокопаем дупка до другата страна на тунела и да видим какво става с нашите приятели.[/sblock]

И се захвана да го прави. :)

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » пон мар 10, 2008 7:57 pm

Гарет
[sblock]Струва ти се че чуваш нещо като квичене и лай в далечния край на дупката, примесени с нещо което звучи като чисто човешки хилеж. Нещо изтрополява там някъде, в оставащия зад теб мрак, докато пръстите ти намират ориентир и считаш че най-сетне си успял да излезеш обратно до завоя.[/sblock]

Брок и Азедар се захващат са копане и не след дълго са отстранили достатъчно пръст за да влязат от другата страна на дупката. Гарет ясно вижда светлината от прокопания отвор и ако някой слиза долу, вижда и него. Въпреки че не личат детайли при това разстояние и осветление, телосложение на елфа и джуджето е толкова различно, че той веднага ги разпознава.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » пон мар 10, 2008 8:41 pm

Гарет примижа към светлината, после подвикна тихичко:
- Ей, вие двамата, само гледайте да не ме сбъркате с някакво куче и да ме заколите.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » пон мар 10, 2008 10:55 pm

Азедар скача в дупката, за да провери в какво физическо състояние е Гарет, след което заговаря:

-,, Радвам се че сте все още жив, но извинете припряноста ми, какво ще правим сега, тази къртица освен че умее да копае, явно се крие не по зле, а тази игричка взе да ми досажда господа."

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » вт мар 11, 2008 1:16 pm

Герет посочи напред и му отвърна:
- Чух нещо там, но дори пълзенето ми се отдава доста трудно с тоя крак - той посочи наранения си крайник - Скапаните скали се стовариха право върху него. Все пак, каквото и да търсим, то е там отпред.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » вт мар 11, 2008 5:41 pm

Брок се провря в дупката до Гарет, след като чу, че последният е ранен:

-- Дай да го видя този крак, ще се погрижа за него - казвайки това, Брок хвана посребрения символ на Тор, който носеше на врата си и и отправи кратка молитва към бога на войната. Дланта му засия леко в небесносин цвят и той докосна крака на Гарет с нея. След това отново погледна Гарет и с истинска загриженост в гласа го попита - Как се чувстваш сега, момко?

Водещ
[sblock]Заменям Magic Weapon за Cure Light Wounds (1d8+1)

(Не си спомням дали можеше домейнските магии да се заменят за лекуване. Ако не може ще заменя другата - Shield of Faith)[/sblock]

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » ср мар 12, 2008 11:10 pm

Ако някой отдели време да се огледа на повърхността, ще види че сте се поотдалечили от дома на Сигму в посока центъра. Къде точно сте в момента можете да определите само с по-внимателно оглеждане, но ако тази дупка рлодължава още напред, ще излезе някъде под Голямата Къща или скалата на танския дом.

Системни споделяния
[sblock]За нашите цели - може.
Лекува 6 щети.[/sblock]
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » чет мар 13, 2008 9:49 pm

- Боговете да те благословят! Сега съм много по-добре! Ще е страшно тъп номер, ако се окаже някое кученце, но предлагам да продължим, не върви да стигнем до тук и да се откажем.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » чет мар 13, 2008 11:49 pm

Балтазар беше прекарал цялото време мъчително подскачайки от крак на крак разтревожен от случващото се. Ръста не му позволяваше да помогне с разкопаването, а и заклинанията му за светлина свършиха...

Когато се разбра, че всичко е наред той въздъхна облекчено:

-Ей, хора, изплашихте ме бе. Май само малкият дявол ни навести. Ако сте наред дайте да видим накъде води таз голяма къртичина. И без никой да се пъха вътре пак! Един път ми стига да ви бера страха.

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » пет мар 14, 2008 10:13 am

-- Аз нямам против да продължим, но май само аз мога да виждам в тъмното. Освен ако нямате още някое заклинание за светлина, не знам как ще се оправим. Но на мен не ми пречи де... - каза Брок с безгрижна усмивка на устните си.

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » пет мар 14, 2008 10:40 am

-,, Не го мислете толкова, аз имам огън, но трябва да осигурим факел или предмет, който да запалим и ще имаме естествена светлина... водете господа!"

След това се извика в пристъп на емоцйоналност и инфантилност :

-,, Къртицо дните ти са преброени."

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » пон мар 17, 2008 6:17 pm

Някаква старица мирно прекосяваща улицата се сепва от бойния вик на Азедар, вдига си полите и скоропостижно се изнася. Извън това, не изглежда нито околните къщи, нито дупката в земята, нито вятъра да реагират по какъвто и да е начин на отправеното предупреждение.

И изобщо, какво толкова се очаква да стори една дупка в земята на групата герои готвещи се да пропълзят в нея? Тази, за разлика от предишната, е достатъчно голяма за да може всеки да влезе в нея. Но пак е достатъчно тясна за да е досадно и пречещо.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » вт мар 18, 2008 10:38 pm

Гарет въздъхна и се спусна в тунела...
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » вт мар 18, 2008 10:41 pm

Балтазар понечи да го разубеди, но усети, че на него вече му е писнало и би тръгнал дори и срещу самия дявол. Вместо това начерта мислено линия по продължение на тунела да прецени при положение, че същия продължава в права линия къде е най-близкото възможно място за изход.

Отговори

Върни се в “Ейвиндхолм”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост