Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Увод]Голям залък хапни...

Заигравка с правилата на D&D3.5

Модератор: Yago

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » вт яну 22, 2008 2:06 pm

Междувременно, на горния етаж повечето хора губят интерес, както и апетит, и постепенно се разотивата, оставяйки само най-емоционалните и баш безделниците да треперят над съдбините на кучегонците и да давят времето в тъмното пиво.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » вт яну 22, 2008 10:08 pm

Гарет въздъхна...
- Никой ли няма въже?
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » нед яну 27, 2008 10:27 am

Балтазар изсумтява, след което тежко започва да се изкачва по стълбата към горния етаж. Щом стига подвиква:

-Ханджийо, дай тука един суров бут и едно въже да примамим к'вото се е намъкнало. За куче ще да е бая големичко, пък и дупка е изкопало. Някоя русомаха ще да е или друго горско хайванче, дай да го примамим

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » нед яну 27, 2008 11:51 am

-,, Ха, ама това ли правите долу, издирвате домашни любимци ( и се усмихва ехидно)? Ако все пак се нуждаете от някого, дето да се провре в дупката, бих могъл да помогна и без друго пиянските разговори ми омръзнаха."

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » нед яну 27, 2008 12:05 pm

Балтазар се втренчва изненадано в младока, при което се ухилва и измърморва достатъчно силно да бъде чут:

-Какво пък, ето въже, че и месо, че и мърда, гледа и диша отгоре на всичкото. Заповядай, помогни щом си рекъл. Трябва ни някой по-дребничък, ловък и слабичък да се вмъкне да огледа какво има вътре.

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » нед яну 27, 2008 6:49 pm

Азедар стана от масата и се насочи с бърза крачка към стълбите за мазето, когато се изравни с Балтазар, му каза: -,, Е да вървим... казвам се Азедар, ти кой си?"

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » пон яну 28, 2008 6:34 pm

Дупката си седи дупчеста долу, в случай че някой й обръща внимание.
На горния етаж пък провождат някой да намери по-длъжко въже и някой мъдрец, поради щото "Никое куче не мож изкопа таквази дупка, щото вътре да се навре цял човек, при това и с въже да се спуска." За ловец не изпращат, което един вид казва, че на доброволците се гласува доверие - ако ще и мечка да е, разчита се, че ще се оправят някак. Въжето пристига след малко. - двадесет стъпки дълго парче, подходящо за овързване и мъкнене на разни неща. За спускане надълбоко - не толкова. Добре че и дупката всъщност е плитка на вид.

Дупката, ако някой провери, освен това е достатъчно дълбока за да застане човек прав вътре - след което се изравнява. За да се продължи нататък, човек трябва да върви едва ли не на четири крака. А пък само много гъвкав човек би могъл да се извърти, така че ако влизащия не е такъв, най-добре да слезе с краката нагоре.

((Къщата не е хан, просто някои хора си създават обичай да радват другите със своето гостоприемство и да прием отплащане чрез продукти и услуги. Обичая да се гощават хора, дори непознати, в израз на богатство, щедрост и способност също не е изолиран до такива хора - те просто го превръщат в професия.))
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » нед фев 10, 2008 12:27 am

((Ей.....всички заспаха и само се чешат и питат "ко праим" - ми пишете бре, господа))

Брок овързва хубаво въжето около нахапания бут и го хвърля в дупката, така че да влезе в хоризонтално-разположения тунел. След което зачаква, държейки другия край на въжето в ръце.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » ср фев 13, 2008 9:28 am

Балтазар свали тоягата от гърба си, прецени, че няма място за вертикален замах, въздъхна и се приготви да отнесе в отсрещната стена каквото се покаже.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » ср фев 13, 2008 9:49 am

За съжаление, нищо не решава да се покаже. Каквото и да е прокопало дупката, по всяка вероятност е или избягало, или твърде уплашено за да захапе.
Балтазар(Survival):
[sblock]Напълно е възможно, преценяваш ти, нещото да се е наплашило от шумотевицата, и с повече търпение да се престраши пак да се приближи. Възможно е дори да е способно да ви надуши и да не се покаже.[/sblock]
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » ср фев 13, 2008 10:26 am

След като на ръцете му отмаля да дебне Балтазар като, че се сети нещо и свали тоягата.

-Хей, момци. Тъпи сме си и т'ва е. Туй дето е вътре по тоя начин няма да излезе зарад цялата тупордия, да не говорим, че ако има свестен нос вече знае с кого сте спали през последната седмица и кога за последно се е къпал. Затуй викам всички излизате бърже бърже, а аз ще го причакам сам. Ще се намажа с малко миризливи билки и търпеливо ще го изчакам да се измъкне.

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » ср фев 13, 2008 1:28 pm

Както стоеше на колене полу-наврял се в дупката, Брок се изправи, изтупа прахоляка от коленете си и се почеса по темето замислено:

--Да бе...ами ако те за'апе? Я дайте направо да слезем долу и да видим що е то. Някой да иска да пълзи най-отпред?

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » ср фев 13, 2008 2:26 pm

-Ще захапе дървото, то. Ма ако някой ще флиза може да му одере лицето. Ако има кандидат да се пъха, аз и да искам няма намъкване.

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » ср фев 13, 2008 6:35 pm

Гарет се промъкна пад в челото и с усмивка каза:
- Ако носа му е толкова добър... сигурно ще те усети, какво си мислил. Както и да е... аз влизам... - и с изваден меч се насочи напред в тунела...
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » ср фев 13, 2008 6:45 pm

Брок пак протегна ръка, драпайки темето си и замислено каза:

-- Смел младеж...дано не му изядат главата преди да успее да размаха това парче желязо! Айде и ние!

Казвайки това хвана в ръка копието си, което явно счете за най-малко неудобно в конкретната ситуация и скочи в дупката след Гарет.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » ср фев 13, 2008 8:04 pm

Дупката е много тясна, така че влизането в нея се оказва по-скоро пропълзяване, отколкото скачане.
И е много тъмна и дълга, разбира Гарет в момента в който се оказва вътре, с тялото на Брок запречващо изхода. За щастие светещия картоф е близко, и внася малко светлина в ситуацията.
Дупката продължава напред и напред, далечи отвъд стените на мазата, далеч отвъд улицата, като се съди по тове, че изчезва в мрака отвъд картофа.

Системно:
[sblock]Дупката е тянса и неудобна, като човек е принуден да ходи на четири крака почти през цялото време.
Докато нашите герои са в дупката, те са принудени доста да се сгъстят(squeezed), и работата със едноръчни или двуръчни оръжия е затруднена(-2 атака).[/sblock]
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » ср фев 13, 2008 9:18 pm

Брок бодва леко Гарет по задника с върха на копието:

-- Дай напред, че е тесно! Поне да видим къде му е краят на тоя тунел, ясно е, че кучището му с куче вече го нема шъго...

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » ср фев 13, 2008 10:34 pm

- Можеше да не ме бодеш по задника, все пак - изтърси Гарет и продължи напред. Вече се съмняваше сериозно, че има нещо интересно, най-вероятно наистина щеше да бъде куче...
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » ср фев 13, 2008 11:56 pm

След като изслуша ,, специалистите", елфът с недоверие пое подире на групата. Чудеше се дали рискът е оправдан, никой не допускаше, че кучето можеше и да не е такова, след като бе изкопало 3 км тунел. Позицията му на последен в колоната му се видя приемлива и Азедар предложи услугите си:

-,, Момчета навярно се нуждаете от чифт сръчни ръце, като гледам сте юнаци, ама тромави. Пък и не бих оставил славата за вас, горе ме чака една девойка и искъм да и разкажа интересна история, когато се върна."

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » чет фев 14, 2008 11:12 am

Балтазар, който се беше навел след двамата "миньори" се извърна и позасмя.

-Ей, момче, нещо много бързо ти умря ентусиазъма, а? Това тука със сигурност не е куче, щото те не могат да копаят, но не е и нещо голямо зло и зъбато, виж колко е голям тунела. Ма ако те плаши нещо малко и зъбато отивай при девойката, аз после ще й разправям.

Поклаща с глава, след което се обръща и за пореден път оглежда критично дупката, дали все пак дали има някакви шансове и той да се навре. Лековитите магии се правят с докосване...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » чет фев 14, 2008 12:16 pm

С една лопата, че и с търнокоп, дупката вероятно може да се разшири достатъчно за да се навре дори великански син, и да излази през останалата част докъдето стига. Освен, ако разбира се, не страдаш от клаустрофобия, или пък се боиш да не би спечената пръст да се разхлаби дотам че да те засипе, или пък от тяснотия да се задушиш...
А долу дупката продължава, не е ясно докъде, но все напред. Леко се разширява, което позволява дори ходене приведен... има нещо странно обаче...
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » чет фев 14, 2008 10:47 pm

- Ей, тука има нещо, което не притеснява... някакво... усещане... - Гарет се огледа внимателно, но и сам знаеше, че няма дарбата да вижда скритото, като някои други.

Не разбрах, къде се намира картофа - по-напред от мен или зад мен?
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » пет фев 15, 2008 9:15 am

Картофа е където го искаш. В момента би бил по-назад, някъде към коляното ти, освен ако не си го взел със себе си. Предвид че самият Брок също осветява около себе си, може би няма смисъл да оставяш светещия картоф зад вас.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » пет фев 15, 2008 9:42 am

-,, Малко е тясно да избързам благородни рицарю, но ще огледам тунелът. Вие вървете напред и ни осигурете протекция, а онзи светещ картоф, хвърлете на мен."

ДМ[sblock]Search check, на всеки 5 фута, или подробен оглед на тунела.[/sblock]ДМ[sblock]Надявам се че и аз усещам, това за което иде реч и че явлението представлява, същото, намекнато от Хамелйонът. Ще помоля и за повече обстоятелственост, при подобни феномени да се досещаме по-лесно.[/sblock]

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Мнение от hameleona » пет фев 15, 2008 3:29 pm

И така, с къртов в едната, и меч в другата ръка, Гарет продължи напред...
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » пон фев 18, 2008 11:24 am

Неразумно пренебрегвайки предложението на Азедар, Гарет продължава напред, във все по солидната и разширяваща се дупка.
Брок и Азедар:
[sblock]Почти едновременно, двамата осъзнавате какво не ви изглежда наред в мястото. Това не е животинска дупка - това е тунел, при това укрепен и подпрян с някакви кокали. Едва ли е нужно да се споменава, че пълзенето в тесни, смрадливи дупки обрамчени с кости връща спомени от детството, когато край огъня на скалда(Азедар) или трона на старея(Брок), сте слушали приказки за подземни бесове и зловещи сили от мрачното минало.[/sblock]
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » пон фев 18, 2008 12:35 pm

-- Тъй, тъй - глейте тия кокаляци как са използвани да подпират стените на тунела - не е кучешка дупка туй, шъ знаете... - Брок отново се потъркваше по шлема с копието си, движението беше затруднено предвид все пак тесния отвор на тунела. - Дайте да продължаваме, но да бъдем нащрек да видим какви гадости се крият долу, а?

ДМ
[sblock]Чукът ми излъчва ли все още светлина? Ако да - още колко време ще свети?[/sblock]

Потребителски аватар
Prince of Essembra
Мнения: 1047
Регистриран: чет май 17, 2007 6:24 pm
Местоположение: Благоевград

Мнение от Prince of Essembra » пон фев 18, 2008 7:26 pm

След като елфът усети на къде вървят нещата, го изби студена пот. Той извади старият арбалет от раницата си, постави една стрела и навакса изостаналата част от тунела, плътно зад Брок. Не смееше да изостава сам в тъмното.
-,, Не ми харесва тази работа, уж влязохме за мишка, а се оказа вълк... ( след това добави) може пък да извадим късмет, с някое имане, тук долу."

Потребителски аватар
Malcolm_X
Мнения: 400
Регистриран: вт авг 17, 2004 11:29 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Malcolm_X » чет фев 21, 2008 2:50 pm

-- Аде де! Цел ден ли ще седим тук - давайте полека напред.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » пет фев 22, 2008 3:49 pm

((тъй като хамелеона нищо не е постнал, приемам че продължава))
Всички продължават пълзейки през тунела.
Азедар
[sblock]Perception - Усещаш лек повей - явно тази бърлога излиза на открито съвсем близо.[/sblock]
В този момент, Гарет усеща как ръката му потъвав пода и от двете му страни се разнася пукот. Въздухът се изпълва с прах и върху главите ви се изсипват пръст и камъни.
Гарет
[sblock]Пръстта се струтва отгоре и ти опитваш да намериш безопасност хвърляйки се напред. Едвам се измъкваш да не бъдеш смазан целия. Свличащата се пръст те засипва и нещо тежко премазва десния ти крак. Прохода зад теб е затрупан. Гарет понася 8 щети.[/sblock]
Азедар и Брок
[sblock]Тунела пред вас тръгва да се срутва и нямате голям избор, освен да опитате да се отдръпнете на безопасно разстояние. Някаква кост хлопва Брок по главата, но иначе се измъквате прашни и невредими. Прохода пред вас е засипан. Брок понася 4 щети.[/sblock]
ум колкото на замажан синигер

Отговори

Върни се в “Ейвиндхолм”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост