Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Глава 1-ва

Форумна игра в D&D света Eberron.
Отговори
AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » вт яну 29, 2008 9:44 am

Джинкс си спомня стотиците часове упражнения и думите на магията излизат от усните му заучени така, както и произнасянето на собственото му име. Топка от десетки прозрачни caltrops* се оформя от нищото под рамката на вратата през която току що сте влезли и с един жест на младия мъж се разпилява хаотично.
Докато магът е зает със заклиннието си - останалите имат възможност да огледат стаята.
В мрака на кулата, пронизван само от слабата светлина на входа, двамата Сайърци успяват да различат само някаква огромна, непозната машина - нелепа сбирщина от стъкла, зъбни колела, столове и огромни отрязани тръби - заемаща втория "етаж" (всъщност таван между първия и втория няма) и извисяваща се нагоре в мрака, вероятно до самия и покрив. Покрай машината се спуска дълго провиснало въже, което стига на около метър от земята. Подът е изпълнен с десетки книги и свитъци натрупани около остатъците от малко огнище, откъм което се носи миризма на разлагащ се труп.
Фарук и Нийс
Зрението ви прорязва мрака и разкрива помещението си в неговата пълнота, което не се е променило особено откакто Нийс надникна всъщност. Машината наистина се извисява до самия покрив на кулата, от дупка в който се спуска въжето. В дъното на помещението има три врати, които вероятно водят към вътрешността на хълма. На няколко метра от огнището има полуизядения труп на коза, който вероятно е и причината за миризмата.
Джарет
Когато нахлувате помещението, някъде от пред вас се разнасят глухия шум от стъпките на някой, който припряно се отдалечава. Сякъш шумът е заглушен от врата или стена, която се намира между него и вас.
хвърляния
Listen checks: Фарук - Failure!, Джарет - 18 (Success!), Джинкс - Failure!, Нийс - Failure!
Casting Deafened: Джинкс - 80 (Success!)
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » вт яну 29, 2008 11:22 am

Фарук преглътна тежко и сбърчи нос от миризмата, но след това се взе в ръце. Тръсна глава в опит да си върне слуха и след като това не помогна, воинът реши да оползотвори времето, докато чака възстановяването на слуха си, с оглеждане из стаята. Първо отиде да види дали огнището става за палене на огън и има ли достатъчно цепеници за целта, след това се опита да прецени от колко време е в кулата разлагащият се животински труп, после просто обиколи цялото помещение, като през цялото време оглеждаше за нещо полезно, останало от предните обитатели на кулата.
За водещия
Хвърлям там Сърчове и Сървайвъли за всичко гореописано, ако има достатъчно време взимам 20.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Hazalad
Мнения: 641
Регистриран: пет фев 13, 2004 3:39 pm
Местоположение: Някакво
Контакти:

Мнение от Hazalad » вт яну 29, 2008 1:00 pm

Джарет се спря на място и вдигна ръка, за да привлече вниманието на останалите и устните му се раздвижиха. Откъсачни звуци надвиват бученето в ушите ви:
Фарук
- ... крак сив ... когато ние влязохме... добре да претърсим ... преди .... устройваме удобно.
Джинкс
- Тук ... някой. ... го ..... когато ... влязохме .... претърсим .... да се устройваме ...
Нийс
- Тук има .... го ...... ние влязохме. По-добре ... наоколо ... устройваме удобно.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » вт яну 29, 2008 4:33 pm

Фарук
Книгите не ти правят особено впечатление... повечето са изпълнени са със някакви странни морски карти пълни с означения, на които не се вижда ниво един бряг, а по други има сложни чартежи на някакви механични джаджи, от които много не отбираш. Явно обаче от тях става добра подпалка, ако съдиш по огнището. Около него има достатъчно дарва между другото да се сгреете доста прилично, а и тавана е поне на петнадесет метра над главите ви, така че даже няма и да се давите в пушек поради липса на комин.
Освен накъсаните книги и цепениците, около огнището намираш и полупразно гърне с някаква гъста зелена отвара, счупен харпун и отрязана глава, която явно някога е принадлежала на някой нещастен човечец. Малко по в страни, намираш и купчина най-различни стоки... коприна, подправки. Инкрустиран сребърен ятаган с извито острие. Пръстен на верижка. Няколко полускъпоценни камъни и скъпи дрехи, поечето от които са покрити със следи от рани. Има и една книга, със сребърен обков и макар че в нея липсват странните и непонятни за теб карти и чертежи... не разбираш и нищо от езика, на който е написана.
Не можеш да прецениш с точност кога последно е пален огъня и откуга трупа на козата стои тук, но предполагаш, че ако го бяхте закъсали за храна - с малко повече прегаряне щеше да свърши табота, така че едва ли е от преди повече от два-три дни ако е стояла на топло и седмица и нещо ако не е.
[sblock="хвърляния"]Search check: 10 (Success!), Survival Check 13 (Success!)
[/sblock]
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » вт яну 29, 2008 5:45 pm

Фарук се приближи до огнището, разтърси се и след малко измъкна старо и продрано наметало от купчина разхвърляни дрехи, в което без особено отвращение уви трупа на козата и човешката глава, която всички приближили се вече са забелязали, направи ги на вързоп и ги занесе до изхода на кулата с намерението да ги хвърли навън по някое време. След това внимателно раздели боклука, пръснат по пода, на 3 купчинки. В едната сложи книгите и другите подходящи за подпалки неща, във втората събра пръснатите и изглеждащи скъпо стоки и дрехи, а в третата сложи намерените сребърен ятаган, пръстен и полускъпоценни камъни. На една от книгите, обкована със сребро, Фарук обърна особено внимание, но след като я разгледа вдигна рамене и я подхвърли на Джинкс мълчаливо. След това извади огнивото и кремъка, взе една от другите книги и се зае да запали огън в огнището.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » вт яну 29, 2008 6:22 pm

Джинкс кима разбиращо в отговор на думите на Джарет, макар да е достатъчно ясно, че не е разбрал почти нищо. Докато Фарук е зает да разделя боклука на купчини и да изхвърля труповете, Джинкс прави една бързо обиколка на машината, като се опитва да определи какво е предназначението й, а същевременно търси интересни предмети.
Водещ
Правя Сърч и Нолидж инженерство
Скоро Джинкс привършва с огледа на стаята и тъкмо се чуди как да сподели откритията си с другите, когато изненадано хваща подхвърлената му книга. Само един поглед към интересните й корици привлича вниманието му и той започва да я отваря. В същия момент осъзнава какво Фарук иска да направи с останалите книги и очите му се разтварят в ужас, той притичва до гоблина и започва да жестикулира усилено, опитвайки се да обясни без думи:
Това не знам с кое умение ще да е
-Не! Не! Чакай поне да погледна какво има в тях преди да ги изгориш!

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » вт яну 29, 2008 7:19 pm

Първите няколко мига в кулата Нийс се спря с поводите на коня в ръка, като се опитваше да успокои животното и туптящото си сърце. С треперещи пръсти тя все още стискаше свещения символ на бронята си. За един плашещ миг Нийс бе ужасена от факта, че е изгубила слуха си завинаги, но не и трябваше повече от още един миг, за да събере в себе си достатъчно самоконтрол да се примири с вероятността на този ужасен факт.
Когато обаче Джарет им заговори и тя дори чу част от думите му, Нийс въздъхна с известно облекчение, в отговор му закима съгласително:
-Да, да влязохме наистина! - след което завъртя очи и му обърна гръб. Прекара следващите няколко минути гледайки Фарук, който ровеше из кулата. С отвращение забеляза всичките предмети, очевидно крадена стока на въпросните бандити. Лицето й помръква когато вижда човешката глава и още повече това, което Фарук прави с нея. Когато понечва да увие главата заедно с козия труп, тя здраво го сграбчва за рамото и рязко му казва на гоблински:
[sblock]-Какво правиш, чичо! [/sblock]- забеляза, че думите й не достигат слуха му затова тя за момент се оглежда наоколо, рязко посочва първо главата, после козата, а в очите й се чете възмущение. Взима едно от парчетата коприна, сама увива останките на нещастника в коприната и я занася до изхода на кулата. Внимателно я поставя на земята, след което коленичи пред нея, сключва пръсти около свещения си символ и устните й се размърдват в молитва за душата на човечеца.
give me love so that I can kill...she's so unreal

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » ср яну 30, 2008 12:05 am

Джинкс
Машината ти прилича на огромен далекоглед, монтиран около сложна хидравлическа система, която вероятно трябва да осигури движението му. Чувал си за подобни машини използвани от някои астролози за да наблюдават небето, но никога до сега не си виждал такава, за да си сигурен. Десетките книги със звездни карти и чертежи на лещи потвърждават догадката ти. Колкото и да ти е неприятно да ги видиш изгорени, трябва да признаеш, че ако искате да се сгреете ще трябва да пожертвате поне тези, които предишните обитатели на кулата вече са разкъсали. За твое облекчение, до пепелта има натрупани солидно количество цепеници, така че няма да ви се налага да горите книги, освен за да запалите влажното дърво. Друго интересно, не намираш - явно предходните посетители, са отделили достатъчно време, за да съберат сичко ценно от стаята и да го натрупат около огнището.
Скоро напълно забравяш за огледа на стаята, защото изпод кориците на книгата, която хоб гоблина ти е подал, се разтварят страниците на заклинателската книга на друг магьосник, а обема и е значително по-голям от твоята.
Нийс
Чуваш шумолене от вятър зад гърба си, сякаш през някоя невидима пролука става течение, но когато се обръщаш - не усещаш нищо.
Постепенно усещате, докато Нийс се погрижи за останките на нещастника, а Фарук запали огън, как слухът ви поне от малко започва да се възвръща. Още всичко е приглушено сякаш сте си завряли главата под купчина възглавници, но поне може да се чувате какво говорите, ако повишавте тон и се гледате в устните.
Наказанията за Deafened намалят наполовина. Имате -10 наказание на Listen check-ове.
Всеки, който все още има non-lethal damage, лекува по 1 точка.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » ср яну 30, 2008 10:55 am

Фарук първо изненадано изгледа блещещия се насреща му млад маг, след това още по-изненадано погледа му срещна пулещата се, възмутена Нийс, но тъй като беше твърде уморен да се чуди какво ги прихваща всички наоколо остави книгата сред купчината и за подпалки събра някои от скъсаните и пръснати наоколо листа. Докато се грееше на лумналия съвсем скоро огън и наблюдаваше как Нийс вероятно се моли за главата се зачуди откъде ли е научила тези обичаи, типични за човеците. Реши, че освен със сина си, като се върне у дома ще си поговори и с майката на Нийс...

Когато слухът му постепенно започна да се връща, той се обърна към Джарет и каза:
- Преди малко ми каза нещо, което не разбрах добре, нещо за устройване тук. Какво искаше да кажеш?
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Hazalad
Мнения: 641
Регистриран: пет фев 13, 2004 3:39 pm
Местоположение: Някакво
Контакти:

Мнение от Hazalad » ср яну 30, 2008 4:31 pm

Джарет вдигна очи от листа, на който с големи и четливи букви пишеше нещо на общият език. Погледа Фарук втренчено десетина секунди, след което захвърли наполовина готовото послание и каза:

- Не сме сами. Когато влязохме чух нещо вътре, което се отдалечи от нас. По-добре да огледаме мястото, преди да се настаняваме удобно.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » ср яну 30, 2008 6:11 pm

Цялото внимание на Джинкс e погълнато от инкрустирания том в ръцете му. Явно е толкова запленен от страниците с неразбираеми чертежи и странни символи, че дори е забравил, че до скоро е бил глух, така че не обръща особено внимание възвръщането на слуха си. Чул-недочул думите на Джарет, той измърморва под нос:

-Да, да, и според мен е време да се настаняваме удобно.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » ср яну 30, 2008 6:17 pm

Фарук поклати глава, след което отново се обърна към Джарет, който явно вече смяташе за лидера от двамата им нови познати:
- Може да оставим децата край огъня и да отидем да огледаме ние двамата.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » ср яну 30, 2008 8:43 pm

Нещото вътре, решава да ви изпревари с разглеждането. Лявата врата в дъното на залата се отваря изпод нечий ритник и в залата се вмъкват четири фигури. Два гоблина, единия с щит в едната ръка и някакъв топ плат в другата*, който се изгубва някъде в неосветената част на стаята, а другия с нож. След тях влизат и два бъгбеъра, единият въоръжен с огромен чук с близо двуметрова дръжка, а другия с метален налакетник и харпун в другата ръка, като ония с които ловят нарвали и тюлени в залива на кракените.
– 'Бра среща, странници - провиква се този с ножа - Mо'те са подмушите тук от бурята, 'ма 'ка спре... д'въ няма. И 'ко решите да ни окрадите нещо, ш' разберите, че можим мноу дубре си го пазим. След което се обръща към Фарук с нещо средно между поклон и залитане и добавя:
гоблински
– Плюй на Бурния Мир, червени господарю! Да изкормим Сайърците, пък после ще си поделим жената и богатствата на тази кула.
Джарет и Нийс
В сумрака успявате да забележите, че бъгбеърът с харпуна от време на време притиска свободната си ръка върху голямо тъмно петно в областта на ребрата си.
* вместо mace-a на картинката.
Карта:

Код: Избери всички

  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U
a|+|+|+|+|+|>|о|<|+|>|-|<|+|>|-|<|+|+|+|+|+|
b|+|о|о|о|о|о|H|.|.|.|.|.|.|.|.|.|.|.|.|.|+|
c|+|о|о|о|о|о|K|B|.|.|.|.|.|.| | | |.|.|.|+|
d|+|о|о|о|о|.|.|.|.|.|.|.| | | | | | | |.|+|
e|+|о|о|о|о|.|.|.|.|.|.| | | | | | | | | |+|
f|+|о|о|о|.|.|.|.|.|.| | | | | | | | | | |+|
g|+|о|о|о|.|.|.|.|.|.| | | | | | |G| | | |+|
h|+|о|о|.|.|.|.|.|.| | | | |F| | |G|G| | |+|
i|+|о|о|.|.|.|.|.|.| | | | | | |*| | | | |+|
j|+|о|о|.|.|.|.| | | | | | |J| | | | | | |+|
k|+|о|о|о|.|.|.|.| |N| |R| | | | | | | | |+|
l|+|о|о|o|.|.|.|.|.|C| | | | | | | | | | |+|
m|+|+|+|+|+|+|+|+|+|>| |<|+|+|+|+|+|+|+|+|+|

F - Фарук             C - труп
N - Нийс              G - купчини стоки
J - Джинкс            * - oгнище  
R - Джарет            > < - отворена врата
                      >-< - затворена врата
K - гоблин с нож      + - стена
B - бъгбеър с чук     . - полумрак
H - бъгбеър с харпун  о - тъмнина      
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » ср яну 30, 2008 9:18 pm

На крака още при отварянето на вратата, Нийс хладно изгледа разбойниците; докато се разправяха тя бавно и внимателно се придвижи зад прикриващия гръб на Джарет. Сключи пръсти около свещения кръст на бронята си и отново зашепна молитва, но този път думите звучаха по-различно в ушите на останалите. В следващият миг тримата й спътници сякаш изправят рамене, изпълнени с непоколебима увереност в способностите си да се справят с отперките пред тях по една или друга причина.
действия
Придвижва се на LL преди битката. Изрича Bless в surprise round-a.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » ср яну 30, 2008 9:42 pm

Фарук се стресна при нахлуването на крадците, но външно не показа нищо, освен спокойствие. След като чу думите на гоблина, той се замисли за миг, огледа се назад, след което взе решение. Усмихна се широко, пристъпи няколко крачки напред, след това изведнъж стана сериозен, изгледа студено бъгбеъра с чука и се затича към групичката изненадани гоблиноиди, като пътьом извади меча си, посочи с него бъгбеъра с чука и изкрещя:

- Атака! Да свалим първо този!


Водещият каза, че всички имаме surprise round, така че всеки да си опише действието!
действията на Фарук като механика, само за водещия
В момента има маневрите Douse the Flames & Vanguard Strike. Изрича Fighting Challenge и charge-ва бъгбеъра с чука за общо +9 атака. Ако уцели, ще нанесе 1d8+4 щети и ще излекува на себе си 2 живот от станса. Следващия рунд ще е на -2 АС.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » ср яну 30, 2008 10:04 pm

Огромния бъгбеър дори не успява да вдигне чука си в защита преди Фарук да скъси дистанцията помежду им. Меча на гоблина изсвистява странично и се врязва под мишницата на мародера, оставяйки кръв и звук от строшени ребра след себе си. Бъгбеърът надава рев на болка и се подпира на обромния си млат, за да не се стовари на земята.
хвърляния
Movement to Id, Attack roll: 25 (Success!), Damage roll: 11.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » чет яну 31, 2008 8:04 am

Веднага след нападението на Фарук, Джинкс изпуска книгата от ръце, грабва една разпалена главня от огъня и се затичва към тъмнината, където е изчезнал един от гоблините, вадейки един кинжал пътьом.
Системно
Не знам дали мога да грабна нещо от огъня и да се предвижа. Ако не мога просто не ме мести, просто ще тръгна натам през следващия ми ход.
Последна промяна от Ambartanen на пет фев 01, 2008 12:19 am, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Hazalad
Мнения: 641
Регистриран: пет фев 13, 2004 3:39 pm
Местоположение: Някакво
Контакти:

Мнение от Hazalad » чет яну 31, 2008 10:35 am

Джарет протегна ръце пред себе си и между тях пробяга електрическа дъга.
ДМ
зареждам щокинг грасп. Следващото ми действие за да не се налага да ме чакате, е да скоча (чардж) на някой ранен и да го довърша с меча си (ползвам хаус-рулското правило за половин щета на меча си, без +3-то на атака от шокинга, т.е. 1д6 към щетата.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » пет фев 01, 2008 1:25 am

Джинкс се претърколва през рамо и грабва една главня от огъня, докато изважда нож с другата си ръка.
>Tumble check vs. DC 25: 16 (Failure!); Успяваш да вземеш факлата, но хода ти свършва на О-h.
Най-накрая мародерите се отърсват от изненадата и се нахвърлят върху вас.
От мрака се измъква вторият гоблин и топа плат всъщност се оказва мрежа, която полита към Фарук и съсредоточения в противника си хобгоблин, не успява да реагира навреме, преди мрежата го го оплете.
>Гоблинът се придвижва на F-d; Ranged touch attack vs. AC 9(in melee): 10 (Success!)
Фарук и Нийс
Забелязвате, че макар и гоблина да държи водещото въже на мрежата здраво - вторачения му в Фарук поглед е изпълнен с трескавата несигурност на малко дете, счупило любимата ваза на майка си. Като имате предвид, че високата детска смъртност в Даргун не е метеорологичен феномен.
Бъгбеъра с харпуна прави две несигурни крачки в дясно и оръжието му полита със закривеното си острие към Фарук. Макар и омотан в мрежата на гоблина, възрастния рицар намира сили да наведе рамената плоча на бронята си и запратеното към гърдите му зловещо острие отскача без никакъв ефект.
>Гоблинът се придвижва на I-b; Ranged touch attack vs. AC 7(in melee): 6 (Failure!)
Когато бъгбеърът излиза на светлината - всички забелязвате тежката рана под лявата му мишница.
На ход е Джарет...
Ето, новото разположение. В тази карта ще update-вам и развитието на битката.

Код: Избери всички

  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U
a|+|+|+|+|+|>|.|<|+|>|-|<|+|>|-|<|+|+|+|+|+|
b|+|.|.|.|.|.|C| | |.|.|.|.|.|.|.|.|.|.|.|+|
c|+|.|.|.| | | |C|F| |.|.|.|.| | | |.|.|.|+|
d|+|.|.|.| |C| |R| | |.|.| | | | | | | |.|+|
e|+|.|.| | | | |J| | | | | | | | | | | | |+|
f|+|.|.| | | | | | | | | | | | | | | | | |+|
g|+|.|.|.| | | | | |N| | | | | | |G| | | |+|
h|+|.|.|.| | | | | | | | | | | | |G|G| | |+|
i|+|.|.|.|.|.| |K|.| | | | | | |*| | | | |+|
j|+|.|.|.|.|.|.| | | | | | | | | | | | | |+|
k|+|о|.|.|.|.|.|.| | | | | | | | | | | | |+|
l|+|о|о|o|.|.|.|.|.|C| | | | | | | | | | |+|
m|+|+|+|+|+|+|+|+|+|>| |<|+|+|+|+|+|+|+|+|+|

F - Фарук             C - труп
N - Нийс              G - купчини стоки
J - Джинкс            * - oгнище  
R - Джарет            > < - отворена врата
                      >-< - затворена врата
K - гоблин с нож      + - стена
                      . - полумрак
                      о - тъмнина      
Последна промяна от AngerNogar на пон фев 04, 2008 8:36 am, променено общо 8 пъти.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
Hazalad
Мнения: 641
Регистриран: пет фев 13, 2004 3:39 pm
Местоположение: Някакво
Контакти:

Мнение от Hazalad » пет фев 01, 2008 11:09 am

Джарет се затича към раненият бъгбеър. От ръцете му към меча прескочи електрическа дъга, след което острието описа широка дъга към създанието с чука.
ДМ
Чардж към бъгбеъра с чука, държа меча с две ръце; ползвам къстом-мейд правилото от теб да си ченълна зареденият шокинг грасп през меча за половин щета, т.е. 1д8 +1д6 лайтнинг, +4 от сила. Това е безсмислено всъщност, щот с другата магия която е суифт правя пак +1д6, но освен това му удвоява третъна двойно, дава ми +4 на потвърждение за крит и още нещо даваше:) Поне +3 на атаката няма да е зле да ми оставиш, но по твоя преценка.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » пет фев 01, 2008 4:40 pm

Със здраво стиснат с две ръце меч, изнесен от дясно на тялото си Сайърецът се понася през полумрака, бързо скъсявайки разстоянието до противника си. В последния момент от тъмнината пред него изниква водещето въже на мрежата оплела Фарук. Ботушите на Джарет изскърцват по пода за момент, преди тялото му да се изхвърли нагоре прескачайки препятствието, докато в същия момент тялото му се завърта около оста си, водено от инерцията на замаха му.
Всичко, което бъгбеъра успява да направи, е да вдигне ръка пред свитящото парче стомана в отчаян жест да се защити. Хрущенето да разсечените кости на китката му са единсвените предсмъртни звуци, които бъгбеъра услява да издаде, защото миг по-късно преминаващия през врата му меч - заглушава всякакви други стонове.
Докато Джарет със заучен жест изтръсква плисналата по все още вибриращото острие кръв - в краката му се свличат отсечената китка, главата и обезглавеното тяло на противника му.
>Джарет се придвижва на H-d; Attack vs. B: Critical Threat! Confirmation Roll: 29 (Success!) Miss chance Roll: 80 (Hit!)
Damage: 24 (K.O.)

Миг по късно, фигурата на гоблина от ляво на вече мъртвия противник се размазва за миг и се стопява във въздуха сякаш никога не е била там. Меча на Джарет изсвистява в негова посока, но среща само въздух. Преди изражението на изненада да успее да пропълзи на лицето му - гоблина отново се появява далеч зад гърба на Сайъреца. Фарук се опитва да извика предупредително, но гласът му само заглушава на свистящото парче метал, което се забива в тила на Джарет. Въпреки, че парещата отрова се стрелва из тялото му, за сега организмът на младежа успява да я отхвърли.
>Гоблина се придвижва на H-i; Ranged Attack vs. AC 12: 22 (Success!) Damage: 7
Fort. Save roll vs. poison: 20 (Success!)

На ход е Джинкс, после Фарук, след тях Нийс.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » съб фев 02, 2008 5:57 pm

Джинкс се затичва към мелето мълвейки думите на заклинание. Точно преди да завърши заклинанието си, фигурата му се размазва, той изчезва и веднага се появява точно зад гърба на Джарет. Факлата пада на земята, в ръката на Джинкс се оформя малка топка лед и той я запраща към гоблина с мрежата.

[sblock]Правя муув + abrupt jaunt до He (между Джарет и гоблина с ножа), пускам факлата на земята и мятам Lesser Orb of Cold по гоблина с мрежата (+5 ranged touch, 1d8 cold damage)[/sblock]

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » съб фев 02, 2008 6:25 pm

Азурната топка мраз полита във въздуха, оставяйки след от ледена пара след дебе си и се забива в гърдите на гоблина. Въпреки, че до ушите на Джинкс не достига нищо, той сякаш усеща последния забавен удар на сърцето на противника си, преди тялото му да се строполи на земята, изпускайки въжето на мрежата от вкочанените си пръсти.
>Джинкс се придвижва на H-е; Spell Failure Roll: 47 (Passed!) Ranged Touch Attack vs. M: 21 (Success!)
Damage: 6 (K.O.)
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » нед фев 03, 2008 10:12 pm

Фарук изрева, когато мечът му се вдигна да разреже оплелата го мрежа. Докато се бореше с въжетата, той някакси съумя да се придвижи до бъгбеъра с харпуна и отново изрева ядно заради невъзможността да го атакува. Нищо, помисли си възрастният воин, и неговият ред ще дойде.
за водещия
Атакувам мрежата с цел да я разрежа и да се освободя. Придвижвам се на Ic. Ако успея да унищожа мрежата, изкрещявам "Браво, Джарет! Дръж се сега, малко им остана!" и му лекувам 2 живот.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » пон фев 04, 2008 12:05 am

С едно движение на оръжието на хобгоблина и по-голямата част от мрежата се свлича в краката му, след което Фарук се изравнява с ранения бъгбеър.
>Attack vs. Net: 13 (Success!) Damage: 7 (K.O.) Джарет лекува 2 живот;
Фарук се предвижва на I-c.

– Браво, Джарет! Дръж се сега, малко им остана! - разнася се гласът на хобгоблина и Сайърецът усеща как бойна ярост измива болката от удара в тила.
Нийс е на ход
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » пон фев 04, 2008 3:11 am

[sblock]движи се 30 фута по посока на Фарук[/sblock]
give me love so that I can kill...she's so unreal

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » пон фев 04, 2008 8:41 am

Нийс се оглежда уплашено и с несигурни крачки се приближава към Фарук.
>Нийс се придвижва на J-g
Мародерът с харпуна изглежда уплашено настъпващия към него рицар и се опитва да се отдръпне назад. Когато гърбът му се удря стената, моралът го предава напълно и той се втурва наляво, към вратата от която се е появил... последван от свистящата дъга на меча на Фарук и звук от разсечена броня.
>Attack of Opportunity vs. H: Critical Threat! Confirmation: 19 (Success!) Damage: 9 Джарет лекува 2 живот
Бъгбеърът прави няколко нестабилни крачки назад и се вторачва изненадано в алената линия на кръста си - миг преди вътрешностите му да се изсипят на пода с влажен звук. Разбойникът надава предсмъртен вик на ярост и запраща харпуна си по Фарук, преди да се свлече на земята в собствените си черва.
Сигурен в леталноста на удара си, хобгоблинът е сварен неподготвен от летящото към него острие, което се забива в рамото му, заклещвайки се в плът, кости и металните плочки на бронята.
>H се придвижва на G-b; Ranged Attack vs. Faruuc: 20 (Success!) Damage: 6 Faruuc's Reflex save: 13 (Failure!)
Джарет е на ход
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
Hazalad
Мнения: 641
Регистриран: пет фев 13, 2004 3:39 pm
Местоположение: Някакво
Контакти:

Мнение от Hazalad » пон фев 04, 2008 12:48 pm

Джарет оглежда замаян пръснатите по пода трупове, след което погледът му се спира върху гоблина с кинжала. Кожените му ръкавици изскърцват докато затяга хватката около дръжката на меча си. Миг по-късно младежът мина покраи Джинкс, избутвайки го с рамо, и се запъти с бърза крачка към гоблина. Острието на изнесеният встрани от тялото му меч пръсна искри, докосвайки каменият под.
ДМ
Пауър атак за 2.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от AngerNogar » пон фев 04, 2008 7:04 pm

Мечът на Джарет описва дъга и се врязва в тялото на гоблина с достатъчна сила да го разполови на две. С недоумение Сайърецът наблюдава как сивозеленикавата плът на гоблина се разтваря под напора на меча и се затваря мигновено след него, без капка кръв. Голинът изсумтява надменно, но в същия момент Джарен яростно завърта китка и оствието потъва в подмищницата на противника му, изкарвайки фотнат от тъмна кръв.
>Джарет се придвижва на H-h; Attack vs. K: 19 (Success!) Damage: 13
Джарет и Джинкс
Гоблинът е под действието на магията False Life.
>Spellcraft check: Джарет - 27 (Success!) Джинкс - 18 (Success!)
Гоблинът надава рев на преливащи се изненада, болка и ярос и изпуска кинжала от почти отсечената си ръка. В следващия момент фигурата му се размазва и се стопява във въздуха, а след звука от забързани стъпки се разнася викът му:
Гоблински
Глупаци... дано Тя ви обеси на чарвата ви и изтръгне проклетите ви сърца.
След още няколко секунди от вън се чува нов вик на нечовешка болка...
>Край на битката, получавате по 550 опит на човек. Което ви праща на 2550, като се брои и стартовия.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Мнение от CTAHuMuP » вт фев 05, 2008 10:40 am

При последните думи на гоблина Фарук видимо се замисли, но каквото и да се опитваше да се сети не му остана време, защото викът отвън го изкара от потока на мислите му. Приведен напред с меч свален долу и почти стигащ пода, Фарук се затича към изхода, прескочи бодилите на Джинкс и се опита да види или чуе кой или какво вика.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Отговори

Върни се в “Shattered Kingdoms”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост