Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Neverwinter MMO

Форум за компютърни и конзолни игри. За предпочитане е обсъждането на crpg, но нито едно заглавие няма да остане без нужното му внимание.
ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Neverwinter MMO

Мнение от ChoChan » чет май 02, 2013 12:07 am

Няма ли тема за това? Някой ще го играе ли?

http://nw.perfectworld.com/
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Madmartigan
Мнения: 104
Регистриран: вт фев 19, 2013 9:26 pm

Re: Neverwinter MMO

Мнение от Madmartigan » чет май 02, 2013 12:09 am

Яго разправяше, че е много по-зле и далече от DnD, затова се събираха групичка за DnD Online да цъкат вместо Neverwinter Beta-та.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Re: Neverwinter MMO

Мнение от ChoChan » чет май 02, 2013 9:16 am

Поиграх 10тина минути вчера, не е ужасна, но не съм разгледала нищо още, де.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Neverwinter MMO

Мнение от Yago » чет май 02, 2013 10:03 am

Ужасна чак не, но както писах и в другата тема:
1)Ужасно постни приключения.
2)Нищо общо с настолните правила освен някои имена

Има някои добри идеи, като това, че имаш миниъни които пращаш да ти носят неща, но засега тези добри идеи са по-добре реализирани в по-старата Стар Трек Онлайн, където мини-играта с менажирането на екипажа поне за мен беше 50% от мотивацията да продължавам да се логвам.

Става за немотивирано цъкане.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
YagoLovesBohi
Мнения: 2
Регистриран: ср май 08, 2013 11:12 am

Re: Neverwinter MMO

Мнение от YagoLovesBohi » ср май 08, 2013 12:06 pm

Преди Яго и отбор задръстеняци да ме изтриете перманентно и за винаги... ОТНОВО, да споделя няколко думи по играта.
Като цяло е леко разочароваща, но само до там, че единственото което има общо с D&D са началните зарове,които хвърляш. Нито фийтове, нито скилове - нищо.
Историята - Няма нищо общо със старите 2 игри. Нашер е умрял преди 100 години, Арабет преди него шампиона на Невъруинтър и героя от Марша кучета ги яли. Пърфект Уърлд яко са оплюли труда на Биоуеър, Атари, Обсидиан и тн. като поставят играча в един Слорд Коуст, където има отминала магическа чума, градът удобно е разрушен, а открития лорд на Лотърдийп - Невърембър се опитва да узурпира града за себе си, като го раздава добър и загрижен за населението. Няма и помен никъде от окото на Невър, а бунтовниците (чиито куести са в началото) се наричат "нашери" и не са представени като "готини" бунтовници, бойци за правдата и тн, а точно обратното, като главорези, които крадат хляба от бабите. За мен поне това е лично показно как ПърфекУърлд натриват носа на Биоуеър и Обсидиан, като ги отъждествява с тях един вид. По дяволите дори елитната стража "Neverwinter Nine" (белите плащове ама сини и не на Вестерос) са кръвожадни ъндеди. Като се абстрахираме от това, куестите са интересни, трябва да отбиеш обсадата на определени части от града, да разследваш изчезвания, да спираш орки. Типичните задачи за другите ммо-та като "намери ми 821 кожи", "падна ми скиптъра в шахтата, иди го вземи" са сведени до минимум...поне до моят опит към 25то ниво.
Механика - Има някакви измислени класове, които са обвързани пряко с оръжието, което ще ползваш..."до края на живота си". Примерно имаме 2 класа биячи - единия с двуръчен меч, другия с щит. Това е, не можеш да развиваш примерно на декстирити, да хакнеш един уепън финес и да ги колиш с 2 ножки...съжалявам за това трябва да си роуг, който само това прави. Клерика също не може да носи оръжия освен специално за него направени божествени символи. Магьосника не съм го тествал. Скоро се очаква да пуснат някакъв тип рейндж клас.
Светът - познатия свят от сетинга- Невъруинтър, Балдърс Гейт, Невъруинтър ууд, Марша от 2рата игра и тн. Едно много приятно нещо, е че не е отворен свят като WoW, Guild Wars, LOTRO и други, а е в духа на старите игри от тази поредица (ако това може да се нарече поредица). Всичко е разделено на зони, които лолдваш докато се предвиждаш, което пък е хубаво според мен, защото над 50 % от куестовете са инстанции за сам човек или парти и не ти се моткат някви "досадници" дето ти крадат таргетите под носа.
Помощници - ами намират се, клерика е особено полезен, защото е и боксова круша, а и те хилва като си на зор, по-нататък има елитни, които закупуваш с най-различни точки и толкени спечелени от ПвП, Дънджъни и Скирмиши. Помощниците вдигат левели, тренират се и им се вграждат камъни за бонуси.
Богове - Избираш в началото, чии поклоник ще си. Имаш бонуси до толкова докато не се молиш на всеки час на него/нея (Бога)
Крафтинг системата - мисля, че най-точната дума за нея е..."сладурска" - събираш си компоненти от тук и там и в едно прозорче, където и да си можеш да си крафтваш я кожи, я метал, я оръжия, я наемници (?). Всеки вид краф вдига собствено ниво като чрез него можеш да създаваш и специални юнити, които да ги пращаш на мисия да ти носят компоненти. Отделно си събираш и камъни които обединяваш в по-силни (4 камък от 1во ниво правят един 2ро и т.н.)
ПвП- До тук съм срещал само 5 на 5 доминация, което ще рече, че скачате 5 произволни "велики" герои да биете други 5 и да държите 3-4 флага. Който напълни първи скалата за доминация печели. Тук, ако ти да кажем си 20 то ниво, левела ти се променя до този на най-високия в отбора, примерно 25то ниво. Това значи, че хитпоинтс са ти колко за 25ти левел и имаш завишени статове, въпреки това страдаш заради предметите, които са "морално остарели" в сравнение с на големите батковци.
Дънджъни и скирмиши - мен лично много ми харесаха, на някои обикалят нпц-та с теб (както и на доста куести) и помагат, въобще много са раздвижени. Дребния лоот се разпределя по равно за големия се хрърля зар (Need, Greed)
Евенти - Постоянно има някакви събития, за крафт, за куести, за дънджъни, за пвп, за скирмиш. Когато направиш някои от тези неща по време на евент получаваш по-големи награди или по-голям експириънс.
Фаундъри - За мен това е най-най-най- големия плюс на играта. Става въпрос за куестове, които са създадени от играчи над 15то ниво, сиреч всеки ако има умения може да направи куест, които са оценени и гласувани от други играчи и подредени в класация. Можеш да вземаш колкото си искаш и да се потапяш в разнообразие от фантазията на стотици хора.

На кратко играта няма почти нищо общо с Neverwinter и D&D освен имената и географията, ако се абстрахира човек от това и седне с нагласата, че ще играе съвсем различна игра от познатото, то тогава ще се сблъска с наистина приятно и увлекателно рпг. Моя съвет е да я пробвате. Излезете ли от закостенелите си консервативни разбирания, може да се отдадете на красотата на играта ида ви хареса.
До след няколко години : ) Яго, Миро {}
Трябва да знаете, че съм приказно красив !!!

Потребителски аватар
Darkling
Мнения: 496
Регистриран: пет яну 30, 2004 9:37 pm
Местоположение: The Abyss
Контакти:

Re: Neverwinter MMO

Мнение от Darkling » ср май 08, 2013 12:41 pm

Искам да чета повече разчупени мнения на този потребител :D Въпреки, че не съм изцяло съгласен с неговото дълго (и конструктивно мнение), все пак този човек има повече опит от мен в ММО-тата и в Невъруинтърите. По-обективен ще да е, аз лично се подразних точно от куестовете тип "ходи ми земи тоалетна хартия, ама от оная, специалната, дека клерика ше те прати да я крафтнеш от 5-6 различни съставки в 8те края на картата" - има ги бол в началото. После явно верно става така по-интересно, хоуммейд куестовете са яки и оригинални, можеш да ги оценяваш, ала - бала. Въпреки, че е 100 години по-късно, специфичният Forgotten Realms Lore си е запазен, я из куестите, я из история и предмети. Класовете са силно ограничени откъм роля - клерика лекува с джунджурии, мага фърга магии с една топка, роуга с две ножета пори дпс наред, войните са си свинйе за колене, и така. Място за оригиналничене откъм керектър билдинг н - я - м - а. Но пък кво, като за невъруинтър бейзд хак ен слаш РПГ тип Диабло си е много раздвижено и готинко.

Дано да има повече такива потребители, които да се разграничават от архаичния и остарял стил на форума ;)
In the end all things betray you.
Honor.Ideals.Heroism.
Allies.Comrades.Lovers.
Your eyes.Your limbs.Your heart.
And in the end,you betray yourself.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Neverwinter MMO

Мнение от Yago » ср май 08, 2013 1:04 pm

Darkling написа:все пак този човек има повече опит от мен в ММО-тата и в Невъруинтърите
Не променя факта, че съдейки по мнението му - няма кой знае какъв.
Примерно крафтинг системата, която е похвалил е орязана, мизерна версия на съществуващото в по-стара игра на същата компания.
Но поне се е постарал. По-подброно мнение можеш да получиш само от някой видео-ревюър.

А и го гони някаква неоправдана параноя.
ум колкото на замажан синигер

FireDeath
Мнения: 975
Регистриран: вт дек 25, 2001 10:41 pm
Контакти:

Re: Neverwinter MMO

Мнение от FireDeath » ср май 08, 2013 2:57 pm

Yago написа:А и го гони някаква неоправдана параноя.
сулев беше по същият начин, виж го ся, сипе простотия винаги когато има свободно време

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Re: Neverwinter MMO

Мнение от ChoChan » чет май 09, 2013 11:21 am

Не мога да кажа за лоре-то, но битките са тоооооолкова дървени и куци, поне с меле (defender). Биеш се в меле, виждаш, че ще ти пускат аое - е няма толкова зор да избягаш. Героят ти стои вкопчен в таргета си като кърлеж и три секунди трябва да го дърпаш, преди да благоволи да се мръдне, дотогава ест. аое-то те е ударило. Не разбирам, аутоатаките в някакъв непрекъсваем сикуъсн ли са, какво ли..
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
YagoLovesBohi
Мнения: 2
Регистриран: ср май 08, 2013 11:12 am

Re: Neverwinter MMO

Мнение от YagoLovesBohi » чет май 09, 2013 12:20 pm

How about clicking "shift" button for a change. Ти си танк пусни си щита да те пази, моя роуг примерно се премята циркаджийската с "shift". Разбира се има и атаки, които не са просто хит и няма как да се мръднеш по средата на движението.
Бтв двата коментара преди Чочи са офтопик и спам, админите да се саморецензират.
Трябва да знаете, че съм приказно красив !!!

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Re: Neverwinter MMO

Мнение от ChoChan » чет май 09, 2013 12:26 pm

Ами цъкам шифт, което уж трябвало да е додж, но май за defender е блок(?), и героят ми получава някакъв гърч, който може и да е блокиране. Но откога блокиране предпазва от АОЕ??? Не, че ще възразя, но дори не ми беше хрумвало, че може да работи блок срещу аое.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Neverwinter MMO

Мнение от Yago » чет май 09, 2013 12:38 pm

Ако си с щит, задържаш Шифт за да блокираш, което ти хаби защитният ресурс.
Ако си с двуръчно оръжие, задържаш Шифт за да тичаш по-бързо.
Ако си с кинжали, Шифт прави салто за да избягаш бързо.
Ако си с малоумното нещо, което клириците държат като оръжие, се плъзгаш.
Което не променя основателното обвинение в дървеност, поне на фона на по-стари, но по-съвременни игри като ТЕРА и GW2.
ChoChan написа:Но откога блокиране предпазва от АОЕ???
Since forever.
Примерно в 4е щита нали ти дава +2AC и +2 Рефлекс.

edit - сетих се за едно много положително нещо свързано с Neverwinter. Не е SWtOR
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Neverwinter MMO

Мнение от CTAHuMuP » чет май 09, 2013 5:47 pm

ChoChan написа:Героят ти стои вкопчен в таргета си като кърлеж
Хахахахахах
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

FireDeath
Мнения: 975
Регистриран: вт дек 25, 2001 10:41 pm
Контакти:

Re: Neverwinter MMO

Мнение от FireDeath » вт май 21, 2013 6:18 pm

ха
и аз почнах да го играя тва
слава богу къмто момента не съм се зарибил твърде много и все още имам живот

тва, което си говорихме с Алекс за тая игра е, че за жалост, квото и да си приказваме, с 5-6-7 умения е скучно да се играе

Отговори

Върни се в “Компютърни и Видео Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост