Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Dragon Age III: Inquisition

Форум за компютърни и конзолни игри. За предпочитане е обсъждането на crpg, но нито едно заглавие няма да остане без нужното му внимание.
Потребителски аватар
4uk4ata
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Контакти:

Dragon Age III: Inquisition

Мнение от 4uk4ata » пон сеп 17, 2012 9:49 pm

Не знам за вас, но края на Dragon Age 2 ми се стори доста разочароващ... едва ли не играта беше прикуъл на ДА 3. Е, потвърдено е - Dragon Age 3 ще има, така че да видим какво са ни приготвили за третата част на поредицата!

Ето ви материала от сайта на играта, http://www.dragonage.com/inquisition
An open letter from Mark Darrah, Executive Producer

Hey everyone,

We are going to do things a little differently today. Some of you may not know who I am so to start out, I'm going to tell you a little bit about myself.

I joined BioWare in May of 1997 making this year my 15th year with the Company (So, old…). I am a programmer by training and implemented the AI, scripting, and combat systems in Baldur's Gate. After that, I moved into a lead programmer role on Tales of the Sword Coast, BG2, and Throne of Bhaal. I kept my hands dirty during this time; you have me to blame for the wild mage.

After the Baldur's Gate series, I was the lead programmer on Jade Empire, though I made a brief detour to implement the first version of the DM client in Neverwinter Nights.

Then through a weird series of un-relatable stories, I ended up on BioWare's handheld title Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood. I started out as Lead Programmer and finished in charge of the project. Along the way I managed to write a scripting language somehow WORSE than the one in BG, yet at the same time coded a stats system that I am VERY proud of. Fundamentally, the core achievement was that you could not die after you had already; it's surprising how hard that can be to ensure, sometimes.

Finally I moved over to the Dragon Age franchise. I have been the Executive Producer since just before Dragon Age: Origins shipped.

I am part of an active D&D campaign, love collecting pen and paper stuff and like walks on the beach.

Actually I don't like walks on the beach, too smooshy.

Okay, enough about me, why have I called you all here today?

I am pleased to confirm that we are, in fact, working on the next Dragon Age game. Not a big surprise to most of you, I know. We have been working on it in some way for about two years now with the bulk of our efforts ramping up about 18 months ago.

Part of that effort has involved you, our fans, and the feedback you've provided for Dragon Age: Origins, Dragon Age II, and their DLC. We've visited message boards, read reviews, and we've gone to events to have direct face to face conversations with some of our most passionate fans. We've been listening, and we will continue to listen.

Recently, I said that we didn't want to talk about Dragon Age III unless we had something to show. I'm trying to stick to that plan and won't be revealing much today. That said, a lot of information and rumors have surfaced recently and we don't want to hide from them. There are a BUNCH of things that I really want to share with you but I want to do this right, and doing it right requires some more time.

So here's what I can confirm for now:

The next game will be called Dragon Age III: Inquisition.
We won't be talking about the story of the game today. Though you can make some guesses from the title.
This game is being made by a lot of the same team that has been working on Dragon Age since Dragon Age: Origins. It's composed of both experienced BioWare veterans and talented new developers.
We are working on a new engine which we believe will allow us to deliver a more expansive world, better visuals, more reactivity to player choices, and more customization. At PAX East, we talked about armor and followers… Yeah, that kind of customization. We've started with Frostbite 2 from DICE as a foundation to accomplish this.

There's much more to talk about, of course, but it will have to wait until it's ready for the prime time.

We are going to be as open as we can. We will continue to have a dialogue with you and answer what questions we can. Keep providing us with your feedback. I'm excited about what we are working on and I hope that you will be too. I know this is going to be hard to believe, but it is just as hard for me not to tell you stuff as it is for you to wait.

With thanks for your enthusiasm, and your patience,

Mark
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Re: Dragon Age III: Inquisition

Мнение от Kaladris » пон сеп 17, 2012 10:04 pm

Надявам се на шуутър с дракони и destructable environment (frostbite, hello). Ще получим патетично конзолизирано лайно с полу-хак&слаш/полу-стратегия бойна система, тъпа история и тривиални, преекспонирани персонажи.

Потребителски аватар
Cor Angar
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm

Мнение от Cor Angar » пон сеп 17, 2012 11:20 pm

Нали казаха че се учели от Skyrim - може да са почнали MMO.

Потребителски аватар
Yago
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm

Мнение от Yago » вт сеп 18, 2012 8:04 am

4uk4ata написа:Не знам за вас, но края на Dragon Age 2 ми се стори доста разочароващ... едва ли не играта беше прикуъл на ДА 3.
Всъщност беше разочароващ поради недовършеност, некадърност, и това че в уж-епичната игра си някакъв мухльо който не можа да афектира нищо, особено на фона на героя от ДА1. След което имаш края на МЕ3... който страда от същите проблеми, но е дори по-разочароващ, тъй като продължаваш да си Шепард, просто Водещият е почнал да взема лоша дрога и да чете християнск литература.
С други думи, надеждите ми за ДА3 - 1/10.
ум колкото на замажан синигер

ChoChan
Кифла
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » вт сеп 18, 2012 9:39 am

За кога е планувано туй нещо?
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Cor Angar

Мнение от Cor Angar » вт сеп 18, 2012 2:02 pm

2013 с неизвестна дата

Ще се прави с енджина Frostbite - на Battlefield 3
Една лоша новина - шефа на EA се зарече на пазара да не излиза игра която няма онлайн, със сигурност играта ще включва кооператив и арени.

Потребителски аватар
Yago

Мнение от Yago » вт сеп 18, 2012 7:22 pm

Cor Angar написа:Една лоша новина - шефа на EA се зарече на пазара да не излиза игра която няма онлайн, със сигурност играта ще включва кооператив и арени.
Това не е задължително лошо. Ако са принудени да направят интересни арени, може да измислят система която прави нещата по-раздвижени в битка от двойката. Разбира се, има го риска да направят малоумно псевдо-екшън заглавие, но за това не може да обвиняваме ЕА.

Gungrave
Познава шефа на RABAT
Регистриран: вт апр 25, 2006 5:48 pm

Мнение от Gungrave » вт сеп 18, 2012 7:32 pm

Чур за БивоЛаре :blah:

Потребителски аватар
Yago

Мнение от Yago » вт сеп 18, 2012 7:38 pm

Дискусиите по разни други форуми вече успяха да станат доста интересни. Понякога не е нужно да стигнеш дори до 2ра страница, за да намериш мнение тип "Сигурен съм, че тъпите хейтъри ей сега ще изпълзят из ъглите, МЕ3 и ДА2 са перфектни и БиоВаре са безгрешни."

Потребителски аватар
Ways
Регистриран: чет яну 24, 2002 6:51 pm

Мнение от Ways » вт сеп 18, 2012 11:20 pm

Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Мнение от Kaladris » вт сеп 18, 2012 11:34 pm

Yago написа:Дискусиите по разни други форуми вече успяха да станат доста интересни. Понякога не е нужно да стигнеш дори до 2ра страница, за да намериш мнение тип "Сигурен съм, че тъпите хейтъри ей сега ще изпълзят из ъглите, МЕ3 и ДА2 са перфектни и БиоВаре са безгрешни."
Сигурно са чели тоя форум хахахахах

Потребителски аватар
4uk4ata
Контакти:

Мнение от 4uk4ata » ср сеп 19, 2012 12:42 am

Хм, чу се , че докторите щели да се отказват, но не беше сигурно... жалко. Покрай издънките си Биоуеър за мен бяха една от култовите компании за игри - дано и за в бъдеще да са.

"After my departure I’m going to be spending significant time with family and friends, as well as pursuing some personal passion-driven projects related to craft beer."

Хахахаха, Zeschuk for President!
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Потребителски аватар
Cor Angar

Мнение от Cor Angar » ср сеп 19, 2012 12:44 am

Уволняват ги заради фиаското със Star Wars - какво ще кажат са празни приказки, да не става скандал.

Потребителски аватар
4uk4ata
Контакти:

Мнение от 4uk4ata » съб сеп 29, 2012 2:35 pm

Е, сигурно е хвърчала доста перушина по тоя случай. Дали са ги задължили или просто са им вгорчили живота не знам, ефекта е еднакъв. Всъщност колко голямо фиаско е TOR-а? Гледам че според анализатори е струвала 125-200 милиона долара, не се казва точно колко. Нямаха ли между милион и два милиона събскрайбъра месечно преди да станат "фримиум"?

Потребителски аватар
Shamajotsi
Регистриран: ср ное 23, 2005 12:17 pm

Мнение от Shamajotsi » вт юни 11, 2013 6:12 pm

Вече имаме трейлър от Е3, който може да се види на сайта: http://www.dragonage.com/ .
シャマジョツィ
しゃまよつぃ

ChoChan
Кифла

Мнение от ChoChan » вт юни 11, 2013 11:12 pm

Fall 2014
/spit

Потребителски аватар
Shamajotsi
Регистриран: ср ное 23, 2005 12:17 pm

Мнение от Shamajotsi » ср юни 12, 2013 10:30 am

Нека-нека, че този път да доизпипат всичко и дънджъните да са различни ;) !
シャマジョツィ
しゃまよつぃ

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Контакти:

Мнение от CONAN » ср юни 12, 2013 10:32 am

Те все по-зле стават, ти по-добре искаш.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Down
Регистриран: чет ное 12, 2009 7:41 am

Мнение от Down » ср юни 12, 2013 11:51 am

Yago написа:
4uk4ata написа:Не знам за вас, но края на Dragon Age 2 ми се стори доста разочароващ... едва ли не играта беше прикуъл на ДА 3.
Всъщност беше разочароващ поради недовършеност, некадърност, и това че в уж-епичната игра си някакъв мухльо който не можа да афектира нищо, особено на фона на героя от ДА1. След което имаш края на МЕ3... който страда от същите проблеми, но е дори по-разочароващ, тъй като продължаваш да си Шепард, просто Водещият е почнал да взема лоша дрога и да чете християнск литература.
С други думи, надеждите ми за ДА3 - 1/10.
Нищо некадърно в 2ката. Ако си истински фен на ДА ще видиш, че просто играта е изкарана набързо заради "по-важните им проекти''. И няма по-тъпо нещо от това да сравняваж Хаук с Warden Commander-а/Hero of Ferelden. Само ще кажа, че 1вия е просто бежанец и в последствие създава името си и то в ограничена среда, а 2рия го пускат с вече epic quest-a и от там нататък може да работиш с целия Ферелдън както си решиш и няма опция в която да не станеш The Fucking Epic Hero.

ChoChan
Кифла

Мнение от ChoChan » ср юни 12, 2013 12:20 pm

Excuse me, но няма да се съглася. Ти си баси нацепения тип, спасяваш светове и т.н. но не можеш да спасиш ни майка си, ни сестраси/брат си.
Това поне на мен много ми смачка фасона.

Потребителски аватар
Down

Мнение от Down » ср юни 12, 2013 12:47 pm

Принципа на: или или

ChoChan
Кифла

Мнение от ChoChan » ср юни 12, 2013 1:30 pm

Няма или или, майка ти умира каквото и да правиш.

Потребителски аватар
Down

Мнение от Down » ср юни 12, 2013 1:40 pm

Голяма работа общоприето e на героя да му се случват такива работи. :D

EDIT: Само моите герои стават герои заради пари :Д
Последна промяна от Down на ср юни 12, 2013 1:42 pm, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
Yago

Мнение от Yago » ср юни 12, 2013 1:40 pm

ChoChan написа:Excuse me, но няма да се съглася. Ти си баси нацепения тип, спасяваш светове и т.н. но не можеш да спасиш ни майка си, ни сестраси/брат си.
Това поне на мен много ми смачка фасона.
Баси нацепения тип с в 1цата.

В 2 си провал отвсякъде. Не спясяваш никой, най-малкото пък светове. Живееш в супер линейната история, която автора си мисли за супер оригинална, и всеки малък успех, който постигаш се превръща в пепел една глава по-късно. Някакви дебили около теб правят твърде прозрачни заговори, но не можеш да им попречиш. Някакви типове се опитват да са симпатични, но нямаш избор, освен да ги убиеш. Абсолютната анти-теза на това как се пише за ролева игра.
Down написа:Нищо некадърно в 2ката.
Освен историята, сценария, левел дизайна и енкаунтър дизайна. :)
Нивата заслужават специално, второ споменаване - не само че са толкова бъгави, като в ДА:О, но и са тесни, постни и дори още по-грозни отколкото Дълбоките Пътища в ДА:О. А да - и са малко, така че непрекъснато си личи как ги рециклират.

Потребителски аватар
Down

Мнение от Down » ср юни 12, 2013 1:43 pm

Всичко може да се оправи с дузина DLC-та. Ако не ти харесва просто не я играй :) аз не казвам, че е перфектна.

Потребителски аватар
Yago

Мнение от Yago » ср юни 12, 2013 1:44 pm

Down написа:Всичко може да се оправи с дузина DLC-та.
След такова изказване, вече не мога да съм сигурен дали не ни тролиш.

Потребителски аватар
Down

Мнение от Down » ср юни 12, 2013 1:45 pm

Защо да тролвам??? Бро ако наистина не ти харесва не я играй :Д кво да ти кажа повече. Аз я харесвам заради самия Хаук.

ChoChan
Кифла

Мнение от ChoChan » ср юни 12, 2013 1:47 pm

Ами на мен 1цата ми хареса много повече от 2ката. Моето разиграване се получи доста драматично и ми хареса, а като съм гледала филмчета в youtube има доста вариации. Когато в Awakening си импортнах герой и още в първия енкаунтър не помня кой ми каза "Knight Commander, нещо си" и после Алистар "My Queen", направо swoon-нах

В 2ката ме вбесява това, че се промотираше как всяко твое действие променя историята а всъщност в действително важните моменти нямаш грам възможност да повлияеш на събитията. Поне за не заблуждават хората.

Потребителски аватар
xsmind
Студио Х
Регистриран: чет май 02, 2002 11:44 pm
Контакти:

Мнение от xsmind » ср юни 12, 2013 5:47 pm

Down написа:Всичко може да се оправи с дузина DLC-та. Ако не ти харесва просто не я играй :) аз не казвам, че е перфектна.
Ами той и Яго казва, че не е перфектна и изтъква конкретни недостатъци с които съм напълно съгласен.

По въпроса с DLC-тата съм хейтил многократно, но все пак ще сведа следния не особено остроумен, но пък сравнително прост пример: ако си купиш сандвич и го платиш целия и получиш само филия хляб, и трябва да чакаш Салам DLC, Марула DLC и СуперЯкСос DLC в следващите три дни, за които даже трябва и да доплащаш... ами не, тези сандвичи определено не стават!

Потребителски аватар
Down

Мнение от Down » ср юни 12, 2013 6:43 pm

Тогава чакаш да излезне целия Collector's Edition и си я копуваш, ако решиш. Ако не ти хареса като цяло не си копуваш повече от тях. :) Само че изглежда така: Всички хейтят и мърморят колко била зле, колко още било нужно и такива глупости които дразнят супер много и няма с нищо да променят вече стореното, НО когато излезе длс или нова игра от поредицата всички си я копуват/изпиратстват и я играят и когато я свършат пак започват с абслолютно ненужен спам-хейт/критика. Така че: Don't like it ..ok son don't buy it. Както аз казах по-горе, играх я заради Хаук който беше мега брутален като персонаж и за джуджето Варик. Те бяха епик а самата игра иска още. ДЛС-тата не я оправиха, но поне компенсираха до помосимост.
Последна промяна от Down на ср юни 12, 2013 6:48 pm, променено общо 1 път.

Отговори

Върни се в “Компютърни и Видео Игри”