Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Baldur's Gate Enhanced Edition

Форум за компютърни и конзолни игри. За предпочитане е обсъждането на crpg, но нито едно заглавие няма да остане без нужното му внимание.
Потребителски аватар
xsmind
Студио Х
Мнения: 4123
Регистриран: чет май 02, 2002 11:44 pm
Местоположение: R'lyeh
Контакти:

Re: Baldur's Gate

Мнение от xsmind » чет ное 22, 2012 5:52 pm

Нищо не иронизирам, ти пишеш че нещо е медицински факт, аз казвам че си измисляш. Фактът е че 10 линии/мм от 25см се води някакво стандартно зрение. Не съм сигурен доколко е медицински, или е някакъв художествен/фотографски от практиката, не съм се задълбочавал. Само че в това просто твърдение има толкова много условности, че е по-добре да не тръгваме да го нищим.
Следващия факт е, че когато играта не поддържа скалиране на интерфейса, ако си я пуснеш в 720p на 32" телевизор ще изглежда с огромни бутони и текстове, и също ако я пуснеш в същата резолюция на 5" телефона няма да можеш да прочетеш нищо.

Потребителски аватар
Ways
Мнения: 3000
Регистриран: чет яну 24, 2002 6:51 pm

Re: Baldur's Gate

Мнение от Ways » чет ное 22, 2012 10:58 pm


Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Baldur's Gate

Мнение от Yago » пет ное 23, 2012 8:13 am

Cor Angar написа:Нито пък вече ми прави какъвто и да е кеф, да споря заради самия спор по форумите, нито имам време.
Тогава спри да го правиш.
Ексес е напълно прав в случая.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Darkling
Мнения: 496
Регистриран: пет яну 30, 2004 9:37 pm
Местоположение: The Abyss
Контакти:

Re: Baldur's Gate

Мнение от Darkling » пет ное 23, 2012 3:47 pm

Cor Angar написа:Аз лично нямам проблем с интерфейса на Icewind Dale 1 и 2 дори на 32" екран.
Е ся, тва че ТИ нямаш проблем, не значи, че не трябва да се енханснат тия две игрици за всички останали, които пък нямат проблем с това да се подобри графиката (за да не е морално остаряла ;) ) и да се пипне тук-таме контента.
In the end all things betray you.
Honor.Ideals.Heroism.
Allies.Comrades.Lovers.
Your eyes.Your limbs.Your heart.
And in the end,you betray yourself.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Baldur's Gate

Мнение от Cor Angar » пет ное 23, 2012 5:25 pm

Ок, - дай да видим кога ще ги подобрят всичките които заслужават подобряване 8) Засега май само първия Балдур още не могат да оправят, явно ще почакаме доста докато стигнат до Planescape и Fallout 1 и 2, особено ако междувременно решат че Icewind е много по-важна от Planescape.

Потребителски аватар
Darkling
Мнения: 496
Регистриран: пет яну 30, 2004 9:37 pm
Местоположение: The Abyss
Контакти:

Re: Baldur's Gate

Мнение от Darkling » пет ное 23, 2012 5:48 pm

Cor Angar написа:Ок, - дай да видим кога ще ги подобрят всичките които заслужават подобряване 8) Засега май само първия Балдур още не могат да оправят, явно ще почакаме доста докато стигнат до Planescape и Fallout 1 и 2, особено ако междувременно решат че Icewind е много по-важна от Planescape.

Taка е, тук си прав - доста време мина, докато се наканиха изобщо да почнат подобен проект, кой знае още колко ще мине, че да приложат тази концепция върху всички заслужаващи си core PC RPG-та.

За Тормента май може отделна тема да се отвори дали трябва да се енхансне или не, защото като се замисля може и да я развалят само...
In the end all things betray you.
Honor.Ideals.Heroism.
Allies.Comrades.Lovers.
Your eyes.Your limbs.Your heart.
And in the end,you betray yourself.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от Cor Angar » съб ное 24, 2012 11:41 pm

Намерих някакво интервю от лятото според което наистина мислят точно Плейскейпа да подобряват ако Балдурс Гейта донесе печалба
Some of the team members of Overhaul Games actually did some work on both PlaneScape and Baldur's Gate, so they have some familiarity with both titles. And according to GameBanshee Overhaul tweeted the following comment, saying..." We want to do Planescape: Torment after the BG series."

Потребителски аватар
Ways
Мнения: 3000
Регистриран: чет яну 24, 2002 6:51 pm

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от Ways » чет ное 29, 2012 8:25 pm

Впечатления?

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8806
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от CONAN » пет ное 30, 2012 8:55 am

Аз съм изключително доволен от експириънса като цяло, тъкмо минах Кендълкиип.

Всичко е точно както го очаквах с изключение че не мога да разбера ЗАЩО не мога да увелича фреймрейта на 50, въпреки че едитвам ини файла... Супер заспиващо понякога. Подобрения интерфейс ми харесва, особено на голям екран, графиката е супер и отново се връщам в годините на БГ1 и навява приятни спомени.

Началната анимация е изхвърлена набързо и не е толкова добра колкото старата, но това може да си го видите в Тубата. Засега не забелязах някакви системни бъгове в механиката, всичко в "лога" изглежда наред и не съм видял фрапантни проблеми, но ще видим, време бол. :)
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от Yago » пет ное 30, 2012 8:57 am

Колко отворена е за модове?
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8806
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от CONAN » пет ное 30, 2012 9:13 am

Yago написа:Колко отворена е за модове?
Не съм задълбавал за модовете, но според девелопърите дори съществуващите модове биха работели за тази игра, тъй като ползват оригиналните файлове. Предполагам че след като са вкарали всичките китове от БГ 2 на персонажите, ще е по-отворена от БГ1.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от Yago » пет ное 30, 2012 9:43 am

CONAN написа:Предполагам че след като са вкарали всичките китове от БГ 2 на персонажите, ще е по-отворена от БГ1.
Вече има модове с които БГ1 поддържа всички механики от БГ2(и много повече 2е механики). Донякъде заради това питам. Също, какво ново има спрямо бг1 и включва ли Sword Coast.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8806
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от CONAN » пет ное 30, 2012 11:25 am

Yago написа:
CONAN написа:Предполагам че след като са вкарали всичките китове от БГ 2 на персонажите, ще е по-отворена от БГ1.
Вече има модове с които БГ1 поддържа всички механики от БГ2(и много повече 2е механики). Донякъде заради това питам. Също, какво ново има спрямо бг1 и включва ли Sword Coast.
Да, включва Суърд Коуст, плюс някакви нови персонажи и някакъв режим Блек Питс... не съм го цъкал. Абе, 20 долара отвсякъде си е идеална инвестиция, още повече че ще ми осигури досат часове занимание (и седмици с моя темп на игра и свободно време).
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от Cor Angar » пет ное 30, 2012 4:35 pm

Стигнах Beregost и не виждам никаква разлика която вече да не съм виждал с TUTU мода.

Потребителски аватар
Ways
Мнения: 3000
Регистриран: чет яну 24, 2002 6:51 pm

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от Ways » съб дек 01, 2012 2:17 pm

Доста е забъркана игричката, определено избързаха :)

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8806
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от CONAN » нед дек 02, 2012 10:57 am

Кое е забъркано? До момента не виждам нещо което да е счупено или "забъркано".
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от Cor Angar » нед дек 02, 2012 3:43 pm

Аз я дропнах - играл съм я няколко пъти преди това, а от днешна гледна точка геймплея състоящ се в еднообразно обикаляне и избиване на 2-3 вида противници с лък ми се струва бая морално остарял и безинтересен.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8806
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от CONAN » пон дек 03, 2012 8:29 am

Не ми харесва че не са барнали Журнала за да логва по-адекватно наличните куестове... :(
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

FireDeath
Мнения: 975
Регистриран: вт дек 25, 2001 10:41 pm
Контакти:

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от FireDeath » пон дек 03, 2012 4:40 pm

аз нещо не можах да я подкарам като хората. играта е с ебати смешните изисквания и въпреки това ми бави толкова много, че е неиграема. все едно играя походова стратегия, човек

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8806
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от CONAN » вт дек 04, 2012 7:50 am

Как ще е бавна бе... Скоростта на ходенето на човечетата или ти влачи ?
Щото ако е първото е well known проблем от девелопърите и за разлика от старите игри, като дадеш повече ФПС нищо не става и си остава на 30
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от Cor Angar » вт дек 04, 2012 4:06 pm

Навремето така се влачеха - като родопска песен, тарикатите си вдигахме кадрите да ускорим движението но сега са го заключили на стандартното. Още помня как главен фийчър на BG2 беше с 40% по бързото движение.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8806
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от CONAN » вт дек 04, 2012 4:30 pm

Cor Angar написа:Навремето така се влачеха - като родопска песен, тарикатите си вдигахме кадрите да ускорим движението но сега са го заключили на стандартното. Още помня как главен фийчър на BG2 беше с 40% по бързото движение.
Не е заключено, има бъг. В .ini файла на играта има стойност която контролира кадрите, но за съжаление не ебава, дори да го сложа на 10..
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Ways
Мнения: 3000
Регистриран: чет яну 24, 2002 6:51 pm

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от Ways » вт дек 04, 2012 6:14 pm

Да де, ся дялкат ъпдейти... изхвърлиха се.
Признавам си имах по-големи очаквания.
Интерфейса е ужасен.
Зуума е як, но маже много... това ли е им иновативното ха.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8806
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от CONAN » вт дек 04, 2012 9:20 pm

Да, можеха да се постараят с интерфейса и да оправят "новите бъгове" преди да рекламират 400 фикса. Като цяло съм доволен, защото очаквах точно БГ1 непроменен.

Само не разбирам защо някои предмети по смъртно не могат да се идентефицират от търговците, а само със Scroll? Това беше ли в оригинала или е някакъв "feature" в тази? Никакви спомени нямам от оно време. :cry:
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
icon
su -
Мнения: 2522
Регистриран: пон май 26, 2003 1:11 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от icon » ср дек 05, 2012 9:06 am

CONAN написа:Да, можеха да се постараят с интерфейса и да оправят "новите бъгове" преди да рекламират 400 фикса. Като цяло съм доволен, защото очаквах точно БГ1 непроменен.

Само не разбирам защо някои предмети по смъртно не могат да се идентефицират от търговците, а само със Scroll? Това беше ли в оригинала или е някакъв "feature" в тази? Никакви спомени нямам от оно време. :cry:
Скила не им достатъчно висок, като че ли. Имам някви такива спомени, че беше така и преди.
“А small man with a big shield will drive the archers mad.”

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от Cor Angar » ср дек 05, 2012 11:00 am

Идентификацията се влияе от скрития показател LORE, респективно разни Уизарди и Бардове на висок левъл идентифицират по- висок левъл предмети и скролове.

Мисля че в Карнавала имаше един циганин който идентифицираше всичко.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8806
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от CONAN » ср дек 05, 2012 1:19 pm

Баси овърпауърд са магьосниците в тая игра... честно. А ако играеш с магьосник си ебаси калъфа и те шибат на ластик всеки път.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Ways
Мнения: 3000
Регистриран: чет яну 24, 2002 6:51 pm

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от Ways » пон дек 17, 2012 7:12 pm

BGEE reject by Apple's App Store again.

Ще изчакам да изчистят всички бъгове от PC версията и вече тогава ще я пробвам пак.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от Yago » вт дек 18, 2012 9:25 am

Cor Angar написа:скрития показател LORE
Верно ли е скрит?
Интерфейса явно е по-зле от това проста да ползваш модове които ти давата интерфейса на БГ2.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8806
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Baldur's Gate Enhanced Edition

Мнение от CONAN » вт дек 18, 2012 9:45 am

Yago написа:
Cor Angar написа:скрития показател LORE
Верно ли е скрит?
Интерфейса явно е по-зле от това проста да ползваш модове които ти давата интерфейса на БГ2.
Лоре-то не е скирто, вижда си се в интерфейса на персонажите. Товя което има в предвид сигурно е че скила на НПЦ-то не се вижда.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Отговори

Върни се в “Компютърни и Видео Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта