Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

TES 5: Skyrim

Форум за компютърни и конзолни игри. За предпочитане е обсъждането на crpg, но нито едно заглавие няма да остане без нужното му внимание.
Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Мнения: 1900
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Kaladris » вт ное 22, 2011 5:09 pm

То боя не е няква невероятна философия. Виждаш че злия замахва и гледаш да те няма от пътя му като го направи. Затова пърка за по-леките доспехи много помага. На ниските нива ползваш следовници като пушечно месо, за да можеш да вкарваш двойните пауър атаки на оръжията, но в някакъв момент ще престанеш да поемаш дмг равностоен на 100% от здравето ти и това ще оправи проблема. Иначе се придържай към бързи атаки и отбягване, поне срещо тежки противници. Маговете искаш да ги хванеш бърже преди да са ти наляли света от дмг. В началото разни мана дрейнове и резист потки могат да ти помогнат, но честно казано аз не се отрепах да ги пия (май само веднъж на ~20 ниво изчистих една стая едва след като набих 4 отвари и един свитък) и се оправих добре.

Потребителски аватар
lcool
Мнения: 105
Регистриран: пон окт 04, 2004 7:55 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от lcool » вт ное 22, 2011 5:18 pm

Те отварите са за по време на битка ... за през останалото време си има Healing spell.

Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Мнения: 1900
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Kaladris » вт ное 22, 2011 5:45 pm

Не говорех за лекуващи отвари.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Cor Angar » вт ное 22, 2011 5:47 pm


Gungrave
Познава шефа на RABAT
Мнения: 1381
Регистриран: вт апр 25, 2006 5:48 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Gungrave » вт ное 22, 2011 6:08 pm

Cor Angar написа:Вижте това
http://ppsh-41.tumblr.com/post/13145143 ... nto-skyrim
MMO ready.

Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Мнения: 1900
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Kaladris » вт ное 22, 2011 8:56 pm

По-скоро ДЛЦ-та. Или както пича спомена, бет се надяват модърите да запълнят топографията с детайли.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Cor Angar » вт ное 22, 2011 11:41 pm

не мога да разбера като магията е толкова слаба защо некромансъра в храма на Меридия ме уан-шотва на средна трудност с пуснат берсерк рейдж и 350 живот, обикновените му миниъни дори не ме докосват! Това на 43 ниво.

Току що умрях по най-тъпия начин - обикалям едни скали, хлъзвам се и се нанизвам право на един бор между чатала :censored:.

Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Мнения: 1900
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Kaladris » ср ное 23, 2011 12:06 am

До колкото знам гадовете имат примерно 17 степени на сила на всяка ударна магия.

За разлика от играчите, парадоксално.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Lord Vader » ср ное 23, 2011 3:03 pm

Най-вероятно географията ингейм е генерирана от 2д карта, а не е редена на ръка, и за това я има.
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Cor Angar » ср ное 23, 2011 4:12 pm

Току що научих че имало ограничение (cap) на 672 армор - всичко по- голямо носи нула ефект.

Видях и как с правилна отвара (weakness to magic) се уан -шотва Ancient Dragon на master с магьосник.

Gungrave
Познава шефа на RABAT
Мнения: 1381
Регистриран: вт апр 25, 2006 5:48 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Gungrave » ср ное 23, 2011 4:24 pm

Magiosnik is magic to play with. Тея дето се оплакват, просто няаат swag .

Потребителски аватар
lcool
Мнения: 105
Регистриран: пон окт 04, 2004 7:55 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от lcool » ср ное 23, 2011 8:39 pm

Cor Angar написа:Току що научих че имало ограничение (cap) на 672 армор - всичко по- голямо носи нула ефект.

Видях и как с правилна отвара (weakness to magic) се уан -шотва Ancient Dragon на master с магьосник.
Това ... току що обезсмисли около 2-3 дена от моя живот :|

\/ EDIT: I feel so much better knowing it
Последна промяна от lcool на чет ное 24, 2011 12:23 am, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8806
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от CONAN » ср ное 23, 2011 10:12 pm

lcool написа:Това ... току що обезсмисли около 2-3 дена от моя живот :|
Изображение
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Yago » чет ное 24, 2011 11:08 am

Kaladris написа:По-скоро ДЛЦ-та. Или както пича спомена, бет се надяват модърите да запълнят топографията с детайли.
Morrowind total conversion mod. Или Daggerfall. Или и двете.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Azmodael » чет ное 24, 2011 2:10 pm

Наруших си златното правило да не играя игрите на Бетседа преди първия пач и сега страдам.

След малоумната система за нон-скейлинг деструкшън спеловете сега се пренесох в страната на още по-малоумното UI за PC на този скапан конзолет порт. Или по-точно цялата колекция от бъгове.
Ако ползваш 2 еднакви оръжия и си ги сложих на хоткий може да си Dual Wield-ваш спокойно. Но ако ги енчантнеш или подобриш с ковачество играта си мисли, че тези 2 оръжия вече са различни, нищо че ги сортира като 2 еднакви. Хоткия мистериозно изчезва след всяка употреба без дори да ти изкара двете оръжия.
Още по-забавно е ако се опитваш да държиш 2 различни оръжия. По никакъв начин не можеш да ги сложиш на хоткийове и да ги ползваш след магия. Магията си остава заключена в лявата ръка, докато 2-те ти оръжия се сменят в дясната.

И двете неща се оправят само с отваряне на менюто и ръчна нагласа на лява/дясна ръка. Извод: бета тест на PC - никакъв. Единственото, което ме топли, е че съм гаден пират и не съм дал пари за това. Ако бях платил 60$ сега щеше да ми е доста по-тъпо...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Yago » чет ное 24, 2011 2:22 pm

Azmodael написа:Единственото, което ме топли, е че съм гаден пират
Надали щеше да те топли, ако знаеше че проблемите които описа ги няма извън пиратската версия(и дори не всяка пиратска версия ги има).
Освен това не само не си пробвал сам кое е яко и кое не, ами не си чел и в темата какво е писано.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Azmodael » чет ное 24, 2011 2:35 pm

Сигурен съм, че ги има само в пиратската версия. Изобщо няма никакви оплавания в нета :roll:

Какво е писано в темата? Защо я четох, втори път след този коментар. Нищо по въпроса.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Yago » чет ное 24, 2011 2:49 pm

Azmodael написа:Сигурен съм, че ги има само в пиратската версия. Изобщо няма никакви оплавания в нета :roll:
Замисли се за шанса всички оплаквания да са само от хора като теб. Но в случая може и да си прав, отне ми време все пак да осъзная, че се оплакваш от това, че играта третира отделни оръжия като отделни оръжия. Още бях на вълна "адаша се оплаква от билдове които не е пробвал и за които не е чел достатъчно и твърди че игра, на която някои мои познати са навъртяли 120+ часа не работи".
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Azmodael » чет ное 24, 2011 3:01 pm

E, явно все пак ти си този, който не е чел внимателно :). Ще поясня...

Играта третира лявата ръка като запазено място за щит/магия. Винаги щом смениш оръжие то отива в дясната ръка, което прави употребата на 2 различни оръжия досадна, защото по никакъв начин не можеш да сложиш едното в лявата ръка с хоткий.

Другия бъг е, че третира две идентично енчантнати и подсилени оръжия с едно и също име като две различни такива, когато сбъгясва тоталнo Dual Wield хоткия. Ако държиш примерно 2 обикновени стоманени меча и им сложиш хоткий като го натиснеш и двата ти се изкарват нормално. Но ако имаш сложени примерно 2 Steel Sword (fine) те се групират като еднакви, но като им сложиш копче за бързо избиране то се сбъгясва, защото играта смята, че са различни оръжия.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Yago » чет ное 24, 2011 3:31 pm

Разбрах много добре какъв ти е проблема, просто ми е трудно да го взема насериозно като нещо, което те спира да играеш.
Иначе, ако ще говорим за wishlist с модове, и аз искам такъв, който да ми сменя цялата екипировка с едно натискане на бутон(всички части броня, плюс оръжия). На фона на нуждата да сменям между цивилни и работни дрехи(от които имам няколко комплекта) сменята между някоя от 10те възможни комбинации за биене на врагове е незабележима.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Azmodael » чет ное 24, 2011 5:18 pm

E твоето вече е задълбаване. Митичните герои, които убиват дракони нямат нужда от такива формалности като цивилно облекло в страна на викинги :). Окървавената с драконова кръв ризница си е перфектна дреха за пир :D

От друга страна всеки път като искам да кастна магия трябва след това да отварям менюто и да си нагласям оръжията.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Cor Angar » чет ное 24, 2011 5:49 pm

Не става дума за такова сменяне а за това че и аз например си държа дрехи за коване, дрехи за енчантване, дрехи за стелт, броня с меджик резист, броня с други екстри и т.н.

Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Мнения: 1900
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Kaladris » чет ное 24, 2011 6:26 pm

Тоест един тон безсмислен клътър.

Gungrave
Познава шефа на RABAT
Мнения: 1381
Регистриран: вт апр 25, 2006 5:48 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Gungrave » чет ное 24, 2011 10:23 pm

Azmodael написа:Наруших си златното правило да не играя игрите на Бетседа преди първия пач и сега страдам.

След малоумната система за нон-скейлинг деструкшън спеловете сега се пренесох в страната на още по-малоумното UI за PC на този скапан конзолет порт. Или по-точно цялата колекция от бъгове.
Ако ползваш 2 еднакви оръжия и си ги сложих на хоткий може да си Dual Wield-ваш спокойно. Но ако ги енчантнеш или подобриш с ковачество играта си мисли, че тези 2 оръжия вече са различни, нищо че ги сортира като 2 еднакви. Хоткия мистериозно изчезва след всяка употреба без дори да ти изкара двете оръжия.
Още по-забавно е ако се опитваш да държиш 2 различни оръжия. По никакъв начин не можеш да ги сложиш на хоткийове и да ги ползваш след магия. Магията си остава заключена в лявата ръка, докато 2-те ти оръжия се сменят в дясната.

И двете неща се оправят само с отваряне на менюто и ръчна нагласа на лява/дясна ръка. Извод: бета тест на PC - никакъв. Единственото, което ме топли, е че съм гаден пират и не съм дал пари за това. Ако бях платил 60$ сега щеше да ми е доста по-тъпо...
И тези незначителни "проблеми" са за теб gamebraking bugs които те спират да купиш играта..? :anti-emo: А интерфеса за PC е супер удобен, интуитивен и ползвателен. Конзолен порт е баба ти.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Cor Angar » чет ное 24, 2011 10:33 pm

Бахти, играта показва 60 играно време часа а още не съм почнал куестите на Маговете, крадците и Тъмното братство и не съм ходил да минавам куести във Falkreath, Morthal и Dawnstar.

Продължавам да не мога да разбера как скалира играта предметите. Даде ми меча на Меридия много слаб - 35 щета и не мога да го изкова с подобряване. Боздугана на Молаг Бал ми го даде с 65 щета и направо оунвам с него.

Gungrave
Познава шефа на RABAT
Мнения: 1381
Регистриран: вт апр 25, 2006 5:48 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Gungrave » чет ное 24, 2011 11:23 pm

nvm
Последна промяна от Gungrave на пет ное 25, 2011 3:32 am, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Мнения: 1900
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Kaladris » чет ное 24, 2011 11:48 pm

Gungrave написа:А интерфеса за PC е супер удобен, интуитивен и ползвателен.
Изображение

Gungrave
Познава шефа на RABAT
Мнения: 1381
Регистриран: вт апр 25, 2006 5:48 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Gungrave » пет ное 25, 2011 12:03 am

Kaladris написа:
Gungrave написа:А интерфеса за PC е супер удобен, интуитивен и ползвателен.
Изображение
Е, ако не си бавен, разбира се :roll:

Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Мнения: 1900
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Kaladris » пет ное 25, 2011 12:08 am

Не, просто интерфейсът е мега тъп. Може да се консултираш със следната картинка за голяма част от проблемите:

http://img3.imageshack.us/img3/5679/skyriminterface.jpg

Не че са единствените.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: TES 5: Skyrim

Мнение от Cor Angar » пет ное 25, 2011 12:15 am

Това е много негативен анализ според мен. Изобщо не е това проблема. На Обливиън беше абсолютно същото, само дето на това място което набеждават за изхабено беше самия персонаж.

В Мороуинд ровех по половин час да видя която дребна ножка какво всъщност дава защото нямаше имена. Тук са списъци и то с дребен шрифт.

Скайрим със сигурност е единствената игра в последните години в която винаги да знам какво имам в инвентара и да го намирам бързо (за разлика от мас ефекти, драгън ейджове и фолаути). И защо го намирам - ами точно защото освен име с малък шрифт има и картинка по която го разпознавам. Всички важни неща съм си ги пуснал с бързи клавиши и си сменям така.

Отговори

Върни се в “Компютърни и Видео Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост