Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема
TES 5: Skyrim
Re: TES 5: Skyrim
То боя не е няква невероятна философия. Виждаш че злия замахва и гледаш да те няма от пътя му като го направи. Затова пърка за по-леките доспехи много помага. На ниските нива ползваш следовници като пушечно месо, за да можеш да вкарваш двойните пауър атаки на оръжията, но в някакъв момент ще престанеш да поемаш дмг равностоен на 100% от здравето ти и това ще оправи проблема. Иначе се придържай към бързи атаки и отбягване, поне срещо тежки противници. Маговете искаш да ги хванеш бърже преди да са ти наляли света от дмг. В началото разни мана дрейнове и резист потки могат да ти помогнат, но честно казано аз не се отрепах да ги пия (май само веднъж на ~20 ниво изчистих една стая едва след като набих 4 отвари и един свитък) и се оправих добре.
Re: TES 5: Skyrim
Те отварите са за по време на битка ... за през останалото време си има Healing spell.
Re: TES 5: Skyrim
MMO ready.Cor Angar написа:Вижте това
http://ppsh-41.tumblr.com/post/13145143 ... nto-skyrim
Re: TES 5: Skyrim
По-скоро ДЛЦ-та. Или както пича спомена, бет се надяват модърите да запълнят топографията с детайли.
Re: TES 5: Skyrim
не мога да разбера като магията е толкова слаба защо некромансъра в храма на Меридия ме уан-шотва на средна трудност с пуснат берсерк рейдж и 350 живот, обикновените му миниъни дори не ме докосват! Това на 43 ниво.
Току що умрях по най-тъпия начин - обикалям едни скали, хлъзвам се и се нанизвам право на един бор между чатала
.
Току що умрях по най-тъпия начин - обикалям едни скали, хлъзвам се и се нанизвам право на един бор между чатала

Re: TES 5: Skyrim
До колкото знам гадовете имат примерно 17 степени на сила на всяка ударна магия.
За разлика от играчите, парадоксално.
За разлика от играчите, парадоксално.
- Lord Vader
- Детерминиран Форумен Философ
- Мнения: 1598
- Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
- Местоположение: Coruscant City
- Контакти:
Re: TES 5: Skyrim
Най-вероятно географията ингейм е генерирана от 2д карта, а не е редена на ръка, и за това я има.
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.
друсаме и пием джин.
Re: TES 5: Skyrim
Току що научих че имало ограничение (cap) на 672 армор - всичко по- голямо носи нула ефект.
Видях и как с правилна отвара (weakness to magic) се уан -шотва Ancient Dragon на master с магьосник.
Видях и как с правилна отвара (weakness to magic) се уан -шотва Ancient Dragon на master с магьосник.
Re: TES 5: Skyrim
Magiosnik is magic to play with. Тея дето се оплакват, просто няаат swag .
Re: TES 5: Skyrim
Това ... току що обезсмисли около 2-3 дена от моя животCor Angar написа:Току що научих че имало ограничение (cap) на 672 армор - всичко по- голямо носи нула ефект.
Видях и как с правилна отвара (weakness to magic) се уан -шотва Ancient Dragon на master с магьосник.

\/ EDIT: I feel so much better knowing it
Последна промяна от lcool на чет ное 24, 2011 12:23 am, променено общо 1 път.
Re: TES 5: Skyrim
lcool написа:Това ... току що обезсмисли около 2-3 дена от моя живот

The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.
Re: TES 5: Skyrim
Morrowind total conversion mod. Или Daggerfall. Или и двете.Kaladris написа:По-скоро ДЛЦ-та. Или както пича спомена, бет се надяват модърите да запълнят топографията с детайли.
ум колкото на замажан синигер
Re: TES 5: Skyrim
Наруших си златното правило да не играя игрите на Бетседа преди първия пач и сега страдам.
След малоумната система за нон-скейлинг деструкшън спеловете сега се пренесох в страната на още по-малоумното UI за PC на този скапан конзолет порт. Или по-точно цялата колекция от бъгове.
Ако ползваш 2 еднакви оръжия и си ги сложих на хоткий може да си Dual Wield-ваш спокойно. Но ако ги енчантнеш или подобриш с ковачество играта си мисли, че тези 2 оръжия вече са различни, нищо че ги сортира като 2 еднакви. Хоткия мистериозно изчезва след всяка употреба без дори да ти изкара двете оръжия.
Още по-забавно е ако се опитваш да държиш 2 различни оръжия. По никакъв начин не можеш да ги сложиш на хоткийове и да ги ползваш след магия. Магията си остава заключена в лявата ръка, докато 2-те ти оръжия се сменят в дясната.
И двете неща се оправят само с отваряне на менюто и ръчна нагласа на лява/дясна ръка. Извод: бета тест на PC - никакъв. Единственото, което ме топли, е че съм гаден пират и не съм дал пари за това. Ако бях платил 60$ сега щеше да ми е доста по-тъпо...
След малоумната система за нон-скейлинг деструкшън спеловете сега се пренесох в страната на още по-малоумното UI за PC на този скапан конзолет порт. Или по-точно цялата колекция от бъгове.
Ако ползваш 2 еднакви оръжия и си ги сложих на хоткий може да си Dual Wield-ваш спокойно. Но ако ги енчантнеш или подобриш с ковачество играта си мисли, че тези 2 оръжия вече са различни, нищо че ги сортира като 2 еднакви. Хоткия мистериозно изчезва след всяка употреба без дори да ти изкара двете оръжия.
Още по-забавно е ако се опитваш да държиш 2 различни оръжия. По никакъв начин не можеш да ги сложиш на хоткийове и да ги ползваш след магия. Магията си остава заключена в лявата ръка, докато 2-те ти оръжия се сменят в дясната.
И двете неща се оправят само с отваряне на менюто и ръчна нагласа на лява/дясна ръка. Извод: бета тест на PC - никакъв. Единственото, което ме топли, е че съм гаден пират и не съм дал пари за това. Ако бях платил 60$ сега щеше да ми е доста по-тъпо...
Re: TES 5: Skyrim
Надали щеше да те топли, ако знаеше че проблемите които описа ги няма извън пиратската версия(и дори не всяка пиратска версия ги има).Azmodael написа:Единственото, което ме топли, е че съм гаден пират
Освен това не само не си пробвал сам кое е яко и кое не, ами не си чел и в темата какво е писано.
ум колкото на замажан синигер
Re: TES 5: Skyrim
Сигурен съм, че ги има само в пиратската версия. Изобщо няма никакви оплавания в нета
Какво е писано в темата? Защо я четох, втори път след този коментар. Нищо по въпроса.

Какво е писано в темата? Защо я четох, втори път след този коментар. Нищо по въпроса.
Re: TES 5: Skyrim
Замисли се за шанса всички оплаквания да са само от хора като теб. Но в случая може и да си прав, отне ми време все пак да осъзная, че се оплакваш от това, че играта третира отделни оръжия като отделни оръжия. Още бях на вълна "адаша се оплаква от билдове които не е пробвал и за които не е чел достатъчно и твърди че игра, на която някои мои познати са навъртяли 120+ часа не работи".Azmodael написа:Сигурен съм, че ги има само в пиратската версия. Изобщо няма никакви оплавания в нета![]()
ум колкото на замажан синигер
Re: TES 5: Skyrim
E, явно все пак ти си този, който не е чел внимателно
. Ще поясня...
Играта третира лявата ръка като запазено място за щит/магия. Винаги щом смениш оръжие то отива в дясната ръка, което прави употребата на 2 различни оръжия досадна, защото по никакъв начин не можеш да сложиш едното в лявата ръка с хоткий.
Другия бъг е, че третира две идентично енчантнати и подсилени оръжия с едно и също име като две различни такива, когато сбъгясва тоталнo Dual Wield хоткия. Ако държиш примерно 2 обикновени стоманени меча и им сложиш хоткий като го натиснеш и двата ти се изкарват нормално. Но ако имаш сложени примерно 2 Steel Sword (fine) те се групират като еднакви, но като им сложиш копче за бързо избиране то се сбъгясва, защото играта смята, че са различни оръжия.

Играта третира лявата ръка като запазено място за щит/магия. Винаги щом смениш оръжие то отива в дясната ръка, което прави употребата на 2 различни оръжия досадна, защото по никакъв начин не можеш да сложиш едното в лявата ръка с хоткий.
Другия бъг е, че третира две идентично енчантнати и подсилени оръжия с едно и също име като две различни такива, когато сбъгясва тоталнo Dual Wield хоткия. Ако държиш примерно 2 обикновени стоманени меча и им сложиш хоткий като го натиснеш и двата ти се изкарват нормално. Но ако имаш сложени примерно 2 Steel Sword (fine) те се групират като еднакви, но като им сложиш копче за бързо избиране то се сбъгясва, защото играта смята, че са различни оръжия.
Re: TES 5: Skyrim
Разбрах много добре какъв ти е проблема, просто ми е трудно да го взема насериозно като нещо, което те спира да играеш.
Иначе, ако ще говорим за wishlist с модове, и аз искам такъв, който да ми сменя цялата екипировка с едно натискане на бутон(всички части броня, плюс оръжия). На фона на нуждата да сменям между цивилни и работни дрехи(от които имам няколко комплекта) сменята между някоя от 10те възможни комбинации за биене на врагове е незабележима.
Иначе, ако ще говорим за wishlist с модове, и аз искам такъв, който да ми сменя цялата екипировка с едно натискане на бутон(всички части броня, плюс оръжия). На фона на нуждата да сменям между цивилни и работни дрехи(от които имам няколко комплекта) сменята между някоя от 10те възможни комбинации за биене на врагове е незабележима.
ум колкото на замажан синигер
Re: TES 5: Skyrim
E твоето вече е задълбаване. Митичните герои, които убиват дракони нямат нужда от такива формалности като цивилно облекло в страна на викинги
. Окървавената с драконова кръв ризница си е перфектна дреха за пир 
От друга страна всеки път като искам да кастна магия трябва след това да отварям менюто и да си нагласям оръжията.


От друга страна всеки път като искам да кастна магия трябва след това да отварям менюто и да си нагласям оръжията.
Re: TES 5: Skyrim
Не става дума за такова сменяне а за това че и аз например си държа дрехи за коване, дрехи за енчантване, дрехи за стелт, броня с меджик резист, броня с други екстри и т.н.
Re: TES 5: Skyrim
И тези незначителни "проблеми" са за теб gamebraking bugs които те спират да купиш играта..?Azmodael написа:Наруших си златното правило да не играя игрите на Бетседа преди първия пач и сега страдам.
След малоумната система за нон-скейлинг деструкшън спеловете сега се пренесох в страната на още по-малоумното UI за PC на този скапан конзолет порт. Или по-точно цялата колекция от бъгове.
Ако ползваш 2 еднакви оръжия и си ги сложих на хоткий може да си Dual Wield-ваш спокойно. Но ако ги енчантнеш или подобриш с ковачество играта си мисли, че тези 2 оръжия вече са различни, нищо че ги сортира като 2 еднакви. Хоткия мистериозно изчезва след всяка употреба без дори да ти изкара двете оръжия.
Още по-забавно е ако се опитваш да държиш 2 различни оръжия. По никакъв начин не можеш да ги сложиш на хоткийове и да ги ползваш след магия. Магията си остава заключена в лявата ръка, докато 2-те ти оръжия се сменят в дясната.
И двете неща се оправят само с отваряне на менюто и ръчна нагласа на лява/дясна ръка. Извод: бета тест на PC - никакъв. Единственото, което ме топли, е че съм гаден пират и не съм дал пари за това. Ако бях платил 60$ сега щеше да ми е доста по-тъпо...

Re: TES 5: Skyrim
Бахти, играта показва 60 играно време часа а още не съм почнал куестите на Маговете, крадците и Тъмното братство и не съм ходил да минавам куести във Falkreath, Morthal и Dawnstar.
Продължавам да не мога да разбера как скалира играта предметите. Даде ми меча на Меридия много слаб - 35 щета и не мога да го изкова с подобряване. Боздугана на Молаг Бал ми го даде с 65 щета и направо оунвам с него.
Продължавам да не мога да разбера как скалира играта предметите. Даде ми меча на Меридия много слаб - 35 щета и не мога да го изкова с подобряване. Боздугана на Молаг Бал ми го даде с 65 щета и направо оунвам с него.
Re: TES 5: Skyrim
nvm
Последна промяна от Gungrave на пет ное 25, 2011 3:32 am, променено общо 1 път.
Re: TES 5: Skyrim
Gungrave написа:А интерфеса за PC е супер удобен, интуитивен и ползвателен.
Re: TES 5: Skyrim
Е, ако не си бавен, разбира сеKaladris написа:Gungrave написа:А интерфеса за PC е супер удобен, интуитивен и ползвателен.

Re: TES 5: Skyrim
Не, просто интерфейсът е мега тъп. Може да се консултираш със следната картинка за голяма част от проблемите:
http://img3.imageshack.us/img3/5679/skyriminterface.jpg
Не че са единствените.
http://img3.imageshack.us/img3/5679/skyriminterface.jpg
Не че са единствените.
Re: TES 5: Skyrim
Това е много негативен анализ според мен. Изобщо не е това проблема. На Обливиън беше абсолютно същото, само дето на това място което набеждават за изхабено беше самия персонаж.
В Мороуинд ровех по половин час да видя която дребна ножка какво всъщност дава защото нямаше имена. Тук са списъци и то с дребен шрифт.
Скайрим със сигурност е единствената игра в последните години в която винаги да знам какво имам в инвентара и да го намирам бързо (за разлика от мас ефекти, драгън ейджове и фолаути). И защо го намирам - ами точно защото освен име с малък шрифт има и картинка по която го разпознавам. Всички важни неща съм си ги пуснал с бързи клавиши и си сменям така.
В Мороуинд ровех по половин час да видя която дребна ножка какво всъщност дава защото нямаше имена. Тук са списъци и то с дребен шрифт.
Скайрим със сигурност е единствената игра в последните години в която винаги да знам какво имам в инвентара и да го намирам бързо (за разлика от мас ефекти, драгън ейджове и фолаути). И защо го намирам - ами точно защото освен име с малък шрифт има и картинка по която го разпознавам. Всички важни неща съм си ги пуснал с бързи клавиши и си сменям така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта