Мнение
от mirddin » вт май 01, 2012 11:17 am
Вече мога да спомена няколко думи за крафтинга
Уменията са произвеждащи (например алхимия,ковачество,кожарство,шиене) и събиращи ( за необходимите ресурси). Дотук всичко е стандартно.
И тук започват по-интересните моменти:
1.За да крафтнеш нещо е необходимо да изиграеш мини-игра (която е различна за всеки произвеждащ скил). Съответно резултатът може да е :
- минимален - произвеждаш някакъв непотребен боклук
- среден - произвеждаш това , за което е рецептата принципно
- максимален - произвеждаш това , което искаш със солиден бонус върху него.
Пример: ти си ковач , който си прави щит.Резултатите съответно са бял (минимален), зелен (среден) или син (максимален) щит.
Забележка : разкраските за качество на съответните предмети в Аллодс са като в УоУ : бяло,зелено,синьо,лилаво,оранжево.(във възходящ ред)
2.Самите материали също си имат "качество" - един материал може да има 4 качества : бяло,зелено,синьо,лилаво . Колкото по-качествен материал - толкова повече се увеличава шанса за по - благоприятен изход.
3.С увеличението на скила увеличаваш и шанса за по - благоприятен изход. Тоест ако рецептата изисква скилл 9 , а ти имаш 15 пасът за синият щит е по -голям отколкото ако имаш скилл 12.
4.Когато вземеш произвеждащо умение - автоматично получаваш и съответното умение за събиране.Те ползват обща стойност (тази на произвеждащото). Но можеш да вземеш и само събираческото умение - с което печелиш два бонуса :
- развиваш го доста по-бързо и лесно (по-малко успешни събирания,копаения и т.н. са ти необходими за 1 точка)
- получаваш повече материали с 1 събиране,копаене и т.н.
5.Максималната стойност на скилла е нивото на героя умножено по 10
Забележка : подразни ме наличието само на 4 крафтинг скилла. Но обещават скоро още два. Дано не се казват enchanting и jewelcrafting.
Всички пътища водят към Амбър