Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Allods

Форум за компютърни и конзолни игри. За предпочитане е обсъждането на crpg, но нито едно заглавие няма да остане без нужното му внимание.
ggeorgiev
Мнения: 37
Регистриран: ср фев 03, 2010 1:26 pm

Re: Allods

Мнение от ggeorgiev » съб мар 03, 2012 10:37 am

А къде може да се играе на английска версия на играта да я видя, че нещо с руския съм зле ?

Потребителски аватар
Morbeo
Мнения: 509
Регистриран: съб сеп 28, 2002 1:37 am
Местоположение: Jiānghú, the Wuxia paradise
Контакти:

Re: Allods

Мнение от Morbeo » съб мар 03, 2012 10:56 am

http://en.allods.gpotato.eu/

По принцип под надписи на руски имах предвид няколкото табели из градовете. Не са фатално много и със сигурност не пречат ако въобще ги забележиш.
МИКИ МАУС НА ТРИ МОРЕТА

ggeorgiev
Мнения: 37
Регистриран: ср фев 03, 2010 1:26 pm

Re: Allods

Мнение от ggeorgiev » съб мар 03, 2012 7:46 pm

Хмммм имам проблем все 1 левъл си дрема. Играя играя дигна малко и после като изляза и вляза съм пак 1ви левъл :angry:

Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Мнения: 1900
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Re: Allods

Мнение от Kaladris » нед мар 04, 2012 1:32 pm

ggeorgiev написа:Хмммм имам проблем все 1 левъл си дрема. Играя играя дигна малко и после като изляза и вляза съм пак 1ви левъл :angry:
Приеми го като знак и бягай докато можеш.

ggeorgiev
Мнения: 37
Регистриран: ср фев 03, 2010 1:26 pm

Re: Allods

Мнение от ggeorgiev » нед мар 04, 2012 7:15 pm

А има ли някакъв начин да си отдалечиш камерата ?

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Allods

Мнение от mirddin » нед мар 04, 2012 7:41 pm

Продължавам да разучавам играта и вече мога да кажа някои нови неша :
1.Играта си има великолепен талант калкулатори
http://www.allodswiki.ru/talents/
http://calc.aolive.ru/
http://www.allodsbase.com/calc#
2.Системата на билдове на класовете (скиллове + вехи) е великолепна , защото :
2.1 е изключително гъвкава и позволява да си настроиш героя от даденият клас към твоя стил на игра (стига даденият клас изначално да ти подхожда като стил на игра)
2.2 позволява да си рестартнеш героя (скилове + вехи) срещу злато по всяко време (до 15то ниво - безплатно)
2.3 влиянието на кеш-шопа поне на ниво билд е доста ниско.Сметнах че за класовете бард и воин (които развивам) кеш-шопа на ниво билд е от ниско значение (дава 5 скилла и 6 вехи в повече , като разликата за воина с моя билд се състои само в по-лесни битки с със стрелеца).
2.4 дават доста възможности за теорикрафт(което заедно с причина 2.1 обикновено са причината да играя дадено рпг).
3.Изиграх първият си дънжън .
3.1 Oстанах с приятно впечатление от типа "стандартно , но добре реализирано".
3.2 Нещата , които ме подразниха бяха
3.2.1 че трябваше да си търся съотборници по чата , но с това се справих успешно за около 5 минути или по -малко
3.2.2 липсваше карта
4. Направи ми впечатление , че досега
4.1 не съм се сблъскал с бъгове (променено - на 06.03.2010 открих първият бъг).
4.2 играчите са много дружелюбни с новаците , стига те да не задават тъпи въпроси описани подробно в FAQ-тата(които са едновременно добре описани , постоянно ъпдейтвани и покриващи огромна част от въпросите на новака)
ggeorgiev ,
1.Много странно - на ните един от героите такова нещо не ми се е случвало (да си оставам един и същ левел)
2.Отдалечаването на камерата е със скрола на мишката (ако не си си променял контролите)
Последна промяна от mirddin на пет апр 20, 2012 8:19 am, променено общо 6 пъти.
Всички пътища водят към Амбър

ggeorgiev
Мнения: 37
Регистриран: ср фев 03, 2010 1:26 pm

Re: Allods

Мнение от ggeorgiev » нед мар 04, 2012 10:27 pm

Голяма брада поредната игра, която не ми е хванала скрула :(

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Allods

Мнение от mirddin » ср мар 07, 2012 8:57 am

1.Намерих един много странен бъг : ако често alt+tab играта (примерно някъде след 20-тият), в един момент изчезват неутралните (тоест тези които нито са приятелски настроени , нито вражески) NPC-та.Лечението - рестарт на играта
2.Интересна особеност на системата е пряката зависимост на кулдауна и цената(имам предвид изхарчената енергия) за даден скилл тип "удар с оръжие" от скоростта на оръжието . Което премахва дисбаланса - герой с много скиллове от тип "удар с оръжие" не нанася нито един аутоаттак с оръжието си , а ползва определена поредица/серия/комбо от тези скиллове и така ползва огромният демидж на бавните двуръчни оръжия , без да търпи на практика някакви загуби на скоростта на нанасяне на удари , както би следвало от много ниската скорост на оръжието му. Пример :сещам се на прима виста за ДК-то и Воина от УоУ.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: Allods

Мнение от Azmodael » пет мар 09, 2012 3:29 pm

Оценявам твоята ентусиазираност и фенбойщина, но едва ли някой на този форум му пука :S

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Allods

Мнение от Cor Angar » пет мар 09, 2012 3:48 pm

Що бе аз го чета с интерес, нищо че нямам компютър и не мога да играя.

Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Мнения: 1900
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Re: Allods

Мнение от Kaladris » пет мар 09, 2012 5:01 pm

На мен ми е интересно по-скоро като case study на мисловния процес на хората, които играят тоя тип издънки. Лично аз го отдавам на липса на опит и изключително занижени очаквания (може би в следствие на липсата на опит) от една игра, водещи до искреното убеждение, че има какво да се разисква и обсъжда около Аллодс и подобните й.

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Allods

Мнение от mirddin » пет мар 09, 2012 5:37 pm

Kaladris , принципно на тема ММОРПГ-та винаги имам ниски очаквания (на база многократни разочарования от много прехвалени ММОРПГ-та).Може би , защото очаквам доста от ММОРПГ игрите , за това и не очаквам някоя от тях да ги изпълни.
Какво очаквам от едно ММОРПГ:
1.Балансирано ПВП
2.Интересни билдове позволяващи теоркрафтинг,
3.Минимални грайнд и циклене
4.Приветливо и зряло комюнити
5.Отворен,неистанциран свят
6.Оригинален сетинг с фентъзи елементи

На тема опита ми с рпг-тата:
1.с настoлни рпг-та опита ми е (почти) нулев.
2.На тема CRPG-та и ММОРПГ-та имам доста богат опит.Понеже сега сме на тема MMORPG-та (а и CRPG-тата , които сме изиграли май ги бяхме изброявали в някаква доста стара тема)ще изброя кои от тях съм играл повече или по - малко.
Играни от мен MMORPG-та освен Allods : Wow,Lineage:Gracia,Guild Wars (без експанжъни) ,Metin,7Souls,Perfect world,Cabal online,Requiem:Bloodymare,Last chaos,Warhammer Online(fantasy варианта),EVE online, Talisman,Shaiya of Light and Darkness,Rohan,Runes Of Magic и разни други минаващи спокойно в графа "извращение" : корейска игра с кунг-фу стилове, една с колички които се стрелят и т.н.
Смятам че това не е толкова беден опит и имам база за сравнение.Съжалявам само че не съм играл ЛОТРО,Age of Conan,Warhammer 40k mmorpg-то.

Причината да харесвам Аллодс(засега, все пак не съм я играл достатъчно за да съм 100% убеден) е че за мен тя се явява безплатен и балансиран Wow с приветливо комюнити (между другото хората с които съм си общувал досега в тази игра са над 20-годишни).
Извън това колкото повече разучавам системата на Аллодс толкова по-балансирана ми се вижда. Причините:
1.Споменатата в предишното ми изказване зависимост между куладауна и енергоизполването на оръжейните скиллове и скоростта на оръжието.
2.Класовете които по идея нямат лечение (или е пренебрежимо) имат статистика Ярост , която намаляват възможността на ударените противници да се излекуват с всеки нанесен им удар (тоест ако противника принципно се лекува за 1000 хп , след няколко удара ще се лекува за 850 , след още няколко нанесени му удара ще се лекува за 750 и т.н.).
Тоест : лечителите не са безсмъртни изроди обезмислящи ПВП-то .
3.Има статистика (която я има всеки герой),намаляваща бронята на противника (тоест и танковете не са безсмъртни срещу Physical герои)
4.Growd control ефектите (fear,stun,slow,blind,silence и т.н.) и възможностите за защита от тях са доста повече от стандартното и са добре балансирани.

Това са все неща , чиято липса в другите ММОРПГ-та (освен в Guild Wars) са ме дразнили с отсъствието си , а в Аллодс ги има.За това , ако тази игра не бъде прецакана кардинално на ниво middle или end level content - има всичките шансове да стане любимото ми ММОРПГ , изтласквайки оттам Wow и Requiem:Bloodymare.
Последна промяна от mirddin на чет апр 19, 2012 11:00 pm, променено общо 3 пъти.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
Gallean
Мнения: 1307
Регистриран: чет юни 09, 2005 9:05 pm

Re: Allods

Мнение от Gallean » пет мар 09, 2012 7:28 pm

mirddin написа:...Warhammer 40k mmorpg-то...
Ако го беше играл... :clap:

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Allods

Мнение от mirddin » пет мар 09, 2012 9:14 pm

Наистина , Warhammer 40k Online е един от солидните пропуски в геймбиографията ми , които обаче съм твърдо решен да поправя (когато излезе рано или късно).
Последна промяна от mirddin на съб мар 10, 2012 9:51 am, променено общо 1 път.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Мнения: 1900
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Re: Allods

Мнение от Kaladris » пет мар 09, 2012 10:44 pm

Гарантирам ти, че няма да имаш тази възможност поне още 2 години. :o

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Allods

Мнение от mirddin » съб мар 10, 2012 8:23 am

Ще чакам . Със зле прикрито нетърпение.Но защо две години? Някъде четох че ще излиза през 2012 година.И мислех че вече съм изпуснал датата на рилийза.Но съм твърдо решен да играя това ММОРПГ. Дано само не го прецакат. Много ми се играе Некрон или Елдар.

Към списъка на бъговете на Allods трябва да добавя че намерих един бъгав куест.Не че с нещо пречи - но дразни.
П.С:необходимо е да се отбележи че след подаване на оплакването на мен и още няколко човека за този куест - на следващият пач (те са веднъж седмично) куестът бе оправен.
Всички пътища водят към Амбър

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Allods

Мнение от mirddin » вт апр 03, 2012 3:13 pm

Вече изиграх няколко дънжъна. Впечатленията ми:
1.Бяха от тип "отлично полирано клише" и бяха забавни.
2.Липсваха всякакви конфликти при луутването на босовете.Никой не псуваше/заплашваше съотборник и никой не напусна отбора , само защото еди-кой си предмет не му се е паднал на него.
3.Едно от нещата , които най-много ми липсваха в играта беше "dungeon finder" tool. За първите и endgame подземията - не е сериозен проблем (има много играчи и дори само с чата си намираш съотборници много лесно) , но за middlegame подземията си е мъка.
Но с последният пач (на 03.04.2012) пичовете приложиха друго не по-лошо решение - наемници. Срещу злато се договаряш с наемници ,които да ти помогнат за даден групов куест или подземие. Можеш да наемеш до 5 човека (максималният брой хора в един дънжън тук е 6) от 6 вида - tank,healer,dps(melee or ranged),casters (aoe or crowd control). Те ти помагат само за 1 групов куест/подземие , делиш намерените пари с тях , но всички предмети си остават за теб. Изиграх 2 дънжъна с тях и останах доволен от АИ-то им. Всеки изпълняваше отлично функциите си:
- мелее дпс-то постоянно събаряше противниците си , за да получи дмг бонус (с което ми помагаше много и на мен , защото и аз съм Воин и имам този бонус) ,
- танка за два дънжъна веднъж изпусна един таргет , при положение че танкваше 5-ма в този момент ,
- хилъра непрекъснато лекуваше и едновременно с това се държеше на разстояние от гадините
- аое кастъра нито веднъж не пулна мобове към себе си
- граунд контрол кастъра си редуваше успешно скилловете и звверски прецакваше вражеските кастъри
- за стрелеца не мога да кажа нищо , защото не ги взимам в групата си
Ако паметта не ме лъже - наемници имаше и в Guild Wars, така че едва ли е особено оригинално решение.Но пък е ефективно.

П.С : На тема билдове си направих експеримент - питах 25 воина за ПВП билд и получих 23 различни отговора - от които реално се различаваха 14 различни билда. На въпросът ми за тъй наречените "стандартни" билдове - ми беше отговорено че има няколко "задължителни" скила (активни и пасивни) за взимане в зависимост от вида избрано оръжие (меч+щит,двуръчно,две едноръчни) , но "стандартни" билдове няма , защото играчите предпочитат да си ги сглобяват сами. Това повиши мнението ми както за билдовете , така и за комюнитито на играта.
Последна промяна от mirddin на нед апр 08, 2012 9:42 am, променено общо 1 път.
Всички пътища водят към Амбър

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Allods

Мнение от mirddin » пет апр 06, 2012 9:43 am

Днес разбрах три супер важни неща за ПВП баланса в Аллодс:
1.за cash shop-а . А именно - може да разменяте злато (ингейм валута) за кристали(които обикновено се закупуват с истински real-life пари) в пропорция 45:2 .
Тоест не е необходимо да влагате рубла/евро/долар и пак можете да сте равни на играчите , които плащат , макар и с цената на известен grind.
2.за ПВП зоните - ако тя е за играчи 23-28 и в нея има вражески играч над 30то ниво вие може да го убиете инстант от разстояние със скрол струващ 9 сребро. Мисля че подобна защита срещу комплексари (но там играта автоматично го превръщаше в кокошка) имаше само в Warhammer Online.
3.Разгледах билдовете на всички герои - учудващо , но на герой се падат максимум 1-2 скилла от типа "за пълнеж". Има скилловe малко полезни за даден билд , но въобще няма изцяло безполезни.
Последна промяна от mirddin на чет апр 19, 2012 11:01 pm, променено общо 2 пъти.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
Septemvri
Мнения: 101
Регистриран: вт яну 13, 2004 1:03 pm
Контакти:

Re: Allods

Мнение от Septemvri » вт апр 10, 2012 2:51 pm

mirddin написа: Но с последният пач (на 03.04.2012) пичовете приложиха друго не по-лошо решение - наемници. Срещу злато се договаряш с наемници ,които да ти помогнат за даден групов куест или подземие. Можеш да наемеш до 5 човека (максималният брой хора в един дънжън тук е 6) от 6 вида - tank,healer,dps(melee or ranged),casters (aoe or crowd control). Те ти помагат само за 1 групов куест/подземие , делиш намерените пари с тях , но всички предмети си остават за теб. Изиграх 2 дънжъна с тях и останах доволен от АИ-то им.
Тоест производителят е толкова отчаян, че не вижда и тенденция тия подземия някога да се запълнят. С/у малко злато почти играеш мултиплеър. РОФЛ
mirddin написа:Всеки изпълняваше отлично функциите си:
- мелее дпс-то постоянно събаряше противниците си , за да получи дмг бонус (с което ми помагаше много и на мен , защото и аз съм Воин и имам този бонус) ,
- танка за два дънжъна веднъж изпусна един таргет , при положение че танкваше 5-ма в този момент ,
- хилъра непрекъснато лекуваше и едновременно с това се държеше на разстояние от гадините
- аое кастъра нито веднъж не пулна мобове към себе си
- граунд контрол кастъра си редуваше успешно скилловете и звверски прецакваше вражеските кастъри
- за стрелеца не мога да кажа нищо , защото не ги взимам в групата си
Ако паметта не ме лъже - наемници имаше и в Guild Wars, така че едва ли е особено оригинално решение.Но пък е ефективно.
А-ха, дънджъните не са предизвикателство откъм тактика и умения, само откъм числово превъзходство, щом някакви тъпи ботове, добавени в последниа момент, я минават. Слабо.
mirddin написа:П.С : На тема билдове си направих експеримент - питах 25 воина за ПВП билд и получих 23 различни отговора - от които реално се различаваха 14 различни билда. На въпросът ми за тъй наречените "стандартни" билдове - ми беше отговорено че има няколко "задължителни" скила (активни и пасивни) за взимане в зависимост от вида избрано оръжие (меч+щит,двуръчно,две едноръчни) , но "стандартни" билдове няма , защото играчите предпочитат да си ги сглобяват сами.
Това че играчът е инатлив идиот, не означава че ще си изсмуче от дебелите пръсти нещо гениално и неповторимо, пред което математиката подвива опашка. Няма стандартни билдове в общия смисъл, но има стандартни подмножество от умения, допълнени с малоумни who-cares-bout-them filler таланти. Това че може да взема Тъп_талант_1 или Тъп_талант_2, не означава че искам да го направя, че е важно да го направя, или че ще съм много уникално развит. Мога да ям свински пържоли, мога да ям и пържени картофи, но това не означава че ям здравословно/достатъчно/другопроизволноопределение. Мога да копам, мога и да не копам - аз съм уникално развит шоп!
I am virgin, I'm a whore, giving nothing, the taker, the maker of war

ggeorgiev
Мнения: 37
Регистриран: ср фев 03, 2010 1:26 pm

Re: Allods

Мнение от ggeorgiev » ср апр 11, 2012 9:16 pm

Септември голЕм си капацитет ..... както казва баба ми "на всяко каче капаче". Страшен си ако се видим някъде ще ти дам 2 леа .....

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Allods

Мнение от mirddin » ср апр 11, 2012 10:30 pm

ggeorgiev , не се хаби да се опитащ да водиш смислен диалог с хора , които обсъждат игри , които не са играли. Направи като мен - постави му ignore. Ще си спестиш времето и усилията от разговори със зле възпитани дечица.
Последна промяна от mirddin на пет апр 20, 2012 8:18 am, променено общо 1 път.
Всички пътища водят към Амбър

Gungrave
Познава шефа на RABAT
Мнения: 1381
Регистриран: вт апр 25, 2006 5:48 pm

Re: Allods

Мнение от Gungrave » ср апр 11, 2012 10:52 pm

Хейтъра дето изтри съдържателната конверсация относно епик сандвичите на "Окръжна" да гори в ада, или да мине да ги тества и да влезе в правата вяра.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Allods

Мнение от Cor Angar » ср апр 11, 2012 11:14 pm

Аз бях - преместих ги в общи приказки или в коша.

Потребителски аватар
Kaladris
Обезсмъртен
Мнения: 1900
Регистриран: ср май 05, 2004 1:37 pm

Re: Allods

Мнение от Kaladris » ср апр 11, 2012 11:46 pm

Добре, че ги премести - сега ако някой намине от тука няма да се изплаши и да не се регистрира и да пише нон-стоп заради тия коментари.

Потребителски аватар
Septemvri
Мнения: 101
Регистриран: вт яну 13, 2004 1:03 pm
Контакти:

Re: Allods

Мнение от Septemvri » вт апр 17, 2012 11:03 am

ggeorgiev написа:Септември голЕм си капацитет ..... както казва баба ми "на всяко каче капаче". Страшен си ако се видим някъде ще ти дам 2 леа .....
gggggeorgiev, а ти малък капацитет ли си? Смисъл, колко едри капацитети трябва да сме, за да ти капе мед по брадичката от кеф и да не те болят хемороидите? Нещо те обидих лично ли? Баба ти е сред геймдизайнерите на играта? Ужас, предай й извиненията ми, ама концепциата смърди.
I am virgin, I'm a whore, giving nothing, the taker, the maker of war

ggeorgiev
Мнения: 37
Регистриран: ср фев 03, 2010 1:26 pm

Re: Allods

Мнение от ggeorgiev » ср апр 18, 2012 10:43 pm

:peace:

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Allods

Мнение от mirddin » чет апр 19, 2012 11:12 pm

Намерих инфо за броя играчи:
1.През 2010 г. тази игра е имала над 1 милион играчи.
http://b2blogger.com/pressroom/67479.html

2.През 2011 г. играта има над 3.5 милиона играчи
http://mmo-base.ru/allody-onlajn/532-ko ... nlajn.html
http://allods.mail.ru/news.php?article=986

Тези цифри говорят сами за себе си. Колко ли ще са играчите на Аллодс тази година ?
Последна промяна от mirddin на пет апр 20, 2012 8:26 am, променено общо 1 път.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Allods

Мнение от CTAHuMuP » пет апр 20, 2012 12:14 am

Според мен 3.5 милиона не е цифра, ами направо число. И това число на мен лично ми говори само, че ти не си единственият ненормален руснак с много свободно време за игра.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Allods

Мнение от mirddin » пет апр 20, 2012 8:17 am

Станимир , принципно съм съгласен с теб :)
За съжаление , напоследък нямам почти никакво време за игра :(
Всички пътища водят към Амбър

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Allods

Мнение от mirddin » нед апр 22, 2012 11:23 am

На 23 ниво влязох в първата ПВП зона . Тя е много прилича на ъпгрейдван Wintergrasp , но без обсада и с присъствие на нормални (неПВП куестове). Има си и ПВП куестове , има си и дънжън . Предназначена е за герои 23-29 ниво.
Имате и цели (които сами по себе си не са куестове) - завладей контролните точки и т.н. Като завладееш за своята страна контролна точка можеш да се телепортираш до нея , да взимаш и изшълняваш куестовете които са контролирани от нея и т.н.
Всяка контролна точка се пази от силни NPC-та магове (прнадлежащи на страната контролираща точката) , които трябва да бъдат убити , за да се конвертира точката (тя се конвертира за 30 секунди).
От търговци можеш да си купиш свитък , който убива герой над 30 ниво и е на инстант куест.
Всички пътища водят към Амбър

Отговори

Върни се в “Компютърни и Видео Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост