Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Might and Magic: Heroes VI

Форум за компютърни и конзолни игри. За предпочитане е обсъждането на crpg, но нито едно заглавие няма да остане без нужното му внимание.
Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от CTAHuMuP » пон мар 05, 2012 3:28 pm

mirddin написа:С подобни фенбойчета (аз им викам фетишисти) отдавна съм се отказал да споря
Последвано от над 1000 знака (с интервалите) аргументи. Не знам ако не се беше отказал да спориш какво щеше да направиш :)


П.П. Хироус 4 > алл.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Morbeo
Мнения: 508
Регистриран: съб сеп 28, 2002 1:37 am
Местоположение: Jiānghú, the Wuxia paradise
Контакти:

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Morbeo » пон мар 05, 2012 5:54 pm

CTAHuMuP написа:П.П. Хироус 4 > алл.
Аве Миро, що си обърнал знака?
МИКИ МАУС НА ТРИ МОРЕТА

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Cor Angar » пон мар 05, 2012 6:31 pm

Кефи го човека - не се наемам да споря за лични предпочитания :)

Като се замисля всички Хироуси имат AI което издиша - особено в битка където никой не е предвиждал лютите експлойти наричани тактики от старите играчи.

Потребителски аватар
Ways
Мнения: 3000
Регистриран: чет яну 24, 2002 6:51 pm

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Ways » пон мар 05, 2012 6:32 pm

Morbeo написа:
CTAHuMuP написа:П.П. Хироус 4 > алл.
Аве Миро, що си обърнал знака?
По-скоро е натиснал следващия клавиш по невнимание още преди знака :)

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Yago » пон мар 05, 2012 8:24 pm

CTAHuMuP написа:П.П. Хироус 4 > алл.
Аз затова Миро го уважавам, щото е човек с вкус. Собствен.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от CTAHuMuP » вт мар 06, 2012 9:41 am

Сигурен съм, че все някъде в многото теми в тази секция, в които съм се разправял с безкрайното население от Септемврийци на форума, все пак съм разказвал защо Х4 ми е любима, но ако феновете ми настояват мога да го направя пак.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Septemvri
Мнения: 101
Регистриран: вт яну 13, 2004 1:03 pm
Контакти:

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Septemvri » вт мар 06, 2012 11:54 am

mirddin написа:...
bullshit
...
more bullshit
...
П.с : аз преценявам качеството на АИ-то на една стратегия според даденият леко субективен критерий "Победил ли съм го и ако да - доколко ме е затруднило АИ-то в победата ми?" В Хироус 3 помня един - единствен път да ме е изнасяло АИ-то. В 6та част ми се е случвало неколкократно.
А защо просто не почна направо с това изречение преди няколко поста, за да ми спестиш времето и усилието да ти говоря като на нормален човек, а направо да бях почнал да те третирам като умствено изостанал? Не съществуват изразни средства на света, с които да ти опиша колко тъпа е тази ти житейска философия, но ще пробвам със стандартните:

Ако някое чудовище е безсмъртно, това прави ли ИЗКУСТВЕНИЯ ИНТЕЛЕКТ зад него съвършен? По твоята логика да, защото никога няма да го убиеш.
Ако чудовището е безсмъртно, но след много мъка ти намериш експлойт, с който някак си да го победиш, прави ли ИЗКУСТВЕНИЯ ИНТЕЛЕКТ зад една игра добър? По твоята логика да, защото те е озорило преди да поумнееш (да намериш екслпойта, рофл) и да го победиш.
Ако чудовището е тъпо, но има страшно много точки живот и ти трябват 4 часа да го чегърташ докато го убиеш, рискувайки да ти падне някоя рандом ингейм скала на главата и да те убие, прави ли това ИЗКУСТВЕНИЯ ИНТЕЛЕКТ зад една игра добър? По твоята логика да, защото те е затруднило, отнело ти е време, даже може да те е убило.

Смех отвсякъде.

Хайде сега се върни няколко поста по-назад и виж за какво тръгнах да споря. Да, за ИЗКУСТВЕНИЯ ИНТЕЛЕКТ. С точно такива малоумни изкуствени "затруднявания" шестицата компенсира липсата й на адекватен изкуствен интелект. За разлика от тройката, където изкуственият интелект е толкова добър (сам по себе си), че няма много накъде да ходи повече, освен ако не разполагаше с безкрайно изчислително време. Или дори с малко повече, че да ти стъжни живота още повече, та да си прережеш вените. Не искаш да играеш шах с такъв, нали? Ти би предпочел да играеш шах с Муньо, но неговите фигури да имат по 5 точки живот, един вид. Това явно е единственото нещо, което за теб определя силата на изкуствения интелект и "трудността" на играта.

Нямам повече какво да кажа, за да илюстрирам колко си наивен, но за сметка на това глуповато отворен.

Само ще ти дам няколко линка да се образоваш по темата, да не се излагаш някъде другаде:

Тема в официалните форуми на шестицата, обясняваща тъпотата на AI в MM:H6 (и 5), пусната от човека, "оправил" 5:
http://forums.ubi.com/showthread.php/31 ... -AI-Forums

Страницата на проекта(ите) на този същия човек:
http://www.eternal-essence.com/

Техническа статия от този човек, обясняваща що е то AI и как трябва да работи, как иска да работи то за него в проектите му, давайки 3-ката за пример. Препоръчително четиво за хора с аналитично мислене, но не и за наивни лаици като теб. Не я чети, само знай че същестува:
http://www.bonddisc.com/ref/h5/ai.htm#objectives_topics

P.S. 1: Фенбойче ще викаш на фенбойчетата. Главно на себе си. Мен Heroes 6 страшно много ми хареса, може би най-много от предишните (с изключение на двойката, двойката е веднъж), играх си я с кеф, ще я играя още много. В момента съм в режим на изчакване да отстранят няколко дребни бъга и да пооправят единственото глупаво нещо в играта - AI.

P.S. 2: Сигурно се опита да ме интимидейтнеш с богатия ти игрови опти без да те питам, фукльо. Е, за протокола, пък и щото за теб явно е въпрос на чест:
Играя Heroes от както излезе единицата. После King's Bounty, оригиналното. Когато Heroes 2 излезе, се разцепих от кеф. Малко по-късно ти откри играта.

P.S. 3: Моят татко > твоя татко

P.S. 4: Миро, много добре ти знаем мнението за четворката, говорили сме по въпроса. Играта е много хубава (просто не е Heroes), и никой не е казал нищо на въпреки в темата. Явно си гузен за нещо? ;)
I am virgin, I'm a whore, giving nothing, the taker, the maker of war

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от mirddin » ср мар 07, 2012 8:54 am

Каладрис , видя ли доколко е превидим Септември?. Абсолютно точно предвидих поведението му.

Станимире , ако спорех с него символите щяха да са над 10000 знака. :)

А съм се отказал от споровете с фенбойчета , защото те :
1. Ако могат да четат - го правят избирателно и коментират само пасажите, които им изнасят.
2. Невъзможно е да бъдат убедени в нещо , което не съвпада с гледната им точка , дори то да е доказано.
Последна промяна от mirddin на ср мар 07, 2012 9:42 am, променено общо 7 пъти.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Xelian » ср мар 07, 2012 9:05 am

Бе не съм експерт в изкуственият интелект, но ми се струва че АИ на тройката се състои от charge с най-бързата единица на пред. Или поне ако съдя по Quick combat-а... А да твърдиш че АИ-то в 3 не лъже си е тотална глупост. Виждал съм го как заобикаля кутии на пандора за които знае че ще го убият. Или не ги отваря като знае че са празни. Да не говорим за рандом движението през портали. Тройката си има доста проблеми просто много хора отказват да ги видят. От баланса на расите (терена на фортрес например) до това че играта приключва с намирането на Town Portal и Dimention door. А за полезноста на умения като Eagle Eye, Scholar и там още 2-3 изобщо не искам да говоря.

От четворката не помня особено много освен че героите влизаха в битката. Това което си спомням е че имаше една кампания в която след първата мисия не произоведох нито една единица. Героят ми собственоръчно изрина популация от около една година на финалната мисия. На почивки и с Potion of Resurrection.

За мен 5-цата е достоен наследник на тройката. Единиците са си единици, магиите са си магии и много от безполезните неща са оправени. И тя си има проблеми (безкрайно сложното дърво за умения например), но са пренебрежимо малки в сравнение с тези на останалите.

В 6-цата има две добри идеи - начина по който действа Town Portal магията и това че можеш да си купия армията от всеки замък веднага. И изключително красивите единици. Напълно съм съгласен с Абсент. Битките са ненужно дълги и по някое време просто почваш да ги quick combat-ваш независимо от загубите... А AI-то е толкова безкрайно тъпо че просто нямам думи. На няколко пъти герои са се самоубивали в мен без да убият и юнит просто щото така им е скриптирано.

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от mirddin » ср мар 07, 2012 9:45 am

Xelian , според мен АИ-то на Хироус6 беше кофти преди кръпките. След кръпките на играта е абсолютно равностоен на този от Хироус5 , ако не е и по-добър.

П.с:
Не съм уточнил никъде , но когато споделям мнението си за някоя игра по определение (т.е. по default) имам предвид последната й версия към момента.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от CTAHuMuP » ср мар 07, 2012 9:49 am

Xelian написа:От четворката не помня особено много освен че героите влизаха в битката. Това което си спомням е че имаше една кампания в която след първата мисия не произоведох нито една единица. Героят ми собственоръчно изрина популация от около една година на финалната мисия. На почивки и с Potion of Resurrection.
Which totally fucking rocked!

Миндиле, гледам с Каласер си говориш сякаш сте партийка. Другарчета ли сте, наистина? Защото това би обяснило много неща.

Снощи си инсталирах демото на Heroes VI заради вас, всъщност най-вече заради Септември, за когото сега внезапно се сетих, че по едно време преди години някакви хора му викаха "Месечко", which was totally gay, но да не се отвличам. За десетте минути, които играх, видях две неща, които ми харесаха. Едното не си го спомням вече, а второто беше това, че героят ми имаше някакви бойни умения, не само магии, които май не се кастват с мана, ами си имат речардж. Едното даваше бонус към защитата и още веднъж да отвръщаш на удар с удар, а после взех някакво, което даваше атака и не знам какво си. Крайно време беше да се сетят да направят и бойните герои с умения.

Какво беше другото, което ми направи хубаво впечатление бе, деба... Все тая. Актьорите, обаче, са ужасни.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от mirddin » ср мар 07, 2012 10:10 am

Ако аз съм Миндила - не , не познавам Каладрис , просто го предупреждавам да се пази от хора с фетишистки синдроми. С него се сдъвкахме в друга тема (за Allods) , но далеч по-интелигентно , защото не паднахме на ниво лични обиди и прочие прояви на интелектуална немощ , като Септември.

А най - забавното в случая със Септември е неговата фраза : "Препоръчително четиво за хора с аналитично мислене, но не и за наивни лаици като теб", защото :
1.Е казана от тотално субективен фетишист.
2.Успях да анализирам и предвидя неговите реакции , защото
3.Съм по професия "Аналитик" (макар не психоаналитик или геймрецензент) с 6 годишен стаж и моето мислене е аналитично и обективно , а когато не е - се усещам и го казвам (чрез термини като "субективен" , "впечатление" , "емоция" и т.н.). Пример : когато казах "леко субективен критерий" за оценката си на АИ-то.
4.АИ-то в трета част чийтва доста повече , в което съм съгласен с Каладрис.

П.с : занимавам се с процесни и моделни анализи .
Последна промяна от mirddin на пон апр 02, 2012 9:39 am, променено общо 1 път.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
Morbeo
Мнения: 508
Регистриран: съб сеп 28, 2002 1:37 am
Местоположение: Jiānghú, the Wuxia paradise
Контакти:

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Morbeo » ср мар 07, 2012 10:41 am

CTAHuMuP написа:Какво беше другото, което ми направи хубаво впечатление бе, деба... Все тая. Актьорите, обаче, са ужасни.
Аз затва цъках на руската версия, гарвана Синеклюн беше хилариъс. Добре де не затва, а защото я свалих по погрешка, ама пак си беше хилариъс.
МИКИ МАУС НА ТРИ МОРЕТА

Потребителски аватар
Septemvri
Мнения: 101
Регистриран: вт яну 13, 2004 1:03 pm
Контакти:

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Septemvri » ср мар 07, 2012 10:58 am

Миндил, че си тъп като гъба, тъп си, ама хайде покажи ми къде са тези личностни нападки и фетишизъм и фенобой-изъм и прочее разните други патетични думички, които изчерпват българския ти речник? Преди да оревеш темата с тях, аз ти говорех за нейния (на играта) изкуствен интелект, а не за твоя естествен тъпизъм. Опитваш се да ми припишеш някакви неща, всяко от които, едно по едно, правиш самия ти. Намесваш персонално отношение извън тематичния и игровия контекст, обръщаш се към други хора, все едно ще дойдат да те потупат по рамото и да ти кажат с влажни влюбени очички колко си прав. И не се възгордявай, ако обичаш - кой си ти, че да удостоявам жалкото ти Аз с нещо толкова специално като личностна нападка?

Хайде говори ми за изкуствен интелект де, говори ми. Колко пъти да те предизвиквам да си защитиш нелепото твърдение? Но не, едно си баба знае, едно си баба бае. Като няма какво да кажеш повече по темата, дори изрично предизвикан, затвори си ревалника, а не се излагай допълнително. Била ти трудна... Ми като си с две леви ръце и не можеш да сложиш диска в сидито, и инсталацията ще ти е трудна, но това няма никакво отношение към изкуствения интелект. Как да ти го набия в кухата глава?

За другите, които плахо казаха нещо по темата - не твърдя, че H3 не чийтва, че няма ситуации, в които да експлойтнеш някоя дупчица в поведението му с, цитирам, "про тактика", а че като изкуствен интелект е много по-добър от другите. Еле па H6, където такъв направо липсва, образно казно.
I am virgin, I'm a whore, giving nothing, the taker, the maker of war

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от mirddin » ср мар 07, 2012 11:41 am

Относно темата - казах защо според мен АИ-то на Х6 е по-добро от това на Х3. Но тъй като не си направил труда да прочетеш какво съм написал ще ти го повторя : ПО ВРЕМЕ НА БИТКА АИ-то НА Х3 Е МНОГОКРАТНО ПО-ЕЛЕМАНТАРНО ЗА ПРЕЦАКВАНЕ(ИЛИ ЕКСПЛОЙТВАНЕ) ОТ ТОВА НА Х6. После прибавих фразата за "леко субективния критерий" , който използвам за допълнителна оценка. Впечатлението е на база игралният ми опит в поредицата (с части от 2 до 6).
Septemvri , кажи нещо съществено по темата (прекратявайки нападките и обидите ) , или млъкни.
Повече няма да падам на нивото ти да ти отговарям (това че имаш комплекс за малоценност от тип "всемогъщ властелин , чието мнение е само и единствено абсолютно правилно , всички несъгласни са идиоти" обезмисля всякакъв диалог с теб) на каквато и да е тема.Имам по-ценни начини да си загубя времето.
Последна промяна от mirddin на ср мар 07, 2012 2:32 pm, променено общо 1 път.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
Septemvri
Мнения: 101
Регистриран: вт яну 13, 2004 1:03 pm
Контакти:

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Septemvri » ср мар 07, 2012 11:56 am

Толкова си сладък ;)
Явно няма да си говорим за играта и за твърденията ни относно нея, дай да си говорим за нещата, за които ти обичаш. Вече ни каза без да те питаме от кога играеш хироус, какво работиш, от колко време, на колко си години и че имаш фетиш към думата фетишист. Разкажи ми още за себе си, жаден съм за тази информация!
I am virgin, I'm a whore, giving nothing, the taker, the maker of war

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от CTAHuMuP » ср мар 07, 2012 12:02 pm

А аз да питам, така между другото, дали Миндил има гадже, като в зависимост от отговора имам два различни подвъпроса.

1. Ако отговорът е "Да", тогава да пусне да зяпаме снимки.
2. Ако отговорът е "Не", тогава да каже хубав сайт за качествено руско порно.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от mirddin » ср мар 07, 2012 12:32 pm

Станимире
1.Имам си приятелка , но е българка (разочаровах ли те? :) )
2.Сайтове за руско порно не мога да ти кажа - не съм експерт по темата (има ли разлики в порното според прозихода му) и не съм се интересувал за сайтове за руско порно. А сайтове за сексзапознанства с доста разкрепостени снимки на рускини - намират се дори прекалено лесно.Влез в този руски торентсайт (tfile.ru) и на околните банери ще намериш толкова препратки, че чак дразнят.

P.S:
Интересното е че досега се опитвах да накарам Septemvri да защити с доводи мнението си (макар и опитите ми да бяха безуспешни) като прекъсне нападките/обидите, а сега той иска да говорим за Х6 (най-накрая), след като се отказах да дискутирам с него.
Даже започна да се опитва да направи изводи за дадена личност (в случая - моята) на база нейните изказвания.
С две думи:Septemvri започна да се развива в положителна посока (опитва се да обоснове някакво свое твърдение със собствени наблюдения, без да се позовава на чужди мнения).А това че предпоставките му са грешни - да не го съдим човека прекалено строго , все пак за първи път се опитва да започне да мисли самотоятелно.
Последна промяна от mirddin на пон апр 02, 2012 9:39 am, променено общо 2 пъти.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Cor Angar » ср мар 07, 2012 1:43 pm

Ако продължите да си измисляте тъпи прякори и в следващия пост ще се наложи да редактирам последните десет поста оставяйки в тях само съдържанието по темата и изтривайки всичко друго. :!:

Сайт за руско порно - Pornolab :lol:

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от mirddin » ср мар 07, 2012 2:34 pm

Готово - разкарах прякорите в моите постове.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Cor Angar » ср мар 07, 2012 10:31 pm

b.t.w. Не знам какво са ви изнасяли чак толкова AI на кой да е Хироус. Аз като ми кажат силно AI си представям предимно опонен който овладява ресурсите по най-изгодния начин, изчислява си ходовете по голямата карта и си композира оптимално армията. В битката няма кой знае какво да се мисли - повечето действия там са ясни. Не помня с точност как беше Ai-то на тройката но на четворката помня че компютъра не си вземаше някакви очевидни мини до базата си, обикаляше без да обира ресурси и трупа опит в битки и разчиташе само на масови бройки произведени с явен чийт за ресурси.
Доколкото помня точно това даваше настройката за трудност - ти си с малки ресурси а компютъра с много.

Затова Хироус за мен е безмислена за игра срещу AI (изключвам кампанията) освен ако не разучаваш някоя карта.

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от mirddin » чет мар 08, 2012 11:46 am

Cor Angar написа: Затова Хироус за мен е безмислена за игра срещу AI (изключвам кампанията) освен ако не разучаваш някоя карта.
Принципно съм съгласен че много малко игри извън кампаниите си имат смисъл за игра срещу компютър.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Cor Angar » нед апр 01, 2012 4:07 pm

Тъй като ми се завъртя пред погледа една кутийка на която пише Heroes III +IV Complete която ми бяха подарили навремето последните няколко дена играя Heroes 3 и Heroes 4 с последните пачове и възможни версии. Редувам си ги равномерно :) За четворката специално да отбележа че има един полуофициален пач (еквилибриус) който шлайфа баланса променяйки леко някои цени и статистики , чисти бъгове и добавя няколко екстри в интерфейса са по- достъпна информация.

Та по въпроса за AI -то
В тройката е точно толкова трагично колкото в четири - не знам какви висши стратегии е видял Септември но повечето време опонента обикаля в брауново движение, мятайки се наляво надясно като муха без глава. Компенсацията на това е чийтване за нереални ресурси и армии. Компютъра в тройката много често изобщо не си събира дори атаките и защитите от сградите. Начина му за победа е да се изсипе на късмет ранно през някой телепорт и ти абсолютно нищо не можеш да направиш.
Относно самия бой - има един елементарен начин да се сравни AI-to - Quick Combat или още по-добре Авто Комбат. Ако битки които играча печели с лекота без жертви компютъра успява да загуби ценни войски - еми няма как да говорим за качествено AI.
Следващо нещо - опонента няма никакъв усет кои артефакти са ценни и не се стреми да ги вземе а действа на късмет. Подозирам и че се развива на зар и с уменията но няма как да проверя.
С градовете обаче съм убеден че ги развива малоумно - често като завземеш град и може да се удариш по челото като видиш билда приложен от опонента.

Следващо - питах във форума хора работили върху модове и те потвърдиха нещо което бях почти сигурен - компютъра не използва Пазара - всеки се сеща какво значение има пазара ползван от добър играч.



Какво става в петицата (която също си инсталирах за тест) - един герой на опонента се подава от подземието , аз тръгвам да го гоня - и докато го гоня той прави пълен кръг и излиза зад гърба ми, след което който се озовава пред замъка ми на 6 -тия ден. Ей това вече е тарикатски похват - който както установих с последващи тестове не е просто по- случайност а търсен похват.


Между другото ако искате качествена информация за Хироус забравете всякакви леймърски официални форуми.
Истината е Age of Heroes или celestial heavens
http://www.heroesofmightandmagic.com/
http://www.celestialheavens.com/forums/index.php

P.S. С полседния пач Хероес 4 е станала многократно по-интересна и балансирана от тройката , въпреки че графиката и арта продължава да ми е все така гнусен.

Потребителски аватар
Mushrambo
Мнения: 1176
Регистриран: пон окт 10, 2005 9:32 pm
Местоположение: София

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Mushrambo » нед апр 01, 2012 11:34 pm

До сега най-голям баланс съм виждал в петунята. Там един майт герой може да бие един меджик герой и обратното, като до голяма степен ходовете на битката играят роля за това кой ще спечели. В 6 интелекта е на добро ниво, но има някои много небалансирани неща, като пак ми се струва, че меджика е по-силен от майта.

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от mirddin » пон апр 02, 2012 9:28 am

Съгласен съм с Mushrambo - наистина петият Хироус е най-балансиран , но за да стане такъв му бяха необходими 2-3 експанжъна.
За това според мен е рано за крайно мнение за шестата част от тази поредица.
Всички пътища водят към Амбър

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Cor Angar » пон апр 02, 2012 3:23 pm

Ще почакаме ще видим - никой Хироус не е бил дори на йота балансиран или ошлайфан при рилийз.
Разликата тук е че в момента с пачове създателите на играта вече ребалансират и поправят докато в предишните версии NWC си бараха топките в този аспект и дори с експанжъните си не бърникаха баланса а само добавяха още от същото.


В момента има пач 1.2 с който се е заформила 30 страници дискусия в Age of Heroes форумите.
Пача поправя AI-то - смятано за слабо дори от създателите на играта както и от почти всички от форума - има доста примери за дебилност, която нямаше да се забележи в старите версии но с новите, по-тактически битки лъсва.
И също променя баланса на единици, магии и артефакти.

Братята роми от Блек хол явно се отнасят сериозно към задълженията си , защото редовно четат форумите и водят записки за да променят с пачове каквото трябва.


Иначе Хироус 6 я критикуват няколко типа хора
Тези които я оплюват за това че не е тройката (от този тип чета всякаки смешни оплаквания че нямало личове а зомби стрелци, или че цербера бил с две глави) и тези които не бяха очаровани от баланса (и аз съм от тях).

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от CTAHuMuP » пон апр 02, 2012 4:14 pm

Cor Angar написа:P.S. С полседния пач Хероес 4 е станала многократно по-интересна и балансирана от тройката , въпреки че графиката и арта продължава да ми е все така гнусен.
Разгеле! Най-после и някой друг да го каже.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8801
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от CONAN » вт апр 03, 2012 9:06 am

Ся ако искам да играя хироус, и не харесвам четворката защото е ужасно ужасна визуално, кое да играя? Петицата или Шестицата като излезе?
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от Yago » вт апр 03, 2012 9:35 am

Шестицата е излязла, Конане. Пробвай я, има интересни неща.
Иначе, моята препоръка е за 5+всички експанжъни и пачове.
ум колкото на замажан синигер

mirddin
Мнения: 322
Регистриран: ср апр 01, 2009 4:14 pm

Re: Might and Magic: Heroes VI

Мнение от mirddin » вт апр 03, 2012 2:43 pm

Поддържам Yago за Хироус 5+ всички експанжъни , но бих добавил и последната версия на Wake of Gods.
Всички пътища водят към Амбър

Отговори

Върни се в “Компютърни и Видео Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост