Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

League of Legends

Форум за компютърни и конзолни игри. За предпочитане е обсъждането на crpg, но нито едно заглавие няма да остане без нужното му внимание.
Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от urut » вт авг 03, 2010 8:50 pm

Насу, тъй като съм играл наистина самно 2-3 на ХоН(благодаря на Станимир за това), би ли ми дал пример с "хард кери" (използвам твоя термин) герой в дот -а който може да се мери с основните агилити такива? Примерно кой би могъл да излезе на Магината, трола, или Фантом Асасина.
Това което казваш за убийставата в началото на играта е вярно, в този смисъл играта може да бъде наклонена в полза на интелект героя, но при добри играчи (от двата отбора) накрая ще спечели отбора който си има агилити герой. Пр ЛоЛ на практика всеки отбор играещ добре като такъв може да спечели, въпреки че правилното комбиниране на различнитре типове герои носи голямо преимущество.

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Xelian » вт авг 03, 2010 9:18 pm

Какво ще рече, че героите са персистънт в ЛоЛ? Това че ънлокваш определен герой и играеш основно с него? В ЛоЛ съм виждал да се гази със всеки герой. С изключение на фул съпортовете. На ДотА в нормалните игри всичко се решаваше от Phantom Assasin, Magina, Troll Warlord и още 4-5 героя.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Lord Vader » ср авг 04, 2010 12:45 am

Замислете се малко. АКо бяхте прави, щяха да се играят само AGI герои. Но не се. В една игра стандартния сетъп е с 2 carry-та. За да може играта да се износи от един кери герой, той трябва да може да захрани. Малоумията, в които един герой е 10 нива над останалите стават само в игри, в които единия отбор е много над другия като скил. Или в easy mode игри, които са глупави. И дори и в края на играта, нищо не се решава само от carry-то. Трябва ти initiate механика, дизейбъл, съпорт. само с един пич с 300 демидж на хит нищо не става - щото и от другата страна имат същия зверилник. Това, че не всички герой са килъри, не значи, че са безполезни - както казах, в момента в играта има 2 небалансирани героя - единия е много слаб, другия е много силен. И то с малко. И това, че ти трябва не малоумен пик в началото е част от чара и умението в играта - да знаеш кой герой срещу кой е добър, има надлъгване в пикинг фазата. Кой герой да баннеш, че да не чупи стратегията ти. Т.е има много повече умение от това само да си цъкаш skill-овете на героя. Това е ОК да не ви харесва - ваш избор, но играта е по-добра заради това, а не е по-слаба, както се опитвате да го изкарате.
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Azmodael » ср авг 04, 2010 2:38 am

Всъщност истината е, че повечето AGI герои смучат. Също и поввчето танкове. Играта се печели рано от INT-oвете, като целта им е да спечелят играта отрано или да дадат време на AGI-тата да се нафармят и доберат до късна игра, когато те са силни. Танкът като концепция работи само в нубарски игри, на по високо ниво повечето танкове просто се игнорират до края на битката. Игрите се печелят първо с AoE умения, а след това с Disable и чак накрая с демидж от AGI-to. Разбира се, използват се и танкове в игрите на високо ниво, просто те имат по инака роля (да стигнат до керито на врага и да го неутрализират).

В LoL нещата стоят по иначе. Фарменето на миниъни дава доста по-малко пари и базовите статистики на героите са много по-високи. Кастърите не стават по-лоши с прогресирането на играта, нито carry-тата много по-добри. Танковете изпълняват не по-различна роля от тази в HoN, но за разлика от HoN-ските си събратя имат начин и да правят демидж И/ИЛИ да taunt-ват врага. АоЕ уменията като цяло са по-малко на брой и по-слаби. В ЛоЛ царува nuke-ът и push-ът, който дава повече пари И доста опит в сравнение с HoN. Освен това казармите се възстановяват, което дава шанс на губещия отбор да се консолидира и обърне играта. Обратите в LoL са доста често явление в сравнение с HoN. Tower dive-ът е доста по-труден. В ЛоЛ няма projectile evasion чрез блинк или сходни механики. За съжаление в LoL липсва High Ground механиката и Fog evasion-а. Няма как да сечеш гора и да бягаш по хитри начини.

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Xelian » ср авг 04, 2010 11:36 am

Haron the son of Erb написа:Всъщност истината е, че повечето AGI герои смучат. Също и поввчето танкове. Играта се печели рано от INT-oвете, като целта им е да спечелят играта отрано или да дадат време на AGI-тата да се нафармят и доберат до късна игра, когато те са силни. Танкът като концепция работи само в нубарски игри, на по високо ниво повечето танкове просто се игнорират до края на битката. Игрите се печелят първо с AoE умения, а след това с Disable и чак накрая с демидж от AGI-to. Разбира се, използват се и танкове в игрите на високо ниво, просто те имат по инака роля (да стигнат до керито на врага и да го неутрализират).

В LoL нещата стоят по иначе. Фарменето на миниъни дава доста по-малко пари и базовите статистики на героите са много по-високи. Кастърите не стават по-лоши с прогресирането на играта, нито carry-тата много по-добри. Танковете изпълняват не по-различна роля от тази в HoN, но за разлика от HoN-ските си събратя имат начин и да правят демидж И/ИЛИ да taunt-ват врага. АоЕ уменията като цяло са по-малко на брой и по-слаби. В ЛоЛ царува nuke-ът и push-ът, който дава повече пари И доста опит в сравнение с HoN. Освен това казармите се възстановяват, което дава шанс на губещия отбор да се консолидира и обърне играта. Обратите в LoL са доста често явление в сравнение с HoN. Tower dive-ът е доста по-труден. В ЛоЛ няма projectile evasion чрез блинк или сходни механики. За съжаление в LoL липсва High Ground механиката и Fog evasion-а. Няма как да сечеш гора и да бягаш по хитри начини.
Е има няколко героя които могат да минават през горички (Shen, Gargas, Trynd) но лично на мен това по скоро ми се вижда като бъг на енджина (понеже реално скила ти свършва в гората и просто те изхвърля някъде на празно място). А иначе това което ми харесва в ЛоЛ е че играта може да бъде изнесена от всеки герой. За съжаление откакто се появи ледъра има прекалено много нубове... Последната игра която играх реално я играхме 2.5 човека на 7. Понеже двама от мойте само умираха а третия правеше предемети които не му трябваха изобщо за този герои.

П.С И понеже темата изглежда се превърна в ХоН вс ЛоЛ - Лигата е сред официалните игри за следващото WCG. I rest my case :P

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8809
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от CONAN » ср авг 04, 2010 12:49 pm

Тъй като поста на BluMinde ме накара да сваля и инсталирам HoN и да се възползвам от Free Play weekend-а който предлагат, инсталирах и LoL за да направя паралел. Още твърде малко игри съм изиграл, но мога да заявя че визуално LoL е отвратителна с този детски стил и шарения. Някак си мина времето, в което графика тип Torchlight ми допада.

Това е в сила само за графиката. Самия геймплей е важен в случая и това тепърва предстои да бъде проверено. :)
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Hacy » ср авг 04, 2010 4:08 pm

urut написа:[...]но при добри играчи (от двата отбора) накрая ще спечели отбора който си има агилити герой.
Значи, setup-а за битките редовно се върти около 2 carry, 2 support, 1 tank. По чисто дизайн причини добрите carry герои са предимно agility (в което няма нищо лошо, точно както добрите mage-ове се въртят около интелект). Накрая не печели отбора, който има agility герой, а който е успял да спечели поне 2 team fight-а или е успял да ганкне отсрещния отбор повече пъти.

Интересните игри във HoN обикновено стават заради подбора на героите. Тъй като има много мощни комбинации, както и контри на тези комбинации. Всичките над 50 героя имат своето място, своята комбинация, своята контра и поне 5-6 различни начина, по които можеш да ги развие по време на игра. Вчера примерно с Hammerstorm взех първо Shrunken Head, което ми дава magic immunity за 10 секунди, защото отсрещния отбор имаше адски много disable механики и спечелихме играта, защото в 3 поредни team fight-а успяхме да убием отсрещния отбор и да им разградим тяхната част от картата доста успешно. Arachna-та (hard agility carry е този герой) направи един quad kill и един double tap в тези два отбора, които му позволиха да извади Geomancer (stats + 3 илюзии). Но тези kill-ове ги направи защото целия ни отбор се изсипа, правилно контролирахме техните герои: stun-ове от Hammerstorm, ward-ове, tongue и morph от страна на Polywog Priest, buff-ове и heal-ове от страна на Demented Shaman и pure damage и slow от страна на Predator в нашия отбор. Игрите не се печелят от това кой има по-як герой, а от това да играете като отбор. Често попадайки в битка едно на едно хората гледат да се разкарат, защото дори и да убият противниковия герой, не е ясно 2 секунди по-късно дали няма да се изсипе целият му отбор и да ти направи главата мека, бетер с онзи другия, който е дошъл да ти помага и вмест от 1:0, резултата да стане 1:2.

Това горе е специфично за Heroes of Newerth и точно това прави играта интересна за хората, които я играят. Ако на вас не ви харесва, това не е защото играта е тъпа, а защото вие не сте target аудитория. Точно затова за вас има League of Legends, която пък хората, които играят HoN не харесват. Не виждам изобщо защо продължаваме да го водим този спор, след като двете игри са безумно различни. Все едно да ми сравнявате Command & Conquer 4 със Starcraft II и да ми твърдите как двете игри са еднакви, защото са тръгнали от Dune 2000.

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Xelian » ср авг 04, 2010 4:31 pm

Hacy написа:
urut написа:[...]но при добри играчи (от двата отбора) накрая ще спечели отбора който си има агилити герой.
Значи, setup-а за битките редовно се върти около 2 carry, 2 support, 1 tank. По чисто дизайн причини добрите carry герои са предимно agility (в което няма нищо лошо, точно както добрите mage-ове се въртят около интелект). Накрая не печели отбора, който има agility герой, а който е успял да спечели поне 2 team fight-а или е успял да ганкне отсрещния отбор повече пъти.

Интересните игри във HoN обикновено стават заради подбора на героите. Тъй като има много мощни комбинации, както и контри на тези комбинации. Всичките над 50 героя имат своето място, своята комбинация, своята контра и поне 5-6 различни начина, по които можеш да ги развие по време на игра. Вчера примерно с Hammerstorm взех първо Shrunken Head, което ми дава magic immunity за 10 секунди, защото отсрещния отбор имаше адски много disable механики и спечелихме играта, защото в 3 поредни team fight-а успяхме да убием отсрещния отбор и да им разградим тяхната част от картата доста успешно. Arachna-та (hard agility carry е този герой) направи един quad kill и един double tap в тези два отбора, които му позволиха да извади Geomancer (stats + 3 илюзии). Но тези kill-ове ги направи защото целия ни отбор се изсипа, правилно контролирахме техните герои: stun-ове от Hammerstorm, ward-ове, tongue и morph от страна на Polywog Priest, buff-ове и heal-ове от страна на Demented Shaman и pure damage и slow от страна на Predator в нашия отбор. Игрите не се печелят от това кой има по-як герой, а от това да играете като отбор. Често попадайки в битка едно на едно хората гледат да се разкарат, защото дори и да убият противниковия герой, не е ясно 2 секунди по-късно дали няма да се изсипе целият му отбор и да ти направи главата мека, бетер с онзи другия, който е дошъл да ти помага и вмест от 1:0, резултата да стане 1:2.

Това горе е специфично за Heroes of Newerth и точно това прави играта интересна за хората, които я играят. Ако на вас не ви харесва, това не е защото играта е тъпа, а защото вие не сте target аудитория. Точно затова за вас има League of Legends, която пък хората, които играят HoN не харесват. Не виждам изобщо защо продължаваме да го водим този спор, след като двете игри са безумно различни. Все едно да ми сравнявате Command & Conquer 4 със Starcraft II и да ми твърдите как двете игри са еднакви, защото са тръгнали от Dune 2000.
Еми абсолютно всичко което си казал важи и за ЛоЛ и за ДотА. Може би поради някакъв начин си останал с впечетлението че в ЛоЛ играта се изнася от един герой. Винаги отборната игра е ключова. Губил съм и съм печелил игри заради точно една битка в която някои се е запилял да креепне. Губил съм игри в които отборът ми е имал поне 10 убиийства повече от противниковият и съм печелил игри които по всякакъв начин е трябвало да се загубят. Както казах не съм играл ХоН достатъчно, но съм играл доста ДотА. А в ДотА поне не съм виждал подобни обрати каквито са ми се случвали в ЛоЛ. И не съм съгласен че игрите са безумно различни. Разликите са в това че няма Deny и не губиш пари при смърт, сюмонърите и това че реално си купуваш героите с точки от игри (или истински пари). Нивото на сюмонърите реално не оказва кой знае колко влияение, а Ladder игрите така или иначе са само между хора 30-то ниво. Не знам дали в ХоН има нещо подобно на руните или мастъритата в ЛоЛ затова не съм сигурен дали е разлика това. Останалите разлики ми се виждат маловажни. В крайна сметка и при двете играта се решава от теамуърка и уменията на играчите.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Hacy » ср авг 04, 2010 4:51 pm

Xelian написа:А иначе това което ми харесва в ЛоЛ е че играта може да бъде изнесена от всеки герой.
Xelian написа:Може би поради някакъв начин си останал с впечетлението че в ЛоЛ играта се изнася от един герой.

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Xelian » ср авг 04, 2010 10:58 pm

Hacy написа:
Xelian написа:А иначе това което ми харесва в ЛоЛ е че играта може да бъде изнесена от всеки герой.
Xelian написа:Може би поради някакъв начин си останал с впечетлението че в ЛоЛ играта се изнася от един герой.
Под това имах предвид че всеки герой може да стане "carry". Независимо какво му е ролята. Дали танк, файтър или съпорт или мейдж.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Ambartanen » чет авг 05, 2010 11:58 am

С всяко следващо мнение на Насу все повече оставам с впечатлението, че разликите между ЛоЛ и ХоН са главно козметични. Графиката на ЛоЛ е доста грозна/cartoony, но след няколко игри й свикнах и вече не ме дразни. ХоН не съм го виждал (засега), но явно и на нея не й се кефят чак толкова хората (Хазалад й се кефи и настоя да го споделя с вас).
Насу написа: Всички character-и са направени така че да са силни или в mid-game (предимно intellect) или в end-game (предимно agility и strength)... И играта е решена от "слабия" интелект герой в mid-game-а.
Това е единствената сериозна разлика, за която съм чул досега. В ЛоЛ ако в началото на играта убиеш десет човека (много рядко събитие) и не се издъниш напълно след това, до края на играта ще си останеш силен, без значение с кой герой играеш.
Насу написа:Иначе относно LoL - лично на мен не ми харесва това, че героите са persistent между игрите. Реално това вкарва супер много променливи в балансирането на играта и ми е малко overwhelming.
Какво имаш предвид под persistent между игрите? Хазьо нещо ми обясни за герои, които се избират във всички игри (т.е. избират се във всяка игра), но всъщнот всяка седмица основните герои в ЛоЛ игрите се сменят на безплатните герои за тази седмица.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Azmodael » чет авг 05, 2010 12:20 pm

Иначе относно LoL - лично на мен не ми харесва това, че героите са persistent между игрите. Реално това вкарва супер много променливи в балансирането на играта и ми е малко overwhelming.
Това е феномен на ниските нива, когато хората нямат купени герои и всички герои са от 10-те безплатни за седмицата. С колкото по-опитни хора играеш толкова по-многообразни стават героите.

Иначе това, което ми харесва най-много в ЛоЛ, е че ако/когато станеш 0-6 статс примерно не се превръщаш в ходещ фраг, както е в ХоН и ДОТА. В ЛоЛ не губиш пари като умреш. Имал съм игри, в които се представям ужасно зле (1-8) и завършвам супер (15-9). В ХоН/ДоТА това е почти невъзможно да се постигне. Освен това ЛоЛ дава награди за асистове - май и в ХОН я въведоха тая система по едно време де.

ПП: Що не сте на плажа бе?

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Xelian » пет авг 06, 2010 11:03 am

Haron the son of Erb написа:
Иначе относно LoL - лично на мен не ми харесва това, че героите са persistent между игрите. Реално това вкарва супер много променливи в балансирането на играта и ми е малко overwhelming.
Това е феномен на ниските нива, когато хората нямат купени герои и всички герои са от 10-те безплатни за седмицата. С колкото по-опитни хора играеш толкова по-многообразни стават героите.

Иначе това, което ми харесва най-много в ЛоЛ, е че ако/когато станеш 0-6 статс примерно не се превръщаш в ходещ фраг, както е в ХоН и ДОТА. В ЛоЛ не губиш пари като умреш. Имал съм игри, в които се представям ужасно зле (1-8) и завършвам супер (15-9). В ХоН/ДоТА това е почти невъзможно да се постигне. Освен това ЛоЛ дава награди за асистове - май и в ХОН я въведоха тая система по едно време де.

ПП: Що не сте на плажа бе?
Това ли значи персистънт герои? А освен това парите са базирани на % от пораженията направени на противниковият герой не просто на последният удар. Мисля че всички участвали в боя на противников герой взимат твърдо 25 за асистенция и 50 или 100 за убийството. Останалите пари(ако примерно някой е в серия и го убиете се взима бонус) се разпределят пропорционално на % на нанесените поражения. А и ако умреш само от кула (100% от пораженията) противниците ти не взимат пари.

synthweb
Мнения: 1
Регистриран: пон окт 18, 2010 11:19 am

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от synthweb » пон окт 18, 2010 11:21 am

Някой да е чувал за новата карта на LoL за 1в1?

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Azmodael » пон окт 18, 2010 11:45 am

Не мисля, макар, че на форумите им се шири какво ли не.

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Xelian » чет окт 21, 2010 10:26 am

Доколкото знам единственото нещо за което се говореше официално беше за карта за много хора, по голяма от сегашната Summoner's Rift с някакъв вид лава тематика и портали. Иначе не вярвам да направят карта 1на1 все пак това е тиймгейм.

Потребителски аватар
Mushrambo
Мнения: 1176
Регистриран: пон окт 10, 2005 9:32 pm
Местоположение: София

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Mushrambo » нед яну 09, 2011 7:06 pm

По молба на един приятел и аз реших да я пробвам. Изиграл съм 4-5 игри до сега и не мога да кажа, че съм особено впечатлен. Графиката ми се струва малко детска, клони ми доста към аниме, въпреки това повечето герои, за разлика от минионите, ми харесва как са направени :)
За интерфейса не искам да говоря, вече достатъчно си излях душата по тоя въпрос и мисля, че всички знаят защо ;) Като цяло не ме грабна играта, имайки предвид също така, че не съм особено голям ДотА фен, но с приятна компаняи става :beer:

Потребителски аватар
Кенсай
Мнения: 110
Регистриран: нед май 23, 2004 1:57 pm
Местоположение: София

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Кенсай » ср фев 01, 2012 2:25 pm

Някой от този форум играе ли LoL? =)

Като гледам от година не е писано в темата, а за това време League дръпна доста в competitive популярността си и като цяло се разви в един много приятен продукт, поне по лични впечатления.

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Azmodael » ср фев 01, 2012 2:46 pm

Аз я играя често с Xelian, и Ангера я пуска от време на време.

ggeorgiev
Мнения: 37
Регистриран: ср фев 03, 2010 1:26 pm

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от ggeorgiev » ср фев 01, 2012 9:17 pm

Аз цъкам Доминион с Twitch ..... много съм ужасен :mrgreen: :terrorist:

Потребителски аватар
Кенсай
Мнения: 110
Регистриран: нед май 23, 2004 1:57 pm
Местоположение: София

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Кенсай » чет фев 02, 2012 9:31 pm

На кой сървър сте? Аз се оказах в EU-W след разцепването, Aarduil се зова ingame. =)

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Xelian » нед фев 05, 2012 12:19 pm

Кенсай написа:На кой сървър сте? Аз се оказах в EU-W след разцепването, Aarduil се зова ingame. =)
EU East.

Потребителски аватар
Mushrambo
Мнения: 1176
Регистриран: пон окт 10, 2005 9:32 pm
Местоположение: София

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Mushrambo » нед фев 05, 2012 7:09 pm

EU-East

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Azmodael » пон фев 06, 2012 2:15 pm

За да играеш с нас трябва да преминеш през suicide test, т.е. да играем заедно и ти да НЕ се самоубиеш заедно с нас :D

Потребителски аватар
Mushrambo
Мнения: 1176
Регистриран: пон окт 10, 2005 9:32 pm
Местоположение: София

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Mushrambo » пон фев 06, 2012 3:24 pm

Azmodael написа:За да играеш с нас трябва да преминеш през suicide test, т.е. да играем заедно и ти да НЕ се самоубиеш заедно с нас :D
Вие само нормални ли играете или и ранкови ?

ggeorgiev
Мнения: 37
Регистриран: ср фев 03, 2010 1:26 pm

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от ggeorgiev » пон фев 06, 2012 6:18 pm

EU-W

Потребителски аватар
DarkReaper
Мнения: 10
Регистриран: нед сеп 05, 2004 12:23 pm
Местоположение: Бургас/Пловдив
Контакти:

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от DarkReaper » чет фев 09, 2012 8:52 am

Mushrambo написа:
Azmodael написа:За да играеш с нас трябва да преминеш през suicide test, т.е. да играем заедно и ти да НЕ се самоубиеш заедно с нас :D
Вие само нормални ли играете или и ранкови ?
Играем нормални обикновенно. (и аз играя с Xelian и Azmodael)
Дори и да сме 5 човека пак нормални цъкаме, понеже основното ниво на игра е в следния тип:
Xelian се разкарва из гората покрай дракона, забелязва вражеския отбор, ние тръгваме към него. 15 секунди по-късно 4 човека от нас умират, защото наядената катарина (xelian) вика през стаята "бийте се, бийте се. Аре бе защо не се биете?", докато в същото време героя му подминава битката и ние умираме ....

Или редовните бандиджи на амуму в тип, "аз немога да уцеля никой, когато трябва да ганквам. Но си хвърлям рандом тосове, когато бягам и винаги хващам някой". 2 секунди по-късно амуму е срещу 5 човека и още 2 секунди по-късно умира.

И т.н. в общи линии в нашите сесии винаги има интересни моменти в които ти се иска да станеш от стола и да изнасилиш някой от съотборниците си в окото, например ;)
lalalalalala

Потребителски аватар
Mushrambo
Мнения: 1176
Регистриран: пон окт 10, 2005 9:32 pm
Местоположение: София

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Mushrambo » чет фев 09, 2012 2:00 pm

Хехе, интересно звучи :) Аз по-принцип играя само съпорт, защото ласт хит-а нещо не ми се отдава и грандиозно се дъня енд гейм :D Пък и ролята на съпорт ми харесва, само дето много често като съм сам трябв да разчитам, че няма да има тролове или ретарди от отбора, които фактически изнасят играта на противниковия отбор, а хората, които се опитваме да направим нещо си оставаме с по един реджфейс :/

Потребителски аватар
DarkReaper
Мнения: 10
Регистриран: нед сеп 05, 2004 12:23 pm
Местоположение: Бургас/Пловдив
Контакти:

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от DarkReaper » чет фев 09, 2012 2:05 pm

Съпорт играчите и героите винаги са супер полезни.
Много често ми се е случвало да рейждвам когато съм ад кери и с мен на долната линия е примерно друг ап/ад герой и сме срещу грейвс/ког/вейн и сорака/сона/тарик ... в общи линии те си играят сами, ние си седим отзад и си бараме .. ;)
lalalalalala

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: League of Legends (aka DotA 2.0)

Мнение от Xelian » пет фев 10, 2012 4:33 pm

DarkReaper написа:
Mushrambo написа:
Azmodael написа:За да играеш с нас трябва да преминеш през suicide test, т.е. да играем заедно и ти да НЕ се самоубиеш заедно с нас :D
Вие само нормални ли играете или и ранкови ?
Играем нормални обикновенно. (и аз играя с Xelian и Azmodael)
Дори и да сме 5 човека пак нормални цъкаме, понеже основното ниво на игра е в следния тип:
Xelian се разкарва из гората покрай дракона, забелязва вражеския отбор, ние тръгваме към него. 15 секунди по-късно 4 човека от нас умират, защото наядената катарина (xelian) вика през стаята "бийте се, бийте се. Аре бе защо не се биете?", докато в същото време героя му подминава битката и ние умираме ....

Или редовните бандиджи на амуму в тип, "аз немога да уцеля никой, когато трябва да ганквам. Но си хвърлям рандом тосове, когато бягам и винаги хващам някой". 2 секунди по-късно амуму е срещу 5 човека и още 2 секунди по-късно умира.

И т.н. в общи линии в нашите сесии винаги има интересни моменти в които ти се иска да станеш от стола и да изнасилиш някой от съотборниците си в окото, например ;)
FU. Тогава ми лагна! Blame your stupid router. Той се гаси като си рестартираш компютъра или аз си изключа Wireless-а!

Отговори

Върни се в “Компютърни и Видео Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост