RpgBG.net

Българският Ролеви Форум
Дата и час: Съб Ное 01, 2014 7:09 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 123 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: League of Legends
МнениеПубликувано на: Сря Авг 26, 2009 3:36 pm 
Аватар
Общо взето играта е "духовен наследник" на DotA, но няма изцепки ala Demigod. Екипът се ръководи от бивши разработчици на въпросния мод за WC3, които са предали щафетата на IceFrog.

В момента играта е в затворена бета и би трябвало да излезе този септември. Играта ще е безплатна щом излезе, като ще могат да се купуват други skin-ове за героите, отключване на герои, които по принцип би трябвало да бъдат отключвани постепенно - нищо, което да нарушава баланса.

Есенцията на DotA е запазена, но има подобрения, които WC3 не позволява. За повече инфо - Официалният сайт и Wikipedia.

ПП Бета има и аз съм в нея, само това ми разрешава Non-Disclosure Agreement-a.

Играта кърти :)

_________________
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Авг 26, 2009 3:49 pm 
Детерминиран Форумен Философ
Аватар
Ако кажеш повече, ще те намерят и ще те набият. Пиши нещо повече, не се прави.

_________________
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Авг 26, 2009 5:15 pm 
Аватар
И да искам, не мога да кажа много, най-вече защото поначало не съм кой знае колко запознат с DotA и понеже за момента имам точно 4 игри на LoL.

Както и да е, ще се опитам да обаясня какви са нововъведенията по-късно и ще щракна няколко скрийн-а.

ПП В Youtube има клипчета, но не показват всичко. Цък! Клик!

_________________
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Авг 26, 2009 5:23 pm 
Аватар
Изглежда УЖАСНО грозно... всъщност арта не е толкова зле, но с какво се замерват?!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Авг 26, 2009 5:29 pm 
Аватар
Не, никак не е зле, използват някаква техника за... очертаване на по-важните елементи , така че да можеш да видиш какво става на екрана при по-големи мелета.

_________________
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Авг 26, 2009 7:41 pm 
Изглежда супер!

_________________
something.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Авг 26, 2009 9:15 pm 
Аватар
Направих няколко скрийна на интерфейса извън игра, по-точно профила и настройките на summoner-a. Ще се опитам да щракна и няколко in-game, но не знам до колко ще представят точно играта... но всъщност няма и нужда - чувството е все едно играеш DotA, но без WarCraft flavor-a и някои екстри, дори и управлението се усеща еднакво.

Изображение Профилът.

Изображение Руните - слагат се в книгата за малки in-game бонуси.

Изображение Шампионите - общо взето героите, с които може да се играе.

Изображение Специалностите - пасивни бонуси, които могат да се избират, щом Summoner-ът(не героят) вдигне ниво.

Изображение Магиите на Summoner-a, които получава автоматично с на определени нива. Две от тях се избират и могат да се използват в играта.

ПП Системата за прикачване на файлове на форума съква.

_________________
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Сеп 08, 2009 1:01 pm 
Аватар
След като тествах и двете, симпатиите ми определено съм към тази версия на ДоТА.
Много по-удобен интерфейс, много по-интересни и балансирани герои, много по-разчупен и интуитивен геймплей.
За съжаление, си личи че в тази игра са налети много повече въображение, но и много по-малко пари - има по-малко играчи и доста по-слаби сървъри.

_________________
ум колкото на замажан синигер


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 10, 2009 3:20 pm 
Аватар
Heroes of Newerth е много по-близко до дота, от това което видях за League of Legends.
До колкото разбрах също се разработва от създателите на DotA.
Ето линк http://www.youtube.com/watch?v=2Oq2bsVRge0&feature=related


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 10, 2009 3:24 pm 
Аватар
YamiRaziel написа:
Heroes of Newerth е много по-близко до дота, от това което видях за League of Legends.

Още една точка за LoL според мен, и защо им е на едни и същи хора да правят две игри? Или са се изпокарали, и правят две различни?

_________________
ум колкото на замажан синигер


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 24, 2009 2:56 pm 
Аватар
Аз поиграх доста на тази (и на дота съм играл много). Та моето мнение е, че това на практика е ДоТА с различни картинки. Да наистина имената са сменени показателите са променени малко но на практика всичко е същото.
Единствената наистина добра идея (нямам представа колко е оригинална) е че са добавили предмети които увеличават силата на магиите на героите по този начин заклинателите остават ефективни до самият край на играта.
За незапознатите в ДоТА заклинателите имат превес на ниските нива и биват премазани от Силовите и Пъргавите герой след средата на играта.

Тъй като ме мързи да пиша по обширно описание ще помоля ако има заинтересувани да задават конкретни въпроси (ще мога да отговоря на някои).


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Сеп 24, 2009 5:56 pm 
Варварин
Аватар
Аз съм заинтересован, но точно обстойно мнение ми е интересно, тъй като нямам някакви конкретни въпроси! :)

_________________
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Окт 09, 2009 2:32 pm 
Аватар
Разполагам с 6 покани за beta-та - ако някой иска да я пробва, да ми драсне едно ЛС.

_________________
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пон Окт 12, 2009 10:40 am 
Self-righteous
Аватар
Вчера поиграх малко на компютъра на племенника, видя ми се по-грозна от HoN на този етап, освен тва ботовете ме счупиха.

_________________
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пон Окт 12, 2009 10:58 am 
Аватар
Едвам издържах една игра да направя,league of fail is fail. Тая игра е по-грозна и от war3 engine-а, не ми е ясно как са го постигнали. Изключително дървено управление и интерфейс.HoN е 100 пъти по-добре :)

_________________
I will not fear
Fear is the mindkiller
I will permit my fear to pass
Over me and through me
Nothing will be there
Only I will remain


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пон Окт 12, 2009 5:12 pm 
Аватар
Savage написа:
Едвам издържах една игра да направя,league of fail is fail. Тая игра е по-грозна и от war3 engine-а, не ми е ясно как са го постигнали. Изключително дървено управление и интерфейс.HoN е 100 пъти по-добре :)


Явно си играл друга игра.
Особено ако твърдиш че HoN изглежда по-добре графично. Сигурен ли си, че не бъркаш имената?

_________________
ум колкото на замажан синигер


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пон Окт 12, 2009 5:26 pm 
Аватар
Да,сигурен съм :) ЛоЛ просто си е дървена и ръбеста , това се вижда още през 1вите 10 секунди в играта, ХоН всичко си върви гладичко, при това без да съм бутал никакви настройки.Дори и по случайност в ЛоЛ да трябва да си я донастройвам сам (което би било минус) , самия геймплей на ХоН е 99% ДотА.ЛоЛ има някакви прилики,но само толкова. Дори помня,че не можех да си оставям предметите някъде, за да имам място да си купя нови (може и аз да не съм видял, ама всичко беше супер дърварско и трудно за употреба в целия интерфейс)

_________________
I will not fear
Fear is the mindkiller
I will permit my fear to pass
Over me and through me
Nothing will be there
Only I will remain


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Окт 13, 2009 6:53 am 
Аватар
Първо, интерфейса е супер удобен и минималистичен - ако седнеш, да ми твърдиш, че ЛоЛ не е играта с по-добрия и бърз интерфейс, значи наистина си не предубеден, ами и по-лошо. Второ, това че играта не прилича максимално на ДотА може да е предимство, но ти явно си фен. Това би обяснило и защо играта която повече прилича на оригиналните WC3 графики ти се вижда красива, а другата не - навикнал си, също като хората, за които WoW графиките са толкова привични, че са се превърнали в най-красивите на пазара.


Лека добавка за интерфейса - начина, по който носиш много предмети е доста явен и интуитивен, затова мисля че дори не си опитал. Сам каза че си играл десет секунди.

Ако искаше да критикуваш играта наистина, както правеха истинските хейтъри когато бях малък, щеше да се хванеш за някой от реалните и сериозни проблеми на това заглавие - като например слабите им сървъри.

едит - Оказа се, че имам на разположение 9 покани без да съм го знаел. Ако някой се интересува да ми пусне ЛС.

_________________
ум колкото на замажан синигер


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Окт 13, 2009 10:52 am 
Аватар
Не,не :) Не съм играл 10 секунди, направих една пълна игра.Това за 10тте секунди гласеше "ЛоЛ просто си е дървена и ръбеста , това се вижда още през 1вите 10 секунди в играта".И около 2 минути седях на фонтана (или еквивалента му) и се опитах да пускам предметите по земята и къде ли не и как ли не - дясно копче,ляво копче , кликове всякакви - нищо не стана :) Иначе там където си ги купуваш беше добре направено да показва в дървовидна структура кой предмет от по-нисък тиер за кой такъв от по-висок се използва, но това не е като да е огромен плюс :) Съвсем искрено ти казвам , че всичко това, което изброих , просто ме отблъсна от играта, макар че имах доброто желание да направя поне 5-6 игри и да се зарибя.

_________________
I will not fear
Fear is the mindkiller
I will permit my fear to pass
Over me and through me
Nothing will be there
Only I will remain


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Окт 29, 2009 11:55 pm 
LOL е вече в отворена бета, вероятно всеки може да се регне и да я пробва.

_________________
something.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Дек 11, 2009 3:53 pm 
Аватар
Това е правилната тема.
Та играе ли някой от време на време, че си търся дружки?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Апр 10, 2010 7:42 pm 
Здравейте, играта вече набира популярност в България и искам да помогна. Затова ще публикувам съвети за героите и интересна информация и новини за играта на този блог http://garnevski.blog.bg/. Надявам се да съм полезен.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Авг 03, 2010 12:23 am 
Четах , четах коментарите и направо ви се зачудих-всеки изтуква "лошите" черти на играта,но почти никой не каза нещо хубаво за нея.Всички започват с коментари от сорта на "не е като дотата","хона е много по-добър" и т.н.
Вярно ХоН е като дотата , но това си е минус , а не плюс.Факта ,че на най-играния мод на Уоркрафта му подобрили графиката не означава че играта е по-добра.Все едно на стар трабант да хвърлиш една боя и да му лепнеш една емблемка и да кажеш ,че е Порше(не сравнявам дота с трабант,нито хон с Порше,по скоро бих сравнил дота с пица,а хона с кетчуп - вкусна е с него , но и без него може).
Сега да преминем към геймплея на ЛоЛ и на ХоН.Разликите са малко.И двете игри са по подобие на все-известната дота,но подхода в разработката е коренно различен.ХоН е дота от глава до пети.Разлики между двете са графиката и броя на играчи.Уж трябваше да е по-добра от дота,но все пак има в пъти по-малко играчи.Сега към ЛоЛ.На пръв поглед и тя е като дота.Контролираш герой,биеш малки луди войничета за злато и опит , копуваш предмети,с единствена цел да разрушиш главната сграда на противника.
Ами да,донякъде.Приликите са дотук.За графика няма да говоря то се вижда.Почти всеки който познавам и е играл и двете игри ми е казал,че лол е бегъл опит да се копира дота , а лол било оригинала , но по-красив,тоест по-добър от дота и от лол.Вярно по-красив е от дотата(едва ли има нещо ново,което да не е спо добра графика от уоркрафта) но външния вид лъже.А и лично според мен не графиката е голямата разлика между лол и хон , а избора на цветове.ХоН е мрачна.Дори и най-заклетите и фенове трябва да го забележат.ЛоЛ е точно обратното-цветна,пъстра и енергична.Ненадейно заговорих за графиката.Но да се върнем към геймплея.За разлика от дота ,в лол е почти елиминиран шанса.Малките остатъци от него ги има на всеки герой.Освен това пропускането на магия не е фатално,което спомага за по-динамичен и бърз геймплей.Повечето казват че нямало екшън в играта,но те просто не са се опитали да го видят-отборните сблъсъци са зрелищни ако не и повече.
В заключение ще кажа ,че аз не ненавиждам хон,напротив харесва ми,но просто колкото и да е добро копието,оргинала е по-добре.А лола?Факта че е разработена от създателя на днешната дота не я прави копие-прави я различна игра.Нима старкрафт и уоркрафт са копия едно на друго?И ако някой е дочел до тук,да се замисли кое е копието.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Авг 03, 2010 9:10 am 
Аватар
BluMinde написа:
врели некипели

Ок, нека се разберем. Първо разбирам, че си фенбойче на League of Legends. Но не е нужно да го изтъкваш по толкова грозен начин. Но да го караме подред.

1. Heroes of Newerth не е per-se копие на DotA. Идеята на S2 зад играта е да напишат engine, който е направен специално за идеологията зад самата DotA, за да не трябва да заобикалят проблемите на Warcraft III engine-а и за да могат да направят герои като Puppet master-а. Heroes of Newerth е логичното продължение на DotA, а не нейно копие. Ако следеше развитието на играта, щеше сам да го разбереш.

2. Разликите между Heroes of Newerth и League of Legends са свързани основно със стила на гейлмплея и затова различните хора имат различни предпочитания. В Heroes of Newerth можеш да умреш за секунда невнимание, което е специфично и търсено усещане в играта. League of Legends от своя страна е много по-стратегически насочена и малките грешки там рядко са фатални, което пък е специфично и търсено усещане за нея. Така че не мисля, че изобщо можем да сравняваме двете игри, тъй като независимо, че са тръгнали от общо място - DotA, двете игри станаха достатъчно различни, че вече почти са несравними (нещо като ябълки и портокали - и двете са кръгли, нали?).

3. (И не го приемай като лична обида) На места изреченията ти са безсмислени, пунктуацията ти е... странна, for a lack of a better word, и имаш правописни грешки. Ако искаш да продължаваш да пишеш тук, опитай се да ги подобриш. :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Авг 03, 2010 10:05 am 
Аватар
1.Нас-owned. :)
2.Хората, които могат да кажат нещо положително за LoL не посещават форума много, и още по-рядко секция която не е НРИ.
3.Понеже много от старите ни потребители пишат рядко, форума е доста едностранчив, свиквай.

_________________
ум колкото на замажан синигер


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Авг 03, 2010 10:42 am 
Аватар
Аа, Яго хич не си прав. Аз си чета целият форум и съм радетел за ЛоЛ.
Сега ще кажа защо, мисля че всички пропускате най-съществената разлика между двете игри.

В дот -а има атрибути сила, ловкост и интелект от които зависят вторичните характеристики живот, мана, броня, регенерация и тн. Освен това зависят пряко и щетите които героят прави (зависят от основният атрибут на героя). Тази особеност води до това че героите с основен атрибут ловкост към края на играта стават ужасно разрушителни (всяка точка ловкост им дава освен скорост на атаката, броня и щети, това не е така за героите с друг основен атрибут). Освен това силата на уменията (магиите) се променя само при увеличаване на нивото им (което има горна граница).
Всичко това води до там че в началото на играта героите разчитащи на "магии" имат относително надмощие в началото на играта (докато живота на всички е сравнително малко) но изостават към средата и са на практика безсилни в края. За разлика от героите с ловкост при които всичко това е наопаки.

В ЛоЛ няма атрибути има само вторични показатели които се подсилват с предмети. Още по важно има показател "силна на магиите" което веднага решава проблема с изоставането на "магьосниците" след средата на играта.

Освен това наистина съществено поне за мен нещо, мисля че Насу е описал доста правилно разликите в тактическият и стратегическият аспект на игрите. Според мен за това най-вече допринася факта че в дот -а при умиране играчът губи част от натрупаните в момента пари, докато в ЛоЛ това не е така, противника все още печели значително количество пари и в двата случая. Тази разлика позволява въпреки няколко грешки в началото (дори по не зависещи от играча причини) по добре организираният отбор да спечели играта.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Авг 03, 2010 2:57 pm 
Аватар
Аз лично съм фен на ЛоЛ. Харесва ми повече от ДОТА, а ХоН съм го играл прекалено малко (3-4 игри) но ми се стори адски мрачен, като героите се различавахата по това че едниният беше черно петно с пипала, а другия черно петно без пипала но с крака. Да не говорим, че ХоН е платен докато ЛоЛ безплатна. В сравнение с ДотА ЛоЛ е светлинни години по напред. Все още има проблеми с балансът на някои герои, но това го има и в ДотА както се спомена по нагоре за Agility и Intelligence героите. Основният проблем при ЛоЛ според мен е това, че някой герои просто смачкват други и съответно биват смачкани от трети. Което не е лошо като цяло, но в много случай избора на герой се оказва по важен от уменията.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Авг 03, 2010 3:01 pm 
Детерминиран Форумен Философ
Аватар
Хората, който плюят по ХоН в тази тема очевидно нямат никаква идея от героите. В момента в играта има двама небалансирани герой. Механиката AGI срещу INT срещу STR не е дисбаланс, а търсен ефект. Да не говорим, че това е rule of thumb, и не е вярно - има int carry герои, има str carry герои, има и agi carry герои.
Не съм играл ЛОЛ, може би е хубава, не знам, но критиките отправени към ХОН са безпочвени.

_________________
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Авг 03, 2010 4:35 pm 
Аватар
urut написа:
Тази особеност води до това че героите с основен атрибут ловкост към края на играта стават ужасно разрушителни (всяка точка ловкост им дава освен скорост на атаката, броня и щети, това не е така за героите с друг основен атрибут). Освен това силата на уменията (магиите) се променя само при увеличаване на нивото им (което има горна граница).
Всичко това води до там че в началото на играта героите разчитащи на "магии" имат относително надмощие в началото на играта (докато живота на всички е сравнително малко) но изостават към средата и са на практика безсилни в края. За разлика от героите с ловкост при които всичко това е наопаки.

Ще използвам една крилата фраза от работа: "Това не е bug, а feature" :)

Но точно както Кофата каза - това е търсен ефект в играта. Наистина повечето hard carry герои са с основен стат agility. И наистина към края на играта основната роля на Intellect героите е support. Но според мен подценяваш ролята, която може да играе един support character. Ето ти прост пример - Which Slayer. Който към края на играта, колкото и предмети да има, прави един AoE стън за ~300 живот и един ултимат за ~600 живот, което е крайно недостатъчно и не може да убие дори едно наядено hard agility carry. Обаче, в team fight, ако Which Slayer-а успее да stun-не трима, да miniaturize-не един (ефективно slow + silence) и да вкара ултимата си на hard carry-то в другия отбор, битката бива предрешена в полза на неговия отбор. Защото hard carry-то в неговия отбор ще скочи на онова, което е stun-нато, silence-нато, slow-нато и понабито и ще го изяде за закуска. След което останалия отбор умира за норматив, защото няма кой да налее damage-а.

Всички character-и са направени така че да са силни или в mid-game (предимно intellect) или в end-game (предимно agility и strength). Сега, сещаш се, че когато един intellect герой в mid-game успее да ганкне 10 пъти противниковия отбор, докато agility/strength героите в неговия отбор се нафермят яката, как в end-game-а отсрещния отбор е с 3-4 нива и с поне 10-15k gold назад. И играта е решена от "слабия" интелект герой в mid-game-а.

Иначе относно LoL - лично на мен не ми харесва това, че героите са persistent между игрите. Реално това вкарва супер много променливи в балансирането на играта и ми е малко overwhelming. Но това е лично мнение.

За сметка на това, не смятам че фактора 50лв е важен за качеството на играта. Много от вас мисля, че дават на всеки 2 месеца по толкова за WoW.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Авг 03, 2010 6:04 pm 
Аватар
Hacy написа:
За сметка на това, не смятам че фактора 50лв е важен за качеството на играта. Много от вас мисля, че дават на всеки 2 месеца по толкова за WoW.


Ще се учудиш, колко малко от нас го правят, и не си разбрал съвсем аргумента.
Номера е, че ако едната игра е безплатна, не е нормално другата да е сравнима с нея, или дори по-зле.

_________________
ум колкото на замажан синигер


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 123 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com