Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Starcraft2

Форум за компютърни и конзолни игри. За предпочитане е обсъждането на crpg, но нито едно заглавие няма да остане без нужното му внимание.
Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Starcraft2

Мнение от Hacy » ср авг 25, 2010 3:17 pm

CONAN написа:Нищо че са се разцепили от циклене докато го минат. :lol:
Hacy написа:[...]но аз убих и 4те хатчерита от първия път на Hard без проблеми.
За теб, о велики ми варварино, мога да кажа само "/sigh".
Cor Angar написа:Пробвах няколко пъти и точно на тази база горната те смазват със защита и армия.
Ам, влизаш горе с 1-2 маринки и дърпаш армията назад 2-3 пъти и накрая влизаш на статичните защити. Не са ли те учили, че не се assault-ва high ground позиция без vision на нея и достатъчно anti-armor единици, които да убият spine crawler-ите? :)

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Starcraft2

Мнение от Cor Angar » ср авг 25, 2010 3:22 pm

Ам, влизаш горе с 1-2 маринки и дърпаш армията назад 2-3 пъти и накрая влизаш на защитите. Не са ли те учили, че не се assault-ва high ground позиция без vision на нея и достатъчно anti-armor единици, които да убият статичния defense? :)
Странни неща пишеш - освен че там няма хай-граунд (освен ако не говорим за съвсем различни бази) , но и въпрос за anti armor единици не може да става защото си само с маринци (и медички). Аз го минах като тръгнах на 12 минута , взех подкрепленията които искат да ги спасяваш и са точно до базата и с големи жертви успях да насмогна на спаунващите се муталиски, хлебарки, зерглини и хидри. Вече като върнах след респауна беше лесно :). През това време обаче ми бяха налазили базата много сериозно.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Starcraft2

Мнение от Hacy » ср авг 25, 2010 5:30 pm

Извинявай, сбъркал съм горната като north с горната като high ground.

На тази карта има 4 хатчерита, които са разположени 2 по 2 на две места. Едната се намира на север и е без high ground, а другата - на запад и е с high ground. Последните подкрепления се намират на съседния high ground до тази на западния high ground.

Но системата с дърпането на армията обратно към големия ball от единици работи и на северната база без high ground.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Starcraft2

Мнение от Cor Angar » ср авг 25, 2010 5:33 pm

Аз ги минах със северната.

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: Starcraft2

Мнение от Xelian » чет авг 26, 2010 2:47 am

Hacy написа:
Xelian написа:След известен брой преигравания взех всичките ачивмънити в кампанията и минах всичките мисии на Брутал. И все пак ми седи на 99% което значи че някъде трябва да има някой сикрет ачивмънт :)
Мне, вероятно са ти се бъгнали 25 мисии на Hard или 25 мисии на Brutal achievement-ите. Провери ги и пиши в форумите на Blizzard като дадеш за link двата achievement-а, че си минал всички мисии на Hard и Brutal и те ще ти го дадат.

Мне. Не са тези. Отключени са ми правилно. Дава ми максимален брой от максимален брой точки за кампанията и ми седи на 99% :) Странна работа, ама не пука особено понеже това само аз си го виждам :)

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Starcraft2

Мнение от Hacy » чет авг 26, 2010 10:27 am

Абе, бучи на Blizzard бре! Те ще го оправят в следващия patch :D. И почвай да играеш Multiplayer! Че такива с Керигън на аватара ги мачкам на cooldown! :D

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Starcraft2

Мнение от Cor Angar » чет авг 26, 2010 10:34 am

Аз съм с аватар зерлинг :)

Потребителски аватар
testpilot
Мнения: 1115
Регистриран: чет окт 20, 2005 8:14 pm
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Starcraft2

Мнение от testpilot » чет авг 26, 2010 11:01 am

Аз съм с кравичката за аватар. На мултиплеъра стават ебаси яките тупалки!

Потребителски аватар
Xelian
Мнения: 461
Регистриран: нед юни 10, 2007 2:41 pm

Re: Starcraft2

Мнение от Xelian » чет авг 26, 2010 12:37 pm

Hacy написа:Абе, бучи на Blizzard бре! Те ще го оправят в следващия patch :D. И почвай да играеш Multiplayer! Че такива с Керигън на аватара ги мачкам на cooldown! :D
Аз съм decent на мултиплеъра. Някъде из Gold лигата се размотавам. Бях платинум ама изпаднах :)

П.С Кравичката?????

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8807
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Starcraft2

Мнение от CONAN » чет авг 26, 2010 12:53 pm

Xelian написа:П.С Кравичката?????
Набуталите се със колекторс едишън имат бонус аватари на tauren marine и различно изглеждащи Thor-ове. Като оставим визуалните различия на единицата, тя не се различава с нищо друго.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Starcraft2

Мнение от Cor Angar » чет авг 26, 2010 1:21 pm

То оставаше и да се различава.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8807
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Starcraft2

Мнение от CONAN » чет авг 26, 2010 1:22 pm

Cor Angar написа:То оставаше и да се различава.
Виждал съм whine-вания, че не се различава. Профани всякакви.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
testpilot
Мнения: 1115
Регистриран: чет окт 20, 2005 8:14 pm
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Starcraft2

Мнение от testpilot » чет авг 26, 2010 3:16 pm

За мен не е набутване. Останах много доволен от колекторската версия на играта.
Аз съм в платинената лига по 3-ки, по 2-ки съм в златната с един приятел и бронзовата с един колега. Определено 3-ките ми е любим тип игра.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8807
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Starcraft2

Мнение от CONAN » чет авг 26, 2010 5:03 pm

Силата и красотата на тази игра за мен е в team play-а. 2в2 е най-добрия режим за мен, а шоуто пък е в 3в3. :D
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Starcraft2

Мнение от Cor Angar » чет авг 26, 2010 5:06 pm

Аз се клатя на 80 място в платинума на 1 vs 1 , с 50% успеваемост. Но пък съм играл само 20-тина игри от рилийза.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8807
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Starcraft2

Мнение от CONAN » пет авг 27, 2010 10:11 pm

Малко информация за подготвяните промени в идния пач за Стареца.
Незнам дали това с протосите е положителна промяна, тъй като играя такива. Ще видим какво ще се случи в ZvP когато зерга тръгне на 6 pool и такива мизерии. Нърфа на танковете обаче е добре дошъл. :)
Balance Changes

We have several balance changes in store. One general change we're making is that friendly units will no longer provide vision after being killed. Enemy units previously revealed will no longer be targetable. Now let's break down the additional balance changes we're implementing.



Maps

We're going to be adding destructible rocks to the Desert Oasis map to make natural expansions easier to protect. In addition, the center map watchtower area is being narrowed.

Protoss

We have two key changes in mind for the zealot: the build time is being increased from 33 to 38 seconds, and the warpgate cooldown is being increased from 23 to 28 seconds. Zealot rushes are currently too powerful at various skill levels, particularly those that rely on rapidly assaulting an enemy base from nearby "proxy" gateways. We feel the window players have to scout for and fend off this rush is too small. We also want to address the problem of protoss being able to dump minerals a bit too quickly with the combination of warpgates and Chrono Boost.

Terran

There are several changes in the works for terrans. Reapers against zerg are stronger than expected. Due to the zealot build time increase, reapers would be a bit problematic in combination with proxy barracks, bunkers, and/or marauders against protoss. Therefore, we have decided to increase the build time of reapers as well from 40 to 45 seconds. Fast reaper + bunker, or fast marine + bunker rushes are problematic against zerg. Although this rush would never outright destroy the zerg player, we feel zerg suffers too much of a disadvantage from either having to cancel the fast expansion, or getting trapped inside the main base for too long, so we are also increasing the bunker build time from 30 to 35 seconds.

Siege tanks in large numbers are performing too well in all matchups. In the mid- to late-game, siege tanks are too dominant against all ground units. We want a small set of light and unarmored ground units to perform better against siege tanks. With this in mind, we're changing the Siege Mode damage of the siege tank from 50 to 35, +15 vs. armored; to correspond with this, damage upgrades will be changed from +5 to +3, +2 vs. armored. This change reduces the base damage of the siege tank against light and unarmored units, as well as the splash damage.

Battlecruisers currently lack good counters from the ground and still perform very well against a wide array of unit types. We're aware that it is not easy to get battlecruisers out for the cost, but at the same time, it is possible in both 1v1s and team games to create stalemate situations to bring them out. Overall, we feel that battlecruisers are too strong for their cost, and the terran-forced stalemate situations are causing less interesting gameplay. We will be lowering their damage against ground units from 10 to 8.

Zerg

Ultralisk damage is being decreased from 15, +25 vs. armored to 15, +20 vs. armored. This reduction is comparable to the changes being made to the battlecruiser and siege tank. Like the battlecruiser, ultralisks are simply too powerful for the cost, even though they are difficult to muster. Also, in combination with other units, ultralisks are difficult to counter from the ground. The ultralisk building attack (Ram) is being removed because the damage rate is too similar to its normal attack, which will be used against buildings instead. When ultralisks target tightly packed smaller buildings such as supply depots, the Ram attack is actually outputting considerably less overall damage than its normal attack, as Ram only hits a single target.



And Beyond...

We are reading your posts on the forums and creating lists of features and bugs to address in future patches. We have mid- to long-term plans to further evolve the Custom Game experience, and soon, enhance our social features with the addition of chat channels. We will be sharing more specific information in the coming weeks. As with all of our previous games, we will support StarCraft II for many years to come. Your feedback and participation is critical in making this not only the best game it can be, but also the most engaged gaming community in the world. We look forward to the implementation of patch 1.1, as well as sharing our plans for our future gameplay and Battle.net features.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Ro#|#
Silent Whisperer
Мнения: 227
Регистриран: чет май 05, 2005 6:41 pm

Re: Starcraft2

Мнение от Ro#|# » чет сеп 02, 2010 1:33 pm

Явно вече има доста сериозни фенове. Моите впвчатления от играта се свеждат почти само до филмчетата, но въпреки това съм почвече от доволен. Мисля, че за първи път Близърд решават да сложат изцяло щастлив край.
Windhammer 2012 http://www.arborell.com/windhammer_prize.html
Гласувайте за българското... защото си заслужава!
http://www.arborell.com/datingawitch.pdf
http://www.arborell.com/hwarangandkumiho.pdf

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Starcraft2

Мнение от Cor Angar » чет сеп 02, 2010 2:12 pm

Вижте какво намерих :)

Yo,

I know we've had our differences. You know, us steam rolling the last stand of the protoss, the sacing of your homeworld of Aiur... but no need for glee filled memories. The Terran are our real problem now. We have heard their attack/move masses and smarter segie tank pilots are proving difficult for your forces to deal with. Not but 4 years ago i remember thier tanks would hap hazardly all shoot the same target... They are stronger now... more coordinated. However it is not just you, we too have found difficulty with thier new technologies speed. Our youngest most promissing track-lings are being outrun by mere criminals with jetpacks. Did you know they put a flame thrower on the top of a go kart just to mock us? Times are indeed dark for our two races.

However maybe there is light at the end of the tunnel. We have heard whispered rumors in the swarm of a possible zerg-protoss hybrid. At first we were digusted at the idea of even being in contact with a race who could not even manage to evolve a mouth... but then we saw the metal beast. Death flew from its hands. Those we called friends exploded right before our eyes. Our brothers in the skies struck down by more missles than all the eyes in the swarm could track. We have seen hell... and we want no more of it. We must come togeather to combat this new terror. It is only in merging that we may truely be saved. Our hybrid race may beable to wipe the fear from all the young zerg fresh out of their larva... and what ever version of child your race may hold dear. We are running out of time. We must act now.

- The Swarm

PS. Really, sorry about Aiur... our bad.

Потребителски аватар
Mushrambo
Мнения: 1176
Регистриран: пон окт 10, 2005 9:32 pm
Местоположение: София

Re: Starcraft2

Мнение от Mushrambo » чет сеп 02, 2010 3:01 pm

Ro#|# написа:Явно вече има доста сериозни фенове. Моите впвчатления от играта се свеждат почти само до филмчетата, но въпреки това съм почвече от доволен. Мисля, че за първи път Близърд решават да сложат изцяло щастлив край.
Tова не е края ;)

Потребителски аватар
Battle_Mage
Мнения: 897
Регистриран: вт сеп 27, 2005 12:49 pm
Местоположение: Търговище

Re: Starcraft2

Мнение от Battle_Mage » чет сеп 02, 2010 6:10 pm

Щастлив край - друг път. Може би сте забелязали, че следва възхода на хибридите and THE UNIVERSE WILL END!!! Не точно изцяло щастлив край.

btw, има ли някой, който не е изиграл кампанията вече?
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Starcraft2

Мнение от Yago » пет сеп 03, 2010 10:46 am

Battle_Mage написа:btw, има ли някой, който не е изиграл кампанията вече?
Да, аз. Не минах последната мисия от първи опит, след което си пуснах други игри, уж за да се поразсея малко, и така и не се върнах към СЦ2.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Starcraft2

Мнение от CTAHuMuP » пет сеп 03, 2010 11:28 am

И аз не съм играл СтараКрава 2, като стана на въпрост. Конан не ще да ми даде акаунта си да поиграя :( Смени му паролата на нещо тъпо, което не ползваш за всичките си други неща с пароли, и дай да играя веее, нищо няа ти стане веее.
Какво е това уклон, накъде клони и като клони, пада ли?
За разлика от отмъщението, наредбата е ястие, което се сервира най-добре горещо.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Re: Starcraft2

Мнение от Lord Vader » пет сеп 03, 2010 11:43 am

И аз не съм я изиграл, ама мисля, че знам края, от това което съм подучул наоколо из офиса.
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8807
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Starcraft2

Мнение от CONAN » пет сеп 03, 2010 11:48 am

Края е мега малоумен и го предполагаш от Mission 1.
Истинския край ще бъде мега малоумен, когато излезе третата кампания imo.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Starcraft2

Мнение от Cor Angar » пет сеп 03, 2010 11:53 am

+1
нали трябва да си оставят вратички за World of Starcraft.

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: Starcraft2

Мнение от Night Wanderer » пет сеп 03, 2010 1:34 pm

:2cent:
И аз не съм я изиграл ;) Миро, дръпни си пиратска ве.
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
Shamajotsi
Мнения: 716
Регистриран: ср ное 23, 2005 12:17 pm
Местоположение: Нангияла

Re: Starcraft2

Мнение от Shamajotsi » пет сеп 03, 2010 1:41 pm

Като сме тръгнали да се "хвалим" след онзи риторичен въпрос с неочакван отговор: дори не ми е на харда ;) . Само от компа на един авер съм доиграл онази мисия с нападането над влаковете и му подобрих хай-скора му на "Лост Вайкинг" :Р .
シャマジョツィ
しゃまよつぃ

Потребителски аватар
Battle_Mage
Мнения: 897
Регистриран: вт сеп 27, 2005 12:49 pm
Местоположение: Търговище

Re: Starcraft2

Мнение от Battle_Mage » пет сеп 03, 2010 2:01 pm

Slacker-и сте, всичките! :pitchfork:
He set foot, as was ever his wont, upon a field drenched with the lives of men. And lo! as he drew his steel and wove his spell a horn was sounded and a shout taken up:

'The mage is come to do battle!'

Потребителски аватар
Mushrambo
Мнения: 1176
Регистриран: пон окт 10, 2005 9:32 pm
Местоположение: София

Re: Starcraft2

Мнение от Mushrambo » пет сеп 03, 2010 3:17 pm

Cor Angar написа:+1
нали трябва да си оставят вратички за World of Starcraft.
Space of Starcraft звучи по - яко ;) Както има УоУ така сега ще има и СоС ;)

Потребителски аватар
Cor Angar
Мнения: 2414
Регистриран: пет юли 18, 2008 11:14 pm
Местоположение: in the colony

Re: Starcraft2

Мнение от Cor Angar » пет сеп 03, 2010 3:26 pm

CoC ми звучи като ЦоЦане

Отговори

Върни се в “Компютърни и Видео Игри”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост