Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[OOC] Говорилня

Стратегически турнир с правилата на Д&Д3.5
Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » нед май 06, 2007 11:18 pm

Не съм се отказал. Стовари ми се учене на главата. Ще го дописвам когато имам време.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » пон май 07, 2007 1:07 am

Може би да се пробваме успоредно поне? Ако има кой да ми води битката аз мога да представя герой до два дни.

П.С. За битката имахме право на четирите основни книги + Complete сериите или без тях?

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Мнение от Azmodael » пон май 07, 2007 7:55 am

Всички книги.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » пон май 07, 2007 9:23 pm

Аз имам проблем с това че исках само да играя не да водя, а накрая пак се окозах в ситуация в която трябва да убия играч заради невниманетлонстта му, пък не ми се иска. :? И зарязах поста.
ум колкото на замажан синигер

Zid
Мнения: 220
Регистриран: пет апр 18, 2003 11:40 am

Мнение от Zid » ср май 16, 2007 4:23 pm

Много желаещи, но никакви герои.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » чет май 17, 2007 12:16 am

Ами аз не знаех дали мога да се включа сега. До утре ще си пусна героя.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » чет май 17, 2007 4:41 am

Добреее, докато го правех възникнаха няколко въпроса:

1. Битката в Арената ли ще е?

2. Мога ли да ползвам Leadership? Ако да, сам ли си създавам кохорта? Колко точки мога да ползвам за неговия point buy?

3. Паладин под четвърто ниво може да каства магии от магическа пръчка, които са част от списъка с магии на паладина, нали?

4. Може ли да се прави entangle в Арената ?

5. Всяка магия с продължителност от един час и повече може да се кастне преди да вляза в Арената?

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » пет май 18, 2007 4:54 am

Пуснах почти готов герой, но последните стъпки (всъщност ми е останало горе долу само създаването на кохорт) зависят от отговорите на въпросите ми от вчера.

Гост

Мнение от Гост » пет май 18, 2007 9:34 am

Амбс, Амбс, аз ли трябваше да ти показвам грешки? :nah:

1. Weapon finesse важи за всички оръжия, не само за едно по избор. Това значи, че и невъоръжените ти атаки трябва да са с бонус от Ловкост. Не че нещо, колко му е +9 към атаката.

2. Къде ти е тая кама в инвентара?

3. Косата е двуръчно оръжие, което значи, че не можеш да ползваш такава, направена за някой по-голям от теб. Изобщо. D&D FAQ page 46 (страницата е за текущият ЧЗВ файл, който се води от 2-ти Април 2007, в един по-стар таблицата беше на 44-та ст5раница). Можеш да ползваш малка коса, средно голям тежък пикел (с -2 на атаката) или голям (по размер) пикел (с -4 на атаката). Всички са с х4 критчен удар и щета 1д6, използваш ги с две ръце, само дето с твоята си коса нямаш наказание.

4. Align weapon е хубаво заклинание, но какъв уклон ще ти дава на твоето оръжие? Този избор се прави при правенето на заклинанието, което значи, че го е решил, този, който е правил конкретното "масло". Трябва да е Oil of Align weapon (good) или Oil of Align weapon (chaos) и т.н.

Казвам ти ги аз сега, да не ти ги каже Зид в неподходящ момент. :wink:

Zid
Мнения: 220
Регистриран: пет апр 18, 2003 11:40 am

Мнение от Zid » пет май 18, 2007 1:52 pm

Фея. Интересно.

Отговори:

1. Не. Ще е подобна на PvE - тата.

2. Може, но не искам кохортата да ти засенчва героя като роулплей. Тоест, без кохорти за които би било необяснимо че си мълчат през повечето време (висок Int). И без followers за самото приключение.

3. Да.

4. Да, но виж 1.

5. Да, но виж 1. Ще започнеш без pre-buffs, но и битката няма да започне веднага. Ти си преценявай кога какво да активираш.

Плюс всичко, което lowstef вече е забелязал.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » пет май 18, 2007 6:51 pm

lowstef написа:Амбс, Амбс, аз ли трябваше да ти показвам грешки? :nah:

1. Weapon finesse важи за всички оръжия, не само за едно по избор. Това значи, че и невъоръжените ти атаки трябва да са с бонус от Ловкост. Не че нещо, колко му е +9 към атаката.

2. Къде ти е тая кама в инвентара?

3. Косата е двуръчно оръжие, което значи, че не можеш да ползваш такава, направена за някой по-голям от теб. Изобщо. D&D FAQ page 46 (страницата е за текущият ЧЗВ файл, който се води от 2-ти Април 2007, в един по-стар таблицата беше на 44-та ст5раница). Можеш да ползваш малка коса, средно голям тежък пикел (с -2 на атаката) или голям (по размер) пикел (с -4 на атаката). Всички са с х4 критчен удар и щета 1д6, използваш ги с две ръце, само дето с твоята си коса нямаш наказание.

4. Align weapon е хубаво заклинание, но какъв уклон ще ти дава на твоето оръжие? Този избор се прави при правенето на заклинанието, което значи, че го е решил, този, който е правил конкретното "масло". Трябва да е Oil of Align weapon (good) или Oil of Align weapon (chaos) и т.н.

Казвам ти ги аз сега, да не ти ги каже Зид в неподходящ момент. :wink:
1. Ъгх, винаги съм си мислел, че weapon finesse важи само за едно оръжие. Е, това наистина е бонус, но така или иначе нямах намерение да удрям някой с ръце (или дори кама).

2. Съответно камата е там повече за цвят, от колкото за истински атаки.

3. Взел съм си коса за голямо създание, защото имам намерение да се ползва от голямо създание.

4. Ще оправя и align weapon-а.


Та колко точки point buy имам за кохортата?

Гост

Мнение от Гост » пет май 18, 2007 7:26 pm

Кохортите обикновено се правят като НИП, тъй че там имаш елитните или неелитни комплекти. Елитния беше 15,14,13,12,10,8, а неелитния - 13, 12, 11, 10, 9, 8. Ако ще използваш игрови класове за кохортата, използваш елитните. Това е според правилата за чудовища принципно.

Zid
Мнения: 220
Регистриран: пет апр 18, 2003 11:40 am

Мнение от Zid » съб май 19, 2007 3:03 pm

Уточнение за EL 10:

Цените на магическите предмети са нормални.

Няма ограничение за caster level на magic items.


Единственото ограничение - без откровено счупени механики, от рода на Gate, Pun-Pun и т.н.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8798
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Мнение от CONAN » съб май 19, 2007 4:20 pm

Pun-Pun > all... 8)
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » съб май 19, 2007 9:16 pm

Zid написа:Уточнение за EL 10:

Цените на магическите предмети са нормални.

Няма ограничение за caster level на magic items.


Единственото ограничение - без откровено счупени механики, от рода на Gate, Pun-Pun и т.н.
Т.е. не трябва да плащам двойно за свитъци и др подобни? Е, това доста променя подхода ми към битката.

Иначе комплектите с показатели обикновено се ползват за не особено важни НПЦта и целта им е да спестят време на разказвача. Кохортът ми се вижда достатъчно важен, за да заслужава хвърляне/point-buy. Освен това дадения в ДнД елитен комплект е предвиден за игри, където играчите имат point-buy 25, а не 36.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » пон май 21, 2007 5:44 am

Уф, най-накрая свърших с местеното в ново общежитие и отново имам интернет. Очаквам до 24 часа да съм готов с кохорта, но ми останаха още няколко въпроса:

1. Духовник с Eagle's Splendor получава ли две допълнителни употреби на Turn Undead, докато магията трае?

2. Последно правя кохортът с елитен комплект статистики, така ли? (Надеждата умира последна ;) )

Гост

Мнение от Гост » пон май 21, 2007 9:21 am

По първия въпрос съм сигурен, че имаше нещо във FAQ-а. Не мгоа да цитирам точно, но общо взето отговора е да - с временните промени на показатели получаваш всичко, което може да се прави с новата стойност, освен при вдигане на ниво да ползваш новата стойност за повече точки за умения (ако вдигаш Инт) или да покриваш изискванията за фийтове.

Така един Sorc със Eagle's Splendor ще получи допълнителни бонус магии докато действа магията. Първите магии, които направи от съответното ниво през времето на ефекта се счита, че са именно тези допълнителни бонус магии. Ако обаче не ги използва - горят. Ако ги е използвал обаче и по-късно пак получи подобен ефект, той (ако правилно си спомням, тук вече не съм 100% сигурен, само 95%) не получава нови бонус магии. Всъщност самата магия не ти дава бонуси (в твоя случай Търнове), а ти повишава показателя, който дава бонуси. Ако си имал (примерно) 16 Чар и го повишиш до 20, бонусите ще са от Чар 20 и веднъж като ги използваш, няма значение колко пъти ще си вдигаш Чара до 20 през деня, то е все Чар 20 и той ти е дал бонусите си вече. Виж, ако не си ги изполвал първия път, ще можеш да го направиш пак при следващо повишаване на показателя.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Мнение от Yago » пон май 21, 2007 8:22 pm

1. Хич. За магиите, също хич. Всеки ефект който трае по-малко от 25 часа не ти дава допълнителни заклинания и енергийни точки, както и повече на ден употреби на магическа, свръх-естествена или друга способност която се презарежда веднъж на ден или веднъж на почивка. Дава единствено бонуси към наличните заклинания и способности.
ум колкото на замажан синигер

Zid
Мнения: 220
Регистриран: пет апр 18, 2003 11:40 am

Мнение от Zid » вт май 22, 2007 8:37 am

1. Кохортата ще трябва да се спави с елитния арей. Високият ни пойнт бай е бонус, радвай му се :)

2. Ако някой намери quote ще е най-добре, дотогава сме както Яго казва.

Гост

Мнение от Гост » вт май 22, 2007 11:13 am

Official D&D FAQ page 10-11 написа:When a cleric has a temporary bonus to his Charisma score, does it affect his turning check or turning damage? Does it change the number of times he can turn or rebuke per day?

Unless otherwise stated, a temporary bonus to an ability score has the same effect as a permanent one. For example, a cleric with a temporary +4 enhancement bonus to Charisma (such as from eagle’s splendor) would add 2 to his turning check and to his turning damage while the spell was in effect, since his Charisma modifier is 2 points higher than it was before.

Things get a little stickier when talking about powers with daily limits, such as turn/rebuke undead or lay on hands. (Hold on, because this gets worse before it gets better.) In this case, a change to the key ability score indeed affects the daily limit—in the example above, the cleric would gain 2 additional turn/rebuke attempts per day—but these aren’t just “free” uses. Here’s why:

Assume the cleric above has a normal Charisma score of 12, granting him 4 turn attempts per day (3 + 1 for Cha bonus). Casting eagle’s splendor increases his Charisma to 16, which would grant 6 attempts per day. At the end of the spell, however, his daily limit would drop back down to 4 attempts. At that point, the player must compare the number of daily uses expended to the daily limit to see if any still remain. Here’s how that might work in play. Our cleric turns undead twice, then casts eagle’s splendor right before a big fight with a horde of zombies. During the duration of the spell, he makes four more turning checks. When the spell ends, he compares his new daily limit (4) to the number of attempts used (6)—whoops, no turns left. Hope all the undead have been destroyed, because even if the cleric cast eagle’s splendor again, he wouldn’t have any more turning attempts available, since he’s already used all 6 of his allotted attempts. If he could increase his Charisma to 18, he’d “gain” one more turning attempt (since he has now used 6 out of his allotted 7 daily attempts), usable only during the duration of the Charismaboosting effect.

The same is true of the paladin’s lay on hands ability. If the paladin gains a temporary Charisma boost, her total capacity of healing via lay on hands improves accordingly, but she must keep track of the healing “used up” to see if any remains after the boost ends.

Temporary ability reductions (such as penalties or damage) work similarly. When applying a reduction, do the math as if a bonus had just elapsed to see if any daily uses are left, and reverse that when the reduction goes away to see what (if anything) the character regains. If our cleric above is hit by touch of idiocy and suffers a –4 penalty to Charisma, his daily limit of turning attempts is reduced from 4 to 2; if he’s already used 2 or more, he has none available as long as the spell’s effect lasts.

This seems more complicated than it actually is. As long as you remember that the important number to track is not uses remaining, but uses expended, everything else should fall into place.
Не пише за заклинанията и подозирам, че там май съм се изсилил, защото бонус заклинанията се получават по време на приготвянето на заклинанията. Макар че, в случая на спонтанен заклинател (Sorcerer, Favored Soul...), който се подготвя кратко време (15 минути), може да се направи по-длъчко подобно заклинание (Extended Eagle's Splendor от високо ниво заклинател) преди да започне да си подготвя заклинанията и след като свърши още известно време да има от ефекта и да може да направи 1-2 магийки в повече. За чий кеф му е обаче да върти подобни въртели is beyond me. Тук обаче като цяло се заформя малко гаден момент. Увеличаването на показателите как да е - преживява се. Какво обаче става при намаляване. Какво става с бонус заклинанията, които Уизарда или Клерика са подготвили балгодарения на по-високия си показател, който току-що е намалял? Личното ми мнение е, че поне в случая на заклинанията е по-добре Водещия да постанови, че всякакви временни ефекти върху показателите (независимо кога и как са "придобити") имат значение само за трудностите на сейвовете и всякакви други ефекти в самите заклинания, които използват съответния показател, но не и върху броя заклинания на ден.

Zid
Мнения: 220
Регистриран: пет апр 18, 2003 11:40 am

Мнение от Zid » вт май 22, 2007 5:01 pm

Явно, който успее да си подготви новопозволените заклинания и да ги използва преди да му е изтекъл бонуса, печели.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Мнение от Ambartanen » ср май 23, 2007 12:42 am

Официално обявявам, че съм си оправил всичко на героя (естествено е напълно възможно да съм пропуснал нещо, но какво да се прави...).

Отговори

Върни се в “Битката за Рокхолм”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост