Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Sixth] В търсене на Джафас - Част ll

Тук се провеждат различни форумни игри по Planescape вселената.
Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » вт дек 14, 2004 1:09 pm

Когато Рандал се обърна към осилутите, за да им се извини, те сякаш още бяха там, но когато повторно
направи това, те се бяха изпарили, като сенки - безшумно и безследно.

Иззад Иста се чу някакво тихо мърморене, което приближаваше. От някаква пряка се показаха пет
сенки - една летяща и четири влачещи се. Скоро започнаха да приемат някаква форма и Рандал успя
да види поредния грозен имп да лети на чело на някакъв крив строй от лемюри - ужасяващи дяволи
на половин човешки ръст създадени от увиснала плът с малки криви ръчички и празни погледи. Когато
импът забеляза Иста и Рандал, той се сепна и промърмори пискливо:

- Не очаквах друг да се появи тук преди мен. Паролата! - измърмори той недоверчиво.
Последна промяна от Tale на пон дек 20, 2004 6:36 pm, променено общо 1 път.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » вт дек 14, 2004 2:38 pm

- Паролата? - Иста извади с провлачен мазен звук сабята си от ножницата с едно движение и я остави да виси незаангажиращо покрай левия й крак. В очите й пробляснаха червени искри - Май нещо съм я забравила.
Тя се обърна леко настрана към Рандал и го попита любезно:
- Рандал, да си спомняш паролата? - Той повдигна въпросително вежда, но преди да отговори жената му махна с ръка. - Прости ми, че попитах. Трябваше да предположа, че не я помниш.
- Изчакайте един момент - тя се усмихна някак хищно на озадачения имп, след което се полуизвърна към вратата на къщата и се провикна със силния си глас - МОМЧЕТА, ДА СИ СПОМНЯТЕ КАКВА БЕШЕ ПАРОЛАТА?
Illegitimi non carborundum

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » ср дек 15, 2004 12:01 pm

Нага тъкмо излизаше от къщата, когато от сенките се появиха и чу разговорът, който се проведе между импа и високата жена. Тя се спря до моста и замислено потърка брадичката си:
-Парола ли? - промърмори тя, но достатъчно високо, за да я забележи импа, след което с равен, но хладен глас му заговори на друг език. Единственото, което другите успяха да доловят беше "Джафас".

блъф
Последна промяна от ChoChan на ср дек 15, 2004 12:34 pm, променено общо 1 път.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » ср дек 15, 2004 12:25 pm

Импът изгледа Нага намръщен, после погледна зад гърба си, само за да се увери, че другарчетата му
са все още с него. И къде ли другаде щяха да бъдат се зачуди той малко преди да отвърне на
натрапниците:

- Имам ясни заповеди и малко ми пука, кой на кого какво дължи! Ще се повторя само още веднъж -
каза той и скръсти ръце докато се носише из въздуха пред вас - Каква е паролата?

неуспешен блъф
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » ср дек 15, 2004 3:28 pm

Тамион постави ръце на дръжките на мечовете си, готов да ги извади при най-малката опасност(ready action: Ако някой предприеме агресивно действие спрямо някой от групата, вадя оръжията и move до най-близкия лош), и поглдедна агресивно към проклетия имп: Мисля нямаме нужда от парола, нито ти, нито аз.. И двамата знаем ТИ за кого работиш, и НИЕ за кого работим. Тъй че мисля да прекратим формалностите, и да се заемаме с работата!

(Bluff, ако не се хване, intimidate)
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » чет дек 16, 2004 2:43 pm

Широтори се появи от къщата, която беше претърсил неуспешно, и успя да види действията на Тамион. Застана зад него с гадна усмивка посред сплетената си на плитки брада и с ръка на оръжието си и промърмори така, че да бъде чут:
"Или пък да се заемем с ...работа! За мен е все едно..."


Присъединявам още малко "заплашително присъствие" към заплахата на Тамион-ако блъфът не успее.

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » чет дек 16, 2004 8:32 pm

Импът повдигна малката си вежда леко и се усмихна дяволично. Завъртя се във въздуха и застана на
десетина метра от дяволите от увиснала плът. Лемюрите продължаваха да ви гледат все така празно
и безчувствено. Малкият енергон започна да се върти нервно около вас, сякаш надушваше опасност.
Тогава импът изрече:

- Бих останал и си побъбрил още малко с вас, но както сами настояхте... имаме работа за върешене. -
после хвръкна в обратната посока и изчезна някъде измежду уличките от които се бе появил.
Лемюрите започнаха да ви оглеждат странно и да мъмрят нещо. После бавно се запътиха към вас...

блъф / 6 + 2 = 8 неуспешен
интимидейт / 8 + 4 = 12 неуспешен
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » чет дек 16, 2004 11:35 pm

- Ок, момчета, оплескахме я. Време е да поступаме тези лемюри. - каза Радал, вадейки меча си. След това нарами огромния си щит и застана в бойна поза. - Хайде грозници, елате ми. Нага, ти стой по-назад, за да не пострадаш.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » пет дек 17, 2004 12:24 am

Преди импът да е отлетял по-далече от обсега й, Нага отмята робата си назад, откача арбалета си, зареден със обагрена в бяло стрела, прицелва се в крилатото и стреля.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » пет дек 17, 2004 4:05 pm

- Ето сега говорите на език, който ми харесва. - Изсмя се Иста към Рандал и завъртя сабята около себе си в овъртяно движение, след което огледа четирите същества преценяващо и се приготви да посрещне първото, което се приближи достатъчно.

Не знам сложните думички за тия действия, ама по нашенски - ако някое ми влезе в обсега бой по него.
Тъй като аз и Рандал бяхме най-напред предполагам, че ще има такова. Бой, бой и ако вземе пък да умре - Клийв атака към следващото най-близко.
Illegitimi non carborundum

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » пет дек 17, 2004 5:55 pm

Тамион се приближи към проклетите създания, като мечовете му скочиха в ръцете. (ready action)
Със две светкавично бързи движения Тамион замахна със меча си към проклетото адско изчадие и същевременно насочи острия връх на рапирата си в толкова еднотипно изглеждащата плът на Лемюра.
(full attack, едната с main hand оръжието, другата с off-hand)
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » съб дек 18, 2004 11:59 am

Широтори се усмихна садомазохистично. Вече предусещаше болката-своя и чужда. Но те почти му доставяха удоволствие...странно беше това дори и за едно джудже, но се замисляше за това само когато беше на път да се нахвърли срещу някой враг, а това разбираемо ограничаваше времето му за мислене. Както този път...изтегли оръжието си и се засили към същото създание, на което вече се беше нахвърлил Тамион. Идеяата му беше да му излезе във фланг, за да може да го посече под ребрата, където вътрешните органи бяха най-уязвими. Винаги беше добре да се концентрират силите срещу по-малко противници, които да бъдат отстранени по-бързо...


Муу...в:), излизане във фланг на групата противници, така че тялото на нападнатия да пречи на останалите да атакуват анти-героя ми :twisted: , снийкваща атака към опонента-ако не успее да се завърти, иначе е обикновена.
Поздрави.

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » съб дек 18, 2004 8:25 pm

Твърдо решена да догони бягащият имп, една стрела полетя от арбалета на Нага, но изчезна някъде
под него сред сумрака на улуците. Незабелязвайки заплахата, адското изчадие сви в първата пряка
и се изпари.

Когато първият лемюр застана застрашително пред групата, Тамион размаха двете остриета, които от
своя страна разцепиха отвратителното същество от плът и го превърнаха в един кървав и безформен
труп. Опита за незабелязана атака на Широтори се оказа неуспешен и той бе нападнат от задния дявол,
който замахвайки с гнусната си ръка успя да го одраска леко.
През това време друг от лемюрите бе нападнал Иста, но нейният боен опит я бе измъкнал от острите
нокти на съществото без поражения. Последното се нахвърли върху Рандал и с вторият си замах успя
да му нанесе някакви щети.

Подредба

Ш
Т Л1 Л3
И Л2 Л4
Р

Предварителни действия

Нага - 1д20 = 11 + 1 = 12 неуспех

Инициатива

Тамион - 1д20 = 16 + 4 = 20
Рандал - 1д20 = 4 - 1 = 3
Нага - 1д20 = 8 + 1 = 9
Широтори - 1д20 = 7 + 2 = 9
Иста - 1д20 = 1 + 1 = 2

Действия

Тамион по лемюр1
1д20 = 15 + 1 (дълъг меч) = 16 успех
1д20 = 6 + 3 (рапира) = 9 неуспех
1д8 = 7 + 2 = 9 смърт

Лемюр2 по Иста
1д20 = 12 + 2 (нокти) = 14 неуспех
1д20 = 12 + 2 (нокти) = 14 неуспех

Лемюр4 по Рандал
1д20 = 3 + 2 (нокти) = 5 неуспех
1д20 = 17 + 2 (нокти) = 19 успех
1д3 = 3 нанесени щети на Рандал

Лемюр3 по Широтори
1д20 = 14 + 2 (нокти) = 16 успех
1д20 = 11 + 2 (нокти) = 13 неуспех
1д3 = 1 нанесени щети на Широтори

Тъй като фланг атаката на Широтори се провали (поради смъртта на лемюра) ще го изчакам първо да
реши какво ще прави и после ще изчисля хода на Иста и Рандал. Нага също е с инициатива 9. Нека
кара някакъв ход.

Последна подредба

Ш Л3
Т
И Л2
Р Л4
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » съб дек 18, 2004 9:06 pm

Нага за момент притвори очи и постави събрани длани като за молитва пред лицето си, протегна ги напред и направи няколко сложни и бързи движения. В момента, в който отвори очи, от върховете на пръстите й изхвърча ярка светкавица, насочена към лемюра, който бе изненадал джуджето.


Magic Missile по Л3
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » съб дек 18, 2004 9:28 pm

Магическата стрела излетя от пръстите на Нага и се стовари върху разплутата плът на лемюра, който
бе нападнал и наранил леко Широтори. Сега съществото бе ранено, но все още живо.

Нага
1д4 = 2 + 1 = 3 щети нанесени на лемюр3
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » нед дек 19, 2004 4:31 pm

"Ах, ти копеле!" извика Рандал и нападна лемюра, който току що го беше ударил. "Не стига че си тъп и грозен, ами и ме удари!"

Обикновена атака срещу Л4

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » вт дек 21, 2004 3:56 pm

Широтори изръмжа гърлено и замахна, за да посече лемюра, който го удари, през краката-използваше ръста си, за да не му се налага да се навежда...

Обикновена атака

едит Tale: стига си ползвал емотикони и си коментирал ненужни неща в играта

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » вт дек 21, 2004 5:59 pm

След ръмженето на джуджето, то се нахвърли върху адското изчадие пред него и с върха на късият
си меч успя да разпори част от това, което трябавше да представлява стомахът му. Лемюра изпищя от болка
и за миг ушите на групата заглъхнаха.

За разлика от Широтори, Рандал бе по-прецизен, а ударът му по-опасен. Раната, която той отвори в
другото грозно същество се оказа по-дълбока, но въпреки това то остана изправено и се приготви да
атакува отново.

Изражението на Иста за миг разколеба лемюра, който я бе нападнал и той тръгна бавно да заотстъпва
пред нея, сякаш тя бе новата господарка, но ятаганът й се стовари с пълна сила върху него и го разсече
на две оставяйки поредният безформен труп на земята.

Действия

Широтори по лемюр3
1д20 = 16 + 1 (къс меч) = 17 успех
1д6 = 2 + 1 = 3 нанесени щети (общо 6 с магията на Нага)

Рандал по лемюр4
1д20 = 18 + 3 (дълъг меч) = 21 успех
1д8 = 4 + 1 = 5 нанесени щети

Иста по лемюр2
1д20 = 11 + 6 (ятаган) = 17 успех
1д6 = 6 + 3 = 9 смърт

Край на първи рунд. Тамион е с най-висока инициатива - той е на ход.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » вт дек 21, 2004 7:28 pm

Тамион нададе победоносен вик след добрия обрат на събитията, засили се към по-леко наранения от двата лемюра и се опита да го промуши с рапирата си. А после... после щеше добре да се погрижи за проклетото летящо създание...
Move action до Лемюр 4, Атака с Рапирата, ползвам само едно оръжие, значи без наказания за бой с две оръжия.
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » вт дек 21, 2004 8:17 pm

Викайки, Тамион се хвърли върху нападателя на Рандал и с две бързи крачки стигна достатъчни близко,
за да го разпори със страховито проблясващата рапира. Тя се впи дълбоко в плътта на съществото и го
накара да изпищи, а после и то се присъедини към събратята си на земята.
Последното адско изчадие не обърна внимание и продължи атаката си към Широтори, но ловкото джудже
не позволи на ноктите на дявола да го докопат.

Действия

Тамион по лемюр4
1д20 = 13 + 5 (рапира) = 18
1д6 = 4 + 1 = 5 смърт

Лемюр3 по Широтори
1д20 = 9 + 2 (нокти) = 11 неуспех
1д20 = 7 + 2 (нокти) = 9 неуспех
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » вт дек 21, 2004 8:59 pm

Нага с все така ненарушимо спокойствие притвори очи и повтори съвършенно същите движения. Нова светкавица излетя от пръстите й в посока на същото чудовище.


Magic Missile по Л3
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » вт дек 21, 2004 9:21 pm

Виждайки излетялата светкавица, Широтори изчака да види ефекта. Ако това се окажеше достатъчно, щеше да нападне най-близкия враг. Ако не, щеше да продължи с атака към същия, докато го повали...А после още, и още, докато не победеше![/b]

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » вт дек 21, 2004 9:24 pm

Светкавицата полетяла от пръстите на Нага се стовари върху последния лемюр и го поряза през половината
тяло. Докато магията отваряше рана в плътта на адското изчадие, кръвта му пръсна и омаза дрехите на
Широтори, а и малко от лицето му.

Действия

Нага
1д4 = 2 + 1 = 3 смърт
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » вт дек 21, 2004 10:09 pm

Нага прибра ръцете дълбоко в ръкавите си:
-Добра работа. - промълви тя с равен глас и се спусна по улицата, където изчезна крилатия ипм с намерението да отркие стрелата си.

ако е твърде тъмно, каства Light на камата си и продължава да търси
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » вт дек 21, 2004 10:36 pm

Иста огледа разочаровано труповете наоколо, сякаш търсейки още някаква съпротива. Тя повдигна наметалото си и изтри с края му окървавената си сабя, след което я прибра в ножницата.
- Беше хубаво, но свърши бързо... - каза тя тъжно и сякаш на себе си.
Illegitimi non carborundum

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » ср дек 22, 2004 1:23 am

- Тъй, - заключи Рандал - поступахме малко лемюри, сега е време да решим какво ще правим, като вземем впредвид току що случилите се събития. Трети човек ли гони Джафас?

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » ср дек 22, 2004 9:38 am

"Не"-коригира го Широтори-"по-добре да ограничим възможните отговори, като преформулираме въпроса така: "Кой в целия този град не търси въпросния Джафас?""


Нали щяхме да изключваме подписите?

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » чет дек 23, 2004 6:48 pm

Тамион избърса оръжията си в някакво малко парцалче от раницата си, после грижливо ги прибра в ножниците им.
"И сега? Аз подозирам че всъщност това бяха служители на въпросния Саел или Саеш или къвто е там, връщащи се за да търсят нещо което са пропуснали - например това " - в този момент Тамион размаха бележката която беше намерил "Но пък, нищо не гарантира че не са били служители на ОЩЕ някой който се интересува от проклетото джудже. Та хайде да тръгваме по-бързо, преди оная гад да се е върнала с по-сериозна подкрепа. "
На тръгване Тамион набързо прерови труповете на Лемюрите, макар че беше направо убеден че няма какво да се открие.
(Search, take 10)
Последна промяна от Lord Vader на пет дек 24, 2004 12:37 am, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » чет дек 23, 2004 7:59 pm

- Много хитро да тръгнем веднага, но накъде? - подхвърли Иста към претърсващия телата Тамион.
Последна промяна от Tinuviel на чет дек 23, 2004 11:07 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » чет дек 23, 2004 10:33 pm

Отговорът, обаче, не закъсня да дойде от друга посока. Така е в живота-нещата никога не идват, откъдето ги чакаш...
-Ами към обсидиановия рудник, как накъде! Обсидиан...може и да съм го копал някога, като се замисля!
Все едно де-разтърси глава той-там ще намерим джуджето!


Не, наистина-стига с тия подписи! 8)

Заключена

Върни се в “Planescape Multiverse Forum Games”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост