Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Sixth] В търсене на Джафас - Част ll

Тук се провеждат различни форумни игри по Planescape вселената.
Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

[Sixth] В търсене на Джафас - Част ll

Мнение от Tale » чет окт 14, 2004 9:56 pm

- Planescape Multiverse -
По следите на Джафас
Част ll

Недалеч от "Гореща среща"...

Бааторианците имаха изключително изкривена представа за красота. Величественият дворец на лейди
Фиерна и архидяволът Белиал се намираше високо над града, сякаш прикрепен към стените на кратера
и за адските изчадия представляваше истински шедьовър. Черните стени отразяваха магмените топки,
които прелитаха над града и превръщаха цвета им в зловещи усмивки, които като че ли служиха за
стражници, но определено превръщаха гледката в нещо красиво и в същият момент изкривено и пълно
с жестокост и омраза. И веднъж да се влегдаше някой в тези стени, главата му започваше да пищи от
болка. Най-страховитите чувства започваха да го поглъщат и бавно да изсмукват и последната капка
разсъдък от него. И финалният резултат винаги бе уникален сам по себе си, но силно обвързан с тази
чернота на стените или просто... красив.

Далеч под този величествен дворец се намираше и малката къщурка на Джафас. Една грозновата и
проста постройка от засъхнала магма без никаква форма, само с една малка вратичка и две кръгли
прозорчета от двете й страни. Отпред едно мостче пресичаше поточе от лава, което сякаш бе хвърлило
от двете страни на къщата по една стена от дим и ясно казваше на минувачите "Не ме безпокойте!".
Наоколо бе мрачно. Само няколко улични фенера осветяваха от по-далечко площадката намираща се
пред мястото и изкривяваха сенките ви, на които изглежда не им се стоеше на едно място.

Двата осилута ви показаха кокалестите си гърбове и се запътиха бавно по мрачната уличка. Няколко
чифта жълтеникави очички ги изгледаха оплашено от сенките и се изпариха в момента в който двамата
братя ги наближиха. Огромните същества дори и така погледнати всяваха много респект.
Последна промяна от Tale на ср ное 24, 2004 11:34 pm, променено общо 1 път.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » пет окт 15, 2004 2:28 pm

Тамион последва кокалестите създания, приближи врата на сградата, и с заблъска с юмрук по нея.
"Джфас, джудже проклето! Отвори веднага!"
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » пет окт 15, 2004 5:01 pm

Офф-гейм: Двамата братя са тръгнали надолу по уличката, а не към входната врата.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » пет окт 15, 2004 9:47 pm

Докато вървяха към къщата на Джафас, Рандал отново си отбеляза на ум, че има нещо тук, за което си заслужаваше да дойде и което му харесваше. Той намираше красота в начина, по който беше изграден този свят. Наистина другите казваха, че е много извратена красота, но на него му допадаше. Знаеше, че още от малък имаше дарбата или по-скоро проклятието да открива красотата и в най-гротескните й форми.

Щом стигнаха до нещощо, което се предполагаше, че е домът на Джафас, реши да изчака и да види какво ще направят осилутите. Въпреки че първоначално им нямаше доверие, те се оказаха много опитни и заслужаваше да се внимава какво правят. Явно дяволицата не подбираше случайно поданиците си.

За момент се сепна, когато Тамион се засили към вратата на джуджето и за момент да го хване за рамото и да го спре, но реши, че не си заслужава да го спасява от глупостите които вършеше. Определено щеше да си поговори с него, когато имаше възможност. Засега реши да изчака и да види какво ще излезе от тази ситуация. Както го беше учил татко му - когато не си сигурен в нещо, изчакай да видиш накъде ще тръгнат нещата.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » пон окт 25, 2004 8:26 pm

Докато вървяха по улиците, Широтори не спираше да се чуди кой беше изклал всички в кръчмата. Осилутите му се струваха малко...кокалести. Но кой друг? Нима спътниците му бяха толкова добри? Реши да внимава с тях...
Освен това се ядосваше, че беше прекалено замаян да се включи в обирането на телата. Реши просто да види къде отиват Осилутите, но сви вежди при репликата на Тамион. Не му харесваше това "джудже проклето". Искрено се надяваше да не се наложи да се разправя с някой расист...

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » вт окт 26, 2004 1:49 pm

Нага бе последвала групичката от разстояние, като се спотайваше из сенките, когато те се поспираха някъде. Когато наближиха невзрачната къщурка, тя се спря недалеч зад тях, но достатъчно близо да ги наблюдава и подслушва, мракът наоколо спомагаше за прикритието й. Когато Тамион заблъска по вратата и се развика, тя изсумтя гневно и се притаи още по-назад в сенките. Те наистина се държаха като първите глупаци.. Да вдигат толкова много шум..Е, предишният път бе подействало, но само заради осилутите..
-Чист късмет! - измърмори тя. Този път едва ли щяха да са такива късмтлии. - тя придърпа качулката и внимателно огледа обстановката наоколо.


спот и лисън
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » чет ное 11, 2004 1:01 pm

Когато компанията съсредоточи вниманието си върху входа към къщата на джуджето, Иста с доскучал поглед ги отмина и продължи по стъпките на осилутите, чудейки се къде отиват.
Illegitimi non carborundum

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » пет ное 12, 2004 12:53 am

Когато ръката на Тамион посрещна металната и кръгла вратичка, тя навместо да срещне някакво
сериозно съпротивление и следователно да се чуе тъп удар върху солидна ръждясала повърхност
просто се открехна със силно изкърцване. При повторните юмручени удари вратата изскърца още
по-силно и мързеливо се отвори.

Ръждясали мебели - бюро, стол и огромен метален гардероб, малко мърляви дрехи, една закачалка от
кост и потребности за писане и всичко това подредено в една огромна бъркотия, присъща за демон.
Гардеробът бе обърнат с вратите към земята, бюрото изместено, а въпросните потребности за писане
разхвърляни по целият под. Листове хартия разпиляни по земята, една мастилница напълнена с кръв
бе оформила пурпурна локва върху пода, а в локвата ясно се виждаше отпечатък от човешки крак.
Самото "перо", което представляваше демонски пръст със заострен нокът също бе паднало. Върху
костената закачалка висеше като полу-разложен труп едно керливо наметало с малки размери, а много
подобни на вид ботуши заемаха мястото зад вратичката.

Още с влизането си, Тамион едва успява да забележи някакъв надпис издялан на общ език в магмената
стена. Той гласи:

" Съветвам всеки който е имал нещо общо с късокракият мизерник да го забрави и да продължи живота
си без дори да смее да си спомни за него! Всички останали, които се изпречкат на пътя ми ще се молят
да ги избавя чрез смъртта! Тъй рекох аз, Саеш и тъй ще бъде! ".


*

Двамата осилута повървяха още известно време надолу по мрачната уличка след което се шмугнаха
между две грозновати на външен вид постройки и разговорът им се превърна в шепот, който след малко
изчезна...

Naga - нито забелязваш, нито чуваш нещо необичайно.
Последна промяна от Tale на съб ное 13, 2004 4:49 pm, променено общо 1 път.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » пет ное 12, 2004 11:46 pm

Широтори последва плътно двата Осилута, като се опитваше да си прочисти главата. Стигна до извода, че ще трябва да започне от гърлото, с помощта на халба ейл, когато забеляза, че Тамион се набута в някаква къща. Сви рамене и продължи. "Всеки има право да избира сам пътя си...". помисли философски джуджето. Винаги се настройваше философски, след като го удареха по-силно...особеност на джуджешкия национален риболов, казваха някои. Просто си търси повод да се напие, възразяваха други (когато не можеше да ги чуе).
Последна промяна от Асен на нед ное 21, 2004 2:59 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » съб ное 13, 2004 9:14 pm

След като Тамион прочете бележката, имънка под нос: "Е, изглежда някой ни е изпреварил и са хванали проклетника преди нас...Да претърсим за някакви следи от похитителя му...". След това започна да рови целустремено и да преглежда инч по инч цялото жилище (Search, take 20)
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » чет ное 18, 2004 8:54 pm

Иста спря на няколко крачки от осилутите и за обърна небрежно назад за да види какво правят останалите и нагласяйки удобно ушето си по посока на шушукащите дяволи.
Illegitimi non carborundum

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » чет ное 18, 2004 10:54 pm

Нага реши, че вече достатъчно се бе промъквала след наемниците, а да надзърне и подслуша какво се случваше в къщата в момента беше невъзможно. Тя прерови множеството си джобове, измъкна няколко дребни предмета, промълви им няколко думи и ги стисна в дланта си.
Тя хвърли поглед към върлинестата жена по-надолу по улицата и безшумно мина през моста и се спря пред вратата. Пристъпи на прага и хвърли поглед вътре, но така, че да можеше да забележи, ако някой тръгнеше към къщата през моста, и същевременно запази известна дистанция между вамата вътре.
-Добър вечер господа - каза тя достатъчно високо, че да привлече вниманието и на двама им. - Колко удобно, че ви намирам вече тук, изглежда сте ме изпреварили. Надявам се приятелката ви да се присъедини към нас скоро, за да мога да се представя както подобава на всички вас, още повече, ако ще ни се наложи да работим заедно...

[ако някой пита за името си го казва]
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » чет ное 18, 2004 11:44 pm

След като чу думите на непознатата, Тамион се сепна. Отработените в толкова битки рефлекси си казаха думата и за части от секундата смъртносноте устриета скочиха в ръцете му. Той се обърна към новодошлата и я попита, без да смъква оръжието си: "Коя подяволите си ти, кой те праща и какво търсиш тук?!"
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » пет ное 19, 2004 12:34 am

Нага леко повдига изваяните си вежди и с равен глас заговори на език, който Тамион чудесно можеше да разбере, а джуджето евентуално просто определи като елфически.
След няколко бързи изречения, придружени от вяла усмивка тя протегна свободната си ръка и небрежно тупна острието на меча му с пръст. Стоманата за момент засия с бяла светлина, чу се леко пропукване и елфът можеше да усети студът, който се плюзна под пръстите му.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » пет ное 19, 2004 12:46 am

Тамион промърмори няколко думи на Нага на същия език, и свали оръжието, но продължаваше да я държи под око и се стараеше да не и обръща гръб.

(ако някой разбира Елфически освен нея, да ми прати ЛС, ще му кажа какво съм казал)
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » ср ное 24, 2004 2:07 pm

След внимателното претърсване на Тамион, той откри, че само върху един от изпадналите листа бе
писано на разбираем общ език. Останалото бяха просто някакви безумни драсканици, сякаш изписани
от ръцете на луд. Бележката гласеше:

" Изглежда че устройството, което съм открил, някога е представлявало портал към шестият кръг на
Баатор, но някой навярно могъщ в манипулацията на магическата енергия е разменил функциите на
машината и сега тя отваря порти към някое неясно измерение. За жалост още не съм имал късмета да
открия точните координати, но за моя радост открих как да задействам устройството.
Във всеки край на описаната окръжност има по една празна дупка в която трябва да се постави по едно
парче спецялно изработен обсидиан. Тъй като аз притежавам само едно от четирите парчета, а за
другите пише, че са били изгубени по време на "Кървавата война" съм открил човек от собствения си
род, който може да обработва скъпоценни камъни, а скиците на останалите три парчета съм скрил, за да
няма неприятни изненади. Остава само да се покатеря до върха на кратера и да изчовъркам малко
обсидиан от стените на двореца... "


Други подробности, които забелязва Тамион е тапицерията върху стола - човешка плът.


*

Осилутите продължаваха да си говорят тихо между двете сгради без да обръщат внимание на който и
да е от групата. Това, което Иста можеше да чуе бе поредната черна шега на двамата братя, които
или спориха за вкусните елфски бутчета или пък отново обсъждаха страхливите демони и факта, че
имат шанс в Кървавата война само защото се множат като зайци. След това пояснение темата веднага
бе сменена на това дали някога ще им се сбъдне мечтата и ще открият зайци с големината на балори...

~{Към Тамион и Нага: Пратете ми ако обичате разговора си на ЛС.}~
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » ср ное 24, 2004 10:13 pm

Рандал се доближи до Тамион:
- Тамион, откри ли нещо, което може да ни насочи към Джафас? Защото определено не виждам да е тук.
След което се обърна към Нага:
- Приятно ми е да се запознам, до колкото може да бъде приятно запознанство в такова едно място. Казвам се Рандал.

ChoChan, до колко ми изглежда красива героинята ти?

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » чет ное 25, 2004 12:25 am

Нага пристъпи в помещението, като не изпускаше от поглед елфа, докато той старателно преравяше малката къщурка - надяваше се, че ще забележи, ако той намери нещо, но реши да го задържи за себе си. Когато Рандал й заговори тя се обърна към него и едва-едва кимна с глава:
-Името ми е Нага. - каза тя с нисък плътен глас и се вгледа в човека пред нея. Протегна ръце и непреднамерено леко отмести качулката от лицето си. Въпреки мътната светлина в мрачната стая, отнемащата дъха красота го накара да преглътне с усилие. Лице със съвършен, нежен овал, високи скули, бледа кожа, която само подчертаваше дълбоките й, леко скосени очи. Косата й беше прибрана от лицето и криеше цвета си някъде в гънките на качулката. Дори според елфическите стандарти, според които даже най-привлекателните хора изглеждаха грозни, Тамион би намерил жената за...изключителна, но бледността на кожата й и безизразното изражение даваха някаква хладина на целия и облик.
Без да казва нищо повече, тя отново обърна поглед към елфа, който се ровеше из вехториите.



[това надявам се е достатъчно красноречиво :P ]
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » нед ное 28, 2004 5:37 pm

Тамион показа на другарите си какво беше открил. Мисля можем да занесем това на поръчителката ни, и да считаме работата ни за приключена.
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » пон дек 06, 2004 7:52 am

Джуджето изникна на вратата. Беше решил да провери къде се запиляха всички останали и се върна към къщата.
-Работата не е приключена, докато наистина не приключи!-заяви той-Откъде си сигурен, че това тук е точно от джуджето, което ни изпратиха да търсим?

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » ср дек 08, 2004 3:56 am

Рандал беше изумен от красотата на Нага. Просто не вярваше на очите си. Беше сигурен, че щеше да я защитава, при каквито и да било обстоятелства. Такова красиво същество трябва да бъде защитавано при всички обстоятелства!

Думите на Тамион и цъфналото на вратата джудже насочиха мислите му в друга посока. Джафас определено беше жив и осилутите вероятно вече се бяха запътили към него. Бяха наистина изключителни същества...

- Всъщност наистина не е приклъчила - каза Рандал. - Ако правилно съм те разбрал, Тамионе, плътта е човешка, а не джуджешка, освен това Джафас явно в момента човърка обсидан от стените на двореца според бележката му. Би било хубаво да стигнем дотам преди някой друг да се е докопал до него.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » ср дек 08, 2004 1:31 pm

Джуджето погледна Рандал, който едва ли забеляза, защото се беше вторачил в жената, красива почти като златна монета или халба с бира, и кимна в знак на одобрение.
-Бърза мисъл, момче! Сега ни трябват и бързи крака, за да настигнем смахнатото ко...откаченяка, който са ни пратили да намерим. Предлагам да побързаме!
Последна промяна от Асен на чет дек 16, 2004 2:28 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » съб дек 11, 2004 10:49 pm

Иста огледа за пореден път пустите улици, оставяйки поредните приказки на осилутите да минат покрай ушите й. Потропа нервно с крак, опипа няколко пъти дръжката на сабята си, поглеждайки към вратата на къщата, откъдето все още не излизаше никой. "Какво толкова се бавят тези.."
Illegitimi non carborundum

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » нед дек 12, 2004 8:30 am

"Подяволите, очевидно джуджето не е отишло да рови за обсидиян! Тук очевидно се е водил някакъв бой, и съдейки по проклетата бележка, джуджето не е излязло победител. Най-доброто което можем да направим е да идем при нашата 'любима' поръчителка, да и тръснем двете бележки и ако иска нещо повече от нас, да разпитаме кой е този проклет Саеш, къде да го намерим и да му извием вратлето ако се налага. А сега, мисля е добра идея да тръгваме." С тези думи Тамион се насочи към изхода, но точно преди да прекрачи прага се сепна: "И къде подяволите е Иста?!"
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » нед дек 12, 2004 3:43 pm

- Всъщност не става въпрос за бележката, а на драсканицата по стената. И тя определено е за сплашване. И да отидем обратно при "работодателката" ни без изобщо да сме проверили дали онази разбория вътре не е от просто тършуване из къщата. Съвсем спокойно може Джафас да е все още жив, иначе нямаше да си правят труда да ни устройват капан, да има такива надписи по стените, а просто щяхме да му намерим трупа. Имам чувството, че е открил нещо много важно и точно затова е "застрашено джудже". Ако толкова много искате да се изтъпаните през дяволицата - ходете, но аз смятам да отида и да погледна дали Джафас не чопли обсидан и определено бих се размърдал, защото Саеш вече му е по петите.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » нед дек 12, 2004 11:09 pm

Нага направи няколко безшумни крачки към Тамион и леко постави длан на рамото ми.
- Мисля, че приятелят ти Рандал има право. Това тук - тя обхвана помещението с един жест на ръката - не значи, че Джафас определено е мъртъв. А и от надписа на стената мога да си вадя подобни изводи. Който и да го е писал, очевидно знае, че и други са по следите на джуджето...и Джафас най-вероятно все още е жив. Иначе защо някой би си правил труда да пише подобно нещо. Все пак нищо не ни пречи да се разходим до замъка и да огледаме.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » пон дек 13, 2004 6:10 pm

"Подяволите, защо трябва да сте толкова упорити и твърдоглави! Нямаме НИКАКВА идея къде подяволите може да се намира проклетото джудже, освен че може да копае обсидиян.... Хайде, да тръгваме, изгубихме достатъчно време.... Ако не е там - отиваме при шефката...."
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » пон дек 13, 2004 10:28 pm

- Ок, нека намерим Иста и да се поразделим. Така ще можем да свършим повече работа. Аз лично предлагам някой да тръгне след осилутите, че те явно са доста наясно за нещата тук наоколо. Останалите отиваме към стените на двореца, за да видим дали няма един Джафас там. А що се отнася до дяволицата - нямам нищо напротив аз да си бутна главата в торбата и да отида да и докладвам какво сме направили досега. Някой да има нещо напротив?

Свършвайки думите си, Рандал се запъти навън да търси Иста.

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » пон дек 13, 2004 11:33 pm

Едва излизайки от порутената барака Рандал чу силно подсвиркване, което моментално привлече вниманието му към доста изнервената вече Иста. Осилутите стояха на десетина крачки зад нея и внезапния й жест привлече вниманието им към него. Едва се бе приближил достатъчно, за да забележи смусената физиономия на Иста и да чуе въпроса й без да се налага да подвиква:
- Е? Какво се бавихте толкова? Вътре ли е или не е?
Illegitimi non carborundum

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » вт дек 14, 2004 12:42 pm

- Мне е. Вътре е супер разхвърляно, някакъв Саеш е надраскал на стената заплахи да не го търсим и... намерихме една бележчица, която е вероятно част от дневник/записки които си води и става въпрос за някакъв портал, някакви статути. Оттук нататък имаме два избора - да отидем да си питаме работодателката кой, по дяволите... - Рандал се обърна към осилутите и промърмори "с извинение" и продължи - е тоя Саеш или да отидем към върха на кратера, за да видим дали не човърка обсидан от стените на двореца.
И в този момент изведнъж Рандал се сепна и отиде при осилутите:
- Вие момчета да имате идея кой е Саеш и къде е Джафас?

Заключена

Върни се в “Planescape Multiverse Forum Games”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост