Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Sixth] По следите на миналото - Част l

Тук се провеждат различни форумни игри по Planescape вселената.
Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » ср авг 04, 2004 11:00 am

- Идиоти - прошепна си Рандал. Знаеше си, че не трябва да ги оставя да вършат те работата. Толкова ли са глупави, че не могат да разберат, че колкото по безшумно се правят нещата - толкова по добре. Е ок, поне настана суматоха и можеше да се пробва да се промъкне до кухнята и да види дали има едно оцеляло джудже на име Джафас там.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » чет авг 05, 2004 11:03 am

Като че ли неусетил болката, Тамион със светкавична бързина направи бърза промушваща атака към сърцето на импа, и почти по същото време се опита да отсече крилцата на дребото създание с меча си.
Ако импа е на повече от 5 фута от мен
Разнгевен от опърленяното на дрехите си, Тамион процеди през зъби: "Мой си!" Засили се към него с насочена напред рапира, готов да наниже проклетото създание на дългото си оръжие и после да го опече и свари в собствения му казан, в собствената му кухня, а после да го сервира на всички, който биха пожелали парченце от него.
В игрови термини - правя full attack на импа с двете оръжия. Ако е на повече от 5 фута, се придвижвам до него и атакувам само с рапирата
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » чет авг 05, 2004 9:22 pm

(Тъй като започнах с глава в муцуната на импа, едва ли е на повече от пет фута...:) )Широтори изрева нечленоразделно. В този момент пред очите му падна пелената на бойната ярост, която го караше да се бие до последно...не че някое джудже има навика да бяга-може би защото краката им са къси, а може би-защото са прекалено упорити...всъщност нямаше значение. Изваждайки оръжието си, той замахна към главата на импа и после бързо свали нивото на атаката към краката му, целейки се от вътрешната страна, за да разсече бедрената артерия...
(В игрови термини: обикновена атака. Просто Широтори се бие така.

(Няма нужда да коментираш игровите действия на играчите неигрово. Ако искаш да кажеш нещо извън
играта го направи в другата тема.)

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » чет авг 05, 2004 11:15 pm

При избухването на двамата братя в очите на Иста присветнаха опасни пламъчета. Тя огледа бързо обстановката към двата изхода - вратата навън и към кухнята - и застина с ръка под наметалото на дръжката на сабята. В момента, в който се отпуши яростта на клиентите тя все още беше твърде близо до двамата Осилута, но очите й зашариха към вратата зад бара и зад Рах Пакс. Иста ще се опита да се промуши между дяволите и да стигне до бара, стига разстоянието и обстоятелствата да го позволяват - не мога да преценя колко е далеч по описанието досега С мазен и почти неуловим в тази какафония звук, сабята й се измъкна, но остана скрита под наметалото.

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » нед авг 08, 2004 2:23 pm

Тъй като тълпата бе обърнала изцяло вниманието си върху двата Осилута, на Иста и на Рандал не им бе
особено трудно да намерят път измежду нея. Макар и от време на време да изяждаха по някой случаен
лакет или да бяха поливани от нечия кръв, нищо друго не им попречи да се озоват зад импа, Тамион и
Широтори, който сега изглеждаше подивял, но и доста ранен. Изодзад се чуваха ужасяващи писъци и
ръмжене, което направо караше кожата им да настръхва, но един глас те познаха - Кира. Нейният вик
подсказа, че тя не бе намерила начин да се измъкне от въргала и сега скъпо плащаше заради тази своя
грешка.

В този момент Тамион се засили с думите "Мой си" срещу малкото изчадие, а рапирата му се плъзна
гладко покрай коремчето на импа и го съсече. Кръв зашуртя върху сега атакуващият Широтори,
който с боен вик се нахвърли върху раненият Рах Пакс, но острието на късият му меч прониза горещият
въздух. Импът изкрещя болезнено и се отдръпна преди да бъде съсечен отново. Свирепият му поглед
огледа внимателно Тамион сякаш преценяваше дали ще може да се пребори и с този.

Тамион - намираш се на повече от 5 фута понеже импът отстъпи назад - следователно:
д20 = 16 + 4 (рапира) = 20 (успех)
1д6 + 2 = 5 нанесени щети

Широтори:
д20 = 9 + 1 = 10 (неуспех)

Инициатива: (ако някой от двамта желае да се включи в битката ето и неговата инициатива)
Иста - 12 + 1 = 13
Рандал - 2 - 1 = 1


Импът показа малките си отвратителни зъбки и хвръкна над тълпата. Огледа набързо помещението и без
да губи време се засили срещу една малка магмена яма, от която изригваха средно големи пламъчета.
Той прегърна огъня и започна да изрича тъмни слова, навярно дяволският език. (ако някой го
разбира и се интересува от казаното може да ми пусне ПМ)
Последна промяна от Tale на пет мар 24, 2006 11:22 am, променено общо 1 път.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » нед авг 08, 2004 4:14 pm

"Няма да се измъкнеш толкова лесно". Тамион прибра двата меча и се покатери на тезгяха, с цел да вижда импа по-ясно, и извади лъка си. След кратко, но точно, прицелване Тамион пусна една стрела в посока на мърморещото на някакъв непознат, но зловещ, език, създание.
В игрови термини: Прибирам оръжията (free action), Качвам се на тезгяха и вадя лъка (ваденето на оръжие може да се извършва по време на движение (move-equivalent action) и стрелям (attack action)
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » нед авг 08, 2004 10:40 pm

Нага все така се спотайваше в дъното на помещението, като се надяваше димната завеса да се задържи все така плътна и да и осигурява сравнително прикритие. Не се знаеше дали някой от подивелите, кръвожадни дяволи нямаше да се нахвърли върху нея, ако я забележеше.
От чантата окачена на кръста си измъкна парченце съсухрена черна кожа и я стри между дланите си, като същевременно с това произнесе ново заклинание. За един миг въздухът около нея сакаш се изстуди, но никой не седеше достатъчно близо да усети тази бегла промяна.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Mierin
Мнения: 109
Регистриран: съб яну 11, 2003 11:11 pm
Местоположение: SunSpear
Контакти:

Мнение от Mierin » нед авг 08, 2004 11:34 pm

Кира се намираше в средата на въргала,и в момент на просветление сред своеобразното пого се опита да определи коя е вярната посока към импа.
Усещаше как напрежението кипи във вените й, адреналинът я удари прави в главата и тя с два мощни внезапни удара връхлетя на изпречелия й се дявол.

(flurry of blows)

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » ср авг 11, 2004 6:06 pm

Широтори изръмжа и със акробатичен скок, който едва ли някой очакваше от него, се нахвърли, за да посече импа с върха на меча си, "прелитайки" покрай него (с "бедуински скок", ако някой се интересува). Пълно движение и атака.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » чет авг 12, 2004 10:52 am

Виждайки жалките опити на Тамион и Широтори, Рандал си помисли: "Ох, ама и некадърни сте... Един имп не можете да убиете двама човека". Засега реши да изчака да види дали двамата щяха да си довършат работата и ако не успееха щеше да се намеси, за да видят как се прави това, иначе - бегом към кухнята да спасява джуджето, ако все още е живо де.

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » чет авг 12, 2004 7:55 pm

Иста се запромъква към кухнята. След остъплението на импа тя хвърли бърз поглед към обстановката и продължи към първоначалната си цел - помещението зад вратата при бара, като кимва на Рандал да я последва.
съжалявам за липсата, почти 2 седмици нямах нет ;(

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » вт авг 31, 2004 3:35 pm

Рандал отново се подвуоми, но възможността да подкрепи един от по-красивите индивиди в групата доста бързо надделя над това, което го подтикваше да помогне на другите двама не дотам... красиви индивиди. Пък и в крайна сметка ги познаваше отскоро, а и напоследък се беше научил да не се доверява много много на хора, които не познава. И така, той тръгна след Иста, за да търси Джафас, който може би беше все още жив.

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » вт авг 31, 2004 9:16 pm

Горещият въздух бе пронизан от изящната форма на една стрела, която полетя сякаш бе цирков сокол
пуснат на свобода, а миг след това се чу и проницателният писък на Рах Пакс. Острието проби едното му
крило и го накара да отстъпи една крачка назад, само за да разбере, че джуджето го е настигнало и му
връхлита. Без да губи повече време, адското същество се измести рязко и замахна с острите си нокти.
Черните остриета пронизаха плътта на Широтори и той се стовари безмълвно на земята. Кръвта се появи
изпод него и започна да се спуска към дупката с магма, перфектното олицетворение на змия придвижваща
се бавно към някоя безпомощна послка мишка.

Тамион:
д20 = 13 + 5 (лък) = 18 (успех)
д8 = 2 нанесени щети

Широтори:
д20 = 4 + 1 (къс меч) = 5 (неуспех)

Рах Пакс: (нов рунд)
д20 = 5 + 4 (нокти) = 9 (неуспех) // д20 = 19 + 4 = 23 успех
д3 = 2 + 2 (огнени щети) = 4 нанесени щети


Изпречилият й се дявол се оказа наргузон, облечен в майсторски изкованата си зелена броня цялата
покрита с шипове и засъхнала кръв. Той лесно парира двата й бързи замаха и очите му срещнаха нейните.
Само за секунди целият адреналин, който я бе увладял я напусна и тя бързо осъзна, че гледа смъртта
право в очите. И навярно, наргузона не изчака покана. Тежката му пика връхлетя върху безпомощната
Кира. Първият удар я прониза в лявото рамо и я повдигна във въздуха. После дяволът измъкна черното
си острие от тялото й и в момента в който тя се приземи на земята, той нанесе вторият удар - право в
сърцето и я закова за пода. Кира изпъшка тихо, хвана пиката опитвайки се да я помръдне, а миг
по-късно очите й се затвориха бавно. Кръв покри нежните й устни.

Инициатива:

Кира - 5 + 5 = 10
Наргузон (произволен дявол от тълпата) - 12 + 2 = 14

Наргузон:
д20 = 9 + 14 (тежка пика) = 23 (успех) // д20 = 20 + 9 (тежка пика) = 29 (успех и крит. удар) // д20 = 18 + 9 (тежка пика) = 27 (успех при крит. удар)
д6 = 5 + 4 = 9 нанесени щети // критичен удар - д6 = 2 + 4 = 6 и 6 + 4 = 10 и 4 + 4 = 8 и 5 + 4 = 9 (х4 от критичния удар) =
42 общи нанесени щети

Иста и Рандал бавно се придвижиха зад бара само, за да осъзнаят, че плененият демон стоеше пред
масивната метална врата на кухнята със скръстени ръце и гледаше празно напред. Туловището му бе
цялото покрито с керлива козина, а двете рога върху главата бяха отрязани, но халката захваната за
винето все още му придаваше свиреп външен вид. Съществото бе огромно (huge), пространството
под него - тясно...

Нанесени щети:

Рах Пакс = ? - 2 = ?
Широтори = 1 - 4 = -3 (припада)
Кира = 8 - 42 = -34 (без коментар)
Последна промяна от Tale на ср сеп 01, 2004 12:16 am, променено общо 2 пъти.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » вт авг 31, 2004 9:37 pm

Удивен от силата на проклетото създание Тамион процеди през зъби "Ма ти си бил жилав... Да видим как ще се справиш с това!". Със ловкостта на един същински елф той извади нова стрела от колчана си и се прицели към Рах Пакс. Тогава забеляза джудето и изсъска: "Проклет да си, ако те уцеля сам си си виновен" и пусна стрелата.
Ако импа бъде уцелен и умре:
Доволен, Тамион слезе от масата, прибра лъка и извади рапирата си. "Нека видим кой друг ще ми се изпречи на пътя".
Ако пропусне, или импа оцелее си остава на място.
В игрова механика: Attack по импа. Стреляме into melee предполагам (Широтори и Рах Пакс се заплашват взаймно), т.е имам санкция -4, т.е няма шанс да уцеля Широтори. Ако импа предаде богу дух - прибирам оръжията (free action) и вадя рапирата (move equivalent action).Ако ли не - оставам на място и се готвя за нова атака.
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » ср сеп 01, 2004 2:12 am

Нага проскърца със зъби. От мястото, където се спотайваше малко или много необезпокоявано можеше да наблюдава развитието на историята и това, което виждаше не й харесваше никак. Все още притисната в стената тя безшумно и внимателно започна да се придвижда покрай масите, до стената. Не че дори и да се беше спънала в някой стол, някой от заетите в побоя щеше да й обърне внимание. Искаше да има по-добър визуален контакт с гиганта, който спираше двама от наемницита да нахлуят в кухнята. Тя се притаи до една маса, която се оказа недалеч от другото джудже и съдържателя на кръчмата. Без да сваля очи от гиганта в оковите, тя измъкна от множеството си джобове един свитък и го разгърна пред себе си и зачете от него с тих, напевен глас, със свободната си ръка замахна към гиганта. Когато произнесе и последната си дума свитъкът се сгърчи и изчезна. Тя надигна поглед над ръба на масата и погледна към демонът - земята под него изведнъж потъмня и едно черно хлъзгаво петно се разпростря от краката му във всички посоки, като се спря точно до ръба ботушите на двамата наемници [в случай, че са толкова близо де], като междувременно измъкна изпод наметалото си заредения масивен арбалет и се приготви за стрелба.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » ср сеп 01, 2004 2:43 am

Гористрото не помръдва от мястото си...
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » ср сеп 01, 2004 3:53 pm

Застанала пред поробения демон в главата на Иста се оформиха няколко варианта на действие, всеки по-ненормален от предишния. В няколкото мига на колебание, през които под краката на демона се появи подозрително мазно петно, тя направи своя избор - с бързо движение подръпна халката на демона и посочи тълпата зад тях - "Помогни на господаря си, демоне.." и тихо добавя - така че да я чуе демона и най-близките около нея - "Или го убий и се отърви от мъките" и отстъпва леко настрани с лек поклон и червен пламък в очите.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » нед сеп 05, 2004 3:42 am

Рандал реши да изчака какво ще реши да направи гористото при думите на Иста. Все пак не му се искаше да се сбива с него, да не говорим, че сякаш в него се беше родило нещо като съпричастност за съдбата на тези същества...

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » вт сеп 07, 2004 11:42 pm

*Кратки забележки*
- Иста не е пояснила на кой език комуникира със съществото - считам, че иде реч за комън -
- Иста не е чела внимателно описанието ми за съществото, което значи, че няма начин да подръпне
халката на демона ако не скочи високо -
- Тамион не е чел внимателно за хода на битката - Широтори лежи в безсъзнание на земята, а импа е
на крачка от него -
*Продължаваме*


Пoредната стрела напусна обежището на колчана на Тамион и само след миг прелиташе през помещението
в дирене на жива плът, която да вкуси. Такава и намери, когато Рах Пакс не успя да реагира на време и
острието го прозина в рамото, запращайки го назад. Гнусният писък на импа се разнесе из таверната, но
изглежда на никой не му направи впечатление. Всъщност думата "никой" бе доста подходяща за тази
ситуация в която се намираше собственикът на Гореща среща. Повечето клиенти лежаха безжизнено на
земята, други бяха просто ранени и дишаха тежко, докато изплашените им погледи оглеждаха със
страхопочитание двамата братя, а трети бяха отпрашили и сега затуй вратата зееше широко отворена.
Веждите на Рах Пакс скочиха от изумение, а той от своя страна заотстъпва изплашен, докато най-накрая
не стигна стената. Отчаян импа преглътна шумно и започна да пищи:

- Ще ви кажа всичко! Само не ме убивайте! Моля ви се, имайте милост към един беден дявол, който едва
едва изкарва пари, за да храни децата си. МОЛЯ ВИ СЕ! - писъците постепенно се превърнаха в жалко
хленчене.

През това време енергона се бе шмугнал измежду тълпата и бе излекувал Широтори, тъкмо на време, за
да чуе молбите на Рах Пакс. Джуджето се чувстваше доста изтощено, а новите белези по гърба го изгаряха
вътрешно и със сигурност нямаше да му дадат покой тази вечер, докато се опитва да заспи. Поне нямаше
да споделя леглото си с някой друг труп или още по-лошо - с подправки и друго месо.

Тамион:
д20 = 12 + 5 (лък) = 17 (успех)
д8 = 8 нанесени щети


Енергон:
2d8 = 4 + 6 + 5 (допълнително) = 15 възтановени жизнени точки (Широтори)


Гористрото наблюдаваше цялото представление с празно изражение и дори не примигна, когато Иста
го заговори. Никаква реакция. Съществото сякаш бе с промит мозък или просто душата му бе мъртва.
Каквото и да си мислеше сега, със сигурност това нямаше нищо общо с разигралият се въргал в таверната...
ако естествено можеше да мисли.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » ср сеп 08, 2004 12:07 am

За момент Тамион си помисли дали да не убие проклетия имп само за да види как се гърчи и мъчи. Но после се опомни и се сети, че има работа за вършене. Без да сваля импа от поглед, той извади още една стрела и продума:
"- Говори. Веднага. Всичко. Ако ти е мил живота, разбира се - " като при последното изказване лека дяволите усмивка премина през лицето му "-Та. Знаеш какво искаме. Действай. "
Aко тръгне на някъде, Тамион не го изпуска от прицела си.
Метаигрово: Използвам Intimidate и освен това съм си приготвил стрела в лъка, т.е получавам surprise round ако се опита да прави някаква глупост ;)
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » нед сеп 12, 2004 9:53 pm

Импът се бе притиснал към стената и оглеждаше притеснено изпразненото помещение, но най-вече
насоченото към него острие. Едното му крило от време на време потрепваше, сякаш само да припомни
за намиращата се в него стрела.

- Всичко това с менюто бе капан. Джуджето не е при мен. Отведоха го малко преди да се появите,
а постановката я изиграхме, за да ви задържим колкото се може по-дълго в странноприемницата.
Разбирате ли? Аз съм беден дявол... имам дом да поддържам и деца да храня. С удоволствие бих
се разкарал от тази дупка, ако имах възможността и ресурсите, но ги нямам и затуй съм принуден
да ги върша тези работи! Не ме убивайте, умолявам ви! Ще ви кажа къде се намира и квартирата
на джуджето. Може там да са го завели! - той пусна тънка усмивка с надеждата Тамион да отпусне
стрелата. Изражението му бе жалко.

Братята внимателно изслушаха каквото имаше да казва импа. Техните изражения обаче не изглеждаха
никак доволни. С рязко движение единият от двамата запрати случайна метална маса в някаква случайна
посока и погледна свирепо стресналият се Рах Пакс. Ръждясалата мебел посрещна стената и изкрещя
под силата на удара, а после се стовари също толкова шумно върху горещия под.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » нед сеп 12, 2004 10:42 pm

Без да маха стрелата от тетивата, Тамион промърмори: "Почваш да ми омръзваш, нещастнико! Почвай да говориш, и може и да буда милостив към теб... и да те убия бързо...
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » пон сеп 13, 2004 10:16 pm

Метаигрово: Ние с Иста чуваме ли това?

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » вт сеп 14, 2004 6:33 pm

OOC: Той вика, вие се намирате в помещението, където вече не се вдига врява - виждате го/чувате го.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » ср сеп 15, 2004 9:08 am

Щом импът се разприказва Иста изостави желанието си да мине през пленения демон. За сметка на това започна да оглежда внимателно бара търси пари, скъпоценности, ковчеже в което да се прибира оборота или нещо от този род докато слушаше с едно ухо признанията и брътвежите на ранения Рах Пакс.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » чет сеп 16, 2004 12:19 pm

- Е, ок - каза Рандал леко гледайки към Гористото все още, - мисля че си свършихме работата тук.
Започна леко да се отдалечава към него и да се приближава към изхода. Пътьом се обърна към Тамион:
- Взимай адреса и да ходиме преди някой друг пак да е тръгнал да ни бие, да ни прави засада или каквото и да било.

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » ср сеп 22, 2004 11:00 pm

Само описването на местонахождението на въпросната квартира накара импът да се поизпоти няколко
пъти. Очите му през цялото време оглеждаха стаята, сякаш очакваше всеки момент някой враг да му
се нахвърли от най-близкият мрачен ъгъл и да му пререже гърлото. Зловещите погледи, които му хвърляха
двата осилута още повече смущаваха иначе невъзмутимият Рах Пакс... само пламъчетата в очите им му
подсказваха, че е загазил здравата. Той обясни подробно как да стигнете до там, а бързата обиколка
на помещението, която направи енергонът можеше да мине като знак, че няма да се изгубите по пътя.
След като довърши приказката си, импът се почеша и бавно заотстъпва към кухненската врата и блеещото
в празнотата гористро.

Двамата братя дори не обърнаха внимание на думите на малкият дявол. Те му хвърлиха няколко злобни
погледа, за да спре да се офлянква и продължиха да оглеждат вече празното помещение за мърдащи.
Малцина правиха грешката да трепнат. В противен случай една огромна и кокалеста опашка се стоварваше отгоре им и така отнемаше последната жизнена капчица останала в пребитите им тела. Осилутите
нямаха пощада.

Част от приборите, които се бяха намирали върху бара сега се намираха върху мръсният под. Навярно
някой случаен стол или дори посетител бе минал през тях забърсвайки всичко по пътя си. Някакво грозно
същество със смачкана зелена броня лежеше мъртво под рафта с алкохола, а кръвта му бе оставила
черна диря по половината бар плот. То бе стиснал някаква кесия в дясната си ръка, но изглежда вече
нямаше да му трябва съдържанието. Други необичайни неща не се намираха.

Съдържание на кесията: (за Иста)

- 17 необработени малки топаза
- 1 бронзов пръстен правен за голям пръст (поне колкото три човешки)
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » ср окт 06, 2004 3:36 pm

Тамион изгледа импа с недоверие:
"Дано не ни лъжеш. Винаги ще се намери една стрела в повече за мизерното ти същество, ако се наложи.
А сега, мой... хм.... 'спътници'.... мисля сега е добър момент да се отправим към посоченото от това нищожество място".
Всички в парка,до един
друсаме и пием джин.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Мнение от ChoChan » ср окт 06, 2004 6:11 pm

Нага все още се спотайваше покрай масата, сега беше седнала на пода с гръб, облегнат на стената. Главата й се беше килнала към масата, а качулката й беше плътно дръпната над лицето. На пръв поглед можеше да мине за някой, който е отнесал здрав шамар и сега сънуваше зелени полета и подскачащи дриади. Но все още се намираше достатъчно друго до групичката и наостри уши, когато импът започна да пелтечи местонахождението на джуджето.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » ср окт 06, 2004 7:31 pm

Прибирайки намереното някъде из дрехите си, Иста кимна към Тамион. "Да тръгваме тогава?"
Illegitimi non carborundum

Заключена

Върни се в “Planescape Multiverse Forum Games”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост