Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Sixth] По следите на миналото - Част l

Тук се провеждат различни форумни игри по Planescape вселената.
Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

[Sixth] По следите на миналото - Част l

Мнение от Tale » нед май 09, 2004 3:17 pm

- Planescape Multiverse -
По следите на миналото
Част l

В търсене на добре платена работа или богато количество слава, група наемници се озовава насред
сърцевината на един изгаснал вулкан във владения от обсидиан и кристали наречени Абримох. Столица
на четвърти кръг на ада Флегетос и местоположение на неговите владетели лейди Фиерна и архидяволът
Белиал, Абримох далеч не е най-благоприятното място за живеене, но богатствата, които предлага града
са дори повече от интригите му. Къщи от засъхнала магма, кристали и един дворец от обсидиан на върха
на вулкана и всичко стройно застроено под кървавото небе и прехвърчащите огнени кълба. Ето това бе
изгледа, който се виждаше от таверна "Царството на огъня", където в момента се намираха наемниците,
навлечени в мръсни роби, които ги защитаваха от жегата и ги скриваха от не толкова цивилизованите
изчадия на ада.


Назахса'арф бе над 3 метра висок и само с един поглед изпепеляваше всеки опит да му се противоречи.
Дяволът бе ветеран от Кървавите войни, който сега навместо да седи в някой златен трон, изпълняваше
мръсната работа на различни работодатели, а тя се състоеше основно в това да търси хора за различни
задачи. Прошарената му козина изглеждаше проскубана, а набръчканото му лице подсказваше, че този
бе видял и преживял наистина много. Макар и вече да нямаше ранг, нито пък някаква власт над каквото
и да било, само неговото пристъствие плашише околните изчадия на ада и ги караше да изпитват силно
страхопочитание. Когато Назахса'арф огледа най-новата група пристигнала при него за работа, две малки
пламъчета заподскачаха доволно в очите му.
- Хуманоидите са рядкост тук - започна той - и само факта, че седите без страх пред мен ви прави достойни
за задачата, която ще ви възложа. Моята работодателка се нуждае от смелост и кураж за разрешаване
на проблемите си, а те, повярвайте ми, хич не са малко и никак не са прости. Но за повече подробности
ще трябва сами да говорите с нея. Аз съм тук единствено и само, за да ви съобщя, че ще вършите мръсни
задачи, но пък заплащането ще бъде щедро... достатъчно, за да закупите цяло кралство, ако някой ден
решите да се върнете у дома. Какво ще кажете? - той се намръщи и се наведе леко над каменната маса
около която бяхте насядали вие. Очакваше отговор. Очакваше един единствен отгoвор!
Последна промяна от Tale на чет май 26, 2005 7:06 pm, променено общо 6 пъти.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » нед май 09, 2004 4:51 pm

Тамион се вглежда в очите на събеседниците му, търсейки пламъчето наречено 'алчност'. При първия признак, че някой споделя вижданията му, се изправя и приема с охолство задачата:
"Господарката ти няма да бъде разочарована от нас. Дай ни подробности"
Ако никой не изрази по никакъв начин алчноста си оставам седнал и не си отварям устицата.
Последна промяна от Lord Vader на пон май 10, 2004 11:45 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » нед май 09, 2004 6:28 pm

Джуджето продължи да пие безразлично, докато не чу размера на наградата. Тогава се задави, скочи, трясна халбата си в масата и изрева: "Води ме!"
След това с замах довърши халбата и, вече по-спокойно, добави: "Но ако "мръсна работа" означава да чистим обори...недей, просто няма толкова големи кралства, за да се захвана!
Иначе-води, единственото, което обичам дори повече от златото, е многото злато!"

Нямало кой да изрази алчност ли? :twisted: Имал си съмнения? При джудже в групата?8) Муахахахахахахахах...хгрр...махни тоя нож от гърлото ми!:twisted:
And Jesus said unto them, "And whom do you say that I am?"
"You are the eschatological manifestation of the
ground of our being, the ontological foundation of the context of our very self-hood revealed."
And Jesus said"what?"

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » нед май 09, 2004 7:59 pm

"Не съм тук за да играя на зарове или пия пиво.. Кажи каква ще е първата задача."
Късо подстриганата червенокоса жена се облегна на каменния си стол, държейки с едната си ръка изтърканата ръкохватка на сабята си. По млечнобялата й кожа се виждаха отблясъци от близките огньове, а катранено черните й очи бяха приковани в кръчмаря.
Последна промяна от Tinuviel на пон май 10, 2004 11:02 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » нед май 09, 2004 10:01 pm

Рандал гледаше странно на своите бъдещи "другари". Някак си още не можеше да си обясни защо се намираше тук, в Ада и какво го очакваше. Но ето, че този Дявол му предлагаше изгодна работа, която щеше да му поразсее ума. И попита с половинчат глас:
- А... В какво се състои точно задачата, която трябва да свършим?
Последна промяна от Hacy на пон май 10, 2004 11:08 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » пон май 10, 2004 11:37 am

Въздъхвам тежко и изглеждам гадно последният говорил. След това измърморвам "Подробности!" и се тръшвам обратно в стола си, махвайки на кръчмаря да налее още една бира... 8)
And Jesus said unto them, "And whom do you say that I am?"
"You are the eschatological manifestation of the
ground of our being, the ontological foundation of the context of our very self-hood revealed."
And Jesus said"what?"

Потребителски аватар
Mierin
Мнения: 109
Регистриран: съб яну 11, 2003 11:11 pm
Местоположение: SunSpear
Контакти:

Мнение от Mierin » пон май 10, 2004 4:29 pm

Кира продължава да гледа любопитно дявола без да обръща внимание на другите. Само при шумната радост на джуджето пред думата "злато" завъртява за секунди очи, пълни с досада.
Изображение

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » пон май 10, 2004 8:49 pm

Назахса'арф бе спокоен по душа и шумотевицата от много време бе спряла да му прави впечатление, та
дори и тези досадни пияндета, които постоянно прелитаха пред замисленият му поглед, захвърлени от
някой местен бияч. И навярно, като че ли се намираше някъде другаде... някъде на тихо и спокойно.
Лицето му, издялано от камък, не издаваше много от това, което се криеше вътре, а словата му не
издадоха много за това, което групата искаше да узнае:

- Вече споменах, че подробностите ще ви ги изясни работодателката ми. Мога да помогна като спомена,
че ще дирите някой или нещо, но повече и самият аз не знам. От вас искам само едно съгласие или
не съгласие - той ви поглежда все тъй замислен и хвърля една кесия пълна с добре изработени топази,
която веднага привлича алчните погледи на гостите - един такъв струва 3000 жълтици по вашите земи
- набързо довършва той, преди да прибере кесията.
Последна промяна от Tale на чет май 26, 2005 7:07 pm, променено общо 1 път.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » пон май 10, 2004 10:16 pm

Рандал се сепна. Назахса'арф тупна пред него толкова пари, колкото не е сънувал през живота си. През ума му бързо минаха стотици мисли, някои от които завършваша с убийството на демота и на другарите, но се взе в ръце.
"Ясно", каза си той. "Пари ще има. Дано поне работата да е интересна, че да не ме спохождат онези мисли."
- Ок - прогорови, - И аз съм вътре. Но няма ли поне да намекнеш какво трябва да свършим?
Последна промяна от Hacy на пон май 10, 2004 11:08 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » пон май 10, 2004 10:24 pm

"Както вече казах, офертата ти ни заинтереусува. Но няма да ни накараш да свъшим работата ако само повтяряш че не знаеш нищо за нея." В този Момент Тамион хвърля един многозначителен поглед към Назахса'арф, надявайки се да е разбрал намека му.
Последна промяна от Lord Vader на пон май 10, 2004 11:45 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Mierin
Мнения: 109
Регистриран: съб яну 11, 2003 11:11 pm
Местоположение: SunSpear
Контакти:

Мнение от Mierin » пон май 10, 2004 10:46 pm

Кира продължи да гледа демона равнодушно, очевидно незаинтересована от такъв страничен предмет като пари.
Изображение

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » пон май 10, 2004 10:55 pm

"Ако някой мисли да НЕ приема не по-скоропостижно да се омита, бави ни.." Иста оглежда с надсмешлив поглед бъдещите си спътници, след което черните й очи отново се спират върху дявола. "Всеки един от нас, който до един дъх време не е станал от мястото си можеш да приемеш, че е съгласен. Да действаме по-бързо, защото започна да ми писва.."

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » вт май 11, 2004 4:31 pm

"-Ха!"-изхилва се Широтори, без да става от стола си-"добре, че не станах, за да изразя съгласие-можеше да се получи недоразумение!...Само да вметна-не само на теб е започнало да ти писва, my beautyful lady! :twisted:
Бройте ме приел, а сега приелите да идем да се запознаем с подробностите!"






Подкрепям предложението на Тинувиел за подписите (дадено е в съседната тема-"Правила")-още повече, че подписите на някои хора изобщо не се връзват с разигравания от тях герой-например, моят! Сега ще го подкрепя и с дела!:)
BTW- ":twisted:" е емотикон, който моят герой може би ще използва често-имам предвид "гадна, леко заплашителна усмивка"...Мисълта ми е да знаете какво имам предвид като го видите в текста! (не винаги е насочена към този, с когото говори, всъщност по-често не е...8))

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » ср май 12, 2004 3:39 pm

Иззад димната завеса покрила половината помещение, била тя от изкривените костени лули на по-заможните
дяволи или от изпаренията носещи се над ямите с магма се появи едно странно същество, което побърза
да ви огледа, след което се скри зад гърба на Назахса'арф и зачака... или поне така ви се стори.
Представляваше енергон създаден от положителна енергия и до колкото ви бе известно, тези същества
имаха способността да лекуват рани или нараняват немъртви. Тялото му, една огромна енергиина топка
с няколко пипала висящи от нея се носеше из въздуха и не обръщаше особено внимание на гравитацията.

- Това е Ксаг'Я, вашият нов гид и помощник. Може да ви се стори малко странен, но наистина помага, а
и освен това познава града по-добре от всеки негов обитател. И още един съвет... внимавайте с погледите,
които така неблагоразумно хвърлят някои от вас - той погледна с интерес към Тамион - тук ще ви трябва
нещо повече от кураж, за да оцелеете. Пазете се.

Три-метровото туловище се изправи и бавно закрачи към някакво скрито сепаре, далеч от суматохата и
дима. Походката, макар и малко да накуцукваше, все още изглеждаше величествена, а широките му
криле само потвърждаваха това. След миг дяволът вече представляваше само един пресен спомен в
съзнанието ви, който здраво ви пришпорваше да ходите да си вършите работата и да не го тормозите
повече. Все пак никой не ви бе водил насила тук.

Енергона се шмугна между шумната тълпа и зачака до вратата послушно, като внимателно инспектираше
с кръглите светлинки в центъра на енергийната си глава всяко движение направено в негова близост,
сякаш се страхуваше. Дяволите и другите, от странни по-странни същества му обръщаха само толкова
внимание, колкото да не го бутнат.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » ср май 12, 2004 10:35 pm

Сякаш само чакала покана червенокосата се изправи от стола и протегна. Робата, предпазваща я от жегата на вулкана се разтвори за кратко и проблясна на метал. След като се бе разкършила, Иста намести отново оръжието и чантата си под наметалото и придвижвайки се бързо към енергона, спусна качулката ниско над главата си. Стигайки до него, тя се обърна леко за да подгледне дали я следват останалите.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » ср май 12, 2004 11:12 pm

Секунди след като Иста става от стола, Тамион вече е на крака, с ръце на оръжията си, готов за множеството опасности които ги чакат..."Е, изглежда все пак си намерихме добре платена работа. Нека да се залавяме и да станем с няколко хиляди жълтици по-богати"

Потребителски аватар
Mierin
Мнения: 109
Регистриран: съб яну 11, 2003 11:11 pm
Местоположение: SunSpear
Контакти:

Мнение от Mierin » ср май 12, 2004 11:37 pm

Кира лениво се изправи и тръгна към енергона. Стигайки до него нагласи на лицето си една мързелива усмивка.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » чет май 13, 2004 8:41 pm

Широтори изтропа до енергона и се втренчи в него. Не беше още виждал такова чудо...след кратко мълчание, без да знае дали го разбира, го попита:
"Е, сега какво? Къде ще ни водиш...ако ни разбираш изобщо, дай някакъв знак!"

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » чет май 13, 2004 8:56 pm

"Е" каза си Рандал, "майче трябва да ги последвам..." Остави няколко сребърника, с които си плати питието и бавно се изправи, разкърши се и провлачено последва енергиона. Единственото, което го мъчеше в момента е в какво се беше набутал. Дано да разбереше по-скоро...

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » пон май 17, 2004 9:06 pm

Енергона се обърна и когато доближи вратата достатъчно тя се разтвори без чужда намеса и му направи
път като на владетел. Ниски и високи постройки от изсъхнала магма, обградени от малки езерца пълни с
лава или солидни имения от кристал и червен мрамор изпълваха шумните улици на Абримох и придаваха
на този град външен вид по-красив от всичко виждано досега, но и по-страховит. Огромни огнени кълба
прелитаха над вулкана, а миг след това разтърсваха земята след силен сблъсък и заглушаваха шумотевицата.
Из препълнените площади щъкаха най-различни видове дяволи, от най-малките до тези, що само с един
поглед убиваха всяка мисъл в главата на един човек. Енергона ловко ви прокарваше път през тълпата
като внимаваше да не ви води по места където можеше да има неприятности. Макар и да имаше тутакси
по някой злобен поглед, преминаването ви през центъра не се оказа проблемно. Сега съществото ви
водеше по сумрачни улички, далеч от тълпата на града. Не след дълго енергона сви в една пряка затворена
от всички страни и застана на ъгъла, оглеждайки дали някой не ви е проследил.

От сенките се появиха три силуета. Първия на хуманоид с женски черти, а вторите два, огромни и изпити,
сякаш на същества без мускули. И навярно беше така. Осилут бе вид дявол, който обикновенно служеше
като гвардия по градовете и наблюдаваше настроението и действията на жителите му, а доста често се
намесваше и в тях. Сега те сигурно служиха на красивата дяволица, която ги предвождаше. Жената
приличаше на човек, но силните адски черти, като рогцата, опашката и червеникавята кожа подсказваха
ясно, че не бе такъв. Тя вдигна леко ръката си и заговори:

- Радвам се, че този дъртак най-сетне се оказа полезен. Ако и днес не се бе появил никой сигурно щях
да го изритам на улицата. Само ми пие алкохола и ми прогонва клиентите след това.
- тя се усмихна силно,
а после придаде твърдост и решителност на изражението си. - Издирвам един чов... един дявол от доста
време насам. Под доста време не разбирайте човешка седмица или месец. Не, става дума за стотици години.
Сега съм много близко до целта си. Един мой доверен шпионин е открил малка следа, но се страхувам да
пратя хора да го разпитат, защото ще ме проследят, а това при никакви положения не бива да се случва.
Вие трябва само да го издирите и да го довете при мен. В това ще се състои първата ви и надявам се
единствена задача. Заплащането представлява 3000 необработени топаза, стига да свършите всичко
както трябва.
Последна промяна от Tale на чет юли 01, 2004 1:57 pm, променено общо 1 път.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » пон май 17, 2004 11:53 pm

"Къде е уловката?" -попита Тамион
"Определено не е възможно да предлагаш такава огромна награда за толкова привидно проста задача. Явно има нещо повече. Ако ще вършим работа за теб, трябва да ни се довериш напълно. Но аз забравих да се представя" Тамион се покланя с театрален жест и изрича "Тамион Енермилдил, на вашите услуги"

Потребителски аватар
Mierin
Мнения: 109
Регистриран: съб яну 11, 2003 11:11 pm
Местоположение: SunSpear
Контакти:

Мнение от Mierin » вт май 18, 2004 4:28 pm

Кира гледаше преценяващо дяволицата.
хвърлям сенс мотив дали не крие нещо
Изгледа за секунда Тамион с изненада и отстъпи назад в тъмнината, скривайки главата си по дълбоко в гуглата на наметалото.

Потребителски аватар
Tinuviel
Мнения: 688
Регистриран: ср авг 21, 2002 10:36 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Tinuviel » ср май 19, 2004 11:37 am

"Някой да е казал, че задачата ще е лесна? Трябва да съм го пропуснала.." Тя повдига за момент прихлупената ниско качулка и след това я смъква наново. "По-добре ни кажете нещо конкретно - да очакваме ли съпротива, в какви граници, дали трябва да е непокътнат като ви го доведем и дали можем да го доведем мъртъв?" *усмихвайки се садистично*

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » ср май 19, 2004 9:10 pm

"И"-намеси се Широтори-"кого по-точно трябва да...доставим? :twisted: Без име ще е малко трудно, предвид че наоколо има стотици дяволи..."

Алтер егото на Широтори в един друг свят през същото време беше в добро настроение поради добре взетия изпит 8) . По закона на индукцията това влияеше и на джуджето, което също беше в необичайно добро настроение... 8)

Потребителски аватар
Hacy
Мнения: 1149
Регистриран: пет яну 03, 2003 10:43 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Hacy » чет май 20, 2004 5:15 pm

Рандал беше изумен, че на такова място може да се срещне такова красиво същество. Просто не вярваше на очите си и онемя. Не знаеше какво да каже. В този момент от главата му изкочиха всякакви мисли за опасността на начинанието, с което се беше захванал и побърза да предостави своите услуги на дяволицата, като за малко не и се закълна във вечна вярност:
- Ралдал на вашите услуги, мадам. Вашите желания са заповед за мен.

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » нед май 23, 2004 10:10 am

Жената се усмихна привидно доволна и направи лек поклон. Двамата гиганти зад нея само се ухилиха
оголвайки отвратителните си зъби, които приличаха малко на рибешки... но едва ли бяха толкова безопасни.

- Има една таверна в един от крайните квартали на този град. Нарича се "Гореща среща", а собственикът
й е един гнусен огнен мефит, чийто жажда за богатство и власт е убила всичко дяволско у него. Занимава
се основно с продажбата на ментета и на стара храна. Нищо лошо, предвид факта, че си продава стоката
в гетото на Абримох и там повечето нямат нищо против да я консумират, но все още нелегален бизнес!
Там ще се състои срещата ви с моят шпионин. И не се притснявайте, че може да го сбъркате за поредния
грозен дявол
- тя направи гримаса - той е от расата на джуджетата, а освен това има вроден тик с главата -
постоянно я клати!


- Ще се срещнете с Джафас, така му е името, ще го разпитате или направо доведете при мен и оттам нататък
ще реша, дали ще ми трявате за още някоя задача или ще ви платя и отпратя на добър път. Уловка няма,
но за всеки случай ще пратя с вас момчетата
. - тя хвърли един бърз поглед на кокалестите дяволи -
Това са братята На'ах и Ва'ах, чиято цел ще бъде да ви защитават от неприятности където е възможно.

Двата Осилута се спогледаха учудено и изръмжаха с лек неприазъм, но волята на господарката изглежда
бе по-силна от желанието им да ви изпекат и изядат бавно над адския огън. Те тръгнаха в някаква посока
и се разприказваха за нещо.

- И не забравяйте - побърза да допълни жената - в никакъв случай не убивайте Джафас. Той е много застрашено
джудже и много се надявам да сте първите, които се доберат до него
- тя отново се поклони, този път
сякаш с намерението да изчезне обратно в сенките.
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Mierin
Мнения: 109
Регистриран: съб яну 11, 2003 11:11 pm
Местоположение: SunSpear
Контакти:

Мнение от Mierin » нед май 23, 2004 10:37 am

Кира бавно излезе от сенките и се огледа. Неините нови другари очевидно имаха намерение да последват двете странни горили.
Даже задачата изглеждаше безинетресна на пръв поглед, но събуди любопитството й намека за преследваното джудже.
Взела решение, тя сви рамене и последва двамата Осилута навън от улицата към тукашният квартал на бълхите.

Потребителски аватар
Lord Vader
Детерминиран Форумен Философ
Мнения: 1598
Регистриран: съб май 10, 2003 11:11 pm
Местоположение: Coruscant City
Контакти:

Мнение от Lord Vader » пон май 24, 2004 8:05 pm

Шепна, така че дяволите да не ме чуят
"Струва ми се че тези двамата са тук по-скоро за да ни наглеждат, отколкото да ни пазят. Както и да е, струва ми се че нямаме избор, освен да ги последваме"
Тамион тръгва след Кира и Осилутите, държеейки очите си отворени за неприятности.

Потребителски аватар
Tale
Мнения: 352
Регистриран: ср май 14, 2003 10:17 pm
Местоположение: Ulm
Контакти:

Мнение от Tale » вт май 25, 2004 12:49 pm

Офф-гейм:

Миерин, извинявай, забравих да ти кажа, че сенс мотив-а се проваля.
Хвърляш д20 // 17 + 5 = 22 Никакъв шанс!
The question is not when he gonna stop but who is gonna stop him.

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Мнение от Асен » ср май 26, 2004 1:08 pm

Широтори се усмихва и кимвам към Тамион в знак на съгласие (зад гърба на дяволите). След това тръгва след двете Годзили...а лявата му ръка небрежно намества ножницата на меча така, че дръжката да е по-близо до дясната за по-лесно изваждане. И после някои разправят, че при джуджетата лявата ръка не знаела какво прави дясната...да, бе! :twisted:

Заключена

Върни се в “Planescape Multiverse Forum Games”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост