Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Персонажи

Модератор: ChoChan

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Персонажи

Мнение от ChoChan » пет яну 30, 2015 1:48 pm

Поствайте си героите и подробни истории.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Hazalad
Мнения: 641
Регистриран: пет фев 13, 2004 3:39 pm
Местоположение: Някакво
Контакти:

Re: Персонажи

Мнение от Hazalad » пет яну 30, 2015 11:36 pm

Историята на Воргбул
История
Воргбул няма твърде много спомени от ранното си детство, освен че бе един от многото сираци, загубили родителите си в безкрайните сражения. Както повечето повечето "деца на Войната", прекалено малки да се присъединят към Сайърската армия, Ворг се изхранваше както може - предимно с дребни кражби или просия. Беше участвал в не една улична банда, където острия му ум и вроденото красноречие скоро го издигаха в суровата улична йерархия. Липсваше му амбицията и жестокостта да бъде главатар, поради което повечето време се задоволяваше с ролята на най-доверения човек.

На престъпната му кариера окончателно се сложи край когато младежът беше заловен по време на рейд на градската стража в каналите на Каренгар в стремежа им да сложат край на процъфтяващата по време на всяка война контрабанда на редки стоки. Забележителното му защитно слово дълго се обсъждаше из съдебната палата, но не повлия на присъдата му - да се присъедини към армията или да увисне на въжето. Ощетяването на градската хазна във военно време беше държавна измяна и се наказваше със смърт, но Сайърската военна машина бе гладна за нови попълнения.

В армията острия му ум и красноречие бяха сравнително бързо забелязани. Опита на улицата му помогна да си намери място в сайърските Сиви качулки - специалните сайърски разузнавачи. Макар не толкова опитен боец колкото останалите от отряда, отличната му памет и способност за ориентация помагаше не малко в подривните мисии на чужда територия. Когато не беше на мисии Ворг изпълняваше ролята на рекрутър, което му спечели и формален офицерски чин.

Мястото му в Сивите качулки беше и причината да не е в Сайър по време на Страшния съд - деня, в който цяла нация бе заличена от лицето на земята все едно изтрита от юмрука на разгневено божество. Също както с останалите от отряда, Воргбул бе в тотален шок. За разлика от тях нямаше семейство и роднини, за които да скърби, но изведнъж се оказа без цел или смисъл в живота си. До този момент не бе осъзнавал колко новият му дом и семейство в армията означават за него. Ворг се бе оказал сирак отново.

Без цел или посока, оцелелият отряд се разпадна бързо. Много намериха спасение в алкохол или упойващи вечества, но Ворг бе прихванал твърде много от военната дисциплина да стигне до там. Известно време оцеляваше като наемник, повечето време като охранител или гард. Вместо в бутилката, успя да намери утеха в писането, прекарвайки дълги нощи ровейки из спомените си за вече несъществуващата нация и изливайки ги на хартията.

Скитанията му не след дълго до доведоха до незначително бреландско градче на границата със Сайър. Воргбул за известно време се изгуби сред сайърските бежанци, замисляйки поход в наситената със смъртоносна магия пустош. Опита му да събере някаква полезна информация удари на камък, но не липсваха хора, които искаха да споделят спомените си за последните си дни в Сайър. Ворг ги изслушвапе старателно и вечерта записваше чутото редом със своите впечталения и спомени.

Предводителят на миротворците един ден го повика на разговор, за да получи информация относно нарастващото напрежение между оцелелите сайърци и бреландци. В опита си да потуши напрежението по мирен път Евдар д'Денеит потърси Ворг за информация относно серия от инциденти. Услужливата памет на младежа и опита му придобит от службата сайърските специални части помогнаха да се стигне до дъното на проблема и да се разреши дипломатично и по мирен път. От този ден нататък познанството между Воргбул и Евдар постепенно в течение на месеци прерастна в приятелство - двамата имаха немалко общи теми за разговор покрай военната си служба и главоболията, които бежанската вълна причиняваше на малкото градче. За първи път след края на Сайър младежът намираше някакво спокойствие и утеха в това да помага на сънародниците си. Ворг се превърна в неофициалният представител на оцелелите и се стремеше активно да ги подпомага с каквото може.

За негова изненада записките му относно Сайър предизвикаха интереса на бреландски книгоиздател. Оркът притежаваше местният вестник, в който бяха публикувани няколко къси разказа на Воргбул относно последните дни на Сайър като опит да покаже на бреландци човешката и лична страна на трагедията и да избегне капсулирането на сайърската общност. След няколко месеца на редакция и насоки от страна на Оркид, "Спомени за Сайър, из мемоарите на един уличен плъх" излезе в скромен няколкостотин тираж. След един месес поради немалък интерес, и то не само от оцелели ада на Сайърското унищожение, книгата се преиздаде в няколко хиляден тираж. След което продължи да се преиздава.

Изведнъж Ворг се оказа с повече пари, отколкото бе виждал през живота си, повечето от които вложи без грам колебание в подкрепа на оцелелите и интеграцията им в Бреланд. Бързоспечелната му известност помогна да установи добри контакти с издатели, агенти и немалко по-малки или големи благородници. Името на книгата му спечели и прякора Краля плъх, в което Ворг откри не малко ирония и известна доза задоволство. Изведнъж много оцелели сайърци, някои със завидно положение из другите страни, се свързваха с него и искаха да споделят своите истории или подозрения относно Гибелта на Сайър. Воргбул започна да събира спомените на оцелелите, които след няколко години доведоха до издаването на "Сайърските Мемоари" - която придоби още по-голяма популярност от първата му книга.

Воргбул продължи да работи неофициално с Евдар д'Денеит относно нормализирането на живота в малкото градче и интеграцията на сайърци, като понякога прибягваше до помощта и на не твърде официални канали. Престъпното му минало и опит помагаха да намира вратички, чрез които да заобикаля закона и да помага на онеправданите, но се стараеше да не прекрачва линията под бдителното око на Евдар.

Мисли за сайърската трагедията продължаваше да го измъчват и Воргбул прекарваше немалко безсънни нощи, ровейки в стотиците изписани с мастило страници на спомените на оцелелите в опит да намери нещо, което да е пропуснал - нишка, за която да се захване. Скорошното познанство със Синат и предвидената в бъдеще експедиция до Сайър му дадоха надежда, че може би някой ден ще успее да се добере до истината. И ще я направи достояние на света.
Система - courtesy of Пешо
level 3
Human, Bard
Build: Cunning Bard
Bardic Virtue: Virtue of Cunning
Signs of Influence: Ritual Beneficiary
Signs of Influence: Welcome Guest
Human Power Selection: Heroic Effort

FINAL ABILITY SCORES
Str 10, Con 13, Dex 11, Int 16, Wis 8, Cha 18.

STARTING ABILITY SCORES
Str 10, Con 13, Dex 11, Int 16, Wis 8, Cha 16.


AC: 14 Fort: 13 Reflex: 16 Will: 17
HP: 35 Surges: 8 Surge Value: 8

TRAINED SKILLS
Religion +9, Arcana +9, Diplomacy +10, Streetwise +10, History +9, Bluff +10

UNTRAINED SKILLS
Acrobatics +2, Dungeoneering +1, Endurance +3, Heal +1, Insight +1, Intimidate +6, Nature +1, Perception +1, Stealth +2, Thievery +2, Athletics +2

FEATS
Bard: Ritual Caster
Human: Advantage of Cunning
Level 1: Battle Song Expertise
Level 2: Improved Majestic Word

POWERS
Bard at-will 1: Jinx Shot
Bard at-will 1: Staggering Note
Bard encounter 1: Blunder
Bard daily 1: Arrow of Warning
Bard utility 2: Inspire Competence
Bard encounter 3: Rhyme of the Blood-Seeking Blade
Последна промяна от Hazalad на съб фев 07, 2015 9:43 pm, променено общо 5 пъти.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: Персонажи

Мнение от Azmodael » съб яну 31, 2015 1:05 pm

Синат
История
Роден е в малко общество на елфи с родители Пазители-Друиди сред дивите простори на Елдийн и от малък познава пълното значение на сумата свобода. Всеки жител на 5-те кралства би нарекъл родителите на Синат безотговорни, но те никога не биха погледнали отвъд опасностите на дивата гора или разбрали насладата от досега с първичното. Синат изследва дебрите на леса качен на мощния вълчи гръб на своите родители, сладкото взима не от панаирджийските сергии, а директно от пчелните хралупи, другарчета са както децата от клана, така и малките из лисичите бърлоги. Когато достига пълнолетие за него друидизъма вече не е признание или професия, а просто начин на живот. Въпреки всичко дългите пипала на войната застрашават да нарушат дори горската идилия на неговия дом, вести от изток разказват за ширещ се бандитизъм сред западните предели на Ондеър и тотална незаинтересованост на короната да помогне.

Жителите на горската шир са силно разтревожени от бандитската напаст, през годините много от фермерите препитаващи се от плодородните земи из региона са се сприятелили с горските чада сега са принудени да сформират милиция и да се борят за собственото си оцеляване. Въпреки усилията им обаче ситуацията се влошава с всеки изминат ден.

Върховният друид Оалиан свиква съвета на друидите и предприема решителни действия. Сформира се разнородна армия от горски рейнджъри, друиди и разгневени фермери, който методично започват да изтребват бандитите. Синат също става част от армията, но скоро след започването на кампанията получава необикновена задача - да наблюдава млад Денеитски наемник твърдящ, че карнатски саботьори стоят зад бандитите и предлагащ помощта си. Благодарение на Евдар новоизлюпената армия получава информация относно ятаците и вътрешната структура на разбойниците, но въпреки всички са необходими години докато бъде изловен и обесен и последният злосторник - време напълно достатъчно на Евдар да докаже своята искреност към справедливата им кауза. Когато кампанията свършват двамата се разделят като приятели.

Заинтересуван от живота извън границите на Елдийските гори Синат търси начин да разгледа човешките кралства и най-сетне го намира - като часто от антуража на посланника, изпратен от Оалиан да преговаря от имено на новата държава именувана Елдийнските Простори за мира в Троунхолд. Блестящите замъци на Ондеър очароват Синат, а бляскавата, макар и силно пострадала столица на бившата човешка империя го впечатлява още повече.

След завръщането му у дома за Синат е трудно да се адаптира отново към простите радости на леса, а времето нагнетява нуждата му да пътешества отново след хората вместо да я уталожи. И така, един ден той решава, че преди да отдаде живота си на тайните на елдийнските лесове той трябва да разгледа какво други може да предложи света. Родителите му отново не са доволни от решението му, но и не полагат големи усилия да го спрат. Войната е свършила, а синът им вече може да се грижи сам за себе си и трябва да уталожи младежката си страст преди да му бъдат поверени най-важните тайни на друидските кръгове.

Синат напуска Елдийн с малка сума пари, като още в първия град губи от ловко дете джебчийка, която го пребърква въпреки изострените му инстинкти докато той зяпа внушителен храм на градския площад. Лишен от умения, с които да се издържа сред цивилизования свят Синат започва да работи като наемник и следотърсачм, най често за къща Денеит - професии които му се отдават добре. Така той прекарва няколко години скитайки из човешките кралства засищайки любопитството си.

Въпреки своите странствания Синат активно поддържа връзка с клана на семейството си и с друидския съвет в Грийнхарт посредством пратениците на къща Ориен и сътрудничеството на Вадалис. На няколко пъти му се изпращат различни поръчения, които той изпълнява отлично. Едно от тези поръчения е да намери нашумелия писател Воргбул и да го покани да посети Грийнхарт, за да разкаже в детаили случилото се със Сайър. Остроят ум и атрактивният стил на Воргбул допадат на Синат и двамата се сприятеляват по време на дългия път до Елдийнската столица, като по пътя двамата преживяват няколко малки приключения. От Грийнхарт Воргбул си тръгва с покана да участва в предстояща друидска експедиция до останките от Сайр, където той да опише състоянието на земята. А Синат получава вест от Евдар, който го кани да го посети в новия си дом в Бреланд. Така двамата заедно се отправят обратно към Бреланд...
Механика
====== Created Using Wizards of the Coast D&D Character Builder ======
Sinat, level 3
Elf, Druid
Primal Aspect: Primal Predator
Elf Subrace: Wood Elf
Select option: Elven Accuracy
Select option: Wood Elf Reactive Stealth

FINAL ABILITY SCORES
Str 8, Con 13, Dex 18, Int 11, Wis 18, Cha 10.

STARTING ABILITY SCORES
Str 8, Con 13, Dex 16, Int 11, Wis 16, Cha 10.


AC: 19 Fort: 13 Reflex: 17 Will: 17
HP: 35 Surges: 8 Surge Value: 8

TRAINED SKILLS
Nature +12

UNTRAINED SKILLS
Acrobatics +4, Arcana +1, Bluff +1, Diplomacy +1, Dungeoneering +5, Endurance +1, Heal +5, History +1, Insight +5, Intimidate +1, Perception +7, Religion +1, Stealth +4, Streetwise +1, Thievery +4, Athletics -1

FEATS
Druid: Ritual Caster
Level 1: Cunning Stalker
Level 2: Staff Expertise

POWERS
Druid at-will 1: Fire Hawk
Druid at-will 1: Magic Stones
Druid at-will 1: Grasping Claws
Druid encounter 1: Thorn Spray
Druid daily 1: Summon Pack Wolf
Druid utility 2: Dust Eddy
Druid encounter 3: Predator's Flurry

ITEMS
Ritual Book, Hunting Beast Hide Armor +1, Claw Gloves (heroic tier), Talon Amulet +1, Aversion Accurate staff +1
RITUALS
Animal Messenger
====== Copy to Clipboard and Press the Import Button on the Summary Tab ======
Последна промяна от Azmodael на нед фев 08, 2015 1:19 pm, променено общо 4 пъти.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Re: Персонажи

Мнение от Ambartanen » пон фев 02, 2015 2:46 pm

Тимъти Хърдър (Тим)
История
Тим е най-младият от пет деца родени в сравнително заможно семейство от Вармен, един от многобройните мънички градчета разпръснати из северен Бреланд. Майка му почива, когато Тим е на седем. По това време баща му, дребен земевладелец и местен търговец, е твърде зает да въвежда големия му брат в тайните на занаята, така че отглеждането на момчето е оставено на трите му сестри- момичета на по 14, 12 и 10 години. Така хлапето израства леко разглезено и без строг надзор или правила, докато не достига пълнолетието си на 16 годишна възраст. Тогава, като почти всяко бреландски момчета, той постъпва в армията, за да изкара петте си години задължителна служба.

В армията Тим за първи път среща строги правила и сериозни наказания и му се налага бързо да научи най-важния урок в живота си, а именно- как да подронва авторитета на офицерите и да заобикаля правилата, докато избягва наказанията. Младият непрокопсаник бързо научава, че служенето на фронтовата линия хич не му е по вкуса и след години усилие успява да стане един от помощниците на интенданта на батальона.

След като прослужва петте си години, Тим за кратко време се връща у дома, където открива две неща. Първо- в родното му градче се вихри скандал за една от сестрите му и новият й съпруг- бивш офицер от карнатската армия. След малка проверка обаче се оказва, че слуховете силно преувеличават- новият й съпруг е денеитски наемник служил в карнатската армия преди години, а сега негов колега в граничния гарнизон. Второ- големият му брат не само е отговорен за целия семеен бизнес от години, но вече обучава най-големия си син като свой заместник. В крайна сметка и за голяма радост на брат си, Тим решава да не търси мястото си в семейния бизнес и двамата братя се споразумяват- Робърт ще плати обучението на Тимъти в офицерския колеж, а на следващата година, когато племеника му навърши пълнолетие, Тим ще заеме неговото място в армията и ще отслужи петте му години. Така скоро Тим се връща към познатия му живот, Робърт опазва сина си от опасностите на фронта, а армията се сдобива с млад офицер на мястото на необучено хлапе.

След завръщането си в армията в ролята на лейтенант и младши интендант, Тим се връща към старите си занимания и отново става един от най-известните хора в лагера, докато организира хазартни игри, създава пазар за продажба и размяна на смени, доставя специални субстанции и води "неофициални" нощни екзкурзии до по-скандалните местни заведения. Въпреки непрестанните нарушения на правилника, лейтенант Хърдър е твърде добър в работата си, за да бъде уволнен по време на войната. В сранно съвпадение вторите му пет години служба изтичат едва месец след подписването на мирния договор. При изтичането на втората му петилетка командващите офицери много тежко му намекват, че по-добре да си вземе пенсията сега отколкото да си пробва късмета с продължаване на службата. В привиден рядък пристъп на разумно поведение, Тим приема уволнението с почести и напуска крепостта... само че се връща едва месец по-късно като част от денеитските наемници служещи в гарнизона- позиция осигурена от денеитския му зет.
Механика
level 3
Human, Rogue
Rogue Tactics: Artful Dodger
Rogue: Rogue Weapon Talent
Human Power Selection: Bonus At-Will Power
Background: Breland (Diplomacy class skill)

FINAL ABILITY SCORES
Str 10, Con 11, Dex 18, Int 11, Wis 10, Cha 16.

STARTING ABILITY SCORES
Str 10, Con 11, Dex 16, Int 11, Wis 10, Cha 16.


AC: 19 Fort: 13 Reflex: 20 Will: 16
HP: 33 Surges: 6 Surge Value: 8

TRAINED SKILLS
Diplomacy +11, Stealth +10, Thievery +10, Perception +6, Streetwise +9, Bluff +11, Acrobatics +10

UNTRAINED SKILLS
Arcana +1, Dungeoneering +1, Endurance +1, Heal +1, History +1, Insight +1, Intimidate +4, Nature +1, Religion +1, Athletics +1

FEATS
Human: Light Blade Expertise
Level 1: Melee Training (Dexterity)
Level 2: Backstabber

POWERS
Bonus At-Will Power: Sly Flourish
Rogue at-will 1: Piercing Strike
Rogue at-will 1: Acrobatic Strike
Rogue encounter 1: Positioning Strike
Rogue daily 1: Press the Advantage
Rogue utility 2: Sneak in the Attack
Rogue encounter 3: Low Slash

ITEMS
Rhythm Blade Dagger +1, Skald's Leather Armor +1, Talon Amulet +1, Prime Shot Dagger +1
Последна промяна от Ambartanen на чет фев 05, 2015 9:37 pm, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Персонажи

Мнение от CTAHuMuP » чет фев 05, 2015 4:11 pm

Евдар д'Денеит
История
Евдар е роден пето дете в семейството на сравнително незначителен и прилично неизвестен изтърсак от къща Денеит. Баща му се занимавал с възпитанието му със същия ентусиазъм и заинтересованост, които демонстрирал при зачеването му, или поне майка му твърдяла така. Наистина главата на фамилията, разочарован, че и петият опит не донесъл така желания драконов белег в домочадието му, решил да се съсредоточи върху най-големите брат и сестра на Евдар с надеждата най-сетне някой от рода му да стане Маршал или поне Пазител. Така дребничкият Евдар бил оставен да се самовъзпитава заедно с другите си не особено важни свои братовчеди - носещи фамилия д'Денеит, но без перспективи да станат нещо повече от Остриета.

Когато Евдар навършил 16, неочаквано за всички баща му го записал сред Остриетата и забравил за съществуването му за няколко години напред. Евдар изкарал двете години обучение така, както правил всичко в живота си - средняшки, едва достигайки до звание сержант. Не достатъчно зле, че да го оставят да се занимава някъде със скучна (и безопасна) административна дейност, и не достатъчно добре, че да го продадат на перспективен клиент, Денеит го заели на Карнат заедно с цялото му отделение и още едно отделение от взвода им. Двете отделения денеитски новаци били зачислени към току-що започваща задачата си карнатска група за диверсии и подривна дейност, оперираща в западен Аундеър с цел да дестабилизира и без това напрегнатия регион и да изяде Аундеър отвътре.

В това назначение Евдар открил нещо за себе си, което не само не очаквал, но и от което активно се опитвал да избяга до тогава. Открил, че има съвест и морални ценности. Един от основните прерогативи на карнатците бил да всяват ужас и паника сред населението, да удрят и да изчезват, да държат на нокти малкото аундеърски военни части в региона и да настройват мирното население срещу войската и короната, които очевидно не могат да ги защитят. За да постигнат целта си карнатските офицери използвали всякакви средства. Нищо не било непозволено или твърде ужасно. Война срещу измъчени селяни въоръжени с вили - това правел Евдар в продължение на години, знаейки през цялото време, че не е правилно, но твърде млад и страхлив, за да направи нещо по въпроса.

Един ден след малко повече от 6 години там при поредното нападение над средно голямо село Евдар получил заповед заедно с отделението си да отбият към църквата на Суверените, в която няколко десетки души се били барикадирали, и да я запалят. Пристигайки там Евдар бързо установил, че църквата е пълна основно с жени и деца, скрили се вътре и молейки Суверените да ги пощадят. Докладвал за това на командващия си офицер, но карнатецът бил непреклонен - църквата трябвало да пламне с всички вътре, а отделението на денеитеца не бивало да позволи на никой да се измъкне жив от нея. Евдар се върнал до храма, където хората му вече приготвяли маслото и факлите, и им заповядал да се връщат в скривалището. След това, използвайки красноречие, на което до този момент не знаел, че е способен, Евдар успял да убеди хората вътре, че трябва да избягат от тук, за да не изгорят живи, и че трябва да се скрият някъде другаде. Когато дверите на църквата започнали да се отварят, Евдар последвал взвода си към скривалището.

Така и не разбрал дали наистина е успял да спаси жените и децата от тази църква или някой друг от частта му ги е намерил и избил. Бързо разбрал обаче, че неподчинението му няма да мине без последици. Командващият му офицер бил бесен. Единствено това, че Евдар е наемник, собственост на Денеит, го спряло да не го обеси на първия клон в огромните горски предели. Драконовата фамилия била глобена, разбира се, а Евдар бил отзован обратно в щаба в Бреланд, за да бъде преназначен някъде, където да отработи глобата възможно най-скоростно.

Евдар не се подчинил и на тази заповед. Знаел, че кръвта по ръцете му може да бъде измита само ако помага и получи прошка от хората, които до вчера систематично е измъчвал и избивал. Знаел за отрядите рейнджъри и друиди от горите, които, в светлината на неспособността на Аундеърската армия да се справи, през последните месеци се били заели да пазят мирното население доколкото им позволяват силите. Скитал се из леса, докато разузнавачите им го открили и заловили, след което изказал желанието си да им помага на командира им.

Не му се доверили веднага, разбира се. Дълго обсъждали дали въобще да му се доверят, но накрая решили да му дадат шанс, като поставят един от опитните си друидски колеги да го наблюдава и прецени. Евдар не знаел къде ще ударят в даден момент бившите му наематели и не можел да бъде полезен като нищо повече от обикновен боец, но бил повече от щастлив в тази си роля, защото вече се биел за нещо, за което вярвал, че е справедливо.

След около още 5 години все по-увеличаващите се и добили популярност сред местните фермери и дребни благородници горски отряди постигнали целта си и Карнат изоставили инициативата си. Евдар се прибрал в Бреланд с пречистено сърце, където веднага бил разпознат и поставен под арест от Маршал от собствената му драконова къща. Последвала кратка, но бурна вътрешнофамилна интрига. Част от денеитци искали да го дадат на Карнат, други казвали, че Карнат няма от къде да знаят, че той се е бил срещу тях и не е нужно да научават този факт когато и да е, а трети усещали накъде се движи политическият климат в западен Аундеър и знаели, че Евдар и неговите връзки с горяните могат да бъдат полезни в бъдеще.

Третата група надделяла. Евдар бил пощаден и зает на Бреланд, като му било натъртено, че първите 2 години от договора си ще получава минимума средства, нужен за оцеляване, а останалото от заплатата му ще отива да покрие глобата от преди години, при това с лихвите.

Назначението било в сравнително тихо и спокойно градче на границата със Сайър. Там Евдар срещнал и се влюбил в бъдещата си съпруга. Създал семейство, а през свободното си време започнал да помага на семействата на ветерани от градчето. Тук вдовица има нужда от помощ в градината, там майка няма новини за дъщеря си от години, на трето място сестра и брат инвалиди едва свързват двата края, на четвърто отказват пенсия на ветеран - Евдар помагал и се грижил за всички.

Тази му дейност намаляла драстично, заедно със свободното му време, няколко години по-късно, когато немислимото се случило в Сайър и градчето му се напълнило с бежанци, почти удвоявайки населението си. Евдар бил сред тези, които настоявали хората да се подслонят, доколкото е възможно, и да им се помогне. Две години по-късно войната свършила, но Бреланд продължил да плаща за станалия известен в града денеитец и взвода му, за да продължават да пазят мира сред смесеното население и да защитават границата със Скръбните Земи от необяснимите същества, бродещи там.

С това, със семейството си и със социалната си дейност сред бреландските ветерани се занимава Евдар през последните 2 години от мира насам.
Механика
====== Created Using Wizards of the Coast D&D Character Builder ======
Evdar d'Deneith, level 3
Human, Warlord
Archer Warlord Optional Choice: Standard Warlord Armor Features
Warlord: Battlefront Leader
Commanding Presence: Inspiring Presence
Human Power Selection: Heroic Effort
Racial Ability Bonus: Racial Ability Bonus Strength
Background: Deneith Bodyguard (Insight class skill)

FINAL ABILITY SCORES
Str 18, Con 12, Dex 10, Int 10, Wis 10, Cha 16.

STARTING ABILITY SCORES
Str 16, Con 12, Dex 8, Int 10, Wis 10, Cha 16.


AC: 21 Fort: 19 Reflex: 16 Will: 18
HP: 34 Surges: 9 Surge Value: 8

TRAINED SKILLS
Insight +6, Endurance +5, Heal +6, Diplomacy +9, Athletics +8

UNTRAINED SKILLS
Acrobatics -1, Arcana +1, Bluff +4, Dungeoneering +1, History +1, Intimidate +4, Nature +1, Perception +1, Religion +1, Stealth -1, Streetwise +4, Thievery -1, Actor +4, Architect +1, Apothecary +1, Celebrity +4, Dancer +1, Engineer +1, Entertainer +4, Farmer +1, Fishing +1, Governor +4, Groom +1, Hunter +1, Jeweler +1, Lawman +1, Leatherworker +2, Lover +4, Mechanic +1, Merchant +4, Musician +4, Orator +4, Painter +4, Sailor +1, Scribe +1, Scholar +1, Servant +1, Singer +1, Soldier +2, Smith +5, Stargazer +1, Stoneworker +1, Tailor +5, Writer +4, Woodworker +1, Local Info +1, Traveller +1, Cartographer +1, Adventurer +1

FEATS
Human: Action Surge
Level 1: Armored Warlord
Level 1: Improved Inspiring Word
Level 2: Lend Strength

POWERS
Warlord at-will 1: Direct the Strike
Warlord at-will 1: Rousing Assault
Warlord encounter 1: Hammer and Anvil
Warlord daily 1: Fearless Rescue
Warlord utility 2: Shake It Off
Warlord encounter 3: Warlord's Strike

ITEMS
Vanguard Longsword +1, Hero's Scale Armor +1, Healer's Brooch +1, Shield of Protection Heavy Shield (heroic tier)
====== Copy to Clipboard and Press the Import Button on the Summary Tab ======

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: Персонажи

Мнение от Azmodael » нед фев 08, 2015 4:50 pm


Отговори

Върни се в “The Hunt”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост