Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Правене на Клан

Експериментална игра в света на Глоранта по правилата на Heroquest 2
Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Правене на Клан

Мнение от Yago » съб юни 15, 2013 4:06 pm

В тази тема ще направим клана към който принадлежат вашите персонажи.

Аз ще пускам въпроси свързани с историята на клана, заедно с възможни отговори.
Вие гласувате за отговор, или предлагате алтернативен отговор.
Някои въпроси изискват и допълнителен текст. Когато такъв се изисква, включете предложение заедно с гласа си.
Ще сменям въпроса веднъж дневно, или когато всички вече са гласували, което стане по-скоро. Няма да чакам всички да гласуват, ако е минал един ден и има поне един глас.

В края на процеса ще имаме представа за историята на предците на вашите персонажи и немалко информация за бита и характера на вашият клан.

Резюме
1.Council of Pairs: Associated with Larnste. +1 Movement Rune Affinity
2.The gifts of Asrelia: The Rich Swan. +1 Wealth Affinity, +1 Earth Affinity
3.When Ernalda taught us the secret rituals: We did the Flax Dance. +2 Earth Rune, +1 Life Rune, +1 Peace Resource.
4.We joined Umath in: Defying the Bright Emperor. + 3 Air Rune, +1 War Resource
5.We met Orlanth when he was young and explored the world below the Great Mountain. +2 Air Rune, +1 Movement Rune
6.We remember well when our people helped Barntar tame the Bull and harness oxen to the plough. +1 Earth Rune, +1 Wealth Resource
7. During the age of Vingkot, we adopted the Shadow People in our clan and made them cottars. +3 Darkness Rune, +1 Magic


Девиз на Клана:
"Никой не може да те принуди да действаш против волятат ти!"

Способности на Клана:
-
Олицетворение на Духа:
Няма Решение

Способности на Духа на Клана:
Земния Сезон е благословен
Имаме тайната на тъкането на "умен лен"
Никой не може да подчини волята ни с магия
Познания за далечни земи
Укротяване на животните

Руни:
Въздух 4
Земя 4
Живот 1
Мрак 3

Ресурси:
Богатство 2
Мир 1
Война 1
Магия 1

Потомствени Врагове:
-

Потомствени Съюзници:
-
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Правене на Клан

Мнение от Yago » съб юни 15, 2013 4:20 pm

Духа на Клана
Духа на клана е манифестация на магията на вашите предци, и на духовете които са им помагали.
Духа обичайно има някаква манифестация която приема за да действа в земите на вашия клан. Това може да е свещено животно, растение, структура или част от земята. Извън земите на клана, може да манифестира силата си през символите на властта носени от вожда и съвета на старейшините, както и на всяко място, къде са събрани много от вашите хора. Той дарява вашият клан с магически способности почерпени от историята на предците ви.

Не е нужно да изберете форма за Духа преди края на създаването на клана, но ако имате представа каква е, това може да ви помогне да отговорите на въпросите.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Правене на Клан

Мнение от Yago » съб юни 15, 2013 4:26 pm

The Mythic Age
It began in the lost mists of creation. The world
was made. The Old Gods of the Celestial Court have
failed to maintain the world. The New Gods are rearranging
the cosmos.
Everyone knows that First People were made by
all the gods, working in harmony and conjunction to
create a new form of life. It worked. They created the
first mortals: Darhudan and Darhudana, Grandfather
and Grandmother Life.
Grandfather and Grandmother Life are your
oldest ancestors. They started life in the hands of the
gods. They walked with the mighty, and were as they
in those days. They had hundreds of children, who
in turn had hundreds of their own. The cosmos was
at peace, but slowly awareness started. Your clan’s
awareness began when they recognized that they
were different from other people.

1. The Council of Pairs.
The Council of Pairs were eight Old Gods of the
Celestial Court who embodied the great, opposing
runic powers. They resided in the Cosmic Mountain at
the center of the world and had equally contributed to
the creation of Darhudan and Darhudana. However,
each child of Grandfather and Grandmother Life
favored one Old God over the others.
Which Old God did your clan ancestor favor?
□ 1. Acos, God of Stability (c)
□ 2. Larnste, God of Movement (s)
□ 3. Uleria, Goddess of Love(x)
□ 4. Kargan Tor, God of Conflict(t)
□ 5. Orenoar, Goddess of Truth(y)
□ 6. Tylenea, Goddess of Illusion(i)
□ 7. Harana Ilor, Goddess of Harmony (l)
□ 8. Ratslaff, God of Disorder(j)

Този въпрос определея началният афинитет на вашите предци към една от Руните на силата.
За справка, ето ги руните. Буквички които оставям в скоби ще са руни съответстващи на съответната буква:
link
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: Правене на Клан

Мнение от hameleona » съб юни 15, 2013 6:38 pm

1. Acos, God of Stability (c)
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Асен
Мнения: 2404
Регистриран: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София

Re: Правене на Клан

Мнение от Асен » съб юни 15, 2013 8:27 pm

Yago написа:□ 2. Larnste, God of Movement (s)
And Jesus said unto them, "And whom do you say that I am?"
"You are the eschatological manifestation of the
ground of our being, the ontological foundation of the context of our very self-hood revealed."
And Jesus said"what?"

chrono
Мнения: 227
Регистриран: пет сеп 03, 2010 2:06 pm

Re: Правене на Клан

Мнение от chrono » съб юни 15, 2013 11:27 pm

Yago написа:□ 8. Ratslaff, God of Disorder(j)
Понеже е първо такова гласуване ще си позволя да добавя и ненужен текст :)
Не знам какво смята Яго да прави ако в края на гласуването нямаме изявено предпочитание (т.е. всеки гласува за свой си вариант или сме 50/50), за това в случай на равенство аз лично искам да подкрепя Асен и да си сменя гласа на □ 2. Larnste, God of Movement (s) (разбира се ако това помага за разрешаване на импас-а). Мисля, че е добра идея като гласуваме да даваме и втори/резервен вариант, а може би дори мотивация за нашия глас (един вид за да зарибиш следващите да подкрепят твоя избор).

До колкото прочетох, в случая Disorder е ентропия, а не хаос. Съответно ми се струва, че това е изключително близо до хаотичната наклонност в ДнД, а скромният ми опит показва, че повечето играчи клонят към хаотични герои или поне към хаотични изяви (освен ако историята и/или героят им не изисква някаква изключителна сдържаност и придържане към правила и закони - примерно монах или паладин и т.н.). Съответно ми се струва, че тази руна предрасполага към авантюризъм и пътуване, което значи сблъскване с широк спектър от приключения. Избрах резервния вариант Movement по същата логика.

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Правене на Клан

Мнение от 4uk4ata » съб юни 15, 2013 11:43 pm

И аз съм за Larnste, като втори интерес посочвам Харана Илор, но надали ще опрем до нея :) .
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Потребителски аватар
arabica
Мнения: 612
Регистриран: нед фев 06, 2005 3:50 pm

Re: Правене на Клан

Мнение от arabica » нед юни 16, 2013 12:23 am

Yago написа: □ 7. Harana Ilor, Goddess of Harmony (l)

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Правене на Клан

Мнение от Yago » нед юни 16, 2013 11:30 am

Малко дискусия и обяснения преди да продължим.
Първо, идеята на хроно за даване на два гласа и обяснения е добра - насърчавам ви да обсъждате тези неща, и дори ако искате може да отлагаме следващият въпрос когато се заформи някаква дискусия.

Второ, добродетелите характерно свързани с "хатоичните" авантюристи се намират в руната Движение. Това е руната на промяната. Безпорядъка е ентропия, разпад, несъгласие, разруха. Disorder е антитеза на Harmony, Movement e антитеза на Stasis.
С оглед на това, е добре че хроно се е мотивирал, тъй като изглежда да е искал да гласува за Ларнсте всъщност.
Да ме поправи ако греша.

Но дори и без това, изглежда да имаме на първо място Ларнсте.

След малко пускам следващият въпрос.
Ще започна да формирам списък с изборите в заглавното мнение.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Правене на Клан

Мнение от Yago » нед юни 16, 2013 11:41 am

2. The Treasured People
The Goddess Asrelia, the Empress Earth, gave out
many treasures to the descendents of Grandfather
and Grandmother Life. The treasure she gave your
people awoke them from the formless Green Age
and named them as something specific.
Which treasure did Asrelia give your people?
1. The Rich Swan - feminine universe, tendency towards wealth, Earth Rune and ritual
2. The Full Dish and Spoon - masculine universe, tendency towards war, Air Rune and struggle

In either case, give your clan
wyter an ability relating to this event.


Обяснение и примери:
Както писах по-рано, някои въпроси ще изискват от вас предложения за магически способности на Духа на клана.
Способностите следват същата логика, като тези за героите, с една особеност - Духа е безплътна магическа сила, която служи на клана и се подхранва от тяхната история.
Т.е. това не са умения на клана. Ако Духа има способността "Невероятно готвене", това значи, че клана може да използва магията си, за да постига невероятно готвене, а не че всеки човек от клана е невероятен готвач.
Откровено магически способности са напълно приемливи. Например - "Призоваване на дъжд" "Трошискала" или всякаква друга магическа способност, благословия, или подвиг.

Единственото ограничение е да бъдат свързани със събитието от което произлизат и да са горе-долу смислени. Подозирам че основната трудност за мен да се адаптирам към тази система, ще е да се науча да казвам "не" по-рядко. :)
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
arabica
Мнения: 612
Регистриран: нед фев 06, 2005 3:50 pm

Re: Правене на Клан

Мнение от arabica » нед юни 16, 2013 11:56 am

Малко обосновка пост-постно тогава. С оглед на това, че смятам да играя билкарка/акушерка/ветеринарка ми е трудно да си представя как моята героиня отива да се моли за помощ на дадена манифестация на бога на хаоса/ентропията. Към всеки от другите богове ще си адаптирам някак заниманията на персонажа, въпреки че Харана, мисля, пасваше най-много.

За съкровището на Асрелия не мога да реша, засега давам празен глас и ще приема решението на мнозинството. (Впрочем, не мисля че ако избираме някакви по-мирни аспекти от характеристиките на клана, това ще означава непременно, че ще имаме мирно производствено-строително приключение.) Ако случайно се окажете двама на двама в този избор, само тогава ще мисля.

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: Правене на Клан

Мнение от hameleona » нед юни 16, 2013 2:21 pm

arabica написа:Малко обосновка пост-постно тогава. С оглед на това, че смятам да играя билкарка/акушерка/ветеринарка ми е трудно да си представя как моята героиня отива да се моли за помощ на дадена манифестация на бога на хаоса/ентропията.
хирургия, камъни в бъбреците, дезинфектиране, ампутации, вадене на зъби - все доста неща, свързващи се с "несъгласие" и "хаос". Лечител може да се играе с какво ли не ;)

Иначе, не мога да не попитам - колко точно съдбоносни са тия избори? В смисъл, ако изберем чинията и лъжицата, това автоматично ли ще превърне клана ни в някакви войнолюбци, склонни да режат глави заради един поглед? Или просто ще са известни с това, че са малко по-раздразнителни?

ПП: Осъзнавам, че до известна степен народът ни е описан като "склонни да режат глави от един лош поглед", а и че един поглед в тая вселена може да значи много, но не се сещам за по-близък пример. Обичам да знам какво точно си стоварвам на главата с тия избори.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

chrono
Мнения: 227
Регистриран: пет сеп 03, 2010 2:06 pm

Re: Правене на Клан

Мнение от chrono » нед юни 16, 2013 6:02 pm

Казвам □ 1. The Rich Swan и излизам. Ако се заформи дискусия ще се включа пак след няколко часа.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Правене на Клан

Мнение от Yago » нед юни 16, 2013 7:52 pm

Всеки избор просто индикира някакъв важен аспект от миналото. Всички имат някакъв ефект, но за да бъде кланът войнствен, трябва мнозинството избори да са войнствени, а не само един. Моментите от историята са ~20. Просто избирайте това, което ви се вижда идейно или интересно.

Когато си пускате гласа, давайте и предложение за магическа способност. :)
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
arabica
Мнения: 612
Регистриран: нед фев 06, 2005 3:50 pm

Re: Правене на Клан

Мнение от arabica » нед юни 16, 2013 10:47 pm

Има ли ограничения каква да е тази магическа способност? Ако изберем войнствения аспект, можем ли примерно да си изберем да можем да правим електрическа буря, която пържи бронираните ни врагове? (а на небронираните налага да се бият с камънье и дръвье)

И колко често ще можем да я ползваме, впрочем? Ако изберем мирния аспект и, примерно, способността да посаждаме/отглеждаме гора от растения за една нощ, тази способност ще можем ли да я ползваме всяка седмица?

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Правене на Клан

Мнение от Yago » пон юни 17, 2013 1:15 am

Тя е способност която не ползвате вие, нито дори клана, а Уайтера(Духа) на клана. Или по собствена воля, или по подкана на жреци или вождове.

Колко често може да се ползва? Няма особено ограничение, освен тематичното. Така че, в най-малко строгия случай, всяка сцена в която би била полезна на клана(а не на отделен член на клана).

Колко е могъща способността? Зависи от Magic ресурса на клана. Уайтера решава примерно да "Порази враговете с мълнии от ясно небе" и чеква за успех като нормален персонаж.
Най-често, Уайтера обаче ползва способностите си за да помогне на други чекове.

Примери:
1.Ездачи от Пракс нападат селото с намерението да откраднат коне и хора. Вожда организира племето, и смята да ползва своята способност "Доблестен Военачалник", за да води сражението. Различни персонажи и сили решават да го подкрепят, давайки му бонуси. Уайтера също решава да го подкрепи, използвайки "Страхът скрит във всяко сърце" като способност. Чека на Уайтера зависи от Магията на клана и при успех би повишила способността на вожда с +3 до +6.

2.Търговци от клана се пазарят за рядко съкровище(което ще бъде нова способност за клана). Уайтера решава да използва своята способност "Предците ни бяха първите търговци на този свят" за да подкрепи способността им да се пазарят

3.Нашественици нападат земите на клана, и сред техните редици се издига магията "Дъжд от Зелен Огън", за да опожари селото и да всее хаос сред редиците на войните. Тъй като никой от жреците не е наличен, за да се противопостави, Уайтера опитва да използва способността "Погасяване на Магията на Огъня" за да се противопостави директно. Ако имаше жрец, който да опита да контрира заклинанието, Уайтера вероятно просто щеше да подкрепи хвърлянето на жреца и заедно да постигнат по-висок резултат.

Предполагам, че има и някакви по-твърди ограничения, свързано предимно с естеството на магията, като например това, че обичайно не вади материя от нищо.
Ако трябва да се уповавам на примери които съм виждал, "свръхизобилна реколта" е ок, докато "всичката реколта пораства за една седмица" вероятно не би било.
Или може би по-скоро съпротивата на света срещу двете би била различна, и "всичката реколта пораства за една седмица", освен че няма да промени факта, че сеенето става веднъж годишно(почвата се изтощава, и т.н.), ще има много висока трудност. Освен това е и ефект, което не може да се ползва лесно като подкрепа за персонажите. Което пък го ограничава до стойност дефинирана от Магията на клана.

Нещата вероятно зависят директно от фантастичността на това, което се опитвате да постигнете. Например да порастне поле от рози, или жито за една нощ вероятно ще е постижимо, докато да порастне вековна дъбова гора за една нощ ще е много, много трудно и вероятно ще изисква ресурсите на няколко клана, за да успее. Една от причините клановете да се обединяват в племена е за да могат да опитват подобни епични магически подвизи.

В крайна сметка, не бих забранил нищо, освен най-крайните случаи, но ми се струва, че най-добрите магически способности(поне за първа игра) са тези, които
1.Могат да се използват за подкрепа по някакъв начин, а не е небходимо Уайтера да ги ползва директно всеки път.
2.Са умерено фантастични.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: Правене на Клан

Мнение от hameleona » пон юни 17, 2013 7:00 am

□ 2. The Full Dish and Spoon - masculine universe, tendency towards war, Air Rune and struggle

A за умение... не може ли да е просто "късмет"?
" - Другите кланове имат винаги здрави крави, а дърветата им са отрупани с плод, но пък ние имаме късмет и градушката все ни подминава. Няма клан, чиито войни да са залагали толкова много на толкова малки шансове и да са успявали. Сила, ловкост, магия, добитък и реколта, ако нямаш късмет - нищо не може да те спаси."
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

chrono
Мнения: 227
Регистриран: пет сеп 03, 2010 2:06 pm

Re: Правене на Клан

Мнение от chrono » пон юни 17, 2013 12:32 pm

chrono написа:□ 1. The Rich Swan
Благословия/ритуал "Земята да даде". (ООС: сравнително слабо, но многофункционално заклинание)
В момента се сещам за две основни приложения, свързани с руната Movement:
Първо, благословията може да даде лесно придвижване на малка или голяма група - шубраците се разтварят, трънаците не закачат преминаващите, земята като че подкрепя преминаващите и те се придвижват бързо и без да се уморяват. Ако имат нужда от прикритие може да се появи мъгла, ако са жадни може да завали дъжд и т.н.
Второ (понеже движението предполага живот, често далеч от комфорт и уседналост) - дивечът се приближава до групата без страх. Това са достатъчно животни, за да се изхрани групата, но не толкова, че да се наруши балансът и популацията в района. Евентуално може да не е само за прехрана - примерно ако кланът има нужда от оръжия бързо след ритуала се оказва, че близките няколко големи дървета са с изгнили корени и се повалят лесно, а дървесината без усилие става на здрави и прави дръжки за копие.

Едит: "късмет" също ми харесва, само искам да питам дали няколко умения могат да се ползват заедно и дали стакват. Примерно ако един войн има "бой с копие и щит", "нападение от засада" и "късмет" ориентировъчно как се определя ефектът от трите ако войнът напада с копие и щит от засада (а късметът примерно е за да уцели процепа в бронята на жертвата)?

Потребителски аватар
arabica
Мнения: 612
Регистриран: нед фев 06, 2005 3:50 pm

Re: Правене на Клан

Мнение от arabica » пон юни 17, 2013 2:06 pm

"Късмет", така както го е описал горе Хам, е твърде общо и на практика покрива резултатът он всякакви неблагоприятни събития: случва се градушка/глад/епидемия/война/суша, но не и при нас, всички извън племето имат променлив успех при ловуване, но нашият винаги е успешен когато активираме способността. Не казвам, че е лошо (дори напротив), но мисля, че трябва да се стесни малко ако ще го ползваме.

Иначе, доколкото схванах от обясненията и примерите на Яго, магическата способност трябва да е по-скоро нещо като контролирано предизвикване+канализиране+усилване на вече съществуващи природни явления или индивидуални способности. (От друга страна, поразяването на селото със зелен огън наистина не е точно симулация на природен процес.)
За обмисляне - към останалите: какво ще кажете за способност свързана с предизвикванета на:
- масова телепатия/телекинеза/левитация/пирокинеза :mrgreen: (ще ми вдигаш цените с 30%, а?!)
- масова суперсила/суперловкост/супержизненост/суперспособност (хайде всички да си метнем брадвите на 2 километра разстояние!)
- власт над животни (скакалци с номера от 789 до 1789, донесете ми златото на враговете!), растения и атмосферни явления
- власт над времето (като имам предвид ъъъ, физически необходимото време за протичане на някакви процеси, които при нас минават за натурални - време за завиране на водата, за възстановяване на мъртви клетки или за остаряване на някакъв материал). Пък може и в други аспекти власт над времето.

Ако ви хрумне нещо друго, не се пестете. ;)

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Правене на Клан

Мнение от Yago » пон юни 17, 2013 2:09 pm

chrono написа:Едит: "късмет" също ми харесва, само искам да питам дали няколко умения могат да се ползват заедно и дали стакват. Примерно ако един войн има "бой с копие и щит", "нападение от засада" и "късмет" ориентировъчно как се определя ефектът от трите ако войнът напада с копие и щит от засада (а късметът примерно е за да уцели процепа в бронята на жертвата)?
Начина по който уменията се стакват - вместо да ползваш умението с определена цел, можеш да избереш да покрепиш някой друг. В някои случаи, този "някой друг" си ти в бъдещето. Възможно е да бъркам, но съм 90% сигурен.
В твоя пример, персонажът може първо да опита да организира засада. Тогава ще ползва своята способност "нападение от засада", за да направи засадата, вероятно противостоейки на способност от хората на които организира засада. Ако успее, ще си даде бонус на "бой с копие и щит" за по-късно. Ако действа от името на клана, и Уайтера реши да му помогне, тогава Уайтера ще използва "късмет".
Тъй като късмет е твърде обща категория(виж темата "За тази игра"), ще има малък шанс за успех. Т.е. ще се държи точно като късмет - ще е доста непредвидимо кога ще помогне, тъй като ще опитва да помага много често, но ще има -6 наказание на опита си всеки път.

Тъй като не можеш да прави две неща едновременно, няма голяма полза от твърде общи способности за Уайтера.

А и не забравяйте, че трябва да са тематично свързани със събитието, на което способността се дължи. :)
ум колкото на замажан синигер

chrono
Мнения: 227
Регистриран: пет сеп 03, 2010 2:06 pm

Re: Правене на Клан

Мнение от chrono » пон юни 17, 2013 2:30 pm

arabica написа:- власт над животни (скакалци с номера от 789 до 1789, донесете ми златото на враговете!), растения и атмосферни явления
- власт над времето (като имам предвид ъъъ, физически необходимото време за протичане на някакви процеси, които при нас минават за натурални - време за завиране на водата, за възстановяване на мъртви клетки или за остаряване на някакъв материал). Пък може и в други аспекти власт над времето.
Тези двете ми харесват - може да се ползват многоцелево, предразполагат към изобретателност и не са generic (както би бил един прост масов бъф).
Имам два коментара - животни + атмосферни явления може би не са в една категория, но това са детайли; това с времето е яко за индивидуална способност, но ми се струва трудно приложима ако трябва да се ползва за подкрепа на целия клан примерно.
Yago написа:А и не забравяйте, че трябва да са тематично свързани със събитието, на което способността се дължи. :)
Аз лично съм малко объркан за това "събитие". Нали не сме избирали такова или греша?
Тоест в момента мислим за способност на Уайтера + "събитие" (тематично обяснение от къде е произлязла)?

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Правене на Клан

Мнение от Yago » пон юни 17, 2013 3:06 pm

chrono написа:Аз лично съм малко объркан за това "събитие". Нали не сме избирали такова или греша?
Не сте още, но напомням. :)
Засега сте 50/50, със само две предложения.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
4uk4ata
Мнения: 1264
Регистриран: ср авг 13, 2008 3:01 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Правене на Клан

Мнение от 4uk4ata » пон юни 17, 2013 3:59 pm

Аз също съм за Богатия Лебед. Като способност мисля да предложа възможност за по-ефикасни ритуали - от дребни и едри магии (т.е. всеки процес, в който включваш ритуален компонент) през по-голяма сплотеност и радост при различните празници, по-добри впечатления при официални срещи и събития и така нататък. Властта над животните и земята също ми харесва.
Жрец на всевишната и всемилостива Копърка. Нека се слави името й и множат чадата й, за радост и закрила на човешкия род.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Правене на Клан

Мнение от Yago » пон юни 17, 2013 4:38 pm

Между другото, Лебеда е интересен.
Хем е богат(rich), хем е вкусен(rich), хем е красив(rich), хем е плодовит(rich)... :P
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
arabica
Мнения: 612
Регистриран: нед фев 06, 2005 3:50 pm

Re: Правене на Клан

Мнение от arabica » пон юни 17, 2013 5:28 pm

Сега ми хрумва, че можем да си изберем и някакви чисто системни бонуси: например за определен период от време (да речем, 24 часа или седмица) всяко враждебно действие на обекта Х (може и група хора) да има шанс за провал 90%. (Или същият бонус, насочен към нас, но с положителен знак: в рамките на една седмица всяко производствено, комуникативно или агресивно действие има шанс за успех 90%.) Или бонус свързан с увеличаване на ефекта на действието - примерно, резултат х3, както вече имаше пример с изобилната реколта. Нещо от този тип, предполагам, поне за определен период от време, може да наподоби ефекта на това, което Хам искаше с предложението за "късмет".

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Правене на Клан

Мнение от Yago » пон юни 17, 2013 5:37 pm

arabica написа:чисто системни бонуси
Няма не-системни бонуси в разказвателна система базирана на ключови думи :)
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Правене на Клан

Мнение от Yago » пон юни 17, 2013 9:38 pm

Предвид че сме още в началото на играта, и проведохме доста дълга и уточняваща дискусия, пускам отсрочка от 24ч.
ум колкото на замажан синигер

chrono
Мнения: 227
Регистриран: пет сеп 03, 2010 2:06 pm

Re: Правене на Клан

Мнение от chrono » пон юни 17, 2013 11:14 pm

Нямам нови идеи, така че ще се опитам да допринеса с едно обобщение:
Като гледам аз, Чукчата и arabica сме съгласни на някакъв вариант контрол над животни и/или природа и атмосферни явления и ми изглежда, че трябва да уточним точно за какво искаме да го ползваме. Предполагам разбрах правилно, че предложението "късмет" на hameleona е твърде общо, т.е. нямаме предложена алтернатива с повече от 1 човек подкрепа.
Също по моя бройка сме 2 за лебед и 2 за лъжицата :)

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: Правене на Клан

Мнение от hameleona » пон юни 17, 2013 11:56 pm

доколкото разбирам, способността можем да я мъдрим до края. Лично на мен контрола над природата за сега ми звучи също толкова общо, колкото късмета. Освен ако не смятате наистина да е "контрол над скакалци".

А иначе, кой друг е за лъжицата, защото аз май съм единственият й привърженик.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

chrono
Мнения: 227
Регистриран: пет сеп 03, 2010 2:06 pm

Re: Правене на Клан

Мнение от chrono » вт юни 18, 2013 8:47 am

hameleona написа:доколкото разбирам, способността можем да я мъдрим до края. Лично на мен контрола над природата за сега ми звучи също толкова общо, колкото късмета. Освен ако не смятате наистина да е "контрол над скакалци".
За това предлагам да се спрем на нещо по-конкретно - примерно контрол над животни или над атмосферните явления.
hameleona написа:А иначе, кой друг е за лъжицата, защото аз май съм единственият й привърженик.
Бях останал с впечатлението, че е arabica, но на второ четене май сме 2 на 1 с един въздържал се.

Отговори

Върни се в “Kingdom of Heroes”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост