Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Герои] Механика

Модератор: Ambartanen

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

[Герои] Механика

Мнение от Ambartanen » вт юни 04, 2013 11:35 pm

В тази тема ще съберем механиката на героите. Следните неща трябва да присъстват във всеки пост:
  • Име: Как се казва героя? Обикновено се измисля последно, но да го сложим отгоре за улеснение :)
  • Раса и Клас: Ако някой има нужда от помощ с това, ще давам съвети, но всички сигурно сте запознати с расите в еберон и стандартните класове в ДнД. Artificier, Favored Soul и т.н. не се приемат.
  • Уникална черта: Описание какво отличава героя от всички други в Еберон. Може да е нещо физическо, може да е нещо за характера или миналото, може да е съдба или пророчество. Важното е, че уникалната черта оказва влияние на историята и света. Ако се описва лесно в няколко думи, не е проблем, но ако ви трябва параграф, за да я опишете- давайте.
  • Икони: Всеки герой има три точки разпределени в отношенията към иконите. Всяко отношение може да е положително, смесено, или отрицателно. Ще напиша повече за иконите в другата тема, но общо взето всичко, което изглежда като може би да е икона в Еберон, вероятно ще бъде такава. Най-малкото Драконовите фамилии и най-големите организации.
  • Умения: Всеки герой има осем точки разпределени в уменията, които дефинират какво е научил през живота си. Максимума в определено умение е пет точки, препоръчвам да имате между две и четири. Уменията не се избират от някакъв списък, мислята за тях по-скоро като CV на героя. Приемливо е да се опишат с по една дума (например горянин, благородник, войник), но е по-добре да дадете повече детайли (например 'израснал в дебрити на Елдийнските гори', 'разглезен благородник от влиятелна Сайърска фамилия', 'ветеран от Карнатските гранични сили дезертирал в Сайър').
  • Външен вид и екипировка: Как изглежда героя? Какви оръжия и предмети носи обикновено? Има ли стандартен боен стил?
  • Баш Механика Тази част мога да ви я дам готова или може вие да си я направите ако предпочитате. Включва разпределяне на статистики, избор на фийтове, таланти и класови сили, изчисляване на атаки, защити и кръв.
Приключението започва от първо ниво, но това не значи, че героите са пълни мизерници. В тази система десето ниво героите са легендарни герои, които се борят с древни дракони и общуват с боговете. Като първо ниво герои, вашата съдба вече е тръгнала в тази посока и вече дори сте извървяли значителна част от пътя.

Template за вашите герой (примерен герой):

Херцог Марсел ир'Сабин
Human Fighter
Уникална черта: Бивш генерал на сайърската източна армия, позорно победена под негово командване от разпокъсани племена полуръстове
Икони:
Сайърската Корона (смесени) 2
Фамилия Галанда (отрицателни) 1
Умения:
Известен благороден дуелист 4
Губернатор на Даленина Порта 2
Генерал 2
Външен вид и екипировка:
На пръв поглед управителят на Даленина Порта изглежда като човек свикнал да дава заповеди. Късо подстриганата руса коса и внимателно поддържаната брада придават строги черти на лицето му и подчертават оттренирания проницателен поглед, а ярките копринени дрехи и явни бижута парадират богатството на семейството му. Губернаторът има навика да посреща гостите си с командирско наметало и лъсната легионерска броня, тежък намек, че е не само административен но и военен командир на колонията. Въпреки това, той често хвърля подозрителни погледи към заобикалящите го и наказва служителите си за малки прегрешения.

Тази параноя не е безпричинна- често шепотите зад гърба му наистина са подигравки. Всички знаят за срамната му загуба срещу дезорганизираните и малобройни племена от Талента и желанието му да се изкупи в очите на Кралицата чрез вярна служба в колонията и екстравагантни подаръци. Херцог ир'Сабин не е толкова жалък, колкото хората се опитват да го изкарат зад гърба му, но от млад е свикнал на уважение- не само заради парите си, но и заради значителните си умения като дуелист и войник. За негово нещастие просто му липсва дарбата за тактическо и стратегическо мислене и просто не му се отдава командването на легиони и изграждането на цивилизация в дивото. Въпреки често неефективните му дейсвия, Данелена порта все пак просперира. Поне засега омразата му към всички полуръсти не е довела до много проблеми за колонията, макар че липсата на голяма болница може да създаде проблеми в бъдещето.

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Re: [Герои] Механика

Мнение от ChoChan » ср юни 05, 2013 6:17 pm

•Име: Ниса Т'евинтър

•Раса и Клас: Human Sorcerer

•Уникална черта: Fairest of them all - Погледи и глави се извръщат след младата жена където и да мине. Красотата й, която е универсална е само част от привлекателната сила на Ниса. Осанка, походка, стойка, тембър, характер - всичко в нея говори - чар. Мълвата за обаянието й достига далечни места и редица жени и мъже идват да оспорят този слух, само за да останат разочаровани.

•Икони: Короната 2 (положително), Фиарлан 1 (положително)

•Умения: Socialite 4 - Израстнала в благородническо семейство, тя получава всичкия лукс на безгрижно съществуване, висококачествено образование и обучение в арканичната наука. Носи се в най-високите благороднически кръгове толкова безпроблемно, колкото и в най-низшите вертепи на Метрол. Има дарбата да общува безпроблемно с всякакви хора и лесно създава контакти и печели симпатии.
Spy 4 - Находчивият ум и незабележими подбутвания, подходящите думи и жестове лесно приканват събеседниците често да издадат за себе си повече от колкото биха направили при други обстоятелства. Необятната й мрежа от познати и връзки, отварят врати - тайни и не пред нея. Всякаква информация винаги е в нейния обсег. Тайни места, приглушени срещи. Когато не е на бляскавото бойно поле на някоя бална зала, се промъква през тайни коридори с лична мисия. Понякога - и двете в една нощ.
Graduated with honors from Arcanix: 2

•Външен вид и екипировка: Висока стройна, тъмна коса виолетови черти. Чудно красиво лице, наполовина скрито от неотменна маска, която според някои само добавя към каризмата й. Гардеробът й винаги е уникален и безупречен. Тоалетът й - перфектен за ситуацията. Останалите благороднически щерки могат само да мечтаят за вкуса и стила й, а и начинът по който го демонстрира. Дори премерено облечена, Ниса трудно остава незабелязана в тълпа. Погледът на околните винаги неволно се спира на нея.
[sblock]Изображение[/sblock]

•Баш Механика: [sblock]Abilities:
Str 7 Dex 10 Con 16 Int 13 Wis 12 Cha 20

Combat Stats:
HP: 27 Recoveries: 8 Recovery: 1d6+3
AC: 12 PD: 12 MD: 12 Initiative: +1

Features and Talents:
Quick to Fight
Access to Wizardry
[tip=When you cast a spell with the breath weapon keyword, there’s a good chance you’ll be able to re-use it later in the battle. Each breath weapon spell lists the chance of re-using it during the same battle (usually 16+). Make the re-use roll at the start of each of your turns: success indicates that you can use that spell again that round as a standard action, if you wish. You don’t get to stockpile uses—whether you use the spell again or not, you must make the re-use roll during each round of the battle.
After the battle, the breath weapon power is expended. You don’t get to keep rolling all day.
You can have only one breath weapon spell active at a time. If you cast a different breath weapon spell when you have an earlier spell active, the new spell cancels the earlier spell. (See the Chromatic Destroyer Heritage talent for the path to multiple breath weapon spells.)
Failing a death save cancels any breath weapon spells you have active.
Some sorcerers actually breathe like dragons when they use breath weapon spells. Others treat the breath weapon shtick as a metaphor and allow the spell to]Breath Weapon[/tip]
Chain
Dancing Lights
Gather Power
Random Energy
[tip=Although magic is in the blood of every sorcerer, you have a greater understanding of magic than most sorcerers and even some wizards.
You gain a +2 bonus to a background that involves or suggests magical knowledge or talent, up to your normal maximum background point limit.
You can also use one of your sorcerer spell choices to choose any wizard spell of the same level. You get only one such equal level wizard spell at a time; all others have to be purchased using the 2-level penalty in the Access to Wizardry class feature described on the previous page.]Arcane Heritage[/tip]
[tip=Once per day, as a quick action when the escalation die is 1+, you can enter a spell frenzy until the end of the battle.
While in a spell frenzy, you roll 2d20 for each of your sorcerer spell attacks. Use the highest die as your attack roll, but track whether the other die hits.
For each die that misses, you take damage equal to double the level of the target of your attack.]Infernal Heritage[/tip]
Metallic Protector Heritage

Feats:
Arcane Heritage I
Ritual Caster

Powers:

Basic Melee attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: -1 vs. AC
Hit: 1d6 - 2
Miss: 1

Basic Ranged attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +1 vs. AC
Hit: 1d6
Miss: —

Breath of the White
Close-quarters spell
Daily
Target: 1d2 nearby enemies in a group; breath weapon
Attack: +6 vs. PD
Hit: 3d6 + Charisma cold damage.
Miss: Half damage.

Lightning Fork
Ranged spell
Recharge 16+ after battle
Target: One nearby enemy; chain spell
Attack: +6 vs. PD
Hit: 3d6 + Charisma lightning damage.
Miss: Half damage.

Scorching Ray
Ranged spell
At-Will
Target: One nearby enemy
Attack: +6 vs. PD
Hit: 1d6 + Charisma fire damage, and if the natural attack roll is
even, the target also takes 1d8 ongoing fire damage.
Miss: Damage equal to your level.

Color Spray
Close-quarters spell
Cyclic (cast once per battle OR at-will when the escalation die is even)
Target: 1d4 nearby enemies in a group
Attack: +6 vs. MD
Hit: 2d8 psychic damage, and if the target has 10 hp or fewer
after the damage, it is weakened until the end of your next turn[/sblock]
Последна промяна от ChoChan на съб юни 15, 2013 9:04 pm, променено общо 5 пъти.
give me love so that I can kill...she's so unreal

Потребителски аватар
Hazalad
Мнения: 641
Регистриран: пет фев 13, 2004 3:39 pm
Местоположение: Някакво
Контакти:

Re: [Герои] Механика

Мнение от Hazalad » ср юни 05, 2013 8:24 pm

•Име: Рагнар Хейлсторм

•Раса и Клас: Human Barbarian

•Уникална черта: Обединител на Клановете. Съдбата на Рагнар е да обедини планинските Кланове, да унищожи Ордата и да въведе Мъгливите планини в невиждана до тогава епоха на мир.

•Икони: Аления Крал 3 (силно отрицателно)

•Умения: Планинец 4, Предводител на Клановете 4

•Външен вид и екипировка: [sblock]Рагнар Хейлсторм е роден в клана Счупени Остриета и това неминуемо оказва влияние на външният му вид. Макар да е само на 23 години, Рагнар вече е покрит с белези и множество татуировки, показващи бойните му подвизи и постижения, които са значителни за неговата възраст.

Страничната част на главата му е гладко обръсната и покрита с татуировки на дракони, а косата му е сплетена на сложна плитка с множество вплетени в нея костни и изковани украшения. Рагнар поддържа къса брада, която прибавя няколко години към иначе младоликата му външност, с малка плитка, която означава статуса му на Кланов предводител. Всичко това в комбинация с хитрата му усмивка и пронизващият поглед на студените му сиви очи загатва колко опасен човек е Рагнар, ако можете да разчетете правилно клановите знаци.

Лявата ръка на Рагнар изглежда все едно е одрана от лакътя надолу, с напълно оголени мускули. Налага му се да я пристяга с кожени ремъци от китката до лакътя, иначе рискува месото да се отдели от костта при голямо физическо напрежение. Превръзките не скриват напълно грозната гледка, но за Рагнар това е без значение, понеже отново е в състояние да използва пълноценно ръката си.

Предпочитаното облекло на Рангар е кожената извезана туника на кланов предводител, която изглежда твърде скромно за статуса му. Не харесва натруфени обекла и предпочита функционалността пред показността. По време на битка носи лека кожена броня, която му дава максимална свобода на движение и съвсем малко защита. Рагнар основно разчита на бързината и подвижността си, но в определени ситуации ползва щит ако се сблъсква със стрелци. Никога не се разделя с двете леки брадви, които висят на халки на кръста му. В много редки случаи когато ситуацията го налага, Рагнар използва огромен сложно-съставен костен лък за максимум обхват и пробивна сила.

Предпочита да се бие с оръжие във всяка ръка, като използва предимно леки брадви, добре балансирани и за мятане. По времена битка понякога изпада в боен транс, който се характеризира с особено изострени сетива и жажда за кръв - в подобно състояние воините се бият докато не убият противника си или не умрат самите те, без да усещат нараняванията си или умора. За подобни бойци Клановете казват, че са избраници на Боговете и ги почитат като такива, но също така се страхуват от тях, понеже понякога бойната ярост ескалира в лудост и воинът не е в състояние да разпознае приятел от враг.

Външността на Рагнар може да наведе по-цивилизованите хора към мисълта за прост варварин, но зад това стои остър ум, който е успял да обедини и поведе към обща кауза хиляди мразещи се от векове хора. След последните събития Рагнар е убеден, че Боговете са му отредили славна събда и нищо не е в ръцете на случайността. Въпросът не е "дали?", а "кога?".[/sblock]

•Баш Механика:

[sblock]Abilities:
Str 18 Dex 8 Con 18 Int 8 Wis 12 Cha 13

Combat Stats:
HP: 36 Recoveries: 8 Recovery: 1d10+4
AC: 14 PD: 16 MD: 12 Initiative: +0

Features and Talents:
Quick to Fight
[tip=Once per day, use a quick action to start raging; a rage lasts until the end of battle (or around five minutes, if you decide to rage out of combat for dramatic roleplaying effect!).
While raging, you roll 2d20 to hit with your barbarian melee and thrown weapon attacks instead of 1d20. Use the higher roll for the attack. If you roll a natural 11+ with both dice and your highest attack roll is a hit, the attack is a critical hit!
Recharge 16+: After a battle in which you rage, roll a d20 and add your Constitution modifier; on a 16+, you can use Barbarian Rage again later in the day.]Barbarian Rage[/tip]
Building Frenzy
[tip=You can make a Whirlwind attack as the first action of your turn when you are engaged by two or more enemies.
You take a –4 penalty to your AC and PD until the start of your next turn. Then roll a separate melee attack against each enemy you are engaged with. You deal no miss damage with these attacks.]Whirlwind[/tip]
[tip=When fighting with two one-handed melee weapons, your default option is to make a double melee attack.
Your weapon damage die drops one notch, usually from d8s to d6s. If your first attack is a natural even roll (hit or miss), you can make a second attack as a free action.
If you decide you don’t want to try for a double melee attack while fighting with two one-handed weapons, declare it before rolling your attack; the single attack will deal the normal damage dice instead of using reduced damage dice.]Double Melee Attack[/tip]

Feats:
[tip=If your campaign cares about languages, this is the feat you take to speak enough arcana, dwarven, elven, gnomish, gnoll, goblin, orcish, and other standard humanoid languages to comprehend enough of what most other humanoids are saying or screaming during battle. You are probably not fluent in all these languages, no one will mistake you for a native speaker, and your vocabulary is probably adventurer-centric, heavy on words connected to danger rather than philosophy or emotions. But if it’s important to your character and it matches your backgrounds and story, sure, go ahead and be fluent in a few.
You can also read enough to get by in all these languages]Linguist I[/tip]
Barbarian Rage I

Powers:

Basic Melee attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +5 vs. AC
Hit: 1d8 + 4
Miss: 1

Double Melee attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +5 vs. AC
Hit: 1d6 + 4
Miss: 1
Special: On a natural even roll, make a second double melee attack.

Basic Ranged attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +1 vs. AC
Hit: 1d8[/sblock]
Последна промяна от Hazalad на чет юни 20, 2013 11:03 am, променено общо 2 пъти.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Герои] Механика

Мнение от Night Wanderer » нед юни 09, 2013 2:09 pm

Име: Игна Корто
Раса и Клас: Гном Рейнджър.
Уникална черта:
Икони:
Къща Лирандар (смесено) - 2
The Trust (добро) - 1
Умения:
Разузнавач от Зиларго: 4
Работила по механични джунджурийки: 3
Работила в театър: 1
Външен вид и екипировка:
Малко по-висока от стандартен гном - около метър и десет. С тъмна коса и мургава кожа ходи облечена в дрехи с много джобове. Има поне два колана на кръста и един през гърдите, отрупани с различни инструменти и чаркове, така че да е винаги готова да поправи нещо или да сглоби капан и да го заложи. Носи си дълго тъмно наметало, което да прикрива блясъка на многото метални предмети по нея, но, освен когато не се промъква, го държи сгънато някъде по себе си. На челото или на врата й винаги има чифт лупи на кожена каишка за прецизно наблюдаване на дребни детайли. На гърба й неизменно седи арбалет, по-висок от нея самата със сложен автоматичен механизъм за презареждане, подвижен мерник и добре смазан натягащ механизъм с ръчка. Резервни "пълнители" за арбалета си има в специален кобур, завързан за десния й крак.
[sblock]Изображение[/sblock]
Баш Механика
[sblock]Abilities:
Str 9 Dex 18 Con 14 Int 13 Wis 17 Cha 8

Combat Stats:
HP: 27 Recoveries: 8 Recovery: 1d8+2
AC: 18 PD: 14 MD: 12 Initiative: +5

Features and Talents:
Small
Confounding
Minor Illusions
Archery
[tip=When you attack with a ranged weapon that does not need to be reloaded, your default option is to make a double ranged attack.
Your weapon damage die drops one notch, usually from d8s to d6s. If your first attack is a natural even roll (hit or miss), you can make a second attack as a free action.
If you decide you don’t want to try for a double ranged attack when firing your bow or other ranged weapon, declare it before rolling your attack; the single attack will deal the normal damage dice instead of using reduced damage dice.]Double Ranged Attack[/tip]
First Strike

Feats:
First Strike I

Powers:

Basic Melee attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +5 vs. AC
Hit: 1d8 - 1
Miss: 1

Basic Ranged attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +5 vs. AC
Hit: 1d8 + 4
Miss: 1

Double Ranged Attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +5 vs. AC
Hit: 1d6 + 4
Miss: 1
Special: On natural even roll, you can do a second Double Ranged Attack.[/sblock]
Последна промяна от Night Wanderer на вт юни 11, 2013 3:09 am, променено общо 3 пъти.
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
Madmartigan
Мнения: 104
Регистриран: вт фев 19, 2013 9:26 pm

Re: [Герои] Механика

Мнение от Madmartigan » пон юни 10, 2013 12:11 am

Име: Вицрил Алертейз
Раса и клас: Гном Бард
Уникална черта: Единственият оцелял, който знае за връзката между Ордена на Изумрудения нокът и фамилия Вол.
Икони:
Фамилия Денеит 2 (добро) - Маестро Алертейз, винаги с нюх към това кога е удачно да печелиш и да губиш, е успял да си уреди място в седмичната игра на покер, която провеждат голяма група от инженерите във фамилията.
Фамилия Вол 1 (лошо) - разкрил връзката между The Lich Queen и Изумрудения нокът, заради което е преследван от убийците на организацията из цял Корвеър.

Умения (Backgrounds):
Цирков артист (акробат) 4
Странстващ менестрел (history, bardic lore и magical knowledge) 4

Екипировка:
One-handed dagger (small) 1d4
Lute,
Light crossbow (1d6),
Light armor AC 12

Abilities:
Str 9 Dex 17 Con 12 Int 12 Wis 8 Cha 19

Combat Stats:
HP: 24 Recoveries: 8 Recovery: 1d8+1
AC: 14 PD: 12 MD: 13 Initiative: +4

Features and Talents:
Small
Confounding
Minor Illusions
Balladeer(Songs: Chant of the High Druid)
Spellsinger
Storyteller

Feats:
Pull It Together

Powers:

Basic Melee attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +4 vs. AC
Hit: 1d8 + 3
Miss: 1

Basic Ranged attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +4 vs. AC
Hit: 1d6 + 3
Miss: —

[sblock]Pull It Together!
Flexible melee attack
Triggering Roll: Natural 11+; use only twice per battle
Effect: One nearby ally can heal using a recovery.

Move It!
Flexible melee attack
Triggering Roll: Natural even roll
Effect: Choose one: One of your unengaged allies can move as a
free action; OR one of your engaged allies can make a disengage
check as a free action.

Battle Chant
Ranged spell
At-Will
Special: When you use battle chant, you can choose any battle
cry effect you know as if you were making a basic melee
attack, with the battle chant attack roll taking the place of
the basic melee attack roll.
Target: One nearby enemy
Attack: +5 vs. MD
Hit: 1d4 + 4 thunder damage.

Charm Person
Ranged spell
Daily
Target: One nearby creature with 40 hp or fewer
Special: This spell cannot be cast in combat or on a target that
has rolled initiative to fight.
Attack: Charisma + Level vs. MD
Hit: The target believes you are their friend until you or your
allies take hostile action against them (attacking their normal
allies is okay). The spell works best as a type of pacifier; if you
or your allies attack the target or order the target to attack its
normal allies, the target can roll a normal save to break the
charm effect during its turn each round.
Special: On a miss, the spell is not detectible by most others
unless you miss by 4+ or roll a natural 1, in which case the
target and its allies knows what you tried to do and will usually
be angry about it.

Soundburst
Ranged spell
Daily
Target: 1d4 nearby enemies in a group
Attack: +5 vs. PD
Hit: 5d6 + 4 thunder damage, and the target is dazed until end of your next turn.
Miss: Half damage, and deal thunder damage equal to your level (1 dmg) to each of your allies engaged with the target.[/sblock]
Последна промяна от Madmartigan на вт юни 25, 2013 8:46 pm, променено общо 5 пъти.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: [Герои] Механика

Мнение от AngerNogar » ср юни 12, 2013 9:56 am

Име: Малрат Таирваел
Раса и клас: Wild elf rogue
Уникална черта: Духовен наследник на Мормегил Таери Варталарин, Шептящият на дракони. Младият елф е изправен пред нелеката задача да понесе наследството на считания за втория най-голям предател в историята на елфската раса, заради съюзът му с най-големите им врагове.
Икони:
House Phiarlan (добро) - 2
The Chamber (смесено) - 1

Умения:
Serpentine Table Agent 4
Tairnadal Vanguard Rider 2
Poisoneer 2

Екипировка:
Wicked Knife (Light) 1d8 melee
Short Sword (Light) 1d8 melee
Dagger (Small) 1d8 melee, 1d4 thrown
Light Crossbow (Light) 1d6 ranged, 10 bolts
Light armor AC 12
Marcel's Music Box
25 g.

Combat Stats:
HP: 24 Recoveries: 10 Recovery: 1d8+2
AC: 15 PD: 15 MD: 13 Initiative: +5
Str 10 Dex 18 Con 14 Int 8 Wis 14 Cha 16

Features and Talents:
[tip=At the start of each of your turns, roll a die to see if you get an extra standard action. If your roll is equal to or lower than the escalation die, you get an extra standard action that turn.
At the start of battle, you roll a d6. Each time you successfully gain an extra action, the size of the die you roll increases by one step on the following progression: (d4), d6, d8, d10, d12, d20. If you get an extra action after rolling a d20, you can’t get any more extra actions that battle.]Elven Grace[/tip]
[tip=Many of the rogue’s powers function only when the rogue hasmomentum.
You gain momentum by hitting an enemy with an attack. You lose momentum when you are hit by an attack.
The default is that you can use momentum powers without losing momentum, but a few powers specify that you must spend your momentum to use them. You don’t have to use attacks that require momentum against the foe you hit to gain that momentum.
Momentum powers that do not require you to spend your momentum are generally classified as interrupt actions. You can only use one interrupt action a round, which keeps your momentum powers from dominating the battle.]Momentum[/tip]
Sneak Attack
[tip=Even rogues whose backgrounds don’t have anything to do with noticing, avoiding, or disarming traps have a unique knack for dealing with traps.
If a rogue’s skill check involving a trap is a natural even failure, the rogue can reroll the skill check once. If a trap’s attack roll against a rogue is a natural odd roll, the rogue can force the trap to reroll the attack once.]Trap Sense[/tip]
[tip=You gain the shadow walk at-will power:
As a move action before you have used your standard action this turn, if you are not engaged, you can make the following “attack” against all nearby enemies, targeting the enemy among them with the highest Mental Defense.]Shadow Walk[/tip]
Animal Companion

Feats:
Animal Companion I (Defender)
Powers:
Basic Melee attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +5 vs. AC
Hit: 1d8 + 4
Miss: 1

Basic Ranged attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +5 vs. AC
Hit: 1d8 + 4
Miss: 1

Shadow Walk Attack
Attack: +4 vs. MD
Hit: Remove yourself from play. At the start of your next turn, return anywhere nearby that you could have moved to normally during your turn, and deal double damage with your first rogue attack that turn. (No monkeying around with delaying and such here: return on your initiative and take your turn.)
Miss: No effect. You can’t attempt to shadow walk again until your next turn, but you still have your standard action this turn.

Evasive Strike
Melee attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +5 vs. AC
Hit: 1d8 + 4, and you can pop free from the target.
Miss: 1

Flying Blade
Ranged attack
At-Will
Special: You must use a small bladed weapon with this attack.
Target: One nearby creature
Attack: +5 vs. AC
Hit: 1d8 + 4, and if your natural attack roll is even and one of your allies is engaged with the target, you can use your Sneak Attack damage for the round.
Miss: 1

Roll With It
Momentum power
At-Will (once per round)
Interrupt action; requires momentum
Trigger: A melee attack that targets AC hits you.
Effect: You take half damage from that attack.

Tumbling Strike
Melee attack
At-Will
Always: You gain a +5 bonus to all disengage checks you attempt this turn. You can also move to engage an enemy, make this attack against it, and then use a quick action to attempt to disengage from it (the quick action disengage lets you move again if you succeed).
Attack: +5 vs. AC
Hit: 1d8 + 4.
Miss: 1.
Последна промяна от AngerNogar на вт юли 09, 2013 1:53 pm, променено общо 1 път.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: [Герои] Механика

Мнение от Azmodael » пон юли 08, 2013 12:48 am

картинка
Изображение
Рилиан Ир'
Human Аrcane Knight
Уникална черта: Необичайните събития около неговото раждане го променят завинаги - губи част от човещината си в замяна на подаръците на горските духове
Икони:
Сайърската Корона (положителни) 3
Умения:
Първи випусник в курса по приложна бойна магия и ръкопашен брой на Маестро Корелиан 2
Оръженосец на генерал Галоа Ир'Варнан в похода на безкрайната зима 3
Дългогодишен ученик и помощник на прокурорът-философ Пинтий Ир'Дал към кралския съд 3

Външен вид и екипировка:
Рилиан е млад мъж в средата на двайсетте си години, с ръст над средния за Сайър, строен и мускулест. Лицето му е типичен пример на мъж от сайърската аристокрация, но често приковава погледа със някаква скрита екзотика източникът на който не може да бъде определен. Косата си носи подстригана късо, а очите му са два ледени сиви къса - като прозорци към гъста мъгла

По време на поход неизменно носи тежки рицарски стоманени доспехи, съчетани със дървен, укрепен със стоманени ленти щит, дълъг меч и кавалерийска пика. Нагръдника на ризницата, както и щита му са окрасени със знака на ордена. Възхищение буди конят му - буйна сива кобила, чиито образ се размазва в погледа на наблюдаващия. Животното няма нужда от храна и сън, тъй като е продукт на магията на Рилиан. Арсеналът му е допълнен от ръчен арбалет и колчан с болтове. Обикновено пиката и арбалетът си правят компания на коня и се разтрварят в утринна мъгла заедно с отзоваването на кобилата.

[sblock]Abilities:
Str 18 Dex 14 Con 14 Int 13 Wis 7 Cha 16

Combat Stats:
HP: 30 Recoveries: 8 Recovery: 1d10+2
AC: 22 PD: 13 MD: 14 Initiative: +2

Features and Talents:
Quick to Fight
and stuff

Feats:
Smite Evil I
+1

Powers:

Basic Melee attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +4 vs. AC
Hit: 1d8 +4
Miss: 1

Basic Ranged attack
At-Will
Target: One enemy
Attack: +2 vs. AC
Hit: 1d6 + 2
Miss: —

Burning Hands
Ranged spell
At-Will
Target: One or two nearby enemies in a group
Attack: +4 vs. PD
Hit: 1d6 + Charisma fire damage[/sblock]

Отговори

Върни се в “Далеч от Дома”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост