Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Герои

Eberron 3.5

Модератор: ChoChan

ChoChan
Кифла
Мнения: 2970
Регистриран: съб авг 24, 2002 5:43 pm

Герои

Мнение от ChoChan » вт дек 11, 2012 11:11 pm

Механика и история, картинки енд шит.

AngerNogar
Мнения: 1914
Регистриран: пон яну 14, 2002 12:51 am
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Герои

Мнение от AngerNogar » ср дек 12, 2012 12:08 am

Механика и боен стил
====== Created Using Why-On-Earth-There-Is-No-3.5E-Character Builder ======
Октарион д'Лирандар, level 11
CG Half-Elf Fighter 1/Warblade 4/Storm Sentry 5/Eternal Blade 1

FINAL ABILITY SCORES
Str 16, Dex 12, Con 14, Int 14, Wis 8, Cha 16.

Init: +1 HD: 1d8+6d10+4d12+22 hp: 91
AC: 22 (26 with Lyrandar's shield up)
Fort: 11 Reflex: 9 Will: 4

SKILLS
Balance 10, Bluff 15, Concentration 16, Diplomacy 19, Disguise (act) 5, Gather Information 7, Intimidate 17, Jump 5, Knowledge (history) 7, Knowledge (local) 7, Knowledge (nobility and royalty) 7, Search 3, Sleight of Hand 3, Timble 13
LANGUAGES
Common, Elven, Auran, Goblin
FEATS
Least Dragonmark, Mighty Dragonmark, Dragonmark Prodigy, Dragonmark Mastery, Lesser Dragonmark, Dragonmark Adept

MANEUVERS (Readied 4)
Moment of Perfect Mind
Steely Strike
Sapphire Nightmare Blade
Disarming Strike
Mithral Tornado
Lightning Recovery

STANCES
Stance of Clarity
Absolute Steel

DRAGONMARK POWERS (CL 13)
Gust of Wind (DC 22) 8/day
Updraft 3/day
Wind’s Favor 2/day
Downdraft (DC 17) 1/day
Feather Fall */day
Shield */day
[tip=Lyrandar's Fist (Sp): From 3rd level on, you can target a single creature with an intense blast of wind by expending one use of any of your dragonmark powers as a standard action. This ability has a range of 25 feet + 5 feet per class level, and is resolved as a bull rush attack made by a Medium creature. The effective Strength modifier on the bull rush attack is based on the strength of the dragonmark whose power you expend. Dragonmark Strength Modifier: Least +4, Lesser +8, Greater +16.
If you win the opposed Strength check, the target is forced back 5 feet plus an additional 5 feet for every 5 points by which your check result is greater than the defender's. Using Lyrandar's fist is a standard action that does not provoke attacks of opportunity.]Lyrandar's Fist[/tip] */day

SUPERNATURAL ABILITIES:
Storm Strike */day: Expend one least dragonmark power use to grant a melee or ranged weapon the shock weapon ability. Expend one lesser or greater dragonmark power use for shocking burst weapon ability. Duration: 13 (CL) rounds.
Blade Guide -/1d6 rounds: Its complicated...

EXTRAORDINARY ABILITIES:
Battle Ardor: +2 (Int) insight bonus on rolls to confirm critical hits.
Battle Clarity: +2 (Int) insight bonus to Reflex saves when not flat-footed.
Blade Focus: Gain Weapon Focus (Rapier) and Weapon Focus (Longsword) feats.
Eternal Training 1/day: +2 (Int) bonus to attack and damage against single creature type or gain one Devoted Spirit or Diamond Mind maneuver until the end of the encounter.
Uncanny Dodge: Retain Dex bonus to AC when flat-footed or struck by invisible attacker.

ITEMS
1.[Ring 1] Devoted Spirit Ring (novice) - Shield Block: 3 000 gp
2.[Amulet] +4 Dragonmark Focus: 12 000 gp
3.[Armor] +5 Glamered Reinforced Mithral Chainshirt of Haste: 35 700 gp
4.[Armor-Suplement] +1 Greater Blurring Chaihar-Aina: 9 000 gp
[Shield] Masterwork Dastana: 300 gp
[Weapon] Supernal Clarity (lost in a gamble with Merrix d'Canith): 3000 gp.
[Weapon] Eternal Wand of Heroics: 4 500 gp
[Weapon] Masterwork gauntlet (wand chamber): 450 gp
[Gold]

890 gp
====== Copy to Clipboard and Press the Import Button on the Summary Tab ======
Боен стил:
В дуел срещу самотен противник, Октарион може да изчисти съзнанието си и да се нахвърли като ураган от стомана, постоянно принуждавайки противника си да спира атаките си, за да блокира постоянния поток от иначе слаби удари, насочени към силно уязвими зони.
Постоянната смяна на темпото от единични мощни удари и фейнтове в бараж от остриета цели да не позволи на противника да се придържа към някакъв хомогенен боен стил.
Ако противникът му все пак успее да извоюва някаква предимство - Октарион може бързо да прекъсне битката като го събори на земята с мощен порив на вятъра и после да я започне отново нахвърляйки се върху падналия опонент без секунда размисъл. Ентропичните атаки на Октарион и също толкова хаотичните защитни инфузии вплетени в бронята му - обикновено докарват и най-хладнокръвния противник до сляпа ярост и върволица от грешки, които Октарион лесно може да използва, за да даде край на битката като обезоръжи опонента си и разхвърля него и оръжието му в противоположните краища на бойното поле със силата на марката си.
Срещу многобройни противници - Октарион се старае да използва бройката им срещу тях, като редува яростни атаки със също толкова светкавични отстъпления, докато те се блъскат един в друг в опит на поддържат натиска.
История
Октарион д'Лирандар, посланик на Аундеър, почетен лектор в Моргрейвския университет
Енд шит
Октарион накваси устни със сухото илтраянско в бокала си и огледа изпод балната си маска останалите съперници на масата. Короварският елф си позволи привидно неволно трепване с устни и забарабани с пръсти по игралната маса. Звукът от срещата на добре поддържан маникюр с дърво скри тихото свистене на изключително преднамерения порив на вятъра, който заподмята "случайно" падналата на земята карта.
- Джентълмени! Времето е пари... schneller bitte! - джуджето с маска на джудже нервно стовари покритата си с пръстени десница на масата.
- Разбира се... - докато вниманието на всички все още беше приковано в източника на дрезгавия глас, Октарион сведе ръка и сграбчи литналата към ръката му карта - плащам - ръцете му избутаха няколко дузини дракони към вече лежащите на масата, след което откачиха от кръста му богато инкрустирана рапира и внимателно я положиха до купчината пари.- Едва ли струва толкова - подхвърли фигурата с домино маска на лицето, докато от своя страна избута купчина пари- можем да направим двойно по-добра... плащам!
- Мога да те науча кой край да насочиш към противника - изсумтя изпод зъби полу-елфа, докато преподреждаше трите десетки и два туза в ръката си.
- Краят, който завършва със стоманен юмрук разбира се - домино маската се сдоби с усмивка.
- Чувал съм, че напоследък точно тези краища имат собствено мнение по въпроса... усмивката изведнъж смени собственика си - Фулл.
Покритата с пръстени ръка отново се стовари върху масата, този път оставяйки ядосан стон и пет хвърлени карти след себе си.
- Ще стои добре над камината предполагам - фигурата с доминото почеса белегът стигащ до лявата и буза и също свали картите си - Пет туза. Смея да заявя, че печеля. Мда... пе-че-ля.
- You really put the gay in game, Merrix... - изсъска Октарион на езика на баща си с полу-престорено недоволство и напусна масата.
...
- A second from your time... if you please S'ir! - сатененият глас на едната от таньорките в предверието на игралния дом погали слуха му и Октарион се обърна съвсем бавно.
- Only a second? - полу-елфът се престори на изненадан - Are you sure you can fit in so little time, m'lady?
- I can fit anywhere...- танцьорката разкри два реда перлени зъби - but it is your specific set of skills that is more important at the moment.
- Listening...
Картинка
Изображение
Последна промяна от AngerNogar на ср дек 26, 2012 11:09 pm, променено общо 19 пъти.
"Fair? At what point in our negotiations did you convince yourself my goal was to be fair?"
- Vedalken Plotter

Потребителски аватар
CTAHuMuP
Self-righteous
Мнения: 8349
Регистриран: нед фев 17, 2002 8:33 pm
Местоположение: София Любим клас: Паладин Любим цитат: Аз мога

Re: Герои

Мнение от CTAHuMuP » ср дек 12, 2012 5:44 pm

Механика
Shifter Ranger 1/Barbarian 5/Weretouched Master 5
Alignment: Neutral
[sblock=Стандартни статистики]Stats:
HP: 120 Initiative: +8
AC: 17 touch: 14 flat-footed: 13
Fort: +15 Ref: +11 Will: +2
BAB/Grapple: +9/+14
Speed: 40ft
Active Spells: Greater Magic Fang (x3)

Abilities:
Str 20, Dex 18, Con 20, Int 10, Wis 10, Cha 6

Cash: 50g

Feats:
Improved Initiative (level 1) [utip=PHB][url=http://dndtoo ... като това или нещо подобно. В "нормална форма" изглежда като нормален мъжки шифтър Ай гес. Само че без дрехи.[/sblock]
[sblock=Енд шит]Другари (такива, за които се отнася първа точка от мотивацията му; може да има и други при желание от водещата)
а) Бейл Сивия - стар друид, human, до помощта и съветите на когото неведнъж е стигал Гавин когато е имал нужда от магическо лечение вследствие на неестествена рана или зараза, или когато е имал нужда от мъдростта, трупана десетки години
б) Амилия Силвърбейн - рейнджърка, elf, заклета да пази шифтърите и ликантропите от гоненията на Трейнската църква, спасявала Гавин (и той нея) от религиозни фанатици безчет пъти
в) Дазен Кръвожадния - ликантроп, werewolf, водач на глутница ликантропи скрита дълбоко в Елдинските предели, мрази двукраките безкрайно, няколко пъти заедно с глутницата си и Гавин е спомагал за отбиване на нападения над Пределите
г) Филип Деклунде - командир в армията на Аундеър, human, много пъти стигал до помощта на Гавин за залавяне на предатели, шпиони и дезертьори в горите в западен Аундеър, като в замяна стараещ се човешки крак да не стъпва там


Начин на работа
Веднъж надушил следа Гавин не се отказва докато не хване плячката си. Дава всичко от себе си за да изпълни задачата, като очаква в отговор този, който му я е дал, да е също толкова отдаден в това, което е обещал като възнаграждение на Гавин. Тъй като конткатите му с хора са силно ограничени Гавин вече е загубил способността си да разбира кога го мамят, затова доста често се случва обещаното възнаграждение да не се случи, но тогава Гавин си отмъщава също толкова усърдно колкото е изпълнявал задачата. Имало е случаи, в които е бил наеман не за следотърсач, а за водач или охранител през горите, като тези задачи Гавин също изпълнява до предела на силите си.

Задачи от какъвто и да е вид Гавин приема сравнително рядко обаче. През повечето време предпочита просто да се наслаждава на живота и свободата си, а всяка задача, която приема, го поставя в някакви рамки, които той приема твърде насериозно и едновременно с това не понася в самата си същност. Затова ако има задача, която поставя минимално количесто ограничения, той приема нея с приоритет.

Няколко пъти се е случвало някой заблуден двукрак да дойде при него със задача, която противоречи на възгледите му (колкото и да са простички те). В такива случаи тези двукраки обикновено не успяват да напуснат гората.


Начин на бой
Когато е със съюзници Гавин се бие като вълк в глутница. Напада враг, който вече се бие с поне един от неговите съюзници, и го напада по възможност в гръб, атакувайки незащитените му места. Когато е сам Гавин винаги напада изненадващо (напр. от засада) и се стреми бързо да захапе врага по слабите му места, след което отстъпва в гората, изчаква, и отново напада изненадващо, като процесът се повтаря докато жертвата се изтощи достатъчно, за да може да я довърши.[/sblock]

Потребителски аватар
Azmodael
Мнения: 2703
Регистриран: чет юни 03, 2004 9:10 pm
Местоположение: Майна таун
Контакти:

Re: Герои

Мнение от Azmodael » чет дек 13, 2012 10:40 am

Механика
Felix, level 11
Changeling Rogue 4/Cleric 1/Chameleon 6 NG
FINAL ABILITY SCORES
Str 10(0), Dex 15(+2), Con 14(+2), Int 14(+2), Wis 24 (+7), Cha 8(-1).

Init: +3 HD: 5d6+6d8+22 hp: 71
AC: 20
Fort: 8(12) Reflex: 8 Will: 12 (16)


Езици: Common, Elven, Dwarven, Orcish, Gnome, Sylvan, Giant,
SKILLS /може да вземе 10 независимо от обстоятелствата на всички социални умения вкл. Sense Motive/

[sblock]+2 Appraise 0+2int
+2 Balance 0+2dex
+15 Bluff 14-1cha+2racial
+0 Climb 0+0 str
+2 Concentration 0+2con
+2 Craft 0+2int
+2 Decipher Script 0+2int
+5 (can always take 10) Diplomacy 0-1cha+6synergy
+2 Disable Device 0+2int
+24 Disguise 14-1cha+10racial
+2 Escape Artist 0+2dex
+2 Forgery 0+2int
+17 Gather Information 14-1cha+2racial+2synergy
-1 Handle Animal 0-1cha
+7 Heal 0+7wis
+2 Hide 0+2dex
+1 Intimidate 0-1cha+2racial
+0 Jump 0+0str
+10 Knowledge (arcana) 7+2int+1class
+4 Knowledge (architecture and engineering) 1+2int+1class
+4 Knowledge (dungeoneering) 1+2int+1class
+4 Knowledge (geography) 1+2int+1class
+4 Knowledge (history) 1+2int+1class
+13 Knowledge (local) 10+2int+1class
+10 Knowledge (nature) 7+2int+1class
+15 Knowledge (nobility and royalty) 12+2int+1class
+5 Knowledge (religion) 2+2int+1class
+5 Knowledge (the planes) 2+2int+1class

+7 Listen 0+7wis
+2 Move Silently 0+2dex
+2 Open Lock 0+2dex
-1 Perform 0-1cha
+2 Profession 0+2int
+2 Ride 0+2dex
+2 Search 0+2int
+21 Sense Motive 14+7wis
+2 Sleight of Hand 0+2dex
+4 Speak Language 4
+8 Spellcraft 4+2int+2synergy
+7 Spot 0+7wis
+9 Survival 0+7wis+2synergy
+0 Swim 0+2str
+2 Tumble 0+2dex
+15 Use Magic Device 14-1cha+2synergy
+2 Use Rope 0+2dex
FEATS
(1)Able Learner
(2)Knowledge Devotion
(2)Law Devotion
(3)Two Weapon Fighting
(6)Intuitive Attack
(9)Combat Reflexes
(Item)Improved Two Weapon Fighting
(Chameleon)Vexing Flanker

Class and Race Features and Abilities:
•+2 racial bonus on saving throws against sleep and charm effects:
• Making a Gather Information check to gain knowl-edge takes a changeling rogue only 1d4+1×10 minutes, instead of the normal 1d4+1 hours.
• A gut assessment of a social situation with a Sense Motive check can be made as a full-round action instead of taking a full minute.
• +2 racial bonus on Bluff, Intimidate, and Sense Motive checks
• A changeling rogue can take 10 on Bluff, Diplomacy, Gather Information, Intimidate, and Sense Motive checks, even if stress or distraction would normally prevent him from doing so.)
• Minor Change Shape (Su): Changelings have the supernatural ability to alter their appearance as though using a disguise self spell that affects their bodies but not their possessions. This ability is not an illusory effect but a minor physical alteration of a changeling’s facial features, skin color and texture, and size, within the limits described for the spell. A changeling can use this ability at will, and the alteration lasts until he changes shape again. A changeling reverts to his natural form when killed. A true seeing spell reveals his natural form. When using this ability to create a disguise, a changeling receives a +10 circumstance bonus on Disguise checks.
Using this ability is a full-round action.

Sneak Attack +2d6
Disruptive Attack (Trade all sneak for -5 AC on enemy for 1 round)
Minor Lore (+1 to all Knowledge checks)
Collector of Stories +5 Competence to identify creature weaknesses
Bardic Knowledge (Level 1)

Chameleon Class Features [sblock]The chameleon's class features allow you to adopt a variety of roles, from armored warrior to spellcaster to sneaky rogue.

You can't use any abilities gained from your aptitude focus, ability boon, or mimic class feature abilities to qualify for a feat, prestige class, or other option. You can use your bonus feat to qualify for such options, but if you change the feat, you suffer the normal drawbacks for no longer meeting a prerequisite or requirement.

Weapon and Armor Proficiency: You gain proficiency with all simple weapons and with all forms of armor, including shields (but not tower shields).

Aptitude Focus (Ex): Once per day, you can select one of five areas upon which to focus your ever-shifting talents. After meditating for 1 hour, you gain the chosen abilities for 24 hours or until you change your aptitude focus. An aptitude focus ability is usable once per day at 1st level, twice per day at 5th level, and three times per day at 10th level.

At 5th level, you can change your aptitude focus one time per day, and at 10th level you can change your aptitude focus two times per day. If you change to the arcane focus or divine focus ability, you must still obey the normal rules for preparing spells (including any rest required).

Arcane Focus: You gain the ability to prepare and cast arcane spells, which may be chosen from the spell list of any arcane spellcasting class. You prepare and cast these spells just as a wizard does, including the use of a spellbook (chameleons often use stolen or borrowed spellbooks; see page 178 of the Player's Handbook for details). Your spells per day are noted on Table 5-2: The Chameleon. You gain bonus spells for a high Intelligence score, just as a wizard does. When Table 5-2 indicates that you get 0 spells per day of a given spell level, you gain only the bonus spells you would be entitled to based on your Intelligence score for that spell level. Your caster level is equal to twice your class level.

You also gain a +2 competence bonus on Knowledge (arcana) checks and Spellcraft checks and a +2 bonus on Will saves; at 5th level, the bonuses improve to +4.

Combat Focus: You gain proficiency with all martial weapons. You also gain a +2 competence bonus on attack rolls and weapon damage rolls and a +2 bonus on Fortitude saves. At 5th level, the bonuses improve to +4.

Divine Focus: You gain the ability to prepare and cast divine spells, which may be chosen from the spell list of any divine spellcasting class. You prepare and cast these spells just as a cleric does, except that you cannot spontaneously cast spells. You can only prepare new divine spells at sunrise. Your spells per day are noted on Table 5-2: The Chameleon. You gain bonus spells for a high Wisdom score, just as a cleric does. When Table 5-2 indicates that you get 0 spells per day of a given spell level, you gain only the bonus spells you would be entitled to based on your Wisdom score for that spell level. Your caster level is equal to twice your class level.

You also gain a +2 competence bonus on Knowledge (religion) checks and a +2 bonus on Fortitude and Will saves; at 5th level, the bonuses improve to +4.

Stealth Focus: You gain trapfinding (see page 50 of the Player's Handbook), uncanny dodge (see page 26 of the Player's Handbook), a +2 competence bonus on Disable Device, Hide, Move Silently, Open Lock, and Search checks, and a +2 bonus on Reflex saves. At 5th level, the bonuses improve to +4.

Wild Focus: You gain wild empathy (see page 35 of the Player's Handbook; treat your druid level as equal to your class level), woodland stride (see page 36 of the Player's Handbook), a +2 competence bonus on Climb, Handle Animal, Jump, Knowledge (nature), and Survival checks, and a +2 bonus on Fortitude saves. At 5th level, the bonuses improve to +4.

Bonus Feat (Ex): At 2nd level, you gain a bonus feat. You must meet the prerequisites for this feat. At the start of each day, you can choose to change your bonus feat to any other feat for which you meet the prerequisites.

Mimic Class Feature: At 3rd level, you gain the ability to mimic a certain class feature possessed by other characters. Once per day, you can use any of the class features described below. At 6th level, you can use this ability twice per day (either to mimic the same class feature on two different occasions or two different class features at separate times). At 9th level, you can use this ability three times per day.

Evasion (Ex): As an immediate action, you can avoid damage from certain attacks with a successful Reflex save. You can activate this ability after you have rolled a successful Reflex save, but before you have taken damage. This ability lasts for 1 minute. See the monk class feature, page 41 of the Player's Handbook.

Rage (Ex): You can fly into a screaming blood frenzy. See the barbarian class feature, page 25 of the Player's Handbook, except that the duration of the rage is 1 round + 1 round per point of your (newly improved) Constitution modifier.

Smite (Ex): You can smite a foe with a normal melee attack. You add your Charisma bonus (if any) to the attack roll and deal 1 extra point of damage per class level. See the paladin smite evil class feature, page 44 of the Player's Handbook.

Sneak Attack (Ex): You can deal an extra 1d6 points of damage per three class levels when flanking an opponent or any time the target would be denied its Dexterity bonus (except on ranged attacks, which must be point-blank to deliver the extra damage). See the rogue class feature, page 50 of the Player's Handbook. Treat your rogue level as equal to your class level for the purpose of defeating improved uncanny dodge.

Turn/Rebuke Undead (Su): You can turn or rebuke undead creatures (your choice when activating the ability) by channeling the power of your faith through a holy symbol. See Turn or Rebuke Undead, page 159 of the Player's Handbook. Treat your cleric level as equal to your class level.

Ability Boon (Ex): At 4th level, when choosing an aptitude focus, you also gain a +2 competence bonus to an ability score of your choice. This bonus lasts until you change your aptitude focus. At 7th level this bonus improves to +4, and at 10th level to +6.[/sblock]

Cleric Spells Prepared: CL 1
Level 0 (4) Save DC 17:
Level 1 (6) Save DC 18: Ironguts, Resurgence, Endure Elements, (Comprehend Languages)

Chameleon Spells Prepared: CL 12
Level 0 (4) Save DC 17: Light, Detect Magic,
Level 1 (6) Save DC 18: Sign, Shield of Faith(x2), Longstrider, Resurgence, Eyes of the Avoral
Level 2 (6) Save DC 19: Hunter's Eye, Lore of the Gods, Barkskin, Lion's Charge, Glitterdust, Warcry
Level 3 (5) Save DC 20: Darkfire, Spikes, Word of Binding
Level 4 (2) Save DC 21: Resistance, Heaven's Trumpet

Spellbook: Huge

ITEMS

1. [Waist]Monk's Belt
2. [Slotless/Neck] Aureon's Spellshard
3. [Neck] Perhiapt of Wisdom +4
4. [Head] Circlet of Rapid Casting
5. [Hands] Gauntlets of Balance
Weapons
1. Eternal Wand of Mage Armor
2. Eternal Wand of Heroics
3. Lesser Rod of Extension
4. Masterwork Quarterstaff

1900 злато на влог в къща Кундарар, могат да се теглят с чекове
360 злато в различни монети за изпът[/sblock]
История
Феликс ир'Тиел започва живота си като неканен подарък за наскоро овдовялата и застаряващата ондеърска благородничка Белхара ир'Тиел от харизматичен измамник, който в ранните часове на деня разделя уважаемата му майка от няколко ценни семейни бижута преди да се стопи в сумрака на настъпващото утро. Белхара е принудена да прекара няколко месеца в уединената си лятна вила, за да прикрие скандалната бременност, но още по-голям е ужасът и когато вижда ликът на новороденото дете - наследило кръвта на променящ се от жилите на баща си. Сляпата случайност спасява детето - пристига пратеник със трагична вест - че Тиен и Улрик, две от трите деца на покойният и съпруг са погинали на бойното поле, а Немал трябва да поеме ролята на лорд на Редфорт като следващ наследник на дом ир'Еннес. Майчинският инстинк надделява у Белхара и тя приема детето, въпреки че то дори не принадлежи на човешката раса, като дар от боговете. Така започва живота си Феликс ир'Тиел.

Представен като незаконородено дете в обществото Феликс наследява името, но нищо от титлите и земите на род Тиел с изключение на персонално отделено наследство във формата на бижута и скъпоценности от майка си. Принуден винаги да крие расовата си идентичност Фелик се чувства неспокойно сред висшето общество на Ондеър. Спасява го приключенската гилдия, която организира серия от експедиции, в които той се превръща в неизменен член. Първоначално Феликс пътува инкогнито в търсене на себеподобни и това какво означава да бъдеш променяш се. За съжаление като, че ли никой няма отговор на този въпрос. Това се превръща и във цел за бъдещия живот на Феликс - да създаде общество за своята раса, общество в което той може да бъде този, който е наистина без страх от предразсъдъци. Но за да го постигне той осъзнава, че му е нужно познание. Нуждата за познание го тласка към религията и мъдростта на боговете. Феликс става последовател на бога на знанието и мъдроста Ауреон.

Великата война бошува вече над 100 години - ясно доказателство, че човешките кралства са далеч от идеалния пример за създаването на една държава. Затова Феликс продължава пътуванията си, като неизменно си води бележки и записва своите мисли - комбинирайки работата увлечението си със работа като репортер и сътрудник към популярното списание "Клин и Въже".

Феликс изпитва огромно удоволствие от своята работа и в последните 4 години работи изключително сам. Това му позволява да се отдаде на своята променлива същност и прекарва времето си въплъщавайки се в различни личности по време на своите пътувания. За негово щастие той никоа не става известен, което му позволява да изчезва от радарите на гилдията за дълги периоди от време. Дори и да подозира нещо за неговите особени занимания главният редактор на списанието може да оцени първокласния материал, който получава от младежа и си държи устата затворена.

Феликс не изпитва антипатия към хората, а по-скоро страх. Той иска да бъде приет като променлив и да може открито да ходи в истинската си форма. Той осъзнава, че проблемът е по-скоро психологически, тъй като така или иначе би му доскучало ако не промени нещо по себе си от време на време (колко ли ужасно е всъщност да си човек?), но това не му помага.
Картинки
Познати НИП-ове
Liandra Shaeta'll: Валенарска елфа - Пазител на миналото. Спасява пътуващия Феликс от агресията на своите събратя воини и двамата дълго беседват над добродетелите и недостатъците на валенарската култура. Лиандра е притеснена от опасната милитаризация и агресивност на сънародниците си и търси начин да насочи деструктивните им инстинкти в нова посока. Поддържат редовна кореспонденция.

Балин ир'Калали: Човек - бивш артифишър от Сайър и Ондеърски военнопленик-беглец отпреди мира. Спечелва симпатиите на Феликс благодарение на широките си познания и остроумие - Феликс успява да го измъкне извън страната с помощта на връзките си в гилдията, за което по-късно получава анонимен подарък - една от редките вечни магически пръчки. Съдба след Деня на скръбтта - неизвестна

Helena ir'Dayne: Човек - осиновена племенница на легендарния Boroman ir'Dayne, основател на гилдията на откривателите. Импулсивна и привлекателна млада жена грабнала сърцето на Феликс. За нещастие неговата невзрачност работи усърдно против него и тя не вижда в него нищо повече от колега (когато го забележи изобщо)

B0R0D3L: Изкован - Машина за убиване, наемник, доверител и мълчалив съветник. Двамата се срещат по време на пътешествие на Феликс из граничните карнатски земи. След като няколко дни си пазят взаимно гърба двамата развиват странна форма на приятелство, в която Фелиск обогатява своя метален приятел със истории за света, който е обходил, а последния му предоставя гледната точка на една разумна машина. Не е известно дали съдбата има пръст или B0R0D3L се е привързал към Феликс, но двамата продължават да се срещат от време на време на най-странни и забавни места

Дориан Кол: Човек - Харизматичен авантюрист, комарджия и донжуан. След като взима интервю от него за своето списание Феликс се опитва да се спазари за съвет как да покори сърцето на Хелена, но вместо това бива вмъкнат в поредната далавера на Дориан и едва успява да се измъкне сух като плаща дълговете на последния. За благодарност получава писмо, в което Дориан с небрежен почерк обяснява, как е трябвало да напусне града незабавно и ще му се издължи... някой ден. Феликс и досега проклина глупостта си.

Кор'коваш: Дребничък полуръст с големи амбиции прицелени в оправляващия съвет на Гилдията и уникалната позиция на Феликс като кореспондент за списанието. Понастоящел върл конкурент на Феликс - често изпраща хора да го следят в опити да открадне последния му материал, докато самия той се опитва да се сближи с ир'Дейн. Засега неуспешно.

Руак ир'Делган: Човек - Влиятелен благородник публично разобличен в опит за измама с археологическо откритие. Има зъб на Феликс.
Combat Strategy
Отразени в комбат статистиките:
Фелкс е почти постоянно под заклинанията Magic Vestment, Greater Resistance, Long strider
Когато очаква битка или се движи през опасни региони има активиран и Spikes
Когато очаква битка в рамките на часове има активирани и , Mage Armor, Sign, Barkskin

Неотразени в комбат статистиките:
Непосредствено преди битка активира: Shield of Faith
ВАЖНО! Непосредствено след започване на битката: Knowledge Devotion

Бойна тактика:
Феликс започва боя като анализира своите опоненти като Free Action използвайки Knowledge Devotion
Феликс се стреми във всеки боен рунд да атакува 4 пъти като Full Round Action + Sneak Attack. Докато уцели с поне една атака в комбото ползва Distracting Attack, след като успее да уцели поне един път с Distracting Attack довършва оставащите атаки със стандартни Sneak Attack-и
Ако не е в позиция да направи горното дори и след 5ft стъпка той ползва следните магии за мобилност Knight's Move или Lion's Charge за да излезе на позиция за SA
Ако е в позиция за атака и опонента изглежда опасен/ненаранен и Феликс не е ползвал Swift Action действието си за хода то той активира Hunter's Eye, като това дига Снийк Атак демиджа му до 6d6 за този ход
В зависимост от това накъде отива боя и дали си струва усилието Феликс може да използва следните магии: Glitterdust срещу скупчени или невидими опоненти, Word of Binding срещу не особено ловки опоненти, Sandblast когато е обграден или Warcry когато опонентите му са събрани на групичка в близост до него
Най-силната магия на Феликс е Heaven's Trumpet. Използва я срещу многобройни противници или overwhelming odds

Феликс може да Turn Undead-ва немъртви като 7 ниво клерик, до 4/ден
Феликс може да подивява като варварин 2/ден за 5 рунда но обикновено избягва да го прави
Феликс може да си добавя +2д6 Sneak Attack за 2атаки на ден, срещу босове

Combat Stat block:
Felix, Medium Humanoid, NG, 40ft movement speed
Str 10(0), Dex 15(+2), Con 14(+2), Int 14(+2), Wis 24 (+7), Cha 8(-1).

Init: +6 HD: 5d6+6d8+22 hp: 71
AC: 31
Fort: 14 Reflex: 11 Will: 19

+2 Quarterstaff +14/+14/+9/+9, 1d6+12(+2d6 or more SA), 19-20x2 crit
Случка
Феликс имаше железни нерви и никога не губеше самообладание, но сега той можеше да почувства червейчетата на тревогата, които прояждаха тялото му докато стоеше в приемната на ир'Дейн. Лорд Бороман беше доста извън неговата лига и неочакваното повикване можеше да означава само и единствено неприятности. Вратата се отвори прошумоля в мекия килим и Феликс трепна, но бързо се взе в ръце. Лицето на личния секретар на Бороман беше безизразно.
-Лорд ир'Дейн ви очаква, господине. - тънкият намек придружен с обидата не убягна на Феликс. Извън тази стая може да си незначителен благородник, но тук не си нищо повече от наш служител. Подчинен служител.

Феликс кимна учтиво, но не и почтително и пристъпи навътре, а секретарят затвори вратата зад гърба му. Личния кабинет на лорда беше сякаш излязъл от някоя легенда - със предмети и сувенири от многобройните му пътувания изложени на видни места. Също така и страшно горещ, въпреки, че камината едва тлееше. Затоплящо заклинание вероятно. Самият лорд не изглеждаше добре. Лицето му бе бледожълтеникаво, очите отпуснати и уморени. Когато пое подадената му за представяне малка ръка Феликс с изненада установи, че тя е леденостудена. Почти я изпусна от изненада.

-Ир'Тиел, предполагам се чудите защо съм ви повикал. Може ли да ви наричам Феликс за по кратко - благодаря. Ами съдейки по лицето ви вероятно за вашата... хм, нека я наречем доста пикантна статия за Даргуунските призователни камъни миналият месец. Не всеки ден се случва списанието ни да изобличи някой от управляващия кръг в измама или най-малкото в глупост. Но пък "Въже и клин" излезе в двоен тираж...
Феликс стисна зъби в изумление. По-дяволите, той се забавлява от моите реакции!
-Сир, аз...
-Спокойно младежо, днешната тема за разговор няма нищо общо с вашата работа за гилдията. Всъщност, не, излъгах ви. Именно вашата работа ви доведоха тук днес в моя кабинет. Лорд Феликс ир'Тиел, това за което ще говорим няма нищо общо с гилдията. Аз бих искал, качеството си на частно лице, да ви наема да извършите определена задача за мен - Бороман спира за момент и поглежда Фелкс в очите.
Възвърнал донякъде самочувствието си Фелкс се прокашля леко.
-Слушам ви, Сир
-Истината синко, е че не мога да ви разкрия в какво се изразява задачата, защото и аз самият не знам. С тези думи Бороман се пресяга и ловко прокарва пръсти по орнаментите на бюрото си. Нещо изщраква. Полуръстът се навежда, а когато се изправя в ръката му има малко листче, което той подава на Феликс.
-Преди 20 години един човек направи много за мен, толкова, че без неговата помощ днес аз нямаше да стоя тук пред вас. Дължа му живота си, такъв какъвто е. А сега той ме моли да отида на този адрес, тези координати. Знам само, че ще е опасно. Колко точно и какъв тип опасност за съжаление не мога да кажа. Но знам също така и че ще проваля моя благодетел, моите приключенски години за съжаление изтекоха, стопиха се като ледниковите реки на Фростфелл. - възрастният полуръст въздъхва, тъгата му е осезаема.
-Феликс, аз следя вашата кариера с жив интерес от доста време. Вярвам, че вие сте способен на повече, много повече, отколкото се стремите. Не захвърляйте това, което съдбата ви е дала и за което толкова много хора мечтаят. Вашите усилия, разбира се, ще бъдат подобаващо възнаградени и вярвам, че един амбициозен, способен и доказал се млад мъж има всички шансове да стане мой зет...
Феликс изкарва остатъка от разговора на автопилот, а 38 дни по-късно пристъпва през портите на Вроат, мислите в главата му лепкави и сладки като розов захарен памук.
Последна промяна от Azmodael на съб дек 29, 2012 6:15 pm, променено общо 78 пъти.

Потребителски аватар
CONAN
Варварин
Мнения: 8810
Регистриран: пон яну 27, 2003 7:21 pm
Местоположение: Кимерия
Контакти:

Re: Герои

Мнение от CONAN » чет дек 13, 2012 4:44 pm

Алан Морин
Механика
NAME Alan Morin
RACE Changeling
CLASS: Scout 4 / Wilderness Rogue 5 / Fighter 1 / Swordsage 1
Alignment: Neutral

ATTRIBUTES
STR 10
DEX 20 +5 (+2 Gloves of Dex Added DEX on 4th and 8th)
CON 16 +3 (+2 Amulet of Health)
INT 10
WIS 14 +2
CHA 12 +1

COMBAT
HP: 79
Init +6
AC 23 (+1 dodge vs. enemy; +1AC if move 10ft)
Speed: 40ft.

SAVING THROWS
Fort +8
Ref +13
Will +6

Base Attack Bonus: +7/+2
Melee: +7/+2
Ranged: +12/+7
Grapple:+7/+2

+1 Short sword: +15/+10

MANEUVERS x6 (readied x4)
(Desert) Distracting Ember
(Desert) Burning Blade
(Desert) Wind Stride
(Shadow) Shadow Blade Technique
(Shadow) Clinging Shadow Strike
(Sun) Counter Charge

STANCES: x1
(Shadow) Child of Shadow

SKILLS (14/7 Ranks) ABILITY MOD NOT INCLUDED!!!
Available - 104 (Scount - 56, Rogue - 40, Fighter - 2, Swordsage - 6)

10 Spot
10 Listen
10 Move Silently
10 Hide
4 Disguise
8 Disable Devise
10 Search
10 Tumble
2 Speak Language - Orc, Elven
4 Bluff
4 Climb
4 Jump
8 Open Lock
8 Use Magic Device


+2 Bluff (race)
+2 Intimidate (race)
+2 Sense Motive (race)

FEATS
1(level 1) Dodge
2(level 3) Weapon Finesse
3(level 6) Spring Attack
4(level 9) Staggering Strike
5(fighter) Mobility
6(scout) Improved Skirmish

CLASSES SPECIAL
Skirmish (+2d6, 1AC)
trapfinding (x2)
trap sense +1
evasion
Battle fortitude +1
improved uncanny dodge (2x uncanny dodge)
trackless step
Sneak attack +3d6
Quick to act +1
discipline focus (Weapon Focus - short sword)

ITEMS

+3 Mithral Glamered Shadow Silent Stamina Chainshirt (+7 AC, +1 fort) - 20 700gp
+2 Deadly Precision Shadowstrike Hideaway Everbright Shortsword - 17 000gp
Ring of Feather Fall - 2200gp
Ring of Protection +1 - 2000gp
Cloak of Resistance +2 - 4000gp
Gloves of Dexterity +2 - 4000gp
Amulet of Health +2 - 4000gp

Gold left: 2100

CHANGELING RACIAL TRAITS
•Shapechanger Subtype: Changelings are human-oids with the shapechanger subtype.

•Medium: As Medium creatures, changelings have
no special bonuses or penalties due to their size.

•Changeling base land speed is 30 feet.

•+2 racial bonus on saving throws against
sleep and charm effects: Changelings have
slippery mind

•+2 racial bonus on Bluff, Intimidate, and Sense
Motive checks: Changelings are inherently skilled in
deception and intimidation, and though they cannot
actually detect thoughts as doppelgangers can, they
can intuitively read body language and attitude with
surprising accuracy.

•Natural Linguist: Changelings add Speak Language
to their list of class skills for any class they adopt.

•Minor Change Shape (Su): Changelings have the
super natural ability to alter their appearance as
though using a disguise selfspell that affects their
bodies but not their possessions. This ability is not
an illusory effect, but a minor physical alteration of
a changeling’s facial features, skin color and texture,
and size, within the limits described for the spell. A
changeling can use this ability at will, and the altera-tion lasts until she changes shape again. A changeling
reverts to her natural form when killed. A true seeing
spell reveals her natural form. When using this abil-ity to create a disguise, a changeling receives a +10
circumstance bonus on Disguise checks. Using this
ability is a full-round action.

•Automatic Languages: Common. Bonus Languages:
Auran, Dwarven, Elven, Giant, Gnome, Half ling,
and Terran.

•Favored Class: Rogue. A multiclass changeling’s rogue
class does not count when determining whether she
takes an experience point penalty for multiclassing.
История
Две години са изминали от Войната. Екота на сраженията продължава да се носи из Корвеър. десетки хиляди са загубили близки и приятели, домовете си. Великите нации са впрегнали всичките си сили във възстановяването на земите си и укрепването на новите граници. Въпреки примирието и подписването на Тронхолдското споразумение, за всички е ясно че пламъка на битката още не е угаснал... за някои.

За други, сякаш Войната никога не се е състояла. Защитени от високите и труднодостъпни кули, пазени от най-силната армия на континента и локация далеч от всякакви бойни зони, жителите на Шарн живееха своя изпълнен с удобства и забавления живот. Поне тези, намиращи се в Горния град. Никой от там не се интересува от хилядите бежанци пълнещи тесните и мръсни улици и вертепи на Долните нива, нито пък за опитващите се да се измъкнат от тежестта на след военен Корвеър пробиващи в Средния град хорица. За благородниците и богатите, мизерията и страданието беше тема на общи приказки и идеален повод за лицемерия и вдигане на общественото си положение чрез благотворителни събития.
Алан Морин е един от тези, прекарващи живота си сред красивата архитектура и бляскавост на Горен Шарн. Докато за обществото в тази част на града е важно откъде си, то за Алан Морин това не беше от значение – единственото важно бе че майка му (или баща му?) бяха прехвърлили способностите се на Променящ се, давайки му безброй неограничени възможности да намери мястото си в живота. Възможности, които Алан Морин обяздваше с пълна сила всеки път щом се намереше в компанията на богати търговки или благороднички… в редки случаи обяздването се случваше на тъпкан с пари богат търговец.

Алан Морин нямаше приятели. Никой не познаваше истинския Алан по външен вид и характер. Всички познаваха някоя негова версия, която се представяше в обществото и навън според ситуацията и настроението на Променящия се. Затова никой не знаеше че първите уроци за живота Алан Морин бе получил в Дълбините и Долен Шарн, докато се бореше за оцеляването си и изкачването си нагоре. Много може да се пише за премеждията му и хилядите превъплъщения, приключения и опасности през които променящия се е преминал, но както липсата на приятел, така и липсата на летописец на неговия живот прави това достояние само на него.

Сега той е познат под много имена в Шарн. Едни го знаят като изкусен крадец, способен да отмъкне стола изпод възглавницата на Краля, други като тих и невидим убиец, слагащ край на конкуренцията и враждите. Трети го познават като изкусен любовник, задоволяващ всяка прищявка. Превъплъщения и имена, градени с години и много любов, докарват на Алан Морин сериозни средства, за да живее до края на живота си като крал. Малцина биха се съгласили, но богатството докарва на Сменящия се и огромна скука. Скука, която все по-често убива в тъмни нощни заведения в компанията на тежък и скъп алкохол попит с опиати от най-високо качество…

Обикалящ из баровете и клубовете за удоволствия на Централното плато и Горен Шарн, Алан Морин търси ново предизвикателство.
Последна промяна от CONAN на съб дек 29, 2012 5:45 pm, променено общо 7 пъти.
The past is a rudder to guide us, not an anchor to hold us back.

Потребителски аватар
Ambartanen
Мнения: 1516
Регистриран: чет авг 14, 2003 11:03 pm
Местоположение: NYC

Re: Герои

Мнение от Ambartanen » чет дек 13, 2012 7:57 pm

Ишил ир Мурат (Иш)
CN human female druid 11
Механика (Иш)
Stats:
HP: 64 Initiative: +1
AC: 23 touch: 11 flat-footed: 19
Fort: +11 Ref: +7 Will: +17
BAB/Grapple: +8/+8
Speed: 30ft
Active Spells: Greater Magic Fang, Barkskin, Longstrider

Abilities:
Str 10, Dex 12, Con 12, Int 14, Wis 24, Cha 12

Feats:
Ashbound [Human] [utip=Player's Handbook][url=h ... е от тук.
Случка
Едно от по-странните неща, което всеки наблюдател на пътя през Кралската гора би забелязал на този приятен пролетен ден, е странната червенокоса жена идваща откъм Шарн, която води разпален и много сериозен спор с коня си.

- Виж какво, не мисля, че стояхме чак толкова дълго в града.- конят изпръхтя ядосано.- Добре де, може би няколко седмици нямах време да те изведа от конюшните, но нямаше причина да си го изкарваш на горкия коняр.- събеседникът й не я удостои с отговор, но явно тя успя да прочете нещо в стъпката му.- Прав си. Извинявай, трябваше да те посещавам по-често и разбирам, че просто искаше да ми привлечеш вниманието... Все пак имай на предвид, че ухапа главният кралски коняр- той има доста сериозно влияние сред местните клонове на Фамилия Вадалис, така че не се учудвай ако случайно ти дават увяхнал овес на следващите няколко места.

Наблюдението й бе последвано от намусена тишина. Няколко минути по-късно тя явно реши да разведри атмосферата.
- Поне задачата в града ни беше успешна. Хаха, трябваше да видиш лицето на Мерикс, когато принцът му каза да спре строежа на завода. Стана червен като домат и беше на ръба да припадне от яд, докато се опитваше да остане учтив. "Ваше Височество знае кога да постави интересите на държавата пред интересите на моята Фамилия." Пфах. Може би е добре, че си тръгнахме преди да започнат сериозните проблеми.- конят изпръхтя и извъртя главата си, за да хвърли скептичен поглед на ездачката си.- Какво? Е, да, сега дължим услуга на Фиарлан, но колко сериозен проблем е една малка услуга? Аз по-скоро се притеснявах, че д'Канит може да...

В този момент разговорът бе прекъснат от дузината стрели изскочили от околните храсти. Повечето от стрелите се бяха забили в целите си, но прибледнялата жена притвори очи и промърмори нещо под глас. Конят и ездачката изчезнаха за момент, но веднага се появиха на същото място готови за бой. В този момент от шубрака изкочиха няколко бронирани войника и втори облак стрели полетяха към целта си, но този път преминаха през нея сякаш беше направена от дим.


Раш беше напълно способен да се справи с наближаващите ги войници, но стрелците бяха разпръснати и твърде дълбоко в гъстака, за да ги стигне лесно. Иш концентрира вниманието си върху зова за помощ към природата и, когато отново се огледа, видя четирите им нападатели проснати бездвижно около тях. Веднага след това от гората започнаха да се разнасят ужасените викове на скритите стрелци. Когато последният вик от гората утихна, Раш наостри уши и погледна надолу по пътя- към тях се носеха звуците на галопиращи коне и дрънченето на броня.


Рист д'Денеит нямаше време да осмисли защо звуците на битката бяха утихнали преди групата му да вземе последния завой и да се изправи пред целта си. Жената, която бяха наети да убият, седеше сред труповете на войниците му, а глутница вълци с размерите на бойни понита стояха около нея и доволно облизваха устни. Преди да реши дали да отмени атаката, видя как вълците изведнъж удвояват размерите си и веднага се хвърлят към войниците му. Капитанът гледаше втрещено как кон с размерите на зен'дришки боен слон разбива предната линия на войниците му и от гърбът му към него се хвърля червенокосата жена. Последното нещо, което видя, е как тялото й се изменя в това на прериен лъв точно преди тя да се приземи върху него.
Енд шит...
НИПове:[list]
[*]The Arcane Congress, най-влиятелната магическа организация в Ондеър, е научила за бившата принадлежност на Ишил към Пепелните друиди скоро след появата й в цивилизованите земи. С течение на времето агентите на Конгреса стават все по-настоятелни в опитите си да убедят друидката да посети летящите кули над Арканикс, но досега не са успели. Иш никога не е успяла да научи коя част от Конгреса знае за миналото й и дали търси информация или отмъщение.
[*]Гриз, гнол рейнджър, е водачът и из Дроамските територии. Иш е пътувала с него почти година и са се разделила на приятелски начала.
[*]Мордейн е могъщ магьосник контролиращ една от Дроамските територии- единствената такава, която все още не се е подчинила на Дъщерите на Сора Кел. Под тайното напътствие на Сора Тераза, Иш решава да убие Мордейн и да освободи земята от отвратителните му експерименти. Магьосникът се оказва твърде силен за нея, но тя поне успява да се измъкне без да загуби живота си или да разкрие самоличността си.
[*]Баронеса Елвинор Елоренти д'Фиарлан, главата на Фамилия Фиарлан, базирана във Вроат. Иш й дължи услуга като отплата за помощта й в Шарн.
[*]Барон Мерикс д'Канит й има зъб след като проваля един от проектите му за нов завод в околностите на Шарн.[/list]

Бойна Тактика:
[list]
[*]Ако много (или опасни) опоненти атакуват нея или Раш, Иш използва displacement.
[*]Ако има много слаби опоненти, Иш използва summon nature's ally III или IV и призовава 1d4+1 вълка или черни мечки
[*]Ако битката изглежда много сериозна, Иш използва summon nature's ally VI и призовава 1d4+1 тигъра, след което cast-ва animal growth на тигрите и Раш (преди първият ход на животните).
[*]Ако има един особено силен опонент, Иш използва baleful polymorph или hold monster на него (ако изглежда, че има ниска физика или воля съответно).
[*]Ако вече има призовани животни и битката все още тече, Иш се превръща в dire lion и charge pounce-ва върху някой по чуплив опонент (по предпочитание магьосник или стрелец).[/list]

[sblock1=Статистики на призовани животни]Вълк (1d4+1 със Summon Nature's Ally III):
Medium Animal
HP: 17 AC: 14 touch: 12 flat-footed: 12
(Full) Attack: bite +8 (1d6+3)
Fort: +7 Ref: +5 Will: +1
Special Attacks: Trip

Черна Мечка (1d4+1 със Summon Nature's Ally IV)
Large Animal
HP: 25 AC: 13 touch: 11 flat-footed: 12
Attack: Claw +11 (1d4+6)
Full Attack: 2 claws +11 (1d4+6) and bite +6 (1d6+3)
Fort: +7 Ref: +4 Will: +2
Special: n/a

Вълчище (1d4+1 със Summon Nature's Ally V + Animal Growth)
Huge Animal
HP: 69 AC: 14 touch: 9 flat-footed: 13
BAB/Grapple: +4/+17
Attack: Bite +19 (2d6+19)
Fort: +16 Ref: +11 Will: +10
Special Attacks: Trip
Special Qualities: DR 10/magic
Active Spells: Summon Nature's Ally V (22 rounds), Animal Growth (11 minutes)

Тигър (1d4+1 със Summon Nature's Ally VI + Animal Growth)
Huge Animal
HP: 69 AC: 14 touch: 9 flat-footed: 13
BAB/Grapple: +4/+28
Attack: Claw +17 (2d6+12)
Full Attack: 2 claws +18 (2d6+13) and bite +13 (2d8+7) and 2 rakes +18 (2d6+7)
Fort: +16 Ref: +10 Will: +7
Special Attacks: Improved Grab, Pounce, Rake
Special Qualities: DR 10/magic
Active Spells: Summon Nature's Ally VI (22 rounds), Animal Growth (11 minutes)[/sblock1]
[sblock1=Раш (fully buffed)]Huge Animal
HP: 107
AC: 33 touch: 12 flat-footed: 29 Speed: 60ft
BAB/Grapple: +6/+25
Attack: Hoof +17 (1d8+12)
Full Attack: 2 hooves +17 (1d8+12) and bite +14 (1d6+6)
Fort: +17 Ref: +14 Will: +8/+12
Special Attacks: (none)
Special Qualities: DR 10/magic, Link, Share Spells, Evasion, Devotion, Multiattack
Feats: Endurance, Run, Multiattack, Weapon Focus (Hoof), Armor Proficiency (Light)
Active Spells: Greater Magic Fang, Barkskin, Bull's Strength, Bear's Endurance, Cat's Grace, Animal Growth[/sblock1]
[sblock1=Иш (Dire Lion form, fully buffed)]Large Animal
HP: 86 Initiative: +4
AC: 21 touch: 13 flat-footed: 17 Speed: 40ft
BAB/Grapple: +8/+21
Attack: Claw +17 (1d6+10)
Full Attack: 2 claws +17 (1d6+10) and bite +12 (1d8+5) and 2 rakes +17 (1d6+5)
Fort: +15 Ref: +10 Will: +17
Special Attacks: Improved Grab, Pounce, Rake
Active Spells: Greater Magic Fang, Barkskin, Bull's Strength, Bear's Endurance, Cat's Grace, Longstrider[/sblock1]
[sblock1=Иш (Dire Hawk form, fully buffed)]Large Animal
HP: 86 Initiative: +7
AC: 23 touch: 16 flat-footed: 16 Speed: fly 80ft (average)
BAB/Grapple: +8/+19
Attack: Claw +16 (1d6+8)
Full Attack: 2 claws +16 (1d6+8) and bite +11 (1d8+4)
Fort: +15 Ref: +10 Will: +17
Special Attacks: (none)
Active Spells: Greater Magic Fang, Barkskin, Bull's Strength, Bear's Endurance, Cat's Grace, Longstrider[/sblock1]
Последна промяна от Ambartanen на вт дек 18, 2012 2:51 pm, променено общо 20 пъти.

Заключена

Върни се в “Tides of Darkness”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост