Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

Битка 1: В покоите на Рикардо.

Седем дни, в които група герои трябва да се справят с наглед непосилната задача да осъществят сватбата между наследниците на едни от най-влиятелните търговски фамилии в град Брил.

Модератор: hameleona

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от hameleona » съб юни 12, 2010 12:58 am

Стаята е нещо като дневна. В западната стена има голям прозорец, през който са влезнали две облечени в черно фигури. Въоръжени са с къси лъкове и къси мечове, но не са ги приготвили.

Хвърляйте за инициатива, тяхната е

Ерона - 21
Втори враг - 14
Първи враг - 13
Беренд - 11
Анорион - 10
Енрико - 9

Ако случайно някой успее да ги атакува, статистиките им са еднакви:

AC 15/Touch 11/ Flat-footed 14; Hp 4.

Изненадвате ги, така че са flat-footed докато не действат.



Сори за грозната карта, но това можах да направя. Светло-сивите квадрати са маса, столове и шкафове, високи до кръста


Първи Рунд
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от Night Wanderer » съб юни 12, 2010 2:48 am

Инициатива:
1d20+7=21

Атака:
1d20+4=16
Поражение:
1d6+1=6
Ерона се зарадва на възможността да си изкара яда на някого, придвижи се с бърза походка до първия враг и го проподе с рапирата. Острието потъна под дрехите му, онзи изохка и се строполи в краката на жената. Ерона се обърна към другия, понечи да каже нещо но реши да остави останалите да говорят, ако намереха за необходимо.
Последна промяна от Night Wanderer на нед юни 13, 2010 6:32 pm, променено общо 1 път.
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от hameleona » пон юни 14, 2010 3:59 am

Беренд успява да се промъкне покрай Енрико и Анорион и да застане в ъгла до вратата, вадейки в същото време кинжала си. Веднага, щом му се отвори възможност, тий го метна по втория враг, но пропуска.

Оцелелия противник не показва желание да се предаде или да бяга, ами се придвижва до Ерона и я атакува с късия си меч, пробивайки защитата й. Мечът оставя дълга кървава ивица по тялото й (5 Щети).
plain_01.JPG
plain_01.JPG (23.28 KБ) Видяна 3546 пъти
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от Yago » пон юни 14, 2010 8:31 am

Анорион се засили и, прехвърляйки се през масата се озова до противника с изваден меч. Масивното оръжие не беше най-подходящото за употреба в помещения, но и за щастие, това помещение не беше от най-тесните.


((ако третираш мебелите като difficult terrain или higher ground, Анорион се озовава вляво от Ерона))
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от urut » пон юни 14, 2010 11:32 am

Енрико застана на прага на стаята вдигна опря арбалета на рамото си, и се приготви да стреля веднага щом се появи възможност за изстрел без да рискува да удари Ерона или Анорион.
Действия
Prepared Action - Стрелям веднага щом врага не получва прикритие от останалите, стига да е още на крака.
1d20+1=4 - Мисля че може да го отнесе някоя мебел.
Маймуняците в лог -а на зарометачката са името (написах го на кирилица по инерция).

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от Night Wanderer » пон юни 14, 2010 12:04 pm

Eрона изръмжа болезнено. След което със спокоен подигравателен тон отбеляза:
- Щях да ти предложа да се предадеш - Замахна с рапирата си и мечът на противника звънна, когато отклони удара - но ти така и така няма да се съгласиш.

[sblock]1d20+4=12[/sblock]
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от hameleona » пон юни 14, 2010 1:17 pm

Опонента на Ерона само изсумтя и отново замахна към жената. Този път оръието му бе пресечено от бързата рапира на мишената му.

Беренд приготвя лъка си и стреля по противника (приемам, че има чиста видимост). Стрелата улучва целта, но за малко (2 Щета).

(Обновените статове на противника са: AC 15/Touch 11/ Flat-footed 14; Hp 2.)
plain_01.JPG
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от Yago » пон юни 14, 2010 1:26 pm

Анорион замахна към маскираният човек, но мечът се закачи в завесите, разкъса ги и запрати парче фин плат по биещите се.

(natural 1)
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от Night Wanderer » пон юни 14, 2010 2:13 pm

Ерона (ако е на ход)
Ерона пробва да промуши противника си, но ударът й се отклонява много от целта и рапирата оставя следя някъде в рамката на прозоцера.

[sblock1=]1d20+4=7[/sblock1]
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от urut » вт юни 15, 2010 10:23 am

Енрико изпусна шумно дъха, който беше задържал до момента, качи се върху масата застана така че съюзниците му да не закриват врага. Вдигна арбалета прицели се за момент и стреля, профуча над главата на противника и се заби с тъп звук в рамката на прозореца.

Атака: 1d20+1=9

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от hameleona » вт юни 15, 2010 2:00 pm

Маскираният отново замахна към Ерона, като и този път мечът му не намери целта си.

Беренд Зареди нова стрела, издиша бавно и стреля. Стрелата се заби право в окото на противника, убивайки го на място.

Край на битката.

Всеки герой получава 75 Exp (малей, колко много :lol: )
Преди да губим време и постове - ако някой ги претърси, ще открие, че враговете ви нямат никакви пари или каквото и да е друго, освен една празна кожена папка, оръжията (Longbow и Short Sword) и бронята - Chain Shirt. И двамата са Елфи, като единствените им отличителни черти са факта, че на единия му липсва горната част на ушите (вече и едното око :lol: ), а другия има татуиран скорпион на врата.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от Yago » вт юни 15, 2010 3:00 pm

- Без съмнение това е важна улика - отбеляза Анорион, докато се опитваше да освободи меча си от завесата - и някой от нас трябва дискретно да повика дон Дашива, но няма да е зле да прегледаме и остатъка от помещенията.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от urut » вт юни 15, 2010 3:02 pm

Енрико разгледа труповете бегло.
- Аз ще отида, и без друго не съм от голяма полза тука. Да се надяваме че Дашива знае нещо повече за тез типове.

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от Night Wanderer » вт юни 15, 2010 4:23 pm

Задъхана Ерона се облегна на стената, после седна на леглото и остави рапирата до себе си. Заби ядно тока на ботуша си в главата на този, който я беше ударил и погледна рамото си, за да види дали раната е сериозна.
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от Yago » вт юни 15, 2010 4:34 pm

След като Енрико потегли, Анорион се обърна да погледне останалите.
- Ерона, дай да погледна. - кимна подканящо и протегна ръка към рамото на младата жена.
- Боли ли много?
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от Night Wanderer » ср юни 16, 2010 1:29 pm

Ерона раздвижи ръката си и докосна раната.
-Мисля, че няма нищо сериозно. - отговори със стиснати зъби - Само че кърви и много боли. Ще мине.
Раздърпа ризата си, за да може Анорион да погледне.
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от Yago » ср юни 16, 2010 1:56 pm

Анорион огледа и опипа разголената плът, натискайки внимателно с облечени в ръкавица пръсти за да изкара кръвта, а с нея и поне част от нечистотията от раната. След което взе знака на Зорницата в ръка и, докосвайки го до раната, промърмори кратка и искрена молитва. Чудодейните сили на богинята се преляха през нейната длан и раната се затвори изцяло.
Cure Light Wounds=8
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: Битка 1: В покоите на Рикардо.

Мнение от hameleona » чет юни 17, 2010 1:21 pm

Продължаваме в основната тема.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Заключена

Върни се в “The Final Countdown”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост