Форумната платформа беше обновена на версия phpbb 3.2. За повече информация моля посетете следната тема

[Интро] Завръщане

Седем дни, в които група герои трябва да се справят с наглед непосилната задача да осъществят сватбата между наследниците на едни от най-влиятелните търговски фамилии в град Брил.

Модератор: hameleona

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от hameleona » вт май 25, 2010 12:41 am

Около два часа по-късно, кораба бе привързан за кея, а докерите започнаха да разтоварват товара и да го носят към склада, под зоркия надзор на пристанищните служители, един чиновник от фамилията, който описваше всичко и Енрико, който като “книжен плъх” бе задружно оставен приятелите да се оправя с бумащината.

На останалите им бе заявено, че трябва в три часа да се явят при дон Дашива – техният “Наставник”, за да докладват, как е минало пътуването, както и какви договори са били сключени с тамошните търговски представителства. Това от своя страна ги остави с близо два свободни часа, през които да правят, каквото си поискат. Не че имаше кой-знае какво за правене, но по принцип.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Night Wanderer » вт май 25, 2010 3:06 am

За Ерона нямаше никакво съмнение. Зарадва се на тези два часа като дете на близалка и се замисли за момент коя е най-близката удобна и безопасна кръчма.
-Момчета, да ходим да полеем печалбата? Знам идеалното място.
И без да чака отговор тръгна натам.

[sblock]ИИ: Освен ако някой не задържи Ерона по някакъв начин тя ще отиде в кръчмата без значение дали някой от нейните спътници я последва или не.[/sblock]
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от urut » вт май 25, 2010 11:29 am

Енрико вдигна за момент поглед от документите и подвикна на Ерона
- Отиваш на обичайното място, нали? Ще ви догоня веднага щом свърша тук, длъжници сте ми.
След което се съсредоточи в документите. След секунда вдигна рязко поглед и се провикна по силно.
- Заръчай да подготвят банята.

Jager
Мнения: 239
Регистриран: пон юли 10, 2006 5:10 pm
Местоположение: Варна

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Jager » вт май 25, 2010 11:53 am

Беренд също не се поколеба с решението си - дълго време мина откак не бе стъпвал на твърда земя, а и се беше затъжил за този шумен, пъстър, забързан град...
- Аз ще се поразтъпча малко - обърна се той към Анорион, Енрико и гърба на отдалечаващата се Ерона - време ми трябва да спра да залитам от това непрекъснато люшкане на кораба. А и малко камък да видя и глъчка да чуя, че от тези морски ширини ми се стегна сърцето. Ако излизате - оставете вест къде да ви търся преди аудиенцията.

Ако никой няма нещо да му каже, той поема с разкрачена и залитаща моряшка крачка към пълните с крясъци и закани, псувни и песни, градски улици.
За ДМ
Приемам, че ще се преквалифицирам в Градски Скиталец. Като такъв имам ли информатори, които да разпитам за случките в града, както и за настроенията в същия, за клюките относно фамилиите? Слухове за земетресението, за войнствените рибо-хора?

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Yago » вт май 25, 2010 12:27 pm

Анорион отвори уста да каже нещо против "проливането", но си замълча и се понесе мълчаливо след Ерона, благодарeйки негласно за факта, че воала прикри неловката ситуация. Малко по-късно, когато установи че не може да догони по-пъргавата и леко натоварена млада жена, преглътна гордостта си и извика след нея, с пресеклив и несигурен глас:
- Изчакай...
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Night Wanderer » вт май 25, 2010 3:29 pm

Ерона се изкиска на подтичващия след нея Анорион, спря се и изчака да се изравни с нея. Хвана го под ръка и продължиха заедно с еднаква скорост, но не и преди да се провикне след гърба на потъващия в улиците скиталец.
-Перлата, Беренд, там ще ни намериш.
И продължи разходката си по крайбрежния път, покрай спряните в доковете товарещи и разтоварващи ветроходи със свалени платна докато през цялото време не спираше да разказва на елфа за горещата вана и ароматното вино, които ги очакваха съвсем скоро. Четвърт час по-късно мина през висок дървен портал, над който беше закована лакирана табела "Перлата на Брил".
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Yago » вт май 25, 2010 3:35 pm

Анорион имаше достатъчно остър слух за да долови кискането и усети зачервяването на врата си, което постепенно се разпростря към ушите. Когато се хванаха през ръка, имаше чувството че парещата червенина(а може би това беше от тичането?) се разпростира върху цялото тяло, и с почти подкосени колене се понесе успоредно с Ерона, отново отправяйки благодарности към Зорницата за това, че свободно носения никаб прикрива лицето на носещия.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от hameleona » вт май 25, 2010 7:42 pm

Ерона и Анорион.
“Перлата” беше Увеселително Заведение. Така се наричаха всички места, където човек можеше да свърши нещо повече от това да изпие по няколко бири. В случея, в Перлата имаше всичко – макар и с неголяма фасада, кръчмата бе с голямо общо помещение, а в задната и част имаше обширен двор.

В общата зала се влизаше по няколко стълбички, които отвеждаха посетителя право пред голям тезгях, зад който постоянно работеха няколко рецепциониста (поради липса на по-добро название), чиято основна задача бе да се погрижат, желанията на клиентите да се задоволяват бързо и качествено. А услугите предлагани от заведението бяха много…

В общата зала всеки можеше да седне и да пийне по нещо, като в обикновена кръчма и да се наслади на множеството вкусни гозби, както и на винаги добрите музиканти и танцьори. Двора пък бе изпълнен с беседки, в които групи клиенти можеха да се насладят на дискретност на водените от тях разговори. Над общата зала имаше три етажа с най-различни стаи, в които човек можеше да прави, каквото му душа иска – да наеме легло за няколко часа, да се изкъпе, да наеме “компания” за няколко часа и каквото му душа иска.

Основният минус на “Перлата” бяха цените й, които в моменти стигаха до три пъти спрямо стандартните за града. За сметка на това, услугите бяха разнообразни и винаги се намираше по нещо за всеки джоб.


Още при влизането си в “Перлата”, Ерона и Анорион бяха посрещнати от Диелин – управителка на дневната смяна и (до колкото е възможно) приятелка. След кратка размяна на поздрави, тя най-накрая им зададе най-важният въпрос – “Какво ще желаете?”
Беренд
Ммм… може и да имаш. Хвърли 1д20.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Jager
Мнения: 239
Регистриран: пон юли 10, 2006 5:10 pm
Местоположение: Варна

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Jager » вт май 25, 2010 8:09 pm

DM

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от hameleona » вт май 25, 2010 8:24 pm

Беренд
След кратко разпитване, Бренд осъзна, че нито един от познатите, на чиято информация би се доверил не е в града или най-малкото не е достъпен...
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Night Wanderer » ср май 26, 2010 12:30 am

Хамелеона и Анорион
[sblock]Ерона се ухили до уши.
-Добра среща, Диелин. Ще искаме една бутилка хубаво свежо вино и да ни подготвиш една... - Ерона погледна към червения елф - две стаи, където да можем да се изкъпем. След двайсетина минути ще се възползваме от тях. Дотогава ще изчакаме в залата.
Жената тръгна да влиза, запря се на входа и се почуди известно време. След което се обърна към Диелин и й каза на ухо
-Скоро трябва да дойде Енрико. Един нисичък, слаб магьосник. Идвала съм с него от време на време. Ще поиска баня. Има ли вариант да му подготвите негова, но да го упътите към моята. Ще бъде забавно, защото е вероятно да си поиска и компания. Пък после ще изясним недоразумението и ще го пратим в истинската му стая.
При тези думи Ерона подаде необходимата сума за услугите плюс щедър бакшиш без изобщо да се замисли, че й съдират две кожи от гърба. Остави елфа да си поиска нещо допълнително от Диелин и се запъти към голямата зала, където я чакаше студено вино в кристални чаши. И няколкото клюки, които е изпуснала по време на двумесечното си присъствие.

ИИ: хъврлям една gather information относно случките по време на отсъствието ми.
1d20+1=20
Водещ: Няколко интересни събития са се случили, докато те е нямало.
1. Вече споменатото земетресение.
2. Падението на Фамилия Терин.
3. Обявената дата за сватбата на наследника на Фел.
4. Някакви разправии сред жреците.

Над кое ще задълбаеш?


(Благодарение на факта, че си "старо куче"* в тия среди можеш да проучиш едното за тез 20 минутки.)
*куче ли, кучка ли, това не е тема на настоящатая доскусия :D

Отговор: типично женската клюкарщина определено ме насочва към сватбата на наследника на Фел.[/sblock]
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от hameleona » ср май 26, 2010 3:05 am

Ерона и Анорион

[sblock]След като чу най-важните клюки от може би най-удобния източник (познатата сервитьорка), Ерона се огледа и забеляза един от множеството чиновници на фамилията и (едва ли не разкъсвана от любопитство) седна на неговата маса.

След по-малко от 20 минути и едва две халби бира, Ерона научи доста за свадбата на основният източник на почерпки в града.

Оказа се, че Рикардо, поне официално, се е оттеглил в някоя малка вила, за да се подготви душевно за наближаващата промяна в живота му. Обаче ако се опита човек да разбере, къде точно е Рикардо - удря на камък.
Виж, Елайда (бъдещата невяста) всеки можел да я види, стига да не е имал близки отношения с Рикардо и да не е жена. Дамата (по чийто адрес чиновника пуска няколко епитета, които не са за пред дами) била много щедра и мила, но същинска кучка, що се отнася до отношение спрямо обикновените бачкатори (сред които е въпросният чиновник)[/sblock]
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Yago » ср май 26, 2010 7:55 am

Анорион научи някои от тези неща и без да иска, просто поради близостта си. Малко по-късно Ерона изостави тяхната маса в преследване на клюките, и остави на свое място тягостното усещане за неловкост. Анорион никога не се чувстваше на място в това излъскано и прескъпо заведение. Затова се сви на масата и продължи да следи Ерона с поглед. Перлата все пак си имаше и някои предимства, прецени накрая. Поне предлагаха нещо за пиене различно от вкиснато пиво и огнена вода. Деликатно повдигна воала си и отпи от сладникавото плодово питие. Знаеше, че от него понякога боли глава, но тягостното пътуване и нервите подтикваха към временна слабост и желание да забравиш грижите поне за малко, затова не след дълго заръча още две чаши.
ум колкото на замажан синигер

Jager
Мнения: 239
Регистриран: пон юли 10, 2006 5:10 pm
Местоположение: Варна

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Jager » ср май 26, 2010 8:28 am

ДМ
След близо час и половина безплодно скитане из града, Беренд реши да се присъедини обратно към другарите си. Разочарованието от факта, че не можа да намери нито един свой информатор, помрачи радостта от жадуваната среща с Брил.
"Какво да се прави - помисли си скиталеца, - просто продължаваме напред."
Не му отне много време да открие "Перлата...". Без много бавене влезе и се огледа за останалите - надяваше се че ще има време да разсее мрачното настроение, обзело го след неуспеха на търсенето му на информация, в приятната компания на спътниците си.

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от hameleona » ср май 26, 2010 2:23 pm

Анорион и Ерона
Малко по-късно, прислугата съобщи, че стаите им са готови. Ерона бе принудена да зареже сладкия разговор от неустоимото желание да изчисти мръсотията от тялото си. Анорион пък така или иначе нямаше друга работа, така че и двамата се качиха нагоре.
Около час по-късно…

Анорион
Може би не толкова учудващо, но духовника свърши с банята много преди Ерона. Елфа отново седеше на масата си, общо взето чудейки се, какво да прави, но поне вече не му се налагаше да търпи натрупалите се мръсотии по тялото си. Последната седмица от плаването не бяха акостирали никъде и съответно не се бяха къпали. Важното бе, че в крайна сметка всичко се изчисти.

В това време, в “перлата” влезе не друг, а Енрико, с изключително доволна физиономия. Анорион се замисли, дали да не предупреди магьосника за очакващата го изненада…

Енрико
Досадната работа по описването и продаване на товара на кораба най-накрая свърши. Енрико с удоволствие забеляза, че сметките му са били точни. После доволно потривайки ръце тръгна към “Перлата”

“Перлата” беше Увеселително Заведение. Така се наричаха всички места, където човек можеше да свърши нещо повече от това да изпие по няколко бири. В случая, в Перлата имаше всичко – макар и с неголяма фасада, кръчмата бе с голямо общо помещение, а в задната и част имаше обширен двор.

В общата зала се влизаше по няколко стълбички, които отвеждаха посетителя право пред голям тезгях, зад който постоянно работеха няколко рецепциониста (поради липса на по-добро название), чиято основна задача бе да се погрижат, желанията на клиентите да се задоволяват бързо и качествено. А услугите предлагани от заведението бяха много…

В общата зала всеки можеше да седне и да пийне по нещо, като в обикновена кръчма и да се наслади на множеството вкусни гозби, както и на винаги добрите музиканти и танцьори. Двора пък бе изпълнен с беседки, в които групи клиенти можеха да се насладят на дискретност на водените от тях разговори. Над общата зала имаше три етажа с най-различни стаи, в които човек можеше да прави, каквото му душа иска – да наеме легло за няколко часа, да се изкъпе, да наеме “компания” за няколко часа и каквото му душа иска.

Основният минус на “Перлата” бяха цените й, които в моменти стигаха до три пъти спрямо стандартните за града. За сметка на това, услугите бяха разнообразни и винаги се намираше по нещо за всеки джоб..

Перлата допадаше много на младия магьосник – в нея човек можеше да намери всичко нужно, за да се почувства доволен. Е, ако не внимаваше можеше и да намери всичко нужно, за да се разори, но това бе друг въпрос.

На влизане го посрещна Диелин – управителката на дневната смяна и доколкото бе възможно – приятелка на цялата им компания. С блестящи пламъчета в очите, тя го посрещна и се разприказва:

- Лейди Ерона вече се погрижи за всичко. Банята ви е готова и ви чака. Може би преди това ще поискате да пийнете по нещо с приятеля си ей-там. Нещо много самотен ми се вижда…

Енрико се извърна и видя Анорион (незнайно как, мага бе сигурен, че елфа е доста по-чист от преди), който си седеше кротко на една маса и пийваше някакво питие.
Всички:

Вие сте на ход. Беренд след 10тина минути ВИ време ще пристигне в Перлата.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от urut » ср май 26, 2010 2:42 pm

Енрико се усмихна широко и махна с ръка.
- Банята първо, ще използвам и някоя приятна млада девойка да ми помогне... Всъщност нека девойката донесе и една кана охладено вино.
След което се насочи с бърза стъпка към помещенията с ваните.

П.П.
Веднага след като приключи (30-40 минути), Енрико слиза в общата зала и се присъединява към групата.

Водещ: Ама много ли си сигурен :twisted:

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Yago » ср май 26, 2010 2:50 pm

Анорион всъщност се кисне с огромно удоволствие и много дълго време. Широките дрехи и тежките доспехи си имат своите предимства, но комбинирани с горещо, влажно време и солените пръски на откритото море могат да натрупат неприятен пласт от сол и кир и да изсушат неприятно кожата. А след отпускащата топлина на банята остава удоволствието от приятният хлад на водата стичаща се по-кожата и тежките, подгизнали кичури върху гърба и раменете. В хладната, сенчеста стая, идеята да оставиш водата просто да попие в теб е особено съблазняваща, така че Анорион изобщо не бърза, нито с къпането, нито с обличането след това, въпреки че има в багажа си комплект чисти дрехи именно за такива случаи.
ум колкото на замажан синигер

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от hameleona » ср май 26, 2010 4:12 pm

Енрико бива упътен към стаята, а дамата го чакала там. С уверена крачка той отива до посочената му врата, отваря я...

И попада на къпещата се Ерона...
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от urut » ср май 26, 2010 4:18 pm

Енрико застана така че през вратата зад него да не се вижда в стаята извърна глава настрани от Ерона и насочи поглед към пода.
- Кхмм, извинявай помолих за отделна стая за да се изкъпя. Изглежда са ме упътили грешно мисля че ще получим поне една кана от най-доброто охладено вино на заведението заради неудобството.
Енрико остана в същата поза и зачака извинението му да бъде прието.. или не.

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Night Wanderer » ср май 26, 2010 4:53 pm

Ерона беше застанала с гръб към вратата, така че като влезе Енрико да види само тила й. При шума от отваряне на вратата тя блажено се размърда в топлата вана, леко се надигна така, че да загатне какво се крие под повърхността и се обърна през рамо.
-О, Енрико, извинявай. Възможно е и аз да съм объркала стаята. - Ерона бавно се надигна, така че горната половина на голия й гръб да се вижда от позицията на магьосника - Така и така си дошъл, може ли да ми разтриеш гърба? Това плаване схвана всичките ми мускули. Хем си правех упражненията всеки ден. Междудругото имам и вино.
Ерона се протегна настрани към масичката до ваната, взе чашата си и направи подканващ жест към Енрико.

Ако Енрико се приближи Ерона ще отбележи, че водата, макар и малко мръсна все още е достатъчно чиста и топла, а ако се колебае ще се наслади на изражението му за момент, след което ще го упъти към неговата стая като се погрижи да се видят части от женските й прелести.
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от urut » чет май 27, 2010 10:09 am

Енрико се поколеба за момент след, което преглътна на сухо. Затвори врата и се приближи бавно. "По дяволите бива си я, но все пак без колеги, не забравяй малко удоволствие много проблеми."
- Ерона, определено трябва да внимаваш когато се въртиш пред Анорион, може да е дал обет за целомъдрие и да го докараш до депресия.

"Мен също".Възвърнал самообладанието си Енрико изтърка набързо предложеният му гръб и побърза да излезе.

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Night Wanderer » чет май 27, 2010 11:57 am

Ерона бавно довърши банята си сама с бутилката вино. Беше доволна от получилата се ситуация, седеше и се киснеше във водата докато тя не стана хладка, а после и студена. След това реши, че дрехите й са много мръсни и си поиска някакви чисти удобни дрехи от съдържателката като обеща да й ги върне също толкова чисти и също толкова удобни. Известно време се колебаеше дали да не си поиска рокля, но реши, че кожения панталон и простата риза са по-удачно решение. Намръщи се малко на белия цвят на ризата, която й донесоха и я скри колкото можа под металната ризница и дългия плащ.

Доста по-късно слезе чиста, свежа и все още влажна в общото помещение.
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от hameleona » чет май 27, 2010 2:02 pm

Групичката се събра най-накрая в общата зала... Поне в по-голямата си част. Беренд все още се опитваше да изчисти мръсотията от себе си в предварително приготвената му стая. Останалите вече бяха изкъпани и преоблечени и не миришеха на морска вода. Общо взето най-накрая бяха придобили нормалния вид на членове в търговска фамилия. Макар и не много, времето им все пак бе достатъчно, за да обменят някоя и друга дума. Енрико обобщи финансовото положение, а Ерона – клюките. Новините за Рикардо естествено разбудиха интереса им. Ерона с широка ръка оправи сметката (8 gp с бакшиша), питиетата бяха изпити и четиримата (Беренд се бе изкъпал достатъчно бързо, че да хване клюките) се отправиха към имението на Фамилията, за да докладват, където още с пристигането си (абсолютно навреме, даже с няколко минути по-рано от уговореното) бяха въведени при дон Дашива.

Дон Дашива бе човек със среден ръст, средно тегло, обикновена прическа, обикновена брада с обикновени мустаци, облечен в обикновени дрехи и носещ абсолютно обикновени обувки. Дори посивяващите му коса и брада изглеждаха обикновени в това си състояние. Дон Дашива бе толкова обикновен, че в това си обикновено беше уникален. Говореше се, че освен Надзорник на няколко млади сътрудници на фамилията е и глава на шпионската й мрежа, но никой не можеше да го потвърди. Виж, за характерът му никой не можеше да каже, че е обикновен – настроенията му бяха дълготрайни, но нищо не подсказваше за каквато и да е логика в тях – в дни на просперитет Дашива можеше да е мрачен, а в дни на криза за рода – да е толкова весел, че и шут би му завидял.


При влизането им в кабинета на Дашива, четиримата бързо се опитаха да разберат в какво настроение е Надзорникът им, макар и без голям успех. Енрико веднага забеляза, че в ръцете на дона се намират копия от списъците със стоки и договорите, сключени през пътуването. Чудно, от къде ли се бяха взели, при положение, че оригиналите бяха в него?

Веднага щом всички влязоха в кабинета, Дон Дашива им махна да седнат и започна да ги разпитва за пътуването им и ползите от него.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
urut
Мнения: 529
Регистриран: пет фев 24, 2006 11:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от urut » чет май 27, 2010 2:42 pm

Енрико се опита да отговори на всички въпроси свързани със сметките.
- Дон Дашива, виждам че както обикновено сте превъзходно осведомен. Бих искал един ден и аз да мога да си осигурявам информация бързо и точно като вас.

Jager
Мнения: 239
Регистриран: пон юли 10, 2006 5:10 pm
Местоположение: Варна

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Jager » чет май 27, 2010 3:44 pm

Както винаги, Беренд се възхити вътрешно на самоконтрола на дон Дашива. Човек, който толкова добре контролира и крие настроенията си, крие не само слабостите, но и предимствата си, а това е опасно за опонента.
Беренд реши да остави по-сладкодумните си спътници да отговарят като за начало, като същевременно се посвети на задачата деликатно да се опита да открие какво се върти в главата на покровителя им...
ДМ
Sense Motive check за да разбера какво е настроението му? +7 vs Human е модификаторът, в случай, че ми позволиш да пробвам.

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Yago » чет май 27, 2010 6:02 pm

Анорион се поклони на донът когато той влезе, но след това просто седна и зачака. Дори да искаше или да се вълнуваше от нещо, това нямаше как да си проличи под дрехите и воала, така че за всички изглеждаше все едно просто седи и безмълвно чака словата на Дашива.
ум колкото на замажан синигер

Jager
Мнения: 239
Регистриран: пон юли 10, 2006 5:10 pm
Местоположение: Варна

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Jager » чет май 27, 2010 11:07 pm

ДМ

Потребителски аватар
hameleona
Мнения: 1380
Регистриран: пет яну 30, 2004 11:09 am
Местоположение: В Замъка на Мечтите си.
Контакти:

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от hameleona » пет май 28, 2010 1:15 am

Дон Дашива кимна няколко пъти слушайки отговорите на Енрико.

- Енрико, все още имаш да учиш много неща. Да не говорим, че все пак стоките ви се изкупуват изцяло от фамилията. Не се учудвай, че имам списъците. – Дашива за кратко погледна някакъв лист на бюрото и въздъхна, после се обърна към всички – Не знам, дали сте чули, но Рикардо, нашият млад наследник и ако си спомням правилно ваша редовна компания, е в… неизвестност. Ако получите каквато и да е информация за местоположението му, искам да докладвате лично на мен и на никой друг! Официалната версия е, че се подготвя психически за сватбата. Може и така да е, но никой не е наясно, къде се е скрил, а лейди Елайда става… досадна… с постоянните си подпитвания. Тя все още не е член на фамилията ни и няма никаква реална власт над никой тук, макар да се опитва да упражнява натиск.

Дашива изгледа всеки един внимателно, сякаш преценявайки ги, после с въздишка продължи:

- Това, което ще ви казвам е строго поверително! Не искам да изтече информация. Но по-важно е дискретно да го потърсите на… е, знаете, обичайните ви места за събиране – кръчми, публични домове и подобни. Може да купонясва, като за последно, а може и да е отвлечен. Забележете, че не обвинявам никого, но ще спомена, че дори да няма сватба, лейди Елайда ще стане Наследника на Фол. Честно казано нито ние, нито Мос можем да издържим на натиска на по-големите фамилии, като Карел, Родар, Майлен и Йорк, а обединяването ни ще ни изстреля напред, като най-голямата, най-богатата и най-влиятелната фамилия от всички в Брил. Вече започнахме сливането, което на практика значи, че не можем да прекратим процеса, дори и да няма сватба. Но без сватба… ще изглежда, сякаш Мос поглъща Фол, а не обратното. А и едва ли ви се иска да ви командва Елайда. Тя е… доста по-строга и по-принципна от Рикардо.

В този момент, вратата се отваря със замах и секретаря на Дашива успява да подхвърли едно “Лейди Елайда идва да ви види, сър…”, преди самата Елайда да влезне в кабинета и да изгледа всички един по един с изпепеляващ поглед.

- Приключвай разговора си с тези нещастници, Дашива! Имаме нужда да поговорим и не ще те оставя да ме отпратиш втори път!
Елайда-снимка
Изображение
Енрико
Дашива обаче има копия на договорите, а тях не си ги показвла на никой, освен на тримата с тебе. Странно а?
Беренд
Дашива явно е на ръба на нервите си, но дали от бяс към Елайда или от липсата на Рикардо - не можеш да прецениш. Май и от двете.
Andras написа:...групите, състваени от сукубус-паладин, коболд-скаут, кентавър-кавалерист и кактус-чародей...

Потребителски аватар
Night Wanderer
Миниън на Авис
Мнения: 3008
Регистриран: нед юни 27, 2004 10:15 pm

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Night Wanderer » пет май 28, 2010 4:36 am

Последните думи на Дон Дашива, преди нахълтването на новата гостенка никак не се харесваха на Ерона. Образът на Елайда, както се обрисуваше в съзнанието й, не беше изобщо положителен и тя все повече се убеждаваше, че няма как да стане тая работа Елайда да започне да управлява фамилията и Ерона да продължава да работи за нея. Така и не й стана ясно дали негативните предразсъдъци изиграха решаващата роля или оценката й бе обективна, но когато "невестата" нахлу в стаята Ерона вече беше сигурна, че в тая фамилия няма да се намери място за тях двете. Бързо прецени кои са двата й варианта - да изрови отнякъде Рикардо, да го нарита в пиянския му задник и да покаже на тая червенокоса самозванка кой управлява или да си тръгне от града. До известна степен обидена на лично основание реши да пробва първо по трудния начин.
-Лейди Елайда, приятно ми е - Ерона се поклони по мъжки - Искрено съжалявам, че първата ни среща е при такива обстоятелства, а не на някой бал, където несъмнено бихме могли да получим различно първо впечатление една за друга. Извинете външния ни вид, но се връщаме от работно пътуване.
Ерона стисна ефеса на рапирата си и се опита да прикрие негативните си емоции като тайничко се надяваше да не успее. Само едно не й стана ясно. Как така Дон Дашива се беше отказал толкова лесно от позицията си на водач и защо допускаше тая никаквица да се държи така с него.

[sblock]Ако трябва хвърлям блъфиране за да не ми личи, че се дразня на тая.
1d20+5=13
Освен това искам да пробвам един knowledge local срещу дс 10 за да видя какво общо познание имам за Елайда
1d20+2=19

Ех, ако бяха на обратно щеше да е перфектната комбинация :Д[/sblock]
...ти си Индра И Брама си, и Шива,
и всичко, дето иде и дето си отива...

Потребителски аватар
Yago
Мнения: 10448
Регистриран: вт дек 25, 2001 6:54 pm
Местоположение: София

Re: [Интро] Завръщане

Мнение от Yago » пет май 28, 2010 9:10 am

Изражението и реакциите на Анорион са трудни за забелязване през воала, но наблюдателните могат все пак да забележат две малко поразширени очи, и рязко облегната назад стойка, сякаш в желание да се дистанцира от тази ужасна жена. Представите и реалността явно имаха коренно различни мнениея по въпроса за това, каква е една подходяща за младият господар съпруга.
ум колкото на замажан синигер

Заключена

Върни се в “The Final Countdown”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост